Sinkkunaisen toiveet mieheltä

balsamiina

Näin vastapainoksi aiemmalle ketjulle.

60

1683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä järkeä naisten olisi kertoa miehille, kuinka heidät voidaan parhaalla mahdollisella tavalla hurmata, käyttää ja vaihtaa toiseen?

• 432

Sulla on melko negatiivinen käsitys oman sukupuolesi edustakista. Varmaan tiedät mistä puhut.

• 432 kirjoitti:

Sulla on melko negatiivinen käsitys oman sukupuolesi edustakista. Varmaan tiedät mistä puhut.

Kusipäämiehiä on toki aika paljon. Liian paljon.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Kusipäämiehiä on toki aika paljon. Liian paljon.

Yhtä Paljon on Myös Saman- ja/tai VastaavanKaltaisia Naisia.. Persestely&Outoilu on Persestelyä&Outoilua SukuPuolesta RiippuMati.. Eikä Toisen SukuPuolen Persestely&Outoilu ole sen Parempaa/Hyvempää, kuin toisenkaan.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

Yhtä Paljon on Myös Saman- ja/tai VastaavanKaltaisia Naisia.. Persestely&Outoilu on Persestelyä&Outoilua SukuPuolesta RiippuMati.. Eikä Toisen SukuPuolen Persestely&Outoilu ole sen Parempaa/Hyvempää, kuin toisenkaan.. ;P

Olenko väittäny jotain muuta?
        Just ilmoitit ettet jaksa alkaa vääntää rautalankaa mutta katsos taas kuinka kävi! :D

• NuuskaMuikkune
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Olenko väittäny jotain muuta?
        Just ilmoitit ettet jaksa alkaa vääntää rautalankaa mutta katsos taas kuinka kävi! :D

.. Joskus nyt vaan sattuu käymään näin.. Vieläkin.. Toisinaan jopa Useammin.. ;P

.. Joskus nyt vaan sattuu käymään näin.. Vieläkin.. Toisinaan jopa Useammin.. ;P

Katotko fudista? Siel ois hyvä matsi päällä nyt.

Sveitsi tuli tasoihin :)

• kjhgkjgkjhgjhgk
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

Persestelit Nuuskis kyllä vähän aikaa sitten ihan itse. Olen hyvin pettynyt. Elämä tarjosi vihdoin ja viimein joutsenen sen parikymppisen, kokemattoman naisen muodossa.

Mitä teit siinä tilanteessa? Aloit tapella MJTMH:n kanssa.. Minkä ihmeen takia???

• kjhgkjgkjhgjhgk kirjoitti:

Persestelit Nuuskis kyllä vähän aikaa sitten ihan itse. Olen hyvin pettynyt. Elämä tarjosi vihdoin ja viimein joutsenen sen parikymppisen, kokemattoman naisen muodossa.

Mitä teit siinä tilanteessa? Aloit tapella MJTMH:n kanssa.. Minkä ihmeen takia???

.. PersKeles.. Sullahan ErinOmaiset SelvänNäkijän Kyvyt on OVeLinaan, kun tuollaisia Lauot.. Musta ja/tai Hänestä jne.. ;P

Vai, että Siinä Se TheRightOne Ny Oli ja Mun ois Pitänyt NiiQu.. Käydä Kiinni, kuin Sika Limppuun?.. And Then.. HappyEnd.. Ja He elivät Yhdessä Onnellisena Elämänsä Loppuun Asti?.. ;P

.. Juuh.. And.. Then Back To The Real World.. Ensinnäkin ei kuulu Mun Pirtaan Sellainen Käytös.. Etkä Sä oikeasti tiedä Musta kauheesti mitään, etkä myöskään siitä ketä (ja millainen KokoNaisuus jne) olisi mulle TheRightOne.. Ja Vielä vähemmän esim. hänen Vastaavista jutuista jne.. ;P

.. Btw. En mä ainakaan mitään Tapellut.. Eikä tuossa ylempänä puhuttu tuon kaltaisista "persestelyistä", vaan ihan muista jutuista.. ;P

• kjhnkjhkjhkjhkhk

.. PersKeles.. Sullahan ErinOmaiset SelvänNäkijän Kyvyt on OVeLinaan, kun tuollaisia Lauot.. Musta ja/tai Hänestä jne.. ;P

