Mikä muka mahdollistaa avaruuden muuttumisen?!?

MrNicePressure1818

Avaruus ei voi muuttua millään tavalla!!!

Vain avaruudessa liikkuvat systeemit voivat muuttua koska muuttuvan systeemin erillisten osien liike avaruudessa suhteessa toisiinsa.

Avaruus itse ei ole missään paikassa jossa muuttuvan avaruuden erilliset osat liikkuisivat suhteessa toisiinsa.

Eikä avaruus koostu erillisistä osista muutenkaan.

Se on itsessään ei yhtään mitään.

Avaruus on se paikka jossa muuttuvan aineen erilliset osat liikkuvat suhteessa toisiinsa ja jossa muuttuvan valon erilliset osat liikkuvat suhteessa toisiinsa.

Jos uskotte että avaruus itse voi muka muuttua, niin kertokaapa mihin sen muuttuminen muka perustuu?

Liikkuuko joku jossakin ja jos niin mikä ja missä?

Jos avaruuden muuttuminen ei perustu liikkeeseen, niin mihin sitten?

Muuttuva avaruus ei ole edes keisari alasti!!!

On se niin huuhata että huh huh mitä huuhaata se onkaan.

Hatusta tempaistu käsite jota voidaan verrata antiikin ajan jumaliin.

.

4

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pölkkypäät

      Sehän perustuu tietenkin työntävään voimaan, eikö niin?

    • MrNaisPessaarille

      MrNaisPessaari on kuin hajuton pieru. eli täysin hyödytön.

    • MrNicePressure1818

      Osp-avaruutta itseään ei voi tutkia mitenkään. Ei tieteellisesti, eikä muutenkaan!

      Vain avaruudessa liikkuvia tiheneviä laajentumia voidaan tutkia tieteellisesti ja se perustuu siihen että ne säteilevät vanhaa valoa joka liikkuu kaareutuvasti vastapalloon avaruudessa.

      Osp-avaruus itse ei tihenevästi laajene mitenkään!

      Eli ei ole olemassa vanhaa valoa joka olisi peräisin uudesta valosta, vaikka kaikki valo avaruudessa tihenevästi laajentuen liikkuukin.

      Kaikki tihenevä laajentuma on peräisin kohteista jotka koostuvat ziljoonista vastapalloon kierrättyvistä tihenevistä laajentumista ja liikkuvat avaruudessa vastapalloon keikkuen.

      Toki aine itsekin on tihenevästi laajentuvaa vanhaa valoa.

      Avaruus itse ei ole tiheneviä laajentumia, eikä aine koostu mistään fyysisen konkreettisesti olemassa olevasta, vaan tihentyvistä laajentumista.

      Laajeneva vanha valo ei liiku missään paikassa, niin kuin avaruudessa liikkuvat kohteet laajentuvasti tihentyvät vastapalloon käänteisesti avaruudessa suhteessa toisiinsa.

      Avaruus on ääretöntä vastapalloon kierrättyvää vanhaa valoa ja aina olemassa ollut ziljoonia tiheneviä laajentumia joka itsessään on ei yhtään mitään.

      Vanha vastapalloon kierrättyvä valo ei voi säteillä informaatiota, koska se itsessään ei koostu mistään fyysisen konkreettisesti olemassa olevasta josta voi irtaantua säteilyä / informaatiota siten kuin avaruudesta, josta irtaantuu säteilyä /


      .

      • MrNicePressure1818

        Et voi pysähtyä tutkimaan yhtä ja samaa tiettyä osp-tihentymän laajenevaa kohtaa, koska se laajenee ziljoonakertaisella valonnopeudella.

        Et mitenkään vaikka seisoisit päälläsi!!!

        Liikut Maapallon mukana ylivalon nopeudella turpoovassa avaruudessa.

        Aurinkokunnan mukana vastapalloon kiertyen.

        Linnunradan mukana kierteisesti tihentyvänä laajentumana.

        Oman galaksiryhmämme tihentyvien laajentumien mukana.

        Galaksijoukkomme mukana pompotellen kierteisesti.

        Koko näkyvän maailmankaikkeuden takana kierrättyen.

        Eli olet heti pois siltä avaruuden alueelta jonne juuri siirryit ja et mitenkään ehtisi tutkimaan tiettyä osp-tihentymän laajenevaa kohtaa vaikka se olisikin jotenkin mahdollista.

        Mutta eihän se silti olisi mahdollista, koska laajentuvasti tihentyvät laajentumat ei säteile infoa.

        Jos sinulla on laajentuvista tihentymistä tyhjä tila jossakin laatikossa täällä Maapallolla, niin sekin on EI YHTÄÄN MITÄÄN.

        Eli tutkimalla laatikon sisällä olevaa tihenevästi laajentuvaa tihentymää, et tutki tietyn tihentymän kohtaa, koska se laajenee ziljoonakertaisella valon nopeudella.

        Jos saat infoa laatikon sisällä olevasta tihenevästä laajentumasta, niin sekin on aikoja sitten karannut ziljoonakertaisella valon nopeudella joka liikkuu avaruudessa kiertyen vastapalloon myönteisesti, jolloin se ei ole tihenevästi laajentuva tihentymä, vaan vanhaa viime vuosituhannen valoa.

        Tihenevästi laajentuvat tihentymät on keisari alasti tai ei ehkä edes sitä!!!

        Muutos perustuu aina muuttuvan tihenevästi laajentuvan systeemin ziljoonakertaista valonnopeutta suhteessa toisiinsa ja liikkuva tarvitsee taustalleen ziljoonakertaista ikuista kierrätystä.

        Joten laajentuvat tihentymät tarvitsisi taustalleen vielä erilaisen laajentuvan tihentymän jossa se muuttuisi, mutta silloin laajentuva tihentymä olisi samanlaista kuin tihenevä laajentuma avaruudessa.

        Joten laajentuva tihentymä on tyhjä hypoteesi.

        Turpoovat ja kierrättyvät tihentymät on Täyttä huuhaata!!!


        .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe