Käyttäkää sinkut kortsua, jos ette halua tauteja

kumi.päälle

75

1272

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina.paljaalla

Käytän mieluumin puhtaita naisia kuin kortsua

• Jynkky

Erittäin hyvin sanottu,ei sitä joka reikään kannata vehjettään tunkea

• kemisti

Käytätkö naisen sukupuolitautitesteissä, odotat tulokset ja vahdit naista täysaikaisesti ennen aktia?
        Kontrollitulokset vielä varmistaisivat asian.

Tai sitten käytät vain koskemattomia naisia.

• kondomi

Jostain syystä eräissä kulttuureissa miehillä on tapana avioitua ja raiskata vain alaikäisiä tyttöjä, usein pikkupojatkin kelpaavat?
        Suomessa taas hiv, kuppa, tippuri löytyy yleisimmin vanhemmilta, Venäjällä tai Kaakkois-Aasiassa matkailleilta suomalaisilta miehiltä?
        Ja näitä " näkymätöttömiä", luokittelemattomia tauteja, kuten antitiooteille vastustuskykyiset bakteerisairaudet ja erilaiset herpes- ja papilloomavirukset, joiden infektio elinikäinen.

• ei.sinunkaan.käyttämäsi

Niitä ei montaa ole.

• ulkomailtako

Mistä ajattelit sellaisen löytää?

• .. Ei se Kumi Edelleenkään estä Tauteja Tarttumasta, jos/kun ei huolehdi myös siitä, ettei toisen LimaKalvojen Eritteet ajaudu Tavalla tai Toisella Omille LimaKalvoille.. ;P

.. Moni Tuntuu olevan ihan Tietämätön siitä, että muuallakin on LimaKalvoja, kuin Vain SukuPuoliElimissä.. ;P

https://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/suunterveys/suun-sairaudet-ja-tapaturmat/hampaiden-ja-suun-sairaudet/sukupuolitaudit-suussa

.. Samoin monessa paikassa.. Syystä tai toisesta yritetään antaa sellainen MieliKuva, ettei SukuPuoliTaudit tartu, kuin Suorassa LimaKalvoKosketuksessa.. Ja jos/kun Asiasta jostain mainitaan, että Kylläpäs Voikin Tarttua, niin se on Yleensä jotenkin "piilotettuna" ja/tai PienelläPräntillä kerrottu.. Ja se on Myös PääSääntöisesti enemmän tai vähemmän RistiRiidassa Sen muun Informaation kanssa.. ;P

http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/seksitaudit/seksitautien-tarttumistavat/

"Seksitauti voi tarttua

- Suuseksissä
      - Joskus sormien kautta, jos sormissa emätineritettä tai spermaa
      - Yhteisten seksivälineiden välityksellä"

.. Noita Kolmea asiaa ei jotkut Syystä tai Toisesta Tiedosta.. Varsinkaan tuota Keskimmäistä. että jos/kun Eritteitä on Jossain (Ei sen tarvitse olla Just Sormi.. Piti Mainita, kun YksinKertaisia tuntuu Riittävän.. ;D), niin jos sitä joutuu tavalla tai toisella Omille LimaKalvoille, niin.. ;P

• .. Miksi Muuten Palstan(kin) (Varsinkin) TheRiskiRyhmä yrittää välttää Aina näitä Aiheita?.. ;P

.. Johtuuko se VälinPitäMättöMyyDestä/HälläVäliäAsenteesta vai mistä?.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Miksi Muuten Palstan(kin) (Varsinkin) TheRiskiRyhmä yrittää välttää Aina näitä Aiheita?.. ;P

.. Johtuuko se VälinPitäMättöMyyDestä/HälläVäliäAsenteesta vai mistä?.. ;P

.. "Huolestuttavan" Hiljaista.. =O.. HuopaTossuTehdaskin jää KakkoSeks.. ;D

.. JuhannuksenTaika, mitä "Yllätyksiä" Saakaan Aikaan.. SokeidenTaikojien SokeidenTaikojen tuotokset Paljastaa Vain.. TätiAika.. ;D

Minä tykkään sinusta niin aarteeni

• tahtoo.kanssa

Miksi pitäisi käyttää, kyn ytmitkin vetelevät paljaalla?

• kumi.suojaa

Juuri siksi KANNATTAA käyttää.

• lähinnä.ehkäisykeino
        kumi.suojaa kirjoitti:

Juuri siksi KANNATTAA käyttää.

Taudittomuus on ainoa varma suoja.

• hui.saatana.pelottaa

Kannattaa tiedostaa että se taudesta pahin ja tuhoisin on se 9kk itävä ja lopuksi rääkyen ulos pullahtava pillukakka. Jos se kohdalle osuu, se on game over ja elämä ohi.

• toivottavastijäätyksin

Olet ihmishirviö!

• tukehdu.pullaan
        toivottavastijäätyksin kirjoitti:

Olet ihmishirviö!

Puhalla vittuusi.
        Kersat OVAT perseestä ja syvältä, vaikka pillun kautta ulos tulevatkin.

• Kersaperseestä
        tukehdu.pullaan kirjoitti:

Puhalla vittuusi.
        Kersat OVAT perseestä ja syvältä, vaikka pillun kautta ulos tulevatkin.

Luulisi että olisit tehnyt itsemurhan heti synnyttyäsi. Vai synnyitkö aikamiehenä?

• käyttäkää.kortsuja
        Kersaperseestä kirjoitti:

Luulisi että olisit tehnyt itsemurhan heti synnyttyäsi. Vai synnyitkö aikamiehenä?

Tuolla kirjoituksellasi vain vahvistat sen, että kannattaa käyttää kondoloomia ettei tuollaisia, varsinkaan naaraspuoleisia pillukakkoja pääse syntymään. Teillä piruilla kun on sisäsyntyinen tarve päästä monistamaan itseään. Ja luonnollisesti muiden kustannuksella, niin että aina "joku" muu maksaa teidän sikiämisenne.

• 101prosHetero

Kortsut. Ne on homoille.

• sikoja_ovat
      • saaneetainapaljasta

Eivät ole tottuneet käyttämään

• kemisti

No, monikin aattelee, että tipparit ja klamyt hoituu antibiooteilla ja HIV voidaan hidastaa myös. Ikävä kaveri on kondylooma ja herpes, jotka pysyvät lihassa kiinteästi mukana ja siirtyvät näppärästi seuraavaan uhriin.

• ei.voi.muuta.sanoa

Ihmiset on paskoja

• hysteria-
        ei.voi.muuta.sanoa kirjoitti:

Ihmiset on paskoja

Naiset ei taudeista välitä.

• eikäluotettava
        hysteria- kirjoitti:

Naiset ei taudeista välitä.

Nainen ei ole koskaan turvallinen.

• Paljasuneksija

Taudin saamisen todennäköisyys on hyvin pieni, kunhan katsoo vähän ketä panee. Paljaalla siemen liukkaan tytön sisään ja korahtelua päälle, se on vain niin ylivertaista verrattuna kondomin kanssa nössöilyyn.

• kilttimieseikelpaa

Kilttinä ja kunnollisena miehenä en muutenkaan omaa minkäänlaisia mahdollisuuksia harrastaa seksiä, joten turha ostaa kaappiin kondomeja homehtumaan.

• Kaikysyäsaa

Kuka palstalaisista saa juhannuksena parhaimman tauti cocktailin?

• Kaisanoasaa

Joku palstan naisista

• rähmämunat
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Joku palstan naisista

Olen samaa mieltä. Tautiset ukot tartuttaa viattomia naisia.

• rähmäraot
        rähmämunat kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Tautiset ukot tartuttaa viattomia naisia.

Vai viattomat? Tuskin saavat mitään, mitä heillä ei jo ole tai ole ollut ja itse taitavat tartuttaa vielä pahemmat taudit noille ukoille.

• rähmämunat
        rähmäraot kirjoitti:

Vai viattomat? Tuskin saavat mitään, mitä heillä ei jo ole tai ole ollut ja itse taitavat tartuttaa vielä pahemmat taudit noille ukoille.

Menkää vaan Venäjälle koska tahdotte tauteja. Rajalla voi testata tullessa nimettömänä. Ihanat venättäret lahjoittaa vanhemmillekin miehille kotiin tuomiset. Sieltä onkin tullut runsaasti viimeaikoina.

• Ujoatm29v

En osaa käyttää kondomeja mutta eipä ole tarvinnut oppiakkaan kun ei pääse panemaan.

• veditkö.rambona

Olet sinä kertonut että olet päässyt.

• Ujoatm29v
        veditkö.rambona kirjoitti:

Olet sinä kertonut että olet päässyt.

Olen käyttänyt vain vanhempia naisia.

• tyypillinen.idiootti
        Ujoatm29v kirjoitti:

Olen käyttänyt vain vanhempia naisia.

Mahot levittää tauteja siinä missä muutkin

• Ja saunanlauteilla peflettiä ja ulkohuussissa servettiä, vai oliko se savettia
      joskus on voinut olla sammaltakin. Kokolle lähtiessä eua de toilettia ja leivän päälle gotleria..
      Ja liikaa ei saa ottaa tärpättiä.

Mitähän muuta...

No juhannuksena on tärkeää neuvoa.
      Pääasia, että neuvoo lähimmäistään:)

• jänniä.ovat

Naiset tartuttaa tänäkin viikonloppuna suuret määrät tauteja miehiin

• SankkerinLisäksi

Se on sitten "mukava" hiv-virusta kannella.

• 12.tautia.laudalla
        SankkerinLisäksi kirjoitti:

Se on sitten "mukava" hiv-virusta kannella.

Eikä vain sankkerin :D

• rojut.ränniin

Ei juhannuksena mitään kortsuja käytellä

• lume.hoito

Eikä se taudeilta pelasta.

• kyselijä

Kuinkahan moniin miehiin palstan jännänaiset on tarttuttaneet tauteja tänä juhannuksena?

• lukemattomiin

Tarviiko tuota edes kysyä?

• 0taKoppi

Seuraavan kerran kun olet lähdössä baariin katso peilin ja kysy itseltäsi, miksi haluaisit tehdä mitään tautiriskisten jakorasioiden kanssa?
      -juuri niin, et mitään

• törmää.muuallakin

Miksi juuri baariin?

• Minä itseasiassa juhannusaattona tuota yhdessä paikassa pohdin että mitä v...ua minä täällä teen kun vaikka paljon oli ihmisiä en nähnyt yhtään naista johon olisi tehnyt mieli tutustua vähääkään. Varmaan sitä on liian kyyninen jo.

• olet
        Harmaaritari kirjoitti:

Minä itseasiassa juhannusaattona tuota yhdessä paikassa pohdin että mitä v...ua minä täällä teen kun vaikka paljon oli ihmisiä en nähnyt yhtään naista johon olisi tehnyt mieli tutustua vähääkään. Varmaan sitä on liian kyyninen jo.

Vain realisti

• Ikisinkkumies

Tyypillinen esimerkki suominaisesta. Ei kannata ruveta koskaan parisuhteeseen ja pysyä muutenkin kaukana naisista.

• Miksnekiinnost

Kannattasko teidän liikkua siellä, missä niitä kunnon naisia on eikä pyöriä niitten jakorasioiden ympärillä kuin kiimaiset pörriäiset.

• missä
        Miksnekiinnost kirjoitti:

Kannattasko teidän liikkua siellä, missä niitä kunnon naisia on eikä pyöriä niitten jakorasioiden ympärillä kuin kiimaiset pörriäiset.

Onko sellaisia?

• vapaana.vielä.vähemmän
        missä kirjoitti:

Onko sellaisia?

On, mutta ei montaa.

• .. Palstan(kin) BonoBot taitaa olla kaikki NarsuMarsuja.. Eikä vain Taida.. Kaikki "todisteet" puhuvat sen puolesta.. ;D

• Sugar12

Ei sukupuolitaudeista kannata välittää. Minäkin olen sukupuolitauti positiivinen ja ilmoitan ylpeänä nimimerkissäni tämän hetkisten sukupuolitautieni lukumäärän.

• puheiden.perusteella

En ihmettele.

• Sugar12
        puheiden.perusteella kirjoitti:

En ihmettele.

Oletko kade... hommaa itselleskin niin ei tarvitse olla

• punkit.turvallisempia

• Wankman

Ei kai sitä käteen vetäessä tarvitse. Ei siitä kädestä mitään tauteja tule. Ja sinkku on väistämättä runkkari, joten kumit voi unohtaa ihan suosiolla. Muutenkin se kumien kanssa söhrääminen on vähän sellaista teinien hommaa. Ei taida oikeasti reikää saavat panomiehet kondomin kanssa leikkiä. Kyllä ne painavat paljaalla.

Joten ei site kumia tarvitse kukaan. Ei me sinkut (=käteenvetäjät) eikä panijamiehet.

• tautinen.on.aina.riski

Eikä ne suojaa taudeilta kuin hieman

• Yh-Lover82

Kyllä paljaalla painaminen tuntuu paljon paremmalta ja naisetkin nauttii enemmän. Ei aikuiset kumeja käytä

• laki.aloite
        Yh-Lover82 kirjoitti:

Kyllä paljaalla painaminen tuntuu paljon paremmalta ja naisetkin nauttii enemmän. Ei aikuiset kumeja käytä

Teidät pitäisi rekisteröidä ja laittaa maksamaan itse hoitolaskunne kokonaisuudessaan.

• Yh-Lover82
        laki.aloite kirjoitti:

Teidät pitäisi rekisteröidä ja laittaa maksamaan itse hoitolaskunne kokonaisuudessaan.

Samoin sun tenniskyynärpään tulehduksen lasku

• eikä.se.leviä.muihin
        Yh-Lover82 kirjoitti:

Samoin sun tenniskyynärpään tulehduksen lasku

Se ei ole tauti.

• ei.väliä

Panija ei välitä

• Panomiehillä on jo kaikki taudit. Tuo ohje koskee vain saamattomia ätmejä.

• olet.riskitapaus

ja panonaisilla.

• ymmärretty
        olet.riskitapaus kirjoitti:

ja panonaisilla.

Eli suominaisilla

• ymmärretty kirjoitti:

Eli suominaisilla

Eli tuo ohje koskee edelleenkin vain saamattomia ätmejä.

• varotaan

Ätmeilläkin voi olla taudit kun joutuvat käymään huorissa ja... joissakin maissa.

• niitäkin.on.paljon
        varotaan kirjoitti:

Ätmeilläkin voi olla taudit kun joutuvat käymään huorissa ja... joissakin maissa.

Totta. Jännä-ätmeillä

• tautiperjantai

Tautista menoa.

• jännänaisettartuttaa

Ihan oikein jännämiehille

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3348
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2797
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2336
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2298
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2231
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2216
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2027
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2023
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1944
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      105
      1855
    Aihe