Vai, että Siinä Se TheRightOne Ny Oli ja Mun ois Pitänyt NiiQu.. Käydä Kiinni, kuin Sika Limppuun?.. And Then.. HappyEnd.. Ja He elivät Yhdessä Onnellisena Elämänsä Loppuun Asti?.. ;P

.. Juuh.. And.. Then Back To The Real World.. Ensinnäkin ei kuulu Mun Pirtaan Sellainen Käytös.. Etkä Sä oikeasti tiedä Musta kauheesti mitään, etkä myöskään siitä ketä (ja millainen KokoNaisuus jne) olisi mulle TheRightOne.. Ja Vielä vähemmän esim. hänen Vastaavista jutuista jne.. ;P

.. Btw. En mä ainakaan mitään Tapellut.. Eikä tuossa ylempänä puhuttu tuon kaltaisista "persestelyistä", vaan ihan muista jutuista.. ;P

No.. Onnellista loppua olisin juuri teille toivonut. :(

• kjhnkjhkjhkjhkhk kirjoitti:

No.. Onnellista loppua olisin juuri teille toivonut. :(

.. Noh.. Sun Motiivis oli sitten Hyvä ja LämpimänEmpaattinen, joten enpä mä voi olla sulle edes oikeen harmistunut.. =).. Jos/kun AikuistenOikeesti ei ollut Mitään muita Motiiveja.. ;D

.. Hyviä Jatkoja Sulle.. =)

• kjhgkjgkjhgjhgk kirjoitti:

Joo väärin käsitit, ei me tapeltu.
        Älkää jaksako aina kettuilla Nuuskalle jooko?

Asiasta toiseen: Tunisia - Englanti, 2. puoliaika käynnistymässä, ja tasatilanne :) Jännää!

• kjhgjgkhjhg

.. Noh.. Sun Motiivis oli sitten Hyvä ja LämpimänEmpaattinen, joten enpä mä voi olla sulle edes oikeen harmistunut.. =).. Jos/kun AikuistenOikeesti ei ollut Mitään muita Motiiveja.. ;D

.. Hyviä Jatkoja Sulle.. =)

Kiits. Harvoin täällä näkee ihmisiä, jotka mielestäni sopisivat toisilleen. Yritin kehua sua sille naisellekin!

Jatkoja Myös..

• Pimpsa

Toivon ettei mies ole alkoholisti ja ei ole väkivaltainen. Aivan sama minkä näköinen mies on tai mitä tekee työkseen tei tekeekö mitään edes. Alkoholi pilaa kaikki suhteet ja tekee miehistä väkivaltaisia. Juotankin miehen nopeasti känniin ja katson millainen luonne. Oikein houkuttelen miestä juomaan koska en halua tuhlata aikaa. Toistaiseksi tapailemani mies ei oikein edees juo ja on sanonutkin ettei juo usein, on hiljainen eikä kovin puhelias

• helmiä_sioille

Tossa on oikeestikin järkeä. Jos haluat oppia noppeasti tuntemaan toisen, juopottele sen kans, juota se humalaan. Muinaiset persialaisetkin harrasti sitä... :)

• Jos mua juottaisit niin et huomais käytöksessäni mitään poikkeavaa. Siispä alkaisit vaan vilkuilla pullon etikettiä että "mitäs, otinko vahingossa alkoholitonta..?" Mutta sitten kun jatkan juomista siihen pisteeseen että horjahdan/kaadun maahan, niin voit todeta että jaa, oli se sittenkin täyttä tavaraa.

Jos mua juottaisit niin et huomais käytöksessäni mitään poikkeavaa. Siispä alkaisit vaan vilkuilla pullon etikettiä että "mitäs, otinko vahingossa alkoholitonta..?" Mutta sitten kun jatkan juomista siihen pisteeseen että horjahdan/kaadun maahan, niin voit todeta että jaa, oli se sittenkin täyttä tavaraa.

