Uusi trollikeskustelu

Trollit näkyy jatkavan keskustelua avaamassani ketjussa, mutta ketju alkaa olemaan jo liian pitkä seurattavaksi.

Tässäpä siis uusi ketju trollikeskusteluille, var så god.

Hyvää kesää.

85

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palsta-analysoija

      Kerro mistä suutuit niin on helpompi analysoida.

      • Suutuin? En suuttunut vaan totesin siinä terveys-ketjussa että misspönttis on trolli.

        Palsta on täynnä trolleja ja trollailua, en ole kiinnostunut jatkamaan palstailua näistä lähtökohdista.


      • rollinkaiset
        Ananias kirjoitti:

        Suutuin? En suuttunut vaan totesin siinä terveys-ketjussa että misspönttis on trolli.

        Palsta on täynnä trolleja ja trollailua, en ole kiinnostunut jatkamaan palstailua näistä lähtökohdista.

        Mikä sai sut päättämään että pönttis onkin trolli, sitä ennen olit jutellut niin mielelläsi aamuun asti.


      • Ananias kirjoitti:

        Suutuin? En suuttunut vaan totesin siinä terveys-ketjussa että misspönttis on trolli.

        Palsta on täynnä trolleja ja trollailua, en ole kiinnostunut jatkamaan palstailua näistä lähtökohdista.

        Asiahan on niin, että netissä et voi olla satavarma kenestäkään muusta kuin itsestäsi.


      • rollinkaiset kirjoitti:

        Mikä sai sut päättämään että pönttis onkin trolli, sitä ennen olit jutellut niin mielelläsi aamuun asti.

        En tyypin kanssa käymieni keskustelujan pohjalta voi tehdä muuta johtopäätöstä, ilmiselvä trolli.

        Toistan edelleen, palstan vakkarit on kaikki trolleja.


      • kärsinyt
        Wwuwuw kirjoitti:

        Asiahan on niin, että netissä et voi olla satavarma kenestäkään muusta kuin itsestäsi.

        Eikä myöskään livenä voi olla varma kenestäkään, siitä tutustua ja turvallisesta ihmisestä voi paljastua vaikka mitä :´(


      • ghfgfgdf
        Ananias kirjoitti:

        En tyypin kanssa käymieni keskustelujan pohjalta voi tehdä muuta johtopäätöstä, ilmiselvä trolli.

        Toistan edelleen, palstan vakkarit on kaikki trolleja.

        Kyseessä ei siis ole mustasukkaisuus?


      • ghfgfgdf kirjoitti:

        Kyseessä ei siis ole mustasukkaisuus?

        Ei ole, vaan ymmärrys siitä että palsta on pilattu trollailulla.


      • kärsinyt kirjoitti:

        Eikä myöskään livenä voi olla varma kenestäkään, siitä tutustua ja turvallisesta ihmisestä voi paljastua vaikka mitä :´(

        Tuokin on niin totta.


      • lopettakaajo
        ghfgfgdf kirjoitti:

        Kyseessä ei siis ole mustasukkaisuus?

        Miehen kunniaa on loukattu kun tuli ilmeisesti tuplatreffibuukkaus.

        Aloittajan käytös kertoo kun hän tekee jatkuvasti näitä aloituksia ja näkee tämän eteen isoa vaivaa. Miksi alkoi yhtäkkiä pönttistä syyttää. Minusta misspönttis ei ole ollenkaan trolli. Olen hänen tekstejään lueskellut.


      • nmbvcxzasdfghjklöä
        lopettakaajo kirjoitti:

        Miehen kunniaa on loukattu kun tuli ilmeisesti tuplatreffibuukkaus.

        Aloittajan käytös kertoo kun hän tekee jatkuvasti näitä aloituksia ja näkee tämän eteen isoa vaivaa. Miksi alkoi yhtäkkiä pönttistä syyttää. Minusta misspönttis ei ole ollenkaan trolli. Olen hänen tekstejään lueskellut.

        Eiköhän Ananias ole lukenut eniten pönttiksen keskusteluja? Ihmettelen vähän kuinka mies ei tajunnut jo aikaisemmin asiaa.


      • Mutta mikä pitää intoa yllä vatvoa näitä?

        Ei jymmärrä. Mukavaa sunnuntaita ja ensi viikkoa. Qiao.


      • Ananias kirjoitti:

        En tyypin kanssa käymieni keskustelujan pohjalta voi tehdä muuta johtopäätöstä, ilmiselvä trolli.

        Toistan edelleen, palstan vakkarit on kaikki trolleja.

        No mähän olen jo myöntänyt olevani trolli, provoilija ja fleimaaja ja vähän kaikkea muutakin..wt nyt ainakin, tosin nyt oon aika bt..

        Mut tää on kuiteskin mun ainoa nikki. En mä jaksais vaivautua..


      • ghjklöäasdf
        LadyZorro kirjoitti:

        Mutta mikä pitää intoa yllä vatvoa näitä?

        Ei jymmärrä. Mukavaa sunnuntaita ja ensi viikkoa. Qiao.

        Palstavakkarit yrittävät kiistää trollailevansa, vaikka se paistaa jutuista läpi.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mähän olen jo myöntänyt olevani trolli, provoilija ja fleimaaja ja vähän kaikkea muutakin..wt nyt ainakin, tosin nyt oon aika bt..

        Mut tää on kuiteskin mun ainoa nikki. En mä jaksais vaivautua..

        Mtv: ltä - musakanavalta tulee just Catfish...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No mähän olen jo myöntänyt olevani trolli, provoilija ja fleimaaja ja vähän kaikkea muutakin..wt nyt ainakin, tosin nyt oon aika bt..

        Mut tää on kuiteskin mun ainoa nikki. En mä jaksais vaivautua..

        En minä ole spekuloinut sillä kuka kirjoittaa milläkin nikillä, sillä se on ihan toisarvoista.


      • lopettakaajo kirjoitti:

        Miehen kunniaa on loukattu kun tuli ilmeisesti tuplatreffibuukkaus.

        Aloittajan käytös kertoo kun hän tekee jatkuvasti näitä aloituksia ja näkee tämän eteen isoa vaivaa. Miksi alkoi yhtäkkiä pönttistä syyttää. Minusta misspönttis ei ole ollenkaan trolli. Olen hänen tekstejään lueskellut.

        Pönttis on hauska, mä diggaan.


      • nämä_ei_kivoja
        LadyZorro kirjoitti:

        Mutta mikä pitää intoa yllä vatvoa näitä?

        Ei jymmärrä. Mukavaa sunnuntaita ja ensi viikkoa. Qiao.

        Sama mietinnässä..

        Ananias hakee huomiota?


      • NainenRuudunTakaa
        nmbvcxzasdfghjklöä kirjoitti:

        Eiköhän Ananias ole lukenut eniten pönttiksen keskusteluja? Ihmettelen vähän kuinka mies ei tajunnut jo aikaisemmin asiaa.

        No todellakin. Pönttiksellä on hauskat jutut usein, mutta kyllähän siitä paistaa se leikillisyys läpi, ettei ihan vakavasti pidä niitä juttuja ottaa.


      • costa_rica
        Ananias kirjoitti:

        Ei ole, vaan ymmärrys siitä että palsta on pilattu trollailulla.

        Ananias itse taitaa sortua nyt siihen. Miksi heikentää ilmapiiriä tällaisilla?


      • gyuiopåqwert
        costa_rica kirjoitti:

        Ananias itse taitaa sortua nyt siihen. Miksi heikentää ilmapiiriä tällaisilla?

        Mikset kirjoittele rekatulla nikilläsi?


      • en.ymmärrä
        LadyZorro kirjoitti:

        Mutta mikä pitää intoa yllä vatvoa näitä?

        Ei jymmärrä. Mukavaa sunnuntaita ja ensi viikkoa. Qiao.

        Täällä on vatvottu pönttistä ja ananiasta viime päivät muutenkin, sä etunenässä. Onko nyt niin että kun vähän tulee negatiivista huomiota niin sitä ei kestetäkään? Noi kaks olis voineet mennä alun perinkin vaikka chattiin. Tämä on yleinen keskustelupalsta, jos tänne juttuja kirjoittaa niin niitä saa jokainen kommentoida.

        Sitä paitsi itsekin pidät ketjua hengissä kommentoimalla, varmasti aihe kiinnosti koska ketjun avasit.


