Talvella lehdistä saatiin lukea kuinka Rovaniemen paikallisliikenne paranee kunhan Koskilinjat alkaa hoitamaan liikennöinnin. Vaan kuinkas kävi? Katin kontit mitään parantunut. Nivavaarasta viimeinen vuoro keskustaan lähtee arkipäivisin 16.45, lauantaisin ja sunnuntaisin 17.15.
Miten autoton pääsee osallistumaan mihinkään tapahtumiin keskustassa saati sitten palaamaan kotiin iltasella? Ei kai vaan Seija Säkkisellä ole ollut näppinsä tässäkin epäonnistuneessa aikataulutuksessa?
Vai onko tarkoitus ajaa autottomat väkisin pois asuinsijoiltaan keskustan ahtauteen?
Rovaniemi Koskilinjat paikallisliikenne
7
448
Vastaukset
- Lapinkauhea
Ei kai nyt " keskustan ahtauteen sentään "?
Se Fenix-projekti on kauhistus .
Mielummin pyöräilen Nivanvaarasta. - TästäTuleeIsompiJuttu
SAATANAN PERKELE SOIKOON !!!!!!!!! KUN KATSOO TUOTA AIKATAULUA JOKA TULI VASTA NYTTEN PARI PÄIVÄÄ ENNEN LIIKENNÖIN ALKUA NIIN EI VOI MUUTA SANOA ETTÄ PERKELE SOIKOON!!!!!!!!! ESIM. VIIRINKANGAS / RANTAVITIKKA TÄYSIN ILMAN ILTAVUOROJA! NYT ON RUVETTAVA TOIMIIN HETI ALUSSA JA LAITETAAN VASTUUSSA OLEVAT TÄSTÄ VASTUUSEEN, SE ON IHAN PÄIVÄN SELVÄ ASIA. TÄMMÖSTÄ EI PERKELE TULLA HYVÄKSYMÄÄN, SAATANA SOIKOON PERKELE!! MÄ OTAN HETI HUONEMMA YHTEYTTÄ ILTAPÄIVÄLEHTIIN NIIN SAADAAN ASIAT RULLAAMAAN.
- oikeltainenlehdistöoi
Auttoiko? Rullaako ny?
- jooop
Noooh eiköhän se oo kilpailutettu mahollisemman halvalla niinku kaikki nykyään.
Kannattomia linjoja on turha ajaa.
Itehän oon odotellu SkiBus:ssia joka ajais viirinkankaalta ounasvaaran rinteille talvella mutta eii. Ihan varmaan ois kannattava ainaki tiettyihin aikoihin. - kyllästynyt
No oho. Eikö yksityistäminen tuonutkaan positiivista muutosta? Kyllä rovaniemeläiset on tyhmiä, kun ollaan valmiita yksityistämään kaikki, ja sitten valitetaan, kun ei palvelut parane. Tietenkään mikään yksityinen bussifirma ei ala lisäämään liikennettä kannattamattomilla linjoilla. Julkinen sektori pyrkii tasavertaisuuteen ja pitää siksi yllä liikennettä jossain määrin myös kannattamattomilla linjoilla.
Joo ja äänestäkää nyt vielä vähän lisää niitä persuja, Kepua ja Kokoomusta, niin saatte yksityistettyä kaupungin loputkin palvelut ja saadaan karsittua niitä vielä vähän lisää.
Muualta muuttaneena voin muuten sanoa, että etelämässä ei ole tällaista yksityistämisvimmaa kuin teillä täällä. Ja palvelutkin pelaa paremmin. - jjlkjökjklj
Vaikka olisivat vähentäneetkin vuoroja, mutta mitä järkeä on laittaa sellaisia vuoroja, joilla ei pääse töihin edes 8-16. Alakemijoki on ihan motissa. Kyllä niillä busseilla voi kaupungissa käväistä ostoksilla. Mutta kesällä ei työmatkoihin voi busseja käyttää.
Todella surkea uudistus- BussiEiKulje
Jos bussilla ei pääse töihin klo. 7:ksi , niin tuskinpa sitä
ollaan illalla klo.16.00 tulossa takaisinkaan päin .
Omaan autoon on pakko turvautua , vaikka se onkin
kallein vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232