Miksi MJTMH on sinkku

Jokaisella meistä luulisi olevan jokin syy sinkkustatukseensa, varsinkin, jos se on kestänyt pitkään. Minulla ainakin on, ja ajattelin sen teille nyt tässä kertoa.
Tuntuu siltä ettei kukaan ymmärrä, miksi hitossa elän yksin ja roikun täällä jos kerta tiedän niin hyvin kuin väitän, kuinka naiset saa kiinnostumaan, kuinka parisuhteen saa toimimaan jne.

Torjutuksi tulemisen pelko ei ole se syy, eikä oikeastaan koskaan ole ollutkaan.

Raakojen matemaattisen todennäköisyyksien nojalla voin varmuudella sanoa, että tässä maailmassa ei ole olemassa kovinkaan monia sellaisia naisia, joiden kanssa tunne olisi molemminpuoleinen - että minä haluaisin elää loppuelämäni kyseisen naisen kanssa ja hän minun kanssani. Varmuudella voin sanoa myöskin sen, että en tyydy vähempään. En ikinä.

Miksi en juuri koskaan edes etsi sellaista naista joka täyttäisi tuon kriteerin? Siksi koska se on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta.
Todella moni nainen karsiutuu heti kättelyssä heidän saamansa huonon ensivaikutelman vuoksi, jolle en usein mahda yhtikäs mitään - tästä johtuen en koskaan pääse näyttämään heille parhaita puolia itsestäni (jos niillä mitään merkitystä kullekin naiselle edes olisi). Varsin moni kiinnostava nainen karsiutuu pois siksikin, koska ilmoittaa olevansa jo suhteessa.

Sitten tulee se varsinainen ongelma. Jotkut vapaat naiset kiinnostuvat saadun ensivaikutelman perusteella minusta. Mutta tässä kohtaa astuu kehiin taas ne suhdeluvut: Kuinka suurella todennäköisyydellä juuri tuo vapaa nainen, joka minusta on kiinnostunut, on sellainen jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni? Arvioisin, että varsin pieni. Toivon tosin että olisin väärässä ja se mahdollisuus olisi paljon suurempi kuin mitä luulen. Joka tapauksessa, asian selvittäminen voi viedä runsaasti aikaa. Millaiset tunteet kullakin naisella on pelissä totuuden hetkellä?

Kuinka siis luultavasti käy, jos deittaan jotakuta kiinnostavaa naista ottaakseni selvää, onko hänessä ainesta elämänkumppaniksi? Kaikista todennäköisimmin päädyn jättämään hänet, koska kenestäkään ei päälle päin näe, kuka ja millainen hän todella on! Ja jättäminen on se juttu, mitä EN haluaisi tehdä, jos nainen osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan ja itse olen aluksi osoittanut hänelle myös. Silti kuitekin aivan varmasti lopettaisin suhteen siihen jos/kun kävisi ilmi ettemme sopisi toisillemme tarpeeksi hyvin. Minusta ei ole mitään järkeä omistautua sellaiselle ihmiselle, jonka kanssa asiat eivät skulaa niin hyvin kuin olisi mahdollista. Varmaankin moni läheisyydenkipeä tai yksinäisyyttä pelkäävä ihminen on kanssani eri mieltä, mutta siitä vain. Teillä on oikeus olla aivan mitä mieltä haluatte aivan mistä vaan.

Eli olen edelleen yksin, koska en halua olla se osapuoli joka jättää, en halua olla se mies joka haaskaa sellaisten naisten aikaa jotka myös haluavat löytää elämänkumppanin (joka minä en luultavasti ole). Mutta en halua olla yksinkään! Paradoksaalista tässä on se, että jos ihan oikeasti haluan löytää "sen oikean", mun olisi PAKKO lähteä siihen kierteeseen jossa käyn kiinnostavia naisia läpi ja dumppaan heitä siihen saakka kunnes sopiva osuu sattumalta kohdalle. Se nainen, jota minä en halua jättää, eikä hän minuakaan.

Että olisiko paikallaan tässä jo etukäteen pyydellä anteeksi kaikilta niiltä naisilta jotka lähitulevaisuudessa tapaan, jotka epäonnekseen ihastuvat minuun ja jotka tulen lopulta jättämään sitä oikeaa etsiessäni? Toivon sydämeni pohjasta ettei teitä tulisi olemaan montaa, vaan löytäisin haluamani nopeasti. En jaksa olla enää yksinkään.

114

1439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinähän se tuli aika hyvin tyhjentävästi selitettynä. Mulla just tuo sama miksen neittideittailua tai muitakaan seuranhakujuttuja harrasta. Just noi todennäköisyydet ja toi kun ei halua että kukaan joutuu pettymään. Olen tuota joskus täälläkin yrittänyt selittää jollekin mutta aika huonosti ihmiset ymmärtää että se ei tosiaankaan ole juttu mikä koskettaa vain itse vaan ennemminkin juttu joka koskettaa niitä muita.

• Kun vois jotenkin etukäteen saada tietää naisesta tarpeeksi, ennen kuin lähestyy häntä tosimielellä. Se olis optimitilanne! Mutta valitettavasti sellaisia tilaisuuksia tulee nykyisessä eristyneisyyskulttuurissamme vain hyvin harvoin.

Ymmärrän että naisten tulee olla varovaisia, mutta jos he ovat liian varovaisia, ei heihin pääse koskaan tutustumaan siinä määrin että miehenä saisi syyn tehdä aloitteen.

• MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Kun vois jotenkin etukäteen saada tietää naisesta tarpeeksi, ennen kuin lähestyy häntä tosimielellä. Se olis optimitilanne! Mutta valitettavasti sellaisia tilaisuuksia tulee nykyisessä eristyneisyyskulttuurissamme vain hyvin harvoin.

Ymmärrän että naisten tulee olla varovaisia, mutta jos he ovat liian varovaisia, ei heihin pääse koskaan tutustumaan siinä määrin että miehenä saisi syyn tehdä aloitteen.

Sitä en ymmärrä millä ilmeellä te erotatte ne toisistaan? kun en minäkään erottanut miehistä, kuka on pysyvää sorttia.

• jlhudbll
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

Kun vois jotenkin etukäteen saada tietää naisesta tarpeeksi, ennen kuin lähestyy häntä tosimielellä. Se olis optimitilanne! Mutta valitettavasti sellaisia tilaisuuksia tulee nykyisessä eristyneisyyskulttuurissamme vain hyvin harvoin.

Ota naisia kaveriksi, opit tuntemaan.

• valtakunta kirjoitti:

Sitä en ymmärrä millä ilmeellä te erotatte ne toisistaan? kun en minäkään erottanut miehistä, kuka on pysyvää sorttia.

Erottaa mitkä toisistaan? Ai että kuka on pysyvää sorttia ja kuka ei? Mutta kun sillä ei nyt oo niin väliä. Jos joku haluaa lähteä, hänen on annettava lähteä. Sitä ei voi millään tavalla ennustaa etukäteen, siksi sitä ei myöskään kannata stressata etukäteen.

• jlhudbll kirjoitti:

Ota naisia kaveriksi, opit tuntemaan.

Hyvä ehdotus. Mielelläni ottaisinkin, mutta tähän mennessä vielä yksikään nainen ei ole kaverikseni suostunut, vaikka olemmekin tulleet toimeen keskenämme erinomaisesti. Aina on ollut jokin syy miksei käy - yleensä joko mustasukkainen mies tai ammatillisen suhteen tabu. Kiinnostavia naisystäväehdokkaita jotka on sinkkuja, en ole löytänyt sitten opiskeluaikojen. Siitähän on jo 15v. En mä silloin todellakaan ollut vielä valmis ryhtymään naisten kanssa kaveriksi.

Erottaa mitkä toisistaan? Ai että kuka on pysyvää sorttia ja kuka ei? Mutta kun sillä ei nyt oo niin väliä. Jos joku haluaa lähteä, hänen on annettava lähteä. Sitä ei voi millään tavalla ennustaa etukäteen, siksi sitä ei myöskään kannata stressata etukäteen.

Juuri niin kuka pysyvää.

"Kun vois jotenkin etukäteen saada tietää naisesta tarpeeksi, ennen kuin lähestyy häntä tosimielellä."

Niin ja kun sekään ei vielä riitä kun kuitenkin kun tunteet on pelissä ei mitenkään voi tietää etukäteen miten toinen ottaa jos tulee "pakit". Omalla kohdallaanhan se olis ihan ok mutta jos se toinen juuri sellainen jonkalaisen oikeastaan haluaisi, syvästi tunteva, hirveän hankala olisi sitten alkaa pakittamaan kun tietäisi että se saattaa toiseen sattua mutta toisaalta jos ei itse tuntisi "kemiaa" se olisi vaan pakko tehdä ja harmittaisi hirveästi sen toisen puolesta sitten. Joskus kokeilin deittihommaa, itseasiassa se johtikin etäsuhteeseen mutta sen päätyttyä kun uudestaan kokeilin oikeastaan jo eka treffailu oli semmoinen että koin vähän loukkaavani kun en sitten alkanut millekään ja toinen olisi ollut aika tosimielellä liikenteessä niin totesin ettei oo minun juttu.

• NainenRuudunTakaa

Hyvä ehdotus. Mielelläni ottaisinkin, mutta tähän mennessä vielä yksikään nainen ei ole kaverikseni suostunut, vaikka olemmekin tulleet toimeen keskenämme erinomaisesti. Aina on ollut jokin syy miksei käy - yleensä joko mustasukkainen mies tai ammatillisen suhteen tabu. Kiinnostavia naisystäväehdokkaita jotka on sinkkuja, en ole löytänyt sitten opiskeluaikojen. Siitähän on jo 15v. En mä silloin todellakaan ollut vielä valmis ryhtymään naisten kanssa kaveriksi.

Mitä tarkoitat kaveruudella tässsä? Mulle kaverit on niitä, joita näen jossain porukassa harrastuksen tms tiimoilta, ja joiden kanssa jutellaan sitten pinnallisemmin. Ystävät taas niitä, joiden kanssa vietettään aikaa kahdestaankin. Ja kavereita on paljon enemmän kuin ystäviä. Ystäväksi on tiukempi seula, vähän kuin seurusteluun. Mutta kaveriksi riittää kun juttua riittää, koska kavereiden kanssa ei tarvitse erikseen sopia asoista, vaan nähdään esim. sen harrastuksen parissa tai muuten osana isompaa porukkaa.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Kun vois jotenkin etukäteen saada tietää naisesta tarpeeksi, ennen kuin lähestyy häntä tosimielellä."

