...lähinnä pervoilusta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807142201074055_vd.shtml
Jostainhan se Sasha on ideansa saanut, epäilemättä siihen on vaikuttanut suominaisten eroottinen kulttuurivaihto ulkomaalaisten miesten kanssa.
Suomi tunnetaan maailmalla nykyään...
14
235
Vastaukset 14
- Narttu_
Tässähän taisi olla se idea, että suomalainen koomikko valittiin jenkeissä maailman hauskimmaksi. Ja mikä on parempi tapa höyryttää äärikonservatiivia, kuin kultaisilla suihkulla.
Luet -vai ymmärrät- asiat aivan nurinkurisesti, juuri niinkuin itsellesi sopii.- mkjhn
Niin, ja tuskimpa sekään suomalaisten naisten vika on, että kyseinen koomikko nimenomaan "persetyyppinä" sitä mainetta jenkeissä niittää.
Mutta aloittajan ajatusmaailma kyllä on sitä kaikkein ahtainta laatua. Tuuletusta kaipais korvien väli.
- Saanauraa
taas. Suomi mainittu!
Et ole tainnut paljon Boratin hupailuja seurata..
Olen toki ja nythän onkin toisinto siitä ekasta jossa Sacha esiintyi kazakstanilaisena toimittajana Borattina jurikin samalla tavoin kaksimielisyyksiä laukoen. Nyt varmaan kaikkea helsinki pride-hehkutusta, pipilän toilailuja sun muuta tiedotusvälineistä seurattuaan Sacha on huomannut että tuo hölmölähän on vielä säälittävämpi maa ja siihen on hyvä rakentaa roolia. Vielä kun on huomannut että Suomessa on naailman helpoimmat naiset niin sehän on selvä että heittää pilkkakirveellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Olen toki ja nythän onkin toisinto siitä ekasta jossa Sacha esiintyi kazakstanilaisena toimittajana Borattina jurikin samalla tavoin kaksimielisyyksiä laukoen. Nyt varmaan kaikkea helsinki pride-hehkutusta, pipilän toilailuja sun muuta tiedotusvälineistä seurattuaan Sacha on huomannut että tuo hölmölähän on vielä säälittävämpi maa ja siihen on hyvä rakentaa roolia. Vielä kun on huomannut että Suomessa on naailman helpoimmat naiset niin sehän on selvä että heittää pilkkakirveellä.
Palstaa lukeneena luulin, että täällä on maailman vaikeimmat naiset.
Wwuwuw kirjoitti:
Palstaa lukeneena luulin, että täällä on maailman vaikeimmat naiset.
Niinhän ne onkin suomalaisille K&K miehille mutta ulkkiksille helpoimmat, ei mitään ristiriitaa ja Sachahan kuulee nne ulkkisten jkertomukset suominaisista, ne suostuu mihin vaan se on kuullut.
- Ymmärrän
Harmaaritari kirjoitti:
Niinhän ne onkin suomalaisille K&K miehille mutta ulkkiksille helpoimmat, ei mitään ristiriitaa ja Sachahan kuulee nne ulkkisten jkertomukset suominaisista, ne suostuu mihin vaan se on kuullut.
Myös sukusi naiset.
- pitkätukka-68
Harmaaritari kirjoitti:
»varmaan kaikkea helsinki pride-hehkutusta, pipilän toilailuja sun muuta tiedotusvälineistä seurattuaan»
En kyllä usko hänen seuranneen Sipilän touhuja, ja pridekulkueetkin ovat tulleet Suomeen muualta maailmasta ja viiveellä.
Ja tuskin lepakkonaiset kovin auliisti miehille muutenkaan antaa, jos nyt niihin helppoihin naisiin viittaat pridellä. Homomiehet sit antaa miehille tietty helpommin.
Oikeastaan idea suomalaisesta toimittajasta lienee sama kuin noissa Kazaktsan-jutuissa: kätevä esiintyä sellaisen maan kansalaisena, joista etenkään amerikkalaisilla ei ole niin minkäänlaista hajua.
Epäilen että seurannut minua😂 minä puhunut kultaisesta suihkusta
Eihän sille voi mitään🤔
Jos olen ainut ja ihaltahan se näytti ihanan söpöltä. Pöksyissään niin miesmäinen mutta naiset on oikeasti tosikoita mieti nyt ”metoo”Ainut ongelma että kaikki pitää pervoiluna, miksi ne on niin pervoja ja likasine mielikuvituksinee?
Minusta suihku on puhdas ja kun se on kultainen se on arvokas suihku ja kuin kulta.
Joku kyllä aina tykkää kuseskellaan toisenlaista, lämmintä Kultaista suihkua kintuille sitten ajan saatossa joten seuraavan kerran lumeen molemmat kirjoitamme kultaisella suihkulla nimemme.- ätmivaan
valtakunta kirjoitti:
Ainut ongelma että kaikki pitää pervoiluna, miksi ne on niin pervoja ja likasine mielikuvituksinee?
Minusta suihku on puhdas ja kun se on kultainen se on arvokas suihku ja kuin kulta.
Joku kyllä aina tykkää kuseskellaan toisenlaista, lämmintä Kultaista suihkua kintuille sitten ajan saatossa joten seuraavan kerran lumeen molemmat kirjoitamme kultaisella suihkulla nimemme.Koirat tykkää musta, saan niiltä aina kultaisen suihkun jaloilleni.
- 4867ketrkeykwyk
Totta äijälläjän kaikki jutut ovat jotain paskajuttuja joten tuskinpa on erityisesti suomalaisia tuossa miettinyt, itse koen tuon pilkkaavana että ansaitsisi pataan tuokin ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639