Älkää panko/antako ketään/kenellekään paljaalla
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201806042200990356_we.shtml
Käyttäkää sinkut kortsua, jos ette halua tauteja
75
1272
Vastaukset
- aina.paljaalla
Käytän mieluumin puhtaita naisia kuin kortsua
- Jynkky
Erittäin hyvin sanottu,ei sitä joka reikään kannata vehjettään tunkea
- kemisti
Käytätkö naisen sukupuolitautitesteissä, odotat tulokset ja vahdit naista täysaikaisesti ennen aktia?
Kontrollitulokset vielä varmistaisivat asian.
Tai sitten käytät vain koskemattomia naisia. - kondomi
Jostain syystä eräissä kulttuureissa miehillä on tapana avioitua ja raiskata vain alaikäisiä tyttöjä, usein pikkupojatkin kelpaavat?
Suomessa taas hiv, kuppa, tippuri löytyy yleisimmin vanhemmilta, Venäjällä tai Kaakkois-Aasiassa matkailleilta suomalaisilta miehiltä?
Ja näitä " näkymätöttömiä", luokittelemattomia tauteja, kuten antitiooteille vastustuskykyiset bakteerisairaudet ja erilaiset herpes- ja papilloomavirukset, joiden infektio elinikäinen. - ei.sinunkaan.käyttämäsi
Niitä ei montaa ole.
- ulkomailtako
Mistä ajattelit sellaisen löytää?
.. Ei se Kumi Edelleenkään estä Tauteja Tarttumasta, jos/kun ei huolehdi myös siitä, ettei toisen LimaKalvojen Eritteet ajaudu Tavalla tai Toisella Omille LimaKalvoille.. ;P
.. Moni Tuntuu olevan ihan Tietämätön siitä, että muuallakin on LimaKalvoja, kuin Vain SukuPuoliElimissä.. ;P
https://www.hammaslaakariliitto.fi/fi/suunterveys/suun-sairaudet-ja-tapaturmat/hampaiden-ja-suun-sairaudet/sukupuolitaudit-suussa
.. Samoin monessa paikassa.. Syystä tai toisesta yritetään antaa sellainen MieliKuva, ettei SukuPuoliTaudit tartu, kuin Suorassa LimaKalvoKosketuksessa.. Ja jos/kun Asiasta jostain mainitaan, että Kylläpäs Voikin Tarttua, niin se on Yleensä jotenkin "piilotettuna" ja/tai PienelläPräntillä kerrottu.. Ja se on Myös PääSääntöisesti enemmän tai vähemmän RistiRiidassa Sen muun Informaation kanssa.. ;P
http://www.vaestoliitto.fi/nuoret/ehkaisy/seksitaudit/seksitautien-tarttumistavat/
"Seksitauti voi tarttua
- Suuseksissä
- Joskus sormien kautta, jos sormissa emätineritettä tai spermaa
- Yhteisten seksivälineiden välityksellä"
.. Noita Kolmea asiaa ei jotkut Syystä tai Toisesta Tiedosta.. Varsinkaan tuota Keskimmäistä. että jos/kun Eritteitä on Jossain (Ei sen tarvitse olla Just Sormi.. Piti Mainita, kun YksinKertaisia tuntuu Riittävän.. ;D), niin jos sitä joutuu tavalla tai toisella Omille LimaKalvoille, niin.. ;P.. Miksi Muuten Palstan(kin) (Varsinkin) TheRiskiRyhmä yrittää välttää Aina näitä Aiheita?.. ;P
.. Johtuuko se VälinPitäMättöMyyDestä/HälläVäliäAsenteesta vai mistä?.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Miksi Muuten Palstan(kin) (Varsinkin) TheRiskiRyhmä yrittää välttää Aina näitä Aiheita?.. ;P
.. Johtuuko se VälinPitäMättöMyyDestä/HälläVäliäAsenteesta vai mistä?.. ;P.. "Huolestuttavan" Hiljaista.. =O.. HuopaTossuTehdaskin jää KakkoSeks.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. "Huolestuttavan" Hiljaista.. =O.. HuopaTossuTehdaskin jää KakkoSeks.. ;D
.. JuhannuksenTaika, mitä "Yllätyksiä" Saakaan Aikaan.. SokeidenTaikojien SokeidenTaikojen tuotokset Paljastaa Vain.. TätiAika.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. "Huolestuttavan" Hiljaista.. =O.. HuopaTossuTehdaskin jää KakkoSeks.. ;D
Minä tykkään sinusta niin aarteeni
- tahtoo.kanssa
Miksi pitäisi käyttää, kyn ytmitkin vetelevät paljaalla?
- kumi.suojaa
Juuri siksi KANNATTAA käyttää.
- lähinnä.ehkäisykeino
kumi.suojaa kirjoitti:
Juuri siksi KANNATTAA käyttää.
Taudittomuus on ainoa varma suoja.
- hui.saatana.pelottaa
Kannattaa tiedostaa että se taudesta pahin ja tuhoisin on se 9kk itävä ja lopuksi rääkyen ulos pullahtava pillukakka. Jos se kohdalle osuu, se on game over ja elämä ohi.
- toivottavastijäätyksin
Olet ihmishirviö!
- tukehdu.pullaan
toivottavastijäätyksin kirjoitti:
Olet ihmishirviö!
Puhalla vittuusi.
Kersat OVAT perseestä ja syvältä, vaikka pillun kautta ulos tulevatkin. - Kersaperseestä
tukehdu.pullaan kirjoitti:
Puhalla vittuusi.
Kersat OVAT perseestä ja syvältä, vaikka pillun kautta ulos tulevatkin.Luulisi että olisit tehnyt itsemurhan heti synnyttyäsi. Vai synnyitkö aikamiehenä?
- käyttäkää.kortsuja
Kersaperseestä kirjoitti:
Luulisi että olisit tehnyt itsemurhan heti synnyttyäsi. Vai synnyitkö aikamiehenä?
Tuolla kirjoituksellasi vain vahvistat sen, että kannattaa käyttää kondoloomia ettei tuollaisia, varsinkaan naaraspuoleisia pillukakkoja pääse syntymään. Teillä piruilla kun on sisäsyntyinen tarve päästä monistamaan itseään. Ja luonnollisesti muiden kustannuksella, niin että aina "joku" muu maksaa teidän sikiämisenne.
- 101prosHetero
Kortsut. Ne on homoille.
- sikoja_ovat
Varatut käy vieraissa ilman kumia:
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201806132201010495_rk.shtml- saaneetainapaljasta
Eivät ole tottuneet käyttämään
- kemisti
No, monikin aattelee, että tipparit ja klamyt hoituu antibiooteilla ja HIV voidaan hidastaa myös. Ikävä kaveri on kondylooma ja herpes, jotka pysyvät lihassa kiinteästi mukana ja siirtyvät näppärästi seuraavaan uhriin.
- ei.voi.muuta.sanoa
Ihmiset on paskoja
- hysteria-
ei.voi.muuta.sanoa kirjoitti:
Ihmiset on paskoja
Naiset ei taudeista välitä.
- eikäluotettava
hysteria- kirjoitti:
Naiset ei taudeista välitä.
Nainen ei ole koskaan turvallinen.
- Paljasuneksija
Taudin saamisen todennäköisyys on hyvin pieni, kunhan katsoo vähän ketä panee. Paljaalla siemen liukkaan tytön sisään ja korahtelua päälle, se on vain niin ylivertaista verrattuna kondomin kanssa nössöilyyn.
- kilttimieseikelpaa
Kilttinä ja kunnollisena miehenä en muutenkaan omaa minkäänlaisia mahdollisuuksia harrastaa seksiä, joten turha ostaa kaappiin kondomeja homehtumaan.