Niin ja kun sekään ei vielä riitä kun kuitenkin kun tunteet on pelissä ei mitenkään voi tietää etukäteen miten toinen ottaa jos tulee "pakit". Omalla kohdallaanhan se olis ihan ok mutta jos se toinen juuri sellainen jonkalaisen oikeastaan haluaisi, syvästi tunteva, hirveän hankala olisi sitten alkaa pakittamaan kun tietäisi että se saattaa toiseen sattua mutta toisaalta jos ei itse tuntisi "kemiaa" se olisi vaan pakko tehdä ja harmittaisi hirveästi sen toisen puolesta sitten. Joskus kokeilin deittihommaa, itseasiassa se johtikin etäsuhteeseen mutta sen päätyttyä kun uudestaan kokeilin oikeastaan jo eka treffailu oli semmoinen että koin vähän loukkaavani kun en sitten alkanut millekään ja toinen olisi ollut aika tosimielellä liikenteessä niin totesin ettei oo minun juttu.

Ei tosiaankaan ole kiva laittaa sellaista ihmistä takaisin kiertoon joka on ehkä vihdoin kokenut löytäneensä sen mitä on aina etsinyt.

• NainenRuudunTakaa kirjoitti:

Mitä tarkoitat kaveruudella tässsä? Mulle kaverit on niitä, joita näen jossain porukassa harrastuksen tms tiimoilta, ja joiden kanssa jutellaan sitten pinnallisemmin. Ystävät taas niitä, joiden kanssa vietettään aikaa kahdestaankin. Ja kavereita on paljon enemmän kuin ystäviä. Ystäväksi on tiukempi seula, vähän kuin seurusteluun. Mutta kaveriksi riittää kun juttua riittää, koska kavereiden kanssa ei tarvitse erikseen sopia asoista, vaan nähdään esim. sen harrastuksen parissa tai muuten osana isompaa porukkaa.

No aivan sama oikeastaan. Itse en erottele kaveruus- ja ystävyyskäsitettä yhtä tarkkaan kuin sinä, mulle ne on enemmänkin synonyymejä. Ystävä-sana kuulostaa tosin vähän hienommalta ja laadukkaammalta, mutta nyt sorruit sellaiseen hiusten halkomiseen minusta tässä.

Ei tosiaankaan ole kiva laittaa sellaista ihmistä takaisin kiertoon joka on ehkä vihdoin kokenut löytäneensä sen mitä on aina etsinyt.

Totta ja tavallaan ymmärrän naisia tuossa asiassa, heille kun tulee iskuyrityksiä moninkertaiset määrät miehii verrattuna ja mitä kauniimpi sitä enemmän tulee lähestymisiä. Ei se varmaan ole helppo niitä hanskata jos ei ihan tunteetön jääkalikka ole. Vaikka miten ystävällinen yrittäisi olla niin helposti sitten tulee varmaan vihapostia takaisin.

Totta ja tavallaan ymmärrän naisia tuossa asiassa, heille kun tulee iskuyrityksiä moninkertaiset määrät miehii verrattuna ja mitä kauniimpi sitä enemmän tulee lähestymisiä. Ei se varmaan ole helppo niitä hanskata jos ei ihan tunteetön jääkalikka ole. Vaikka miten ystävällinen yrittäisi olla niin helposti sitten tulee varmaan vihapostia takaisin.

Esitit hyvin mielenkiintoisen näkökulman.
        Naiset tosiaan saavat osakseen (keskimäärin) valtavat määrät enemmän lähestymisyrityksiä kuin miehet. Näin on varmasti ollut kautta aikain. Voisi ihan tältä istumalta heittää ilmoille teorian, jonka mukaan naisten herkkyys tunne-elämässä voisi juontaa ainakin osittain tästä syystä - he saavat niitä ärsykkeitä tiuhempaan kuin miehet, ja siksi ovat niille myös herkempiä. Ihan evoluution kautta on tällainen kehityssuunta voinut tapahtua.

Onhan sellainen sanontakin jossa on totuutta ja viisautta:
        Use it or lose it.
        Jos et käytä sitä, menetät sen.

• NainenRuudunTakaa

Jos sä et koe samoin, niin silloin se toinen ihminen on vaan väärässä.

Ja vaikka sulla on ollut tosi tosi vaikeaa päästä yksipuolisesta ihastuksesta yli, muilla se ei välttämättä ole samalla tavalla vaikeaa.

Et voi elää toisen kautta tai pelkästään toista miellyttääksesi. Suhteessa pitää molemmilla olla kivaa.

• NainenRuudunTakaa

No aivan sama oikeastaan. Itse en erottele kaveruus- ja ystävyyskäsitettä yhtä tarkkaan kuin sinä, mulle ne on enemmänkin synonyymejä. Ystävä-sana kuulostaa tosin vähän hienommalta ja laadukkaammalta, mutta nyt sorruit sellaiseen hiusten halkomiseen minusta tässä.

Musta toi tapa sanoa "suostua kaveriksi" oli tosi outo. Ei kavereiksi suostuta, vaan kaveruudet syntyy keskustelujen myötä. Eli molemmimpuolista halua jutella toistensa kanssa on se juttu. Eli jos tuutte toimeen, niin miten ei sit synny kaveruutta. Kun eikö kaveruutta ole se toimeentuleminen?

• NainenRuudunTakaa
        Harmaaritari kirjoitti:

Naiset saa kännistä pillunvonkausta, mutta se on ihan eri asia kuin että oltais kiinnostuneita siitä itse naisesta muunakin kuin vonkaajan masturbaation välineenä. Ei se mitään sosiaalisuutta kehitä, torjuntakykyä ehkä.

Naisten välinen sosiaalinen herkkyys tulee naisten keskinäisissä ystävyyssuhteissa ja siinä että huolehditaan toisista.

Jos sä et koe samoin, niin silloin se toinen ihminen on vaan väärässä.

Ja vaikka sulla on ollut tosi tosi vaikeaa päästä yksipuolisesta ihastuksesta yli, muilla se ei välttämättä ole samalla tavalla vaikeaa.

Et voi elää toisen kautta tai pelkästään toista miellyttääksesi. Suhteessa pitää molemmilla olla kivaa.

"Jos sä et koe samoin, niin silloin se toinen ihminen on vaan väärässä."
        Miten niin väärässä? Eikö hän saisi pitää minusta jos minä en pidä hänestä yhtä paljon?

"Ja vaikka sulla on ollut tosi tosi vaikeaa päästä yksipuolisesta ihastuksesta yli, muilla se ei välttämättä ole samalla tavalla vaikeaa."
        Niin, mutta se voi olla. Koskaan ei tiedä.

"Et voi elää toisen kautta tai pelkästään toista miellyttääksesi. Suhteessa pitää molemmilla olla kivaa."
        Entä jos mulla on kivaa juuri silloin kun saan huomata sen toisen olevan onnellinen? Onko se kiellettyä?

Musta toi tapa sanoa "suostua kaveriksi" oli tosi outo. Ei kavereiksi suostuta, vaan kaveruudet syntyy keskustelujen myötä. Eli molemmimpuolista halua jutella toistensa kanssa on se juttu. Eli jos tuutte toimeen, niin miten ei sit synny kaveruutta. Kun eikö kaveruutta ole se toimeentuleminen?

Hyvin toimeentuleminen naisten seurassa on mulle tosi helppoa ja oikeastaan itsestään selvyys. Eli tuon sun määritelmäsi mukaisesti mulla on silloin moniakin naispuolisia kavereita. Mutta mulle ei riitä pelkät hyvät puhevälit joita pidetään yllä vain silloin kun tavataan jostakin muusta syystä kuin vain sen itsensä takia. Onkin käynyt niin, että aina kun olen ehdotanut kaverinaiselle henkilökohtaisempaa kaveri/ystävyyssuhdetta, on vastaus ollut kielteinen joka ikinen kerta. Jokaisella heistä on aina ollut jokin ulkoinen syy pysytellä minusta riittävän etäällä.

• pelemmmm

Pääsee toki missä ja koska vaan jos olet riittävän hyvännäköinen ulkoisesti.

• pelemmmm kirjoitti:

Pääsee toki missä ja koska vaan jos olet riittävän hyvännäköinen ulkoisesti.

Entä sitten sisältä? Yhtä hyvännäköinen?

• Ei sinun kuulu olla yksinZ💕🌸💕🌸💕🌸

• Kuka sen määrittää mitä mun kuuluu tai ei kuulu olla?

Kuka sen määrittää mitä mun kuuluu tai ei kuulu olla?

Tämä oli toteamus ja toive kun välitän sinusta, niin silloin minun yksittäinen mielipide.

Toisilla on toisenlainen oman kokemuksen mukainen mielipide.
        Määrittää kuka sen voi edes määrittää,
        sinulla itselläsi on suurin vaikutus asiaa

• Etkä ole täysin yksin olen täällä.😁

• valtakunta kirjoitti:

Etkä ole täysin yksin olen täällä.😁

Tämäkin on hyvin tulkinnanvarainen asia.

Tämäkin on hyvin tulkinnanvarainen asia.

Miten tulkitset sen. Meillä on aikaa tutustua.

• valtakunta kirjoitti:

Miten tulkitset sen. Meillä on aikaa tutustua.

Mä kaipaan säännöllistä irl-vuorovaikustusta jonkun kivan naisen kanssa. Ystävyyttä tai enemmän. Ja koska mulla ei sellaista naista ole, määrittelisin olevani yksin.

Mä kaipaan säännöllistä irl-vuorovaikustusta jonkun kivan naisen kanssa. Ystävyyttä tai enemmän. Ja koska mulla ei sellaista naista ole, määrittelisin olevani yksin.

Noh jos et tykkä että olen täällä sitten sille ei voi mitään 🤕

• valtakunta kirjoitti:

Noh jos et tykkä että olen täällä sitten sille ei voi mitään 🤕

Huomasiko että sun kommentti oli poistettu neuvo sinkuille -ketjusta vaikka se oli täysin asiallinen? Sain ilmoituksen siitä ja näen sen edelleen ilmoituksissani, mutta itse sivustolta se on poistettu :/ On tää kummallinen mesta.

Siis kyllä se on tosi kiva että olet täällä, mutta kun ei sitä aina vaan jaksais leikkiä legoilla kun palaisi halusta ryhtyä arkkitehdiksi ja olla mukana toteuttamassa tosielämän rakennusprojekteja. Ymmärrätkö vertauskuvan?

Huomasiko että sun kommentti oli poistettu neuvo sinkuille -ketjusta vaikka se oli täysin asiallinen? Sain ilmoituksen siitä ja näen sen edelleen ilmoituksissani, mutta itse sivustolta se on poistettu :/ On tää kummallinen mesta.

Siis kyllä se on tosi kiva että olet täällä, mutta kun ei sitä aina vaan jaksais leikkiä legoilla kun palaisi halusta ryhtyä arkkitehdiksi ja olla mukana toteuttamassa tosielämän rakennusprojekteja. Ymmärrätkö vertauskuvan?

En huomannut. Asiallisesti aina kirjoitan mutta kateelliset poistaa, näet osan viestistä.
        Tämmöisiä ihmisiä on jotka pelkäävät että muodostamme ihananimman suhteen rikkovat yhteyden tarkoituksella.

• valtakunta kirjoitti:

En huomannut. Asiallisesti aina kirjoitan mutta kateelliset poistaa, näet osan viestistä.
        Tämmöisiä ihmisiä on jotka pelkäävät että muodostamme ihananimman suhteen rikkovat yhteyden tarkoituksella.