      • en.ymmärrä kirjoitti:

        Täällä on vatvottu pönttistä ja ananiasta viime päivät muutenkin, sä etunenässä. Onko nyt niin että kun vähän tulee negatiivista huomiota niin sitä ei kestetäkään? Noi kaks olis voineet mennä alun perinkin vaikka chattiin. Tämä on yleinen keskustelupalsta, jos tänne juttuja kirjoittaa niin niitä saa jokainen kommentoida.

        Sitä paitsi itsekin pidät ketjua hengissä kommentoimalla, varmasti aihe kiinnosti koska ketjun avasit.

        Minä avasin ketjun koska aihe tuntuu puhuttavan.


      • Ananias kirjoitti:

        En tyypin kanssa käymieni keskustelujan pohjalta voi tehdä muuta johtopäätöstä, ilmiselvä trolli.

        Toistan edelleen, palstan vakkarit on kaikki trolleja.

        Mitä sä muuten tarkkaan ottaen tarkoitat trollilla?

        Jonkun määritemän mukaan kun riittää, että ärsyttää muita..


      • gfdgfdgdf
        Ananias kirjoitti:

        Minä avasin ketjun koska aihe tuntuu puhuttavan.

        Lady aukaisi otsikon perusteella, luki ja kommentoi. Eli aihe kiinnosti.


      • cocha.spank
        en.ymmärrä kirjoitti:

        Täällä on vatvottu pönttistä ja ananiasta viime päivät muutenkin, sä etunenässä. Onko nyt niin että kun vähän tulee negatiivista huomiota niin sitä ei kestetäkään? Noi kaks olis voineet mennä alun perinkin vaikka chattiin. Tämä on yleinen keskustelupalsta, jos tänne juttuja kirjoittaa niin niitä saa jokainen kommentoida.

        Sitä paitsi itsekin pidät ketjua hengissä kommentoimalla, varmasti aihe kiinnosti koska ketjun avasit.

        ladyzorro kaikista vähiten näykkii muita kirjoittajia pisteet siitä


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä sä muuten tarkkaan ottaen tarkoitat trollilla?

        Jonkun määritemän mukaan kun riittää, että ärsyttää muita..

        Tarkoitan hahmojen fiktiivisyyttä.

        Mielikuvituselämää.


      • gghjggjj
        gfdgfdgdf kirjoitti:

        Lady aukaisi otsikon perusteella, luki ja kommentoi. Eli aihe kiinnosti.

        mutta sinä vittuilet miksi?


      • gfdgfdgdf kirjoitti:

        Lady aukaisi otsikon perusteella, luki ja kommentoi. Eli aihe kiinnosti.

        Vähissä on puheenaiheet jos torstaina avaamani ketju elää vielä sunnuntaina.


      • hgfhfghf
        gghjggjj kirjoitti:

        mutta sinä vittuilet miksi?

        Ei ole vittuilua sanoa miten asia on. LadyZorroa kiinnosti ketju, koska sen avasi ja luki.


      • ggjkkkjhg
        hgfhfghf kirjoitti:

        Ei ole vittuilua sanoa miten asia on. LadyZorroa kiinnosti ketju, koska sen avasi ja luki.

        ehkä ladya kiinnosti ananias, eikä ketju?


      • Ananias kirjoitti:

        Tarkoitan hahmojen fiktiivisyyttä.

        Mielikuvituselämää.

        Ai..no en mä siinä mielessä ole trolli. Sä tarkoitat siis feikkiä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai..no en mä siinä mielessä ole trolli. Sä tarkoitat siis feikkiä.

        En mä tosin juuri mitään mun elämästä ole kertonutkaan, jotain satunnaisia tapahtumia...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai..no en mä siinä mielessä ole trolli. Sä tarkoitat siis feikkiä.

        Periaatteessa roolihahmo voi olla pelkkä roolipelaaja ilman että sen persoonaa avataan yleisölle.

        Roolihahmon taustaa voidaan myös rakentaa palstailun kuluessa jos näyttää siltä että se palvelee kirjoittajansa agendaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Periaatteessa roolihahmo voi olla pelkkä roolipelaaja ilman että sen persoonaa avataan yleisölle.

        Roolihahmon taustaa voidaan myös rakentaa palstailun kuluessa jos näyttää siltä että se palvelee kirjoittajansa agendaa.

        Aha.

        No mä olen silti 49v nainen, asun Helsingissä, en ole sinkku ja mulla on koira.

        Muita perusfaktoja en ole itsestäni kertonut.

        Jos et sä tai joku muu usko, niin olkaa uskomatta.. iihan sama.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Aha.

        No mä olen silti 49v nainen, asun Helsingissä, en ole sinkku ja mulla on koira.

        Muita perusfaktoja en ole itsestäni kertonut.

        Jos et sä tai joku muu usko, niin olkaa uskomatta.. iihan sama.

        Ei kenenkään taustoilla ole mitään merkitystä keskusteluihin, yleisesti ottaen sillä on tarkoitus vain luoda vakuuttavuutta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mtv: ltä - musakanavalta tulee just Catfish...

        Se on joku catfish-maraton... Tosi monessa tapauksessa kyseessä on joku homoseksuaali, joka esittää toista sukupuolta.. Jenkeissä kaapista tulo on paljon vaikeampaa..


      • Ananias kirjoitti:

        Ei kenenkään taustoilla ole mitään merkitystä keskusteluihin, yleisesti ottaen sillä on tarkoitus vain luoda vakuuttavuutta.

        Nii..voinhan mä tietysti olla myös joku satakilonen karvaperse mäntsälästä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nii..voinhan mä tietysti olla myös joku satakilonen karvaperse mäntsälästä...

        Miksi haluat keskustella itsestäsi?


      • Ananias kirjoitti:

        Miksi haluat keskustella itsestäsi?

        Miksipä en..oonhan mä niin täynnä itteeni.. ketäs muutakaan.


    • Joo..

      Mä yritin laittaa sinne viestiä, että sähän oot sanonut ettet missään nimessä täältä aio tavata?

      • Niin ja noita megakeskusteluja on helpompi seurata kun merkkaa lukemansa peukulla...alapeukuthan näkyy punaisina ja vain itselle.


    • Hyvää kesää, näyttää tulevan lämmin ja niin päin hyvä kesä. ☺️

      • Ens viikolla kylmenee, ainakin täälläpäin..

        Joku kysy taannoin että mikä on kesässä parasta, mut sekin oli niin pitkä keskustelu, et ei mun tabulaattori sitä jaksanut veivaa, niin sanon sitten tähän: Valo. Kesässä parasta on valoisuus..🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ens viikolla kylmenee, ainakin täälläpäin..

        Joku kysy taannoin että mikä on kesässä parasta, mut sekin oli niin pitkä keskustelu, et ei mun tabulaattori sitä jaksanut veivaa, niin sanon sitten tähän: Valo. Kesässä parasta on valoisuus..🤗

        Ei haittaa, vaikka viilenee vähän. Työn kannalta mukavampaa, kun ei ole ihan tappo helteet..ei haittaa vaikka sataiskin. Pirun kuivaa, alkaa kaikki kärsiä kuivuudesta...

        Sama homma, valoisuus mullakin se kesän kohokohta. Tietysti kauan odotettu kesäloma on aina myös mieluisa.🌼

        Eipä noita pitkiä ketjuja jaksa kahlata...ei puhelimella varsinkaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ei haittaa, vaikka viilenee vähän. Työn kannalta mukavampaa, kun ei ole ihan tappo helteet..ei haittaa vaikka sataiskin. Pirun kuivaa, alkaa kaikki kärsiä kuivuudesta...

        Sama homma, valoisuus mullakin se kesän kohokohta. Tietysti kauan odotettu kesäloma on aina myös mieluisa.🌼

        Eipä noita pitkiä ketjuja jaksa kahlata...ei puhelimella varsinkaan.

        Tää..
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806012200987119_u0.shtml

        Mulla tossa pihalla on lintuallas, sekin on tärkeää ..Välillä harakatkin käy siinä polskimassa ja samalla roiskivat koko altaan tyhjäksi.. 😄

        Se on meillä ihmisillä helppoa, ainakin länsimaissa.


    • Hmm.

      Mua hieman ihmetyttää tässä nyt pari asiaa. Ehkä valaiset tarkemmin.

      Miksi sanot misspönttöuunia trolliksi? Onko se niinkuin kunniamaininta vai tarkoitettu loukkaavaksi nimitykseksi? Olen ollut siinä käsityksessä, että tulette hyvin juttuun. Et kai sinä tarkoituksella haluaisi loukata pönttistä?

      Mitä tulee siihen, että kaikki kirjoittajat ovat trolleja, pitää osittain paikkansa. Provokaatiomielessä siis. Mutta jokaisen kirjoitajan takana löytyy kuitenkin aito ihminen. Se, mitä hän aitoudestaan haluaa tuoda julkiselle keskustelupalstalle, on tietysti jokaisen henkilökohtainen asia.

      Toinen kysymykseni, uteliaisuudesta. Mikä mielestäsi tekee elisaketusta trollin?

      • Tarkoitus ei ole keskustella mitenkään erityisesti jonkun yksittäisen hahmon olemuksesta, vaan kertoa palstaa seuraaville lukijoille että palstavakkarit on trolleja.

        Elisakettuhan on jo nikkinäkin pelkkä trolli.


      • Ananias kirjoitti:

        Tarkoitus ei ole keskustella mitenkään erityisesti jonkun yksittäisen hahmon olemuksesta, vaan kertoa palstaa seuraaville lukijoille että palstavakkarit on trolleja.

        Elisakettuhan on jo nikkinäkin pelkkä trolli.

        Määrittelisitkö mitä tässä yhteydessä tarkoittaa trolli? Tämä nimittäin on subjektiivinen tila, mitä kukakin trollailusta käsittää.


      • elisakettu kirjoitti:

        Määrittelisitkö mitä tässä yhteydessä tarkoittaa trolli? Tämä nimittäin on subjektiivinen tila, mitä kukakin trollailusta käsittää.

        Hahmon fiktiivisyyttä.


      • Ananias kirjoitti:

        Hahmon fiktiivisyyttä.

        Okei. No mullahan on tuo nimi elisakettu (tulee sanoista Elisa Kettunen) ja kuvana eräs arvostamani kirjoittajan maalaama kuva. Marssisinko omalla kuvallani palstalle? No en todellakaan. Kautta historian mulla on ollut yksi ainoa kuva itsestäni esillä, sekin ei tunnistettava. Minulla on painavat syyt olla identitoitumatta. Ne, jotka ovat olleet kanssani alusta asti, tietävät sen erittäin hyvin. Se mitä esimerkiksi lukee profiilissani, pitää taas paikkansa. Yleensäottaen en muutenkaan juurikaan johda keskustelijoita harhaan olemuksestani tai elämästäni - jos sen teen, teen sen välttämättömästä pakosta ja pyrin kiinnittämään huomioita vain epäolennaisiin asioihin.

        Jos tämä tekee minusta trollin, niin mitä sitten umpitrollit ovat? Itse perkeleestä seuraavia?

        Mikä tekee Ananiaksesta trollin? Mikä sinussa on fiktiivistä ja mikä totta?


      • elisakettu kirjoitti:

        Okei. No mullahan on tuo nimi elisakettu (tulee sanoista Elisa Kettunen) ja kuvana eräs arvostamani kirjoittajan maalaama kuva. Marssisinko omalla kuvallani palstalle? No en todellakaan. Kautta historian mulla on ollut yksi ainoa kuva itsestäni esillä, sekin ei tunnistettava. Minulla on painavat syyt olla identitoitumatta. Ne, jotka ovat olleet kanssani alusta asti, tietävät sen erittäin hyvin. Se mitä esimerkiksi lukee profiilissani, pitää taas paikkansa. Yleensäottaen en muutenkaan juurikaan johda keskustelijoita harhaan olemuksestani tai elämästäni - jos sen teen, teen sen välttämättömästä pakosta ja pyrin kiinnittämään huomioita vain epäolennaisiin asioihin.

        Jos tämä tekee minusta trollin, niin mitä sitten umpitrollit ovat? Itse perkeleestä seuraavia?

        Mikä tekee Ananiaksesta trollin? Mikä sinussa on fiktiivistä ja mikä totta?

        Elisa Kettusella on palstarooli, hän putkahtaa esille näennäisen satunnaisesti, mutta siltikin hetkillä jolloin tarvitaan "järjen ääntä". Ostaisinko Elisa käytetyn auton? En.

        Minun trollaamiseni on osallistumista keskusteluihin fiktiivisten palstahahmojen kanssa.


      • söldgälfkdhhhhhh
        Ananias kirjoitti:

        Elisa Kettusella on palstarooli, hän putkahtaa esille näennäisen satunnaisesti, mutta siltikin hetkillä jolloin tarvitaan "järjen ääntä". Ostaisinko Elisa käytetyn auton? En.

        Minun trollaamiseni on osallistumista keskusteluihin fiktiivisten palstahahmojen kanssa.

        Jospa sinua ei tarvita täällä enää?


      • söldgälfkdhhhhhh kirjoitti:

        Jospa sinua ei tarvita täällä enää?

        Ei täällä varsinaisesti tarvita sinuakaan.

        Hämmästyin kun vilkaisin palstaa, vanha ketjuni on palstan kuumin puheenaihe vieläkin.


      • Ananias kirjoitti:

        Elisa Kettusella on palstarooli, hän putkahtaa esille näennäisen satunnaisesti, mutta siltikin hetkillä jolloin tarvitaan "järjen ääntä". Ostaisinko Elisa käytetyn auton? En.

        Minun trollaamiseni on osallistumista keskusteluihin fiktiivisten palstahahmojen kanssa.

        Toivoisin että nyt kiinnitettäisiin huomiota erääseen seikkaan tässä suuressa trollikeskustelussa.

        Kun ketä hyvänsä syytetään (?) tai mainitaan trolliksi, sillä on useimmiten negatiivinen vaikutus vastaanottajaa kohtaan. Se mielletään siis kielteiseksi. Hyvin tunnepitoisuuteen menevä juttu siis. Tässä kohtaa useimmille tulee tarve puolustautua ja kieltää se negatiivisen ilmentymän osuus itsestä. Harva kirjoittaja kuitenkaan umpitrolli taitaa olla. Tässä yhteydessä tarkoitan umpitrollilla niitä, jotka tietoisesti, harkiten ja tarkoituksella haluavat vahingoittaa tai loukata suunnistetulla tai suunnattomalla asulla tiettyjä kirjoittajia tai henkilöiden edustajia.

        En haluaisi uskoa, että haluat tietoisesti loukata esimerkikiksi pönttistä, minua tai ketään muutakaan yksilöityä kirjoittajaa. Minua kiinnostaa syy siihen, miksi haluat painottaa tätä trollin osuutta kirjoittajissa? Vai ehkä pitäisi puhua tästä fiktiivisestä osuudesta. Miksi sitä täytyy painottaa, että kirjoittaja on fiktiivinen persoona?

        Fiktiohan on vain eräänlainen illuusio, jonka muodon vain vastaanottaja muodostaa omissa mielikuvissa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Toivoisin että nyt kiinnitettäisiin huomiota erääseen seikkaan tässä suuressa trollikeskustelussa.

        Kun ketä hyvänsä syytetään (?) tai mainitaan trolliksi, sillä on useimmiten negatiivinen vaikutus vastaanottajaa kohtaan. Se mielletään siis kielteiseksi. Hyvin tunnepitoisuuteen menevä juttu siis. Tässä kohtaa useimmille tulee tarve puolustautua ja kieltää se negatiivisen ilmentymän osuus itsestä. Harva kirjoittaja kuitenkaan umpitrolli taitaa olla. Tässä yhteydessä tarkoitan umpitrollilla niitä, jotka tietoisesti, harkiten ja tarkoituksella haluavat vahingoittaa tai loukata suunnistetulla tai suunnattomalla asulla tiettyjä kirjoittajia tai henkilöiden edustajia.

        En haluaisi uskoa, että haluat tietoisesti loukata esimerkikiksi pönttistä, minua tai ketään muutakaan yksilöityä kirjoittajaa. Minua kiinnostaa syy siihen, miksi haluat painottaa tätä trollin osuutta kirjoittajissa? Vai ehkä pitäisi puhua tästä fiktiivisestä osuudesta. Miksi sitä täytyy painottaa, että kirjoittaja on fiktiivinen persoona?

        Fiktiohan on vain eräänlainen illuusio, jonka muodon vain vastaanottaja muodostaa omissa mielikuvissa.

        Tein aiheesta uuden aloituksen, toivon että siirryt siihen puolustamaan näkökulmaasi.


    • Vähän jo tympii nämä trollijahdit mutta kommentoidaan kuitenkin.

      En oikein ymmärrä että mikä niissä trolleissa niin paljon p...ttä kutittaa joillakuilla? ei tämän palstan oletetut trollit tietääkseni ole keneltäkään kuitenkaan rahaa huijanneet tms. vaan ennemminkin ollut hyvänbtahtoista touhua jos ajatellaan vaikka taannoista faithhopeloven vetäisyä. Siinä kukaan muuten kärsinyt kuin ejhkä parilla herralla itsetunto kun lensi lankaan ja se oli ihan niiden omaa vikaa, mitäs nielivät kaiken. Jos ei kotelo kestä palstan "trolleja" ei kai sitten kannattaisi palstailla ollenkaan jos siitä niin älyttömäön paha mieli tulee.

      Mitä tulee misspönttikseen en tmmärrä miksi häntä piti alkaa jahtaamaan ja syyttelemään. Sullahan ei pitänyt olla mitään sen kummempia romanttisia suunniltelmia, viettää vaan palstakivaa ja siinä misspönttis antoi sulle hyviä hetkiä, tosi kaunista kiittää alkamalla syyttelemään. Jos ja kun sulla itsellä ei kerran ollut aikeita viedä juttua palstajutustelua edemmäs niin jos vaikka misspönttis olis vaikka mitä, tatuioitu kaljupää keravalta (mitä en kyllä usko) niin mitä sitten jos palstapersoona on kuitenkin noinkin mukava juttukaverina? Jos häiritsee ajatus ettei ole "aito" eikö sen sitten voi pitää omana tietonaan ja jättää vaan juttelematta? tosi helppoa ja paljon parempi ratkaisu kuin alkaa pahaa mieltä aiheuttavia ajojahteja järjestämään mutta kai ne narsumarsut jotain nautintoa siitä saavat.

      • Onko Harmis trolli?

        Tottakai on.


      • jglkdjfkd

        Onko harmis alkanut valkoritariksi pillun toivossa?


      • jglkdjfkd kirjoitti:

        Onko harmis alkanut valkoritariksi pillun toivossa?

        Miksi trolli käyttäytyy niinkuin käyttäytyy?

        Sitä sanotaan trollaamiseksi.


      • sdlöhskghöshkskö
        Ananias kirjoitti:

        Onko Harmis trolli?

        Tottakai on.

        Eiköhän nyt hyvät ihmiset lopeteta tämä ketju tähän.

        Keskustelkaa vaikka maailman politiikasta.
        Jo yhdellä on paha mieli, ei se tarvitse kaikilla olla.

        Järjetön aloitus.


      • Ananias kirjoitti:

        Onko Harmis trolli?

        Tottakai on.

        Harmis toimii ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, Jos joku haluaa nähdä sen trollina nähköön vaan.


      • sdlöhskghöshkskö kirjoitti:

        Eiköhän nyt hyvät ihmiset lopeteta tämä ketju tähän.

        Keskustelkaa vaikka maailman politiikasta.
        Jo yhdellä on paha mieli, ei se tarvitse kaikilla olla.

        Järjetön aloitus.

        Laitoit sitten viestin tähän ketjuun.

        Mitäpä jo tekisit avauksen? Vaikka rekatulla nikilläsi..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Harmis toimii ainoastaan tällä yhdellä nimimerkillä, Jos joku haluaa nähdä sen trollina nähköön vaan.

        Nikkiesi lukumäärä on toissijaista, sinulla on agenda jota olet puolustanut palstalla vuosikausia.


      • jglkdjfkd kirjoitti:

        Onko harmis alkanut valkoritariksi pillun toivossa?

        Ei vaan harmista harmittaa vähän tämä koko juttu, miten pienestä sitten hieroontuu näinkin iso juttu. Pitäis aina muistaa että ne omat tulkinnat toisen teksteistä ei ole välttämättä se sama mitä toinen tarkoittaa. Mitä tulee tuohon toivoon niin siksi varmaan tunnen pystyvätn objektiivieseti tähän(kin) asiaan suhtautumaan kun olen palstalla ensisijaisesti keskustelemassa enkä mittään suhdetta hakemassa.


      • ssödlgghäfhfhk
        Ananias kirjoitti:

        Laitoit sitten viestin tähän ketjuun.

        Mitäpä jo tekisit avauksen? Vaikka rekatulla nikilläsi..

        En ole rekannut itselleni nimimerkkiä. Nähtävästi tähän saa kommentoida ilman rekisteröitymistä.


      • Ananias kirjoitti:

        Nikkiesi lukumäärä on toissijaista, sinulla on agenda jota olet puolustanut palstalla vuosikausia.

        Niinhän mulla on ja hyvä agenda onkin, pyuolustan sitä edelleenkin enkä näe mitään syytä sitä ainakaan muuttaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän mulla on ja hyvä agenda onkin, pyuolustan sitä edelleenkin enkä näe mitään syytä sitä ainakaan muuttaa.

        Onko sillä väliä minkälaisen roolin otat jollekin hahmolle?


      • ssödlgghäfhfhk kirjoitti:

        En ole rekannut itselleni nimimerkkiä. Nähtävästi tähän saa kommentoida ilman rekisteröitymistä.

        Aihe ei tunnu kiinnostavan muita kuin trolleja.


      • Ananias kirjoitti:

        Onko sillä väliä minkälaisen roolin otat jollekin hahmolle?

        ei ole mulla muita "hahmoja" kuin tämä. No kieltämättä tässä "hahmossa" tulee esitettyä asioita ja mielipiteitä ehkä hieman kärjistetymmin kuin muuten ehkä esittäisi mutta kyllä ne ihat samat perusajatukset on myös irl-hahmossa, lievempinä vaan.


      • Mitäs FHL on trollannu?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäs FHL on trollannu?

        Mun hahmo on tietysti zupersankari.... ZÄDÄM.. Taistelen kaikkien hyvien ja pienten puolesta..

        Laittamalla vaikka siilille vettä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitäs FHL on trollannu?

        Esiintyi fantasiakirjallisuudesta tykkäävänä neitokaisena ja pari palstaherraa lensi lankaan. FHL kyllä aika pian sitten "tunnusti" vedätyksensä eikä siinä sen kummempaa. FHL:llä siinä oli kyse pelkästään kirjallisten kykyjen kokeilusta eikä mistään ilkeilystä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mun hahmo on tietysti zupersankari.... ZÄDÄM.. Taistelen kaikkien hyvien ja pienten puolesta..

        Laittamalla vaikka siilille vettä..

        Tuota vesijuttua sankaritekona kyllä kannatan. Itsekin olen pariin paikkaan vinkannut että laittakaa vettä siileille ja muille pienelukoille kun on niin kuivaa.


    • costa_rica

      Pidetäänpä tätä ketjua yllä niin muistetaan kuka on trolli.

      Se ihan alkuperäinen. Ananias kertoo, että misspönttis on trolli.

      • costa_rica

        misspönttis on pahemman luokan trolli, niin sanoo Ananias.


    • costa_rica

      Ananias on päivän keskustellut siitä, että nimimerkki misspönttöuuni on trolli.

    • costa_rica

      Ananias on nimennyt palstan viralliseksi trolliksi misspönttiksen.

    • costa_rica

      Ja että iltalukijat muistavat niin, Ananiaan puolelta on kerrottu monta tuntia misspönttöuunin olevan trollien kantaäiti.

    • Mitä oon tsiigaillu niin "trollaaminen" on siirtyny tosielämään..

      Joillaki ihmisillä on järkyttäviä vaatimuksia ja mielipiteitä että tulee mietittyä onkohan tuo tosissaan..

      Ja onhan se.

      • Nää ihmiset on trolleja tietämättään,,

        He vain kokevat että heillä on oikeus spesiaalikohteluun.


    • costa_rica

      Misspönttöuuni ajetaan pellolle täältä prkl.
      Kohta on Ananias tyytyväinen. Kyllä se onnistuu.

      • gyuiopåqwert

        Miltä tuntuu kun luomuksesi on tunnistettu trolliksi?

        Paljon aikaa ja vaivaa käytetty hahmoon, mutta ihan turhaan. Otan osaa.


      • costa_rica
        gyuiopåqwert kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun luomuksesi on tunnistettu trolliksi?

        Paljon aikaa ja vaivaa käytetty hahmoon, mutta ihan turhaan. Otan osaa.

        Minä olen mies en pönttis. Näen edessä toisen miehen, joka on saanut rukkaset. Paljon on äijä jaksanut vääntää palstoilla tänään. Saattaa olla niin, että joutuu pitämään varaansa etteivät tarjoa hamekangasta.

        Jatkakaa.


    • costa_rica

      Ja niin misspönttöuuni ei koskaan jättänyt Ananiasta rauhaan.

      Vaan palasi yöllä ja päivällä palavana liekkinä uniin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe