Alle 188cm mies on lyhyt

188cmkeskipituus

Miesten keskipituus on suomessa uusimman tutkimuksen mukaan jo 188 senttiä.

100

2996

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Ja mistäköhän tuollaisen tutkimuksen voi lukea?

    • Näin on. Naistenkin keskipituus on tällä hetkellä jossain 185cm tietämillä.
      Olenkin ihmetellyt, miksi joutuu jatkuvasti katselemaan kaikkia yläsuuntaan...

      #NiskaKipeänä

      • pitkätukka-68

        En ole montaa itseäni pitempää naista nähnyt. 2 tai 3 ehkä.
        Ja minä olen 185cm.

        Mielenkiintosta silti nähdä minkä mittaiseksi toi mun teinini kasvaa. Äitinsä on 180cm.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En ole montaa itseäni pitempää naista nähnyt. 2 tai 3 ehkä.
        Ja minä olen 185cm.

        Mielenkiintosta silti nähdä minkä mittaiseksi toi mun teinini kasvaa. Äitinsä on 180cm.

        Minä olen 183cm ja vähintään joka toista vastaantulijaa silmiinkatsominen sattuu, kun aina joutuu taivuttamaan niskaa taakse! Pitääkö mun ostaa jotku vitun korkokengät kohta?


      • Hetkinen. Nyt olivat numerot lipsahtaneet väärään järjestykseen.
        Naisen keskipituus on tiettävästi 158 cm.

        Taskukoko.


      • Hetkinen. Nyt olivat numerot lipsahtaneet väärään järjestykseen.
        Naisen keskipituus on tiettävästi 158 cm.

        Taskukoko.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen. Nyt olivat numerot lipsahtaneet väärään järjestykseen.
        Naisen keskipituus on tiettävästi 158 cm.

        Taskukoko.

        Viestin keskimääräinen kappalemäärä on kaksi :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen. Nyt olivat numerot lipsahtaneet väärään järjestykseen.
        Naisen keskipituus on tiettävästi 158 cm.

        Taskukoko.

        Viestin keskimääräinen kappalemäärä on kaksi :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Viestin keskimääräinen kappalemäärä on kaksi :'D

        Olen vaihtanut älylaitteet kopiokoneeseen.

        Istun kopiokoneen päällä?

        (naurua)


      • Jos hyvin pitkä mies pussaa, siinä on vain ja ainoastaan naisella niskat kipeänä, koska niskan kulma on tuolloin 45 astetta taakse päin. Miehillä se ottaa vain selkään, mutta naisen niskakipu on tuossa pahempaa.

        Voisiko pusuttelun hoitaa niin, että nainen saa olla pää suorassa?
        Voisiko mies vaikka ajatella kyykistyvänsä?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Olen vaihtanut älylaitteet kopiokoneeseen.

        Istun kopiokoneen päällä?

        (naurua)

        Mitä se nyt kopioi?

        Sitä emme voi tietää..

        (naurua, kurkkaa huolestuneena alas)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos hyvin pitkä mies pussaa, siinä on vain ja ainoastaan naisella niskat kipeänä, koska niskan kulma on tuolloin 45 astetta taakse päin. Miehillä se ottaa vain selkään, mutta naisen niskakipu on tuossa pahempaa.

        Voisiko pusuttelun hoitaa niin, että nainen saa olla pää suorassa?
        Voisiko mies vaikka ajatella kyykistyvänsä?

        Nainen voisi ajatella pysytellä hoikkana kuin pajunvitsa niin mies voisi sitten varmaan ajatella sen nostavansa syliinsä pusuteltavaksi :D Raskaamman naisen kohdalla ehkä voisi ajatella jotain kantoliinatelinejutksaa tehtäväksi:

        https://ergorej.com/wp-content/uploads/pianoliina2.jpg


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitä se nyt kopioi?

        Sitä emme voi tietää..

        (naurua, kurkkaa huolestuneena alas)

        Äläs ny siinä ryntäile puskista kiistämään selviä tosiasioita :I


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Äläs ny siinä ryntäile puskista kiistämään selviä tosiasioita :I

        Minä missään puskassa ole, juurihan olen tullut lehtikasasta esille. Etkö kuule tuhinaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nainen voisi ajatella pysytellä hoikkana kuin pajunvitsa niin mies voisi sitten varmaan ajatella sen nostavansa syliinsä pusuteltavaksi :D Raskaamman naisen kohdalla ehkä voisi ajatella jotain kantoliinatelinejutksaa tehtäväksi:

        https://ergorej.com/wp-content/uploads/pianoliina2.jpg

        Se menisi rymyämiseksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nainen voisi ajatella pysytellä hoikkana kuin pajunvitsa niin mies voisi sitten varmaan ajatella sen nostavansa syliinsä pusuteltavaksi :D Raskaamman naisen kohdalla ehkä voisi ajatella jotain kantoliinatelinejutksaa tehtäväksi:

        https://ergorej.com/wp-content/uploads/pianoliina2.jpg

        Pianoliina, hirveää :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se menisi rymyämiseksi.

        Ei se välttämättä menisi, ihan heti ainakaan ja jos sit menis ei sitä niskakipua ees huomais siinä vaiheessa. Niin ja se m iehn kyykistely, se se kuule vasta hankalaa on, saattaa iskeä noidannuoli, niksahtaa ristiselkä, ei oo mittään pieni niskakipu siihen verrattuna :) No ok. kompromissi, nainen vois kulettaa jotain jakkaraa aina mukanaan jolle sitten hyppäis pusuteltavaks :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pianoliina, hirveää :D

        Lähinmnä sitä valjasostaa siitä jos kopiois. Eikö se ois hyvä että ois kerralla kestävä malli, ois naisella vara vähän pulskistuakin ja rahkeet silti vielä riittäis :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei se välttämättä menisi, ihan heti ainakaan ja jos sit menis ei sitä niskakipua ees huomais siinä vaiheessa. Niin ja se m iehn kyykistely, se se kuule vasta hankalaa on, saattaa iskeä noidannuoli, niksahtaa ristiselkä, ei oo mittään pieni niskakipu siihen verrattuna :) No ok. kompromissi, nainen vois kulettaa jotain jakkaraa aina mukanaan jolle sitten hyppäis pusuteltavaks :)

        Pannaan sitä dekolteeöljyä ristiselkäänkin.
        Pianoliinasta ei pönttö ihan heti toivu...

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pannaan sitä dekolteeöljyä ristiselkäänkin.
        Pianoliinasta ei pönttö ihan heti toivu...

        (naurua)

        (välikysymys)

        Mitä helvetsonia minä teen tähän aikaan palstalla?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pannaan sitä dekolteeöljyä ristiselkäänkin.
        Pianoliinasta ei pönttö ihan heti toivu...

        (naurua)

        Joo, nopi voihan sitä sinneki laittaa, mutta jos niskaan vaikka, pyörittelis koko naisen dekolteeöljýssä niin se ois sitten hyvin hoidettä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Lähinmnä sitä valjasostaa siitä jos kopiois. Eikö se ois hyvä että ois kerralla kestävä malli, ois naisella vara vähän pulskistuakin ja rahkeet silti vielä riittäis :)

        Sä olet selvästikin mies joka löytää ratkaisut tilanteeseen kuin tilanteeseen.
        Respect :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (välikysymys)

        Mitä helvetsonia minä teen tähän aikaan palstalla?

        Susta on tullu palsta-addikti :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, nopi voihan sitä sinneki laittaa, mutta jos niskaan vaikka, pyörittelis koko naisen dekolteeöljýssä niin se ois sitten hyvin hoidettä :)

        Miten sinä nyt jo iltapäivällä yrität pönttöä lämmittää.
        Kello on vasta 17.30.

        (naurua)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Susta on tullu palsta-addikti :)

        "Must on tuuulluuu palstailuhulluuuuu", ei ainakaan kiekkohullu.

        Ei. Kyllä tässä on nyt jotain vikaa.

        (naurua)

        Mun palstatyö-yöaika on n. 23. Katsopa sitä tessiä sinäkin :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miten sinä nyt jo iltapäivällä yrität pönttöä lämmittää.
        Kello on vasta 17.30.

        (naurua)

        Just tulin töistä ja syödessä on aina hyvä heittä pari kommenttia, ihan vahinko :) Nyt pitääkin sitten pohtia mitenhän kuumaks me mahettaskaan misspönttis saada puoleenyöhän mennessä :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Must on tuuulluuu palstailuhulluuuuu", ei ainakaan kiekkohullu.

        Ei. Kyllä tässä on nyt jotain vikaa.

        (naurua)

        Mun palstatyö-yöaika on n. 23. Katsopa sitä tessiä sinäkin :'D

        Jos painat tuplavuoron tulee hyvät lisät :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Just tulin töistä ja syödessä on aina hyvä heittä pari kommenttia, ihan vahinko :) Nyt pitääkin sitten pohtia mitenhän kuumaks me mahettaskaan misspönttis saada puoleenyöhän mennessä :D

        Menkää juttelee jonkun toisen nimen alle. En haluu jatkuvia ilmotuksia jotka ei koske mua.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Menkää juttelee jonkun toisen nimen alle. En haluu jatkuvia ilmotuksia jotka ei koske mua.

        Joo mjennään, sorry. Mulla itellä ei mitään ilmotusjuttuja käytössä, kannattaa harkita semmoistakin vaihtoehtoo.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mjennään, sorry. Mulla itellä ei mitään ilmotusjuttuja käytössä, kannattaa harkita semmoistakin vaihtoehtoo.

        No mä taas oon huomannu että se helpottaa mun elämää. Mulle kirjoitellaan suht harvoin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Just tulin töistä ja syödessä on aina hyvä heittä pari kommenttia, ihan vahinko :) Nyt pitääkin sitten pohtia mitenhän kuumaks me mahettaskaan misspönttis saada puoleenyöhän mennessä :D

        Herra MJTMH ei halua nähdä sitä.
        Pitää ehkä kunnioittaa.. :)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Menkää juttelee jonkun toisen nimen alle. En haluu jatkuvia ilmotuksia jotka ei koske mua.

        Sori pupsi. :) Lipesi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Herra MJTMH ei halua nähdä sitä.
        Pitää ehkä kunnioittaa.. :)

        "Sitä"?
        Niiku mitä siis?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mjennään, sorry. Mulla itellä ei mitään ilmotusjuttuja käytössä, kannattaa harkita semmoistakin vaihtoehtoo.

        MIten ilmoitukset saa pois päältä? En oo löytänyt mistään sellaista asetusta jolla asian voisi määrittää.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Sitä"?
        Niiku mitä siis?

        (rapsuttaa niskasta)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        MIten ilmoitukset saa pois päältä? En oo löytänyt mistään sellaista asetusta jolla asian voisi määrittää.

        Sulkemalla koko älylaitteen ja poistumalla pihalle.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        MIten ilmoitukset saa pois päältä? En oo löytänyt mistään sellaista asetusta jolla asian voisi määrittää.

        Emmie tiiä kun mulla ei koskaan oo mitään semmosia tullukkaan, ehkä meillä on erilaiset tekniikat käytössä. Koetin äkkiä gooklella mutten löytänyt mitään mutta alan ymmärtää misk aika-ajon noista joku aina mainitsee.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Minä olen 183cm ja vähintään joka toista vastaantulijaa silmiinkatsominen sattuu, kun aina joutuu taivuttamaan niskaa taakse! Pitääkö mun ostaa jotku vitun korkokengät kohta?

        Voisitko muka olla?...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Emmie tiiä kun mulla ei koskaan oo mitään semmosia tullukkaan, ehkä meillä on erilaiset tekniikat käytössä. Koetin äkkiä gooklella mutten löytänyt mitään mutta alan ymmärtää misk aika-ajon noista joku aina mainitsee.

        Minulla ei ainakaan piippaa mikään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Emmie tiiä kun mulla ei koskaan oo mitään semmosia tullukkaan, ehkä meillä on erilaiset tekniikat käytössä. Koetin äkkiä gooklella mutten löytänyt mitään mutta alan ymmärtää misk aika-ajon noista joku aina mainitsee.

        Mä saan joka ikisestä mulle osoitetusta kirjoituksesta ilmoituksen, enkä ole löytänyt keinoa muuttaa asiaa. Mutta tämä ei häiritse mua vaan on minulle hyödyllinen ominaisuus.
        Se sen sijaan kyrsii, kun automaattista uloskirjautumisen aikaa ei voi muuttaa - se on aina se 30 minuuttia! Haluaisin sen kokonaan pois päältä ~:I
        Olen valittanut asiasta ylläpitoon jo ajat sitten, ja sieltä on luvattu tehdä asialle jotain jo ajat sitten, mutta eipä ole tilanne muuttunut miksikään! (KIHISEE RAIVOSTA) (RAAPII SEINIÄ)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulkemalla koko älylaitteen ja poistumalla pihalle.

        Mä käytän lähtökohtaisesti aina pc:tä. Älypuhelinta vain silloin, jos siihen ei ole mahdollisuutta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voisitko muka olla?...

        Voisinko mitä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Voisinko mitä?

        Niin pitkä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niin pitkä.

        Sehän on ihan tavallinen pituus miehellä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sehän on ihan tavallinen pituus miehellä.

        Se on hyvä pituus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Se on hyvä pituus.

        Niin onki.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Niin onki.

        Aika pitkiä miekkosia palstalla.

        (surinaa..)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aika pitkiä miekkosia palstalla.

        (surinaa..)

        (katselee ympärilleen kuin tammimetsässä...)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (katselee ympärilleen kuin tammimetsässä...)

        Jep jep... :)
        Annetaan muillekin välillä vuoro lämmitellä pönttöä - ilta on vielä niin nuori!
        Itse lähden tästä hetkeksi muihin askareisiin.


      • häh
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hetkinen. Nyt olivat numerot lipsahtaneet väärään järjestykseen.
        Naisen keskipituus on tiettävästi 158 cm.

        Taskukoko.

        Näin taitaa olla miestenkin osalta käynyt ;)


    • Kyllähän nuoret ovat melko pitkiä, tai oikeastaan olleet jo vuosikymmenen. 188 cm on jo vähän yliampuvaa. 20-30v miesten keskipituus voisi olla ehkä 181 cm.

      • Laittoman pitkiä minun silmiini.

        Minä olen heitä vanhempi ja viisaampi, ja nuoriso yrittää korvata viisauden pituudellansa.

        Pientä ei oteta vakavasti. Kummasti se näkyy myös palstalla vaikka kukaan ei näe, miten paljon joudun ylös päin katsomaan.

        (naurua)


    • Ja Höpsistä! :D

    • Miehen pituus on yli 180 cm.
      Koska leuan alla kuuluu pystyä pitämään sadetta.

      • Joten siis leukaankin on tietty mitta?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joten siis leukaankin on tietty mitta?

        Leuan ulkonevuuden puutteet voi korvata lippalakilla.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Leuan ulkonevuuden puutteet voi korvata lippalakilla.

        Tai stetsonilla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tai stetsonilla.

        Totta.

        Mutta autistihattua tulee välttää, vaikka siinäkin on lippa.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Totta.

        Mutta autistihattua tulee välttää, vaikka siinäkin on lippa.

        Itä-Suomessa saatetaan pitää myös nenän alla sadetta.


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Leuan ulkonevuuden puutteet voi korvata lippalakilla.

        Ja kuka sinä olet? Hyvin tutunoloinen vaikka vieras merkki :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Itä-Suomessa saatetaan pitää myös nenän alla sadetta.

        Puhutko omista kokemuksistasi?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Puhutko omista kokemuksistasi?

        Olen kyllä pitänyt nenän alla sadetta :D


      • Tuohon pitää kyllä olla jämäkkä leuka, ykskakkosella ois varmaan hyviä kommentteja aiheeseen :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuohon pitää kyllä olla jämäkkä leuka, ykskakkosella ois varmaan hyviä kommentteja aiheeseen :)

        Ykskakkosella kommentteja :D
        Sinä mies siellä...katsopa tänne päin. Suoraan silmiin. Paikallasi, siinä, noin: Oletko sinä naruttanut pönttöä koko ajan?

        Laskin viime yönä 1 1.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ykskakkosella kommentteja :D
        Sinä mies siellä...katsopa tänne päin. Suoraan silmiin. Paikallasi, siinä, noin: Oletko sinä naruttanut pönttöä koko ajan?

        Laskin viime yönä 1 1.

        (naurua)

        No höh, en :)

        Ei kai sullakin ala palstaharhat iskemään, trolleja kaikkialla :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ja kuka sinä olet? Hyvin tutunoloinen vaikka vieras merkki :)

        Peikko, joka pimeässä kyhjöttää vaatekaapin päällä.

        Punaisena näkyvät silmät ovat tällöin katon rajassa ja pienet pönttöuunit voivat luulla kyseessä olevan isommankin mörön.

        Valojen sytyttäminen voi paljastaa Peikon kannalta ikävän totuuden.

        Mutta älä huoli, saatan pärjätä itseäni jopa puolta pienemmille hyökkäämällä yllättäen takaapäin.

        Oliko muuta?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No höh, en :)

        Ei kai sullakin ala palstaharhat iskemään, trolleja kaikkialla :)

        Mulle alkais iskemään nälkä.

        Kuivanut näkkäri odottaa pöydällä. Jos juhannuksena repäisis ja laittais siihen päälle vaikka tomaatin..Ei ole keittotaidot tässä välissä kohentuneet; töissä laitoin kahvin tippumaan toisia varten ja unohdin pannuosan alta...Se todella sitten tippui.

        Sinä taidat olla minun 'lempitrollini' kun piti oikein tälleen iltapäivällä tulla katsomaan ; )

        (naurua)


      • PalstaTrolli kirjoitti:

        Peikko, joka pimeässä kyhjöttää vaatekaapin päällä.

        Punaisena näkyvät silmät ovat tällöin katon rajassa ja pienet pönttöuunit voivat luulla kyseessä olevan isommankin mörön.

        Valojen sytyttäminen voi paljastaa Peikon kannalta ikävän totuuden.

        Mutta älä huoli, saatan pärjätä itseäni jopa puolta pienemmille hyökkäämällä yllättäen takaapäin.

        Oliko muuta?

        No oli muuta...hali.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulle alkais iskemään nälkä.

        Kuivanut näkkäri odottaa pöydällä. Jos juhannuksena repäisis ja laittais siihen päälle vaikka tomaatin..Ei ole keittotaidot tässä välissä kohentuneet; töissä laitoin kahvin tippumaan toisia varten ja unohdin pannuosan alta...Se todella sitten tippui.

        Sinä taidat olla minun 'lempitrollini' kun piti oikein tälleen iltapäivällä tulla katsomaan ; )

        (naurua)

        Saatiin häätö tuosta toisesta haarasta :D Miesjokatietäää....häiriintyi, sillä on joku viestinsaapumisilmotusjutka, toivottavasti ei enään mee.

        Yks kaveri joskus riemastu silloselle tyttikselleen, sittemmin vaimolle ja sittemmin ex-vaimolle kun se keitti kahvia ja kävi noin, ihmettelin että olipa iso juttu että pitää alkaa nassuttaa mutta se kai ei sitten ikinä oppinu....tai sitten oppi jas läks :D

        Minäpä söin ihan kasvisruokaa, parsarisottoa. Noi risotot on helppoja ja valmistuvat nopsaan, mitä vaan melkeen voi heittää sekaan, suosittelen. Tai sitten wokkeja voi tehdä miten vaan ja melkeen mistä vaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Saatiin häätö tuosta toisesta haarasta :D Miesjokatietäää....häiriintyi, sillä on joku viestinsaapumisilmotusjutka, toivottavasti ei enään mee.

        Yks kaveri joskus riemastu silloselle tyttikselleen, sittemmin vaimolle ja sittemmin ex-vaimolle kun se keitti kahvia ja kävi noin, ihmettelin että olipa iso juttu että pitää alkaa nassuttaa mutta se kai ei sitten ikinä oppinu....tai sitten oppi jas läks :D

        Minäpä söin ihan kasvisruokaa, parsarisottoa. Noi risotot on helppoja ja valmistuvat nopsaan, mitä vaan melkeen voi heittää sekaan, suosittelen. Tai sitten wokkeja voi tehdä miten vaan ja melkeen mistä vaan.

        Haarasta voi saada häädön helposti ja kenen alla minä nyt sitten olen. Siis kenen viestiketjussa. On tämä outoa :D

        (naurua)

        Kiireessä voi pannu unohtua jos kaikki säksättävät yhtä aikaa vielä ympärillä. Hyväähän minäkin vaan tarkoitin. No ite luuttusinkin...Se oli hyvin valutettua kahvia.

        Miehille käykin noi kokkihommat. Television mukaan naiskokkeja ei enää ole olemassakaan, että senkin mukaan olisi täysin utopista alkaa minun wokkia vääntämään:)


        Piti eilen kysyä, mitä kirjaa luet?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Haarasta voi saada häädön helposti ja kenen alla minä nyt sitten olen. Siis kenen viestiketjussa. On tämä outoa :D

        (naurua)

        Kiireessä voi pannu unohtua jos kaikki säksättävät yhtä aikaa vielä ympärillä. Hyväähän minäkin vaan tarkoitin. No ite luuttusinkin...Se oli hyvin valutettua kahvia.

        Miehille käykin noi kokkihommat. Television mukaan naiskokkeja ei enää ole olemassakaan, että senkin mukaan olisi täysin utopista alkaa minun wokkia vääntämään:)


        Piti eilen kysyä, mitä kirjaa luet?

        Juu eikä kukaan varmaan älynny kiittää sun hyvästä aikomusesta :( Mulle kerran natisivat että aina kun tuon pullaa ne on edellisen päivän. No ei oo tarvinnu sen jälkeen natista , en ooi vieny eilisiä enkä huomisia pullia sitten :D

        Jaa vai vääntämään, ei sitä tarvi vääntää kun se tulee ittekseen. Oikeeta voita pannuun, vihannekset päälle, jos ensin ruskisti jauhelihaa se pois pannusta siks aikaa kun vihannekset sulaa. ropsutellaan paljon mausteita. aika helpoo :)

        Se on toi :

        https://www.risingshadow.fi/library/book/7982-etsiva-loytaa


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juu eikä kukaan varmaan älynny kiittää sun hyvästä aikomusesta :( Mulle kerran natisivat että aina kun tuon pullaa ne on edellisen päivän. No ei oo tarvinnu sen jälkeen natista , en ooi vieny eilisiä enkä huomisia pullia sitten :D

        Jaa vai vääntämään, ei sitä tarvi vääntää kun se tulee ittekseen. Oikeeta voita pannuun, vihannekset päälle, jos ensin ruskisti jauhelihaa se pois pannusta siks aikaa kun vihannekset sulaa. ropsutellaan paljon mausteita. aika helpoo :)

        Se on toi :

        https://www.risingshadow.fi/library/book/7982-etsiva-loytaa

        Hui! Nyt meni wokkivihannes korvaan. Se oli kauhua. Älä enää tuommosta...eikö palstantrollit riittäisi. Vielä yötä vasten...

        En uskaltaisi roikottaa jalkaa sängynreunan ylkopuolella parin luetun kappaleen jälkeen...

        (kurinaa)

        Vaikuttaa siltä, että syöt terveellisesti.
        Hyvä, älä vie enää pullaa mokomille..ei ne sitä tuommoisen jälkeen ansaitse pöh :(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hui! Nyt meni wokkivihannes korvaan. Se oli kauhua. Älä enää tuommosta...eikö palstantrollit riittäisi. Vielä yötä vasten...

        En uskaltaisi roikottaa jalkaa sängynreunan ylkopuolella parin luetun kappaleen jälkeen...

