Vetääkö lähestyvä keskikesä hulluksi?

Hormoonihoitotarpeenko

Ananias kilahti ja palstalla muutenkin epätoivoisen kuuloisia kaheleja kirjoituksia miehiltä.

Onko tämä aika sitä, milloin naisten kannattaa kulkea lamautin kourassa ja pälyillä taakseen?

Naisena minä ainakin vähän olisin varuillaan.

41

5329

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen oon ainakin huomannu, että Palstamäki ja Harmis ovat vaihtaneet paikkaa palstan miellyttävyys-asteikolla.

      • Pönttis tais sekottaa kummankin ukon pöntön..🤗

        Hyvällä tavalla ja huonolla tavalla..



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pönttis tais sekottaa kummankin ukon pöntön..🤗

        Hyvällä tavalla ja huonolla tavalla..

        Eli nainen saa miehien pään sekaisin?

        No juu! Komppaisin ihan omallakin kohdalla.

        Tosin kyllä tää vuorotyökin jo saa kuupan välillä sekaisin. Tänään heräilin yhen aikaan ja sit koittanut siivoilla kämppää. Välillä vaan möllöttää rätti kädessä ja mietteet ihan muualla... siihen kupla poksahtaa, kun rätti tippuu varpaille...

        Huoh...




      • Dissident kirjoitti:

        Eli nainen saa miehien pään sekaisin?

        No juu! Komppaisin ihan omallakin kohdalla.

        Tosin kyllä tää vuorotyökin jo saa kuupan välillä sekaisin. Tänään heräilin yhen aikaan ja sit koittanut siivoilla kämppää. Välillä vaan möllöttää rätti kädessä ja mietteet ihan muualla... siihen kupla poksahtaa, kun rätti tippuu varpaille...

        Huoh...

        Sun pitäiskin testata sen uuden emännän vaimotaitoja. Oot jonku viikon siivoomatta, sotket reippaasti ja kutut sen sitten kylään, katot sitte alkaako siivoamaan?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sun pitäiskin testata sen uuden emännän vaimotaitoja. Oot jonku viikon siivoomatta, sotket reippaasti ja kutut sen sitten kylään, katot sitte alkaako siivoamaan?

        No tekee 6-7 päivää viikossa 10-15 tuntii päivässä, että taijsmpa jättää kokeilematta.
        Saattais itsellä käydä pöly nenään, ennenkuin mitään tapahtuis siltä suunnalta.

        Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        No tekee 6-7 päivää viikossa 10-15 tuntii päivässä, että taijsmpa jättää kokeilematta.
        Saattais itsellä käydä pöly nenään, ennenkuin mitään tapahtuis siltä suunnalta.

        Heh...

        Hei , kylläpä on pitkät työ päivät. Onneksi oot pitämässä ruuan lämpimänä💕


      • valtakunta kirjoitti:

        Hei , kylläpä on pitkät työ päivät. Onneksi oot pitämässä ruuan lämpimänä💕

        No asutaan eri paikkakunnilla, että saa itse lämmittää ruokansa, mutta sitä hällä on omastatakaa, kun pitää lounasravintolaa. Aina jää jämiä...



      • Dissident kirjoitti:

        No asutaan eri paikkakunnilla, että saa itse lämmittää ruokansa, mutta sitä hällä on omastatakaa, kun pitää lounasravintolaa. Aina jää jämiä...

        Hui,Onko pitkäkin välimatka?
        Sun pitää kutsua sitä öisin liihottelemaan sun uniin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Hui,Onko pitkäkin välimatka?
        Sun pitää kutsua sitä öisin liihottelemaan sun uniin.

        Ei kovin pitkä matka. Ja onhan puhelimet keksitty. Nyt on vielä kuvaääniviestitkin.. voi facetimeakin ikävään ottaa..


      • Dissident kirjoitti:

        Ei kovin pitkä matka. Ja onhan puhelimet keksitty. Nyt on vielä kuvaääniviestitkin.. voi facetimeakin ikävään ottaa..

        Taas sua pitää alkaa neuvoon. Älä kuule liiaksi kuvaäänittele & puhelimessa höpöttele, eihän sille naiselle jää mitään livekaivattavaa jos jatkuvasti puhelimessa pamiset.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Taas sua pitää alkaa neuvoon. Älä kuule liiaksi kuvaäänittele & puhelimessa höpöttele, eihän sille naiselle jää mitään livekaivattavaa jos jatkuvasti puhelimessa pamiset.

        Pläääh! Elähän nyt ala säätelee siellä!
        Kyllä kovasti tuntuu olevan kiinnostusta nimenomaan livetouhuiluun.

