Pitäisi muistaa useammin tehdä jauhelihakeittoa ja muita samanlaisia ruokia. Aaa rahalle vastinetta ja mahan täyteen vaikka joutuisi ison pakastepussin ostamaan keittokasviksia lisäksi.
Kovat on hinnat ruokakaupoissa jos ostaa leipää, lihoja, kalaa, eineksiä, juustoja, leikkeleitä, maitotuotteita jogurtteja, mehuja, kaloja. Jopa puolen ero joihinkin euroopan muihin maihin. Täällä kun on niitä 3,99eur hintoja niin sama on 1.99eur toisessa maassa.
Kyllä on pienituloiset ja tukien avulla elävät varmasti tiukilla. Kauppaan kun menee niin 20eur saa niin vähän edellämainittuja.
Ruoan alv pitäisi poistaa nopeasti, säästyvä raha menee käyttöön tärkeään asiaan.
Kalliiksi tulee einesten, lihojen, leipien käyttö
ruokakallista
1
337
Vastaukset
- Näinon
Olet ihan oikeassa, kyllä ruuanlaitto itse kannattaa! On huomattavasti halvempaa, ravitsevampaa, ja paremman makuista, kuin mitkään einekset!
Näin kesällä ei kannata edes noita pakastevihanneksia ostaa, kun tuoreet vihannekset ja juurekset ovat sesongissa. Itse keitin ison kattilallisen kaali-jauhelihakeittoa, josta 4 hengen perhe söi 2 päivää ja minulle ja miehelleni jäi vielä töihin evääksikin. Kaali, porkkanat, perunat ja sipuli eivät montaa euroa maksaneet, jauhelihasta ja liemikuutioista tuli pikkusen lisää. Ja hyvää oli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840