Poistaako ylläpitäjät kaikki viestit jotka joku ilmiantaa, vaikka viesti olisikin asiallinen?

Poistaako ylläpitäjät kaikki viestit jotka joku ilmiantaa, vaikka viesti olisikin asiallinen?

EI,Voisit valottaa minuakin käyttääkö minua kohtaan esim parisuhdettamme syynä.

Joskus tuntuu että haluavat viedä ”ajatuksia ottaa omana itselleen”
        Kuin itse sanoit ettet pidä kopioimista en minäkään ja halauavata rikkoa ystävyyden palstalla.
        Sen vuoksi leikkejäni rikotaan.

Siis parisuhdettani, ei parisuhdettamme

Nyt löysin tekstin poistetun
        kirjoitin vain sen minkä näet.
        Voit itse päätellä oliko asiallinen vai ei?

Minä en voi olla osa projektia olen vain Lego palikka.🤔
        Ymmärrän hyvin olen vain palstaystävä ja pienen pieni murunen kun kerkeän ja vaivaan vielä öisin kun päivisin on kiire. Viime yönä pelasin ukon ja pojan kanssa nettiroolipeliä(kesäloma) mutta kuin huomat yritetään aikaista päivärytmiä ettei olisi ongelma. 8tuntia pitäisi riittää yöuniksi mutta huomaat saan vain lyhyempiä unijaksoja tää on tämän uuden rytmin hakua.

• valtakunta kirjoitti:

Nyt löysin tekstin poistetun
        kirjoitin vain sen minkä näet.
        Voit itse päätellä oliko asiallinen vai ei?

Kolme sanaa: Ei sinua vihata
        Ehkä joku veti herneet nenään siitä kun et päättäny lausetta pisteeseen tai hymiöön.

• valtakunta kirjoitti:

Minä en voi olla osa projektia olen vain Lego palikka.🤔
        Ymmärrän hyvin olen vain palstaystävä ja pienen pieni murunen kun kerkeän ja vaivaan vielä öisin kun päivisin on kiire. Viime yönä pelasin ukon ja pojan kanssa nettiroolipeliä(kesäloma) mutta kuin huomat yritetään aikaista päivärytmiä ettei olisi ongelma. 8tuntia pitäisi riittää yöuniksi mutta huomaat saan vain lyhyempiä unijaksoja tää on tämän uuden rytmin hakua.

Minkälainen legopalikka olet? Sellainen harkko? Vai kenties levy?

Kolme sanaa: Ei sinua vihata
        Ehkä joku veti herneet nenään siitä kun et päättäny lausetta pisteeseen tai hymiöön.

Niin. 😔

Minkälainen legopalikka olet? Sellainen harkko? Vai kenties levy?

Katsotaan mitä tulevaisuus on murunen kuitenkin perätin jään matkasta kuin rossiltanikin kun löysi punapäänsä mutta nyt hänellä on puutarhansa
        💕🌸💕🌸💕🌸
        Toivon ettei unohda minua kun lupautunut suojelijani olla.

• 'Se nainen, jota minä en halua jättää, eikä hän minuakaan.'

Tahtotila, kaikki muu tekstissä oli turhaa analysointia jos ja jos, kun ja kun

• En tajua mistä puhut.

• Elämänrealismit

Totta, elämä on usein valinnoista kiinni, siis tahdosta. Joskus tuntuu, että tämän palstan miehillä on jokin yliromanttinen Disney prinssi syndrooma "haluan vain sen sadun, prinsessan ja puoli valtakuntaa".
        Realismista ja hallinnasta ei niinkään tietoa.
        Suurin osa jossain määrin tyytyy, niin miehistä kuin naisista.

• Elämänrealismit kirjoitti:

Totta, elämä on usein valinnoista kiinni, siis tahdosta. Joskus tuntuu, että tämän palstan miehillä on jokin yliromanttinen Disney prinssi syndrooma "haluan vain sen sadun, prinsessan ja puoli valtakuntaa".
        Realismista ja hallinnasta ei niinkään tietoa.
        Suurin osa jossain määrin tyytyy, niin miehistä kuin naisista.

"Realismista ja hallinnasta ei niinkään tietoa."
        Realismintaju ja kaikenlainen hallintakyky on mun vahvimpia puoliani.

"Suurin osa jossain määrin tyytyy, niin miehistä kuin naisista."
        Minä en.

• ÄtmiJokaPysyyÄtminä

"Realismista ja hallinnasta ei niinkään tietoa."
        Realismintaju ja kaikenlainen hallintakyky on mun vahvimpia puoliani.

"Suurin osa jossain määrin tyytyy, niin miehistä kuin naisista."
        Minä en.

Miksi sulla sitten on ongelmia realismin kanssa?

• ÄtmiJokaPysyyÄtminä
        ÄtmiJokaPysyyÄtminä kirjoitti:

Miksi sulla sitten on ongelmia realismin kanssa?

Et näe ätmiyttä sellaisena kuin se on.

• ÄtmiJokaPysyyÄtminä kirjoitti:

Et näe ätmiyttä sellaisena kuin se on.

Toivoisin että edes tässä ketjussa voitaisiin jättää ätmipuheet mahdollisimman vähiin.

• 3716274

Väärin. Todellinen syy on se, että sinä olet ruma.

• "Väärin."
        Sä oot hauska :)

• Se, että on omasta tahdostaan sinkku, on melkoinen tabu tällä palstalla. Tuossa tekstissäsi tuli paljon asioita, joissa olen samaa mieltä. Ei pidä lähteä suhteeseen vain toisen mieliksi tai pysyä siinä, ettei toiselle tule paha mieli, mutta ainoastaan kokeilemalla tietää, natsaako vaiko ei. Ja tapailusuhde on hyvä keino tutustua, pidetään homma kevyenä ja lopetetaan, jos ei toimi. Kaikkihan eivät tätä ymmärrä, kun kerran ollaan kahvilla käyty, niin seurustellaan, jos seksiin asti mennään, niin ollaan jo naimisiin menossa. Ärsyttävää. Varsinkin, jos on sovittu, että me ei olla pari. Tosin jos suhde epäilyttää vielä muutaman tapaamisen jälkeen, niin ei se tule koskaan toimimaankaan.

• Avoimuus on tuohonkin lääke. Ihmisten kanssa voi puhua ja ilmoittaa samat asiat mitä nyt tässä aloituksessa sanoit. Ei pidä aliarvioida muitten ymmärtämistä.

Tottakai ihmisiin pitää tutustua kunnolla, ennenkuin heidän kanssaan kannattaa mitään suhdetta rakentaa. Sama mistä suhteesta on kyse. Työsuhde on sama asia. Jos hakee työhön tietynlaista, olisi väärin hyväksyä siihen vähemmän sopiva, itsensä ja työntekijän kannalta. Eikä parisuhde poikkea tästä. Sopiva pitää olla. Siinähän on kyse kahden ihmisen elämästä.

Mutta tuo tunnistaminen heti alussa, sitä voi oppia. Ihmisien tapailusta voi oppia tunnistamaan ihmisistä piirteitä. Ja osaa nykiä oikeista naruista selvittääkseen ne.

Ja suoruus... suoruudesta pitävät yleensä ihmiset, jotka ovat sinuja itsensä kanssa. Ja toisaalta asioita kiertelevät pelkäävät itsekin totuutta.

Yhtä kaikki, jos jotain haluaa, sen eteen tekee työtä. Ja kun muihin ei voi vaikuttaa, niin kannattaa panostaa itsensä kehittämiseen. Kun itse on valmis, on siihen helppo toisenkin tulla.

• 56bvb76878

Entä tunne? Etkö välillä "vaan ihastu" ajattelematta sen enempää?

• No totta helvetissä tunnen ja ihastun jne, tunteet on aivan parhaita! Mutta en anna niiden hallita elämääni lähellekään siinä määrin miten niin monen muut ihmiset antavat.

No totta helvetissä tunnen ja ihastun jne, tunteet on aivan parhaita! Mutta en anna niiden hallita elämääni lähellekään siinä määrin miten niin monen muut ihmiset antavat.

Ihastutkonhelposti?

• valtakunta kirjoitti:

Ihastutkonhelposti?

Riippuu täysin tilanteesta. Joskus saatan ihastua parissa minuutissa johonkin naiseen jonka on tavannut ensimmäistä kertaa, kun taas jossain toisessa tapauksessa voi kestää vuosia, ennen kuin ihastuu naiseen joka on jollain tavalla vanha tuttu jo.
        Mielestäni en koskaan ihastu keneenkään pelkän ulkonäön perusteella, vaikka naiskauneus onkin mulle heikko kohta. Tarvitsen kokonaisvaltaisemman kokemuksen monilla aisteilla.

Riippuu täysin tilanteesta. Joskus saatan ihastua parissa minuutissa johonkin naiseen jonka on tavannut ensimmäistä kertaa, kun taas jossain toisessa tapauksessa voi kestää vuosia, ennen kuin ihastuu naiseen joka on jollain tavalla vanha tuttu jo.
        Mielestäni en koskaan ihastu keneenkään pelkän ulkonäön perusteella, vaikka naiskauneus onkin mulle heikko kohta. Tarvitsen kokonaisvaltaisemman kokemuksen monilla aisteilla.

Sinulla monet aistit käytössä ihastuessa.
        Mutta pysyykö suhde kasassa kun osa aisteista menettää tehonsa?

• valtakunta kirjoitti:

Sinulla monet aistit käytössä ihastuessa.
        Mutta pysyykö suhde kasassa kun osa aisteista menettää tehonsa?

Aisteilla saadut ärsykkeet luovat tunteita. Että tarkoitit varmaan, hiipuvatko tunteet ajan myötä(?)
        Suhteen alussa ne tulevat aivan itsestään, mutta ajan myötä ne oletettavasti hiipuvat, mikäli ei tee töitä suhteen eteen. Asianmukaisilla toimenpiteillä voidaan tunteiden liekkiä pitää yllä, ja välillä päästää kunnolla roihahtamaankin.

Aisteilla saadut ärsykkeet luovat tunteita. Että tarkoitit varmaan, hiipuvatko tunteet ajan myötä(?)
        Suhteen alussa ne tulevat aivan itsestään, mutta ajan myötä ne oletettavasti hiipuvat, mikäli ei tee töitä suhteen eteen. Asianmukaisilla toimenpiteillä voidaan tunteiden liekkiä pitää yllä, ja välillä päästää kunnolla roihahtamaankin.

Esim ulkonäköäkin ja luonnekin muuntuu jos ei kasva yhdessä

• valtakunta kirjoitti:

Esim ulkonäköäkin ja luonnekin muuntuu jos ei kasva yhdessä

Nii ja jos on suhteen alussa teeskennellyt toiselle olensa jotakin muuta kuin mitä oikeasti on, ei siitä kyllä hyvä heilu.

Nii ja jos on suhteen alussa teeskennellyt toiselle olensa jotakin muuta kuin mitä oikeasti on, ei siitä kyllä hyvä heilu.

ole>va<nsa

En ymmärrä miten pystyy muuta kuin on kun valheesta jää kiinni kun ei ole elänyt, niin sitä niin ei muista sitä.😔

• valtakunta kirjoitti:

En ymmärrä miten pystyy muuta kuin on kun valheesta jää kiinni kun ei ole elänyt, niin sitä niin ei muista sitä.😔

Jotkut ihmiset haluavat tuloksia keinolla millä hyvänsä, ilmeisesti välittämättä pidemmän tähtäimen seurauksista. Tai sitten ovat yksinkertaisesti liian tyhmiä tajutakseen, mihin teeskentely ja valehtelu lopulta johtaa.

• Ei kenenkään kanssa vietetä loppuelämää, koska lopulta voi viettää vain tämän hetken.

• Nyt kaikki korvat hörölle! Filosofisti puhuu syvällisiä.

• Sitävaan

Olen samaa mieltä "filosofin" kanssa, joka taitaa tarkoittaa, että kannattaa tutustua rauhassa eikä mennä asioiden edelle!

• Sitävaan kirjoitti:

Olen samaa mieltä "filosofin" kanssa, joka taitaa tarkoittaa, että kannattaa tutustua rauhassa eikä mennä asioiden edelle!

"Ätmien" kalloon tämä viisaus tulisi takoa sillä suurimmalla lekalla mitä löytyy.

• .. Jos ei ole BonoBo, niin Tolleen sitä sitten tulee Varpisti.. Pantua enemmän tai Vähemmän Peiskaks Kyvyt&Ominaisuudet johonkin .. Suurempaan&Aitoon jne.. ;P

• Kuulisin mielelläni, jos sulla olisi ehdottaa parempaa toimintamallia mulle.

Kuulisin mielelläni, jos sulla olisi ehdottaa parempaa toimintamallia mulle.

.. En ollut kohdistanut tuota TotuuDellista Toteamusta kehenkään Yksittäiseen Yksilöön.. Se oli Tarkoitettu SiipiOtuksille, jotka eivät ole BonoBoksi Syntyneet.. ;P

.. Kyllä Sä(kin) Varpisti toimit ihan niin kuin Sun Persoonalle/Luonteelle Sopii ja sen Määrittämissä Rajoissa.. ;P

.. BonoBojen Keitokset on MyrkyllistäNektariinia SiipiOtuksille.. Ja sitä Nektaria ne Auliisti Jakavat Joka Paikassa&Tilanteessa.. Varsinkin ja Erityisesti Täällä Suomessa, joka on BonoBojen LuvattuMaa.. ;P

.. Jättäisisivät SiipiOtukset Rauhaan ja Lopettaisivat Nektariininsa Juottamisen heille.. Mut.. Koska Monet näistä Omaa myös NarsuMarsujen ja/tai LappionPuun Alleeleja YllinKyllin, niin Touhu on Sitten Mitä On.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. En ollut kohdistanut tuota TotuuDellista Toteamusta kehenkään Yksittäiseen Yksilöön.. Se oli Tarkoitettu SiipiOtuksille, jotka eivät ole BonoBoksi Syntyneet.. ;P

.. Kyllä Sä(kin) Varpisti toimit ihan niin kuin Sun Persoonalle/Luonteelle Sopii ja sen Määrittämissä Rajoissa.. ;P

.. BonoBojen Keitokset on MyrkyllistäNektariinia SiipiOtuksille.. Ja sitä Nektaria ne Auliisti Jakavat Joka Paikassa&Tilanteessa.. Varsinkin ja Erityisesti Täällä Suomessa, joka on BonoBojen LuvattuMaa.. ;P

.. Jättäisisivät SiipiOtukset Rauhaan ja Lopettaisivat Nektariininsa Juottamisen heille.. Mut.. Koska Monet näistä Omaa myös NarsuMarsujen ja/tai LappionPuun Alleeleja YllinKyllin, niin Touhu on Sitten Mitä On.. ;P

Nyt... tuli taas sellainen... tän "LappionPuun Alleeleja" joudut kyl määrittelemään mulle :)

Nyt... tuli taas sellainen... tän "LappionPuun Alleeleja" joudut kyl määrittelemään mulle :)

.. Tarkoittaa.. Tyhmää&YksinKertaista.. ;D

.. Tarkoittaa.. Tyhmää&YksinKertaista.. ;D

En ole ennen nähnyt sun käyttäneen tota.

En ole ennen nähnyt sun käyttäneen tota.

Tuo nuuskamuikkuinen on pohjimmiltaan kiltti tai sit tuo on vain pelkästään feikki oikeasta.

• valtakunta kirjoitti:

Tuo nuuskamuikkuinen on pohjimmiltaan kiltti tai sit tuo on vain pelkästään feikki oikeasta.

Ai Nuuska feikki? Ei.
        Kaikilla tasapainoisilla ihmisillä on monia puolia itsessään, piirteitä laidasta laitaan.

Ai Nuuska feikki? Ei.
        Kaikilla tasapainoisilla ihmisillä on monia puolia itsessään, piirteitä laidasta laitaan.

Ei se ole nimimerkin mukaan näytäkään olevan feikki mutta täällä on tehty nimimerkkejä jotka näyttää samalta mutta ei ole kuin joku oli tehnyt nimimerkistäni feikin

i muuttamalla pikkuiseksi älläksi

• valtakunta kirjoitti:

.. Sama Nuuskis.. Tosin.. Vielä Tuolloin(kin) olin Vielä (Ja Vielä&Vielä.. ;D).. Turhankin Naivi (SiniSilmäisen ItsePetoksellinen).. Johtuen Viisauden Puutteesta ja Vaikka Mistä.. ;P

.. Sama Nuuskis.. Tosin.. Vielä Tuolloin(kin) olin Vielä (Ja Vielä&Vielä.. ;D).. Turhankin Naivi (SiniSilmäisen ItsePetoksellinen).. Johtuen Viisauden Puutteesta ja Vaikka Mistä.. ;P

Onko sun nykyviisauden puitteissa oikeasti olemassakaan sellaisia juttuja joihin aiemmin (sinisilmäisesti) uskoit? Vai onko susta tullut ainoastaan paljon varovaisempi?

Ihana kiltti sinä olet etkä naivi, etkä hävemmän viisaampi.Tuollaisena minä muistan sinut.

• NainenRuudunTakaa

Saisko tähän raakaan matematiikkaan nyt vähän lisää loogista tarkkuutta?

"Raakojen matemaattisen todennäköisyyksien nojalla voin varmuudella sanoa"
      Mitkä on tän yhtälön muuttujat ja muuttujien numeeriset arvot joihin tää varmuus perustuu?

"Varmuudella voin sanoa myöskin sen, että en tyydy vähempään. En ikinä."
      Kuulostat tosi nuorelta tässä. Ei pahalla. Sellainen nuoren ihmisen ehdottomuus, joka tulee siitä et on tietynlaiset hormonit pinnassa. Mut ei sun tarviikaan tyytyä, tietenkään.

"Todella moni nainen karsiutuu heti kättelyssä heidän saamansa huonon ensivaikutelman vuoksi, jolle en usein mahda yhtikäs mitään"
      Ensivaikutelmalle voi tehdä vaikka mitä. Perustasiat: tyyli, vaatteet, hymy, kätyös... paljon voi tehdä.

"Varsin moni kiinnostava nainen karsiutuu pois siksikin, koska ilmoittaa olevansa jo suhteessa."
      Kaikki suhteet ei kestä. Toki jos et halua eronnutta, vaan vain kokematon käy. Kuulostaa edelleen varsin nuoren ihmisen puheelta.

" Jotkut vapaat naiset kiinnostuvat saadun ensivaikutelman perusteella minusta. Mutta tässä kohtaa astuu kehiin taas ne suhdeluvut: Kuinka suurella todennäköisyydellä juuri tuo vapaa nainen, joka minusta on kiinnostunut, on sellainen jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni? "
      Mitkä luvut ja mihin perustuu? Ei ole väliä mikä todennäköisyys on, vaan että haluatko katsoa sen tilanteen sen ihmisen kanssa. Miksi jättää tutustumistilanne käyttämättä? Pelon takia? Minkä pelon?

"Millaiset tunteet kullakin naisella on pelissä totuuden hetkellä?"
      Tunteet tulee ja menee. Pariutumisessa on kyse myös muusta: henkisestä yhteensopivuudesta, fyysisestä kiinnostuksesta jne. Ja kaikki, kaikki, voi myös muuttua.

Sitä varmuutta, mitä toivot ei maailmasta löydy. Kenellekään.

"Kuinka siis luultavasti käy, jos deittaan jotakuta kiinnostavaa naista ottaakseni selvää, onko hänessä ainesta elämänkumppaniksi?"
      Luultavasti opit paljon ihmissuhteista ja elämästä ja sulla on välillä tosi kivaa. Sikäli käy hyvin, vaikka suhde ei kestäisikään tai edes alkaisi.

"Ja jättäminen on se juttu, mitä EN haluaisi tehdä, jos nainen osoittaa mielenkiintoa minua kohtaan ja itse olen aluksi osoittanut hänelle myös. Silti kuitekin aivan varmasti lopettaisin suhteen siihen jos/kun kävisi ilmi ettemme sopisi toisillemme tarpeeksi hyvin. Minusta ei ole mitään järkeä omistautua sellaiselle ihmiselle, jonka kanssa asiat eivät skulaa niin hyvin kuin olisi mahdollista."
      Sulla on todella absoluuttinen käsitys ihmissuhteista. Suhteessakin molemmilla on edelleen omat elämänsä ja oman kasvun pokunsa. Et voi elää kenenkään toisen puolesta. Ja on normaalia erota, jos ei sovita (enää) yhteen riittävän hyvin. Se on helpotus molemmille, vaikka hetkessä sattuukin.

Yksi syy sitoutumiskammoon (jota näen sun kirjoituksen edustavan vaikka muuta väitätkin) on se, että ollaan niin älyttömän absoluuttisia. Että kaiken pitäis olla täydellistä ja ikuista. Miksi? Miksei voisi arvostaa lyhyempiäkin ja vaillinaisia suhteita? Aika moni arvostaa ja elää ja kokee ja kehittyy.

"Paradoksaalista tässä on se, että jos ihan oikeasti haluan löytää "sen oikean", mun olisi PAKKO lähteä siihen kierteeseen jossa käyn kiinnostavia naisia läpi ja dumppaan heitä siihen saakka kunnes sopiva osuu sattumalta kohdalle. Se nainen, jota minä en halua jättää, eikä hän minuakaan."
      Mitä jos aattelisit tätä ihan tutustumisen etkä jättämisen kautta. Ei ne yhdet tai viidetkään kahvit oo vielä lupaus avioliitosta tai "jättäminen". Se on tutustumista vasta. Vaikka sattuukin, jos itseä kiinnostaa ja toista ei. Mutta sellaista on elämä. Mitä rehellisempi olet, sitä helpompi on molempien ymmärtää sovitaanko yhteen vai ei. Ja tulee vähemmän turhia ihastumisia epärealistisista lähtökohdista.

"Toivon sydämeni pohjasta ettei teitä tulisi olemaan montaa, vaan löytäisin haluamani nopeasti. En jaksa olla enää yksinkään."
      Onnea etsintään.

Elä enemmän. Mieti vähemmän.
      Onnea etsintään.

• "Elä enemmän. Mieti vähemmän."

.. Kuuluisat Viimeiset Sanat.. Sudelta Lampaalle.. ;D

"Elä enemmän. Mieti vähemmän."

.. Kuuluisat Viimeiset Sanat.. Sudelta Lampaalle.. ;D

NainenRuudunTakaa sortui tällä kertaa hurjiin yleistyksiin ja oletuksiin. Niin käy, kun pitää itseään paljon kokeneempana ja sitä kautta viisampana kuin puhuteltavaa naiivia kakaraa.
        Täytyis varmaan kohta jaksaa vastata sille pitkän kaavan kautta :/

NainenRuudunTakaa sortui tällä kertaa hurjiin yleistyksiin ja oletuksiin. Niin käy, kun pitää itseään paljon kokeneempana ja sitä kautta viisampana kuin puhuteltavaa naiivia kakaraa.
        Täytyis varmaan kohta jaksaa vastata sille pitkän kaavan kautta :/

Nainen ruudin takaa on varmaan kokenut deittailija joka on jo menettänyt kyvyn tuntea näissä asioissa, miehet on vain karjaa jota käytetään.

Nainen ruudin takaa on varmaan kokenut deittailija joka on jo menettänyt kyvyn tuntea näissä asioissa, miehet on vain karjaa jota käytetään.

Älä säkin ny viitti lähteä tuolle oletusten päättymättömälle tielle jos et kerta häntä tunne.

Älä säkin ny viitti lähteä tuolle oletusten päättymättömälle tielle jos et kerta häntä tunne.

No joo, ei oleteta vaikka tuo "Elä enemmän. Mieti vähemmän. " sinnepäinb vähän viittaa.

• [[ Saisko tähän raakaan matematiikkaan nyt vähän lisää loogista tarkkuutta?
        Mitkä on tän yhtälön muuttujat ja muuttujien numeeriset arvot joihin tää varmuus perustuu? ]]
        ■ Jotkut ihmiset ovat taitavia arvioimaan todennäköisyyksiä vaistomaisesti ja sopivanlaisten päättelyketjujen kautta, ilman laskentakaavoja tai tarkkoja numeraalisia lukuarvoja. Minä olen yksi heistä. Tarkoituksenani ei ole vakuuttaa ketään eikä todistella kenellekään mitään, totesin vain omalla kohdallani vallitsevat realiteetit.

[[ Kuulostat tosi nuorelta tässä. Ei pahalla. Sellainen nuoren ihmisen ehdottomuus, joka tulee siitä et on tietynlaiset hormonit pinnassa. Mut ei sun tarviikaan tyytyä, tietenkään. ]]
        ■ Sinäkin kuulostat tässä kohtaa vaikka miltä, mutta ei nyt varmaan ole aiheellista ruveta haastamaan riitaa ihmisen kanssa jota ei tunne.

[[ Ensivaikutelmalle voi tehdä vaikka mitä. Perustasiat: tyyli, vaatteet, hymy, kätyös... paljon voi tehdä. ]]
        ■ :)
        Kiitos tiedosta. Ei oo käyny mielessänikään. Niinhän ainakin sinä uskot, eikö niin?

[[ Kaikki suhteet ei kestä. Toki jos et halua eronnutta, vaan vain kokematon käy. Kuulostaa edelleen varsin nuoren ihmisen puheelta. ]]
        ■ Hmm...
        Luulis sun kokemuksesi riittävän antamaan eväät oivaltamaan, että tuntemattomien ihmisten järjestelmällinen ennaltalokerointi nettipalstoilla ei ole erityisen rakentavaa.

[[ Mitkä luvut ja mihin perustuu? Ei ole väliä mikä todennäköisyys on, vaan että haluatko katsoa sen tilanteen sen ihmisen kanssa. Miksi jättää tutustumistilanne käyttämättä? Pelon takia? Minkä pelon? ]]
        ■ Valistuneet arviot.
        Siksi olen päättänyt olla yrittämättä, koska se toinen osapuoli (nainen) on se joka saa kärsiä, kun (tai jos) minä hänet jätän. Haluan sitoutua ainoastaan sellaiseen naiseen, jonka kanssa voisin arvioida pystyväni elämään vaikka loppuun saakka, jos hän vain itse sitä haluaisi myös.

[[ Tunteet tulee ja menee. Pariutumisessa on kyse myös muusta: henkisestä yhteensopivuudesta, fyysisestä kiinnostuksesta jne. Ja kaikki, kaikki, voi myös muuttua.
        Sitä varmuutta, mitä toivot ei maailmasta löydy. Kenellekään. ]]
        ■ Alat kuulostamaan jo siltä, kuin et pitäisi kovinkaan merkittävänä asiana kykyä ja halukkuutta huomioida toisten tunteet. Että kylmästi tulisi vaan sivuuttaa toisen tunteet, KOSKA kyse on monesta muustakin!
        Jaa luulet mun haikailevan varmuutta? Kertoo siitä, kuinka väärin olet mut ymmärtänyt.

[[ Luultavasti opit paljon ihmissuhteista ja elämästä ja sulla on välillä tosi kivaa. Sikäli käy hyvin, vaikka suhde ei kestäisikään tai edes alkaisi. ]]
        ■ Taas tuli täyslaidallinen mestarilta oppipojalle :)

[[ Sulla on todella absoluuttinen käsitys ihmissuhteista. Suhteessakin molemmilla on edelleen omat elämänsä ja oman kasvun pokunsa. Et voi elää kenenkään toisen puolesta. Ja on normaalia erota, jos ei sovita (enää) yhteen riittävän hyvin. Se on helpotus molemmille, vaikka hetkessä sattuukin.
        Yksi syy sitoutumiskammoon (jota näen sun kirjoituksen edustavan vaikka muuta väitätkin) on se, että ollaan niin älyttömän absoluuttisia. Että kaiken pitäis olla täydellistä ja ikuista. Miksi? Miksei voisi arvostaa lyhyempiäkin ja vaillinaisia suhteita? Aika moni arvostaa ja elää ja kokee ja kehittyy. ]]
        ■ Mä nyt vaan sit kai olen sellainen mies jonka kanssa ollaan täysillä mukana tai sitten ei olla ollenkaan. Mulla ei ole sitoutumiskammoa. Pyrin vaan ennaltaehkäisemään pettymykset niiltä naisilta jotka haluaisi multa enemmän mitä voin heille antaa.
        Mikään ei ole täydellistä eikä ikuista. Mutta ei se riitä perusteeksi, miksei voisi edes yrittää estää muita joutumasta kokemaan tarpeetonta mielipahaa. Harvemmin käy niin, että molemmat suhteen osapuolet haluavat erota täsmälleen samalla hetkellä.

[[ Mitä jos aattelisit tätä ihan tutustumisen etkä jättämisen kautta. Ei ne yhdet tai viidetkään kahvit oo vielä lupaus avioliitosta tai "jättäminen". Se on tutustumista vasta. Vaikka sattuukin, jos itseä kiinnostaa ja toista ei. Mutta sellaista on elämä. Mitä rehellisempi olet, sitä helpompi on molempien ymmärtää sovitaanko yhteen vai ei. Ja tulee vähemmän turhia ihastumisia epärealistisista lähtökohdista. ]]
        ■ Niin, tämäkin kannanottosi perustui kokonaan sille, että oletat mun pelkäävän sitoutumista ja torjutuksi tulemista. Vässykkä- ja kusipäämiehet pelkää näitä. Minä en ole kumpaakaan.

• NainenRuudunTakaa

[[ Saisko tähän raakaan matematiikkaan nyt vähän lisää loogista tarkkuutta?
        Mitkä on tän yhtälön muuttujat ja muuttujien numeeriset arvot joihin tää varmuus perustuu? ]]
        ■ Jotkut ihmiset ovat taitavia arvioimaan todennäköisyyksiä vaistomaisesti ja sopivanlaisten päättelyketjujen kautta, ilman laskentakaavoja tai tarkkoja numeraalisia lukuarvoja. Minä olen yksi heistä. Tarkoituksenani ei ole vakuuttaa ketään eikä todistella kenellekään mitään, totesin vain omalla kohdallani vallitsevat realiteetit.

[[ Kuulostat tosi nuorelta tässä. Ei pahalla. Sellainen nuoren ihmisen ehdottomuus, joka tulee siitä et on tietynlaiset hormonit pinnassa. Mut ei sun tarviikaan tyytyä, tietenkään. ]]
        ■ Sinäkin kuulostat tässä kohtaa vaikka miltä, mutta ei nyt varmaan ole aiheellista ruveta haastamaan riitaa ihmisen kanssa jota ei tunne.

[[ Ensivaikutelmalle voi tehdä vaikka mitä. Perustasiat: tyyli, vaatteet, hymy, kätyös... paljon voi tehdä. ]]
        ■ :)
        Kiitos tiedosta. Ei oo käyny mielessänikään. Niinhän ainakin sinä uskot, eikö niin?

[[ Kaikki suhteet ei kestä. Toki jos et halua eronnutta, vaan vain kokematon käy. Kuulostaa edelleen varsin nuoren ihmisen puheelta. ]]
        ■ Hmm...
        Luulis sun kokemuksesi riittävän antamaan eväät oivaltamaan, että tuntemattomien ihmisten järjestelmällinen ennaltalokerointi nettipalstoilla ei ole erityisen rakentavaa.

[[ Mitkä luvut ja mihin perustuu? Ei ole väliä mikä todennäköisyys on, vaan että haluatko katsoa sen tilanteen sen ihmisen kanssa. Miksi jättää tutustumistilanne käyttämättä? Pelon takia? Minkä pelon? ]]
        ■ Valistuneet arviot.
        Siksi olen päättänyt olla yrittämättä, koska se toinen osapuoli (nainen) on se joka saa kärsiä, kun (tai jos) minä hänet jätän. Haluan sitoutua ainoastaan sellaiseen naiseen, jonka kanssa voisin arvioida pystyväni elämään vaikka loppuun saakka, jos hän vain itse sitä haluaisi myös.

[[ Tunteet tulee ja menee. Pariutumisessa on kyse myös muusta: henkisestä yhteensopivuudesta, fyysisestä kiinnostuksesta jne. Ja kaikki, kaikki, voi myös muuttua.
        Sitä varmuutta, mitä toivot ei maailmasta löydy. Kenellekään. ]]
        ■ Alat kuulostamaan jo siltä, kuin et pitäisi kovinkaan merkittävänä asiana kykyä ja halukkuutta huomioida toisten tunteet. Että kylmästi tulisi vaan sivuuttaa toisen tunteet, KOSKA kyse on monesta muustakin!
        Jaa luulet mun haikailevan varmuutta? Kertoo siitä, kuinka väärin olet mut ymmärtänyt.

[[ Luultavasti opit paljon ihmissuhteista ja elämästä ja sulla on välillä tosi kivaa. Sikäli käy hyvin, vaikka suhde ei kestäisikään tai edes alkaisi. ]]
        ■ Taas tuli täyslaidallinen mestarilta oppipojalle :)

[[ Sulla on todella absoluuttinen käsitys ihmissuhteista. Suhteessakin molemmilla on edelleen omat elämänsä ja oman kasvun pokunsa. Et voi elää kenenkään toisen puolesta. Ja on normaalia erota, jos ei sovita (enää) yhteen riittävän hyvin. Se on helpotus molemmille, vaikka hetkessä sattuukin.
        Yksi syy sitoutumiskammoon (jota näen sun kirjoituksen edustavan vaikka muuta väitätkin) on se, että ollaan niin älyttömän absoluuttisia. Että kaiken pitäis olla täydellistä ja ikuista. Miksi? Miksei voisi arvostaa lyhyempiäkin ja vaillinaisia suhteita? Aika moni arvostaa ja elää ja kokee ja kehittyy. ]]
        ■ Mä nyt vaan sit kai olen sellainen mies jonka kanssa ollaan täysillä mukana tai sitten ei olla ollenkaan. Mulla ei ole sitoutumiskammoa. Pyrin vaan ennaltaehkäisemään pettymykset niiltä naisilta jotka haluaisi multa enemmän mitä voin heille antaa.
        Mikään ei ole täydellistä eikä ikuista. Mutta ei se riitä perusteeksi, miksei voisi edes yrittää estää muita joutumasta kokemaan tarpeetonta mielipahaa. Harvemmin käy niin, että molemmat suhteen osapuolet haluavat erota täsmälleen samalla hetkellä.

[[ Mitä jos aattelisit tätä ihan tutustumisen etkä jättämisen kautta. Ei ne yhdet tai viidetkään kahvit oo vielä lupaus avioliitosta tai "jättäminen". Se on tutustumista vasta. Vaikka sattuukin, jos itseä kiinnostaa ja toista ei. Mutta sellaista on elämä. Mitä rehellisempi olet, sitä helpompi on molempien ymmärtää sovitaanko yhteen vai ei. Ja tulee vähemmän turhia ihastumisia epärealistisista lähtökohdista. ]]
        ■ Niin, tämäkin kannanottosi perustui kokonaan sille, että oletat mun pelkäävän sitoutumista ja torjutuksi tulemista. Vässykkä- ja kusipäämiehet pelkää näitä. Minä en ole kumpaakaan.

Hyvä kun vastasit pidemmän kaavan kautta. Mua vähän huvitti se, et puhut loogisesta varmuudesta silloin kun kyse on intuitiosta, kun ne on kuitenkin kaksi eri asiaa. Että miksei voi puhua vaan suoraan intuitiosta.

Että täysillä mukana tai ei ollenkaan. Enhän mä sua tunne, mutta peilaan sitä minkä kuvan susta kirjoitustesi perusteella saan. Mun kokemuksen mukaan ihmiset on nuorina ehdottomia, ja se sitten elämänkokemuksen myötä liudentuu kun tulee käytännössä kokemusta katsoa asioita eri kulmista.

Tää on jälleen sellaista spekulaatiota, mutta musta kuulostaa siltä, että sulla on rankka yksipuolien ihastus takana, jolloin sua sattui tosi pahasti. Nyt oot toipumassa siitä ja sellaisessa vaiheessa, että päällimmäisenä seurustelusta aattelet, että et halua tuottaa kenellekään vastaavaaa mielipahaa. Mutta kun sun omat tunteet siitä menneestä asiasta liudentuu, niin muut asiat nousee tärkeämmiksi.

Mitä tunteisiin tulee, niin ikä on tuonut sitä, että ei enää suhtaudu siihen heilahteluun niin vakavasti. Tajuaa miten tunteita tulee ja menee. Kaikilla. Eikä ota toisten tunteita omikseen. Että jokainen elää omista lähtökohdistaan.

Ja tää on siis sellasita tunnekeskustelua, jota voisin käydä esim. mun naispuolisten ystävien kanssa. Että voin sanoa miltä niiden käytös tai asenne vaikuttaa. Ei se tarkoita, et kävelen niiden kokemusten yli, vaan se on mun näkökulma siihen asiaan. Josta ne toivottavasti saa jotain uutta virikettä. Tai sitten ei. Sekin on ok.

Hyvä kun vastasit pidemmän kaavan kautta. Mua vähän huvitti se, et puhut loogisesta varmuudesta silloin kun kyse on intuitiosta, kun ne on kuitenkin kaksi eri asiaa. Että miksei voi puhua vaan suoraan intuitiosta.

Että täysillä mukana tai ei ollenkaan. Enhän mä sua tunne, mutta peilaan sitä minkä kuvan susta kirjoitustesi perusteella saan. Mun kokemuksen mukaan ihmiset on nuorina ehdottomia, ja se sitten elämänkokemuksen myötä liudentuu kun tulee käytännössä kokemusta katsoa asioita eri kulmista.

Tää on jälleen sellaista spekulaatiota, mutta musta kuulostaa siltä, että sulla on rankka yksipuolien ihastus takana, jolloin sua sattui tosi pahasti. Nyt oot toipumassa siitä ja sellaisessa vaiheessa, että päällimmäisenä seurustelusta aattelet, että et halua tuottaa kenellekään vastaavaaa mielipahaa. Mutta kun sun omat tunteet siitä menneestä asiasta liudentuu, niin muut asiat nousee tärkeämmiksi.

Mitä tunteisiin tulee, niin ikä on tuonut sitä, että ei enää suhtaudu siihen heilahteluun niin vakavasti. Tajuaa miten tunteita tulee ja menee. Kaikilla. Eikä ota toisten tunteita omikseen. Että jokainen elää omista lähtökohdistaan.

Ja tää on siis sellasita tunnekeskustelua, jota voisin käydä esim. mun naispuolisten ystävien kanssa. Että voin sanoa miltä niiden käytös tai asenne vaikuttaa. Ei se tarkoita, et kävelen niiden kokemusten yli, vaan se on mun näkökulma siihen asiaan. Josta ne toivottavasti saa jotain uutta virikettä. Tai sitten ei. Sekin on ok.

"Hyvä kun vastasit pidemmän kaavan kautta. Mua vähän huvitti se, et puhut loogisesta varmuudesta silloin kun kyse on intuitiosta, kun ne on kuitenkin kaksi eri asiaa. Että miksei voi puhua vaan suoraan intuitiosta."
        • Mun tapauksessa ne on kyl aika lailla samoja asioita. Olen lähes aina oikeassa, oli kyseessä sitten mikä asia hyvänsä. Ei mun tartte juuri koskaan haaskata aikaani mihinkään erillisten laskutoimitusten tekemiseen. Senkuin antaa nupin raksuttaa riittävän kauan niin vastaus on valmis. Vaatii jatkuvaa itsekuria pitää jalat maassa eikä sortua ylimieliseksi.
        Nyt sit varmaan tulee närkästyneitä oikaisuja siitä, kuinka taas luulen itsestäni liikoja.

"Että täysillä mukana tai ei ollenkaan. Enhän mä sua tunne, mutta peilaan sitä minkä kuvan susta kirjoitustesi perusteella saan. Mun kokemuksen mukaan ihmiset on nuorina ehdottomia, ja se sitten elämänkokemuksen myötä liudentuu kun tulee käytännössä kokemusta katsoa asioita eri kulmista."
        • Toi asioiden tarkastelu monista eri näkökulmista on ollut mulla verissä jo niin kauan kuin muistan. Mun kohdalla toi ehdottomuus on enemmänkin itsepäisyyttä kuin mitään muuta. Olen sitä mieltä, että ehdottomuudesta tinkiminen on yhtä kuin luovuttamista. Mä en luovuta koskaan, ellei siihen oo tarpeeksi hyvää syytä.

"Tää on jälleen sellaista spekulaatiota, mutta musta kuulostaa siltä, että sulla on rankka yksipuolien ihastus takana, jolloin sua sattui tosi pahasti. Nyt oot toipumassa siitä ja sellaisessa vaiheessa, että päällimmäisenä seurustelusta aattelet, että et halua tuottaa kenellekään vastaavaaa mielipahaa. Mutta kun sun omat tunteet siitä menneestä asiasta liudentuu, niin muut asiat nousee tärkeämmiksi."
        • Olen ollut koko elämäni aivan samanlainen tuon suhteen, etten halua aiheuttaa kenellekään tytölle/naiselle tarpeetonta mielipahaa. Viimeaikaiset kokemukset eivät ole vaikuttaneet asiaan millään tavalla.

"Mitä tunteisiin tulee, niin ikä on tuonut sitä, että ei enää suhtaudu siihen heilahteluun niin vakavasti. Tajuaa miten tunteita tulee ja menee. Kaikilla. Eikä ota toisten tunteita omikseen. Että jokainen elää omista lähtökohdistaan."
        • Tunteiden hallintani on vuosien varrella hioutunut jo huippuunsa. Mutta muuten ihan samalla tavoin suhtaudun omiin sekä muiden tunteisiin kuin aina ennenkin.

"Ja tää on siis sellasita tunnekeskustelua, jota voisin käydä esim. mun naispuolisten ystävien kanssa. Että voin sanoa miltä niiden käytös tai asenne vaikuttaa. Ei se tarkoita, et kävelen niiden kokemusten yli, vaan se on mun näkökulma siihen asiaan. Josta ne toivottavasti saa jotain uutta virikettä. Tai sitten ei. Sekin on ok."
        • No, mä en kyl saanu vielä ainakaan tästä mitään hyödynnettävissä olevaa uutta tietoa. Ehkä ensi kerralla :)

• Sitävaan

"Olen ollut lähes aina oikeassa", "ehdottomuudesta tinkiminen on luovuttamista". Tutkistelepa näitä ajatuksia lisää. Olet kyllä rehellinen kaveri.

• Sitävaan kirjoitti:

"Olen ollut lähes aina oikeassa", "ehdottomuudesta tinkiminen on luovuttamista". Tutkistelepa näitä ajatuksia lisää. Olet kyllä rehellinen kaveri.

Ja näin ne puska-analyysit ovat alkaneet.
        Tällä kertaa vieläpä erittäin vihjailevaan äänensävyyn.
        Kun et kerran tunne mua etkä siten ymmärräkään mua, voit olla ihan hiljaa siellä.

• Esmeraldia

Hyvin pohdittu ettet tahdo että kukaan nainen tahtoo hukata aikaansa, haaskata elämäänsä jos kemiat ei toimi ja jos nainen etsii niinkuin sinäkinsitä lopun elämän pysyvää kumppania. Vanhemmiten se riepoo tosiaankin kun huomaa roikkuneensa vuosia suhteesa joka ei etene ja jossa tuntee liian usein pahaa mieltä. Kun kaikki se kärsii, kaikki se uskoo jne...

• Toi on harmillisen yleistä että roikutaan vaan väkisin suhteessa.
        Sitten nää viisastelijat kuittaavat sen "totuuksillaan" - että se nyt vaan on ELÄMÄÄ :I

Minusta se on pikemminkin typeryyttä, pelkuruutta ja selkärangattomuutta.

• hienoahienoa

Vaikka olen ätmi, niin minullakin on sentään muutama kerta ollut mahdollisuus alkaa seurustelemaan. Nämä mahdollisuudet tulivat kaikki eri vuosina ja muutenkin täysin eri aikoihin, mutta se miksi itse torppasin nämä mahdollisuudet, johtui siitä, että ne muijat olivat "oikeita" ätnejä ja minä olen vain tämän aikakauden naisnirsouden (somen/nettideittien mahdollistamana) luoma ätmi, kuten varmaan suuri osa muistakin ätmeistä on. Sen sijaan olen yrittänyt päästä suhteeseen mukavien yhden illan panojen kanssa, mutta se ei vaan koskaan ole onnnistunut. Naiset aina feidaavat ilman minkäänlaista syyn kertomista, sellaisia raukkiksia ovat. Mutta nykyään kun olen jo yli 30, niin olen siihen aika hyvin jo henkisesti varautunut, eikä ei sillä ole niin hirveästi enää väliä.

• Mitä järkeä yhden illan panoista on etsiä itselleen pidempää suhdetta? Jos ne pelisäännöt kerta ovat määritelleet että yksi ilta yhdessä, niin mitäs sitä siitä enään venyttelemään.

"Naiset aina feidaavat ilman minkäänlaista syyn kertomista, sellaisia raukkiksia ovat."
        Kuinka heidän tulisi sun mielestä toimia?
        Kertoa sulle suoraan, miten isoissa ongelmissa aivan selvästikin olet itsesi kanssa?
        He vaan säästävät omaa aikaansa ja sinun aikaasi myös.

"... niin olen siihen aika hyvin jo henkisesti varautunut ..."
        Ja juuri tämän vuoksi olet pesunkestävä "ätmi".

"Vaikka olen ätmi ..."
        Aivan mahtava tapa aloittaa kirjoitus! Valmiiksi luovuttaneena :D

• hienoahienoa

Mitä järkeä yhden illan panoista on etsiä itselleen pidempää suhdetta? Jos ne pelisäännöt kerta ovat määritelleet että yksi ilta yhdessä, niin mitäs sitä siitä enään venyttelemään.

"Naiset aina feidaavat ilman minkäänlaista syyn kertomista, sellaisia raukkiksia ovat."
        Kertoa sulle suoraan, miten isoissa ongelmissa aivan selvästikin olet itsesi kanssa?

"Vaikka olen ätmi ..."

"Mitä järkeä yhden illan panoista on etsiä itselleen pidempää suhdetta?"
        Koska kännipanoista ne suhteet usein alkavat! Monella kaverillani ja tutuillani on tästä kokemusta! Eivät kännipanot ole yhden yön juttuja, elleivät ne sitten jää sellaisiksi! Sinä keksit nuo pelisäännöt ihan omasta päästäsi. Ei kukaan nainen ole koskaan minulle sanonut känni-illan aikana, että "no nyt pannaan kerran ja sit ei enää nähdä, nönnönnöö...". Mutta sinulla ei noista taida olla kokemuksia, niin koitat nyt sitten paukkupanoksilla päteä.

"Kuinka heidän tulisi sun mielestä toimia?"
        Kertoa suoraan, etteivät halua jatkaa jne., kuten järkevä ihminen toimisi. Ei siis niin, että aloittaa radiohiljaisuuden.

"Kertoa sulle suoraan, miten isoissa ongelmissa aivan selvästikin olet itsesi kanssa?"
        Älä nyt projisoi omia tuntemuksiasi minuun. :D Tässäkin keskustelussa yrität hienosti selitellä miksi olet edelleenkin sinkku, mutta maailma on täynnä selityksiä. :D

"He vaan säästävät omaa aikaansa ja sinun aikaasi myös."
        Ei kyse ole siitä vaan käytöstapojen puutteesta. Mykkäpakit ei ole mitään muuta kuin käytöstapojen puutetta. Jos sinä et sitä tajua, niin olet itse se paljon puhuttu k*sipää, joksi sinä muita täällä aina syyttelet.

"Ja juuri tämän vuoksi olet pesunkestävä "ätmi"."
        Ei vaan MGTOW. Josta sinä et tiedä ja tajua yhtään mitään, etkä paljon muustakaan, kun olet jo aiemminkin ilmoittanut, ettei sinua paljoa kiinnosta faktat ja tilastot. Sen sijaan jakelet täällä (omasta) hevosmiehen tietotoimistosta "faktoja".

"Aivan mahtava tapa aloittaa kirjoitus! Valmiiksi luovuttaneena :D"
        Miksi näin päättelet? Tänäkin kesänä sain jo kerran pillua, joten en ole luovuttanut. Näköjään taas vaihteeksi vääristelet tietoja, kuten tapanasi on. Toki en tuolle naiselle maininnut mitään palstateorioita yms., vaan toimin kuten miehen tulee toimia naisen kanssa. Enpä sano enempää, kun alat kuitenkin vain vittuilla, kun et parempaakaan trollina pysty.

Ja jos modet taas poistavat viestini, niin...

https://pastebin.com/B2enKvEG

• lppppo

Mitä järkeä yhden illan panoista on etsiä itselleen pidempää suhdetta? Jos ne pelisäännöt kerta ovat määritelleet että yksi ilta yhdessä, niin mitäs sitä siitä enään venyttelemään.

"Vaikka olen ätmi ..."

Yhden illan pelisääntöjä ei ole kiveen hakattu, niitä voi muuttaa halutessaan kesken pelin.

• jhu
        hienoahienoa kirjoitti:

Koska kännipanoista ne suhteet usein alkavat! Monella kaverillani ja tutuillani on tästä kokemusta! Eivät kännipanot ole yhden yön juttuja, elleivät ne sitten jää sellaisiksi! Sinä keksit nuo pelisäännöt ihan omasta päästäsi. Ei kukaan nainen ole koskaan minulle sanonut känni-illan aikana, että "no nyt pannaan kerran ja sit ei enää nähdä, nönnönnöö...". Mutta sinulla ei noista taida olla kokemuksia, niin koitat nyt sitten paukkupanoksilla päteä.

Kertoa suoraan, etteivät halua jatkaa jne., kuten järkevä ihminen toimisi. Ei siis niin, että aloittaa radiohiljaisuuden.

"Kertoa sulle suoraan, miten isoissa ongelmissa aivan selvästikin olet itsesi kanssa?"
        Älä nyt projisoi omia tuntemuksiasi minuun. :D Tässäkin keskustelussa yrität hienosti selitellä miksi olet edelleenkin sinkku, mutta maailma on täynnä selityksiä. :D

Ei kyse ole siitä vaan käytöstapojen puutteesta. Mykkäpakit ei ole mitään muuta kuin käytöstapojen puutetta. Jos sinä et sitä tajua, niin olet itse se paljon puhuttu k*sipää, joksi sinä muita täällä aina syyttelet.

Ei vaan MGTOW. Josta sinä et tiedä ja tajua yhtään mitään, etkä paljon muustakaan, kun olet jo aiemminkin ilmoittanut, ettei sinua paljoa kiinnosta faktat ja tilastot. Sen sijaan jakelet täällä (omasta) hevosmiehen tietotoimistosta "faktoja".

Miksi näin päättelet? Tänäkin kesänä sain jo kerran pillua, joten en ole luovuttanut. Näköjään taas vaihteeksi vääristelet tietoja, kuten tapanasi on. Toki en tuolle naiselle maininnut mitään palstateorioita yms., vaan toimin kuten miehen tulee toimia naisen kanssa. Enpä sano enempää, kun alat kuitenkin vain vittuilla, kun et parempaakaan trollina pysty.

Poistaahan modet samalla pastebininkin

• hienoahienoa kirjoitti:

Hyvää päivää ystäväni!
        Ajattelin vastata sinulle.

▲ hienoahienoa 21.6.2018 17:04 "Sen sijaan olen yrittänyt päästä suhteeseen mukavien yhden illan panojen kanssa ..."
        Näyttää kovasti siltä, että sinä olit määritellyt nämä pelisäännöt, jos alkuperäinen tarkoituksesi oli panna naista vain kerran. Että jos nainen on saanut saman käsityksen pelin hengestä, aivan turhaa häntä on ruveta haukkumaan siitä kun ei enää otakaan sinuun yhteyttä jälkeenpäin vaikka sinä sattuisit muuta haluamaankin. Ne alustavat säännöt ja lähtökohdat on katsos samat kaikille osapuolille! Et sinä ole yksin se, joka saa niitä halutessaan muuttaa, ilman ettei toisella olisi siihen mitään sanomista. Tarvitaan kaikkien osapuolten suostumus.

▲ Mikä heidät siihen velvoittaa? Eikö lähtökohta ollut se että panette vain kerran? Jos se toinen ei halua sulta enempää, sen on sun ongelmasi! Olisit alusta saakka tehnyt naiselle selväksi, että haluaisit tavata häntä vielä uudelleenkin... silloin tilanne olisi täysin toinen.

▲ Sinullako ei sitten ole mitään henkilökohtaisia ongelmia? Olet täysin tyytyväinen itseesi juuri sellaisena kuin olet? Anteeksi jos erehdyin.

▲ "Mykkäpakit"??? Jos illanvieton alustava suunnitelma on viettää vain yksi yö yhdessä, ette te sen jälkeen ole enää yhdessä ellette ole asiasta saman illan aikana sopineet. Ymmärrätkö? Sua ei voida jättää, jos sulla ei ole ketään kuka sut jättäisi! Jos hän jätti sinut jo yön päätteeksi (niinkuin alustava pelin henki oli), ei hän voi jättää sua enää uudelleen. Mutta jos olet kuvitellut päässäsi että naisen kuuluisi jatkaa sinun kanssasi koska sinä kiinnostuit hänestä jälkikäteen, kertoo se sinusta sen, kuinka itsekeskeinen ajattelutapa sulla on. Ajatteletko koskaan, mitä se toinen voisi saattaa haluta? Onko sillä mitään merkitystä sulle?

▲ Vai MGTOW olet? Minä olen MJTMH! :D
        "... olet jo aiemminkin ilmoittanut, ettei sinua paljoa kiinnosta faktat ja tilastot."
        Ei mua kiinnosta tuollaiset turhanpäiväiset tilastot joilla ei tee mitään. Paljon hyödyllisempiä on vaikka jotkut sademäärämittaukset 3/4 vuoden ajalta Kajaanin keskuskirpputorilla.

▲ En ala vittuilla alffoille. (kumartaa)
        Sä oot sellainen urosten uros! Kukahan se seuraava onnekas daamisi mahtaa olla?

• lppppo kirjoitti:

Yhden illan pelisääntöjä ei ole kiveen hakattu, niitä voi muuttaa halutessaan kesken pelin.

Toki, jos kaikki osapuolet siihen suostuvat. Muussa tapauksessa, ei voi.

• hienoahienoa

Hyvää päivää ystäväni!
        Ajattelin vastata sinulle.

▲ hienoahienoa 21.6.2018 17:04 "Sen sijaan olen yrittänyt päästä suhteeseen mukavien yhden illan panojen kanssa ..."
        Näyttää kovasti siltä, että sinä olit määritellyt nämä pelisäännöt, jos alkuperäinen tarkoituksesi oli panna naista vain kerran. Että jos nainen on saanut saman käsityksen pelin hengestä, aivan turhaa häntä on ruveta haukkumaan siitä kun ei enää otakaan sinuun yhteyttä jälkeenpäin vaikka sinä sattuisit muuta haluamaankin. Ne alustavat säännöt ja lähtökohdat on katsos samat kaikille osapuolille! Et sinä ole yksin se, joka saa niitä halutessaan muuttaa, ilman ettei toisella olisi siihen mitään sanomista. Tarvitaan kaikkien osapuolten suostumus.

▲ Mikä heidät siihen velvoittaa? Eikö lähtökohta ollut se että panette vain kerran? Jos se toinen ei halua sulta enempää, sen on sun ongelmasi! Olisit alusta saakka tehnyt naiselle selväksi, että haluaisit tavata häntä vielä uudelleenkin... silloin tilanne olisi täysin toinen.

▲ Sinullako ei sitten ole mitään henkilökohtaisia ongelmia? Olet täysin tyytyväinen itseesi juuri sellaisena kuin olet? Anteeksi jos erehdyin.

▲ "Mykkäpakit"??? Jos illanvieton alustava suunnitelma on viettää vain yksi yö yhdessä, ette te sen jälkeen ole enää yhdessä ellette ole asiasta saman illan aikana sopineet. Ymmärrätkö? Sua ei voida jättää, jos sulla ei ole ketään kuka sut jättäisi! Jos hän jätti sinut jo yön päätteeksi (niinkuin alustava pelin henki oli), ei hän voi jättää sua enää uudelleen. Mutta jos olet kuvitellut päässäsi että naisen kuuluisi jatkaa sinun kanssasi koska sinä kiinnostuit hänestä jälkikäteen, kertoo se sinusta sen, kuinka itsekeskeinen ajattelutapa sulla on. Ajatteletko koskaan, mitä se toinen voisi saattaa haluta? Onko sillä mitään merkitystä sulle?

▲ Vai MGTOW olet? Minä olen MJTMH! :D
        "... olet jo aiemminkin ilmoittanut, ettei sinua paljoa kiinnosta faktat ja tilastot."
        Ei mua kiinnosta tuollaiset turhanpäiväiset tilastot joilla ei tee mitään. Paljon hyödyllisempiä on vaikka jotkut sademäärämittaukset 3/4 vuoden ajalta Kajaanin keskuskirpputorilla.

▲ En ala vittuilla alffoille. (kumartaa)
        Sä oot sellainen urosten uros! Kukahan se seuraava onnekas daamisi mahtaa olla?

Jep, tästä viestistäsi huomasi, että olet tosiaan täysi retardi. :D

• bv6757nvbnv
        lppppo kirjoitti:

"Koska kännipanoista ne suhteet usein alkavat! Monella kaverillani ja tutuillani on tästä kokemusta! Eivät kännipanot ole yhden yön juttuja, elleivät ne sitten jää sellaisiksi!"

Joo. Olen tästä samaa mieltä. Lähtökohta toki vähän huono jatkoa ajatellen.

• bv6757nvbnv kirjoitti:

"Koska kännipanoista ne suhteet usein alkavat! Monella kaverillani ja tutuillani on tästä kokemusta! Eivät kännipanot ole yhden yön juttuja, elleivät ne sitten jää sellaisiksi!"

Joo. Olen tästä samaa mieltä. Lähtökohta toki vähän huono jatkoa ajatellen.

"Lähtökohta toki vähän huono jatkoa ajatellen."
        No just tätä olen yrittänyt selittää näille putkiaivoille.

• hienoahienoa kirjoitti:

Jep, tästä viestistäsi huomasi, että olet tosiaan täysi retardi. :D

Kiitos vastauksesta!

• eotpy

"Lähtökohta toki vähän huono jatkoa ajatellen."
        No just tätä olen yrittänyt selittää näille putkiaivoille.

Ei sen huonompi kuin sulla kun joka naiselle sanot täällä että rekisteröi nimimerkkisi ja laita mulle postia, aika säälittävää.

• eotpy kirjoitti:

Ei sen huonompi kuin sulla kun joka naiselle sanot täällä että rekisteröi nimimerkkisi ja laita mulle postia, aika säälittävää.

Vielä säälittävämpää on se, että sä olet seurannut mun tekemisiäni täällä noinkin tarkasti.

• SoliterniuM1977

Siinäpä kai se ongelma onkin. Nimittäin kun EI OLE OLEMASSA sellaisia ihmisiä, jotka sopisivat täydellisesti yhteen. Joten saatat joutua etsimään sitä sopivaa hautaan asti. Kompromisseja joutuu kumpikin osapuoli tekemään.

Itse olen yksin hautaan asti, koska minulla on heikko itsetunto/itsevarmuus, olen se liian kiltti/tunteellinen/nössö ja erittäin tylsä ihminen. Ja liian suuret vaatimukset naiselle (lapseton ja hoikka).

Mutta yksinkin voi elämän elää. Näin ainakin minulla.

• "Siinäpä kai se ongelma onkin. Nimittäin kun EI OLE OLEMASSA sellaisia ihmisiä, jotka sopisivat täydellisesti yhteen. Joten saatat joutua etsimään sitä sopivaa hautaan asti. Kompromisseja joutuu kumpikin osapuoli tekemään."
        En ole absolutisti. Jos sait sen kuvan että etsin täydellisyyttä, olet totaalisen väärässä.

"Itse olen yksin hautaan asti, koska minulla on heikko itsetunto/itsevarmuus, olen se liian kiltti/tunteellinen/nössö ja erittäin tylsä ihminen."
        Nämä eivät ole pysyviä ominaisuuksia. Ne ovat pelkkiä totuttuja käytösmalleja.
        Niitä voi halutessaan muuttaa - jos on siihen itse valmis.

Valitettavasti sinä olet varmaankin jo luovuttanut. Vai?
        "Mutta yksinkin voi elämän elää. Näin ainakin minulla."

• "Joten saatat joutua etsimään sitä sopivaa hautaan asti."
        En muuten ole koskaan vielä edes aloittanut etsintöjä. Pidellyt vain silmiä ja korvia auki.

"Siinäpä kai se ongelma onkin. Nimittäin kun EI OLE OLEMASSA sellaisia ihmisiä, jotka sopisivat täydellisesti yhteen. Joten saatat joutua etsimään sitä sopivaa hautaan asti. Kompromisseja joutuu kumpikin osapuoli tekemään."
        En ole absolutisti. Jos sait sen kuvan että etsin täydellisyyttä, olet totaalisen väärässä.

"Itse olen yksin hautaan asti, koska minulla on heikko itsetunto/itsevarmuus, olen se liian kiltti/tunteellinen/nössö ja erittäin tylsä ihminen."
        Nämä eivät ole pysyviä ominaisuuksia. Ne ovat pelkkiä totuttuja käytösmalleja.
        Niitä voi halutessaan muuttaa - jos on siihen itse valmis.

Valitettavasti sinä olet varmaankin jo luovuttanut. Vai?
        "Mutta yksinkin voi elämän elää. Näin ainakin minulla."

"Nämä eivät ole pysyviä ominaisuuksia. Ne ovat pelkkiä totuttuja käytösmalleja.
        Niitä voi halutessaan muuttaa - jos on siihen itse valmis."

Sulla on täsmälleen samoja ajatuksia kuin mulla tässä asiassa. Asialle todella voi tehdä jotain.
        Joo, mutta en nyt jaksa alkaa sellaiseen aikataulutettuun yhteistyöhön, enkä irl.
        Mulle täysin ok, jos kommentoit mun keskusteluketjuihin. Mutta jatkuvaa haukkumista en oikein jaksais kuunnella. Jos sulla on aikaa, kirjoita vaikka joku analyysi siitä elokuvasta, josta puhuin tai jostain muusta elokuvasta, jonka olet nähnyt. Mielellään toki sellainen elokuva, jossa puhutaan näistä sinkkuuden ongelmista, koska tämä palsta on sinkut palsta. Olis hyvä, että jotenkin liittyy aiheeseen.

Kyllä mä rupatella voin, jos ei ole mihinkään kiirettä eikä jatkuvaa painostamista tai haukkumista.

• todellavaikeeta kirjoitti:

"Nämä eivät ole pysyviä ominaisuuksia. Ne ovat pelkkiä totuttuja käytösmalleja.
        Niitä voi halutessaan muuttaa - jos on siihen itse valmis."

Sulla on täsmälleen samoja ajatuksia kuin mulla tässä asiassa. Asialle todella voi tehdä jotain.
        Joo, mutta en nyt jaksa alkaa sellaiseen aikataulutettuun yhteistyöhön, enkä irl.
        Mulle täysin ok, jos kommentoit mun keskusteluketjuihin. Mutta jatkuvaa haukkumista en oikein jaksais kuunnella. Jos sulla on aikaa, kirjoita vaikka joku analyysi siitä elokuvasta, josta puhuin tai jostain muusta elokuvasta, jonka olet nähnyt. Mielellään toki sellainen elokuva, jossa puhutaan näistä sinkkuuden ongelmista, koska tämä palsta on sinkut palsta. Olis hyvä, että jotenkin liittyy aiheeseen.

Kyllä mä rupatella voin, jos ei ole mihinkään kiirettä eikä jatkuvaa painostamista tai haukkumista.

Enhän kirjota mitään saakelin analyyysiä. Enkä halua vain rupatellakaan.

• MiesJokaTietääSyyn

Yksinkertainen, itsestään selvä ja lyhyt vastaus: MJTMH on sinkku ja neitsytsetä, koska hän on HC-ATM, siis oikein kovan luokan ätmi, naiset eivät kerta kaikkiaan anna hänelle sitä riemurakoa.

• Siis... nyt ymmärsit varmaan jotain väärin.
        Mä en kysynyt teiltä muilta miksi olen sinkku, vaan mä kerroin sen teille.

• Voisitko kertoa mulle tarkemmin mitä nää mun harhat on, jotta voisin jatkossa kyetä erottamaan paremmin, mikä on totta ja mikä vain harhaa.
        Vai haluatko antaa mun elää harhakuvitelmissani?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      107
      2785
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      21
      2310
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1906
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1620
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      168
      1335
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      282
      1167
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1024
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1024
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      961
    Aihe