        Heh...Kovimpas meidän 2000-luvun naisten huntterista on kehkeytymässä oikeen ”lovedoctor”!

        Hei!! Tää 2000- luvun mamma muuten on tatuoitu, ajaa moottoripyörällä, mut leipoo joka aamu leipää, patonkia, pullaa ja munkkeja. Mieti!!!


      • Dissident kirjoitti:

        Ei kovin pitkä matka. Ja onhan puhelimet keksitty. Nyt on vielä kuvaääniviestitkin.. voi facetimeakin ikävään ottaa..

        Jos se riittää parisuhteen pitämiseen.
        Kumpi menee kumman luo nukkumaan.💕


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos se riittää parisuhteen pitämiseen.
        Kumpi menee kumman luo nukkumaan.💕

        Vuorotellen mennään, miten sattuu vapaat. Nyt mulla muksut vapailla, niin hän tulee tänne. Ensviikolla taas vapailla luultavasti olen hänen luonaan.

        Aina sitä sumplii, kun haluaa toisen viereen...


      • Dissident kirjoitti:

        Vuorotellen mennään, miten sattuu vapaat. Nyt mulla muksut vapailla, niin hän tulee tänne. Ensviikolla taas vapailla luultavasti olen hänen luonaan.

        Aina sitä sumplii, kun haluaa toisen viereen...

        niinhän se on.💕hurmurini nousi ylväänä neitonsa nostettuaan syliinsä, hurjan kaksi pyöräisen hevosen selästä, kantoi hurmurin kynnyksen yli vuoteelle.

        Kirveemme jäi murehtimaan hurmurin pehmeää käsien kosketusta rungollaan kun huomasi neidon kauniin vienee hänet.


      • esmes
        Dissident kirjoitti:

        Pläääh! Elähän nyt ala säätelee siellä!
        Kyllä kovasti tuntuu olevan kiinnostusta nimenomaan livetouhuiluun.

        Heh...Kovimpas meidän 2000-luvun naisten huntterista on kehkeytymässä oikeen ”lovedoctor”!

        Hei!! Tää 2000- luvun mamma muuten on tatuoitu, ajaa moottoripyörällä, mut leipoo joka aamu leipää, patonkia, pullaa ja munkkeja. Mieti!!!

        mansikkakakkua?


      • Dissident kirjoitti:

        Pläääh! Elähän nyt ala säätelee siellä!
        Kyllä kovasti tuntuu olevan kiinnostusta nimenomaan livetouhuiluun.

        Heh...Kovimpas meidän 2000-luvun naisten huntterista on kehkeytymässä oikeen ”lovedoctor”!

        Hei!! Tää 2000- luvun mamma muuten on tatuoitu, ajaa moottoripyörällä, mut leipoo joka aamu leipää, patonkia, pullaa ja munkkeja. Mieti!!!

        Niin niin mutta jos puudutat puhelinjorinoillas sen niin ei sitten kohta enää livetouhutkaan kinnosta, vähemmän puhetta , enemmän tekoja niin mielenkiintö säilyy.

        No ku oon vähän huolissaan että ryssit homman :D

        No niinpä, tatskoista huolimatta ei kannata ryssiä :D


      • esmes kirjoitti:

        mansikkakakkua?

        Ei. Mietin itsekin, että samanmoinen hääräilijä. Mutta eri ihminen...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin niin mutta jos puudutat puhelinjorinoillas sen niin ei sitten kohta enää livetouhutkaan kinnosta, vähemmän puhetta , enemmän tekoja niin mielenkiintö säilyy.

        No ku oon vähän huolissaan että ryssit homman :D

        No niinpä, tatskoista huolimatta ei kannata ryssiä :D

        Joo, ei pidä tyriä. Olen oma itseni vaan. Sillä se tarttuikin.


      • edddl
        Dissident kirjoitti:

        Pläääh! Elähän nyt ala säätelee siellä!
        Kyllä kovasti tuntuu olevan kiinnostusta nimenomaan livetouhuiluun.

        Heh...Kovimpas meidän 2000-luvun naisten huntterista on kehkeytymässä oikeen ”lovedoctor”!

        Hei!! Tää 2000- luvun mamma muuten on tatuoitu, ajaa moottoripyörällä, mut leipoo joka aamu leipää, patonkia, pullaa ja munkkeja. Mieti!!!

        Syntynyt 2000-luvulla?


      • edddl kirjoitti:

        Syntynyt 2000-luvulla?

        Ei kun elää aikuisuuttaan 2000-luvulla. Harmiksen käyttämä termi arviolta 20-50 vuotiaista naisista, jotka saavat vapauden valita elämänsä riippumatta miehistä.

        Noin itse olen ymmärtänyt...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oiskohan se misspönttis vähän tommonen. Vähän jo koetti komentaa tuolla toisessa ketjussa niin saattais olla toisinaan vähän noin::

        https://deadlyisthefemale.com/wp-content/uploads/2017/03/VMP_FemmeFataleTee.jpg

        No, kunhan on kunnollinen:

        https://cdn-images-1.medium.com/max/1600/1*YdFXdGSDptP-0fSXDl5p1g.gif

        Hih hei, nyt se raasu pelkää, että olen itse pääpirttihirmu.
        No kuka tietää, kyllä minä joskus tulistunkin, ja vähän poljen jalkaa lankkulattiaan.

        Pieniä, ohikiitäviä sekunteja ne on..
        Fiksu mies ei sellaisiin edes törmää, ettäs tiedät. :)

        Ihminen ei ole mitään ilman pientä 'rekyyliä'.


      • Dissident kirjoitti:

        Pläääh! Elähän nyt ala säätelee siellä!
        Kyllä kovasti tuntuu olevan kiinnostusta nimenomaan livetouhuiluun.

        Heh...Kovimpas meidän 2000-luvun naisten huntterista on kehkeytymässä oikeen ”lovedoctor”!

        Hei!! Tää 2000- luvun mamma muuten on tatuoitu, ajaa moottoripyörällä, mut leipoo joka aamu leipää, patonkia, pullaa ja munkkeja. Mieti!!!

        Lovedoctor neuvoo sinua kovin suloisesti...

        (pönttö vaikuttuneena)

        Sitä vois kuunnella..:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Lovedoctor neuvoo sinua kovin suloisesti...

        (pönttö vaikuttuneena)

        Sitä vois kuunnella..:)

        No sinulla taitaakin olla sopiva mieli lovedr:n juttusille.

        Minä taidan kuunnella jotain seireeniä..

        Heh..


      • Dissident kirjoitti:

        No sinulla taitaakin olla sopiva mieli lovedr:n juttusille.

        Minä taidan kuunnella jotain seireeniä..

        Heh..

        Tokihan minäkin voin kuunnella, mutta että sinäkin :D

        Mä en tiedä, mistä se noita käsityksiään ammentaa, mutta hy-vin ammentaa, Mr. Lovedoctor :D

        (jos sulkuihin ihan pienellä kirjoitan tässä nyt yönhämärissä etteivät muut näe kuin sinä siinä, niin lovedoctor meinaa sekoittaa pöntön päätä (naurua toisissa suluissa;) ).


      • Dissident kirjoitti:

        No sinulla taitaakin olla sopiva mieli lovedr:n juttusille.

        Minä taidan kuunnella jotain seireeniä..

        Heh..

        Tokihan minäkin voin kuunnella, mutta että sinäkin :D

        Mä en tiedä, mistä se noita käsityksiään ammentaa, mutta hy-vin ammentaa, Mr. Lovedoctor :D

        (jos sulkuihin ihan pienellä kirjoitan tässä nyt yönhämärissä etteivät muut näe kuin sinä siinä, niin lovedoctor meinaa sekoittaa pöntön päätä (naurua toisissa suluissa;) ).


      • Dissident kirjoitti:

        No sinulla taitaakin olla sopiva mieli lovedr:n juttusille.

        Minä taidan kuunnella jotain seireeniä..

        Heh..

        Eikö nyt ole kiva, että minäkin olen hyvällä mielellä?

        (kikattaa)


      • Dissident kirjoitti:

        No sinulla taitaakin olla sopiva mieli lovedr:n juttusille.

        Minä taidan kuunnella jotain seireeniä..

        Heh..

        Eikö nyt ole kiva, että minäkin olen hyvällä mielellä?

        (kikattaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö nyt ole kiva, että minäkin olen hyvällä mielellä?

        (kikattaa)

        Siis tuplauksesta en ole.
        Ehkä on vaan totuttava :'D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tokihan minäkin voin kuunnella, mutta että sinäkin :D

        Mä en tiedä, mistä se noita käsityksiään ammentaa, mutta hy-vin ammentaa, Mr. Lovedoctor :D

        (jos sulkuihin ihan pienellä kirjoitan tässä nyt yönhämärissä etteivät muut näe kuin sinä siinä, niin lovedoctor meinaa sekoittaa pöntön päätä (naurua toisissa suluissa;) ).

        Onhan Harmiksen puheissa tottakin. Ei kannata tehdä viestittelyistä ja ihastuksen tunnustuksista mittareita ainakaan.

        Kyllä sen lovedoctorinkin haarniskan alla pumppailee lämmin sydän, sen mä oon tiennyt jo pitkään. Vielä niiltä ajoilta, kun käytti nikkiä Ikis_m...mikä viittasi ikisinkkuuteen.

        Ehkä joku voi lämmittää kolisevaa ystävääni niin, että tuo crc-ruiskausta vaativa hiostava koppa on riisuttava....

        Hmmmm. Kukahan?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö nyt ole kiva, että minäkin olen hyvällä mielellä?

        (kikattaa)

        Joo. Kikattava pönttis on kivempi kuin kiukkuava pönttis.

        Menee vaikka tuplanakin silloin...


      • Dissident kirjoitti:

        Onhan Harmiksen puheissa tottakin. Ei kannata tehdä viestittelyistä ja ihastuksen tunnustuksista mittareita ainakaan.

        Kyllä sen lovedoctorinkin haarniskan alla pumppailee lämmin sydän, sen mä oon tiennyt jo pitkään. Vielä niiltä ajoilta, kun käytti nikkiä Ikis_m...mikä viittasi ikisinkkuuteen.

        Ehkä joku voi lämmittää kolisevaa ystävääni niin, että tuo crc-ruiskausta vaativa hiostava koppa on riisuttava....

        Hmmmm. Kukahan?

        Tsähäh ;D

        Äläpäs viitsi... Mutta ei sitä kiistääkään voi, että hän on ollut herrasmies oikein yllättävällä tavalla, kurn...Nainenhan olisi tunteeton jäävuori jos tuollaiseen ei reagoisi.. :)

        Ai sellainen nimimerkki menneisyydestä, kappas..

        Musta on tosi herttaista katsoa kun hän, lovedoctor, leppoisasti mies miehelle antaa toimintaohjeita, että frendilläkin onnistuisi, eikä edes ilkeillen vaan noi jutut oikeasti Diuts kuule toimii. :)


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Kikattava pönttis on kivempi kuin kiukkuava pönttis.

        Menee vaikka tuplanakin silloin...

        Joo, nyt tuntuu kikatuskaudelta :D, kamalaa sitten kun rupean ärjymään ja kone pistää triplat.
        Saatte tuutin täydeltä kuraa & salamaa, ja minä syytän vain auvoisena tekniikkaa.

        Hyvää työyötä mikäli työkopissa päivystät! Mimmi lähtee nyt maate. Aamuvuoroa pukkaa.
        Nähdään ciao! :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, nyt tuntuu kikatuskaudelta :D, kamalaa sitten kun rupean ärjymään ja kone pistää triplat.
        Saatte tuutin täydeltä kuraa & salamaa, ja minä syytän vain auvoisena tekniikkaa.

        Hyvää työyötä mikäli työkopissa päivystät! Mimmi lähtee nyt maate. Aamuvuoroa pukkaa.
        Nähdään ciao! :)

        No tälläkertaa päivystän ihan kotona aamunsarastusta.

        Ja kikatuksen kutkutus sopii sinulle kuin haarapääskylle tirityksen jälkeinen tirskaus.

        Hyvää yötä, hassutteleva palstapääsky.

        Ps. Tuohon edelliseen... Lovedoctorista on kummunnut välittäminen jo niin pitkään kuin minä täällä palstalla olen ollut.


    • Niintuleekin

      Testosteronin lasku tekee miehistä känttyröitä. Vai oliko ne miesten vaihdevuodet? Ihme kiukuttelijoita niistä kuitenkin usein tulee.

    • crux

      Järkevyys ja inhorealismi vain lisääntyy vuosi vuodelta. Kesä ei valitettavasti tuo muutosta siihen asiaan. Nuorena oli jotain haaveita ja houreita, kuvitelmia siitä miten elämä etenee. Ne olen joutunut hylkäämään jo jokin aika sitten. Elämä on biologiaa, mekaniikkaa, taloutta, pelkkiä luonnonlakeja. Kesäkin on vain maapallon kallistuskulma. Ihmeellistä toki sinänsä mutta mikään ei enää yllätä eikä mikään tuo hulluuden onnea ja vapautusta.

    • Kaisanoasaa

      Ei nyt hulluksi mutta aina kun käyn rannalla niin siellä on kauniita naisia ja munani alkaa stondaa heti koska seksiä tekee mieli kaiken aikaa.

      • lihavihatipunen

        Pokaa vaikla pillujen asiantuntija, siltä varmaan irtoo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe