Kaunis nainen on oman elämänsä kuningatar. Usein näiden naisten on todella vaikea kohdata vastoinkäymisiä ja asioita, jotka eivät mene heidän toiveidensa mukaan. Näiden naisten elämän ongelmat ovat pieniä. Se kynnen lohkeaminen, yksi mitätön epäonnistuminen tai kaksi finniä liikaa naamassa voi romuttaa näiden naisten itsetunnon kokonaan.
Olen pitkään pohtinut, miksi vähemmän kauniit naiset ovat usein rauhallisia, kypsemmän oloisia ja ymmärtäväisempiä. Kauniiden naisten maailma pyörii vain heidän oman pikku napansa ympärillä. Mutta mitä muuta voi olettaakaan, jos koko elämänsä on tottunut rakentamaan oman itsetuntonsa ja käyttäytymisensä sen pohjalle, miten muut ulkonäköön suhtautuvat. Ei heidän ole tarvinnut pohtia, miten heidän pitäisi muttaa itseään, jotta kelpaisivat paremmin. Koska muut ovat aina nähneet vain heidän ulkokuorensa. Ja usein ilkeän ja oikukkaan luonteenkin voi saada anteeksi, jos nainen on kaunis.
Nykyisin tosin rumat ja lihavatkin nuoret naiset ovat alkaneet käyttäytyä kuin kauniit naiset ennen, koska miehen löytäminen ja valikoiminen on tehty naisille niin helpoksi.
(Kauniin) naisen elämä
20
589
Vastaukset
- Tutkittutotuus
Helppo vastaus. Erikoista on se että vaikka kaunis ja ruma nainen on varusteltu samalla aivokapasiteetilla niin silti kauniit ovat yleisemmin töykeämpiä miehille kuin rumat. Koska neste nousee hattuun. Ihan sama kuin se että rikkaimmat ovat useammin röyhkeämpiä käytökseltään kuin köyhemmät. Erityisen helposti tavan mies huomaa tuon eron naisten käytöksessä mennessään nettideiteille. Rumat lihavat naiset lähestyvät ja vastailevat varmasti. Kauniilta naisilta vastauksia ei saa eikä he edes lähesty vaikka heitä kuitenkin on enemmistö. Toisinsanoen ulkonäöllä on käytännön merkitys naisen käytökseen ja pelkästään painoindeksi kertoo käyttäytyäkö hyvin vai huonosti.
- Nainen39vee
Tuota noin... onko se töykeyttä ja itsekeskeisyyttä, jos ei halua lähteä treffeille tai jos ei kiinnostu jostakin miehestä?
- Naisasialooser11
Kyllä mikäli se nainen kiinnostuu vain komeista miehistä
- perässähiihtäjä
No näinhän se on. En ole kyllä varma miten kun tuota sepustusta on niin paljon. Näin kuitenkin kun sanotaan.
- Sattumaa
Poikkeuksiakin toki löytyy. Ilokseni voin sanoa tuntevani kaveripohjalta erään kauniin naisen, jolta löytyy sydämen suuruutta ja rauhallisuutta yllin kyllin.
- 47867k5w6wk7yyk
Monilla on taipumus kehittää hyvän näköisille ihmisille jotain negatiivisia ominaisuuksia kuten ylimielisyys yms. koska eivät itse halua hyväksyä sitä että joku voisi olla hyvä monissakin asioissa.
Ei ulkonäöllä ole mitään tekemistä käytöksen kanssa.- Reksinhdrh
Ulkonäöllä on vaikutusta erittäin paljon käytökseen, niin omalla ulkonäöllä kuin toistenkin ulkonäöillä.
- Nainen39vee
Ja tämä perustuu... minkähänlaiseen otantaan?
Hyvällä itsetunnolla varustettu vähemmän kaunis - nainen tai mies - ei myöskään mieti päivät pitkät, miten pitäisi muuttua, jotta "kelpaisi paremmin". Mutta olenpa tavannut myös erittäin helposti loukkaantuvia, pienestäkin vastoinkäymisestä hajoavia ihmisiä, jotka eivät todellakaan ole yleisen standardin mukaan hyvännäköisiä. Enemmänkin vastaus vastoinkäymisistä selviämiseen on juuri itsetunnossa ja elämänkokemuksessa. Usein tuntuu, että moni mies palstalla katselee maailmaa yläastelaisen pojan kapeakatseisen näkövinkkelin kautta ja silloin oikeasti kuvitellaan, että elämän suurin tragedia on se, ettei päässyt sänkyyn yläasteen suosituimman blondin kanssa. Sitten, kun elämässä on ollut oikeita vastoinkäymisiä - on joutunut kohtaamaan vähän isompia pettymyksiä tai vaikka hautaamaan läheisiään, ei joku yläasteen discoprinsessa tunnu enää yhtään tärkeältä jutulta.
Joitain palstan miehiä taitaa helpottaa se, että voi kuvitella kaikkien hyvännäköisten naisten saavan elämäänsä sisällön vain ulkonäöstä ja miesten huomiosta. Mutta heti tähän perään voisi pohtia sitä, miksi kukaan nainen haluaisi olla suhteessa miehen kanssa, jonka naiskuva (ja ihmiskuva) on tuollainen? Itse en keksi yhtään syytä. Oikeasti vaikuttaa siltä, että ne ihmiset, joille naisten ulkonäkö ja miesten naisille antama huomio riittää elämän sisällöksi, ovatkin juuri näitä palstamiehiä - joko he fantasioivat siitä naisten ulkonäöstä tai rypevät katkeruudessa sen ja miesten (oletetun tai todellisen) huomion vuoksi, tai vaikka sekä että. Muut ihmiset elävät omaa elämäänsä ja miettivät kapasiteetistaan riippuen joko syvällisempiä tai sitten yhtä pinnallisia juttuja, mutta harvan ajatuksenjuoksu tuntuu kiertävän niin suppeaa kehää kuin joidenkin palstalla valittavien miesten (olivat sitten todellisia henkilöitä tai palstaa varten luotuja mielikuvitusmiehiä).- Hohhoijjaa
Olet kyllä koko asiasta ulkona kun lumiukko. Tottakai hyvä itsetuntoisilla (kauniit ja komeat) on ajatus sillä tasolla että ei tarvi miettiä kuka tykkää ja kuka ei. Yksikään ei synny tänne huono itsetuntoisena. Huonon itsetunnon aikaansaa aina ulkopuoliset ihmiset. Rumilla ihmisillä useinmiten miehillä on huono itsetunto koska saavat ulkonäkönsä takia muilta syrjintää. Komealla miehellä ei tätä ongelmaa ole. Ja kuvitteletko todella että ne rumat eivät koe mitään muuta vastoinkäymistä vaan potevat ainoastaan parisuhteen saamattomuutta. Itse olen nähnyt kun itselle tärkeä ihminen tapettiin, kokenu konkurssin, ollut vakavassa onnettomuudessa yms mutta yhä edelleen suren että olen niin ruma että en kelpaa kenellekään. Miten nämä muka olisivat toisensa poissulkevia asioita? Daiju!
- 23232
Hohhoijjaa kirjoitti:
Olet kyllä koko asiasta ulkona kun lumiukko. Tottakai hyvä itsetuntoisilla (kauniit ja komeat) on ajatus sillä tasolla että ei tarvi miettiä kuka tykkää ja kuka ei. Yksikään ei synny tänne huono itsetuntoisena. Huonon itsetunnon aikaansaa aina ulkopuoliset ihmiset. Rumilla ihmisillä useinmiten miehillä on huono itsetunto koska saavat ulkonäkönsä takia muilta syrjintää. Komealla miehellä ei tätä ongelmaa ole. Ja kuvitteletko todella että ne rumat eivät koe mitään muuta vastoinkäymistä vaan potevat ainoastaan parisuhteen saamattomuutta. Itse olen nähnyt kun itselle tärkeä ihminen tapettiin, kokenu konkurssin, ollut vakavassa onnettomuudessa yms mutta yhä edelleen suren että olen niin ruma että en kelpaa kenellekään. Miten nämä muka olisivat toisensa poissulkevia asioita? Daiju!
Miten niin ei ole komealla tai kauniilla tuotta ongelmaa? Itsetunnon kehittymiseen vaikuttaa muukin kuin ulkonäkö. Tiedän monia huonoitsetuntoisia komeita ja kauniita.
Hohhoijjaa kirjoitti:
Äläs nyt, kyllähän nainen39v puhui tossa ihan täyttä asiaa.
Onhan se tällä palstalla nähty, miten osa miehistä on jämähtänyt liikaa sinne teiniaikoihin ja ovat sitten ikuisesti katkeroituneita siitä, kun eivät saaneet vielä tyttöystävää joskus silloin yläaste- tai lukioiässä.
Ätmeille se huono itsetunto näyttää olevan myös aina erittäin yleistä.- Nainen39vee
Hohhoijjaa kirjoitti:
"Olet kyllä koko asiasta ulkona kun lumiukko. Tottakai hyvä itsetuntoisilla (kauniit ja komeat) on ajatus sillä tasolla että ei tarvi miettiä kuka tykkää ja kuka ei. Yksikään ei synny tänne huono itsetuntoisena. Huonon itsetunnon aikaansaa aina ulkopuoliset ihmiset. Rumilla ihmisillä useinmiten miehillä on huono itsetunto koska saavat ulkonäkönsä takia muilta syrjintää. Komealla miehellä ei tätä ongelmaa ole. Ja kuvitteletko todella että ne rumat eivät koe mitään muuta vastoinkäymistä vaan potevat ainoastaan parisuhteen saamattomuutta. Itse olen nähnyt kun itselle tärkeä ihminen tapettiin, kokenu konkurssin, ollut vakavassa onnettomuudessa yms mutta yhä edelleen suren että olen niin ruma että en kelpaa kenellekään. Miten nämä muka olisivat toisensa poissulkevia asioita? Daiju! "
Ihmisen itsetunto ei rakennu pelkästään ulkonäöstä. Hyvännäköisilläkään ei automaattisesti ole hyvä itsetunto. Ja sinä puhut nyt rumista ja kauniista/komeista, ihan kuin muita vaihtoehtoja ei olisi - suurin osa ihmisistä tuskin kuuluu kumpaankaan ryhmään, ja heidänkin keskuudessaan on hyvin monenlaisen itsetunnon omaavia ihmisiä.
Ja pointtini ei ollut, että ulkonäkö olisi ns. "ruman" ainoa ongelma. Pointtini oli se, että elämänkokemus ja myös se itsetunto auttaa suhteuttamaan asioita, ja kyllä sitä elämänkokemusta karttuu ihmisille ihan ulkonäöstä riippumatta. Tämän vuoksi teinit saavat kriisejä asioista, jotka aikuisten mielestä ovat pikkujuttuja - ajan myötä sitä kehittyy, kasvaa henkisesti ja lakkaa välittämästä joistain asioista - ja osittain myös tajuaa ja suurin osa kohtaakin isompiakin ongelmia. Tämä on juuri sitä elämänkokemuksen ja itsetunnon myötä kertyvää toisenlaista perspektiiviä.
Ja sitä en vähättelekään, jos ihmisellä on se kokemus, että hän ei kelpaa kenellekään. Tämähän on ihan eri asia kuin mihin viittasin sillä yläasteen suositun tytön perään haikailemiseen. Kyllä kelpaamattomuus tai se, ettei löydä kumppania, on laskettavissa ihan oikeaksi ongelmaksi. Mutta ei se sitä tarkoita, että jos jollain muulla ei juuri tätä nimenomaista vastoinkäymistä olisi, etteikö hän olisi saattanut joutua kestämään jotain muita vastoinkäymisiä. Aloitusviestihän kuulosti siltä, että kaikki muut ongelmat ovat jotain "pikkuongelmia" ja sen vuoksi ihminen ei kestä edes finniä, kun ei kerran ole joutunut kokemaan olevansa ei-hyvännäköinen - mikä sitten ilmeisesti aloitusviestin mielestä on kauhein vastoinkäyminen koko maailmassa. - Onkomainio
DarkFear kirjoitti:
Äläs nyt, kyllähän nainen39v puhui tossa ihan täyttä asiaa.
Onhan se tällä palstalla nähty, miten osa miehistä on jämähtänyt liikaa sinne teiniaikoihin ja ovat sitten ikuisesti katkeroituneita siitä, kun eivät saaneet vielä tyttöystävää joskus silloin yläaste- tai lukioiässä.
Ätmeille se huono itsetunto näyttää olevan myös aina erittäin yleistä.Millainen itsetunto kaljuilla miehillä on?
- vvcvcvcvcvcvccv
Kyllä se vaan niin on että oikeassa elämässä hyvän näköiset ihmiset yleensä ovat paremmalla itsetunnolla varustettuja, iloisempia ja positiivisempia kuin rumat.
- vvvvxxxxxxvvvxxxx
Ylimielisyys ei ole sama asia kuin hyvä itsetunto.
Toki on helpompaa olla iloinen ja positiivinen jos on saanut elämänpeliin ulkonäöllisesti paremmat kortit kuin joku toinen. - vvcvcvcvcvcvccv
vvvvxxxxxxvvvxxxx kirjoitti:
Toki on helpompaa olla iloinen ja positiivinen jos on saanut elämänpeliin ulkonäöllisesti paremmat kortit kuin joku toinen.Ei kukaan puhunutkaan ylimielisyydestä.
- keskivertokimuli
vvvvxxxxxxvvvxxxx kirjoitti:
Toki on helpompaa olla iloinen ja positiivinen jos on saanut elämänpeliin ulkonäöllisesti paremmat kortit kuin joku toinen.ihminen on ylimielinen silloin, kun hänellä on huono itsetunto. Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen on ystävällinen ja tasapainoinen, hänellä ei ole syytä näyttää kenellekään nyrpeää naamaa tai toisia painamalla alas, nostaa itseään ylemmäs. Ylimielinen itsetunnoton voi olla yhtä hyvin ruma tai kaunis. Kauniilla on kuitenkin helpommin parempi itsetunto, mutta ei tosiaan läheskään aina.
- 123d123d123f
mä kyllä oon samanlainen mutta mies. järkytyin ku tuli finni naamaa vaikka aina ollu täydellinen iho naamassa. :D
- Ladyout
Mä väittäisin, että pinnalliset ja turhamaisuuteen taipuvaiset on noita joita kuvailet, eikä niinkään ulkonäkö ole se tekijä.
Tietysti nuo pinnalliset ja turhamaiset panostaa paljon ulkonäköönsä, koska sillä heidät huomataan. Ovat paljon esillä ja fanaattisesti haluavat kuulla ylistystä itsestään.
Mutta ei kauneus/komeus aiheuta kaikissa kuvailemasi kaltaisia oireita. Varsin kauniita, siistejä ja tyylikkäitä naisia ja miehiäkin näkee, joilla on ns. sydäntä ja inhimillisyyttä.
Vastaavasti mörrimöykkyjä jotka on paitsi paskanhajuisia myös käytökseltään paskoja. Näin suoraan sanottuna. Oikeasti kauniit naiset on hyvä luontosia..
Paskan näkösillä meikkihoroilla on yleensä vittumainen luonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815