        (kurinaa)

        Vaikuttaa siltä, että syöt terveellisesti.
        Hyvä, älä vie enää pullaa mokomille..ei ne sitä tuommoisen jälkeen ansaitse pöh :(

        No kun ne on h..in hyviä noi kingin kirjat, eikä toi oo kauhua vaan enemmän dekkaria, hallitsee senkin lajin suvereenisti, Kertojana & tarinankehittäjänä ihan omaa luokkaansa.
        '
        No joo, toisinaan, vähän yksipuolista tuppaa joskus olemaan kun ei ittelle tuu laitettua kovin montaa lajia kerrallaan ja sitä yhtäkin tulee syötyä usein useempana päivänä mutta joo, en nyt varmaan ihan epäterveellisimminkään syö.

        juu, ei ne tarvii :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kun ne on h..in hyviä noi kingin kirjat, eikä toi oo kauhua vaan enemmän dekkaria, hallitsee senkin lajin suvereenisti, Kertojana & tarinankehittäjänä ihan omaa luokkaansa.
        '
        No joo, toisinaan, vähän yksipuolista tuppaa joskus olemaan kun ei ittelle tuu laitettua kovin montaa lajia kerrallaan ja sitä yhtäkin tulee syötyä usein useempana päivänä mutta joo, en nyt varmaan ihan epäterveellisimminkään syö.

        juu, ei ne tarvii :)

        Lukeminen kehittää myös omaa kirjallista ilmaisua ja houkuttaa kirjoittamaan.
        Itse olen outo kirjojen lukija; aloitan lopusta. Uteliaana haluan tietää heti, miten kävi.

        Sitten ne välissä olevat 100 sivua ovat ihan turhaa.
        Elämä on nopeaa, pitää tiivistää.

        (naurua)

        Ruoka...no se tosiaan maistuu paremmalta kun on useampi syöjä siinä.., mun äiti on todennu mulle, että esillelaitto on meikäläisellä sitä luokkaa kuin "tukkimiehen eväät" (naurua), noh kuka sitä viitsii itselleen säätää koreaa kattausta, olkoon sitten pusseissaaan ja purnukoissaan iha tsilleen hih. :) Ja kun aina on kiire...en mä kerkee ihailla ja sipistellä kaikkea...

        Menepä nyt välillä töiden jälkeen ota päikkärit? :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lukeminen kehittää myös omaa kirjallista ilmaisua ja houkuttaa kirjoittamaan.
        Itse olen outo kirjojen lukija; aloitan lopusta. Uteliaana haluan tietää heti, miten kävi.

        Sitten ne välissä olevat 100 sivua ovat ihan turhaa.
        Elämä on nopeaa, pitää tiivistää.

        (naurua)

        Ruoka...no se tosiaan maistuu paremmalta kun on useampi syöjä siinä.., mun äiti on todennu mulle, että esillelaitto on meikäläisellä sitä luokkaa kuin "tukkimiehen eväät" (naurua), noh kuka sitä viitsii itselleen säätää koreaa kattausta, olkoon sitten pusseissaaan ja purnukoissaan iha tsilleen hih. :) Ja kun aina on kiire...en mä kerkee ihailla ja sipistellä kaikkea...

        Menepä nyt välillä töiden jälkeen ota päikkärit? :)

        No höh, sehän menee koko tarina ohi jos tuolleen harppoo :D

        No joo, kyllä minusta jokus itsekseenkin hyvää, ja saa ottaa lisää, ja saa ite kaikki ne hyvät sattumat :) En minäkään hirveesti hienostele syodessä, ei se makuun juuri vaikuta ja se kai se tärkein siinä. Maito juodaan yleensä suoraan purkista jos sitä siinä samalla otetaan, sinkkusyömisen parhautta kun ei tarvi välittää miltä se näyttää :D

        No en. Sitten saa yöllä unta ollenkaan jos ny päikkäreille menee, se aika meni jo pari tuntia sitten. Niin ja äläpäs ala komentelemaan....justiina :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No höh, sehän menee koko tarina ohi jos tuolleen harppoo :D

        No joo, kyllä minusta jokus itsekseenkin hyvää, ja saa ottaa lisää, ja saa ite kaikki ne hyvät sattumat :) En minäkään hirveesti hienostele syodessä, ei se makuun juuri vaikuta ja se kai se tärkein siinä. Maito juodaan yleensä suoraan purkista jos sitä siinä samalla otetaan, sinkkusyömisen parhautta kun ei tarvi välittää miltä se näyttää :D

        No en. Sitten saa yöllä unta ollenkaan jos ny päikkäreille menee, se aika meni jo pari tuntia sitten. Niin ja äläpäs ala komentelemaan....justiina :D

        Justiinalla on asiaa, se ei ole Karpo nyt. :)

        Ei nassu, ei suoraan purkista. Minullakin kyllä kerran kävi mielessä, mutta sain estettyä tilanteen, koska ajattelin, miltä se näyttää jos nainen niin hörppäsee. :(

        Otin kiltisti mukin kaapista.

        Sinulle on kehkeytynyt sinkun tapoja kuulepas ukkeli :D
        Mitähän muuta sieltä löytyykään...

        (naurua)


      • Harmaaritari
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Justiinalla on asiaa, se ei ole Karpo nyt. :)

        Ei nassu, ei suoraan purkista. Minullakin kyllä kerran kävi mielessä, mutta sain estettyä tilanteen, koska ajattelin, miltä se näyttää jos nainen niin hörppäsee. :(

        Otin kiltisti mukin kaapista.

        Sinulle on kehkeytynyt sinkun tapoja kuulepas ukkeli :D
        Mitähän muuta sieltä löytyykään...

        (naurua)

        Niin no vosin minä parisuhteessakin purkin suuta juoda. Sehän olisi hygieniistäkin jos/kun vaimoke olisi niin siisti että käyttää mukia niin ei sotkin mun maitopurkkia sitten kun kaatais siitä vaan nätisti mukiin :D sitte voisin opetelle röyhtäilemäänkin, sitä en nykyuiselllään tee mutta nainen varmaan tykkäis semmosista miehekkäistä äänistä ni voisin opetella :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no vosin minä parisuhteessakin purkin suuta juoda. Sehän olisi hygieniistäkin jos/kun vaimoke olisi niin siisti että käyttää mukia niin ei sotkin mun maitopurkkia sitten kun kaatais siitä vaan nätisti mukiin :D sitte voisin opetelle röyhtäilemäänkin, sitä en nykyuiselllään tee mutta nainen varmaan tykkäis semmosista miehekkäistä äänistä ni voisin opetella :)

        Ei. Hiljaa..Härnäätkö sinä pönttöä..(naurua)

        Minä kyllä tykkään miehekkäästä toiminnasta, ja niitä ääniä voi harjoitella ihan eri huoneessa...

        Esimerkiksi..

        Kodinhoitohuoneessa.
        Silloin kun pyykkikone sakkaa, kuuluu miehen tulla sanomaan jotain miehekkäästi -ja mielellään tekemään. Että kuuluu nakutus ja kilkutus ja voi vähän muristakin :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no vosin minä parisuhteessakin purkin suuta juoda. Sehän olisi hygieniistäkin jos/kun vaimoke olisi niin siisti että käyttää mukia niin ei sotkin mun maitopurkkia sitten kun kaatais siitä vaan nätisti mukiin :D sitte voisin opetelle röyhtäilemäänkin, sitä en nykyuiselllään tee mutta nainen varmaan tykkäis semmosista miehekkäistä äänistä ni voisin opetella :)

        Ei. Hiljaa..Härnäätkö sinä pönttöä..(naurua)

        Minä kyllä tykkään miehekkäästä toiminnasta, ja niitä ääniä voi harjoitella ihan eri huoneessa...

        Esimerkiksi..

        Kodinhoitohuoneessa.
        Silloin kun pyykkikone sakkaa, kuuluu miehen tulla sanomaan jotain miehekkäästi -ja mielellään tekemään. Että kuuluu nakutus ja kilkutus ja voi vähän muristakin :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei. Hiljaa..Härnäätkö sinä pönttöä..(naurua)

        Minä kyllä tykkään miehekkäästä toiminnasta, ja niitä ääniä voi harjoitella ihan eri huoneessa...

        Esimerkiksi..

        Kodinhoitohuoneessa.
        Silloin kun pyykkikone sakkaa, kuuluu miehen tulla sanomaan jotain miehekkäästi -ja mielellään tekemään. Että kuuluu nakutus ja kilkutus ja voi vähän muristakin :)

        Ei k*ttu...(itkun sekaista naurua)

        Tämä tuplaus on pahempi kuin ana.
        Tämän takia, vain ja ainoastaan tämän takia, joudun kohta ottamaan hatkat palstalta.

        Joku asensi tämän tuplauksen ihan räätälityönä... :'D


    • älä_huijaa

      Joo ja mulkut keskimäärin 22 cm.

      • Pellosta nostetun porkkanan keskimääräinen mitta on 15-18 cm.
        Jos on käytetty typpeä ja fosforia. Tai jotain.


    • pikku-ukko

      Mitä?Mää ole pikku-ukko ko mää ole vaa 178cm.

      • Muista siekii pyöristyssäännöt; vitosesta ylöspäin saa pyöristää täyteen lukuun eli nähtävästi sinäkin olet sen 180 cm. Onneksi olkoon.


      • Muista siekii pyöristyssäännöt; vitosesta ylöspäin saa pyöristää täyteen lukuun eli nähtävästi sinäkin olet sen 180 cm. Onneksi olkoon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muista siekii pyöristyssäännöt; vitosesta ylöspäin saa pyöristää täyteen lukuun eli nähtävästi sinäkin olet sen 180 cm. Onneksi olkoon.

        Helvet*n kone. Kohta ottaa hermoon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Helvet*n kone. Kohta ottaa hermoon.

        Hei. Sä voit välttää noi tupla-tripla-postaukset siten, että kun lähettämisyritys jää jumittamaan, odotat. Älä lähetä uudelleen. Voit tarkistaa toisella, tuoreella välilehdellä, onko ensimmäinen lähetysyritys jo mennyt online vaiko ei.

        Mulla on usein jääny lähetyssivu jumittamaan, kun luon uutta ketjua. Mutta kun toisella lehdellä voi tarkistaa, että ketju on avattu, voi alkuperäisen ikkunan sitten sulkea, vaikka näyttääkin siltä että se sivu edelleen yrittäisi luoda sitä ketjua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Muista siekii pyöristyssäännöt; vitosesta ylöspäin saa pyöristää täyteen lukuun eli nähtävästi sinäkin olet sen 180 cm. Onneksi olkoon.

        Meinaako toi sitä että mäkin olen vaan 180cm? :(


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Meinaako toi sitä että mäkin olen vaan 180cm? :(

        Eem...no niin.

        Nyt taisi käydä niin.

        (naurua)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Hei. Sä voit välttää noi tupla-tripla-postaukset siten, että kun lähettämisyritys jää jumittamaan, odotat. Älä lähetä uudelleen. Voit tarkistaa toisella, tuoreella välilehdellä, onko ensimmäinen lähetysyritys jo mennyt online vaiko ei.

        Mulla on usein jääny lähetyssivu jumittamaan, kun luon uutta ketjua. Mutta kun toisella lehdellä voi tarkistaa, että ketju on avattu, voi alkuperäisen ikkunan sitten sulkea, vaikka näyttääkin siltä että se sivu edelleen yrittäisi luoda sitä ketjua.

        En edes yritä lähettää kuin kerran, ja se ottaa aina kahtena.
        Kohta kai tämä jo kirjottaakin mun puolesta...

        (tuhinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En edes yritä lähettää kuin kerran, ja se ottaa aina kahtena.
        Kohta kai tämä jo kirjottaakin mun puolesta...

        (tuhinaa)

        Ihan oikeesti?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ihan oikeesti?

        No ihan ihan. Painan kerran "lähetä". Sivu etenee ja lähettää ja lähettää prkl miljoona kertaa.

        (kurinaa)

        Polkasen tämän kohta suohon.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        No ihan ihan. Painan kerran "lähetä". Sivu etenee ja lähettää ja lähettää prkl miljoona kertaa.

        (kurinaa)

        Polkasen tämän kohta suohon.

        On sit kyl saakelin buginen sivusto.
        Mutta älä rankaise konettasi siitä - tuskin on sen vika.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        On sit kyl saakelin buginen sivusto.
        Mutta älä rankaise konettasi siitä - tuskin on sen vika.

        Joo ja lisäksi maanantaina tuli mainokset kiusaksi!
        Sitä ennen ei ollut. Minä en halua lentää Norwegianilla hittoon, enkä ottaa lainaa enkä juosta ylipinkeissä urheilutrikoissa pitkin kyliä, ja joka ilta niitä minulle tuputetaan.

        Kuka näitä säätää...:(


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        On sit kyl saakelin buginen sivusto.
        Mutta älä rankaise konettasi siitä - tuskin on sen vika.

        Joo ja lisäksi maanantaina tuli mainokset kiusaksi!
        Sitä ennen ei ollut. Minä en halua lentää Norwegianilla hittoon, enkä ottaa lainaa enkä juosta ylipinkeissä urheilutrikoissa pitkin kyliä, ja joka ilta niitä minulle tuputetaan.

        Kuka näitä säätää...:(


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo ja lisäksi maanantaina tuli mainokset kiusaksi!
        Sitä ennen ei ollut. Minä en halua lentää Norwegianilla hittoon, enkä ottaa lainaa enkä juosta ylipinkeissä urheilutrikoissa pitkin kyliä, ja joka ilta niitä minulle tuputetaan.

        Kuka näitä säätää...:(

        (lähtee viidensien tuplien jälkeen hakemaan lekaa varastosta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (lähtee viidensien tuplien jälkeen hakemaan lekaa varastosta)

        Ennen kuin alat paukuttamaan sillä, kokeile ensin toista selainta. Saattaa poistaa viestien tuplausongelmasikin. Ainakin Firefox on erinomainen, jos haluaa tehokasta mainostenestoa.
        Mulla on viime aikoina ollut AdBlocker Ultimate käytössä ja kivasti on toiminu.


    • TeleTappi-

      Minun veli,Lähes kaikki serkut,Isän veljet noin 190cm tai jopa vähän ylikin.
      Minä nyt sitten olen 180cm teletappi.

    • Vaati

      Mitä vittua sä ny selität :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      60
      770
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe