Ketkä haluatte poistuvan sarjasta

salakkarit

Minä haluaisin että Tiina ja Benjamin poistuvat

27

1944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • camomillaa

      Kalansilmä-Camilla sais lähteä.

      • sedfswgfb

        Tahi istten se vois viimeinki pukea ylleen jotain pornompaa kuin beigen jakkupuvun. Sehän on noissa kamppeissaan lähes yhtä panettava kuin Saksin rautofrouva Ankela Merkillinen


    • eihuonompia

      Koko nuoriso, Tiina, Benjamin, Severi. Alissaa en laske nuorisoksi enkä Sannia.

    • En nyt kenenkään. Poistukoot sitte luonnostaan eikä mun halusta. Mut Sebastian sais tulla takasi ja Oliver, jonka pitäs olla kasvanu isoks ja siitä ei ois tullu hinttiä.

    • Et tainnu tykätä siitä Ismon kuntovalmentajastakaa?

    • Delais.aidsiin

      Se lihava pullisteleva poliisi sais häipyä. Hölmö mussuturpa.

    • Silikkarit

      Dahlia vois mun puolesta poistua. Ei nyt kauheasti muita mieleen tule. Seppo takasin.

      • Musta_Dahlia

        Eihän sitä Dahliaa edes näy paljo paskaakaan koko sarjassa, paitsi alun tunnarissa vilahtaa naama kolmen sekunin ajan. Silloin tällöin on pieni osa tällä kyseisellä hahmolla.


    • matukieltä

      "Ketkä haluatte poistuvan sarjasta "

      Suomeksi: Keiden haluatte poistuvan sarjasta?

    • Voinenä

      Heips kaikki ! Ehdottomasti Sannin tilalle kinuava Tiina pois. Suoml- miehet käy jo tarpeeksi rikkomassa suhteitaanTaikussa, niitten vinosilmien kanssa. Suomalainen nainen kunniaan. Ei tavitse lisää esimerkkiä.

    • kansanmies

      Tale, Sanni, Benjamin, Eva, Tiina, Alissa. Nämä ulos.

      • SalkkariHenkka

        Haluatko maistaa vähän? 👍👍👍


      • poskeenottoja
        SalkkariHenkka kirjoitti:

        Haluatko maistaa vähän? 👍👍👍

        Saanko maistaa Benkkua? Sillä on niin iso.


      • SalkkariHenkka

        Tottakai saat! Kalenterissa olisi aikoja ensi viikolla keskiviikkona klo 16:30 ja lauantaina klo 13:00, kumpi laitetaan? Myös Laitelan Kallella ja Haukkalan Jannella olisi vapaita aikoja. Kolmen kimppaa saat myös jos haluat, mutta se tosin maksaa hieman enemmän.


      • illka6

        niin haluakin evan alissan pois sarjasta. ile


    • Näin_se_on

      Ismo kun poistettaisi sarjasta, niin pitkän aikaa kärsisi vielä näitä muita.

    • hgjhjhgjjg

      Se mokkamasteri saisi kyllä poistua, ei kaikkiin sarjoihin tarvita kiintiöitä.

    • kentietäää

      Jutta, Ida takaisin

      • JutaltaSaa

        Jutta! Ida takaisin!


    • Kew

      Alkuperäinen Severi takasin!

      • Hyvät_Suolikaasut

        Ai se vauva vai?


      • Kew

        No ei! Aika komeeks teiniks ehti varttua ennenku lähti pois.


    • Rafaelin-Ronkeli

      Sipilä vois mennä takas pöpilään ja Orpo lastenkotiin leikkimään.

      • fthdehh

        Antti Petteri Orpo on vähän kuin Frankenstein jotka vaan puuttuu pultit kaulasta ja kallon umpeentikkausjäljet ohimoilta


    • awsfaqfg

      Ne käsikirjoittajat jotka eivät keksi muuta sisältöä kuin viininlitkintä- ja panemiskohtauksia ja tietenkin niitä hurja-purkkien rasauttelutuokioita (kun kari avaa sellaisen ja räpsii hetken purkista kuohuvan olutvaahon rippeitä sormistaan)

    • Kuohuviini

      Teemu ja Aamu korhonen pois sarjasta. Roosa Kemppaiselle oma sitcom-sarja. Panu Kaukovaara sais lentää helevettiin.

    • auska52

      Rotannaama-Nikkinen ja idiootti-ulla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe