DNRS menetelmä ?

ilmiselvätotuus

Suomeen on tuotu uusi hoitomenetelmä Amerikasta. Tuntuu lääkärit pitävän sitäkin humpuukina, kun eivät ole sisäistäneet sitä, miten ihmisen aivot toimii. Kaikki erikoistuu sille omalle sektorilleen. Minä paransin sillä menetelmällä jo 1970-luvulla omans allergiani.

Siedätyshpoito paljasti mikä oli vialla, ja pystyin sen korjaamaan tietoisella ajattelulla. Silloin kun tauti oli täysillä päällä, ei syitä pystynyt analysoimaan. Olin silloin hoitoalalla. Ohjelmoin siis aivoni uudelleen.

Myöhemmin käytin samaa menetelmää, kun sormesta lähti pois pala ihoa. Lääkäri oli sitä mielta, että ihonsiirto ei onnistu. Minä sanoin, että kurotaan niitä reunoja lähemmäksi. Niin sitten tehtiin. Heti kun kärsi aloin ohjelmoimaan sormeen uutta kipukynnystä, painamalla vammaa toisella sormella.

Kun äitini sai aivoinfarktin, häntä lääkärin pitivät toivottaomana tapauksena, koska hoitoonpääsy oli terveyskeskuksen töpeksimisen takia viivästynyt. Ei voitu enään liuottaa. Soitin sinne keskussairaalaan, ja minun annettiin ymmärtää että toivoton tapaus.

Pyysin äitini puhelimeen. Hän jutteli aivan järkeviä. Sanoin hänelle suoraan, että jos sinä jättäydyt niiden ammattilaisten armoille, sinä et siitä selviä. Sinun täytyy tehdä todella paljon itse töitä. Tiesin että äitini ymmärtää. Hän oli tehnyt paljon töitä. Annoin hänelle toivon, että tekemällä itse palon on mahdollisuus.

Jatkohoidossa häntä yritettiin hoitaa toivottomana tapauksean. Me omaiset puututtiin ja hän sai tehokkaan kuntoutuksen ja todellakin teki paljon itse töitä. Puutuin, koska minulla oli ymmärrrys, että aivoja voi uudelleen ohjelmoida. Tästä on noin 20v.

Äiti selvisi kotihoitoon ja pystyi liikkumaankin lähes kymmenen vuotta. Pientä vajavaisuutta oli lähinnä tunnossa. Se vaikeutti toisen käden käyttöä.

Nykyään lienee Suomessakin yleisesti tiedossa, että kuntoutuksella voidaan saada terveet aivoalueet hoitamaan vaurioituneen tehtäviä. Vaikka en ole lääkäri, olen monessa asiassa ollut edelläkävijä. Omia ajatuksiaan on kuitenkin yleensä turha tyrkyttää lääkäreille.

Mitäkö tällä kaikella on tekemistä DNRS menetelmän kanssa. Se sillä on tekemistä, että samaa metodia on käytetty jo pitkään Suomessakin kuntoutuksessa. DNRS menetelmä on vain laajennus siihen, mitä on jo sovellettu lääketieteessä.

3

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dilbertius

      Jo pelkkä nimimerkkisi paljastaa, että olet huuhailija.

      Jos tuo menetelmä toimisi, et pörräisi tällaisella madonsyömällä palstalla, vaan olisit esittelemässä sen 'kiistattomia etuja' lääkäri- ja tutkijapiireissä.

      Ei ole tainnut kutsuja sadella...

      • ilmiselvätotuus

        Eipä minun tarvitse esitellä. Sitä hommaa hoitaa muut, eikä kysymys ole menetelmän paremmuudesta vaan siitä, että se on ainut menetelmä, jolla voidaan joissakin tapauksissa auttaa. Kysymys on sairaksista joita lääkärit pystyy kyllä hoitamaan, mutta ei parantamaan. Sellaisiakin sairauksia on olemassa.

        Se ei siis kilpaile koululääketieteen kanssa, mutta koululääketiedekin on menossa samaaan suuntaan. On ollut menossa jo vuosikymmeniä. Yksi koululääketieteenkin käyttämnä menetelmä on osa DNRS menetelmää nimittäin siedätyshoito. Se lopetettiin välillä, mutta nykyään sitä taas annetaan.

        Jos tuon aloituksen on joku lääketieteen asiantuntija lukenut, niin kyllä hän tietää mihin pyrin. Ja muuten totuus on se mikä toteutuu. Kaikki muu on teoriaa. Kyllä minulle todellakin löytyy rekisteristä hoitoalan ammatti vaikka viimeiset 22 vuotta olinkin muissa hommissa. Olen kuitenkin seurannut aktiivisesti alan kehitystä.

        Olisi parempi, että lääkärit hyväksyisivät menetelmän, koska silloin sitä voitaisiin käyttää lääketieteessä ja lääkärin valvonnassa. Siinä siedätysosuudessa on omat riskinsä.

        Minä olen muuten jo eläkkeellä, joten ei ole mitään tarvetta huuhailijaksi. Totuus nyt vaan ilmiselvä.


      • totuudenetsijä
        ilmiselvätotuus kirjoitti:

        Eipä minun tarvitse esitellä. Sitä hommaa hoitaa muut, eikä kysymys ole menetelmän paremmuudesta vaan siitä, että se on ainut menetelmä, jolla voidaan joissakin tapauksissa auttaa. Kysymys on sairaksista joita lääkärit pystyy kyllä hoitamaan, mutta ei parantamaan. Sellaisiakin sairauksia on olemassa.

        Se ei siis kilpaile koululääketieteen kanssa, mutta koululääketiedekin on menossa samaaan suuntaan. On ollut menossa jo vuosikymmeniä. Yksi koululääketieteenkin käyttämnä menetelmä on osa DNRS menetelmää nimittäin siedätyshoito. Se lopetettiin välillä, mutta nykyään sitä taas annetaan.

        Jos tuon aloituksen on joku lääketieteen asiantuntija lukenut, niin kyllä hän tietää mihin pyrin. Ja muuten totuus on se mikä toteutuu. Kaikki muu on teoriaa. Kyllä minulle todellakin löytyy rekisteristä hoitoalan ammatti vaikka viimeiset 22 vuotta olinkin muissa hommissa. Olen kuitenkin seurannut aktiivisesti alan kehitystä.

        Olisi parempi, että lääkärit hyväksyisivät menetelmän, koska silloin sitä voitaisiin käyttää lääketieteessä ja lääkärin valvonnassa. Siinä siedätysosuudessa on omat riskinsä.

        Minä olen muuten jo eläkkeellä, joten ei ole mitään tarvetta huuhailijaksi. Totuus nyt vaan ilmiselvä.

        Eipä ole juuri kommentoitu. Lieneekö hyvä vai huono asia. Hyvä jos viesti meni perille niin hyvin että vain yksi vastaväittäjä. Jokatapauksessa nyt tarvitaan uusia hoitomenetelmiä kun vanhat ei kunnolla tehoa.

        Siedätys joka kuulluu osana DNRS menetelmään kuuluu myolskin koululääketieteeseen joten ristiriita ei ole suurensuuri. Loppu on vedettävissä psykologiasta, kun tuntee tarpeeksi alitajunnan toimintaa, Eihän ihminen yleensä tietoisesti sairastuta itseään.

        Sen tekee alitajunta, joka reagoi väärin. Sen alitajunnan mahti on pelottava. Se voi jopa tappaa ihmisen. Yleensä ihminen ei tiedosta mitä siellä on. Nythän jo Suomessakin tunnetaan särkyneen sydämen syndrooma. Kun ihminen ajetaan kriisiin esimerkiksi työpaikkakiusaamisella, se voi iskeä. Se on sairaalahoitoa vaativa tila. Tilaa täytyy valvoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe