Yksinäisillä on tylsää perjaintai iltaisin ja juovat olutta.
Oletteko kaljapäissänne?
12
244
Vastaukset
- Totuus-
Ei olla koska huomenna pitää olla ajokunnossa. Venettä ei voi ajaa kännissä.
- Kylmät__kädet__
Tietenkin voi ja pitää ajaa. Selvinpäin vesillä on homojen hommaa.
Ei pysty dokaan kun pitää olla iskukunnossa..
- Tämä-selvä
Jos mä juon niin saan pillua joten en juo.
Eilen oli aika olla pienessä. Tänään muksut, huomenna töitä ja illalla ehkes mukavaa seuraa yön yli.
Eli selvitepäin nyt...- kaisanoasaa
Fiksu mies on aina vähän kännissä. Joskus enemmänkin.
Vesiselvänä tässä odottelen latauksen valmistumista, että pääsee asentelemaan taas uusia juttuja koneelle.
Nenän alla on kuitenkin alkoholin esiastetta: viinirypäleitä.
Hyviä. ; )Pelattiin pojan kanssa, oli hyvä peli.
- trollikka
Enpä ole juonut kaljaa... enkä muutakaan alkoholipitoista tänään. Olin tansseissa ja omalla autolla liikkeellä... heitin pari tuttuakin kotiinsa... samaan suuntaan kun meillä oli matka.
Kysyivät minulta kyytiä kun olin jo ulkona ja lähdössä kotiin... ennen illan loppumista ja suurempaa lähtöruuhkaa.
Tanssia sain... mutt ei ollut mitenkään erityisen mukava ilta, tuttua porukkaa aika vähän liikenteessä tällä kertaa. Mun ikäiset kotonaan... hoitavat/kasvattavat muksujaan ja harvemmin enää tansseissa käyvät. Juttu seura oli mitä oli... vonkaajia lähinnä ...ja niitä suorasanaisia.
Yhden hemmon jätin lattialle kiukuissani, ei omannut käytöstavoista alkeellisimpiakaan. Hetken päästä minua jo nauratti koko äijä ...kun eräs toinen nainen yritti tempaista avarilla sitä sikaa.
Parin minuutin kähinät siitä tuli... ja selvittelijöitä oli ainakin puol tusinaa, kunnes järjestysmiehet tulivat myös paikalle ja tilanne oli hallinnassa taas. Vastakappaleen etsintä tais loppua siltä äijältä siihen... ainakin sillä huvipaikalla.
Ei ole kiva huomata tanssivansa jokun sivistymätömän moukkan kanssa, joka kyselee kovaan ääneen mahdollisuuksiaan saada ???
Ett sellaista small talkia... kohde siinä on niin... NOLOna, ja ihan syyttömästi!
Jos joku ihmettelee miks naiset haluaa kulkea vain tutussa porukassa... eikä pahemmin yksinään, niin ihan luonnollinen selityshän on tuollaisen hyökkäyksen kohteeksi joutuminen; on niin noloa!
Hyvää yötä! - lihavihatipunen
No mä join tänään 0,35l salmiakkikossupullon ja vissii 4 siideriä. Saattaa krapulaa pukata huomenna, tai siis tänään. En juonut kotona (paitsi osan salmarista) vaan olin festareilla. En saanu pillua...eikäkö. No mut komeita hevimiehiä ihailin kaukaa...niitä soittajia siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1096441Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243667- 1822378
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2472236Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1881894Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001710Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91465- 691164
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1241160Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211130