- Kaikysyäsaa
Kuka palstalaisista saa juhannuksena parhaimman tauti cocktailin?
- Kaisanoasaa
Joku palstan naisista
- rähmämunat
Kaisanoasaa kirjoitti:
Joku palstan naisista
Olen samaa mieltä. Tautiset ukot tartuttaa viattomia naisia.
- rähmäraot
rähmämunat kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tautiset ukot tartuttaa viattomia naisia.
Vai viattomat? Tuskin saavat mitään, mitä heillä ei jo ole tai ole ollut ja itse taitavat tartuttaa vielä pahemmat taudit noille ukoille.
- rähmämunat
rähmäraot kirjoitti:
Vai viattomat? Tuskin saavat mitään, mitä heillä ei jo ole tai ole ollut ja itse taitavat tartuttaa vielä pahemmat taudit noille ukoille.
Menkää vaan Venäjälle koska tahdotte tauteja. Rajalla voi testata tullessa nimettömänä. Ihanat venättäret lahjoittaa vanhemmillekin miehille kotiin tuomiset. Sieltä onkin tullut runsaasti viimeaikoina.
- Ujoatm29v
En osaa käyttää kondomeja mutta eipä ole tarvinnut oppiakkaan kun ei pääse panemaan.
- veditkö.rambona
Olet sinä kertonut että olet päässyt.
- Ujoatm29v
veditkö.rambona kirjoitti:
Olet sinä kertonut että olet päässyt.
Olen käyttänyt vain vanhempia naisia.
- tyypillinen.idiootti
Ujoatm29v kirjoitti:
Olen käyttänyt vain vanhempia naisia.
Mahot levittää tauteja siinä missä muutkin
Ja saunanlauteilla peflettiä ja ulkohuussissa servettiä, vai oliko se savettia
joskus on voinut olla sammaltakin. Kokolle lähtiessä eua de toilettia ja leivän päälle gotleria..
Ja liikaa ei saa ottaa tärpättiä.
Mitähän muuta...
No juhannuksena on tärkeää neuvoa.
Pääasia, että neuvoo lähimmäistään:)- jänniä.ovat
Naiset tartuttaa tänäkin viikonloppuna suuret määrät tauteja miehiin
- SankkerinLisäksi
Se on sitten "mukava" hiv-virusta kannella.
- 12.tautia.laudalla
SankkerinLisäksi kirjoitti:
Se on sitten "mukava" hiv-virusta kannella.
Eikä vain sankkerin :D
- rojut.ränniin
Ei juhannuksena mitään kortsuja käytellä
- lume.hoito
Eikä se taudeilta pelasta.
- kyselijä
Kuinkahan moniin miehiin palstan jännänaiset on tarttuttaneet tauteja tänä juhannuksena?
- lukemattomiin
Tarviiko tuota edes kysyä?
- 0taKoppi
Seuraavan kerran kun olet lähdössä baariin katso peilin ja kysy itseltäsi, miksi haluaisit tehdä mitään tautiriskisten jakorasioiden kanssa?
-juuri niin, et mitään- törmää.muuallakin
Miksi juuri baariin?
Minä itseasiassa juhannusaattona tuota yhdessä paikassa pohdin että mitä v...ua minä täällä teen kun vaikka paljon oli ihmisiä en nähnyt yhtään naista johon olisi tehnyt mieli tutustua vähääkään. Varmaan sitä on liian kyyninen jo.
- olet
Harmaaritari kirjoitti:
Minä itseasiassa juhannusaattona tuota yhdessä paikassa pohdin että mitä v...ua minä täällä teen kun vaikka paljon oli ihmisiä en nähnyt yhtään naista johon olisi tehnyt mieli tutustua vähääkään. Varmaan sitä on liian kyyninen jo.
Vain realisti
- Ikisinkkumies
Tyypillinen esimerkki suominaisesta. Ei kannata ruveta koskaan parisuhteeseen ja pysyä muutenkin kaukana naisista.
- Miksnekiinnost
Kannattasko teidän liikkua siellä, missä niitä kunnon naisia on eikä pyöriä niitten jakorasioiden ympärillä kuin kiimaiset pörriäiset.
- missä
Miksnekiinnost kirjoitti:
Kannattasko teidän liikkua siellä, missä niitä kunnon naisia on eikä pyöriä niitten jakorasioiden ympärillä kuin kiimaiset pörriäiset.
Onko sellaisia?
- vapaana.vielä.vähemmän
missä kirjoitti:
Onko sellaisia?
On, mutta ei montaa.
.. Palstan(kin) BonoBot taitaa olla kaikki NarsuMarsuja.. Eikä vain Taida.. Kaikki "todisteet" puhuvat sen puolesta.. ;D
- Sugar12
Ei sukupuolitaudeista kannata välittää. Minäkin olen sukupuolitauti positiivinen ja ilmoitan ylpeänä nimimerkissäni tämän hetkisten sukupuolitautieni lukumäärän.
- puheiden.perusteella
En ihmettele.
- Sugar12
puheiden.perusteella kirjoitti:
En ihmettele.
Oletko kade... hommaa itselleskin niin ei tarvitse olla
- punkit.turvallisempia
Olet punkkia pahempi.
https://www.iltalehti.fi/terveys/2014022118060858_tr.shtml
- Wankman
Ei kai sitä käteen vetäessä tarvitse. Ei siitä kädestä mitään tauteja tule. Ja sinkku on väistämättä runkkari, joten kumit voi unohtaa ihan suosiolla. Muutenkin se kumien kanssa söhrääminen on vähän sellaista teinien hommaa. Ei taida oikeasti reikää saavat panomiehet kondomin kanssa leikkiä. Kyllä ne painavat paljaalla.
Joten ei site kumia tarvitse kukaan. Ei me sinkut (=käteenvetäjät) eikä panijamiehet.- tautinen.on.aina.riski
Eikä ne suojaa taudeilta kuin hieman
- Yh-Lover82
Kyllä paljaalla painaminen tuntuu paljon paremmalta ja naisetkin nauttii enemmän. Ei aikuiset kumeja käytä
- laki.aloite
Yh-Lover82 kirjoitti:
Kyllä paljaalla painaminen tuntuu paljon paremmalta ja naisetkin nauttii enemmän. Ei aikuiset kumeja käytä
Teidät pitäisi rekisteröidä ja laittaa maksamaan itse hoitolaskunne kokonaisuudessaan.
- Yh-Lover82
laki.aloite kirjoitti:
Teidät pitäisi rekisteröidä ja laittaa maksamaan itse hoitolaskunne kokonaisuudessaan.
Samoin sun tenniskyynärpään tulehduksen lasku
- eikä.se.leviä.muihin
Yh-Lover82 kirjoitti:
Samoin sun tenniskyynärpään tulehduksen lasku
Se ei ole tauti.
- ei.väliä
Panija ei välitä
Panomiehillä on jo kaikki taudit. Tuo ohje koskee vain saamattomia ätmejä.
- olet.riskitapaus
ja panonaisilla.
- ymmärretty
olet.riskitapaus kirjoitti:
ja panonaisilla.
Eli suominaisilla
ymmärretty kirjoitti:
Eli suominaisilla
Eli tuo ohje koskee edelleenkin vain saamattomia ätmejä.
- varotaan
Ätmeilläkin voi olla taudit kun joutuvat käymään huorissa ja... joissakin maissa.
- niitäkin.on.paljon
varotaan kirjoitti:
Ätmeilläkin voi olla taudit kun joutuvat käymään huorissa ja... joissakin maissa.
Totta. Jännä-ätmeillä
- tautiperjantai
Tautista menoa.
- jännänaisettartuttaa
Ihan oikein jännämiehille
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855