Oletko onnellinen jos saat iskettyä kauniin naisen vai oletko onnellinen jos olet saanut tienattua paljon rahaa?
Miten onnellisuus mitataan?
5
126
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Mies joka saa pillua parikin kertaa viikossa on onnellinen.
Korvasta.
Olen onnellinen, kun elämä rullaa eteenpäin. Eikä ihan hirmusti ole syviä monttuja matkassa. Pikku töyssyt ja kuopat kuuluu asiaan.
En tiedä mistä johtuu, ehkä ole hyvä huijaamaan itseäni mutta olen kokenut onnellisuutta kaikenlaisissa elämän rytkyissä. Joskus se onni täytyy ettimällä ettiä ja huomata, että siinähän se olikin koko ajan. Mä en vaan heti tajunnut.😄- hienoahienoa
Suurinta onnea on se, kun ihmisellä on materiaalinen ja sosiaalinen hyvinvointi kunnossa. Materiaaliseen hyvinvointiin voi enemmän vaikuttaa itse, mutta sosiaalinen hyvinvointi on hankalampi, koska ihmisillä on erilaiset kuppikunnat yms., jolloin toisen "reviirille" tunkeutumista ei pakostusti katsota hyvällä. Ihmisen pitää olla myös kokenut huonojakin asioita, eli olla kokenut epäonnea, jotta hän voi tajuta mitä onni on.
- lihavihatipunen
"Onnellisuus on sitä, ettei vituta ihan kokoaikaa."
En muista kuka noin on sanonut mutta just noin hän se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428