Erehdyin kokeilemaan ruoaksi liki kympin hintaista Kotzonea ja en voisi olla enemmän pettynyt. Odotin että Kotzone olisi ollut pizza ilman muita täytteitä kuin tomaattikastia ja juustoa ja että väliin laitettaisiin jäävuorisalaattia. Jäävuorisalaatti välistä löytyi, mutta raaka-aineista säästäminen oli viety aivan äärimmäisyyksiin. Pizzapohjassa ei ollut tomaattikastiketta kuin nimeksi, juustoa tuskin edes yhden tavallisen juustosiivun verran ja tuplakana oli täyttä kusetusta. Näin max 15 kpl herneen kokoisia kanakuutiota. Aistivaraisesti kanan läsnäoloa ei voinut tuntea. Todella pahan makuinen setti. Kuin olisi syönyt kuivaa hiivaleipää ilman voita tai muuta levitettä.
Näin se vaan on että kun yhdestä pizzasta jaetaan katetta useampaan osoitteeseen, niin tuotteen on oltava reilusti kilpailijoita huonompi, jotta franchising-ketju elää ja voi paksusti. Mikä tahansa etnisen pizzerian tuote päihittää Kotzonen 6-0. Etnisissä pizzerioissa salaatin saa pizzan kylkeen ilman lisämaksua ja hinnat ovat kautta linjan 25 % edullisemmat. Etniseen olisi menty tälläkin kerralla, mutta Erkan Kebab & Pizzeria oli suljettu.
Kotipizzan kotzone on kuvottava
Puuvillaa.kerrakseen
4
7706
Vastaukset
- Pizzamiäs
Joo, käytä sinä vaan niitä etnisiä pitserioitasi, minä teen pizzani itse ja jos ostan pizzeriasta niin se on Kotipizza.
- AallonKylteri
Köyhän kitinää!
- Kokoomusahneus
Jos ostaa mitään kotiahneudesta, niin syyttäkööän itseeään.
Tää on vitust parempi
https://www.youtube.com/watch?v=eCezgF5JWr0
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861