..mikä naisessa on lähestulkoon tärkeintä:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Et-yhtaan-isompaa-kaula-aukkoa-loytanyt-Mailis-Penttila-Nain-uhkeana-seksipommi-hehkuttaa
Heh, hämäsin, se ei todellakaan ole kaula-aukko vaan....tsekatkaa tuolta se video:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005058505.html
"– Oli kyllä taas ihan käsittämätöntä huomata miten porukalla (naisilla) voi mennä herne nenään videosta jossa leivon. Uskokaa tai älkää on olemassa naisia, jotka tykkäävät näyttää nätiltä, laittaa kotia, tehdä ruokaa ja jopa leipoa, Mailis Penttilä harmittelee."
No niinpä, harmi kun niitä on vaan niin vähän.
Jottei totuus unohtuisi muistutetaanpa...
75
721
Vastaukset 75
- novoiettä
No voi että!
- leipoaleipoa
Okey tuollaiset tisulit sytyttää.......
No mutta osaatko nämä taidot itse?
Voit opettaa halukkaalle vaimolle.No tuota ei voi kehua leipomustaidoissa, pannaria osaan tehsä ja tietysti lettuja myös, muuta ei ole juuri tullut tehtyä mutta tuossa olisikin se juttu että olisi mukavaa kun naisella olisi erityistaito jota minä voisin sitten täpöllä arvostaa kun en itse osaa. Minä voisin vuorostani sitten omilla eritysitaidoillani naista ilahduttaa jos jotain semmoista remppahommaa vaikka tulee vastaan mitä nainen ei tunne hallitsevansa.
- reilua
Harmaaritari kirjoitti:
No tuota ei voi kehua leipomustaidoissa, pannaria osaan tehsä ja tietysti lettuja myös, muuta ei ole juuri tullut tehtyä mutta tuossa olisikin se juttu että olisi mukavaa kun naisella olisi erityistaito jota minä voisin sitten täpöllä arvostaa kun en itse osaa. Minä voisin vuorostani sitten omilla eritysitaidoillani naista ilahduttaa jos jotain semmoista remppahommaa vaikka tulee vastaan mitä nainen ei tunne hallitsevansa.
Niin, tekisit silloin tällöin mahdollisesti remppahommia, jos niitä tulee vastaan, ja nainen laittaisi päivät pitkät ruokaa kun sinä et osaa. Reilua. ...
reilua kirjoitti:
Niin, tekisit silloin tällöin mahdollisesti remppahommia, jos niitä tulee vastaan, ja nainen laittaisi päivät pitkät ruokaa kun sinä et osaa. Reilua. ...
Oletko ihan himmeä? Ei tässä ollut kyse ruuanlaitosta, sen kyllä osaan itsekin, vaan leipomisesta eikä tietenkään joka päivä vaan toisinaan, ehkä kerran viikossa tai kahdessa jotain pyöräyttäisi ja siksi että itse tykkää tehdä, ei siksi että minä vaatisin, sehän veisi maun koko hommasta.
- aiemmin
Harmaaritari kirjoitti:
Oletko ihan himmeä? Ei tässä ollut kyse ruuanlaitosta, sen kyllä osaan itsekin, vaan leipomisesta eikä tietenkään joka päivä vaan toisinaan, ehkä kerran viikossa tai kahdessa jotain pyöräyttäisi ja siksi että itse tykkää tehdä, ei siksi että minä vaatisin, sehän veisi maun koko hommasta.
Aiemmin olet kyllä halunnut naisen tekevän kaiken, siivoavan, laittavan ruokaa...
aiemmin kirjoitti:
Aiemmin olet kyllä halunnut naisen tekevän kaiken, siivoavan, laittavan ruokaa...
Ei siitä haittaakaan ole jos tykkää niitäkin tehdä :)
Harmaaritari kirjoitti:
No tuota ei voi kehua leipomustaidoissa, pannaria osaan tehsä ja tietysti lettuja myös, muuta ei ole juuri tullut tehtyä mutta tuossa olisikin se juttu että olisi mukavaa kun naisella olisi erityistaito jota minä voisin sitten täpöllä arvostaa kun en itse osaa. Minä voisin vuorostani sitten omilla eritysitaidoillani naista ilahduttaa jos jotain semmoista remppahommaa vaikka tulee vastaan mitä nainen ei tunne hallitsevansa.
Lihoisit kuin pulla taikina. Mun herkuista.😂
valtakunta kirjoitti:
Lihoisit kuin pulla taikina. Mun herkuista.😂
Laittasin liiat pakkaseen :)
- omatmieltymykset
Harmaaritari kirjoitti:
Minä leivon ja siivoan mieluummin kuin laitan ruokaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Pullasta on tullut big issue.
Niin pieni pullan pallukka, ja valtava kompastuskivi tsiinä.
(yrittää ryömiä, muttei millään pääse pullapalluraisesta yli...)
Pulla vyöryy Pönttöä kohden ja pimentää koko auringon.
(kikatusta)Harmaaritari kirjoitti:
Vohvelirauta kehiin.
misspönttöuuni kirjoitti:
Vohvelirauta kehiin.
Vohvelitkin on kova sana, kyllä niilläkin miehen voi tyytyväisenä pitää :)
Pullasta on tullut big issue.
Niin pieni pullan pallukka, ja valtava kompastuskivi tsiinä.
(yrittää ryömiä, muttei millään pääse pullapalluraisesta yli...)
Pulla vyöryy Pönttöä kohden ja pimentää koko auringon.
(kikatusta)Niin kun se ei ole se pelkkä pulla vaan koko juttu, elämänarvot jne., tuolla alempana vähän koetin nuuskikselle valottaa :)
omatmieltymykset kirjoitti:
Minä leivon ja siivoan mieluummin kuin laitan ruokaa.
Sekin on ihan hyvä, usein miehet tykkää laittaa ruokaa, minä ainakin, mutta leipomishommelit ja siivoukset sujuu vähän huonosti.
Harmaaritari kirjoitti:
Laittasin liiat pakkaseen :)
Niinhän siinä kävisi, ukkoseni ei vaan suostu syömään mitään eilistä ja minä mietin vain kaloreita.
valtakunta kirjoitti:
Niinhän siinä kävisi, ukkoseni ei vaan suostu syömään mitään eilistä ja minä mietin vain kaloreita.
Onpa nirso mies, no on se sikäli hyvä ettei tuu sitten ainakaan ruokamytrkytyksiä mutta kyllähän melkeen kaikki muu paitsi kala ja maitojutut säilyy muutaman päivän ihan hyvinä kun ei vaan liian lämpimässä säilytä.
Harmaaritari kirjoitti:
Onpa nirso mies, no on se sikäli hyvä ettei tuu sitten ainakaan ruokamytrkytyksiä mutta kyllähän melkeen kaikki muu paitsi kala ja maitojutut säilyy muutaman päivän ihan hyvinä kun ei vaan liian lämpimässä säilytä.
Noh kyllä niitä pullia söi myös palaneita 😍 jääkaapista mutta ei pakkasesta jos kasvikset ei maksaisi niin paljoa tuoreena, niin nekin olisi tuoreelta meidän pakkasessa on vain kasviksia ei lihaa eikä pullia.
Ruuan kun tekee se ei syö sitä seuraavana päivänä.
Mutta kyllä tuntuu ettei se mitään eilistä syö kyllä se jotain eilistä syö.Harmaaritari kirjoitti:
Kalaa ei kumpikaan tee, se on sit purkista silloin tällöin.
valtakunta kirjoitti:
Kalaa ei kumpikaan tee, se on sit purkista silloin tällöin.
Juu ja kala on vähän turhan kallista, vihannekset taas nyt kesäaikaan vähän edullisempia tuoreenakin mutta mulla sama vika että aika pal tulee pakkasesta vihannespuoli varsinkin talviaikaan, wokkijuttuja tms.
Harmaaritari kirjoitti:
Juu ja kala on vähän turhan kallista, vihannekset taas nyt kesäaikaan vähän edullisempia tuoreenakin mutta mulla sama vika että aika pal tulee pakkasesta vihannespuoli varsinkin talviaikaan, wokkijuttuja tms.
kesäsin kyllä ostetaan muutenkin muutakin tuoreelta kyllä paljon enemmän.
.. "Unohdit" sanoa, että Puhut Sun UnelmaNaisesta.. ;P
- se.himmeä
Harmis ihan tosissaan luulee, että kaikki haluaa samanlaisen naisen kuin hän. Vain pullanleipoja on kuulemma oikea nainen.
