Miksi osa miehistä ei saa seksiä?

petustavis31

Mikä heissä on vikana? Itselleni seksin saaminen on aina ollut helppoa. Pitää vaan mennä juytekemaan naiselle ja asiat etenevät omalla painollasn

119

7779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi_

      En osaa puhua naisten kanssa

      • yritä-yllätyt

        Osaat kuitenkin puhua? Ei naisten kanssa puhuminen eroa miesten kanssa puhumisesta.


      • ätmi_
        yritä-yllätyt kirjoitti:

        Osaat kuitenkin puhua? Ei naisten kanssa puhuminen eroa miesten kanssa puhumisesta.

        Mistä naiselle muka voisi puhua? Ei naiset ole kiinnostuneita mistään kiinnostavasta.


      • RumaÄtmi
        yritä-yllätyt kirjoitti:

        Osaat kuitenkin puhua? Ei naisten kanssa puhuminen eroa miesten kanssa puhumisesta.

        Ei nainen anna rumalle ätmille seksiä vaikka ruma ätmi naisen kanssa yrittäisi jutella ja juttelisi.
        Jos nainen ei halua edes kahville ruman ätmin kanssa, niin siitä on valovuosien matka siihen, että nainen antaisi seksiä, ei edes yhtä halausta ruma ätmi naisilta saa, huom. sinkkunaisilta.
        Joku vanha mummo korkeintaan voi rumaa ätmiä halata lohdutukseksi, mutta sinkkunaiset sanoo, hyi vittu.


      • Tyralle.tuli.banksit
        RumaÄtmi kirjoitti:

        Ei nainen anna rumalle ätmille seksiä vaikka ruma ätmi naisen kanssa yrittäisi jutella ja juttelisi.
        Jos nainen ei halua edes kahville ruman ätmin kanssa, niin siitä on valovuosien matka siihen, että nainen antaisi seksiä, ei edes yhtä halausta ruma ätmi naisilta saa, huom. sinkkunaisilta.
        Joku vanha mummo korkeintaan voi rumaa ätmiä halata lohdutukseksi, mutta sinkkunaiset sanoo, hyi vittu.

        Puolitoista vuotta sitten yks, otaksun seittämääkymmentä lipova, humalainen suulas mummo halasimua heikosti kotvan vain, oli jotain lohduttelevinaan. Hänen mielestään olin jotehi hiljaannen ja ujokas, kun en pysynyt hänen nousuhumalaisen pölötyksensä tahdissa enkä ripeästi kyennyt vastailemaan hänen tolittaviin kysymyksiinsä. Kyllähän se periaatteessa mukavalta tuntui, edellisestä halauksesta kun oli kulunut jo 8,5 vuotta ja sitä edellisen sain 16.2.1999.


      • Nbvvvjv
        yritä-yllätyt kirjoitti:

        Osaat kuitenkin puhua? Ei naisten kanssa puhuminen eroa miesten kanssa puhumisesta.

        Naisille puhuminen. Se on homoille.


    • 432

      Naisviha varmaan yhtenä isona syynä, outous toisena.

      • KilttiMies89

        Mutta kun se naisviha ei ole mikään syy vaan seuraus naisten ätmiä kohtaan harrastamasta syrjinnästä ja hyljeksinnästä.


      • KilttiMies89 kirjoitti:

        Mutta kun se naisviha ei ole mikään syy vaan seuraus naisten ätmiä kohtaan harrastamasta syrjinnästä ja hyljeksinnästä.

        Oletko huomioinut semmoista juttua että kaksi asiaa eivät välttämättä ole seuraus/syy -suhteessa vaikka korreloisivatkin?


    • Jaa, että mikä vikana. Mikä kelläkin.

      Mutta yksi syy on varmasti että tavoitteeksi ei ole asetettu seksin saaminen. Jos se olisi tavoitteena, niin löytysi strategia ja taktiikka, joka johtaisi tavoitteeseen. Niin kuin nyt valita missä ja kenelle menee juttelemaan.

      • hteh

        Ai samalla tavoin kuin ihminen päättää ryhtyä lottomiljonääriksi?


      • hteh kirjoitti:

        Ai samalla tavoin kuin ihminen päättää ryhtyä lottomiljonääriksi?

        Ei kun sillä tavoin, että jos päättää ryhtyä miljonääriksi, niin lotto on täysin väärä strategia. Mutta jos haluaa nimenomaan lottomiljonääriksi, niin sitten se on oikea. Sitten ei auta kuin toivoa parasta.


      • scrg kirjoitti:

        Ei kun sillä tavoin, että jos päättää ryhtyä miljonääriksi, niin lotto on täysin väärä strategia. Mutta jos haluaa nimenomaan lottomiljonääriksi, niin sitten se on oikea. Sitten ei auta kuin toivoa parasta.

        Ensin ryhtyy tavalliseksi miljonääriksi. Sitten yks kerta tekee kaikki lottolaput ja kutsuu sitä näin saatua miljoonaa (taikka toinen samanmoinen mennyt tai itseasiassa 15 siihen lottoamiseen) lotolla "voitetuksi" ja on lottomiljonääri.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ensin ryhtyy tavalliseksi miljonääriksi. Sitten yks kerta tekee kaikki lottolaput ja kutsuu sitä näin saatua miljoonaa (taikka toinen samanmoinen mennyt tai itseasiassa 15 siihen lottoamiseen) lotolla "voitetuksi" ja on lottomiljonääri.

        Kutsutaan myös rahanpesuksi. Isot rahat kuulemma tehdään kuitenkin aina likaisin keinoin ja muita riistämällä. Mutta sen mitä saa lotosta, saa puhtaana käteen.

        Varmaan sama miehille seksin kanssa. Ensin kun tietää miten saa keinoja, konsteja ja kikkoja käyttämällä, niin eiköhän sitä sitten tule vähän ns. omalla painollaan.


    • hienoahienoa

      Aloittaja on alfa eikä mikään normaali mies.

    • Pillujen--asiantuntija

      Rumuuden takia sadat tuhannet miehet ei saa seksiä. Miehessä ei ole mitään kiinnostavaa mistä nainen tykkäisi, joko mies on liian lyhyt, liian pitkä, liian paksu, liian ohut, liian köyhä.

    • Niin, siitä saa syyttää mies vain itseään.
      Turha vinkua palstoilla.

      • Ei pidä paikkaansa. Syy on muissakin jutuissa kuin vain yksittäisissä miehissä itsessään. Esimerkiksi toisissa miehissä, jotka pettävät - ja sen vuoksi naiset joutuvat olemaan niin varovaisia miesten suhteen, että voi olla todella vaikeaa saada joidenkin naisten luottamusta edes sillä tasolla, että he antaisivat miehille mahdollisuuden näyttää edes pintaraapaisuna, millaisia todella ovat. Moni mies menettää mahdollisuutensa ennen kuin edes saa naiselta mahdollisuutta. Näin se vaan on.


      • tripleggg

        Oma vika jos on esim. syntynyt lyhyeksi tai rumaksi?

        Naisilla on helppoa kun saa seksiä vain olemalla nainen.


      • KilttiMies89

        Eikai perityille ominaisuuksille mitään mahda joten ei ole oma vika.


      • Sä et muuten ole mun keskusteluihin juuri koskaan tullut mukaan. Onko ne liian vierasta?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Syy on muissakin jutuissa kuin vain yksittäisissä miehissä itsessään. Esimerkiksi toisissa miehissä, jotka pettävät - ja sen vuoksi naiset joutuvat olemaan niin varovaisia miesten suhteen, että voi olla todella vaikeaa saada joidenkin naisten luottamusta edes sillä tasolla, että he antaisivat miehille mahdollisuuden näyttää edes pintaraapaisuna, millaisia todella ovat. Moni mies menettää mahdollisuutensa ennen kuin edes saa naiselta mahdollisuutta. Näin se vaan on.

        "Esimerkiksi toisissa miehissä, jotka pettävät - ja sen vuoksi naiset joutuvat olemaan niin varovaisia miesten suhteen, että voi olla todella vaikeaa saada joidenkin naisten luottamusta edes sillä tasolla, "

        No tuota nyt täytyy kyllä sanoa, että lähdit järkevistä lähtökohdista liikkeelle. Voin kompata. Ai, mutta sepä onkin kiva fiilis, sinä kun muistaakseni olit mies. :)

        Joo osa voi ryvettää teidän loppujen maineen. Miesten pitäisi pitää keskenään joku "tahdistumispalaveri".

        P.s. Aloituskommenttini oli lähetetty kiukkupäivänä. Sillon on ihan sama, mitä miekkoset ovat duunanneet, kaikki menee silloin kuitenkin pieleen. Mutta toisaalta, ei saa jäädä ujona nyhvertämäänkään vaan reippaana miehenä ylipäätään menkää tekemään tikusta tai takusta asiaa. Sinä kyllä tosin saatat olla jo reipas etten paljoa uskalla yllyttää :D


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Sä et muuten ole mun keskusteluihin juuri koskaan tullut mukaan. Onko ne liian vierasta?

        Mulleko tämä oli? Miten tämä postilaatikko on taas näin sekaisin (miettii, kuka täällä ei siivoa..)

        Ai vastaako vai mitä hän meinaa? Voi olla, että sulla on niin pitkät, perusteelliset jutut, ja mä en sitten jaksa enkä ehdi keskittyä & perehtyä kun olen palstalla nopeiden liikkeiden kannalla ja sitä paitsi jos sulla on asiasisältöisiä keskusteluja, huseeraisin ne vain sekaisin. Että oo ihan tyytyväinen tilanteeseen ettei siellä joku pölyluuta lakaise. :D

        Toisaalta jos minua olet kaipaillut, niin *kur*, onhan se aina ihanaa :) hih.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Esimerkiksi toisissa miehissä, jotka pettävät - ja sen vuoksi naiset joutuvat olemaan niin varovaisia miesten suhteen, että voi olla todella vaikeaa saada joidenkin naisten luottamusta edes sillä tasolla, "

        No tuota nyt täytyy kyllä sanoa, että lähdit järkevistä lähtökohdista liikkeelle. Voin kompata. Ai, mutta sepä onkin kiva fiilis, sinä kun muistaakseni olit mies. :)

        Joo osa voi ryvettää teidän loppujen maineen. Miesten pitäisi pitää keskenään joku "tahdistumispalaveri".

        P.s. Aloituskommenttini oli lähetetty kiukkupäivänä. Sillon on ihan sama, mitä miekkoset ovat duunanneet, kaikki menee silloin kuitenkin pieleen. Mutta toisaalta, ei saa jäädä ujona nyhvertämäänkään vaan reippaana miehenä ylipäätään menkää tekemään tikusta tai takusta asiaa. Sinä kyllä tosin saatat olla jo reipas etten paljoa uskalla yllyttää :D

        "Miesten pitäisi pitää keskenään joku "tahdistumispalaveri". "
        Mitäköhän oon yrittäny täällä saada aikaiseksi yli 3kk jo?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Miesten pitäisi pitää keskenään joku "tahdistumispalaveri". "
        Mitäköhän oon yrittäny täällä saada aikaiseksi yli 3kk jo?

        No miltä se nyt niin kuin vaikuttaa sitten?

        Raasu. Koko maailman taakka harteilla.

        (silittää olkapäästä:)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No miltä se nyt niin kuin vaikuttaa sitten?

        Raasu. Koko maailman taakka harteilla.

        (silittää olkapäästä:)

        :)
        Niin just.

        En tiedä. Välillä tuntuu kuin puhuisi tyhjille seinille.





      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=dUa7YK17QP0
        (... ja lähtee marssimaan kohti seuraavaa taistelua vakava ilme kasvoillaan ...)

        Jumankauta. Arskahan se siinä.

        (nauraa kikattaa)

        Jes. Hyvä. Pidä toi, haluis joskus kokeilla ite, miltä tuntuis vetää tuollaset värit naamaan :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulleko tämä oli? Miten tämä postilaatikko on taas näin sekaisin (miettii, kuka täällä ei siivoa..)

        Ai vastaako vai mitä hän meinaa? Voi olla, että sulla on niin pitkät, perusteelliset jutut, ja mä en sitten jaksa enkä ehdi keskittyä & perehtyä kun olen palstalla nopeiden liikkeiden kannalla ja sitä paitsi jos sulla on asiasisältöisiä keskusteluja, huseeraisin ne vain sekaisin. Että oo ihan tyytyväinen tilanteeseen ettei siellä joku pölyluuta lakaise. :D

        Toisaalta jos minua olet kaipaillut, niin *kur*, onhan se aina ihanaa :) hih.

        Ok.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulleko tämä oli? Miten tämä postilaatikko on taas näin sekaisin (miettii, kuka täällä ei siivoa..)

        Ai vastaako vai mitä hän meinaa? Voi olla, että sulla on niin pitkät, perusteelliset jutut, ja mä en sitten jaksa enkä ehdi keskittyä & perehtyä kun olen palstalla nopeiden liikkeiden kannalla ja sitä paitsi jos sulla on asiasisältöisiä keskusteluja, huseeraisin ne vain sekaisin. Että oo ihan tyytyväinen tilanteeseen ettei siellä joku pölyluuta lakaise. :D

        Toisaalta jos minua olet kaipaillut, niin *kur*, onhan se aina ihanaa :) hih.

        Vielä sen verran, että en nyt tunne kovin hyvin juuri ketään palstan vakkareita, mutta huomaan, että jotkut osallistuvat enemmän mun keskusteluihin, toiset vähemmän, toiset ei ollenkaan.

        Ei mitään, kannattaa varmaan ensisijassa osallistua sellaisiin keskusteluihin, mitkä kiinnostaa ja me kaikki ollaan erilaisia ja meillä on jonkin verran erilaiset kiinnostuksen kohteet, vaikka kirjoiteltaisiinkin suomi24 sinkut palstalla.

        En mä esimerkiksi tältä palstalta naista etsi tai pidän sitä ainakin HYVIN HYVIN epätodennäköisenä. Aika moni nainen tällä palstalla on myös varattu. Oletko sinä sinkku vai varattu?


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Vielä sen verran, että en nyt tunne kovin hyvin juuri ketään palstan vakkareita, mutta huomaan, että jotkut osallistuvat enemmän mun keskusteluihin, toiset vähemmän, toiset ei ollenkaan.

        Ei mitään, kannattaa varmaan ensisijassa osallistua sellaisiin keskusteluihin, mitkä kiinnostaa ja me kaikki ollaan erilaisia ja meillä on jonkin verran erilaiset kiinnostuksen kohteet, vaikka kirjoiteltaisiinkin suomi24 sinkut palstalla.

        En mä esimerkiksi tältä palstalta naista etsi tai pidän sitä ainakin HYVIN HYVIN epätodennäköisenä. Aika moni nainen tällä palstalla on myös varattu. Oletko sinä sinkku vai varattu?

        (pönttöä naurattaa)

        Minä olen sinkku ja saatan vahingossa (silloin tällöin) etsiä miestä, mutta ole ihan calm down, mä olen harmiton huiskija :'D

        Joskus vaan on enemmän savua kuin tulta...hih.

        Anna mennä vaan, hyvin sä pärjäät. Osahan täällä todella kaipaa asiakeskustelua, ja sitten me kaikenmaailmanhäärääjäthästäkpistedotcom sotkemme kaiken, mutta hyvällä sydämellä.., sullekin on sopiva paikka täällä :)


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Vielä sen verran, että en nyt tunne kovin hyvin juuri ketään palstan vakkareita, mutta huomaan, että jotkut osallistuvat enemmän mun keskusteluihin, toiset vähemmän, toiset ei ollenkaan.

        Ei mitään, kannattaa varmaan ensisijassa osallistua sellaisiin keskusteluihin, mitkä kiinnostaa ja me kaikki ollaan erilaisia ja meillä on jonkin verran erilaiset kiinnostuksen kohteet, vaikka kirjoiteltaisiinkin suomi24 sinkut palstalla.

        En mä esimerkiksi tältä palstalta naista etsi tai pidän sitä ainakin HYVIN HYVIN epätodennäköisenä. Aika moni nainen tällä palstalla on myös varattu. Oletko sinä sinkku vai varattu?

        Eihän sitä koskaan tiedä, mitä sinäkin lopulta etsit, kunhan täällä aikasi pyörit.

        (pönttö kikattaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (pönttöä naurattaa)

        Minä olen sinkku ja saatan vahingossa (silloin tällöin) etsiä miestä, mutta ole ihan calm down, mä olen harmiton huiskija :'D

        Joskus vaan on enemmän savua kuin tulta...hih.

        Anna mennä vaan, hyvin sä pärjäät. Osahan täällä todella kaipaa asiakeskustelua, ja sitten me kaikenmaailmanhäärääjäthästäkpistedotcom sotkemme kaiken, mutta hyvällä sydämellä.., sullekin on sopiva paikka täällä :)

        Joo, mä ehkä liikaakin pidän nimenomaan asiakeskusteluista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eihän sitä koskaan tiedä, mitä sinäkin lopulta etsit, kunhan täällä aikasi pyörit.

        (pönttö kikattaa)

        Mä olen vahvasti sitä mieltä, että anonyymi palsta on TODELLA hankala parisuhteen etsimiselle.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Joo, mä ehkä liikaakin pidän nimenomaan asiakeskusteluista.

        Jos tarviit vapaalle vaihtamisessa apuja, niin senkus vihellät, kyllä tyrkkääjä löytyy.
        Vuoden päästä voi olla jo toinen tilanne kunhan sua on koulutettu.

        (naurunpärskyntää)


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mä olen vahvasti sitä mieltä, että anonyymi palsta on TODELLA hankala parisuhteen etsimiselle.

        En heittäisi kirvestä kaivoon. :D

        Noo...hankala se voi olla, muttei mahdoton.

        (miettii)

        Niin se on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En heittäisi kirvestä kaivoon. :D

        Noo...hankala se voi olla, muttei mahdoton.

        (miettii)

        Niin se on.

        Mä olen huono lähtee rupattelee tällaisessa keskusteluketjussa, jossa on aihe annettu. Rupattelua varten voi tehdä sitten uuden keskusteluketjun. Olen nimittäin huomannut sellaisen seikan, että jotkut saattaa haluta pysyä asiassa jossain keskusteluketjussa ja sitten voi ajatus mennä sekaisin, jos siihen tulee joitakin vakkari nimimerkkejä rupattelee ja vieläpä niin, että valmiiksi annettu keskustelun aihe katoaa.

        Jos sä haluat jatkaa keskustelua, kannattaa tehdä uusi keskustelun aloitus. Mä kuitenkin alen aika asiakeskustelu tyyppiä - en pidä oikeastaan edes kielikuvista keskustelussa :D


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mä olen huono lähtee rupattelee tällaisessa keskusteluketjussa, jossa on aihe annettu. Rupattelua varten voi tehdä sitten uuden keskusteluketjun. Olen nimittäin huomannut sellaisen seikan, että jotkut saattaa haluta pysyä asiassa jossain keskusteluketjussa ja sitten voi ajatus mennä sekaisin, jos siihen tulee joitakin vakkari nimimerkkejä rupattelee ja vieläpä niin, että valmiiksi annettu keskustelun aihe katoaa.

        Jos sä haluat jatkaa keskustelua, kannattaa tehdä uusi keskustelun aloitus. Mä kuitenkin alen aika asiakeskustelu tyyppiä - en pidä oikeastaan edes kielikuvista keskustelussa :D

        Itse en ole asiallinen ollenkaan :'D

        Enkä oikein pysy siinä mitenkään päin. Ehkä pari kommenttia, ja sitten taas alkaa hulina.

        Hanipupsi, sun ei auta nyt muuta kuin kestää.
        Sussa olis kyllä haastetta, saada niin kuin tuosta muotista ulos..

        (naurua)


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mä olen huono lähtee rupattelee tällaisessa keskusteluketjussa, jossa on aihe annettu. Rupattelua varten voi tehdä sitten uuden keskusteluketjun. Olen nimittäin huomannut sellaisen seikan, että jotkut saattaa haluta pysyä asiassa jossain keskusteluketjussa ja sitten voi ajatus mennä sekaisin, jos siihen tulee joitakin vakkari nimimerkkejä rupattelee ja vieläpä niin, että valmiiksi annettu keskustelun aihe katoaa.

        Jos sä haluat jatkaa keskustelua, kannattaa tehdä uusi keskustelun aloitus. Mä kuitenkin alen aika asiakeskustelu tyyppiä - en pidä oikeastaan edes kielikuvista keskustelussa :D

        Hyvää päivää Herra Todellavaikeeta.

        (kättelee)

        Yö ja päivä kohtaavat.

        (pärsk)



      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Tuohon keskustelun aloitukseen voit kirjoitella, jos vielä haluat keskustella.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15334427/asiallinen-mies

        Juukeli, minut houkuteltiin väärälle palstalle. Pieni Pönttö vallan eksyi vieraalle reitille, ja hyvä, että pääsi kotiin takaisin.

        Älä tee tuota toiste...
        Isot pahat susihukat.

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juukeli, minut houkuteltiin väärälle palstalle. Pieni Pönttö vallan eksyi vieraalle reitille, ja hyvä, että pääsi kotiin takaisin.

        Älä tee tuota toiste...
        Isot pahat susihukat.

        :D

        Niin ajattelin tuota Ihennemies palstaa sen takia, koska halusin saada aikaan keskustelua asiallisista miehistä, koska mielestäni heitä syrjitään liikaa.

        Itse kyllä joskus olen ollut muillakin palstoilla kuten esimerkiksi palstalla Miten nainen isketään, Miten mies isketään. Onko tämä nyt sitten aivan pakko olla vaan tällä sinkut palstalla, eikö esimerkiksi riitä se, että ollaan vaikka tällä suhteet palstalla.

        Ok, voin jatkossa tiedottaa vaikka viestissä etukäteen, jos pyrin ohjaamaan johonkin muulle kuin Sinkut palstalle.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Niin ajattelin tuota Ihennemies palstaa sen takia, koska halusin saada aikaan keskustelua asiallisista miehistä, koska mielestäni heitä syrjitään liikaa.

        Itse kyllä joskus olen ollut muillakin palstoilla kuten esimerkiksi palstalla Miten nainen isketään, Miten mies isketään. Onko tämä nyt sitten aivan pakko olla vaan tällä sinkut palstalla, eikö esimerkiksi riitä se, että ollaan vaikka tällä suhteet palstalla.

        Ok, voin jatkossa tiedottaa vaikka viestissä etukäteen, jos pyrin ohjaamaan johonkin muulle kuin Sinkut palstalle.

        On PAKKO olla Sinkut-palstalla.
        Juma. Nyt tuli neidille hitonmoinen rajarike.

        (pyrisee ja pärisee)

        Jo ehti ukkeli vikitellä. Pönttö oli varomaton.
        Niin se käy vieraiden miesten kanssa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        On PAKKO olla Sinkut-palstalla.
        Juma. Nyt tuli neidille hitonmoinen rajarike.

        (pyrisee ja pärisee)

        Jo ehti ukkeli vikitellä. Pönttö oli varomaton.
        Niin se käy vieraiden miesten kanssa.

        Pahoittelen, en todellakaan osannut aavistaa, että Sinkut-palsta on välttämättömyys.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Pahoittelen, en todellakaan osannut aavistaa, että Sinkut-palsta on välttämättömyys.

        Ois pitänyt kuunnella äitikkämammaa.
        Aina sanoi ettei koskaan vieraiden miesten mukaan...

        Ja mitä tapahtuu heti.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ois pitänyt kuunnella äitikkämammaa.
        Aina sanoi ettei koskaan vieraiden miesten mukaan...

        Ja mitä tapahtuu heti.

        Mä mokasin, mutta seuraavalla kerralla infoon etukäteen, jos pyrin rakentaa keskustelua jollakin toisella palstalla, joka sopii johonkin aiheeseen paremmin. Tuo Ihannemies palsta kyllä aiheen puolesta sopii sellaisille keskusteluille, jossa nimenomaan halutaan määritellä, millainen miehen pitää olla ja kuinka paljon saa poiketa, että kuitenkin kelpaa.


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Pahoittelen, en todellakaan osannut aavistaa, että Sinkut-palsta on välttämättömyys.

        No rauha maassa.

        Jos ehdit vähänkään ottamaan oppia niistä neuvoista,
        outo vierailuni ei mennyt hukkaan. :D


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Mä mokasin, mutta seuraavalla kerralla infoon etukäteen, jos pyrin rakentaa keskustelua jollakin toisella palstalla, joka sopii johonkin aiheeseen paremmin. Tuo Ihannemies palsta kyllä aiheen puolesta sopii sellaisille keskusteluille, jossa nimenomaan halutaan määritellä, millainen miehen pitää olla ja kuinka paljon saa poiketa, että kuitenkin kelpaa.

        Mjaa...Ok. :)

        (rapsuttaa leuan alta)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No rauha maassa.

        Jos ehdit vähänkään ottamaan oppia niistä neuvoista,
        outo vierailuni ei mennyt hukkaan. :D

        Hyvä, että ollaan sujut. Kommentoi ihmeessä mun keskustelun aloituksiin, jos on jotain kiinnostavaa sanottavaa. Valitettavasti minä jouduin toteamaan omat keskustelun rajoitteet :D


      • misspönttöuuni
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Hyvä, että ollaan sujut. Kommentoi ihmeessä mun keskustelun aloituksiin, jos on jotain kiinnostavaa sanottavaa. Valitettavasti minä jouduin toteamaan omat keskustelun rajoitteet :D

        Hassu. Hyvinhän tämä on mennyt. Ei sulla ole mitään rajoitteita, luulet vaan niin. Kyllä sulta kulmat pyöristyy koko ajan kun siihen miun nenän eteen nyt vahingossa tuppauduit.

        (naurua)

        Älä hemmetissä kirjoita kovin pitkää alustusta, niin elohopeatkin hidastaa :D
        Tiivistys oli päivän sana 80-luvullakin ja on sitä yhä.


    • Olen 27 vuotias sinkkumies. Olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Päivät menee tiettyjen rutiinien mukaan. Herään aamuisin tiettyyn kellon aikaan, laitan ruokaa tiettyyn aikaan. Käyn päivittäin ulkona kävelemässä. Katson leffoja, sekä sarjoja netflixistä. Sosiaalista elämää ei ole. En ole edes yrittänyt lähestyä naisia.

      • mamalamsmsmsm

        Oletko komea


      • sdfsg

        Tuon verran ku näkyy sulla silmää niin muistutat erästä SigSaueria käytellyttä edesmennyttä Pekka-Ericiä...


      • Minua on joskus sanottu saamelaisen näköiseksi. En sitten tiedä, onko sukujuuria lapissa, kun en tunne suvun historiaa tarpeeksi kauas.


      • Hannu-83
        sami-90 kirjoitti:

        Minua on joskus sanottu saamelaisen näköiseksi. En sitten tiedä, onko sukujuuria lapissa, kun en tunne suvun historiaa tarpeeksi kauas.

        No joo ehkä vähän on havaittavissa myös BB-voittaja Andte Gaup-Juuson näköä


    • lotosta.tyttörahat

      kammottavan .. kammottavan helppoa olisi jos reikä yhdyntä riittäisi.
      kaikkiha nuo jalkaa heiluttaa ja pyllistelee joka tuutissa tai paikassa

      keltään ei kuitenkaa saa rahaa pennin latia joten kätee vet.. Jatkuu.

      varmaan jotkut ätmit ym. erikoiset haluaisi vaihtaa tilanteen kanssani, niillähän on rahaa yleensä, mutta todellisen sukurutsaajan näköisiä ym. ovat

      aika monet heistä silti onnistuu ja saa kulissiliiton kasaan

    • Ei siitä juttelusta tule mitään ellei ole aidosti kiinnostunut toisten ihmisten jutuista. Mun mielestä maailmassa on hyvin vähän kiinnostavia ihmisiä ja keskustelut jää liian usein small talk tasolle missä en ole hyvä.

    • hienoahienoa

      Vika on lähinnä naisten vaatimuksissa. Naiset haluavat seksiä ja parisuhteita vain siltä parhaalta miesjoukon vähemmistöltä, mutta usein saavat heiltä vain seksiä. Naiset eivät halua seksiä itsensä tasoisilta miehiltä.

      • näin

        Nainen voi olla siis ilman seksiä. Tässäkin kaupungissa on tasan kaksi miestä joiden kanssa voisin haluta. Kun en saa niin voin olla kokonaan ilman.


      • hienoahienoa
        näin kirjoitti:

        Nainen voi olla siis ilman seksiä. Tässäkin kaupungissa on tasan kaksi miestä joiden kanssa voisin haluta. Kun en saa niin voin olla kokonaan ilman.

        Useampi nainen voi harrastaa eri aikoina seksiä saman miehen kanssa, eli naiset eivät joudu olemaan ilman seksiä. Sen sijaan 4/5 sinkkumiehistä on ilman seksiä tai saa sitä erittäin vähän.


    • 5i6tydryiyikriwryiyi

      Itse olen liian laiska pelkän pillun perässä juoksemiseen ja sitten taas oikeasti kiinnostavia naisia ei liiemmälti tapaa, eli helpompaa vain olla ilman.

    • vaikkasamapatuo

      Ei ole kohteliasta mennä juttelemaan ellei nainen ole antanut siihen katsekontaktilla lupaa. Kun ei katsekontaktia tule niin en mene juttelemaan. Kun en mene juttelemaan niin olen yksin.

    • tyukyuiklyulyl

      Lähetään siitä että mitä seksi mielestäsi tarkoittaa? Itselleni kyllä jonkunlainen seksi kelpaisi mutta ei alastonseksi, koska en ole avioliitossa. Kun en siis ole naimisissa niin en harrasta minkäänlaista seksiä, alastonseksejäkään

    • Karvamuna-

      Johtuu varmaan ettei miehet tee alotteita. Ovat ujoja eivätkä osaa oikein puhua naisille kiinnostavasti.

    • NeitsytATM

      No kun horo sanoo: "Painu helvettiin siitä gubbe!" tai lähtee tiehensä mitään sanomatta, niin mitenköhän mahdan saada ne asiat menemään omalla painollaan sellaiseen suuntaan, että päädyn päälle ähkimään?

    • En saa seksiä, ennen sai, nykyään ei saa baarista naisia, ja tinderistäkää ei naisia löydä, ja ei pääse treffeille, kaikki johtuu naamasta, pakko tyytyä oleen ilman seksiä

    • Jos on kaljamahaa ja ohenevat hiukset, niin nainen ajattelee, ettei huolehdi itsestään, kyllä vittu huolehdin, mutta ei noita bimboja nuoria nykyään kiinnosta, en tiedä mikä vaivaa, etitää täydellistä miestä, ois se kiva saada seksiäkin, maksulliseen en mene, en oo niin epätoivonen :D

    • Ria

      Ehkä siksi ei saa mies seksiä kun ei itte sitä haluu....
      Meillä on ainakin niin päin että mies pihtaa.

      • eeroeero

        Mä voin tulla hoiteleen sut


      • Matu68v

        No itsekin sain nuorempana "liikaa" sexiä. Pari laukeamista riittää mut tytöt halus vaan lisää kun olen "hyvivarusteltukin2 no enää ei ole sitä ongelmaa.ja ihan hyvä niin.


    • 42-Sinkkumies

      15 vuotta sitten vielä naiset ei olleet pinnallisia ja tanssilavoilta pystyi naisen iskemään melko helposti eikä ulkonäöllä ollut kovin väliä. Itse en ole mitenkään komea edes. Sitten kun nettiiin tuli kaikenlaisia deittipalveluita niin naisten kriteerit pomppasi sata askelmaa ylös, ihan ne tavis naiset joita ennen sai pyöritellä yökerhon tansilattialla, alkoivat nirsoilemaan eikä normaalit miehet enää kelpaa.

      • 75je5kje7keyketyketkeyk

        No ehkä kannattaisi mennä sinne tanssilattialle eikä roikkua deittipalveluissa.


      • hienoahienoa
        75je5kje7keyketyketkeyk kirjoitti:

        No ehkä kannattaisi mennä sinne tanssilattialle eikä roikkua deittipalveluissa.

        Mistä näitä tyhmiä valkoritareita sikiää? Tuossahan selvästi sanottiin, että naisten kriteerit (ei väitetty että pelkästään deittipalstoilla) pompsahtivat (yleisesti) ylöspäin, joten myös tanssilattialla se taso on pilvissä. Vähän sitä luetun ymmärtämistä voisi opetella...


      • 75je5kje7keyketyketkeyk
        hienoahienoa kirjoitti:

        Mistä näitä tyhmiä valkoritareita sikiää? Tuossahan selvästi sanottiin, että naisten kriteerit (ei väitetty että pelkästään deittipalstoilla) pompsahtivat (yleisesti) ylöspäin, joten myös tanssilattialla se taso on pilvissä. Vähän sitä luetun ymmärtämistä voisi opetella...

        Höpönlöpön, joka väittää että jossain tansseissa ei saa naisiin kontaktia ei ole sellaisissa käynytkään, tai korkeintaan nyhjännyt jossain nurkassa. Jos kerran vanhan papat pussihousuissa tanssittavat naisia niin aivan saletisti kuka vaan siihen pystyy jos vaan osaa.


      • Enne piti neito ottoo samalta kylältä
        Lie silonnii seksi tuntuna hyvältä
        Se o ohi eiline vua tännää
        Ko naeset ehtii netistä jännää


      • tyralle.tuli.banksit
        minkkilaukku kirjoitti:

        Enne piti neito ottoo samalta kylältä
        Lie silonnii seksi tuntuna hyvältä
        Se o ohi eiline vua tännää
        Ko naeset ehtii netistä jännää

        Minun isän vanhemmat ovat tästä samalta kylältä peräisin. ei tässä lie ku kilometren verran taivalta heidän synnyinkotojensa välissä


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Enne piti neito ottoo samalta kylältä
        Lie silonnii seksi tuntuna hyvältä
        Se o ohi eiline vua tännää
        Ko naeset ehtii netistä jännää

        Puhhuu ku Ruuneperi ja loihtee lausumahan ku Lönnruutti.

        (naurua)


    • kiltinmiehenoikeudet

      Kukaan nainen ei halua ujoa, arkaa, kokematonta ja työtöntä kilttiä miestä. Tämänkaltaisen miehen ei kannata yrittää lähestymisen yrittämistä, sillä nykykulttuurissa siitä saa vain #metoo-ahdistelusyytteet niskaansa. Seksi ja seurustelu naisten kanssa kuuluu komeille ja jännille alfaurokset, jämämiehiin naiset tyytyvät sitten kun ei enää alfoilta irtoa.

    • jhlj

      Naisethan tarjoaa seksiä,tosin maksua vastaan Reberbahnilla.

      • Tarjontaaoli

        Aikoinaan kävin ja melkoista kusestusta oli Peltikadulla! Sekaisinsinhan siellä meni suomipoika kun ei ennen moista nähnyt! Pariisissa kävin tumman tytön luona. Nyt on tarjontaa reilusti jo suomessakin.


    • KilttiMies89
    • ascsd

      määritä mikä kaikki on seksiä ja mikä ei

      • Seksi on vähän kuin monisto, se on melko hankala määritellä, mutta kun siihen törmää sen tunnistaa.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Seksi on vähän kuin monisto, se on melko hankala määritellä, mutta kun siihen törmää sen tunnistaa.

        Minkkilaukku voidaan valita palstan uudeksi simoksi. Tiara päähän ja onneksi olkoon.


      • scrg kirjoitti:

        Minkkilaukku voidaan valita palstan uudeksi simoksi. Tiara päähän ja onneksi olkoon.

        Mikä on "palstan uusi simo"? Supon laatumissi?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mikä on "palstan uusi simo"? Supon laatumissi?

        Simolla on oikeus itse määritellä toimenkuvansa ja ehkä palstakin tahtomallaan tavalla.

        Tittelin saa edelleenluovuttaa kun joku luovalla tavalla smurffaa lukiomatematiikan ulkopuolelle. Tai muutenkin, jos siltä tuntuu.


    • tavanmies25

      En ole kovinkaan taitava sosiaalisesti ja en myöskään sellainen joka ulkonäöllä vetoaisi naisiin. Maksaa en halua, joten en sitten saa.

      • Jos sie oot säkin viimeinen ravistus
        Omituinen, ruma, arvoton kapistus
        Muna pitkällä tiälä olla usein saa
        Mut järkäleet vuoren piälä


    • Tavallinen-tapaus

      Ei tanssilattialla naiset enää halua tavis miesten kanssa tanssia. Ehkä 15 vuotta sitten halusivat mutta kokeilkaa nyt niin ei ole enää niin helppoa saada naista. Ellette ole kokeillut niin älkää sanoko että se on helppoa iskeä nainen.

    • Voikunsuloista

      Sähän oot kuin naiset yleensä. Me vaan juteltiin ja sitten asiat vaan tapahtui......
      Eli pitää olla vaan yksinkertainen ei ajatella mitään. Siinä on se hyvä puoli ettei edes muista kenen kanssa oli viime yönä. Jos joku sattuu tulemaan oven taakse sitten myöhemmin, ei tarvitse vaivata päätään silläkään kun asiat vaan meni niinkuin meni. Voihan se toinen aina sanoa olevansa sukua sinulle mutta mistä sen tietää, mistä muka kaiken voisi tietää.

    • obelixnainen48

      Johtuu Tinder-ajasta. Tinderiä tai nettideittejä käyttäessä nainen pohtii ja punnitsee, valitsee ja miettii. Valitsee ne kaikkein parhaimmat ja yleensä selvinpäin.
      Ennen vanhaan mentiin baariin ja vain heittäydyttiin hetkeen. Joku joka oli suht ok, alkoi jututtamaan, juttu kulki ja drinkkejä meni, sitten tuli ihostelun kaipuu, nainen kaipasi läheisyyttä, ja humalassa mies näytti jopa komealta. Aamulla herättiin ja mietittiin: oho, miten tässä näin kävi?

      En nyt puhu omasta kokemuksesta, koska olen ollut varattuna lähes koko aikuisikäni ja sinkkunakin aina tunnistin hetken, että NYT ei enempää, ettei käy "huonosti". Mutta monelle tutulle ja kaverille kävi näin, se oli sitä aikaa.

      Jos minun nuoruudessani olisi ollut Tinder ja netti, olisin varmaan vieläkin neitsyt. Olen sen verran kova pohtimaan ja punnitsemaan, enkä tarkoita nyt ulkonäköasioita :) En olisi ikinä tavannut edes poikaystäviäni, he kun eivät ole valokuvissa parhaimmillaan, eikä virtuaaliviestittelyssä.

      • Kuvittele vielä sitä systeemiä joka tulee korvaamaan Tinderin. Kehitys kulkee aina siihen suuntaan että kaikenlaisen esivalinnan voi tehdä yhä helpommin yhä suuremmasta joukosta.


      • obelixnainen48
        scrg kirjoitti:

        Kuvittele vielä sitä systeemiä joka tulee korvaamaan Tinderin. Kehitys kulkee aina siihen suuntaan että kaikenlaisen esivalinnan voi tehdä yhä helpommin yhä suuremmasta joukosta.

        Tämä surettaa, ihan jo vaikka lapsieni takia. Koko ajan on suurempi kynnys edes poistua kotoa ja omalta mukavuusalueeltaan. Etenkin jos on vielä introvertti, valikoiva, loputtomiin pohdiskeleva tyyppi. En nyt tarkoita seksikokemuksia, vaan ihmissuhteita ja muuta maailman kohtaamista yleensä.

        Nuorena kun itsellä oli tylsää, piti vain lähteä fillarilla kaverin kanssa hengailemaan jonnekin kymmenen kilometrin päähän, jossa saattoi tavata muita nuoria tai ylipäätään olla jotain erikoista. Tai festareille, mehu-discoon, suurempaan kaupungiin kiertämään korttelia kävellen. Nykyään riittää netflix ja netti. Tylsää ei ole koskaan. Ja se tarkoittaa, ettei myös mitään jännää ole koskaan, missään, kun vertaa virtuaalimaailmaan.


      • jaaa

        virtuaalimualimma on kyl salakavala.. se tekee kohta varmaan kaikistas ihmisisistä autisteja.. huomaa et virtuaali apocalypse on alkanut.. .. .


    • Ruususelta

      Outo aloitus ( ei saa seksiä) ? Oikeampi tapa on antaa naiselle seksiä , siis hän on saava osapuoli , minä tyydytän naisen . Aloitus on siis alentavasti suunnattu kohottamaan pojan itsetuntoa .

    • EiTarvitse

      Äsken tuossa kaupassa käydessäni kaksi nuorta naista käkätti sellaista noita-akan naurua, etten ihmettelisi jos heitä miehet karttaisivat. Pinnallisia ääliöitä.

      Itseäni ei taas naisseura kiinnosta, kun elämä on jo muutenkin tarpeeksi vaikeaa. Mennä nyt sitten pilaamaan jonkun muunkin elämä. Enkä muutenkaan olisi tarpeeksi sosiaalinen tai luottava minkäänlaiseen suhteeseen. Niin paljon helpompaa olla yksin, ei haittaa nykyisin oikeastaan enää ollenkaan.

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Matala status huono ulkonäkö miehellä. Ei siihen paljon tarvita ettei saa. Suurin osa naisista on kuitenkin taviksia mutta ne naisten kriteerit on aika korkealla jonne miehet ei ylety. Köyhyys myös yksi syy ettei mies saa.

      • noniin99

        Totta. Olen aina saanut ihan helvetisti pillua elämäni aikana vaikka pisin suhde vain kolmevuotta. Kaikki kariutunut sillä pystyn elättämään vain itseäni.


    • 6ketye7keetyk

      Kyllä jokainen saisi seksiä jos sitä vaan tarpeeksi haluaisi hakea, mutta suurin osa niistä kelle se on ongelma varmastikin vain valittaa ja odottaa eikä tee asian eteen mitään.

      Itse olen ollut vuosia ilman koska ei vaan ole tullut tarpeeksi kiinnostavia naisia vastaan, tässä jo nelikymppisenä tietää ettei se pelkkä seksi sen ihmeellisempää ole joten toisessa tarvitsee olla jotain muutakin mielenkiintoista.

    • ns Naiset eivät halua itseä kovempia miehiä olevan.

    • Tyhmyyden, rumuuden ja luonnevikaisuuden pyhä kolmiyhteys pitää huolen siitä, ettei osa koiraista pääse parittelemaan. Ja hyvä niin, syntyy vähemmän tyhmiä, rumia ja kusipäisiä lapsia, kun vialliset geenit eivät siirry seuraavalle sukupolvelle.

    • perusasiaa
    • Aikuinenmies-

      No suomessa suomi miehet ei saa naista eikä pillua. Menkää ulkomaille niin naisia riittää jonoksi asti. Ulkomailla naiset haluaa tutustua vaikka olisit minkänäköinen rumilus eikä pillun saaminen ole todellakaan vaikeaa. Kielitaitoa pitää olla, enkulla pärjää loistavasti.

      • hei1111

        suomeskisais olla tommonen et vaikka kun menee torille joku kiimanen neito tulee heti tyrkyttään treenatua piukkaa pyllyään pantavaksi, mm...


    • jaaa

      naisen naiminen ois varmaan mukavaa mut siinä pannessa rupeaa väkisin miettimöän kuinkakohan moni karvanen einari tuotakin on jyystäny, huhhh....

      • lukemattomat

        Suominaisen kohdalla sen tietää.


      • Höh. Naisilla on näihin tilanteisiin sopiva motto eli siizthedai eli tartuhetkeen. Esson baarissa sitten kun ei ole muuta tekemistä niin voi funtsia että monikohan se tuossakin kulmapöydässä on napalankoja kanssani. Hih.


    • riimakos
    • Kysymykseesi

      Miksi miehistä ei ole parisuhteeseen ja kunnioittamaan naisia?
      Nainen ei ole miesten leikkikalu ja huoraamisväline!!

      • naisen.valinta

        Ei lorttous ole kunnioitettavaa eikä sellaisesta ole kumppaniksi


    • kilttiujokunnollinen

      OIKEUTTA KILTEILLE JA KUNNOLLISILLE MIEHILLE! ALAS JÄNNÄPASKAT JA NIILLE ANTAVAT NAISET!

      • 12d3123d123f

        Vähän liian myöhäistä kyllä. Näin 30 vuotiaana tajuaa elämän rajallisuuden. Ei ole olemassa ketään oikeaa.


    • mirha

      Eiköhän ihan kaikilla kumppania vaille jäävillä ole lopulta syynä sama eli nirsous. kyllä sinäkin jonkun saisit, vaan et ota häntä koska haluat paremman. Se on luonnonlaki että naisen on etsittävä hyväntasoista miestä, jotta yhteiselosta tulisi siedettävää, koska lähtökohta kuitenkin on että se kestää kauan. Tulee lapset, ammatit, talokaupat ja kaikki ja onhan se ihanne ja Jumalan tahto että yhdessä ollaan kunnes kuolema erottaa. Miehet nyt pärjää naisen ku naisen kanssa ja sängyssä ainakin on miehellä kivaa, vaikka nainen olisikin jotenkin alempaa tasoa. Eihän se nyt ole kiva jos seksi pitkässä avioliitossa on naiselle aina pakkopullaa.

    • mirha

      On muuten ehkä tavallaan vähän hassua miten me ihmiset tällä alueella ollaan niin helposti syyttämässä toisia, että kun kukaan ei huoli... kysypä itseltäsi: huolitko itse kenet tahansa? Entä jos sinusta on kiinnostunut joku, josta tiedät että sinä et hänen kanssaan mitään halua? Eiköhän sellaisiakin löydy. Mieti, miten itse kohtelet häntä, ehkä välttelet, et vastaa tekstareihin liian kiireellä, et lopulta vastaa ollenkaan. No se on just sitä samaa mitä sinä (tai minä) saat osaksesi joltakulta toiselta.

      Lisäks suomi-pojille tuntuu olevan kunnia-asia, että mitään iskuvinkkejä ei oteta kuuleviin korviin, vaikka niiden seurauksena todella saattaisi onnistaa. Ei! Suomi-pojan ylpeyttä ei murenneta kyllä se nyt on jämpti näin että mitään ei tarvi tehdä eikä kukaan vosu voi sellaista vaatia. Ulkomaalaiset miehet ovat tässä todella erilaisia eikä sille voi mitään että se aiheuttaa myönteisiä tuntemuksia. kaikki huomaavaisuus, partavedet, tyylikäs pukeutuminen, tyylikäs kampaus... nehän tuo kukkiakin ja koruja ja ties mitä vähistä varoistaan naiselle, josta ovat kiinnostuneita. kyllä tuolla luonnossa urospuoliset eläimetkin yrittävät tehdä naaraaseen vaikutuksen.

      https://www.youtube.com/watch?v=wTcfDCjBqV0&t=54s

    • tavallinen.mies

      Hyvä kysymys

      Ei miehissä ole ole vikaa vaan naiset ovat tulleet erittäin vaativiksi. Suurin osa miehistä on kunnollisia rehtejä suomalaisia miehiä ja siinä se vika onkin. Pitää olla ns. "jännämies" naisten korvaan supattaja pitkä ja komea. Tuollainen mies saa takuuvarmasti seksiä. Ei naiset arvosta juurikaan miehessä mjuuta kuin ulkonäköä ja ennenkaikkea pituutta. Voisi hieman kärjistäen todeta ettei alle 180 pituistlla miehillä ole juurikaan menestystä naismaailmassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe