Kuustonen uudelleen naimisiin

HMM___

Viidesläinen muusikko Mikko Kuustonen meni uudelleen naimisiin. Taitaa olla lähes sääntö kuin poikkeus viidesläisten keskuudessa tämä.

28

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinkä ajattelet? Perustuen siihen, että Mikko Kuustonen meni naimisiin uudelleen?

• HMM___

Dogmatiikan professori Miikka Ruokanen on jo kolmatta kertaa avioliitossa. Hänkin viidesläinen juuriltaan. Tunnen kyllä paljon muitakin vastaavia tapauksia. En tuomitse heitä, ihmettelen vain.

• HMM___ kirjoitti:

Dogmatiikan professori Miikka Ruokanen on jo kolmatta kertaa avioliitossa. Hänkin viidesläinen juuriltaan. Tunnen kyllä paljon muitakin vastaavia tapauksia. En tuomitse heitä, ihmettelen vain.

Mikä siinä ihmetyttää?

• HMM___ kirjoitti:

En muuten usko sen liittyvän viidesläisyyteen....

• HMM___
        Eerikatässämoi kirjoitti:

Mikä siinä ihmetyttää?

Olen saanut sen käsityksen aikaisemmin että viidesläisyydessä arvostettaisiin avioliittoa. Olen kai saanut väärän käsityksen. Mitä arvostamista se on kun erotaan ja naidaan ja taas erotaan ja naidaan? Heidän puheensa taitaa olla enemmän tekopyhyyttä ja teeskentelyä eivätkä itse tee niinkuin puhuvat.

• sielunhoitaja
        HMM___ kirjoitti:

Olen saanut sen käsityksen aikaisemmin että viidesläisyydessä arvostettaisiin avioliittoa. Olen kai saanut väärän käsityksen. Mitä arvostamista se on kun erotaan ja naidaan ja taas erotaan ja naidaan? Heidän puheensa taitaa olla enemmän tekopyhyyttä ja teeskentelyä eivätkä itse tee niinkuin puhuvat.

Todista toki evl, että Kuustonen on edellenkin viidesläinen.

• HMM___
        sielunhoitaja kirjoitti:

Todista toki evl, että Kuustonen on edellenkin viidesläinen.

Onko Kuustonen tullut pois uskosta?

• HMM___ kirjoitti:

Ehkä nyt on syytä tarkentaa mistä oikein puhutaan. Onko Kuustonen viidesläinen, kuinka moni viidesläinen on eronnut ja uudelleen avioitunut eri ihmisen kanssa ja vaikuttaako viidesälisten erot siihen mikä on heidän tunnustuksensa ja opetuksensa?

• sielunhoitaja
        HMM___ kirjoitti:

Onko Kuustonen tullut pois uskosta?

Todista sinä evl, että on ollut uskossa.

• huomioni.viidesläisistä

Ehkä nyt on syytä tarkentaa mistä oikein puhutaan. Onko Kuustonen viidesläinen, kuinka moni viidesläinen on eronnut ja uudelleen avioitunut eri ihmisen kanssa ja vaikuttaako viidesälisten erot siihen mikä on heidän tunnustuksensa ja opetuksensa?

Minulla on viidesläisistä sen verran kokemusta että voin kertoa heidän ajattelevan esiaviollisen seksin olevan syntiä. Kun mennään tämän takia hyvin nuorena naimisiin tuskin tuntematta kumppaniaan ongelmia syntyy ja avioeroja. Tämän ole havainnut ihan lähipiirissä.

• huomioni.viidesläisistä kirjoitti:

Minulla on viidesläisistä sen verran kokemusta että voin kertoa heidän ajattelevan esiaviollisen seksin olevan syntiä. Kun mennään tämän takia hyvin nuorena naimisiin tuskin tuntematta kumppaniaan ongelmia syntyy ja avioeroja. Tämän ole havainnut ihan lähipiirissä.

Uskovat aika yleisesti ajattelevat esiaviollisen seksin olevan syntiä. Eikä se pidättäytyminen seksistä ennen avioliittoa taida rajoittua vain uskoviin. Tietysti tulee ongelmia avioliitoissa, toki muistakin syistä kuin vain seksin vuoksi.

• huomioni.viidesläisistä kirjoitti:

Mikäs siinä on vikana, eroavatko he useammin kuin liberaalit ja ateistit😳❓

• KuinkaMonetPanneetSua

Uskovat aika yleisesti ajattelevat esiaviollisen seksin olevan syntiä. Eikä se pidättäytyminen seksistä ennen avioliittoa taida rajoittua vain uskoviin. Tietysti tulee ongelmia avioliitoissa, toki muistakin syistä kuin vain seksin vuoksi.

Monesti olet eronnut?

Täsmääkö se seksikumppaniesi määrän kanssa?

Kuinka moni eri mies on ajan saatossa paneskellut snua?

• vain.kännissä
        KuinkaMonetPanneetSua kirjoitti:

Monesti olet eronnut?

Hyvin harva. Sen verran ruma Eerika on.

• KuinkaMonetPanneetSua kirjoitti:

Monesti olet eronnut?

"Kuinka moni eri mies on ajan saatossa paneskellut snua"

Snua?

• tulkki
        Kuusenjuuret kirjoitti:

"Kuinka moni eri mies on ajan saatossa paneskellut snua"

Snua?

Eerikaa. Pannut Eerikaa.

• tulkki kirjoitti:

Eerikaa. Pannut Eerikaa.

Miten se liittyy Kuustoseen?

• Ösösös
        Kuusenjuuret kirjoitti:

Miten se liittyy Kuustoseen?

Miksi pitäisi liittyä?

• Ösösös kirjoitti:

Miksi pitäisi liittyä?

Koska tämän ketjun aihe on Kuustonen.

• KuinkaMonetPanneetSua kirjoitti:

Monesti olet eronnut?

Sinulla nuo kiinnostuksen kohteet ovat mielenkiintoisia.

• hugme

Eikös ole hyvä, että kierrätys toimii.

• Onko Kuustonen fundamentalisti? Ei kai nyt sentään...

• multinikki.evlutille

Tajuatsä miten pimeitä nää sun viidesläinen sitä viidesläinen tätä juttus oikein on evl ?

Tää mania juontaa juurensa sun omiin vanhenpiis, jotka laittoivat (tai olisivat laittaneet) sut homojen eheytyskursseille, näin olet itse kertonut kirkko_kuulee palstalla ja repertuaaristasi silloinen nimimerkkisi oli uskova_homo, kristitty_mies tai kristitty45.

Tää sun mania on aikoja sitten muuttunut pakkoneuroosiksi, sitäkään et ilmeisemmin tajua, että tuhoat itseäsi yhä enemmän sisäisesti (mikäli siellä on enää mitään tuhoamista ?)

Mikko ei muuten ole mikään viidesläinen, koskaan ollutkaan, mutta sehän ei sinua haittaa multinikki.

• uskosta.luopuja

Jossakin Sana -lehden artikkelissa oli Kuustosen haastattelu. Siinä hän kertoi ettei voi enää allekirjoittaa KRS:n opetusta jota hän ennen kannatti. Jostakin uskosta hän on tullut pois.

• Onneksi Olkoon Mikko Kuustoselle ja Puolisolleen!

• Ösösös

Menivät kirkossa naimisiin, eivät siis ole homoja.

• KuudeslainenViistonen

Kuudeslainen muusikko Viistonen. Hihii!

• eiAviotaYlösnousemuksess

Evankeliumi Matteuksen mukaan, 22. luku:

23 Samana päivänä Jeesuksen luo tuli saddukeuksia, jotka kieltävät ylösnousemuksen. He esittivät hänelle kysymyksen: 24 "Opettaja, Mooses on sanonut: 'Jos mies kuolee lapsettomana, hänen veljensä tulee naida leski ja hankkia jälkeläinen veljelleen.' 25 Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Vanhin heistä meni naimisiin, mutta kuoli, ja koska hänellä ei ollut lapsia, leski jäi hänen veljelleen. 26 Samoin kävi toiselle veljelle, niin myös kolmannelle ja lopulta kaikille seitsemälle. 27 Viimeisenä kaikista kuoli nainen. 28 Kenen vaimo hän on oleva ylösnousemuksessa? Hänhän on ollut naimisissa heidän jokaisen kanssa."

29 Jeesus vastasi heille: "Te kuljette eksyksissä, koska ette tunne pyhiä kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. 30 Ei ylösnousemuksessa oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa. 31 Mutta ylösnousemuksesta puheen ollen -- ettekö ole lukeneet, mitä Jumala on teille sanonut: 32 'Minä olen Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien." 33 Kun väkijoukko kuuli tämän, se oli ihmeissään hänen opetuksestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      97
      3998
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3357
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      131
      2668
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      253
      2211
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      97
      1981
    6. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      100
      1903
    7. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1829
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      116
      1693
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1331
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1265
    Aihe