No mun ja monen muun veikkaan :) Kaikki vaan ei uskalla sitä tunnustaa kun pelkäävät joutuvansa leimatuksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15325242/ihmiset-ei-saa-enaa-ilmaista-mielipiteitaan---Harmaaritari kirjoitti:
No mun ja monen muun veikkaan :) Kaikki vaan ei uskalla sitä tunnustaa kun pelkäävät joutuvansa leimatuksi:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15325242/ihmiset-ei-saa-enaa-ilmaista-mielipiteitaan---.. Noh, Älä Jaksa.. Edes Provomisen takia.. Kyllä Täytyy Olla Melkoisen Fanaattinen PullaHiiri ja Yksilö, joka ei tierä Oikeasta Rakkaudesta Mittää, jos tuollaisia Latelee.. Eikä noita Ensin Mainittuja nyt Niin Hirneesti kyllä ole.. ;P
.. Tosin.. Jälkimmäisiä on sitten ihan niin.. Muan HirneenPal.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Älä Jaksa.. Edes Provomisen takia.. Kyllä Täytyy Olla Melkoisen Fanaattinen PullaHiiri ja Yksilö, joka ei tierä Oikeasta Rakkaudesta Mittää, jos tuollaisia Latelee.. Eikä noita Ensin Mainittuja nyt Niin Hirneesti kyllä ole.. ;P
.. Tosin.. Jälkimmäisiä on sitten ihan niin.. Muan HirneenPal.. ;D.. Ja Jeps.. "Alkaa" meno olla kuin NatsiLandiassa.. ;P
- SoteUudistusKumiMuna
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Älä Jaksa.. Edes Provomisen takia.. Kyllä Täytyy Olla Melkoisen Fanaattinen PullaHiiri ja Yksilö, joka ei tierä Oikeasta Rakkaudesta Mittää, jos tuollaisia Latelee.. Eikä noita Ensin Mainittuja nyt Niin Hirneesti kyllä ole.. ;P
.. Tosin.. Jälkimmäisiä on sitten ihan niin.. Muan HirneenPal.. ;DJoku semmonen pikkuvaimoke, joka just ja just osaa kirjottaa, oliskin sopiva.
SoteUudistusKumiMuna kirjoitti:
Joku semmonen pikkuvaimoke, joka just ja just osaa kirjottaa, oliskin sopiva.
.. Miks Hemmetin ToivomusKaivoks Sä Mua Luulet?.. ;D
.. Tosin.. Jälkimmäisiä on sitten ihan niin.. Muan HirneenPal.. ;DKaikki ei välttämättä ymmärrä asiaa koko laajudessaan, riitttää jos nainen leipoo edes joskus. Se mitä leipova nainen edustaa on se juttu, leipova kunnollinen nainen on kuin märkä rätti kaikien feministien, setalaisten, bonobojen, 2000-luvun tindertyttöjen jne. kasvoille, siksi minä haluan naisen joka leipoo edes joskus, tai jos edes yrittää sekin melkeinpä riittää koska jo se kertoo paljon siitä naisesta.
- please
Harmaaritari kirjoitti:
Kaikki ei välttämättä ymmärrä asiaa koko laajudessaan, riitttää jos nainen leipoo edes joskus. Se mitä leipova nainen edustaa on se juttu, leipova kunnollinen nainen on kuin märkä rätti kaikien feministien, setalaisten, bonobojen, 2000-luvun tindertyttöjen jne. kasvoille, siksi minä haluan naisen joka leipoo edes joskus, tai jos edes yrittää sekin melkeinpä riittää koska jo se kertoo paljon siitä naisesta.
Se on ihan ok, että haluat sellaisen, mutta älä please väitä että kaikki muutkin.
Harmaaritari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15325242/ihmiset-ei-saa-enaa-ilmaista-mielipiteitaan---Ongelma tässä on että osaan leipoa jotain ongelma meillä oli toinen.
Mies valtasi keittiön.Harmaaritari kirjoitti:
Kaikki ei välttämättä ymmärrä asiaa koko laajudessaan, riitttää jos nainen leipoo edes joskus. Se mitä leipova nainen edustaa on se juttu, leipova kunnollinen nainen on kuin märkä rätti kaikien feministien, setalaisten, bonobojen, 2000-luvun tindertyttöjen jne. kasvoille, siksi minä haluan naisen joka leipoo edes joskus, tai jos edes yrittää sekin melkeinpä riittää koska jo se kertoo paljon siitä naisesta.
.. VoeElämä.. Ei Piät, Ei Hänttää.. Nyt ei jaksa Tälläst.. ;D
valtakunta kirjoitti:
Ongelma tässä on että osaan leipoa jotain ongelma meillä oli toinen.
Mies valtasi keittiön.Joo, ihan kyllä ymmärrän tuon että helposti menee siihen että toinen etupäässä heiluu siellä, ruuanlaittohan on ihan mukavaa hommaa mutta sun pitää vaan toisinaan ottaa se kyökki hetkeks itselles, tai ainakin osittain pyöriä mukana niin ei ihan sunkaan taidot ruostu.