.. No Juu.. Mut ei sekään Välttis Aina sitä Tarkoita, että asia on Noin.. Ei välttis silloinkaan, jos/kun testi Tehtäisiin tarpeeksi monta kertaa ja Tietenkin Vieläpä EriMielenTiloissa.. ;P

.. Tiesitkö muuten, että Esim. ValheenPaljastusTestejäkin pystyy Huijaamaan?.. PsykoPaatit jmv. omaavat Luontaisia Ominaisuuksia Siihen.. Eli heille se on vielä Helpompaa ihan Luontaisesti.. ;P

.. No Juu.. Mut ei sekään Välttis Aina sitä Tarkoita, että asia on Noin.. Ei välttis silloinkaan, jos/kun testi Tehtäisiin tarpeeksi monta kertaa ja Tietenkin Vieläpä EriMielenTiloissa.. ;P

.. Tiesitkö muuten, että Esim. ValheenPaljastusTestejäkin pystyy Huijaamaan?.. PsykoPaatit jmv. omaavat Luontaisia Ominaisuuksia Siihen.. Eli heille se on vielä Helpompaa ihan Luontaisesti.. ;P

".. No Juu.. Mut ei sekään Välttis Aina sitä Tarkoita, että asia on Noin.. Ei välttis silloinkaan, jos/kun testi Tehtäisiin tarpeeksi monta kertaa ja Tietenkin Vieläpä EriMielenTiloissa.. ;P"
        Usko pois.

".. Tiesitkö muuten, että Esim. ValheenPaljastusTestejäkin pystyy Huijaamaan?.. PsykoPaatit jmv. omaavat Luontaisia Ominaisuuksia Siihen.. Eli heille se on vielä Helpompaa ihan Luontaisesti.. ;P"
        Tiedän. Mutta psykopaatit ei käsittääkseni oo yhteydessä tunteisiinsa normaalilla tavalla, siksi heillä ei ole omatuntoa (johon tarvitaan tunteita) eikä pelkoa kiinnijäämisestä jne.

Nii sä epäilet että mä oon psykopaatti? Siis kyllä mulla on kaikki tunteet tallella, aina ollukin, mutta olen vaan oppinu pitämään niitä niin hyvin kurissa että edes alkoholi ei sotke sitä hallintaa. Pystyn kuitenkin päästämään ne myös vapaaksi aika hyvin, jos vaan haluan.

".. No Juu.. Mut ei sekään Välttis Aina sitä Tarkoita, että asia on Noin.. Ei välttis silloinkaan, jos/kun testi Tehtäisiin tarpeeksi monta kertaa ja Tietenkin Vieläpä EriMielenTiloissa.. ;P"
        Usko pois.

".. Tiesitkö muuten, että Esim. ValheenPaljastusTestejäkin pystyy Huijaamaan?.. PsykoPaatit jmv. omaavat Luontaisia Ominaisuuksia Siihen.. Eli heille se on vielä Helpompaa ihan Luontaisesti.. ;P"
        Tiedän. Mutta psykopaatit ei käsittääkseni oo yhteydessä tunteisiinsa normaalilla tavalla, siksi heillä ei ole omatuntoa (johon tarvitaan tunteita) eikä pelkoa kiinnijäämisestä jne.

Nii sä epäilet että mä oon psykopaatti? Siis kyllä mulla on kaikki tunteet tallella, aina ollukin, mutta olen vaan oppinu pitämään niitä niin hyvin kurissa että edes alkoholi ei sotke sitä hallintaa. Pystyn kuitenkin päästämään ne myös vapaaksi aika hyvin, jos vaan haluan.

.. En mä mitään Epäile.. Totesin vain tähän Asiaan Liittyviä ItsestäänSelvyyksiä.. Jos/kun jollekin on vaikka Tiedosta Hyötyä.. ;P

.. En mä mitään Epäile.. Totesin vain tähän Asiaan Liittyviä ItsestäänSelvyyksiä.. Jos/kun jollekin on vaikka Tiedosta Hyötyä.. ;P

Joo. Ei kaikki oo näihin juttuihin perehtyny varmaan koskaan.

.. Ja vaikka joillakin noilla ei olisikaan KiinniJäämisen Pelkoa jne., niin Kyllä kuitenkin monella on.. ;P

.. Ja vaikka joillakin noilla ei olisikaan KiinniJäämisen Pelkoa jne., niin Kyllä kuitenkin monella on.. ;P

Rehellisellä ihmisellä ei ole.

Rehellisellä ihmisellä ei ole.

.. Juuh.. Mut se on ihan EriAsia.. ;D.. Taas Tätä.. Tarkoitin tietenkin noita PsykoPaattuksia ymv.. ;P

.. Kyllä niillä on KiinniJäämisenPelko, jos KiinniJääminen on heidän Intressejään vastaan jne.. ;P

.. Juuh.. Mut se on ihan EriAsia.. ;D.. Taas Tätä.. Tarkoitin tietenkin noita PsykoPaattuksia ymv.. ;P

.. Kyllä niillä on KiinniJäämisenPelko, jos KiinniJääminen on heidän Intressejään vastaan jne.. ;P

Totta kai - jos tietää että on puhunu paskaa niin tietysti terve ihminen pelkää sitä enemmän, mitä kovemmaksi panokset ja riski kasvaa.
        Toi rehellisyysjuttu nyt oli vaan toinen näkökulma asiaan. Tykkään viljellä eri näkökulmia :)

• Mua et Pimpsa saa väkivaltaiseksi edes juottamalla, halvaksikin tulis että saat mut pöhönään kun ei tarvi paljoa siihen juoda, sixpäkki lonkeroa huippaa jo. Olutta en juo mutta sinä voit ottaa mitä haluat vai meinasitko vaan juottaa etkä itse ottaa mitään.. :)
        Hiljainen en ole selvinpäinkään enkä varsinkaan muutaman lonkeron tms. jälkeen mutta väkivaltaista ei tule vaan päinvastoin, sitten uskaltaisin jo vaikka pitää kädestä kiinni ;)

Totta kai - jos tietää että on puhunu paskaa niin tietysti terve ihminen pelkää sitä enemmän, mitä kovemmaksi panokset ja riski kasvaa.
        Toi rehellisyysjuttu nyt oli vaan toinen näkökulma asiaan. Tykkään viljellä eri näkökulmia :)

"tietysti terve ihminen".. ;D

.. Sellaista Se "Terveys" ja "Normaalius" jne. Marsustanissa VarmastiOn.. ;D

"tietysti terve ihminen".. ;D

.. Sellaista Se "Terveys" ja "Normaalius" jne. Marsustanissa VarmastiOn.. ;D

Terveys on varsin häilyvä käsite.

Terveys on varsin häilyvä käsite.

Normaaliudesta puhumattakaan.

• Raitismies-

No naiset ei ainakaan raittiista miehistä tykkää. Alkoholistin nainen ottaa omakseen heti.

• ylva

Miehen pitää olla kanssani samoilla aalloilla henkisesti. älyllisesti ja fyysisesti. Tupakasta en tykkää, mutta alkoholia voi joskus ottaa sopivasti.
      Ammatilla ei ole merkitystä, kunhan hoitaa omat raha-asiansa.
      Sellainen sopivasti hauska ja aito suomalaismies.

• mamumies-

Noi muut vaatimuxet melkein jokainen mies täyttää kyllä

mutt pitäis olla -aito suomalaismies_....on jo mahdottomuus

• ylva

Ohhoh..mistä voit tietää henkiset ja älylliset vaatimukseni?

• valkkaavamamumies
        ylva kirjoitti:

Ohhoh..mistä voit tietää henkiset ja älylliset vaatimukseni?

Tiedänpä tietenkin
        Mutta on jo liikaakin naisia tyrkyllä

Voi Ylva varoixi lähettää CV:n bikinkuvilla

• ylva
        valkkaavamamumies kirjoitti:

Tiedänpä tietenkin
        Mutta on jo liikaakin naisia tyrkyllä

Voi Ylva varoixi lähettää CV:n bikinkuvilla

Taitaisi bikinkuvassa Pertti olla vähän kolhon näköinen

• 12121212121212

Naisten toiveiden kysyminen on ajan haaskaamista.

Kun naisilta kysyy mitä he toivovat, he jättävät kertomatta olennaisimman asian eli sen _millaiselta mieheltä_ he toivovat.

Kun nainen sanoo: "haluan miehen joka on mukava, uskollinen ja raitis"
      Nainen tarkoittaa: "haluan yli 180cm raamikkaan, itsevarman, menestyvän, jännittävän ja seksissä dominoivan miehen joka on mukava, uskollinen eikä juo koko ajan"
      Ja kun nainen tapaa yli 180cm raamikkaan, itsevarman, menestyvän, jännittävän ja seksissä dominoivan miehen joka EI ole mukava, uskollinen eikä raitis, nainen valitsee tämän miehen.

• Tyypillistä ätmin ajatuksenvirtausta.

• pinnallisetttt

Mukava nähdä suakin! Miten olet viime aikoina nostanut tasoa? Tapailetko vielä sitä naista?

Mulla on nyt elämäni kovin haaste. Jopa mun on nyt vaikea pysyä kuvioissa mukana. Ehkä haastavinta on olla osoittamatta pienintäkään mielenkiintoa. En koskaan soita tms.

Yli 180cm : 178cm, raamikas : ei mutta lihaksikas, itsevarma : jees , menestyvä: erittäin , jännittävä : jees, seksissä dominoiva : ei vielä, mukava : jees, uskollinen : ei ole -toki paljon kilpailijoita, juo koko ajan: aika paljon. (Unohdit kaverien statuksen vaikutuksen -mihin sosiaaliseen yhteisöön pääsee.)

(Toki edelleen olen hoikka ja lapseton, mies yli 10v vanhempi.)

• kjhgjgkhjhg

Tyypillistä ätmin ajatuksenvirtausta.

Entinen. Ehkä palstan fiksuin kaveri..

Ainoa, joka on tehnyt asioille jotain.

• ylva

Tyypillistä ätmin ajatuksenvirtausta.

Juurikin niin. Kun on katkeroitunut 1-2 naiseen, niputetaan koko naissukupuoli samaan kategoriaan ja itsessä ei tietenkään ole minkäänlaista korjausvaraa.
        Tuollainen kyynisyys on kaikista paras keino pitää naiset loitolla--minut ainakin. Aiemmin kertomani henkis-älyllis-fyysis-toiveeni tarkoittavat (jos pitää avata niitä) kohtaamista puheen tasolla, tunteitten avaamista ja ymmärrystä puolin ja toisin, mennyt elämä käsiteltynä, ratkaisukeskeisyys, toisen ja itsensä rakastaminen omana itsenään, rakkaussilmällä katsomista ja fyysisyyden jakamista.

Tiedän, että tämä listaus on kohtuuton ;)

• Kiltti-ätmi

Noinhan se just menee.

• ylva kirjoitti:

Juurikin niin. Kun on katkeroitunut 1-2 naiseen, niputetaan koko naissukupuoli samaan kategoriaan ja itsessä ei tietenkään ole minkäänlaista korjausvaraa.
        Tuollainen kyynisyys on kaikista paras keino pitää naiset loitolla--minut ainakin. Aiemmin kertomani henkis-älyllis-fyysis-toiveeni tarkoittavat (jos pitää avata niitä) kohtaamista puheen tasolla, tunteitten avaamista ja ymmärrystä puolin ja toisin, mennyt elämä käsiteltynä, ratkaisukeskeisyys, toisen ja itsensä rakastaminen omana itsenään, rakkaussilmällä katsomista ja fyysisyyden jakamista.

"Tiedän, että tämä listaus on kohtuuton ;)"
        Ei niinkään.
        Enemmänkin ihan terveitä peruslähtökohtia, joista ei ikinä kannattais juurikaan tinkiä.

• ylva

"Tiedän, että tämä listaus on kohtuuton ;)"
        Ei niinkään.
        Enemmänkin ihan terveitä peruslähtökohtia, joista ei ikinä kannattais juurikaan tinkiä.

Ei pidäkään tinkiä. Menneen elämän käsittely on jo sinänsä vaativa juttu. Laastariksi en ryhdy, en terapeutiksikaan. Kuuntelen ja juttelen mielelläni aiemma (i)sta suhteistakin, mutta ne on oltava käsiteltyinä tunnetasolla.

Itsensä rakastamisen taitokin puuttuu monelta - terve sellainen. Ellei hyväksy itseään virheineen ja ole armollinen omalle minälleen, ei sitä kykene tekemään suhteessa toiseenkaan.

Listauksestani huolimatta olen perusopitimistina elämässä liikkeellä. Joku väre on, että samantyylinen tai ainakin lähelle ajatuksiani oleva mies on olemassa. Sen vaan sitten tuntee, kun kohdalle tulee.

• 12121212121212
        pinnallisetttt kirjoitti:

Mukava nähdä suakin! Miten olet viime aikoina nostanut tasoa? Tapailetko vielä sitä naista?

Mulla on nyt elämäni kovin haaste. Jopa mun on nyt vaikea pysyä kuvioissa mukana. Ehkä haastavinta on olla osoittamatta pienintäkään mielenkiintoa. En koskaan soita tms.

Yli 180cm : 178cm, raamikas : ei mutta lihaksikas, itsevarma : jees , menestyvä: erittäin , jännittävä : jees, seksissä dominoiva : ei vielä, mukava : jees, uskollinen : ei ole -toki paljon kilpailijoita, juo koko ajan: aika paljon. (Unohdit kaverien statuksen vaikutuksen -mihin sosiaaliseen yhteisöön pääsee.)

(Toki edelleen olen hoikka ja lapseton, mies yli 10v vanhempi.)

Tapailen kyllä.

Olen valmistellut paria muutosta. Viime aikoina onnekasta mahdollisuutta helppoon elämään on tullut käytettyä liiankin kanssa.

Huomaan että status ja jännittävyys ovat yhäkin sinulle ykkösasioita. Onko tällä kertaa kyse mp-jengiläisestä vai alkoholisoituneesta rokkarista?

• ylva kirjoitti:

Ei pidäkään tinkiä. Menneen elämän käsittely on jo sinänsä vaativa juttu. Laastariksi en ryhdy, en terapeutiksikaan. Kuuntelen ja juttelen mielelläni aiemma (i)sta suhteistakin, mutta ne on oltava käsiteltyinä tunnetasolla.

Itsensä rakastamisen taitokin puuttuu monelta - terve sellainen. Ellei hyväksy itseään virheineen ja ole armollinen omalle minälleen, ei sitä kykene tekemään suhteessa toiseenkaan.

Listauksestani huolimatta olen perusopitimistina elämässä liikkeellä. Joku väre on, että samantyylinen tai ainakin lähelle ajatuksiani oleva mies on olemassa. Sen vaan sitten tuntee, kun kohdalle tulee.

"Itsensä rakastamisen taitokin puuttuu monelta - terve sellainen."
        Ätmeiltä se puuttuu aivan totaalisesti :/

"Sen vaan sitten tuntee, kun kohdalle tulee."
        Entä jos ei tulekaan?
        Kysyn vaan näkökulmien avartamismielessä: pelkästään passivisella odottamisella on paljon todennäköisempää että jäät yksin, kuin jos jotenkin aktiivisesti parantaisit mahdollisuuksiasi löytää sellaisen sopivan itsellesi. Mitä ne aktiiviset toimenpiteen esimerkiksi sun kohdalla olisi? Sitä vois pohtia... ellei sulla sit oo jo homma täysin hallussa(?)

• ylva

"Itsensä rakastamisen taitokin puuttuu monelta - terve sellainen."
        Ätmeiltä se puuttuu aivan totaalisesti :/

"Sen vaan sitten tuntee, kun kohdalle tulee."
        Entä jos ei tulekaan?
        Kysyn vaan näkökulmien avartamismielessä: pelkästään passivisella odottamisella on paljon todennäköisempää että jäät yksin, kuin jos jotenkin aktiivisesti parantaisit mahdollisuuksiasi löytää sellaisen sopivan itsellesi. Mitä ne aktiiviset toimenpiteen esimerkiksi sun kohdalla olisi? Sitä vois pohtia... ellei sulla sit oo jo homma täysin hallussa(?)

Kiitos kysymästä. Tämäkin on jo aktiivista toimintaa kirjoitella ko sivustoilla toisinaan ;)
        Elämäni toinen rakkaussuhde alkoi joltain vastaavalta sivulta 10v sitten, kyseessä ei ollut treffisivusto.
        Tiedän, että ihmisiä tavataan tanssipaikoilla, baareissa, terasseilla. En kuitenkaan pidä noista toiminnoista, joten sieltä ei auta ketään hakea, en aio mennä tanssikursseille sen takia, että löytäisin puolison.
        Voisin aktivoitua sen verran, että lähden FB:n kautta puolitutun pyytämille treffeille. Tai sen toisenkin .
        Voi olla niinkin, ettei aika olekaan juuri nyt sopiva suhteelle ja aktiivisuus siksi matalaa.

• ylva kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Tämäkin on jo aktiivista toimintaa kirjoitella ko sivustoilla toisinaan ;)
        Elämäni toinen rakkaussuhde alkoi joltain vastaavalta sivulta 10v sitten, kyseessä ei ollut treffisivusto.
        Tiedän, että ihmisiä tavataan tanssipaikoilla, baareissa, terasseilla. En kuitenkaan pidä noista toiminnoista, joten sieltä ei auta ketään hakea, en aio mennä tanssikursseille sen takia, että löytäisin puolison.
        Voisin aktivoitua sen verran, että lähden FB:n kautta puolitutun pyytämille treffeille. Tai sen toisenkin .
        Voi olla niinkin, ettei aika olekaan juuri nyt sopiva suhteelle ja aktiivisuus siksi matalaa.

Kyl varmaan aina sinkkuna kantsii tietyllä tasolla olla aktiivinen vaikka ei niin huvittaisikaan, koska sitku alkaa huvittaa vähän liikaakin, voi alkaa harmittelemaan aikaisempaa passiivisuuttaan - että miks mä en jo silloin sitä ja tätä.
        En tiedä miten on muiden mielestä. Taas ajattelemisen aihetta itse kullenkin.

Itse suosittelen pelaamaan kunkin elämänvaiheen ratkaisut siten, että välttyisi mahdollisimman tehokkaasti katumapäälle tulemiselta joskus myöhemmin. Koskaan ei tiedä. Käytännössä tää voi meinaa esimerkiksi sitä, että voisi myöhemmin kokea ainakin yrittäneensä, jos kaikki ei sit mennytkään aivan parhalla mahdollisella tavalla.

• ylva

Kyl varmaan aina sinkkuna kantsii tietyllä tasolla olla aktiivinen vaikka ei niin huvittaisikaan, koska sitku alkaa huvittaa vähän liikaakin, voi alkaa harmittelemaan aikaisempaa passiivisuuttaan - että miks mä en jo silloin sitä ja tätä.
        En tiedä miten on muiden mielestä. Taas ajattelemisen aihetta itse kullenkin.

Itse suosittelen pelaamaan kunkin elämänvaiheen ratkaisut siten, että välttyisi mahdollisimman tehokkaasti katumapäälle tulemiselta joskus myöhemmin. Koskaan ei tiedä. Käytännössä tää voi meinaa esimerkiksi sitä, että voisi myöhemmin kokea ainakin yrittäneensä, jos kaikki ei sit mennytkään aivan parhalla mahdollisella tavalla.

Onhan se noinkin. Heti, kun osuu vaikkapa täällä mielenkiintoinen mies vastailemaan, niin vaihdan mieluusti spostiosoitteet :)

• pinnallisettttt
        12121212121212 kirjoitti:

Tapailen kyllä.

Olen valmistellut paria muutosta. Viime aikoina onnekasta mahdollisuutta helppoon elämään on tullut käytettyä liiankin kanssa.

Huomaan että status ja jännittävyys ovat yhäkin sinulle ykkösasioita. Onko tällä kertaa kyse mp-jengiläisestä vai alkoholisoituneesta rokkarista?

Akateeminen purjehtija. Tason lasku ikääntymisen myötä on aiheuttanut toki sen, etten noihin piireihin enää pääse muuta kuin panoksi.

• ylva kirjoitti:

Onhan se noinkin. Heti, kun osuu vaikkapa täällä mielenkiintoinen mies vastailemaan, niin vaihdan mieluusti spostiosoitteet :)

Annat ymmärtää, että otat osaa palstalla varsin harvoin. Mikäli meinasit jatkossa kirjoitella useammin, olis kiva jos rekisteröityisit! Täällä ei todellakaan ole liikaa sunlaisia fiksuja, positiivismielisiä sinkkunaisia.

• naisen.neuvo

Annat ymmärtää, että otat osaa palstalla varsin harvoin. Mikäli meinasit jatkossa kirjoitella useammin, olis kiva jos rekisteröityisit! Täällä ei todellakaan ole liikaa sunlaisia fiksuja, positiivismielisiä sinkkunaisia.

Ei naisen kannata rekisteröityä -se on niin monta kertaa nähty. Mieti, miten pöntölle meinasi käydä.. Palsta muistaa kaiken, ja ätmit keräävät nyt tietoa ylvasta savustaakseen sen ulos täältä.

Jokainen potentiaalinen mies on täällä tavoitettavissa. Trafiikki kulkee tuohon suuntaan -nainen valitsee.

• josettiennyt
        naisen.neuvo kirjoitti:

Ei naisen kannata rekisteröityä -se on niin monta kertaa nähty. Mieti, miten pöntölle meinasi käydä.. Palsta muistaa kaiken, ja ätmit keräävät nyt tietoa ylvasta savustaakseen sen ulos täältä.

Jokainen potentiaalinen mies on täällä tavoitettavissa. Trafiikki kulkee tuohon suuntaan -nainen valitsee.

Ei kannata rekata, mut tuo ylvahan on pertti.

• ylva kirjoitti:

Eihän tuo lista kohtuuton ole, vähän lavea niinkuin yleensä nuo listat tuntuvat olevan. Minulla tuo taitaisi kosahtaa tuohon kohtaan itsensä rakastamiseksi. Tällä siis tarkoitan sitä mielikuvaa joka rakkaudesta yleensä on. Mailma on silkkipaperein vuorattua höttöä jonka takaa ei nähdä muita ja joka antaa tunteen että kaikki on mahdollista ja ovet ovat auki vain sinua varten. Tulet ja poimit pois.
        Itse olen jo itseni kanssa siinä vaiheessa että vaikka se rakkaus siellä pohjalla on niin suurin näkyvä osa on välittämistä sekä arjen pyörittämistä. Itseni kanssa tulen kyllä erinomaisesti toimeen mutta elämän realiteetit ova sen verran usein potkaisseet kulkusille että enää ei kannata tulla minulle sanomaan että mailma on sinulle avoin.

Se tässä on hyvä puoli että rakkaus ei sokaise avaamaan kaikkia ovia vaikka ne olisivat vielä raollaankin. Kannattaa valita ne joiden kynnyksen yli haluaa oikeasti kulkea.

Toki voi olla että kosahtaisi noihin fyysisiin ominaisuuksiinkin, ei mene kyllä cooper enää yli kolmen tonnin.

• ylva
        naisen.neuvo kirjoitti:

Olen uudehko täällä ja tuskin satunnaiset argumenttini suistavat kenenkään elämää raiteiltaan. Edes ätmien.

• ylva
        M184 kirjoitti:

Eihän tuo lista kohtuuton ole, vähän lavea niinkuin yleensä nuo listat tuntuvat olevan. Minulla tuo taitaisi kosahtaa tuohon kohtaan itsensä rakastamiseksi. Tällä siis tarkoitan sitä mielikuvaa joka rakkaudesta yleensä on. Mailma on silkkipaperein vuorattua höttöä jonka takaa ei nähdä muita ja joka antaa tunteen että kaikki on mahdollista ja ovet ovat auki vain sinua varten. Tulet ja poimit pois.
        Itse olen jo itseni kanssa siinä vaiheessa että vaikka se rakkaus siellä pohjalla on niin suurin näkyvä osa on välittämistä sekä arjen pyörittämistä. Itseni kanssa tulen kyllä erinomaisesti toimeen mutta elämän realiteetit ova sen verran usein potkaisseet kulkusille että enää ei kannata tulla minulle sanomaan että mailma on sinulle avoin.

Se tässä on hyvä puoli että rakkaus ei sokaise avaamaan kaikkia ovia vaikka ne olisivat vielä raollaankin. Kannattaa valita ne joiden kynnyksen yli haluaa oikeasti kulkea.

Toki voi olla että kosahtaisi noihin fyysisiin ominaisuuksiinkin, ei mene kyllä cooper enää yli kolmen tonnin.

Hyvä kirjoitus. Kyllähän elämän realiteetit ovat osansa antaneet ja ottaneet ja tietynlainen skeptisyys on olemassa sisimmän suojelemiseksi. Kun on elänyt riittävän kauan itsellisesti ja pärjää ja huomaa elämän olevan ainakin yleensä palkitsevaa niinkin, on kynnys lähteä muuttamaan sitä arkeaan.
        Siltikään en pidä ovia suljettuina, jos asiat loksahtaa paikoilleen. Elämä on muuttuva tila , onneksi.

• jgjhfjhgfjhjghj
        josettiennyt kirjoitti:

Ei kannata rekata, mut tuo ylvahan on pertti.

:D
        Ei hitto.. :D
        Pertsa se jaksaa..

• naisen.neuvo kirjoitti:

Mä en oo perehtyny siihen juttuun, jotain oon vaan kuullu että Pönttö sai kärsiä jostain.

• M184 kirjoitti:

"Toki voi olla että kosahtaisi noihin fyysisiin ominaisuuksiinkin, ei mene kyllä cooper enää yli kolmen tonnin. "

Aika harva menee yli kolmen tonnin ellei treenaa säännöllisesti kokoajan, 2500 m on jo aivan hyvä tulos. Mä oon juossut raviradalla 3550 mutta enää ei toivoakaan sellaisiin lukemiin eikä tarvi päästäkään.

• Kurppa-nainen

Toivon ettei mies ole idiootti palstalainen.

• zinkuks

Heti kun alan sinkuksi taas, niin toivon mieheltä, että tämä ymmärtää erillaisia elämäntilanteita joita tässä elämässä tulee kaikille eteen. Eli ei pelkuruutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3329
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2869
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      225
      1818
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1758
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1729
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1445
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1289
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      326
      1163
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe