Niin työpaikallani on eräs rinnaton nainen (siis erittäin pieni rintainen) hän ei ole lämmennyt lähestymis yrityksiini niin olen ajatellut että hän varmaan "häpeää" pieniä rintojaan (ei ollenkaan tarpeen, koska ne ovat minusta erittäin seksikkäät!) niin miten rohkaisisin hänet että hänen rintansa ovat oikein seksikkäät ja joku (minä) pitää niitä erittäinkin seksikkäinä. Luulen että hän on 34 vuotiaana neitsyt kun en ole nähnyt hänellä poikaystäviä ja monet sanovatkn hänelle "sun pitäis jo saada mies"
Hänen olisi hyvä saada jo miestä ja tässä (minä) sellainen jo olenkin turvallinen mies joka vie hänet seksin ja rakkauden saloihin!
Miten rohkaisen rinnattoman naisen suhteeseen kans
49
1288
Vastaukset
- alan.asiantuntija
Sanot suoraan ettei sinua haittaa se ettei hänellä (daamilla) ole rintoja. Sano että voitte ostaa hänelle sellaiset (silikoniset) yhdessä jos se parantaa itseluottamusta.
Veikkaan että daamisi kapsahtaa sinun kaulaasi ja kuiska korvaasi "kultaseni, rakastan sinua".
Kaikilla pienitissisillä on asiasta alemmuuskompleksi.- trollikka
No on kyllä se vihoviimeinen neuvo. Mitään tyhmempää ett enää vois mennä möläyttämään; tuossa vaiheessa kun välillänne ei ole edes mitään... ei minkäänlaista luottamus/tunne suhdetta!
Nykyään aika pieni rintaisena... ainakin minä kokisin sen lähinnä solvauksena vieraalta mieheltä.
"Kaikista puutteistasi huolimatta kelpaisit mulle paremman puutteessa!" :siltä se lähes kuulostaisi.
- dddd
Säästä naiset sun älykkyydeltä.
- samaamieltä
Ei lisättävää.
- katse.ylöspäin
Samanlailla kuin isorintaisenkin kanssa. Jos ei tehoo, sä et kiinnosta häntä. Jos hän pitääkin naisista?
- ö-ö-ö
Mikä saa sut kuvittelemaan, että sä jossain määrin edes kiinnostaisit kyseistä naista?
Eikä tuon ikäinen enää mikään neitsyt ole, joten sen seksifantasiasi saat kyllä unohtaa.- Naisasialooser11
Tottakai on. Onhan tuon ikäisiä neitsytmiehiäkin.
- Niih
Naisasialooser11 kirjoitti:
Tottakai on. Onhan tuon ikäisiä neitsytmiehiäkin.
Niin mutta nainen on neitsyt ainoastaan omasta tahdostaa, ätmit taas koska eivät saa pimppiä.
Siinä tuli nyt paljon oletuksia, joissa ei ole välttämättä mitään perää. Oot luonut mielikuvia naisesta aika villisti.
- perusasiaaa
Todellakin. Toivottavasti tää aloitus on vaan läppää. Jos ei, niin pieni (iso) reality check on paikallaan. Se nainen ei ole kiinnostunut susta on ainoa fakta tuossa. Muu on sun oletusta ja fantasiaa.
Töissä ei kannata mennä himopäissään puhumaan yhtään mitään, varsinkaan kun ei ole saanut mitään takaisin. Siinä saa vaan potkut ja ahdistelijan maineen. perusasiaaa kirjoitti:
Todellakin. Toivottavasti tää aloitus on vaan läppää. Jos ei, niin pieni (iso) reality check on paikallaan. Se nainen ei ole kiinnostunut susta on ainoa fakta tuossa. Muu on sun oletusta ja fantasiaa.
Töissä ei kannata mennä himopäissään puhumaan yhtään mitään, varsinkaan kun ei ole saanut mitään takaisin. Siinä saa vaan potkut ja ahdistelijan maineen.Jepa. Kohta viuhuu meetoo työpaikalla.
- turhaonmuutaväittää
Sinua kiinnostaa tuossa naisessa vaan seksi hänen kanssaan. Et sinä muuten ota hänen rintojaan ensipuheeksi.
- pienetrinnatsytyttää
Pienirintaisuus ei ole mikään alemmuuskompleksin aihe. On paljon miehiä, jotka haluavat juuri pienirintaisen naisen ja suuririntainen ei edes kelpaa. Pienirintaisuus voi olla fetissi. Mm Vanessa Paradis ja Jane Birkin viehättävät ja kiihottavat näitä miehiä (ja monia muita, joille rintamaku on laaja).
- Joskus.saanut
Minunkin exälläni oli pienet tissit. Oikein sellaiset mukavasti kouransilmään sopivat. Yksi vika vain: ei tullut maitoa lapselle, mutta onneksi oli Tuttelia kaupoissa. Ja lapsilisä riitti Tutteliin ja vaippoihin ja vähän jäikin.
Sitä ennen oli yksi tuttavuus. Tissit kuin kinttaat liiterin seinällä. Vaan pipari oli HYVÄÄ ja osasi antaa ja oli aina valmis! Mutta olikin harjoitellut kauan avioliitossaan... Sanovat kokeneemmat, ettei haittaa vaikka on lankku, kunhan on toisesta päästä halki, ja siinä lienee totuus.
Sitten oli yksi isotissinen. Oikeat limput. Minusta pienemmätkin olisi riittäneet ja varmaan itsekin manasi painoa ja hiostavuutta. Piparia osasi antaa sen harvan kerran kun antoi. Väljähköä kylläkin.
Tässä kolme esimerkkiä vanhoilta ajoilta. Panomiehet kertokoot lisää. - kummajuttut
Joskus.saanut kirjoitti:
Minunkin exälläni oli pienet tissit. Oikein sellaiset mukavasti kouransilmään sopivat. Yksi vika vain: ei tullut maitoa lapselle, mutta onneksi oli Tuttelia kaupoissa. Ja lapsilisä riitti Tutteliin ja vaippoihin ja vähän jäikin.
Sitä ennen oli yksi tuttavuus. Tissit kuin kinttaat liiterin seinällä. Vaan pipari oli HYVÄÄ ja osasi antaa ja oli aina valmis! Mutta olikin harjoitellut kauan avioliitossaan... Sanovat kokeneemmat, ettei haittaa vaikka on lankku, kunhan on toisesta päästä halki, ja siinä lienee totuus.
Sitten oli yksi isotissinen. Oikeat limput. Minusta pienemmätkin olisi riittäneet ja varmaan itsekin manasi painoa ja hiostavuutta. Piparia osasi antaa sen harvan kerran kun antoi. Väljähköä kylläkin.
Tässä kolme esimerkkiä vanhoilta ajoilta. Panomiehet kertokoot lisää.Ei tullut maitoa lapselle? Kumma, tiedän montakin hyvin pienirintaista joilla ei mitään ongelmia imetyksesä.
Joskus.saanut kirjoitti:
Tässä kolme esimerkkiä vanhoilta ajoilta. Panomiehet kertokoot lisää.Siihin ei rintojen koko vaikuta, tuleeko maitoa vai ei.
- Naisasialooser11
Älä valehtele itsellesi lauta. Ihan sama kuin jos väittäisin, että moni nainen haluaa nimenomaan pienimunaisen miehen eikä isomunainen edes kelpaa
- pitkätukka-68
Joskus.saanut kirjoitti:
Tässä kolme esimerkkiä vanhoilta ajoilta. Panomiehet kertokoot lisää.Täälä on koitettu kaikkia kokoja ja kaikista olen tykännyt.
Ainostaan silikopommia en taitais huolia.
Ja rintojen koolla ei tosiaan ole mitään merkitystä maidontuotantoon. Itseasiassa isotissisillä on useammin imetysvaikeuksia; isot hinkit kun ei ole mitenkään optimi vauvaa ajatellen.
Ja katsokaapa kädellisiä serkkujamme! Yhdelläkään lajilla ei kummosetkaan tissit, ainoastaan silloin ne vähän kasvavat kun pitää erittää maitoa. Näin oikeastaa kaikilla muillakin nisäkkäillä.
Ihmisnaaraiden utareilla taas on muutakin funktiota kuin maidontuotanto. - sorgkke
Naisasialooser11 kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi lauta. Ihan sama kuin jos väittäisin, että moni nainen haluaa nimenomaan pienimunaisen miehen eikä isomunainen edes kelpaa
Ei muna ja rinnat ole verrattavissa tuolleen.
- Anonyymi
pitkätukka-68 kirjoitti:
Täälä on koitettu kaikkia kokoja ja kaikista olen tykännyt.
Ainostaan silikopommia en taitais huolia.
Ja rintojen koolla ei tosiaan ole mitään merkitystä maidontuotantoon. Itseasiassa isotissisillä on useammin imetysvaikeuksia; isot hinkit kun ei ole mitenkään optimi vauvaa ajatellen.
Ja katsokaapa kädellisiä serkkujamme! Yhdelläkään lajilla ei kummosetkaan tissit, ainoastaan silloin ne vähän kasvavat kun pitää erittää maitoa. Näin oikeastaa kaikilla muillakin nisäkkäillä.
Ihmisnaaraiden utareilla taas on muutakin funktiota kuin maidontuotanto.Ainoat jotka häpeävät pieniä rintoja ovat jotkut miehet eivät kaikki koska on paljon miehiä jotka pitävät myös pienistä rinnoista.
Jotkut iso rintaiset naiset ovat myös niitä joiden mielestä pieni rintaisen pitäisi hävetä pieniä rintoja. - Anonyymi
LadyZorro kirjoitti:
Siihin ei rintojen koko vaikuta, tuleeko maitoa vai ei.
Totta rintojen koko ei vaikuta tuleeko maitoa.
Minun b kuppeihin kun minulla oli vauva tuli paljon maitoa.
- huumori_kukkii
Kokeile ronskia huumoria ja ns. negaamista, mitä pelimiesoppaissa suositellaan, eli täräytät sille: "HANKI ÄMMÄ SILIKONIT BWAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!
- ööööö
Onko sulla jotain aloittajaa vastaan, kun tuollaisen neuvon annat, jolla varmasti tulee avaria päin näköä?
- paavalijokamies
Pitäisi tietää mitä nämä lähestymisyritykset ovat pitäneet sisällään.
Eli miten olet lähestynnyt?
Muuten on paha antaa neuvoa. - siitäonhyvälähteä
Kyllä tyhminkin juntti aina naisen löytää, muttei tylsä älykkö. Ole onnellinen, että olet vain typerys.
- Niih
Entä jos on tylsä juntti ja typerä?
- 7470
Miksi kyseiseen asiaan pitäisi kiinnittää mitään huomiota?
Olen aina pitänyt hoikista, urheilullisista naisista ja todelliseen hoikkuuteen liittyy aina pienirintaisuus. Siis ilman implantteja.
Tilanne oli ristiriitainen. Huolimatta eloisasta, ryhdikkäästä, jäntevästä olemuksesta oli vaimollani heikko itsetunto johtuen ilmeisesti pienistä rinnoista. Elimme vuosia jolloin loreenin sohvi ja lajitoverit oilivat mudissa. Itsetunto koheni kun kohdistin huomioni hienotunteisesti hänen vahvoihin, minun arvostamiini ominaisuuksiin. Hoikka, jäntevä olemus. Kiinteät, soukat sprintterin reidet. Napakat pakarat.
Joku mainitsi maidon. Hyväkuntoinen, terve naisihminen pystyi syöttämään yhdestä rinnasta 4kk ikäisen ahmatin ja lypsämään koneella roiman annoksen maitoa toisesta, tulehtuneesta rinnasta.
Tosin vaimoni väänti itkua ennen esikoisen syntymää peläten kykyään imettämiseen. Ei vähäisintäkään ongelmaa missään vaiheessa. Penska lutkutti rintamaitoa 200g / imetyskerta. - Maikkignr
Miksi miehille pitäisi naisen rinnattomuus olla hyväksyttävä asia, eikä siitä saisi edes keskustella?
Samalla kuitenkin, etenkin naisten keskustelupalstoilla, pienikulliset miehet tuomitaan armottomasti onnettomiksi luusereiksi, jotka ovat käytännössä täysin turhia?- kkkkkkh
Pienilläkin rinnoilla saa tehtyä sen mihin ne on tarkoitettu mutta pienellä munalla ei.
- eiolepakko
Ei ole mikään pakko hyväksyä pienirintaista, jätä ne niille joita pienet rinnat sytyttää. Itse voit etsiä toisenlaisen.
- Maikkignr
kkkkkkh kirjoitti:
Pienilläkin rinnoilla saa tehtyä sen mihin ne on tarkoitettu mutta pienellä munalla ei.
Pienellä kullillakin voi siittää naisen.
Jos nyt viittaat siihen, ettei pieni kulli kiihota naisia, niin ihan yhtä vähän rinnaton nainen kiihottaa miehiä ja jokainen mies valitsee ennemmin naisen jolla on rinnat kuin rinnattoman.
Rinnatonta naista voi verrata mieheen jolla ei ole kullia ollenkaan. - oletväärässä
Maikkignr kirjoitti:
Pienellä kullillakin voi siittää naisen.
Jos nyt viittaat siihen, ettei pieni kulli kiihota naisia, niin ihan yhtä vähän rinnaton nainen kiihottaa miehiä ja jokainen mies valitsee ennemmin naisen jolla on rinnat kuin rinnattoman.
Rinnatonta naista voi verrata mieheen jolla ei ole kullia ollenkaan.Kulliton mies vastaa pil lutonta naista. Kulli ja rinnat on keskenään eri asia.
- mitäihmet
"Miksi miehille pitäisi naisen rinnattomuus olla hyväksyttävä asia, eikä siitä saisi edes keskustella?"
Mitä keskusteltavaa siinä on? Sen kun etsit ja haet sellaisen naisen, jonka kuppikoko riittää itsellesi. Ei naisten rinnattomuus muutu keskustelemalla suuntaan eikä toiseen, se kun on ominaisuus johon ei voi vaikuttaa. Vai silikonitko haluat pienitissisille? - mitäihmet
"pienikulliset miehet tuomitaan armottomasti onnettomiksi luusereiksi, jotka ovat käytännössä täysin turhia? "
Ääliöitä riittää, tarviiko sellaiseen itse alentua. - sitäihmet
mitäihmet kirjoitti:
"Miksi miehille pitäisi naisen rinnattomuus olla hyväksyttävä asia, eikä siitä saisi edes keskustella?"
Mitä keskusteltavaa siinä on? Sen kun etsit ja haet sellaisen naisen, jonka kuppikoko riittää itsellesi. Ei naisten rinnattomuus muutu keskustelemalla suuntaan eikä toiseen, se kun on ominaisuus johon ei voi vaikuttaa. Vai silikonitko haluat pienitissisille?"Mitä keskusteltavaa siinä on? Sen kun etsit ja haet sellaisen naisen, jonka kuppikoko riittää itsellesi."
Älä keskustele jos et tahdo. Joku kuitenkin sinua asiassa ärsyttää, koska suutut. - itseoletväärässä
oletväärässä kirjoitti:
Kulliton mies vastaa pil lutonta naista. Kulli ja rinnat on keskenään eri asia.
Naisissa ja miehissä melko erilaiset asiat vaikuttavat markkina-arvoon.
Esimerkiksi status ja raha ovat ihan eri asia kuin ulkonäkö, silti niillä voi olla sama vaikutus markkina-arvoon sukupuolesta riippuen. - mitäihmet
sitäihmet kirjoitti:
"Mitä keskusteltavaa siinä on? Sen kun etsit ja haet sellaisen naisen, jonka kuppikoko riittää itsellesi."
Älä keskustele jos et tahdo. Joku kuitenkin sinua asiassa ärsyttää, koska suutut.Tulkitset miten sattuu. En suuttunut eikä ärsytä. En vain ymmärrä mitä keskustelemista aiheessa on.
- Naisasialooser11
kkkkkkh kirjoitti:
Tottakai pienellä munalla saa tehtyä sen mihin se on tarkoitettu, vajakki. Pienellä munalla saa naisen siitettyä ihan samalla tavalla kuin isollakin. Munaa ei ole tarkoitettu naiselle nautinnoksi jos tissejä ei ole tarkoitettu miehelle nautinnoksi.
" hän ei ole lämmennyt lähestymis yrityksiini niin olen ajatellut että hän varmaan "häpeää" pieniä rintojaan "
Minä aina vaan jaksan hämmästyä toiveikkaiden ihmkisten tyhmyydestä, tai no en oikeastaan. Miksi ihmeessä pitää yrittää keksiä joku itselle mieleinen teoria kun kuitenkin ilmeisin vastaus on se oikea? Jos ei ole lämmennyt sun lähestymisyrityksiin tuo nainen se ei ole vaan susta kiinnostunut. Ei olisi kiinnostunut vaikka ei olisi tissejä ollenkaan eikä myöskään vaikka olisi jättimelonit, vika on sinussa eikä sen naisen rinnoissa.- oho-oho
Olipas Harmaaritari asiallisella päällä! Kerrankin häneltä tulee kommentti, jota oikesti voi kompata.
oho-oho kirjoitti:
Olipas Harmaaritari asiallisella päällä! Kerrankin häneltä tulee kommentti, jota oikesti voi kompata.
Niin no typeryys on seikka joka ihmisissä ärsyttää sukupuolesta riiippumatta ja vaikka uyleensä kommentoin naisia koska miehet ei minua kiinnosta niin tässä kohtaa vähän säälin tuota tarinan naista jos tuo ap kovinkin sitä stalkkaa.
- trollikka
Jessus, tästä mä otan kopion itselleni. En ollut uskoa silmiäni... sä asetut täysin naisen puolelle.
Ihan kyllä syystäkin... mutt siltikin; oisit voinut kääntää astian tapasi mukaan jotenkin nurinniskoin! Kiitos tästä tulkinnastasi, joskus on siis syytä jättää nainenkin omaan rauhaansa... kun ei lämpene, niin ei lämpene, mutt tuskastuu vonkaamisesta. trollikka kirjoitti:
Jessus, tästä mä otan kopion itselleni. En ollut uskoa silmiäni... sä asetut täysin naisen puolelle.
Ihan kyllä syystäkin... mutt siltikin; oisit voinut kääntää astian tapasi mukaan jotenkin nurinniskoin! Kiitos tästä tulkinnastasi, joskus on siis syytä jättää nainenkin omaan rauhaansa... kun ei lämpene, niin ei lämpene, mutt tuskastuu vonkaamisesta.Niin no tässä asiassa voin hyvin ymmärtää tuota naista kun olen itsekin ollut toisinaan turhankin kovan kiinnostuksen kohteena. Joku pälli joka ei kiinnosta pätkääkään änkeää aina juttusille eikä sitä oikein pääse pakoonkaan töissä niin ikävän tuntuista varsinkin jos se ei tajua pienistä vihjeistä että suksis helvettiin.
trollikka kirjoitti:
Ihan kyllä syystäkin... mutt siltikin; oisit voinut kääntää astian tapasi mukaan jotenkin nurinniskoin! Kiitos tästä tulkinnastasi, joskus on siis syytä jättää nainenkin omaan rauhaansa... kun ei lämpene, niin ei lämpene, mutt tuskastuu vonkaamisesta.Niin ja pitänee vielä lisätä että itse olen turhankin hienotunteinen vastaavassa asiassa etten oikein "kehtaa" häiritä vaikka joku vähän kiinnostaisikin, ehkä silläkin on jotain tekemistä sen kanssa että on itselläkin vähän vastaavaa kokemusta niin itse ei ainakaan tahdo olla mikään ahdistava mulkku kenellekään vaan mieluummin jättää rauhaan kuin häiritsee.
No kehuskelet menemään niinkuin kaikkien muidenki naisten kans... :D
Sanot suoraan ettei tästä tule helve.tiäkään kun sulla on tuollaset patalaput. Oppii sekin sisko sitten elämään.
- tee_näin
Se luultavasti tosiaan häpeää tissien puutetta ja on ihan mahdollista, että se myös on vielä neitsyt, koska niljakkaat panomiehet yleensä kuolaavat jättihinkkien perään, eivätkä ole lattarintaa välttämättä vaivautuneet korkkaamaan.
Ehdota sille, että kustannat silikonit, jos se antaa. Tulee vähän kalliiksi, mutta ei tosirakkaudella ole hintaa, pääset korkaamaan vanhanpiian ummehtuneen reiän. En tiedä miksi haluat, mutta omahan on asiasi.
Ehdotus kannattaa tehdä vaivihkaa sähköpostilla. Pistä mukaan kuva seisovasta kyrvästäsi (jos ei ole pieni - tai no jos on, niin photoshoppaa). Silloin se tajuaa, että olet tosissasi ja kiihottuneessa tilassa. Kuulostaa ehkä vähän junttimaiselta, mutta yllättävän moni suhde on oikeasti tosiaan alkanut kyrvän kuvan lähettämisellä. - Anonyymi
Aikaa on kulunut. Onko tommosia miehiä oikeasti olemassa?
Olet tyhmä mies. Käytät aloituksessa naisen rinnoista että hän on rinnaton eli sinä itse pidät naista rinnattomana. Pieni rintaisella on rinnat mutta nekin ovat rinnat hän ei ole rinnaton.
Toivottavasti se nainen ei ruvennut aloittajan kanssa olemaan. - Anonyymi
Naisen tissien koolla ei ole merkitystä kunhan ne on pienemmät kun miehellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2212138
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2161351Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181168- 89966
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47943- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859