Jaksaa jaksaa :D Ero on kuin yöllä ja päivällä:
http://1.bp.blogspot.com/-rYodmWB5VUI/UCP3qWZpukI/AAAAAAAAD-w/bv5aAjvkUBY/s1600/vintage housewife.jpg
https://im.mtv.fi/image/6490242/landscape16_9/1024/576/1f6c05e2f6a311fdf97022ea0085a5d9/Fy/pride-helsinki.jpg- öööömmmm---
.
"LeipomisVirhe # BAKING ERROR DETECTED #!!!!!1!!!1!1!!!1!"
har-arha-hra-rh-ahr-ahr-arha-hra-rah-har
. NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Miks Hemmetin ToivomusKaivoks Sä Mua Luulet?.. ;D
(naurua)
Saako tähän osoitteeseen laittaa toisetkin toiveita.
Joo :DHarmaaritari kirjoitti:
(Selaa kansalaisopiston sivuja kuumeisesti).
P niin kuin pulla...
p niin kuin pulla...
Tuossa!
Äkkiä numero,
"Haloo? Otetaanko pullakurssille ilmoittautumisia tässä?"
Pulla voi olla kodin sydän.misspönttöuuni kirjoitti:
(Selaa kansalaisopiston sivuja kuumeisesti).
P niin kuin pulla...
p niin kuin pulla...
Tuossa!
Äkkiä numero,
"Haloo? Otetaanko pullakurssille ilmoittautumisia tässä?"
Pulla voi olla kodin sydän.Käyt sen kurssin, leivot pullaa ja menet treffeille vastaleivottuja pullia korissa, saat kenet vaan...paitsi näitä muutamia palstan tomppeleita jotka ei näytä ymmärtävän hyvän päälle, niille riittää kun laitat lyhyen hameen :)
Älä nyt. Jos hän on oikeasti hyvä mies, joku saattaisi yrittää kaikkensa.
Ehkä jopa jonkun kierteenkin pullaan?
Minun pullani ovat olleet aina hämmentäviä. Hmmm...kyllä, niin, sellaista sanaa on käytetty.
Sur rur...kuin suloista, että joku kaipaa pullaa! <3
Ei siitä mitenkään voi saada pahaa asiaa, vai mitä Nuuska? :)Harmaaritari kirjoitti:
Käyt sen kurssin, leivot pullaa ja menet treffeille vastaleivottuja pullia korissa, saat kenet vaan...paitsi näitä muutamia palstan tomppeleita jotka ei näytä ymmärtävän hyvän päälle, niille riittää kun laitat lyhyen hameen :)
Mä en halua ketä vaan.
Sä olet tarkka pullien kanssa.
Minä miesten.
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Minun pullani ovat olleet aina hämmentäviä. Hmmm...kyllä, niin, sellaista sanaa on käytetty.
Ei siitä mitenkään voi saada pahaa asiaa, vai mitä Nuuska? :)Ei sillä kierteellä niin väliä miten onnnistuu, sisin on kuitenkin tärkein pullissa(kin), ettei oo liian raaka taikka ylikypsähtänyt :)
Mä en halua ketä vaan.
Sä olet tarkka pullien kanssa.
Minä miesten.
(naurua)Toi on hyvä periaate, ei sitä ihan mitä tahansa kannata huolia :)
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ihan kyllä ymmärrän tuon että helposti menee siihen että toinen etupäässä heiluu siellä, ruuanlaittohan on ihan mukavaa hommaa mutta sun pitää vaan toisinaan ottaa se kyökki hetkeks itselles, tai ainakin osittain pyöriä mukana niin ei ihan sunkaan taidot ruostu.
Mies teki vappuna ainakin 100 munkkia palaneita puolet mutta menin väliin auttamaan ettei kaikki palaneet😁 lapset söivät niin paljon ettei enää halunnut kun kuulivat sanan munkki kuului ”yök yök”
valtakunta kirjoitti:
Mies teki vappuna ainakin 100 munkkia palaneita puolet mutta menin väliin auttamaan ettei kaikki palaneet😁 lapset söivät niin paljon ettei enää halunnut kun kuulivat sanan munkki kuului ”yök yök”
Sulla on hyvä mies :) Hyvä kun menit väliin mutta toi että tosissaan touhuaa noita leipomisiakin niin on hieno homma varsinkin lasten kannalta, vaikka tulis toi yök yök joskus pääsääntösesti varmaan maistuu.
Harmaaritari kirjoitti:
Toi on hyvä periaate, ei sitä ihan mitä tahansa kannata huolia :)
Tarkkana ku porkkana.
Tai kranttuna ku lanttuna.Harmaaritari kirjoitti:
Sulla on hyvä mies :) Hyvä kun menit väliin mutta toi että tosissaan touhuaa noita leipomisiakin niin on hieno homma varsinkin lasten kannalta, vaikka tulis toi yök yök joskus pääsääntösesti varmaan maistuu.
On se mahtava kyllä. Se tekee hetken mieli teosta ettei aina ajattele taas kun minä työstän niin pitkää aivoilla että lopulta voi jäädä vain aatoksesi. Enemmän minulla on rästissä kun taas se tekee mitä mietti eli rasteja seinässä.
Ollaan kuin yö ja päivä minä raapustan tarkkaan ja taas se hutiloi, minä myöhästyn mutta se on ajallaan. Minä en osaa kirjoittaa hän taas kirjoittaa 10 arvosanoja.
Minä ratkon ongelmia paljon pienistä suuriin ja mutta se taas isommista kokonaisuuksista löytää pienet ratkaisut.
Se tekee nopeasti,minä hitaasti
Oon ilta ihminen etten nukahta kun huolettaa,se nukahtaa vaikka olisi riita päällä.
Se herää ennenkuin kukaan on edes noussut ja taas herään kun on pakko herätä.
Koen itseni epäonnistuneeksi mutta hän kokee minut viisaaksi ja hyväksi äidiksi, koen hänet taas
Täydelliseksi mutta hän itsensä huonoksi traumaattiseksi lapsuudestaan.
Hän saa seuransa kirjoista mutta minä taas muista ihmisistä.
Hän ei innostu muista ihmisistä ja kokee ikävällä tavalla taas, minä kohtaan aina toisin innostun muitten seurasta.
Hän pitää itseään rumana ja minä taas häntä komeana hän väittää että muutkin pitää sitä rumana että olen muka ainut joka komeana.
En edes pystyisi kilpailemaan muiden naisten kanssa. tuo mies on täydellinen kunhan itse omaksuisi sen. Onhan hän muuttunut kun oon saanut hänet tajumaan.Harmaaritari kirjoitti:
Olisin nero kivikautisena, hän nero nykykautisena.
Noh sinäänsä minä olen löytänyt minun ongelman ratkaisun enää pitää työstää ja sovitella,että olen kuin muutkin💕🌸💕🌸💕🌸 ja vielä parempi kuin uskottu.
Toivon että toimii ja löydän oikean tavan.
Oon aloittanut projektini että voin olla täydellinen hänelle😌 olen van hidas toteuttaja🤔valtakunta kirjoitti:
On se mahtava kyllä. Se tekee hetken mieli teosta ettei aina ajattele taas kun minä työstän niin pitkää aivoilla että lopulta voi jäädä vain aatoksesi. Enemmän minulla on rästissä kun taas se tekee mitä mietti eli rasteja seinässä.
Ollaan kuin yö ja päivä minä raapustan tarkkaan ja taas se hutiloi, minä myöhästyn mutta se on ajallaan. Minä en osaa kirjoittaa hän taas kirjoittaa 10 arvosanoja.
Minä ratkon ongelmia paljon pienistä suuriin ja mutta se taas isommista kokonaisuuksista löytää pienet ratkaisut.
Se tekee nopeasti,minä hitaasti
Oon ilta ihminen etten nukahta kun huolettaa,se nukahtaa vaikka olisi riita päällä.
Se herää ennenkuin kukaan on edes noussut ja taas herään kun on pakko herätä.
Koen itseni epäonnistuneeksi mutta hän kokee minut viisaaksi ja hyväksi äidiksi, koen hänet taas
Täydelliseksi mutta hän itsensä huonoksi traumaattiseksi lapsuudestaan.
Hän saa seuransa kirjoista mutta minä taas muista ihmisistä.
Hän ei innostu muista ihmisistä ja kokee ikävällä tavalla taas, minä kohtaan aina toisin innostun muitten seurasta.
Hän pitää itseään rumana ja minä taas häntä komeana hän väittää että muutkin pitää sitä rumana että olen muka ainut joka komeana.
En edes pystyisi kilpailemaan muiden naisten kanssa. tuo mies on täydellinen kunhan itse omaksuisi sen. Onhan hän muuttunut kun oon saanut hänet tajumaan.Tuo kuulostaa siltä että teillä on se juttu että täydennätte toisianne just niin kuin on tarkoitettu, ootte molemmat oikeessa paikassa ja toistenne arvostamia, se on jo aika iso juttu eikä varmaasn likikään kaikki pariskunnat tuossa onnistu. Teillä vissiin jo aika pitkään onnistunu niin ei voi kuin onnitella onnistuneista valinnoista. Minä meen ny nukkumaan, hyviä öitä :)
Harmaaritari kirjoitti:
Tuo kuulostaa siltä että teillä on se juttu että täydennätte toisianne just niin kuin on tarkoitettu, ootte molemmat oikeessa paikassa ja toistenne arvostamia, se on jo aika iso juttu eikä varmaasn likikään kaikki pariskunnat tuossa onnistu. Teillä vissiin jo aika pitkään onnistunu niin ei voi kuin onnitella onnistuneista valinnoista. Minä meen ny nukkumaan, hyviä öitä :)
Tuo ukkoseni oli siitä hassu että kun tiskikone ei lämmittänyt konetta, tiskasi käsin kerran kaksi ja tykästy tiskaamiseen vaikka tiskikone toimii.
Tänään valmiina tiskivesi, niin miten minä nyt sit tiskaan koneella? Sanoo että tuo vaihtelua lukemiseen.
Kun lapset saan syötettyä lähden viemään ne uimaan tänään.😁Harmaaritari kirjoitti:
Jaksaa jaksaa :D Ero on kuin yöllä ja päivällä:
http://1.bp.blogspot.com/-rYodmWB5VUI/UCP3qWZpukI/AAAAAAAAD-w/bv5aAjvkUBY/s1600/vintage housewife.jpg
https://im.mtv.fi/image/6490242/landscape16_9/1024/576/1f6c05e2f6a311fdf97022ea0085a5d9/Fy/pride-helsinki.jpg.. Ei tietyt asiat liity Leipomiseen Millään tavalla.. Eikä tuota asiaa Voi ottaa edes VertausKuvana, koska painotat Kyseistä asiaa niin Vahvasti Konkreettisesti.. Aina.. ;D
(naurua)
Saako tähän osoitteeseen laittaa toisetkin toiveita.
Joo :D"Joo"
.. Juuri Tuollaisia Kaikki.. ;Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ei siitä mitenkään voi saada pahaa asiaa, vai mitä Nuuska? :).. Mä en Niin Ymmärrä tätä koko PullaJutskaa.. ;D
.. Omalta kohdalta voin vaan sanoa, että jos se on Toiselle Itselleen Mielekkäintä puuhaa Joinain hetkinä, niin ei siinä silloin mitään pahaa ole.. Toivottavaa toki on, että Leipomukset menisi käyttöön, eikä roskiin.. ;P
.. Harmiksen kohdalla ei ole Liioiteltua puhua (Sairaalloisesta.. ;D) Fetissistä.. Eikä siinä mitään, kunhan Hän vain Tiedostaisi tämän asian itsekin, eikä pyrkisi ProjiSoimaan tätä Fetissiään "normaaliksi"/"yleiseksi" ja/tai SeliSelittelemään Asiaa muuksi jne.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mä en Niin Ymmärrä tätä koko PullaJutskaa.. ;D
.. Omalta kohdalta voin vaan sanoa, että jos se on Toiselle Itselleen Mielekkäintä puuhaa Joinain hetkinä, niin ei siinä silloin mitään pahaa ole.. Toivottavaa toki on, että Leipomukset menisi käyttöön, eikä roskiin.. ;P
.. Harmiksen kohdalla ei ole Liioiteltua puhua (Sairaalloisesta.. ;D) Fetissistä.. Eikä siinä mitään, kunhan Hän vain Tiedostaisi tämän asian itsekin, eikä pyrkisi ProjiSoimaan tätä Fetissiään "normaaliksi"/"yleiseksi" ja/tai SeliSelittelemään Asiaa muuksi jne.. ;PHousussas on sairaalloinen fetissi :P
Sun pitää ajatella kokonaisuutta niin ehkä sitten ymmärrät että leivontataito tai edes yritys joskus on naiseuden kirkas ydin :)Harmaaritari kirjoitti:
Housussas on sairaalloinen fetissi :P
Sun pitää ajatella kokonaisuutta niin ehkä sitten ymmärrät että leivontataito tai edes yritys joskus on naiseuden kirkas ydin :).. Ihan Selvä Fetissi, eikä Mitään Muuta.. ;D
.. Tuolla Sun Fetissillä ei ole mitään Tekemistä Kaikkein Tärkeimmän Asian kanssa.. Elikkäs Oikean Rakkauden Kirkkaan Ytimen.. ;DHarmaaritari kirjoitti:
Tuo kuulostaa siltä että teillä on se juttu että täydennätte toisianne just niin kuin on tarkoitettu, ootte molemmat oikeessa paikassa ja toistenne arvostamia, se on jo aika iso juttu eikä varmaasn likikään kaikki pariskunnat tuossa onnistu. Teillä vissiin jo aika pitkään onnistunu niin ei voi kuin onnitella onnistuneista valinnoista. Minä meen ny nukkumaan, hyviä öitä :)
Onneksi sain ladata illaksi tiskikoneen,siellä pauhaa. Uimassa oltiin ja omallapihalla ja sekä illalla käytiin vielä puistossa,tässä ollut kuin melkein koko päivä pois kotoa. Tein kyllä kauralastuja tänään sellainen helppo herkku kun taas meidän 3v tahtoi kauppaan sanoin mennään kotio tekemään keksiä tekemään, ettei kauppaan tarvitse mennä.
Noh tein pienen annoksen ja kaikki katosi 4keksiä lapset sai ja ukkokin
Tämä Mailis on pönttösen kaksoisolento...
Miettikääpä sitä vaikka yönselkähän...
(kikattaa ja pörhistää rintaa)Tämä Mailis on pönttösen kaksoisolento...
Miettikääpä sitä vaikka yönselkähän...
(kikattaa ja pörhistää rintaa)Piti vielä tuokin paljastaa :D tarkistin Mailisin videolta...10krt.....vielä pari krt...ei prkl, nyt ei tuu uni kyllä :(
Harmaaritari kirjoitti:
Piti vielä tuokin paljastaa :D tarkistin Mailisin videolta...10krt.....vielä pari krt...ei prkl, nyt ei tuu uni kyllä :(
No mitäs otit typsyn tuohon esimerkiksi.
Ite otit...
Hän on samannäköinen ja -muotoinen.
(naurua)
Tuu tuu tupakkarullaaa, annapa Harmis uuuunen tullaaaa....
pULLaaaaa.....
(en oo kännissä)
:'DHarmaaritari kirjoitti:
Piti vielä tuokin paljastaa :D tarkistin Mailisin videolta...10krt.....vielä pari krt...ei prkl, nyt ei tuu uni kyllä :(
Ite otit...
(naurua)
pULLaaaaa.....
(en oo kännissä)
:'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Ite otit...
(naurua)
pULLaaaaa.....
(en oo kännissä)
:'DNo niin no, oma vika kai sitte :( Jospa kattelenkin koko yön tuota videota, se on aika hypnoottinen ....varmaan toi kun se keltuaismassa siellä kulhossa pyörii niin se jotenkin pitää otteessaan niin että pitää nähdä aina vaan uudestaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
No niin no, oma vika kai sitte :( Jospa kattelenkin koko yön tuota videota, se on aika hypnoottinen ....varmaan toi kun se keltuaismassa siellä kulhossa pyörii niin se jotenkin pitää otteessaan niin että pitää nähdä aina vaan uudestaan :D
Ai niin, hyvää lomaa! Sulla on loma... ;)
Mulla on kohta...
Sit varamailis lähtee majakalle :DHarmaaritari kirjoitti:
Ai sinä et olekaan blondien perään...
Kun laittelet Mailis-videoita...
Joo joo tumma ja tulinen se olla pittää :D
Sä olet aamulla sekasin kun käkikello jos katot pyörivää keltuaismassaa auringon nousuun.
Sitäpä tietenkii,.
:'D
Kyllä tällaset pitäs miehiltä kieltää. Videot.misspönttöuuni kirjoitti:
Ai niin, hyvää lomaa! Sulla on loma... ;)
Mulla on kohta...
Sit varamailis lähtee majakalle :DJuu, pitäsköhän munkin alkaa miettii jotain majakoihin tutustumisretkee, sut ois ainakin helppo tunnistaa....En sais suutani auki tuijottasin vaan ja muistelisin leipomisvideoo :D
Ai sinä et olekaan blondien perään...
Kun laittelet Mailis-videoita...
Joo joo tumma ja tulinen se olla pittää :D
Sä olet aamulla sekasin kun käkikello jos katot pyörivää keltuaismassaa auringon nousuun.
Sitäpä tietenkii,.
:'D
Kyllä tällaset pitäs miehiltä kieltää. Videot.Joo en minä oo värirasisti :) Ja jos pitäis sokkona arvalla valita niin ehkä se ois mieluummin tummempi kuin blondi, luulisin, jotenkin vaan ehkä enempi tykkään semmosesta mielikuvasta.
Kyllä on video, videoiden video , siinä on kaikki mitä pitää, ei yhtään liikaa eikä yhtään liian vähän, jos ois valta antasin mailisille oscarin tuosta :)Harmaaritari kirjoitti:
Juu, pitäsköhän munkin alkaa miettii jotain majakoihin tutustumisretkee, sut ois ainakin helppo tunnistaa....En sais suutani auki tuijottasin vaan ja muistelisin leipomisvideoo :D
Yhtään nöyristelemättä, kyllä minä vähän luulen, että minut väkijoukosta bongattaisiin
(naurua)
Olikohan nyt viisasta mennä paljastamaan ulkonäkö seikkoja :D
Lupaan jättää vatkaimen kotiin.
(pärskyntää)
Mä vähän mietin, että sinne Hankoon. (naurua)
Punasta päälle ja Hankoon, juu hih.Harmaaritari kirjoitti:
Joo en minä oo värirasisti :) Ja jos pitäis sokkona arvalla valita niin ehkä se ois mieluummin tummempi kuin blondi, luulisin, jotenkin vaan ehkä enempi tykkään semmosesta mielikuvasta.
Kyllä on video, videoiden video , siinä on kaikki mitä pitää, ei yhtään liikaa eikä yhtään liian vähän, jos ois valta antasin mailisille oscarin tuosta :)Lyhyt näpäkkä kässäri ja kompakti toteutus.
Siinä jäi turhat pois. Näkyy niin kuin mikä on homman nimi. Voin sanoa naisenakin, että kekseliästä,
ja tyylikästä. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Yhtään nöyristelemättä, kyllä minä vähän luulen, että minut väkijoukosta bongattaisiin
(naurua)
Olikohan nyt viisasta mennä paljastamaan ulkonäkö seikkoja :D
Lupaan jättää vatkaimen kotiin.
(pärskyntää)
Mä vähän mietin, että sinne Hankoon. (naurua)
Punasta päälle ja Hankoon, juu hih.Juu, hankoon, vois vaikka mennäki (kirjottaa muistiin "lyhyt, punasta päällä, mailiskopio, äänekäs?" )Öitä taas :)
Harmaaritari kirjoitti:
Juu, hankoon, vois vaikka mennäki (kirjottaa muistiin "lyhyt, punasta päällä, mailiskopio, äänekäs?" )Öitä taas :)
Heh...öitä vaan tähänkin osioon.
Kyllä se nyt nukuttaa hyvin. :)
- trollikka
Olihan tuo kakku ihan hyvän näköinen perus mansikkakakku.
Yksinkertainen tehdäkin, ensin täytteet kakkuun. Sitten mansikka keko päälle, valelee sen hedelmäsokerihyytelöllä. Seuraavaks kermavaahto tyllalla pursottaen pystysuuntaan ja viimeeks pieniä ruusukkeita mansikkakeon ympäri... ja valmis!
Tuon kokoaa vaikka kaupassa myytävän kakkupohjan päälle, eri asia kokonaan mille se maistuu!
Kakun välissä olevat täytteet ja kakun kosteus paljolti ratkaisevat sen kakun maukkauden...
ja netti on pullollaan ohjeita.
Sieltä minäkin niitä ensimmäisiä ohjeita selaillin, kun harjoittelin täytekakun tekoa... mutt oppi tulee vain tekemällä. Suosittelen leipomista... todellakin palkitsevaa ja mielihyvää tuottavaa tekemistä, ne tuoksut saavat saavat ihmisen kuin ihmisen; hyvälle mielelle! Minutkin äkäpussin.Noinhan se on. tuo mailis vissiin ihan taitavakin tekemään kun eikös se siinä koko suomi leipoo -kisassa ole ollut? joo, minäkin suosittelen naisille ainakin. Itekin joskus saattasin kokeilla jotain veivata jos oikeen innostun, toistaseks riittää kun osaan pannaria tehdä.
- läskipääbroidi
Anniinalla on bulimia. Syö taukoamatta ja paskaakin tulee viemärit tukkoon
- srjksfjsfjksfyksfykks
No onhan se nyt saletti ettei ketään kiinnostaisi noiden kokkailut jollei olisi herutettavaa. Mutta se on totta että usein naiset alkavat haukkumaan paremman näköisiä naisia, jos joku vaikka laittaa tukkaansa tai herran jestas vaikka kynsiään, niin joku sohvalla salkkareita tuijottava sitten haukkuu ettei hänellä vaan ole aikaa sellaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396