Miehet hei

Eikö muka miehille käy koskaan niin, että huomaa tykästyvänsä ja tykkäävänsä jostakin naisesta/miehestä, joka ei periaatteessa vastaa ulkoisilta tms. ominaisuuksiltaan nk. päässä luotua ihannetta?

Eli että tyyppi on, vaikka vartalonmalliltaan hyvinkin erilainen, mitä oli mielessään ajatellut rakastavansa?

161

5773

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, voi niistä tykätä silleen kamuna, voi sanoa "Sä olet ihan kiva mutta...", "Olet niin mukava että kyllä sinä vielä miehen löydät" jne. Mutta tietysti pitää ensin opetella tuntemaan itsensä jotta tietäää mitä haluaa ja sitten voi noita kliseitä laukoa, kertoa sille upeakroppaiselle että "rakastuin sun upeaan luonteeseen" :D

• Niin, ettei ole mahdollista ihastua ihan oikeasti upeaan luonteeseen? Hmmm...ymmärrän, ettei ihan kuka tahansa ulkoisestikaan miellytä, mutta aika moni alkaa miellyttää kun luonne on ihastuttava.

Ehkä se sitten on armollista ja hyväksyvää?

Ehkä toiset on kriittisempiä, kun toiset? Ja visuaalisempia.

• LadyZorro kirjoitti:

Niin, ettei ole mahdollista ihastua ihan oikeasti upeaan luonteeseen? Hmmm...ymmärrän, ettei ihan kuka tahansa ulkoisestikaan miellytä, mutta aika moni alkaa miellyttää kun luonne on ihastuttava.

Ehkä se sitten on armollista ja hyväksyvää?

Ehkä toiset on kriittisempiä, kun toiset? Ja visuaalisempia.

Voi siitä tykätä siitä luonteesta, ajatella että "on upea luonnne hänellä" mutta jos kroppansa puolesta ei vaan sytytä niin kyllä se kamusektorille taitaa jäädä valitettavasti. Luulen myös että pidemnpään sinkkuna olleet on ronkelimpia tuossa suhteessa, ne kun on oppineet pärjäämään itsekseenkin niin jos ei myös ulkonäkö miellytä eri jatkoon. Olenhan aiemminkin täällä kirjoittanut että se on kokonaisuus (eikä mikään naisminä ja luonneminä erikseen) mitä oikeasti katsotaan ja siinä pitää kaiken natsata riittävästi tai sitten ollaan ilman.

• Harmaaritari kirjoitti:

Voi siitä tykätä siitä luonteesta, ajatella että "on upea luonnne hänellä" mutta jos kroppansa puolesta ei vaan sytytä niin kyllä se kamusektorille taitaa jäädä valitettavasti. Luulen myös että pidemnpään sinkkuna olleet on ronkelimpia tuossa suhteessa, ne kun on oppineet pärjäämään itsekseenkin niin jos ei myös ulkonäkö miellytä eri jatkoon. Olenhan aiemminkin täällä kirjoittanut että se on kokonaisuus (eikä mikään naisminä ja luonneminä erikseen) mitä oikeasti katsotaan ja siinä pitää kaiken natsata riittävästi tai sitten ollaan ilman.

Niin se voipi olla.

• ystäväsi.eki-täti
        Harmaaritari kirjoitti:

Moi, vanha palstaveijari! En ole täällä aikoihin käynyt...

Minun ainoa ulkonäköön kaatunut pariutumismahdollisuus oli eräs ns. töpselinokka...Tosi mukava mies, mutta en vaan pystynyt vaientamaan sisäistä ääntäni, joka sanoi että ei.. Enkä puhu mistään lievästä possunenästä, vaan kyseessä oli melkein yksi yhteen aidon possun kuono, sieraimet suoraan eteenpäin.

Hyvin hämmentävä kokemus, tunsin suojelunhalua ja halusin olla hyvin pehmeä ja kiltti.

Muuten en ole ulkonäöstä hätääntynyt, suhteiden alut ovat loppuneet ihan muihin asioihin ja syihin.

Nyt on unelmissa sellainen mies, jolla hampaat on pahasti 1X2-peruutettu, päälaki kalju, laihanpuoleinen..mutta niin kivasti osaa hymyillä ja olla rehti, että TYKKÄÄN!

• aapeliin.rakastutaan

miehet ihastuu tai rakastuu sydämmellään eli jos pitää esim isotissisistä naisista mutta se nainen oikea voikin olla pieni rintainen eli mies rakastuu silloin pienirintaiseen ja siihen naiseen josta itse tykkää kun taas naiset rakastuu siihen mihin muutkin naiset ja esittävät että rakastavat sitä miestä mitä johtavat naaraatkin rakastavat ja eikä rakastu itse eli mistä nainen itse rakastuu ja pitää ja mitä rikkaampi mies sitä syvemmin nainen rakastuu kuten joku aapeliin 900 hehtaaria metsää 1120 hehtaaria viljelysmaata 4000 lypsävää 5000 sikaa 2000 muuta eläintä ja joka on suurin työnantaja ja omistaa puolet kunnan maista ihmisistä ja omaisuus on huomattava

• Sinä siis et usko eri sukupuolien kykenevän keskenään samoihin tunteisiin ja kykyihin nähdä toinen ihminen sydämellään?

Mikset?

Mä olen ehkä naivi, mutta uskon miesten ja naisten kykenevän yksilöstä riippuen ihan samoihin tunteisiin. Niin hyvässä kun pahassakin. Jokainen persoona värittää tunteita omanlaisekseen, mutta periaatteessa...

• vaihtuva.rakkaus
        LadyZorro kirjoitti:

Sinä siis et usko eri sukupuolien kykenevän keskenään samoihin tunteisiin ja kykyihin nähdä toinen ihminen sydämellään?

Mikset?

Mä olen ehkä naivi, mutta uskon miesten ja naisten kykenevän yksilöstä riippuen ihan samoihin tunteisiin. Niin hyvässä kun pahassakin. Jokainen persoona värittää tunteita omanlaisekseen, mutta periaatteessa...

mies rakastaa vain yhtä naista ja muut naiset ei vedä vertoja koskaan sille ja nainen ihastuu ja lähtee äkkiä ns paremman miehen matkaan eli rikkaamman matkaan eli onko se rakkautta eli nainen ns rakastuu useaan mieheen eli rikas mies nikkaa silmää niin nainen on myyty ja rakastunut vaikka rikkaalla meni vaan roska silmään ja huomaa helpon ja panee helppoa mutta mies rakastelee vain naistaan rakkaintaan vaikka muut naiset nikkailee silmää niin mies haluaa vain omaa naistaan

• aapeli.hyvästi
        LadyZorro kirjoitti:

Sinä siis et usko eri sukupuolien kykenevän keskenään samoihin tunteisiin ja kykyihin nähdä toinen ihminen sydämellään?

Mikset?

pitäisitkö aapelista jos sen koko omaisuus on 25 euroa ja eli auto on arvoton mutta 25e pankkitilillä

• foorumien-tarjontaa
        vaihtuva.rakkaus kirjoitti:

mies rakastaa vain yhtä naista ja muut naiset ei vedä vertoja koskaan sille ja nainen ihastuu ja lähtee äkkiä ns paremman miehen matkaan eli rikkaamman matkaan eli onko se rakkautta eli nainen ns rakastuu useaan mieheen eli rikas mies nikkaa silmää niin nainen on myyty ja rakastunut vaikka rikkaalla meni vaan roska silmään ja huomaa helpon ja panee helppoa mutta mies rakastelee vain naistaan rakkaintaan vaikka muut naiset nikkailee silmää niin mies haluaa vain omaa naistaan

Eli mies rakastaa yhtä mutta haluaa rakastella monta. Varmaan aika tyypillinen mies.

• rakkaus.vaihtuu
        aapeli.hyvästi kirjoitti:

pitäisitkö aapelista jos sen koko omaisuus on 25 euroa ja eli auto on arvoton mutta 25e pankkitilillä

eli aapeli varakas ja inhottava iljettävä limakasa pelaa korttia ja aapeli häviää koko omaisuutensa niin tuleeko inhottavasta komea ja haluttava mies ja aapelistä limanuljaska

• jännät.on.jänniä
        foorumien-tarjontaa kirjoitti:

Eli mies rakastaa yhtä mutta haluaa rakastella monta. Varmaan aika tyypillinen mies.

korkeastikoulutetut jännät haluaa ja tekeekin noin mutta tavalliset normaalit miehet rakastaa vain yhtä ja rakastelee onnessaan sitä yhtä ja ainoaa naistaan

• Ladyout
        aapeli.hyvästi kirjoitti:

Heh, sikäli hassu kysymys kun mun miehistä ( leuhkan kuuloista mun) suurin osa on ajaneet auton ropposilla ja eläneet pikku palkalla tai kelakorvauksilla. 🤣

• Väitän että moni mies on kumppaninsa ulkonäön suhteen tarkempi kuin naiset keskimäärin. Panojen osalta taso voi kuitenkin olla aika kirjava.

Minä sivuutin nuoruudessani ulkonäön takia monet naiset vaikka tunnettakin oli jo kerennyt syntymään. Jollakin oli esim. liian pienet tissit, yhdellä liian iso nenä, yhdellä vähän ylipainoa...loppupelissä ongelmana taisi olla vain minun itsetuntoni.

• Ok, eikö tää voi olla kummankin sukupuolen ominaisuuskin. Että toiset on tarkempia ulkoisista ominaisuuksista, kun toiset?

• LadyZorro kirjoitti:

Ok, eikö tää voi olla kummankin sukupuolen ominaisuuskin. Että toiset on tarkempia ulkoisista ominaisuuksista, kun toiset?

Varmaan se onkin yksilökohtaista.

Pinnallisimmat miehet ja naiset ajavat pinnallisuudessaan aika reippaasti keskiarvoihmisten ohitse.

• LadyZorro kirjoitti:

Ok, eikö tää voi olla kummankin sukupuolen ominaisuuskin. Että toiset on tarkempia ulkoisista ominaisuuksista, kun toiset?

Mä taas voin sanoa, että tutustuin ihmisiin vaikkei tunnetta ollut syntynytkään. Jos se vaikka tutustuessa syntyis se tunne...

Mutta en kyllä syrjäyttänyt ketään, jonka vuoksi oli tunteita ehtinyt syntyä. Sittenkään, vaikka mies ei ollut ulkoisesti haavekuvani kaltainen. Musta on aina ollut helpompaa syrjäyttää ulkonäköön liittyvät seikat, kun se mitä tunnen ihmisen persoonaa ja henkistä puolta kohtaan.

• LadyZorro kirjoitti:

Mä taas voin sanoa, että tutustuin ihmisiin vaikkei tunnetta ollut syntynytkään. Jos se vaikka tutustuessa syntyis se tunne...

Mutta en kyllä syrjäyttänyt ketään, jonka vuoksi oli tunteita ehtinyt syntyä. Sittenkään, vaikka mies ei ollut ulkoisesti haavekuvani kaltainen. Musta on aina ollut helpompaa syrjäyttää ulkonäköön liittyvät seikat, kun se mitä tunnen ihmisen persoonaa ja henkistä puolta kohtaan.

Sinä et ole siis pinnallinen. Moni lajitoverisi on.

• LadyZorro kirjoitti:

Jos tulee tunne, että mä tykkään tosta ihmisestä ihmisenä...niin en kyllä helpolla heivais syrjään siksi, että ulkoisesti ei ookkaan mun ihanne.

Sit etitään ne nätit piirteet ja puolet, kyllä niitä kaikista bruukaa löytyy.

Mut ventovieras tyyppi on tietty helppoa torjua, jos ulkonäkö ei miellytä. Jonka kanssa ei ole vielä mitään syvempää keskustelua käyty ja tutustuttu mitenkään. Mut yleensä joku jo siinä olemuksessa tökkää...miten lähestyy, esiintyy ja missä kunnossa.

• Ananias kirjoitti:

Kyllä mäkin olen pinnallinenkin, mutta ehkä myös joustava? Kun minusta etusijalla on se henkilökemia ja miten tulee toimeen keskenään, viihtyy yhdessä.

Elämänarvot, no miten synkkaa helpommin sanottuna. Noista ei mielellään jousta, kun taas ulkonäöstä helposti herkemmin. Valehtelematta on mullakin miestyyppejä joihin en juuri katsokaan. Ne on ns. Tony Halme tyyppiset king kongimaiset ja nosturilla nostettavan pulleat.

• LadyZorro kirjoitti:

Jos tulee tunne, että mä tykkään tosta ihmisestä ihmisenä...niin en kyllä helpolla heivais syrjään siksi, että ulkoisesti ei ookkaan mun ihanne.

Sit etitään ne nätit piirteet ja puolet, kyllä niitä kaikista bruukaa löytyy.

Mut ventovieras tyyppi on tietty helppoa torjua, jos ulkonäkö ei miellytä. Jonka kanssa ei ole vielä mitään syvempää keskustelua käyty ja tutustuttu mitenkään. Mut yleensä joku jo siinä olemuksessa tökkää...miten lähestyy, esiintyy ja missä kunnossa.

Naiset voi ollakin tuollaisia, mutta miehenä en oikein tunnista itsessäni noita piirteitä.

Mulla on ollut romanssintynkää ja olen jopa viihtynytkin sellaisten naisten seurassa joissa on joku häiritsevä ulkoinen ominaisuus. Jossakin vaiheessa on ollut sitten itsekin pakko tunnustaa etten tule pääsemään sinuiksi tuon häiritsevän piirteen kanssa.

Yhdellä oli liian kapeat lanteet suhteessa vyötäröön, se homma kuihtui siihen vaikka muutoin naisellisuudesta ei ollut epäilystäkään. Isot tissit ja isot himot, mutta ne lanteet...

• LadyZorro kirjoitti:

Kyllä mäkin olen pinnallinenkin, mutta ehkä myös joustava? Kun minusta etusijalla on se henkilökemia ja miten tulee toimeen keskenään, viihtyy yhdessä.

Elämänarvot, no miten synkkaa helpommin sanottuna. Noista ei mielellään jousta, kun taas ulkonäöstä helposti herkemmin. Valehtelematta on mullakin miestyyppejä joihin en juuri katsokaan. Ne on ns. Tony Halme tyyppiset king kongimaiset ja nosturilla nostettavan pulleat.

Dodiin, nyt tulee jo vähän totuudellisempaa puhetta.

Seksuaalisuus on tärkeä ulottuvuus, ei voi olla niin että kuka tahansa kelpaisi suhteeseen vain luonteen puolesta.

Jokaisella on joku rima minkä kumppanin tulee ylittää.

• omaisuusko.joustavaksi
        LadyZorro kirjoitti:

mitä kun tutustut tony halmemaiseen tyyppiin ja huomaattekin olette kuin luodut toisillenne ja olette ne oikeat mutta aapelin kanssa huomaatte ette sovi lainkaan toisillenne mutta aapeliin rakastut ja joustat miksi

• ölölkklö
        Ananias kirjoitti:

Niin no.. Zorrolla kuitenkin on jo todella komea, itseään nuorempi mies.

Noin se valinta kuitenkin meni kaikesta luonteen kauneudesta huolimatta.

• ölölkklö kirjoitti:

Hyvä huomio.

Zorro on ihan yhtä pinnallinen kuin muutkin pinnalliset tyypit, mutta tykkää nostaa itseään jalustalle jonakin syvällisenä humanistina.

• Ananias kirjoitti:

Naiset voi ollakin tuollaisia, mutta miehenä en oikein tunnista itsessäni noita piirteitä.

Mulla on ollut romanssintynkää ja olen jopa viihtynytkin sellaisten naisten seurassa joissa on joku häiritsevä ulkoinen ominaisuus. Jossakin vaiheessa on ollut sitten itsekin pakko tunnustaa etten tule pääsemään sinuiksi tuon häiritsevän piirteen kanssa.

Yhdellä oli liian kapeat lanteet suhteessa vyötäröön, se homma kuihtui siihen vaikka muutoin naisellisuudesta ei ollut epäilystäkään. Isot tissit ja isot himot, mutta ne lanteet...

Vetää hiukan hiljaiseksi. 🙄

Sä olet ilmeisesti aika kranttu?😇

• ölölkklö kirjoitti:

Todellako komea? Kiitos ihan hänen puolestaan. Naiset ei kuulemma koskaan ole kehuneet komeaksi, paitsi minä.

Nyt sinä, kumpaa sukupuolta lienetkän. ☺️

• Ananias kirjoitti:

Hyvä huomio.

Zorro on ihan yhtä pinnallinen kuin muutkin pinnalliset tyypit, mutta tykkää nostaa itseään jalustalle jonakin syvällisenä humanistina.

Ai? 😕

Kurjaa jos koet asian noin. Mä koitan puhua rehellisesti subjektiivisen kokemuksen pohjalta kumminkin. En sen enempää jalustoida ihteeni.

• LadyZorro kirjoitti:

Vetää hiukan hiljaiseksi. 🙄

Sä olet ilmeisesti aika kranttu?😇

Luulen että minä olen yhtä kranttu kuin sinäkin Hunkseinesi, mutta minä satun olemaan rehellisempi.

• Mä en usko. 😛

Miks luulet, etten ole rehellinen?

• LadyZorro kirjoitti:

Ai? 😕

Kurjaa jos koet asian noin. Mä koitan puhua rehellisesti subjektiivisen kokemuksen pohjalta kumminkin. En sen enempää jalustoida ihteeni.

Palstalla liikkuvien huhujen mukaan sinä olet suhteessa jonkun entisen Hunks-tanssijan kanssa.

Kuitenkin peräänkuulutat henkistä yhteyttä suhteen perustana. Se on yhtä uskottavaa kuin miljonäärin puheet siitä että vähemmälläkin rahalla voi olla yhtä onnellinen kuin miljonääri.

• omaisuusko.joustavaksi kirjoitti:

mitä kun tutustut tony halmemaiseen tyyppiin ja huomaattekin olette kuin luodut toisillenne ja olette ne oikeat mutta aapelin kanssa huomaatte ette sovi lainkaan toisillenne mutta aapeliin rakastut ja joustat miksi

Olis hyvin vaikeaa tutustua Tony Halmemaiseen tyyppiin irl, koska itse en tekisi mitään aloitetta ko. tyypille.

Ja miehet taas on koko surkeita tekemään aloitteita mulle, tai on ollut. Enää ei tarvitse tehdäkään, kun olen varattu ja viihdyn varauksessani.

Mutta poikkeustilanne olis voinut syntyä, jos olisin tutustunut vaikkapa palstalla kuten mieheeni. Ja ihastunut persoonaan jonka jälkeen tavannut miehen, joka osoittautuu Halmemaiseksi körilääksi.

Irl luultavasti moista ei tapahtuisi.

• Ananias kirjoitti:

Palstalla liikkuvien huhujen mukaan sinä olet suhteessa jonkun entisen Hunks-tanssijan kanssa.

Kuitenkin peräänkuulutat henkistä yhteyttä suhteen perustana. Se on yhtä uskottavaa kuin miljonäärin puheet siitä että vähemmälläkin rahalla voi olla yhtä onnellinen kuin miljonääri.

Huhut on huhuja. Olethan sinäkin J. Depp. Ihmiset nyt on höpöjä höpöttäjiä ja ruokkii huhuja hölmöyttään. 😛

Viisainta ois kuunnella ihmistä itteään eikä huhujen puhujia.

• LadyZorro kirjoitti:

Olis hyvin vaikeaa tutustua Tony Halmemaiseen tyyppiin irl, koska itse en tekisi mitään aloitetta ko. tyypille.

Ja miehet taas on koko surkeita tekemään aloitteita mulle, tai on ollut. Enää ei tarvitse tehdäkään, kun olen varattu ja viihdyn varauksessani.

Mutta poikkeustilanne olis voinut syntyä, jos olisin tutustunut vaikkapa palstalla kuten mieheeni. Ja ihastunut persoonaan jonka jälkeen tavannut miehen, joka osoittautuu Halmemaiseksi körilääksi.

Tuntuu että nyt siirryttiin selittelyjen uppoavaan suohon. Olisitko tehnyt aloitteen Hunks-tanssijalle irl?

Sinä peräänkuulutat henkistä yhteyttä, mutta silti arvioit miehiä ulkonäön perusteella.

• LadyZorro kirjoitti:

Irl luultavasti moista ei tapahtuisi tai miehen pitäisi olla hyvin hyvin itsepintainen ja hakeutua seuraan, niin että huomaisin että se on kiinnostunut minusta.

Mitä silmä ei hae, sitä se ei huomaa jollei silmän eteen asetella.😜

• tekopyhä.ihmisii
        Ananias kirjoitti:

Tuntuu että nyt siirryttiin selittelyjen uppoavaan suohon. Olisitko tehnyt aloitteen Hunks-tanssijalle irl?

Sinä peräänkuulutat henkistä yhteyttä, mutta silti arvioit miehiä ulkonäön perusteella.

ladyzorro on tekopyhä samoin dissedentti tai hän on tekopyhä transvenstiitti ja eivätkä ole joustavia vaikka itse niin väittävät ja valehtelevat vaan ulkonäköä hekin katselee eka

• Ananias kirjoitti:

Peräänkuulutan, koska se on se mikä loppupelissä sinetöi ihmiset yhteen. Henkinen yhteensopivuus, ei ulkokuori.😲

Olen sanonut ja joudun taas sanomaan, ettei mun mieheni miellyttänyt minun silmääni kun hänet kuvissa näin. Naama, länkisääret...vaikka torso olikin nam. Se oli se hänen komeutensa ylevin kohta. Niin kun sanoin olen pinnallinenkin, mutta myös joustava. Tunne hyvästä miehestä vie enempi, kun täydellinen ulkonäkö.

• tekopyhä.ihmisii kirjoitti:

ladyzorro on tekopyhä samoin dissedentti tai hän on tekopyhä transvenstiitti ja eivätkä ole joustavia vaikka itse niin väittävät ja valehtelevat vaan ulkonäköä hekin katselee eka

Housussasi on tekopyhä. 😕

• LadyZorro kirjoitti:

Huhut on huhuja. Olethan sinäkin J. Depp. Ihmiset nyt on höpöjä höpöttäjiä ja ruokkii huhuja hölmöyttään. 😛

Viisainta ois kuunnella ihmistä itteään eikä huhujen puhujia.

Minä olen muistaakseni vain kertonut siitä kuinka nuorempana ajauduin erään saksattaren kanssa hotellihuoneen vuoteeseen koska hän piti minua J. Deppin näköisenä, mutta olen kyllä maininnut ettei minua ja herra Deppiä yhdistä ainakaan ulkonäkö.

Olen joskus kertonutkin siitä, että oikeasti näytän enemmän edesmenneeltä Neuvostoliittolaiselta homolta balettitanssijalta.

Onko niin, ettei miehesi ole ollut Hunkseissa?

• vai.oletko.tekopyhä
        LadyZorro kirjoitti:

Peräänkuulutan, koska se on se mikä loppupelissä sinetöi ihmiset yhteen. Henkinen yhteensopivuus, ei ulkokuori.😲

Olen sanonut ja joudun taas sanomaan, ettei mun mieheni miellyttänyt minun silmääni kun hänet kuvissa näin. Naama, länkisääret...vaikka torso olikin nam. Se oli se hänen komeutensa ylevin kohta. Niin kun sanoin olen pinnallinenkin, mutta myös joustava. Tunne hyvästä miehestä vie enempi, kun täydellinen ulkonäkö.

kai seksuaalista vetoa tunnet silti ja samoin miehelläsi kai pippeli nousee sinulle vai puuttuuko seksuaalinen kipinä ja siksi olette erihuoneissa ja kirjoitatte tänne ja pelaatte pleikkaa kun puuttuu seksi eli et kiihotu miehestäsi

• Ananias kirjoitti:

Minä olen muistaakseni vain kertonut siitä kuinka nuorempana ajauduin erään saksattaren kanssa hotellihuoneen vuoteeseen koska hän piti minua J. Deppin näköisenä, mutta olen kyllä maininnut ettei minua ja herra Deppiä yhdistä ainakaan ulkonäkö.

Olen joskus kertonutkin siitä, että oikeasti näytän enemmän edesmenneeltä Neuvostoliittolaiselta homolta balettitanssijalta.

Onko niin, ettei miehesi ole ollut Hunkseissa?

Heh, kuka homo tanssija? Sano nimi.

Ei hän ymmärrä tanssimisesta mitään, eikä hunksit ole sinnepäinkään. Liian koruton hunksiksi ja iho vikainen. 😏

Ja hunksit yleensä on jotenkin symmetrisiä ja sopusuhtaisia? Ei tuosta hunksia saa kun mielikuvituksissa.

• vai.oletko.tekopyhä kirjoitti:

kai seksuaalista vetoa tunnet silti ja samoin miehelläsi kai pippeli nousee sinulle vai puuttuuko seksuaalinen kipinä ja siksi olette erihuoneissa ja kirjoitatte tänne ja pelaatte pleikkaa kun puuttuu seksi eli et kiihotu miehestäsi

Omaan mieheen tunnen kyllä seksuaalista vetoa. Kaikki vehkeet toimii, nou hätä.🤓

Pelaa lasten kanssa legopeliä.

• haluaa.rakastella
        vai.oletko.tekopyhä kirjoitti:

niin jos kaksi rakastuu niin siihen kuulu kaikki niin siihen kuuluu henkinen yhteenkuuluminen ja seksihalukkuus ja jos jompi kumpi puuttuu niin ei rakastu eikä halua rakastella toista

• olikin.seksikäs
        LadyZorro kirjoitti:

Omaan mieheen tunnen kyllä seksuaalista vetoa. Kaikki vehkeet toimii, nou hätä.🤓

Pelaa lasten kanssa legopeliä.

eli pidit miehesi kuvasta ja pidit länkäsääristä mutta yllä väität muuta kyllä pidit kuvasta näkemästäsi miehestä ja tunsit seksuaalista vetoa

• olikin.seksikäs kirjoitti:

eli pidit miehesi kuvasta ja pidit länkäsääristä mutta yllä väität muuta kyllä pidit kuvasta näkemästäsi miehestä ja tunsit seksuaalista vetoa

Pidin mieheni torsokuvasta, jonka joskus linkitti palstallekin. Mutta kasvot ja tikkujalat länkineen ei kyllä ollut alkuun mikään wau.

Mutta tietyt ilmeet ja eleet sai mut näkemään kaunista kasvoissakin. Nyt mä en enää nää niissä mitään rumaa tai mistä en tykkäis...myös ne tikkujalat länkineen on ihanat. 😄

Rento repaleinen t-paita ja lököpöksy verkkarit..lempee hymy ja silmät..ne ratkaisi ulkonäkö ristiriidat voitoksi. Ja se torso mikä tihkuu miestä.😋

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, kuka homo tanssija? Sano nimi.

Ei hän ymmärrä tanssimisesta mitään, eikä hunksit ole sinnepäinkään. Liian koruton hunksiksi ja iho vikainen. 😏

Ja hunksit yleensä on jotenkin symmetrisiä ja sopusuhtaisia? Ei tuosta hunksia saa kun mielikuvituksissa.

Tanssija oli Rudolf Nurejev, hänestä on joitakin kuvia joissa olemme pitkälti samannäköisiä mutta osa kuvista ei muistuta minua yhtään. Minä en itse edes älynnyt yhteyttä, vaan sen kertoi minulle täysin tuntematon ihminen joka oli seurannut balettia ja jopa nähnyt Nurejevin irl.

Vai ei ole Hunks? No sitten on paha sanoa sinua pinnalliseksi jos miehesi ei ole tuhansien naisten märkien päiväunien kohde kuten palstalla väitetään.

• muuttunut.mies
        olikin.seksikäs kirjoitti:

ja eikö töissä ole ja eikö enään tee pitkää päivää ja kotiin tultua pelaa pleikkaa nukkumiseen asti erihuoneessa ja herättyään lähtee töihin vaan leikkii legoilla ja juttelette toisillenne

• LadyZorro kirjoitti:

Pidin mieheni torsokuvasta, jonka joskus linkitti palstallekin. Mutta kasvot ja tikkujalat länkineen ei kyllä ollut alkuun mikään wau.

Mutta tietyt ilmeet ja eleet sai mut näkemään kaunista kasvoissakin. Nyt mä en enää nää niissä mitään rumaa tai mistä en tykkäis...myös ne tikkujalat länkineen on ihanat. 😄

Rento repaleinen t-paita ja lököpöksy verkkarit..lempee hymy ja silmät..ne ratkaisi ulkonäkö ristiriidat voitoksi. Ja se torso mikä tihkuu miestä.😋

Ekat kuvat ei olleet sitä miestyyppiä joka kadulla kiinnittäis mun huomion. Vielä kalju muhkurainen epäsymmetrinen kallo...ei ihan ollut se mitä ihastelis naps vaan. Mutta nekin alkaa näyttää hyvälle, kun ihmisestä tykkää muuten...epätäydellisen täydellinen.

Kauneusvirheet voi olla kauniitakin lopulta.

• Ananias kirjoitti:

Tanssija oli Rudolf Nurejev, hänestä on joitakin kuvia joissa olemme pitkälti samannäköisiä mutta osa kuvista ei muistuta minua yhtään. Minä en itse edes älynnyt yhteyttä, vaan sen kertoi minulle täysin tuntematon ihminen joka oli seurannut balettia ja jopa nähnyt Nurejevin irl.

Vai ei ole Hunks? No sitten on paha sanoa sinua pinnalliseksi jos miehesi ei ole tuhansien naisten märkien päiväunien kohde kuten palstalla väitetään.

Kävin oitis googlettamassa. Muistutti yhtä Jusaa jonka joskus pentuna tunsin. Kasvojen malli.

Leuanluusto jne.

Ei, hän ei ole malli eikä tanssija. Ykstotinen besserwisseri ja omalle huumorilleen naurava taiteilija korkeintaan. Mä sitten nauran sille brassailulle...

• rakkautta.sekin.on.kai
        LadyZorro kirjoitti:

eli tyydyit häneen kun et muutakaan saanut ja nyt yrität sietää ja ajattelet kyllä vuosien päästä siihen tottuu ja kai 100v päästä voi näyttää siedettävältä

• muuttunut.mies kirjoitti:

ja eikö töissä ole ja eikö enään tee pitkää päivää ja kotiin tultua pelaa pleikkaa nukkumiseen asti erihuoneessa ja herättyään lähtee töihin vaan leikkii legoilla ja juttelette toisillenne

Kesäloma, kesäloma...lakisääteinen. ☺️

Meillä on aikaa toisillemmekin sen minkä koemme tarvivamme. Muut on huonoja asettamaan sille tarpeelle mittasuhteita ja päämääriä...sekin kun on subjektiivista. Niinpä sitä ei ulkoisteta muille, päätetään ite mikä meille riittä toisiamme.

• rakkautta.sekin.on.kai kirjoitti:

eli tyydyit häneen kun et muutakaan saanut ja nyt yrität sietää ja ajattelet kyllä vuosien päästä siihen tottuu ja kai 100v päästä voi näyttää siedettävältä

En tyytynyt, vaan rakastuin. Epätäydellisyys on rakastettavaa, täydellisyys tylsää. ☺️

• oho.olitkin.paksuna
        LadyZorro kirjoitti:

Ekat kuvat ei olleet sitä miestyyppiä joka kadulla kiinnittäis mun huomion. Vielä kalju muhkurainen epäsymmetrinen kallo...ei ihan ollut se mitä ihastelis naps vaan. Mutta nekin alkaa näyttää hyvälle, kun ihmisestä tykkää muuten...epätäydellisen täydellinen.

Kauneusvirheet voi olla kauniitakin lopulta.

eli tapasitte ja mies pani paksuksi ja kumpikin tietää ettei muita saisi eli sinä lapsesi kanssa ja hän yksin ja pakko yhteen mennä halusi tai ei niin yhoona on vaikea löytää ketään

• LadyZorro kirjoitti:

Kävin oitis googlettamassa. Muistutti yhtä Jusaa jonka joskus pentuna tunsin. Kasvojen malli.

Leuanluusto jne.

Ei, hän ei ole malli eikä tanssija. Ykstotinen besserwisseri ja omalle huumorilleen naurava taiteilija korkeintaan. Mä sitten nauran sille brassailulle...

Ehkä Nurejevkin oli vain bessewisseri, mutta myös aikakautensa arvostetuin miespuolinen balettitanssija.

Ilman vankkaa ammattitaitoaan, ehkä moni "ladyzorro" olisi nauranut miehen brassailulle...

• Ladyout
        LadyZorro kirjoitti:

En tyytynyt, vaan rakastuin. Epätäydellisyys on rakastettavaa, täydellisyys tylsää. ☺️

Se on tuo kohta mistä Ananiaskin kirjoitti. On tunteita, mutta ulkonäkö ei aivan miellytä. Tehdään päätös seuraako tunnetta ettei ulkonäkö aivan miellytä vai tunnetta, että liian kiva tyyppi hylätä vaikkei ulkonäkö täysin miellytäkään.

Mä valitsin tykätä, koska meillä synkkas. Ja hyvä niin, kun nyt ne ulkoisetkin seikat on hyväksytty ja tykättyjä.

Nyt pakko mennä ruokaa tekee!

• älä.pilaa.elämääsi
        Ladyout kirjoitti:

Se on tuo kohta mistä Ananiaskin kirjoitti. On tunteita, mutta ulkonäkö ei aivan miellytä. Tehdään päätös seuraako tunnetta ettei ulkonäkö aivan miellytä vai tunnetta, että liian kiva tyyppi hylätä vaikkei ulkonäkö täysin miellytäkään.

Mä valitsin tykätä, koska meillä synkkas. Ja hyvä niin, kun nyt ne ulkoisetkin seikat on hyväksytty ja tykättyjä.

Nyt pakko mennä ruokaa tekee!

esim nainen joka on mukava mutta ei tunne seksuaalista vetoa häneen niin vaikka kuinka olisi yhdessä niin tunteita ei tule eikä seksuaalista halua tule eli voi olla ystävä samoin seksikäs nainen mutta ikävä niin ei tunne vetoa eikä ole tunteita eikä edes ystävä mutta jos on mukava ja seksikäs niin tuntee vetoa ja tulee tunteita rakastuu niin etkö tule muiden kanssa toimeen vai miksi olet onnettomassa suhteessa eli pakko seksiä teillä tai onko sitä ollenkaan

• jgkhkj
        älä.pilaa.elämääsi kirjoitti:

esim nainen joka on mukava mutta ei tunne seksuaalista vetoa häneen niin vaikka kuinka olisi yhdessä niin tunteita ei tule eikä seksuaalista halua tule eli voi olla ystävä samoin seksikäs nainen mutta ikävä niin ei tunne vetoa eikä ole tunteita eikä edes ystävä mutta jos on mukava ja seksikäs niin tuntee vetoa ja tulee tunteita rakastuu niin etkö tule muiden kanssa toimeen vai miksi olet onnettomassa suhteessa eli pakko seksiä teillä tai onko sitä ollenkaan

Demiseksuaali

• oho.olitkin.paksuna kirjoitti:

eli tapasitte ja mies pani paksuksi ja kumpikin tietää ettei muita saisi eli sinä lapsesi kanssa ja hän yksin ja pakko yhteen mennä halusi tai ei niin yhoona on vaikea löytää ketään

Ei ja ei. ☺️

• älä.pilaa.elämääsi kirjoitti:

Pilalle mun elämä menis, jos valitsisin jonkun miehen, jota en henkisiltä ominaisuuksiltaan pystyis rakastamaan. Seksuaalisuus ei ole kaikki...edes parisuhteessa.

Eli pysyn tässä, miehen kanssa jota rakastan ja myös haluan.

• älä.pilaa.elämääsi kirjoitti:

"esim nainen joka on mukava mutta ei tunne seksuaalista vetoa häneen niin vaikka kuinka olisi yhdessä niin tunteita ei tule eikä seksuaalista halua tule eli voi olla ystävä samoin seksikäs nainen mutta ikävä niin ei tunne vetoa eikä ole tunteita eikä edes ystävä mutta jos on mukava ja seksikäs niin tuntee vetoa ja tulee tunteita rakastuu niin etkö tule muiden kanssa toimeen vai miksi olet onnettomassa suhteessa eli pakko seksiä teillä tai onko sitä ollenkaan"

-Hyvä kommentti.

Nämä muutamat "romanssinpoikaset" joista puhuin ja joista ei tullut ulkonäöllisistä syistä mitään, olivatkin enemmän henkistä viehätystä. Suhteissa oli seksiäkin, mutta se ei ollut spontaania vaan se vaati pitkää tunnelmaan virittäytymistä.

Seksiä oli ennemminkin tavan kuin himon vuoksi.

• älä.tyydy.ja.alistu
        LadyZorro kirjoitti:

Pilalle mun elämä menis, jos valitsisin jonkun miehen, jota en henkisiltä ominaisuuksiltaan pystyis rakastamaan. Seksuaalisuus ei ole kaikki...edes parisuhteessa.

Eli pysyn tässä, miehen kanssa jota rakastan ja myös haluan.

entä mies jota haluat seksuaalisesti ja haluat henkisesti ja olette kuin kaksi marjaa ja kumpikin haluaa seksiä ja olette oikeasti onnellisia ja rakastuneita toisiinne ja seksi tulee luonnostaan ja jonka vierellä et pysy pakosta vaan haluat olla kyllä sellaisiakin miehiä on

• älä.tyydy.ja.alistu kirjoitti:

entä mies jota haluat seksuaalisesti ja haluat henkisesti ja olette kuin kaksi marjaa ja kumpikin haluaa seksiä ja olette oikeasti onnellisia ja rakastuneita toisiinne ja seksi tulee luonnostaan ja jonka vierellä et pysy pakosta vaan haluat olla kyllä sellaisiakin miehiä on

Niin eli sellainen mies, kun mulla jo on? Minä en huuda kovaan äänen seksielämästäni, kun se on meidän intiimi asiamme. Mutta jos nyt on pakko siitäkin jotakin sanoa, niin olen elämni ensimmäisen ja viimeisen kerran nyt suhteessa mieheen, jonka kanssa seksistä nautin.

Joka ikinen kerta...eli voit unohtaa nyt seksillä myymisen. ☺️

Mulla on kaikki tarpeellinen tuossa nokkani edessä. Kukaan muu ei olis mulle sen parempi...enkä kaipaa muita miehiä. Kiitos vaan.

• tosi.outoa
        LadyZorro kirjoitti:

Niin eli sellainen mies, kun mulla jo on? Minä en huuda kovaan äänen seksielämästäni, kun se on meidän intiimi asiamme. Mutta jos nyt on pakko siitäkin jotakin sanoa, niin olen elämni ensimmäisen ja viimeisen kerran nyt suhteessa mieheen, jonka kanssa seksistä nautin.

Joka ikinen kerta...eli voit unohtaa nyt seksillä myymisen. ☺️

Mulla on kaikki tarpeellinen tuossa nokkani edessä. Kukaan muu ei olis mulle sen parempi...enkä kaipaa muita miehiä. Kiitos vaan.

nyt suutuit kun tiedät valitsit miehen johon et tunne seksuaalista vetoa ja on sinusta ruma mies ja tiedät parempiakin on ja saisit paremman niin miten pystyt vastenmielisen ja ruman miehen kanssa seksiä johon et tunne seksuaalista vetoa mutta mitä olen lukenut kirjoituksiasi niin teillä ei mene hyvin kiristääkö se sinua olemaan suhtessa tai pelkäätkö häntä jos eroat ja etsit paremman miehen vai petättekö kumpikin ja luvan kanssa mutta aika harva on suhteessa vastenmielisen kanssa vaikka olisi kuinka mukava ja henkistä juttua

• tosi.outoa kirjoitti:

nyt suutuit kun tiedät valitsit miehen johon et tunne seksuaalista vetoa ja on sinusta ruma mies ja tiedät parempiakin on ja saisit paremman niin miten pystyt vastenmielisen ja ruman miehen kanssa seksiä johon et tunne seksuaalista vetoa mutta mitä olen lukenut kirjoituksiasi niin teillä ei mene hyvin kiristääkö se sinua olemaan suhtessa tai pelkäätkö häntä jos eroat ja etsit paremman miehen vai petättekö kumpikin ja luvan kanssa mutta aika harva on suhteessa vastenmielisen kanssa vaikka olisi kuinka mukava ja henkistä juttua

En ole suuttunut, vain pitkästynyt tähän jaaritteluun...vaihda mies. :)

Eri tunnetila.

• mummojen.juttuja
        LadyZorro kirjoitti:

En ole suuttunut, vain pitkästynyt tähän jaaritteluun...vaihda mies. :)

Eri tunnetila.

niin tietysti en tiedä tuffien ja mummujen suhteista eli oletteko jo yli 80v niin ei kai seksi ole enään iäkkäämpänä tärkeää tai onko miehesi 92v niin kai se henkinen juttu on silloin tärkeää ja kun ei enään pysty sekstailemaan vaikka haluja olisikin

• mummojen.juttuja kirjoitti:

niin tietysti en tiedä tuffien ja mummujen suhteista eli oletteko jo yli 80v niin ei kai seksi ole enään iäkkäämpänä tärkeää tai onko miehesi 92v niin kai se henkinen juttu on silloin tärkeää ja kun ei enään pysty sekstailemaan vaikka haluja olisikin

Höpö höpö.

• LadyZorro kirjoitti:

Höpö höpö.

En nyt ota kantaa sinun suhteeseesi, mutta kommentoin yleisellä tasolla.

Seksi on lopulta kuitenkin hyvin määräävä tekijä parisuhteilussa, niinpä fyysistä viehättävyyttä ei voi vähätellä.

• ehkä.joku.fetissi
        LadyZorro kirjoitti:

Höpö höpö.

nyt lopettelen mutta et vastannut miten pystyt rakastelemaan vastenmielisen ja ruman kanssa

• sasasabbj
        LadyZorro kirjoitti:

Todellako komea? Kiitos ihan hänen puolestaan. Naiset ei kuulemma koskaan ole kehuneet komeaksi, paitsi minä.

Nyt sinä, kumpaa sukupuolta lienetkän. ☺️

No esim. pönttö tällä palstalla. :)

Ei siinä mitään -itsekin pidän komeista miehistä.

En vaan halua antaa täällä turhaa toivoa kenellekään. Ongelmaa pitäisi yrittää ratkaista siitä kulmasta, mitä ulkonäölleen voi tehdä, jos se ei miellytä vastakkaista sukupuolta.

• Ananias kirjoitti:

En nyt ota kantaa sinun suhteeseesi, mutta kommentoin yleisellä tasolla.

Seksi on lopulta kuitenkin hyvin määräävä tekijä parisuhteilussa, niinpä fyysistä viehättävyyttä ei voi vähätellä.

Ei voi ei, mutta on ihmisiä kuten minä jolle tunteet syntyy sisimmästä. Jos miehen sisin ei minusta ole hurmaava, se on aivan sama miten komea ja erotiikkaa valuva se on ulkoisesti..se ei sytytä mun seksinnälkäänikään. Ts. ihan turha mies mun kannalta siinä suhteessa.

Ja tunteet pääosin syntyy vain yhteisymmärryksestä, siitä että toisen ajatusmaailma kiinnostaa ja tuntuu vetoavalle. Seksi ei oe ensimmäinen asia, joka miehessä kiinnostaa. Ehkä vasta se toinen. :D

• sasasabbj kirjoitti:

No esim. pönttö tällä palstalla. :)

Ei siinä mitään -itsekin pidän komeista miehistä.

En vaan halua antaa täällä turhaa toivoa kenellekään. Ongelmaa pitäisi yrittää ratkaista siitä kulmasta, mitä ulkonäölleen voi tehdä, jos se ei miellytä vastakkaista sukupuolta.

No Pönttö taas ei tietääkseni ole häntä nähnyt. Mielikuva komea siis vain. :)

Tottakai, mutta minä vilpittömästi uskon ja tarkoitan mitä kirjoitan. Tuolla toisessa ketjussa kehoitin tuomaan hyviä puoliaan esiin ja kehittämään niitä...uskon kumminkin, etä yksikin maltillinen ihminen voi olla kannustajana parempi, kun pussillinen potkijoita.

Toivoa on, aina kun siihen uskoo.

• LadyZorro kirjoitti:

Ei voi ei, mutta on ihmisiä kuten minä jolle tunteet syntyy sisimmästä. Jos miehen sisin ei minusta ole hurmaava, se on aivan sama miten komea ja erotiikkaa valuva se on ulkoisesti..se ei sytytä mun seksinnälkäänikään. Ts. ihan turha mies mun kannalta siinä suhteessa.

Ja tunteet pääosin syntyy vain yhteisymmärryksestä, siitä että toisen ajatusmaailma kiinnostaa ja tuntuu vetoavalle. Seksi ei oe ensimmäinen asia, joka miehessä kiinnostaa. Ehkä vasta se toinen. :D

"Ei voi ei, mutta on ihmisiä kuten minä jolle tunteet syntyy sisimmästä. Jos miehen sisin ei minusta ole hurmaava, se on aivan sama miten komea ja erotiikkaa valuva se on ulkoisesti..se ei sytytä mun seksinnälkäänikään. Ts. ihan turha mies mun kannalta siinä suhteessa."

Tunteet syntyy sisimmästä, mutta kiinnostus usein ulkoisista tekijöistä.

Minä en voi välttyä ajatukselta että sulle ja dissille nää jutut sisimmän ja ihmisyyden merkityksestä ovat jotakin "politiikkaa", ei niinkään realiteetteihin nojaavaa keskustelua. Kyllä se vain on tosi, että suurin osa lähestymisistä lähtee fyysisestä kiinnostuksesta. Ei kukaan lähesty rumia ihmisiä vain tutustuakseen näiden sisimpään.

• ehkä.joku.fetissi kirjoitti:

nyt lopettelen mutta et vastannut miten pystyt rakastelemaan vastenmielisen ja ruman kanssa

Kattelemalla sitä kaunista ja komeaa kohtaa. Torsoa. :D

Helposti.

• Ananias kirjoitti:

"Ei voi ei, mutta on ihmisiä kuten minä jolle tunteet syntyy sisimmästä. Jos miehen sisin ei minusta ole hurmaava, se on aivan sama miten komea ja erotiikkaa valuva se on ulkoisesti..se ei sytytä mun seksinnälkäänikään. Ts. ihan turha mies mun kannalta siinä suhteessa."

Tunteet syntyy sisimmästä, mutta kiinnostus usein ulkoisista tekijöistä.

Minä en voi välttyä ajatukselta että sulle ja dissille nää jutut sisimmän ja ihmisyyden merkityksestä ovat jotakin "politiikkaa", ei niinkään realiteetteihin nojaavaa keskustelua. Kyllä se vain on tosi, että suurin osa lähestymisistä lähtee fyysisestä kiinnostuksesta. Ei kukaan lähesty rumia ihmisiä vain tutustuakseen näiden sisimpään.

Kyllä mä lähestyn. :)

Kai me ollaan sitten vaan erilaisia nuoria.

• LadyZorro kirjoitti:

Kyllä mä lähestyn. :)

Kai me ollaan sitten vaan erilaisia nuoria.

Sinulla ei ole käsittääkseni muuta sosiaalista elämää kuin palstailu...

Et ole ehkä henkilö joka voisi ottaa uskottavimmin kantaa siihen kuinka ihmiset toimivat irl.

• Ananias kirjoitti:

Sinulla ei ole käsittääkseni muuta sosiaalista elämää kuin palstailu...

Et ole ehkä henkilö joka voisi ottaa uskottavimmin kantaa siihen kuinka ihmiset toimivat irl.

Ei juuri enää nykyään, koulun ja työpaikan ja sukulaisien ihmisien lisäksi. Siinä on riittävästi. :)

Olen valinnut tämmösen itselleni mukavemman tyylin elää. Vähemmän ihmisiä, vähemmän stressiä. Kun luovuin sosiaalisista juoksuista, tulin onnellisemmaksi ihmiseksi. Löytyi rauha. Sisäinen rauha.

• LadyZorro kirjoitti:

Ei juuri enää nykyään, koulun ja työpaikan ja sukulaisien ihmisien lisäksi. Siinä on riittävästi. :)

Olen valinnut tämmösen itselleni mukavemman tyylin elää. Vähemmän ihmisiä, vähemmän stressiä. Kun luovuin sosiaalisista juoksuista, tulin onnellisemmaksi ihmiseksi. Löytyi rauha. Sisäinen rauha.

Ymmärrän kuvion vallan hyvin.

Palstaillessa ulkonäkö on toissijaista, kumppania hakiessa irl se ei olekaan toissijaista.

• Ananias kirjoitti:

Ymmärrän kuvion vallan hyvin.

Palstaillessa ulkonäkö on toissijaista, kumppania hakiessa irl se ei olekaan toissijaista.

Juu ja palstaillessa tai kirjeenvaihdossa, sen ihmisen ajatusmaailma on se minkä ekana näät ja kohtaat. Jos siihen tykästyy alkaa olemaan matala kynnys pitää tyypistä muutenkin.

Mä näen siksi ehkä asian erilailla, kun oon tottunut keskustelemalla tutustumaan. En pokaamalla ulkonäön vuoksi tai takia.

• LadyZorro kirjoitti:

Juu ja palstaillessa tai kirjeenvaihdossa, sen ihmisen ajatusmaailma on se minkä ekana näät ja kohtaat. Jos siihen tykästyy alkaa olemaan matala kynnys pitää tyypistä muutenkin.

Mä näen siksi ehkä asian erilailla, kun oon tottunut keskustelemalla tutustumaan. En pokaamalla ulkonäön vuoksi tai takia.

Siis irl myöskin keskustelemalla. Ekaa poikavakeria lukuunottamatta. Se oli nolo känni kämmi.

• alhainenäo
        oho.olitkin.paksuna kirjoitti:

Lopeta jo, välimerkitön pönttö.

• Vaikea vastata jo senkin vuoksi, että en tiedosta että itselläni olisi edes koskaan ollut mitään ihannettta. Ja käytännössäkin suhdeviritelmien toisista osapuolista on vaikea keksiä mitään ulkoista yhteistä tekijää.

Mun osalta paljon oleellisempaa on ollut, onko jostain syystä yleensäkään muodostunut motiivi tai mahdollisuus tutustumiseen. Ja tuohon oleellisesti usein on varmaan vaikuttanut se miten nainen on arvioinut omaa ulkonäköäni tai olemustani.

• Tää on mainio tulokulma. Noin se varmaan monesti tapahtuukin.

Ihannetta on minunkin vaikea määritellä, kun sekin muuttuu jatkuvasti sallivammaksi...jos se nyt koskaan on mahdottoman poissulkeva ollutkaan.

Varmaan on ollut...ulkopuolisen silmin katottuna ainaskin.

• No enpä ole huomannut, että olisin ihastunut kehenkään, jossa olisi jotain häiritsevää vaikkapa ulkonäössä. Tutustunut olen kyllä sellaisiin, mitkä eivät ole fyysisesti olleet niin kiinnostavia, mutta vaikea sanoa, että johtuuko se kiinnostuksen puuttuminen sitten jostain ulkonäköseikasta, vaiko vaan persoonallisuudesta, kun ei ole kolahtanut?

• nb656nbnb

Olet käsittääkseni vähän alle nelikymppinen.. Tuo on ihan järjettömän suuri ongelma nykyään! Mistä hitosta se mahtaa johtua? (Sullakin on varmaan paljon vientiä..)

Ei säväytä / elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet täysin erillaiset / "miljoona" asiaa, mitkä pitäisi sovittaa yhteen tms. tms. tms.

• Hetki sitten puhuit ihmisyydestä ja siitä kuinka sukupuoliroolit voisi heittää romukoppaan. Mulle jäi vähän sellainen kuva että olet kaikkiruokainen jos vain henkinen yhteys löytyy.

Nyt paljastuu että vaatimattomamman näköiset naiset eivät saa sinussa mitään reaktioita aikaan.

• nb656nbnb kirjoitti:

Olet käsittääkseni vähän alle nelikymppinen.. Tuo on ihan järjettömän suuri ongelma nykyään! Mistä hitosta se mahtaa johtua? (Sullakin on varmaan paljon vientiä..)

Ei säväytä / elämäntavat ja kiinnostuksen kohteet täysin erillaiset / "miljoona" asiaa, mitkä pitäisi sovittaa yhteen tms. tms. tms.

No ei tässä alle nelikymppisissä keikuta kuin vajaa kuukausi, kun tulee pyöreet täyteen...

Siis mikä ongelma?

Jos tarkoitat, että ulkonäkökeskeisys tai muu vaivaa? No ihmisiä keskimäärin vaivaa kaikki, kun on epävarma itsestään ja suoranaisesti kyttää toisesta ennemmin epäkohtia kuin varsinaista ihmistä takana. Mutta pitäisi ymmärtää, että se on sellaisen ulkonäkökeskeisen ihmisen oma asia.

• Mikä voisi olla häiritsevää ulkonäössä, voitko antaa jonkun esimerkin?🙃

• Jännää. Itselleni nimenomaan joku häiritsevä juttu on se mikä kiinnittää huomion ja pysyy kiinnostavana. Siksi esim. missit usein ei kolahda mitenkään. Ihan käytännössäkin todistetustikin mä olen osannut olla huomaamatta semmoisia porukasta.

• Ananias kirjoitti:

Hetki sitten puhuit ihmisyydestä ja siitä kuinka sukupuoliroolit voisi heittää romukoppaan. Mulle jäi vähän sellainen kuva että olet kaikkiruokainen jos vain henkinen yhteys löytyy.

Nyt paljastuu että vaatimattomamman näköiset naiset eivät saa sinussa mitään reaktioita aikaan.

No kuka näkee vaatimattomuuden mitenkin? En minä ole missään vaihessa väittänyt, että joku epämiellyttävän oloinen ihminen minua kiinnostaisi kumppanikanditaattina. Ulkonäkökysymykset on vaan niin tunnepohjaisia, että niihin on kenenkään vaikea edes mitään kriteeriä sanoa niin, että kukaan muu sen juuri oikein ymmärtää. Toiselle kaunis ihminen on toiselle jotain päinvastaista.

Ennemmin minä tuon ihmisyysaspektin sanoisin niin, että kauneus ei yksin riitä, pitää olla sopiva ihminen... Ei tarvitse olla epämiellyttävä ulkonäöllisesti, että voi olla sopiva ihmisenä...

Jotenkin täällä palstalla aina mennään joko toiseen tai toiseen päätyyn...

• Dissident kirjoitti:

No kuka näkee vaatimattomuuden mitenkin? En minä ole missään vaihessa väittänyt, että joku epämiellyttävän oloinen ihminen minua kiinnostaisi kumppanikanditaattina. Ulkonäkökysymykset on vaan niin tunnepohjaisia, että niihin on kenenkään vaikea edes mitään kriteeriä sanoa niin, että kukaan muu sen juuri oikein ymmärtää. Toiselle kaunis ihminen on toiselle jotain päinvastaista.

Ennemmin minä tuon ihmisyysaspektin sanoisin niin, että kauneus ei yksin riitä, pitää olla sopiva ihminen... Ei tarvitse olla epämiellyttävä ulkonäöllisesti, että voi olla sopiva ihmisenä...

En usko että kukaan täällä haluaisi mennä mitenkään erityisemmin päädystä toiseen, mutta olet ottanut niin vahvasti roolia palstalla nimenomaan tuon ihmisyyden korostamisen suhteen sukupuolen sijaan, että huomaan itsekin pohtivani mitä Dissi oikeasti tarkoittaa.

Liekö tästä paria iltaa kauemmin, kun palstalla keskusteltiin pitkälti siitä että sulle naiset eivät ole naisia vaan ihmisiä ja suhde syntyy keskusteluyhteyden kautta.

Nyt syntyy kuva siitä että ajatukset ovat kääntyneet 180°.

• Dissident kirjoitti:

Niinpä subjektiisia kokemuksia on hankala pukea kuviksi ja joskus sanoiksikin,vieläpä niin että toinen sen käsittäisi kuten toivoisi. Ja samalla tavalla mitä itse...

• Ananias kirjoitti:

En usko että kukaan täällä haluaisi mennä mitenkään erityisemmin päädystä toiseen, mutta olet ottanut niin vahvasti roolia palstalla nimenomaan tuon ihmisyyden korostamisen suhteen sukupuolen sijaan, että huomaan itsekin pohtivani mitä Dissi oikeasti tarkoittaa.

Liekö tästä paria iltaa kauemmin, kun palstalla keskusteltiin pitkälti siitä että sulle naiset eivät ole naisia vaan ihmisiä ja suhde syntyy keskusteluyhteyden kautta.

No niinpä, dissiilklä tuntuu toisinaan menevän teoria vs. käytäntö vähän eri tahtiin :D Ei mulle voinut millään myöntää että se on kokonaisuus joka kiinnostaa vaan piti palastaa nainen naisminään ja ihmisminään joista se ihmisminä on kiiinnostavampi mutta nyt taas paljastuu (tai ei kai se mikään paljastus ole kun kaikki tietää ettei se pelkkä henkinen osuus riitä) että dissi on aivan yhtä pinnallinen ja kuorta tuijottava kuin muutkin. Dissi tuolla kommnentoi:

"Tutustunut olen kyllä sellaisiin, mitkä eivät ole fyysisesti olleet niin kiinnostavia, mutta vaikea sanoa, että johtuuko se kiinnostuksen puuttuminen sitten jostain ulkonäköseikasta, vaiko vaan persoonallisuudesta, kun ei ole kolahtanut?"

Ei se ole yhtään vaikea, dissin pitäis vaan oppia tuntemaan itsensä ja myöntää sitten itsetutkistelun jälkeen että on ihan yhtä pinnallinen ja himokas paskiainen kuin me muutkin :D

No niinpä, dissiilklä tuntuu toisinaan menevän teoria vs. käytäntö vähän eri tahtiin :D Ei mulle voinut millään myöntää että se on kokonaisuus joka kiinnostaa vaan piti palastaa nainen naisminään ja ihmisminään joista se ihmisminä on kiiinnostavampi mutta nyt taas paljastuu (tai ei kai se mikään paljastus ole kun kaikki tietää ettei se pelkkä henkinen osuus riitä) että dissi on aivan yhtä pinnallinen ja kuorta tuijottava kuin muutkin. Dissi tuolla kommnentoi:

"Tutustunut olen kyllä sellaisiin, mitkä eivät ole fyysisesti olleet niin kiinnostavia, mutta vaikea sanoa, että johtuuko se kiinnostuksen puuttuminen sitten jostain ulkonäköseikasta, vaiko vaan persoonallisuudesta, kun ei ole kolahtanut?"

Ei se ole yhtään vaikea, dissin pitäis vaan oppia tuntemaan itsensä ja myöntää sitten itsetutkistelun jälkeen että on ihan yhtä pinnallinen ja himokas paskiainen kuin me muutkin :D

Dissi: "Tutustunut olen kyllä sellaisiin, mitkä eivät ole fyysisesti olleet niin kiinnostavia, mutta vaikea sanoa, että johtuuko se kiinnostuksen puuttuminen sitten jostain ulkonäköseikasta, vaiko vaan persoonallisuudesta, kun ei ole kolahtanut?"

Harmis: "Ei se ole yhtään vaikea, dissin pitäis vaan oppia tuntemaan itsensä ja myöntää sitten itsetutkistelun jälkeen että on ihan yhtä pinnallinen ja himokas paskiainen kuin me muutkin :D"

-Tässä kohtaa kyllä pisteet loogisuudesta menee täysin Harmikselle. Dissi puhuu usein itsetutkiskelun merkityksestä, näyttää vain siltä että siitä olisi eniten apua hänelle itselleen.

• LadyZorro kirjoitti:

Mikä voisi olla häiritsevää ulkonäössä, voitko antaa jonkun esimerkin?🙃

No sehän voi olla mitä vaan? Vaikka luomi nenänpäässä...

Joskus kävin treffeillä tapaamassa naisia, joka olivat laittanut kuvansa johonkin treffipalveluun ja se totuus olikin jotain muuta... Kuvakulmilla ja kuvankäsittelyohjelmilla saa muokattua ja muutettua totuutta aika paljon. Sitten kun tapasi, ei osannut sanoa, että kumpiko tökkäsi enemmän... Se että selkeästi kuva ei vastannut todellisuutta, vai se itse todellinen olemus. Myös tuohon manipulointiinkin on ollut selkeä syy...ja minusta se on itsestään epävarmuus, jonka saattoi aistia muutenkin tapaamisella.

Yleensä treffasin tuollaisen naisen kanssa ja vietin aikaa ihan normaalisti, sekä olin kohtelias ja mukava, mutta seuraavia treffejä en sitten sopinut, vaan sanoin, että parempi on kummankin jatkaa etsimistä.

Mutta tuohon alkuperäiseen kysymykseen tässä tuli mietittyä sellainen näkemys, että onhan johonkin sellaiseen naiseen voinut ihastuakin, jonka ulkonäkö ei ole ollut se huikein ominaisuus, vaan se on ollut jonkinlainen sharmi. Sellainen itseensä tyytyväisyys ja iloinen mieli ja hymy kyllä pukee naista kuin naista....

• Ananias kirjoitti:

Niin, sinun päässäsi on selkeästi vaan joko/tai-ajattelukaava. Olethan esimerkiksi sanonut suoraan täällä, että et ystävysty naisien kanssa muuten vaan, vaan aina on oltava seksuaalisesti kiinnostunut. Olet eritavalla ajatteleva ihminen kuin minä.

Minähän sanon edelleen, että se ihmisyys on tärkeintä...sinä olet ihmisenä sellainen ja minä tälläinen...joku nainenkin saa olla ihan omansa ja se on se juttu...

En minä näe tässä yhtään mitään sekavaa....

• scrg kirjoitti:

Jännää. Itselleni nimenomaan joku häiritsevä juttu on se mikä kiinnittää huomion ja pysyy kiinnostavana. Siksi esim. missit usein ei kolahda mitenkään. Ihan käytännössäkin todistetustikin mä olen osannut olla huomaamatta semmoisia porukasta.

No siis häiritsevä on minulle enemmänkin nyt jokin härnäävän ärsyttävä tms. tässä suhteessa, mutta kyllähän jokin erikoisuus osaa myös kiinnostaa...

• Dissident kirjoitti:

Niin, sinun päässäsi on selkeästi vaan joko/tai-ajattelukaava. Olethan esimerkiksi sanonut suoraan täällä, että et ystävysty naisien kanssa muuten vaan, vaan aina on oltava seksuaalisesti kiinnostunut. Olet eritavalla ajatteleva ihminen kuin minä.

Minähän sanon edelleen, että se ihmisyys on tärkeintä...sinä olet ihmisenä sellainen ja minä tälläinen...joku nainenkin saa olla ihan omansa ja se on se juttu...

Mitern se ihmisyys voi olla tärkein kun itsekin tuossa edellisessä myönnät että et ole yksiä treffejä enempää vaivautunut siitä ihmisyydestä ottamaan selvää kun taas jos ulkonäkö on ollut sinusta ok on myös ollut ok useammatkin treffit, olet siis jaksanut sitä ihmisyyttä lähteä syvemmin luotaamaan vain hyväksymäsi näköisiltä. Näillä tiedoilla väittäisin että sulle(kin) ulkonäkö on tärkeämpi ja sen jälkeen vasta tulee sitten kaikki muu.

Eli olisin ei-pinnallinen, jos olisin etsinyt Notr Damin kellonsoittajalta näyttävän kyhmyselän, joka on mukava ihminen?

WTF! Pikkuisen teillä äijillä nyt ampuu yli!

En ole missään vaiheessa väittänyt, että haluaisin itselleni minussa epämiellyttäviä fiiliksiä aiheuttavaa naista! Kyllä minusta ihmisen pitää miellyttää kokonaan toista, eikä siihen riitä pelkkä sisäinen kauneus ihmisenä. Etsikää sellainen kommentti minulta ja sitten alkakaa jauruamaan tällästä pa.kaa.

• Dissident kirjoitti:

Olen sanonut etten hakeudu sellaisten naisten seuraan jotka eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. En usko että olisin tuossa suhteessa edes poikkeava, mieluummin rehellinen.

Minun on todella vaikea kuvitella että ryhtyisin rakentamaan ystävyyssuhdetta naiseen johon en tunne vetoa. Ei tuollaiseen suhteeseen olisi mitään syytä.

Minä kuitenkin olen rehellinen puheissani, sinä sitävastoin kirjoittelet liipalaapaa ihmisyydestä ja sukupuoliroolien unohtamisesta kun silti myönnät että et ole koskaan tuntenut vetoa naiseen jossa on ollut jotakin häiritseviä ulkonäöllisiä piirteitä.

• LadyZorro kirjoitti:

Niinpä subjektiisia kokemuksia on hankala pukea kuviksi ja joskus sanoiksikin,vieläpä niin että toinen sen käsittäisi kuten toivoisi. Ja samalla tavalla mitä itse...

Näinpä. Ei lisättävää...

• Ananias kirjoitti:

Olen sanonut etten hakeudu sellaisten naisten seuraan jotka eivät kiinnosta minua seksuaalisesti. En usko että olisin tuossa suhteessa edes poikkeava, mieluummin rehellinen.

Minun on todella vaikea kuvitella että ryhtyisin rakentamaan ystävyyssuhdetta naiseen johon en tunne vetoa. Ei tuollaiseen suhteeseen olisi mitään syytä.

Minä kuitenkin olen rehellinen puheissani, sinä sitävastoin kirjoittelet liipalaapaa ihmisyydestä ja sukupuoliroolien unohtamisesta kun silti myönnät että et ole koskaan tuntenut vetoa naiseen jossa on ollut jotakin häiritseviä ulkonäöllisiä piirteitä.

Olen minäkin ollut rehellinen, mutta sinä et vaan yksinkertaisesti ymmärrä minua ja piste. En ala tästä vänkäämään sen kummemmin. Sinulla on vain ja ainoastaan oma näkökulma asioihin ja muut ei voi olla oikeita.

Mutta minä olen tyytyväinen omaan mielipiteeseeni ja huomiooni, sekä se on toiminut minun kohdalla hyvin. Jokainen tehkööt itse miten huvittaa. Vaikka minä täällä puhun omasta kokemuksesta ja omista havainnoista, en tarkoita sillä sitä, että se kaikilla näin toimisi. Sinullahan on palstakirjoitusten perusteella terve suhde itseesi ja kaikki hommat luonnistuu, niin ei liene siis tarvetta miettiä muita vaihtoehtoja...

Mitern se ihmisyys voi olla tärkein kun itsekin tuossa edellisessä myönnät että et ole yksiä treffejä enempää vaivautunut siitä ihmisyydestä ottamaan selvää kun taas jos ulkonäkö on ollut sinusta ok on myös ollut ok useammatkin treffit, olet siis jaksanut sitä ihmisyyttä lähteä syvemmin luotaamaan vain hyväksymäsi näköisiltä. Näillä tiedoilla väittäisin että sulle(kin) ulkonäkö on tärkeämpi ja sen jälkeen vasta tulee sitten kaikki muu.

Minusta tuntuu ettei Dissi oikein tunne itseään ja vaikuttimiaan.

Minä olen joskus sopinut puhelimitse iltapäiväpanot opiskelijaneidon kanssa joka rahoitti opintonsa vuokraamalla p*lluaan, ja kun näin daamin sovitussa tapaamispaikassa, niin pakenin paikalta koska en halunnut maksaa seksistä tukevan naisen kanssa. En kuitenkaan sanoisi että hän olisi ollut ihmisenä vähempiarvoinen, mutta kaavailtuun käyttötarkoitukseen hän ei ollut mulle sopiva.

Seksuaaliseen kanssakäymiseen perustuvissa suhteissa ulkoinen viehättävyys on tärkeä seikka, sitä on turha kiistää.

• Dissident kirjoitti:

Eli olisin ei-pinnallinen, jos olisin etsinyt Notr Damin kellonsoittajalta näyttävän kyhmyselän, joka on mukava ihminen?

WTF! Pikkuisen teillä äijillä nyt ampuu yli!

En ole missään vaiheessa väittänyt, että haluaisin itselleni minussa epämiellyttäviä fiiliksiä aiheuttavaa naista! Kyllä minusta ihmisen pitää miellyttää kokonaan toista, eikä siihen riitä pelkkä sisäinen kauneus ihmisenä. Etsikää sellainen kommentti minulta ja sitten alkakaa jauruamaan tällästä pa.kaa.

"Eli olisin ei-pinnallinen, jos olisin etsinyt Notr Damin kellonsoittajalta näyttävän kyhmyselän, joka on mukava ihminen? "

Ei tässä mistään notre damen kyttyräselistäö ole olut puhe ja tiedät sen itsekin.
        '
        "Kyllä minusta ihmisen pitää miellyttää kokonaan toista, eikä siihen riitä pelkkä sisäinen kauneus ihmisenä. "

No niin, juuri niin kuin minä siinä yhdessä ketjussa koetin sulle selittää mutta kun se ei sopinut sun agendaan sitä ei voinut myöntää :D

Ota opiksi tuosta mitä ananias tuossa kirjoittaa, se on juurikin rehellistä sekä itse että toisia kohtaan eikä sekoita muita kuvittelemaan mitään ylimääräisiä. Sanoisin että vaikka siönä aina muistat huomauttaa siitä itsetuntemuksen tärkeydestä juurikin ananaiksella mulla on se puoli kohdillaan kun me selkeästi tiedetään mitä halutaan ja sanotaan se jo etukäteen muillekin. Näin vältetään pettymykset kaikilta kun taas tuossa sun tyylissä helposti käy niin että suhun ottaa yhteyttä joku vaatimattomamman näköinen nainen (koska sisin on tärkein) ja sitten kun eka treffien jälkeen annat pakit pettymys voi olla valtava kun ei kelvannut edes sellaiselle jolle sisin on tärkein, saattaa olla ettei ikinä enä uskalla treffeille sun jälkeen. Ihan missä tahansa asiassa kultainen sääntö "Älä herätä turhia toiveita".

No jos se sinua helpottaa, niin pidä sitten pinnallisena ihmisenä, ei minua haittaa.
        Tiedän, että vaikka vänkäisin minkälaisen rautalankamallin ja esimerkin, niin pyörität sen kuitenkin mielesi mukaan. Että mulle sopii pinnallinen tai ulkonäkökeskeinen palstajeesus-tittelikin... Ei haittaa...

• Dissident kirjoitti:

No jos se sinua helpottaa, niin pidä sitten pinnallisena ihmisenä, ei minua haittaa.
        Tiedän, että vaikka vänkäisin minkälaisen rautalankamallin ja esimerkin, niin pyörität sen kuitenkin mielesi mukaan. Että mulle sopii pinnallinen tai ulkonäkökeskeinen palstajeesus-tittelikin... Ei haittaa...

En minä pinnallisena sinua pidä mutta sun sanat ja teot vaan ei mene yksiin näiden perusteella mitä kerrot. Tavallaan ymmärrän sun halun esiintyä hyvän tahdon lähettiläänä joka antaa toivoa niillekin naisille joita ei ole top-ulkonäöllä siunattu mutta et saisi liputtaa niin kovasti sen pelkän sismmän puolesta jos sulle itsellesikin kuitenkin se kuori merkitsee aikalailla. Kuten tuossa jo edellä kirjoitin "Älä herätä turhia toiveita", se kun on pahin juttu oikeastaan mitä voi tehdä, ihan vastaava kuin naisten kamumiehille viljelemät "Kyllä sinä jonkun löydät", "Olet varmasti hyvä mies jollekin" jne., ne juuri estää ihmistä oppimasta tuntemaan itseään ja luovat väärää minäkuvaa ympäristön taholta.

En minä pinnallisena sinua pidä mutta sun sanat ja teot vaan ei mene yksiin näiden perusteella mitä kerrot. Tavallaan ymmärrän sun halun esiintyä hyvän tahdon lähettiläänä joka antaa toivoa niillekin naisille joita ei ole top-ulkonäöllä siunattu mutta et saisi liputtaa niin kovasti sen pelkän sismmän puolesta jos sulle itsellesikin kuitenkin se kuori merkitsee aikalailla. Kuten tuossa jo edellä kirjoitin "Älä herätä turhia toiveita", se kun on pahin juttu oikeastaan mitä voi tehdä, ihan vastaava kuin naisten kamumiehille viljelemät "Kyllä sinä jonkun löydät", "Olet varmasti hyvä mies jollekin" jne., ne juuri estää ihmistä oppimasta tuntemaan itseään ja luovat väärää minäkuvaa ympäristön taholta.

Sinulle, Ananiaalle ja aika monelle miehelle täällä on aikatavalla mahdotonta kertoakaan mitään omista ajatuksistaan, kun teidän omat mielipiteet ja käsitykset ovat fakkiintuneet paikoilleen. Että turhaa jankkaamista tämä on ja ei tästä valmista tule ikinä.

• Dissident kirjoitti:

Sinulle, Ananiaalle ja aika monelle miehelle täällä on aikatavalla mahdotonta kertoakaan mitään omista ajatuksistaan, kun teidän omat mielipiteet ja käsitykset ovat fakkiintuneet paikoilleen. Että turhaa jankkaamista tämä on ja ei tästä valmista tule ikinä.

Minäpä tulen nyt loma-aktiivisena tänne väliin ja sanon, että älä hermostu noihin kahteen, niin provotaan, niin provotaan...

Se on varmaan väliaika taas jalkapallossa.

Mitä ne on nyt sinua alkaneet härkkimään :D
        Minä puolustan.

Pojilla on kai tekemisen puutetta?

Kiva, että sinuakin näkee :)
        Oisko heittää mulle majakka-vinkkiä, missä käydä?
        Mulla on suunnittelut vähän myöhässä...

• Mites kun minusta tuntuu, että pystyn ymmärtämään ihan mainiosti mitä Dissidentti kertoo. Ei tarvita rautalankaa edes. :)

Kai tässä on jokin samaa kieltä puhutaan tapaus sitten.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Minäpä tulen nyt loma-aktiivisena tänne väliin ja sanon, että älä hermostu noihin kahteen, niin provotaan, niin provotaan...

Minä puolustan.

No en mä hermostu heihin, mutta tässä vissiin vähäsen väsynyt ja siksi ärtynyt, kun vapaalta taas joutu töihin.... pitäis koittaa pitää viilipyttymäisyydestä kiinni, eikä lähteä huopaamaan herrojen kanssa...

Ja ei tässä hätiä mitiä, ei mua haittaa, vaikka vääntävät joka sanan nurinpäin...omapahan on häpeänsä...

Mulla ei noista majakoista ole hirmu hyvää tietoutta, mutta Heinävedeltä Karvioon matkalla viikonloppuna näkyi majakka... Oli kyllä niin pieni ja modertnin näköinen laitos, että tuskin sua kiinnostaa, sekä tais olla saaressa? Että Mersulla et ainakaan pääse kurvailemaan sitä katsomaan. Ehkä guuggeli tietäis eri majakoita?

• LadyZorro kirjoitti:

Mites kun minusta tuntuu, että pystyn ymmärtämään ihan mainiosti mitä Dissidentti kertoo. Ei tarvita rautalankaa edes. :)

Kai tässä on jokin samaa kieltä puhutaan tapaus sitten.

No mä kun jotenkin oon ajatellut, että voisin jotenkin tätä ajatusta avata "äijämäisempään " tapaan, mutta mä oon ehkä tuollaisista ajattelutavoista mitä Harmis ja Ana käyttää, jo sen verran kaukana, etten saa enää edes kiinni siitä, miten ne ymmrätää tään niin nurinkurin?

Minä puolustan.

"Mitä ne on nyt sinua alkaneet härkkimään :D"

No kun isäntä selittää yhtä ja tekee toista ja sitten kun viimeksikään ei voinut myöntää että asia on niinkuin minä sanoin sen olevan ja nyt taas kertoo sen omallakin kohdallan olevan niin kuin minä sen sanoin. Kyse on pelkästään dissin jääräpäisyydestä ottaa oppia ja palstatotuuksia vastaan niin se menee sitten jänkäämiseksi :D

• Dissident kirjoitti:

No mä kun jotenkin oon ajatellut, että voisin jotenkin tätä ajatusta avata "äijämäisempään " tapaan, mutta mä oon ehkä tuollaisista ajattelutavoista mitä Harmis ja Ana käyttää, jo sen verran kaukana, etten saa enää edes kiinni siitä, miten ne ymmrätää tään niin nurinkurin?

Sä oot liian vivahteikas...pitäs olla mustavalkeempi. :D

• Dissident kirjoitti:

No en mä hermostu heihin, mutta tässä vissiin vähäsen väsynyt ja siksi ärtynyt, kun vapaalta taas joutu töihin.... pitäis koittaa pitää viilipyttymäisyydestä kiinni, eikä lähteä huopaamaan herrojen kanssa...

Ja ei tässä hätiä mitiä, ei mua haittaa, vaikka vääntävät joka sanan nurinpäin...omapahan on häpeänsä...

Mulla ei noista majakoista ole hirmu hyvää tietoutta, mutta Heinävedeltä Karvioon matkalla viikonloppuna näkyi majakka... Oli kyllä niin pieni ja modertnin näköinen laitos, että tuskin sua kiinnostaa, sekä tais olla saaressa? Että Mersulla et ainakaan pääse kurvailemaan sitä katsomaan. Ehkä guuggeli tietäis eri majakoita?

Mersussa ei ole vielä sellaista perämoottorimallia :D
        Saattais mennä sukellusvenetouhuks.

(naurua)

Tuonne reitille muuten vois ajellakin ja käydä eräältä toiselta suunnalta kattelemassa uus kansallispuisto vai minkä tittelin se nyt saikaan.

Lohtaja vois olla, ja sitten siellä Hangossa päin..vielä kertaalleen.

Naurattaa siinä mielessä, että minäkin paras sinua rauhoittelemaan kun itellä ei pidä hermo missään väännössä :D, mutta kaveria ei jätetä :D

Te ootte ollu vesistöllä? Venevehkeet pelittää? Huomasin yhden jutun tosi viiveellä, mutta kiitos. Käyn niin vähän nykysin..

• Dissident kirjoitti:

Älä anna pomojen sua hyppyyttää. Vapaa on vapaa. Paat luurit kiinni :)

No kun isäntä selittää yhtä ja tekee toista ja sitten kun viimeksikään ei voinut myöntää että asia on niinkuin minä sanoin sen olevan ja nyt taas kertoo sen omallakin kohdallan olevan niin kuin minä sen sanoin. Kyse on pelkästään dissin jääräpäisyydestä ottaa oppia ja palstatotuuksia vastaan niin se menee sitten jänkäämiseksi :D

Mutta älä tänään, Diu on väsynyt...

Kyllä minä sinunkin pointin näen. (Anasta taas en sano mittään).

Naiset tulevat sotkemaan teidän hommat.

• LadyZorro kirjoitti:

Sä oot liian vivahteikas...pitäs olla mustavalkeempi. :D

Joo, pitäis olla sellainen halki/poikki ja pinoon-tyyppinen...

No tänään oon ollut jo klo 4:12 asti hereillä ja 7:stä asti töissä. Ei oikein nyt ole ajatuskaan ihan skarpimmillaan. Niin ja muutes tuli nukuttua viime yö teltassa. Tosin ihan naisen takapihalla, mutta eiliseen piti paketoida minityylisesti koko viikonlopun suunnitelmat, kun oli se keli niin persuuksista... Käytiin veneilee muutama tunti ja sit nukuttiin teltassa... Lauantai tosin oltiin naisen mökillä vaan... Jotenkin on tullut urbanisoiduttua ja mukavuudenhaluisuus on vanhemmiten tullut kuvioon, että ei ihan saaren telttailemaan menty 6 m/s tuulella ja sateella alle 10 asteen lämmössä....

• Dissident kirjoitti:

Joo, pitäis olla sellainen halki/poikki ja pinoon-tyyppinen...

No tänään oon ollut jo klo 4:12 asti hereillä ja 7:stä asti töissä. Ei oikein nyt ole ajatuskaan ihan skarpimmillaan. Niin ja muutes tuli nukuttua viime yö teltassa. Tosin ihan naisen takapihalla, mutta eiliseen piti paketoida minityylisesti koko viikonlopun suunnitelmat, kun oli se keli niin persuuksista... Käytiin veneilee muutama tunti ja sit nukuttiin teltassa... Lauantai tosin oltiin naisen mökillä vaan... Jotenkin on tullut urbanisoiduttua ja mukavuudenhaluisuus on vanhemmiten tullut kuvioon, että ei ihan saaren telttailemaan menty 6 m/s tuulella ja sateella alle 10 asteen lämmössä....

Ei tartte, sä oot hyvä tommosenaan. Pysy vaan ittenäs. :)

Ihme kesämyräkkä oli etelässäkin eilen..vähän epämukavaa oli olla ulkonakin.
        Mukavuudenhalukin on ihan jees, hyvä seura ja hyvä mieli. Kun on mökki, niin pakkoko sitä on teltassa kitua. :)

• jhgjhgjhgjhgj
        Harmaaritari kirjoitti:

Jees. Pätee myös palstan miehiin.

Ei harmis ja pertsa tässä nyt niin väärässäkään ole.

Et vaan dissi näe metsää puilta..

Pituus 170cm, ylipainoa, pari lasta. Et voi järjettömän pinnallinen ollakaan. Kuitenkaan ne kaikkein rumimmat naiset eivät kelpaa. Valitset omalta mukavuusalueeltasi -niistä joihin rahkeet riittää.. Ymmärrettävää. Ei tuossa mitään pahaa ole. Noin teen minäkin.

Mersussa ei ole vielä sellaista perämoottorimallia :D
        Saattais mennä sukellusvenetouhuks.

(naurua)

Tuonne reitille muuten vois ajellakin ja käydä eräältä toiselta suunnalta kattelemassa uus kansallispuisto vai minkä tittelin se nyt saikaan.

Lohtaja vois olla, ja sitten siellä Hangossa päin..vielä kertaalleen.

Naurattaa siinä mielessä, että minäkin paras sinua rauhoittelemaan kun itellä ei pidä hermo missään väännössä :D, mutta kaveria ei jätetä :D

Te ootte ollu vesistöllä? Venevehkeet pelittää? Huomasin yhden jutun tosi viiveellä, mutta kiitos. Käyn niin vähän nykysin..

Elähän sano! Voi Mersulta löytyäkin joku amfibiomalli???

Joo, käytiin vähän veneilee eilen... Vehkeet toimii, mutta kelit on kauheet. Oli aika monttusta kyytiä.. Sisävesillä 4,5 m veneen saaminen 45 asteen kulmaan vaatii jo aika aallokon....ja eilen sellaista oli. Onneksi matkaseura ei ollut säikkyä laatua....

Siis vapaatkin aikanaan loppuu, ei siis pomo pakottanut töihin silleen vapailta...vuoro vaan alkoi taas...

Hei... Jos menet Hankoon, niin tee tärät Wuppiksen kanssa samalla...sekin suunnitteli sinne reissua...

• Dissident kirjoitti:

Elähän sano! Voi Mersulta löytyäkin joku amfibiomalli???

Joo, käytiin vähän veneilee eilen... Vehkeet toimii, mutta kelit on kauheet. Oli aika monttusta kyytiä.. Sisävesillä 4,5 m veneen saaminen 45 asteen kulmaan vaatii jo aika aallokon....ja eilen sellaista oli. Onneksi matkaseura ei ollut säikkyä laatua....

Siis vapaatkin aikanaan loppuu, ei siis pomo pakottanut töihin silleen vapailta...vuoro vaan alkoi taas...

Hei... Jos menet Hankoon, niin tee tärät Wuppiksen kanssa samalla...sekin suunnitteli sinne reissua...

Onhan siinä AMG pohjat, mutta ilman ponttooneita...hihi:)

Kelit on ollu persendaalenista, missä on helteet, kysyn vaan?
        Te oletta menneet hurukyytiä, piehän emännästä kiinni.

Tuossa yhdellä maantiepätkällä, jossa on vesistöä kahden puolen ja kapea kannas välissä, niin aalto löi yli, hui hurjaa, mutta komiaa :)

Ja kohta sulla on rymyjuhlat, onko? Tuut miehen ikään.. (naurua)

Joo, niin mie ajattelin, että jos siellä vaiks Wuhwelin telttailemassa yllättää :D
        Hanko-yllärimiittinki :D

• LadyZorro kirjoitti:

Ei tartte, sä oot hyvä tommosenaan. Pysy vaan ittenäs. :)

Ihme kesämyräkkä oli etelässäkin eilen..vähän epämukavaa oli olla ulkonakin.
        Mukavuudenhalukin on ihan jees, hyvä seura ja hyvä mieli. Kun on mökki, niin pakkoko sitä on teltassa kitua. :)

Taatusti pysyn. Ei mun tarvitse tänne mitään todistella. Jos joku ei ymmärrä mua, niin sitten ei...

Noohh...??? Nukuin kyllä viimeyön teltassa silti, tosin ihan naisen takapihalla. Sitten piti vielä herätä ennen kukonpierasua, kun ajelin kotiin, otin eväät ja vein veneen pois ja töihin...nyt on tulitikut silmänahkojen tukena täällä ja seittämään vielä pitäis jaksaa käkkiä...

Onhan siinä AMG pohjat, mutta ilman ponttooneita...hihi:)

Kelit on ollu persendaalenista, missä on helteet, kysyn vaan?
        Te oletta menneet hurukyytiä, piehän emännästä kiinni.

Tuossa yhdellä maantiepätkällä, jossa on vesistöä kahden puolen ja kapea kannas välissä, niin aalto löi yli, hui hurjaa, mutta komiaa :)

Ja kohta sulla on rymyjuhlat, onko? Tuut miehen ikään.. (naurua)

Joo, niin mie ajattelin, että jos siellä vaiks Wuhwelin telttailemassa yllättää :D
        Hanko-yllärimiittinki :D

No muistellen sun hurjastelujuttuja, se mersuhan kyllä pienen vesistöalueen ylittäs köpöseen.... heh

No pikkuisen kyllä suoranaisesti ketuttikin jo lauantaiaamuna, kun vettä satoi ja puitten latvat tavotti maata oikein. Mutta minkäs näille voit...mutta vois olla tälleen työvuorojenkin aikaan sit paskaa keliä yksintein...

Joo, ois ne pippalot...niitäkin pitäis ehtiä järkkäilee...

Wuppis ois kyllä yks tyyppi kanssa täältä, mikä ois kiva nähdä livenä...varmaan sais nauraa veet silmissä sen kaa... taikka ei sitä tiedä miten kärttynen se on livenä???

• Dissident kirjoitti:

No muistellen sun hurjastelujuttuja, se mersuhan kyllä pienen vesistöalueen ylittäs köpöseen.... heh

No pikkuisen kyllä suoranaisesti ketuttikin jo lauantaiaamuna, kun vettä satoi ja puitten latvat tavotti maata oikein. Mutta minkäs näille voit...mutta vois olla tälleen työvuorojenkin aikaan sit paskaa keliä yksintein...

Joo, ois ne pippalot...niitäkin pitäis ehtiä järkkäilee...

Wuppis ois kyllä yks tyyppi kanssa täältä, mikä ois kiva nähdä livenä...varmaan sais nauraa veet silmissä sen kaa... taikka ei sitä tiedä miten kärttynen se on livenä???

Vieläkö se sun kaveris on sanonut, että sieltä sitä tullaan rampilta vaan ylimielisesti mersulla eteen? :'D

Sano, että on yritetty väistää, on..

(naurua)

Työntekijäporukkaa ei ole oikein viikonloput suosineet. Aattele jos ois jo eläkkeellä pentele sentään (eläkeläiset kun käy aina pöntöllekin lesoilemassa, että ei se sisälle paista...)

Pidä puutarhabileet, niin meno ja laittelut pysyy rentoina, eiku reggaeta soimaan ja silleen :D

Wuhwelissa on just sitä tarvittavaa särmää, mii laik kans, kärttyhän on parasta sopivina annoksina hih :'D

Vieläkö se sun kaveris on sanonut, että sieltä sitä tullaan rampilta vaan ylimielisesti mersulla eteen? :'D

Sano, että on yritetty väistää, on..

(naurua)

Työntekijäporukkaa ei ole oikein viikonloput suosineet. Aattele jos ois jo eläkkeellä pentele sentään (eläkeläiset kun käy aina pöntöllekin lesoilemassa, että ei se sisälle paista...)

Pidä puutarhabileet, niin meno ja laittelut pysyy rentoina, eiku reggaeta soimaan ja silleen :D

Wuhwelissa on just sitä tarvittavaa särmää, mii laik kans, kärttyhän on parasta sopivina annoksina hih :'D

Joo. Tietty asuntoalue on edelleen erikoissyynissä... heh...

No mulla menee nää työvuorot niin, että aina päivällä viskaa seuraavalle viikolle, niin sitten kun saan viikonlopuille vapaat, niin sitten niistäkin puolet menee lasten kanssa, niin aikas marginaalisiks menee täysin oma-aikaviikonloput ja kun osuu tälläiset kelit, niin kiehuu sappi ja kaikki sisäelimet, päässä ei veri kierrä v.tutukselta ja Juha Föhr sais turpaansa vaan periaatteesta, jos sattuis kääkyilemään vastaan....tai joku Pekka Pouta... Sille näyttäsin nenästä kiinni pitäen poudan sääkartoilta.....prkele!

Heh.... helpotti...

Joo, niin mä meinasinkin. Saan kamuilta 2 kuution paljun ja sit kummilta 6 m pitkän teltan johon saa näppärästi tehtyä pitkän pöydän. Ja musat tietty... Ja saatanpahan saada tuon naisihmisen taikomaan sinne pikkupurtavaa. Juomiset sitten vaan.... eikä oo muuten kyse vedestä...se jätetään paljuun ja kaloille....

Wuppis on pop...ja rock. Mun palstakamunen...

• Dissident kirjoitti:

Joo. Tietty asuntoalue on edelleen erikoissyynissä... heh...

No mulla menee nää työvuorot niin, että aina päivällä viskaa seuraavalle viikolle, niin sitten kun saan viikonlopuille vapaat, niin sitten niistäkin puolet menee lasten kanssa, niin aikas marginaalisiks menee täysin oma-aikaviikonloput ja kun osuu tälläiset kelit, niin kiehuu sappi ja kaikki sisäelimet, päässä ei veri kierrä v.tutukselta ja Juha Föhr sais turpaansa vaan periaatteesta, jos sattuis kääkyilemään vastaan....tai joku Pekka Pouta... Sille näyttäsin nenästä kiinni pitäen poudan sääkartoilta.....prkele!

Heh.... helpotti...

Joo, niin mä meinasinkin. Saan kamuilta 2 kuution paljun ja sit kummilta 6 m pitkän teltan johon saa näppärästi tehtyä pitkän pöydän. Ja musat tietty... Ja saatanpahan saada tuon naisihmisen taikomaan sinne pikkupurtavaa. Juomiset sitten vaan.... eikä oo muuten kyse vedestä...se jätetään paljuun ja kaloille....

Wuppis on pop...ja rock. Mun palstakamunen...

Hahah :D Saatiin sääraivo ulos. Noin!

(nauraa)

Sullahan on jo bilekuviot selvät, tais olla pitkän ajan suunnittelua kun kokkikin :D
        Nyt vaan lyhtyä ja serpentiiniä koivuun ja telttaan, pöksyt pois ja paljuun. Pantera päälle. Aamulla et muista, minkä ikänen sitä olitkaan :'D

Hulahula wakawaka sheikit vuan ja lanteet ne ei huijjoo :D

(naurunpärskyntää)

Hahah :D Saatiin sääraivo ulos. Noin!

(nauraa)

Sullahan on jo bilekuviot selvät, tais olla pitkän ajan suunnittelua kun kokkikin :D
        Nyt vaan lyhtyä ja serpentiiniä koivuun ja telttaan, pöksyt pois ja paljuun. Pantera päälle. Aamulla et muista, minkä ikänen sitä olitkaan :'D

Hulahula wakawaka sheikit vuan ja lanteet ne ei huijjoo :D

(naurunpärskyntää)

No kyllä minä olen sitä manannut jo kohta kaksi vuotta putkeen tasasen tappavaan tahtiin. Ja ei parane kelit....ainakaan silloin, kun minä niitä tarviisin....murrr...

Joo, jotakuinkin noin....Mutta jos tuon hulahulasheikitbaibit ja pöksyjen pudottelun yhdistää, saisi sellaisen "norsutanssimuuvsin" siinä aikasiks...en tiedä onko se suotavaa juhlissa ja taajama-alueella?

haha

• Dissident kirjoitti:

No kyllä minä olen sitä manannut jo kohta kaksi vuotta putkeen tasasen tappavaan tahtiin. Ja ei parane kelit....ainakaan silloin, kun minä niitä tarviisin....murrr...

Joo, jotakuinkin noin....Mutta jos tuon hulahulasheikitbaibit ja pöksyjen pudottelun yhdistää, saisi sellaisen "norsutanssimuuvsin" siinä aikasiks...en tiedä onko se suotavaa juhlissa ja taajama-alueella?

haha

Hhaha :'D Anna mennä vuan,

https://www.youtube.com/watch?v=Szqw0SN8Big

(tämän on siellä soitava)

Mie kattelen aamulla pitäjän lehistä, että otti ja tuota, nuinnii siinä sitten kävi poijjaalle :D
        Tullaan sun naises kanssa sitte myöhemmälllä iltapäivällä hakkeen sut putkasta poikkeen.

Jottain lunnaitahan ne pyytää, niin otetaan kakunpala matkaan, että pääset ulos ja selitellään kovasti.

(naurunrääkynää) :'D

• KasKaskummaa

Toive kohteesta on mielikuvituksen huvitus . Todellisuus eroaa sillä tunne ohittaa kaiken muun , tuo on ongelma minulle .

• Tunne oikeasta on kai aika tärkeä?

• Pillujen--asiantuntija

Naiset tykkää vain komeistä miehistä ei rumista. Mies voi tykätä tavis ruma naisesta ja luonne on kiva sellainen kiltti naapurin tyttö. Miehet ei valitse naista ulkonäön perusteella kuten naiset tekee.

• Niin, kuka kenestäkin sitten on komea ja tavis.

• Ei mulla ole mitään hirveää kaavaa siihen mistä tykkään..

Jos on hirveän lihaksikas, laiha niin en syty seksuaalisesti.

• Ok. Lyhyt ja selkee vastaus. Mites luonnepuoli?

Mimmonen ihminen ei kiinnosta?

• LadyZorro kirjoitti:

Ok. Lyhyt ja selkee vastaus. Mites luonnepuoli?

Mimmonen ihminen ei kiinnosta?

Miesmäinen, koppava, kylmäkiskonen, katkera nalkuttaja...

Kun on kerran kokenu sellasen kivan, söpön Tiina-tontun niin ei voi mennä enään takasin
        tasa-arvo taistelijaan.

• Mulle kelpaa vain söpöt smurffiinat..

Ei pysty tinkimään yhtään. :D

Jos oot kattonu rillit huurussa sarjaa niin siinä on se Bernadette hahmo..

Sellasen mie haluan. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Mulle kelpaa vain söpöt smurffiinat..

Smurff...? Mitä?

• KonnaKettu kirjoitti:

Mulle kelpaa vain söpöt smurffiinat..

Pitääkö naisen olla etelästä vai pohjoisesta?

Smurff...? Mitä?

Joo eräs nainen kutsuu mua suur-smurffiksi..

Pitääkö naisen olla etelästä vai pohjoisesta?

Sellanen ettei tule ihan hirveät kulttuurierot..

Oon käytökseltäni erilainen kuin etelän asukit.

• KonnaKettu kirjoitti:

Joo eräs nainen kutsuu mua suur-smurffiksi..

Suh..suursmurff...?

Ohoh..

(kanssakeskustelijan korvat heilahtavat outoon asentoon)

• KonnaKettu kirjoitti:

Sellanen ettei tule ihan hirveät kulttuurierot..

Oon käytökseltäni erilainen kuin etelän asukit.

Osaatko nylkeä poron?
        Sitten olet.

Minä osaan sorsan. Siihen tässä vähän peilaan. Voisit neuvoa, miten vuota lähtee.

Poikkeamme etelän ihmisistä.

Osaatko nylkeä poron?
        Sitten olet.

Minä osaan sorsan. Siihen tässä vähän peilaan. Voisit neuvoa, miten vuota lähtee.

Poikkeamme etelän ihmisistä.

Kyllä se poro menee samassa kuin muutkin elukat.. :D

Suh..suursmurff...?

Ohoh..

(kanssakeskustelijan korvat heilahtavat outoon asentoon)

Hellittelynimi..

Oon suursmurffi. :D

(Laittaa kanssakeskustelijan korvat oikeaan asentoon)

• eimahollista

No eipä kyllä ole ikinä niin käynyt

• Eikö edes melkein? :)

• Äädämi11111

Ei käy. En edes kiinnitä mitään huomiota lihaviin tai vanhoihin tai jos naama näyttää homosian perseeltä. Meitsin lemmenletku sojottaa vain A-luokan teinilihaa kohti.

• Jep, niitä on paljon noita kuvaamiasi mihin et kiinnitä huomiota?

• theqerhqehqerhqerhqerh

Tarkoittaako tuo tykästyminen että toinen alkaa kiihottamaan? Meinaan kyllähän toisesta voi oppia tykkäämään vaikkei ulkonäkö miellyttäisi mutta ei se välttämättä tarkoita että tekisi mieli. Uskon että meille miehille tuo on yleisempää kuin naisilla, jollei sitten joidenkin naisten friend zonetettuja lasketa mutta silloinkin nainen yleensä hakee jotain hyötyä eikä ystävyyttä.

• No kyllä, sitäkin. Lähinnä kai kysyn, että voitko tuntea vetoa naiseen joka ei ole aivan vimpan päälle mieleisen näköinen?

Pitääkö naisenaina iskeä tuhat volttia ulkoisesti, että siitä voi romanttisesti tykätä?

• theqerhqehqerhqerhqerh
        LadyZorro kirjoitti:

No kyllä, sitäkin. Lähinnä kai kysyn, että voitko tuntea vetoa naiseen joka ei ole aivan vimpan päälle mieleisen näköinen?

Pitääkö naisenaina iskeä tuhat volttia ulkoisesti, että siitä voi romanttisesti tykätä?

Tietysti voi, ei kait kenenkään pari ole ns. kaikkien fantasioiden täyttymys. Eikä kiihottava ulkonäkö muutenkaan liity romantiikaan, tuskin moni pornoa katselevakaan ajattelee että voi kun tuon kanssa pääsisi lusikkaan.

• theqerhqehqerhqerhqerh kirjoitti:

Tietysti voi, ei kait kenenkään pari ole ns. kaikkien fantasioiden täyttymys. Eikä kiihottava ulkonäkö muutenkaan liity romantiikaan, tuskin moni pornoa katselevakaan ajattelee että voi kun tuon kanssa pääsisi lusikkaan.

Noniin täähän alkaa kuulostaa järjelliselle!☺️

Ulkonäkö ei siis ole mikään edellytys jatkoille.

No mitäs mieltä olet, voiko toiseen ihastua ihmisenä ja vasta tunteiden myötä alkaa tuntemaan fyysistäkin vetovoimaa?

Jotkut nimittäin ei usko siihen, että niin voisi olla. Vaan oitis pitäisi tuntea vetoa ulkonäköönkin...ja mä olen taas siitä toista mieltä.

Miehestä voi haluta kumppania, vaikkei tuntis oitis seksuaalista vetoa mieheen tai kiinnostu miehestä miehen kropan vuoksi. Mutta tuntee vetoa miehen korvienväliin ja persoonaan.

Persoona ja pääkuutin ajatusmaailma on seksikkäintä, älyllisesti kiehtova voi säväyttää enemmän kuin fyysisesti kiehtova.

• theqerhqehqerhqerhqerh
        LadyZorro kirjoitti:

Noniin täähän alkaa kuulostaa järjelliselle!☺️

Ulkonäkö ei siis ole mikään edellytys jatkoille.

No mitäs mieltä olet, voiko toiseen ihastua ihmisenä ja vasta tunteiden myötä alkaa tuntemaan fyysistäkin vetovoimaa?

Jotkut nimittäin ei usko siihen, että niin voisi olla. Vaan oitis pitäisi tuntea vetoa ulkonäköönkin...ja mä olen taas siitä toista mieltä.

Miehestä voi haluta kumppania, vaikkei tuntis oitis seksuaalista vetoa mieheen tai kiinnostu miehestä miehen kropan vuoksi. Mutta tuntee vetoa miehen korvienväliin ja persoonaan.

Persoona ja pääkuutin ajatusmaailma on seksikkäintä, älyllisesti kiehtova voi säväyttää enemmän kuin fyysisesti kiehtova.

Kyllä itse uskon siihen että jos tunteita pääsee kehittymään niin kyllä silloin siinä fyysistäkin vetovoimaa ilmaantuu. Mutta kuinka usein ilman ulkonäköä pystyy kehittymään tunteita, jollei ole sitten samassa duunissa tms.. Toki se perinteinen olutlasit päässä ja pilkun jälkeinen yksinäisyys useille antaa sykäyksen vaikkei toinen olisikaan aivan mieleen.

• theqerhqehqerhqerhqerh kirjoitti:

Kyllä itse uskon siihen että jos tunteita pääsee kehittymään niin kyllä silloin siinä fyysistäkin vetovoimaa ilmaantuu. Mutta kuinka usein ilman ulkonäköä pystyy kehittymään tunteita, jollei ole sitten samassa duunissa tms.. Toki se perinteinen olutlasit päässä ja pilkun jälkeinen yksinäisyys useille antaa sykäyksen vaikkei toinen olisikaan aivan mieleen.

Totta, toiseen pitäisi päästä tutustumaan ensin muuten. Jotenkin tuttavapiirin tai työ ja harrastuspiirien ohessa.

Ja muutenkin maltillisesti ehkäpä hinkumatta sen enempää, kuin keskustella kuin kuka tahansa. Yleensä hyvät keskustelukokemukset jonkun kanssa jää mieleen ja jos on mahdollisuus, niin päätyy uudestaan juttusille.

Miellyttävien ihmisten luokse helposti ohjautuu uudelleenkin, jolloin tutustuminen helpottuu...ja myös se tunnepuoli voi tulla mukaan. 😊

• kulmantakaa

Näkisin riippuvan paljolti taustoista ja myös vuosien karttumisesta. Parikymppisenä vielä kuolaa näyteikkunoita mutta siitä eteenpäin, kun tapailee vuosien aikana muita eikä pelkästään suhdemielessä vaan muutenkin ohimeneviä tilanteita missä vaan niin se saattaapi rentouttaa ensikohtaamisia kenen tahansa kanssa, josta huomaa olevansa samalla horisontilla tuon kohdalla. Ne ensimmäiset sanat ja tapa lähestyä, siinä olen itse huomannut unohtamani kaiken muun. Jatko toki riippuu siitä mitä sitten hakee, hetkellistä vai pidempää mutta itse ainakin uskon ensisynkkaan mikä kiilaa ranskalaiset viivat ojaan.

• Ei siis ole mahdotonta tykätä ihmisestä, joka ei oitis saa kuolaa suupieleen herahtamaan?🙂

Henkilökemiat vaikuttaa enempi?

• kulmantakaa
        LadyZorro kirjoitti:

Ei siis ole mahdotonta tykätä ihmisestä, joka ei oitis saa kuolaa suupieleen herahtamaan?🙂

Henkilökemiat vaikuttaa enempi?

"Krooh, lääh*pyyhkii kämmenselkäänsä*, niin, ei se mahdotonta ole. Kuulostaa tässä yhteydessä äärimmäiseltä, mahdotonta? Kumminkin tuolla reaalissa todennut ja hyväksynyt, että sattumia tapahtuu. Ei se elämä mene aina kässärin mukaan mikä sitten aiheuttaa matemaatikolle kysymysmerkin. Ensitapaamisella on riittänyt se salamannopea rento välähdys naisen silmissä mikä vain varmisti itselleni sen, että tämän kanssa juttu luistaa. En ole kertaakaan miettinyt näihin juttuihin mitään einsteinin yhtälöitä vaan antanut mennä puron mukana mikä taas mielestäni riippuu sitten elämänasenteesta.

• kulmantakaa kirjoitti:

"Krooh, lääh*pyyhkii kämmenselkäänsä*, niin, ei se mahdotonta ole. Kuulostaa tässä yhteydessä äärimmäiseltä, mahdotonta? Kumminkin tuolla reaalissa todennut ja hyväksynyt, että sattumia tapahtuu. Ei se elämä mene aina kässärin mukaan mikä sitten aiheuttaa matemaatikolle kysymysmerkin. Ensitapaamisella on riittänyt se salamannopea rento välähdys naisen silmissä mikä vain varmisti itselleni sen, että tämän kanssa juttu luistaa. En ole kertaakaan miettinyt näihin juttuihin mitään einsteinin yhtälöitä vaan antanut mennä puron mukana mikä taas mielestäni riippuu sitten elämänasenteesta.

Heh, mitäh?! Joko tää meinaa mennä liiaksi laskennaksi?😉😆

Ookei, kiitos. Sulla on sitten tarkat silmät ja kykyä lukea ihmistä, kun välähdys rekisteröidään silmistä. 😎

Kyllä se elämänasenne on vaan aikas merkittävä tekijä. Totta.

• Enpä äkkiseltään muista näin käyneen. Itse kun en kovin tarkoin ole speksannut naisihannettani niin eipä siitä sitten oikein poiketakkaan. Osasyy tähän on varmasti se että en ole sellainen sarjaankytkettävä kaveri jolla nainen säväyttää kuin korkeajännitys. Enempi olen sellainen rinnankytkentä tyyppiä että kun naiseen tutustuu ja keskustelee niin se sitten minulle naisen fyysinen olemus silottuu tai rypistyy sitä vasten.

• Sä olet juuri sitten sitä tyyppiä miestä, josta on helppoa tykätä paitsi ihmisenä myös kumppanina. Ihan jo siksi, että sun ajatusmaailmasi viehättää. ☺️👍

Sinusta saa älykkään ja järkeään käyttävän ihmisen mielikuvan...ei hätähousun joka loikkii kolmiloikkaa, kun joku vähän ripsiä räpsyttelee.😛

• "päässä luotua ihannetta.. mielessään ajatellut rakastavansa"

Harvalla luultavasti on mitään TodTarkkaan määriteltyä Ihannetta.. ;P

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe