Miehen logiikan trolliosasto sinkut-palstalla

Moni sinkut-palstalainen on varmasti huomannut että palstalla käydään jatkuvaa taistelua ilmaherruudesta, eli ns. palstahegemoniasta. Keneltäkään ei lie jäänyt huomaamatta että ätmiosastolla oli vuosi-pari sitten hallussaan ilmaherruus.

Valtasuhteet palstalla ovat kuitenkin muuttuneet, ja ilmaherruus on nyt siirtynyt miehen logiikasta sinkut-palstalle saapuneille trolleille. Osa näistä trolleiksi kutsumistani nikeistä taitaa asiallisen keskustelun, eikä ongelma ole niinkään heissä, vaan siinä että heidän mukanaan sinkut-palstalle on tulossa miehen logiikan ammattitrollausosastoa niillä idioottimaisilla jutuilla joihin miehen logiikka kaatui.

Sinkut-palstalla pyörii x-määrä miehen logiikan ex-aktiiveja jotka ovat alkaneet levittämään tarinaa miehen logiikan kultaisista vuosista ja siitä kuinka palsta aktivoi väkeä myös palstan ulkopuoliseen sosiaaliseen elämään. Tarinat ovat kuin suoraan jostakin fantasiakirjallisuudesta, eikä niitä ole syytä uskoa tosiksi saatika mieltää yhtäkään ML-nikkiä todelliseksi henkilöksi.

Oikea elämä on aina oikea elämä ja palstaelämä on palstaelämää. Lukijoiden kannattaakin aina pohtia miksi joku haluaa avata henkilökohtaisia asioita palstalla...joskus kyse on vain palstafiktiosta.

185

2573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Ollaankohan me nyt samalla palstalla, vai luetaanko me vain eri viestiketjuja?

      • Tarkastellaan ehkä asioita eri lähtökohdista.


      • prööööööt
        Ananias kirjoitti:

        Tarkastellaan ehkä asioita eri lähtökohdista.

        prööööööt


      • prööööööööööt

        pröööööööööööööööt


    • gkgzbk

      "Lukijoiden kannattaakin aina pohtia miksi joku haluaa avata henkilökohtaisia asioita palstalla...joskus kyse on vain palstafiktiosta."

      Selailen tätä palstaa suurinpiirtein aivot narikassa joka kerta ja ei vois vähempää kiinnostaa pohtia jonkun anonyymin motiiveja avautua henk.koht asioistaan.

      • Jos joku osaa palstailla aivot narikassa (aivokuolleena), niin hänelle trollien motiiveilla ei ole mitään väliä. Jatkakaa...


      • gkgzbk
        Ananias kirjoitti:

        Jos joku osaa palstailla aivot narikassa (aivokuolleena), niin hänelle trollien motiiveilla ei ole mitään väliä. Jatkakaa...

        Mielihyvin jatkan. Annan vaikka hevosten pohtia näitä juttuja kun niillä on isompi pääkin :)


      • LadyToro
        gkgzbk kirjoitti:

        Mielihyvin jatkan. Annan vaikka hevosten pohtia näitä juttuja kun niillä on isompi pääkin :)

        Anna lehmän pohtia


      • QueenAna
        Ananias kirjoitti:

        Jos joku osaa palstailla aivot narikassa (aivokuolleena), niin hänelle trollien motiiveilla ei ole mitään väliä. Jatkakaa...

        pröööööööt


      • voitrollienkevät
        Ananias kirjoitti:

        Jos joku osaa palstailla aivot narikassa (aivokuolleena), niin hänelle trollien motiiveilla ei ole mitään väliä. Jatkakaa...

        Tarttis alkaa trollaaman Analle


    • JohnDouglas

      Jees, tämä aloitus oli ainakin puhtaasti minuun suunnattu trolli. Näistä sun trollailuista kirjoitinkin jo tuonne Vesala&Edelman ketjuun:

      "Kyllähän tuo on selvästi ollut ML-kuvioissa mukana. Tunnistan Ananiaksen samaksi henkilöksi, joka oli kimpussani Miehen logiikassa loppuvuodesta 2010 ja vuoden 2011 puolella.
      Suutuin tosiaan tuolloin marraskuussa 2010 tälle exälleni ja haukuin hänet palstalla, kun kuulin, että hän oli huijannut minua ja sen jälkeen tuli palstan miehet kimppuuni mua ojentamaan. Kirjoitin palstalle sitten jotain briefingiä tilanteesta ja tästä huijatuksitulemisestani, kuten siitä, että exäni oli valehdellut minulle sairastavansa syöpää, niin sain kimppuuni rekisteröimättömänä, puskista kirjoitelleen henkilön, joka kutsui minua "aloittelevaksi kirjailijaksi". Kyseisen henkilön viesteistä näkyi läpi aika vahvasti se, että hän oli jollain tavalla kytköksissä tuohon kuvioon. Sitä en tiennyt, oliko kyseessä mies, vai nainen, mutta selkeästi hän oli jollain tavalla kytköksissä exääni. Hän pyrki tuomaan palstalle sellaista näkemystä, että exäni olisi jotenkin ollut minun uhrini ja, että olisin jotenkin kohdellut exääni todella ikävästi. Olin hänen näkemystensä mukaan mm. sairaalloisen riippuvainen exästäni ja sairaalloisen mustasukkainen. Lisäksi minun kertomukseni asioista olivat hänen mukaansa siis valetta ja tarinankerrontaa, aloittelevan kirjailijan tuotetta.

      Sama rekisteröimätön kirjoittelija oli kimpussani myös, kun kerroin palstalla Genion raiskanneen exäni. Tämä väitti silloinkin hyvin kiivaasti, että olen keksinyt tarinan päästäni ja, että olen "aloitteleva kirjailija". Hän myös puolusti Genio.Menteä joka asiassa minua vastaan. Kaikki Geniosta palstalle tullut negatiivinen informaatio oli hänen mukaansa satua, mutta toisaalta hän itse esitti minusta asioita, jotka olivat täyttä paskaa. Yritti siis kiillottaa Genion kuvaa ja liata minua.

      Joillain ilmeisesti narsistisilla ja psykopaattisilla henkilöillä sillä palstalla oli tarvetta pitää oma palstaimago kunnossa ja liata kilpailijoiden mainetta. Genio oli ehkäpä kaikista pahin tapaus. Hänellä oli palstalla sellainen kompensatorinen fantasiaminuus, joka oli kuva täydellisestä ihmisestä ja samalla kaikkien hänen epäsuosiossaan olevien palstaimago muodostui epätodellisella tavalla negatiiviseksi. Tätä Genion fantasiaminuutta oli siellä kiihkeästi puolustamassa ainakin kymmenkunta naista, sekä muutama mies kirjoittaja Genion itsensä lisäksi.

      Jos haluaa tietää, kuka tämä Ananias on, niin kannattaa varmaan kysyä Lady Zorrolta. Luulisin, että hän on tunnistanut Ananiaksen joksikin vanhaksi Miehen Logiikkalaiseksi. "

      • Yllä juuri sitä diipadaapaa josta varoitin avauksessani.

        Palstafiktiota puhtaimmillaan.


      • mä_tiedän

        Ananias on Pertsa! Pertti on palannut. Uusi nimi, vanhat jaaritukset.


      • JohnDouglas
        Ananias kirjoitti:

        Yllä juuri sitä diipadaapaa josta varoitin avauksessani.

        Palstafiktiota puhtaimmillaan.

        Miksi muuten olet ottanut erityisesti minut hampaisiisi jo tuolloin 2010? Ja miksi olet ollut erityisen kiinnostunut leimaamaan juuri Genion kannalta tuohon tapaukseen liittyvät negatiiviset asiat fiktioksi?
        Mihinkään muihin asioihin ja palstalaisten live-elämään liittyviin asioihin et ole tällä tavalla kommentoinut. Sä et ole myöskään väittänyt kenenkään muun esittämiä juttuja fiktioksi.

        Sinä naamioit oman agendasi "palstafiktion" vastustamiseksi, vaikka sun todellinen agenda on Genion palstaimagon ylläpitäminen ja Genion suojeleminen.


      • uijuijui
        mä_tiedän kirjoitti:

        Ananias on Pertsa! Pertti on palannut. Uusi nimi, vanhat jaaritukset.

        Ei dazu tiedä Perttiä. Dazu on ulkona sinkut-kuvioista. Mitäs Kirpelalle nykyään mahtaa kuulua? :))))))))


      • JohnDouglas
        uijuijui kirjoitti:

        Ei dazu tiedä Perttiä. Dazu on ulkona sinkut-kuvioista. Mitäs Kirpelalle nykyään mahtaa kuulua? :))))))))

        Mikä on sinun vanha nikki?


      • JohnDouglas kirjoitti:

        Miksi muuten olet ottanut erityisesti minut hampaisiisi jo tuolloin 2010? Ja miksi olet ollut erityisen kiinnostunut leimaamaan juuri Genion kannalta tuohon tapaukseen liittyvät negatiiviset asiat fiktioksi?
        Mihinkään muihin asioihin ja palstalaisten live-elämään liittyviin asioihin et ole tällä tavalla kommentoinut. Sä et ole myöskään väittänyt kenenkään muun esittämiä juttuja fiktioksi.

        Sinä naamioit oman agendasi "palstafiktion" vastustamiseksi, vaikka sun todellinen agenda on Genion palstaimagon ylläpitäminen ja Genion suojeleminen.

        Ei taida ana suojella Geniota kun eivät oikein näytä tulevan toimeen, genio vittuilee tapansa mukaan ja ana pistelee takaisin,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei taida ana suojella Geniota kun eivät oikein näytä tulevan toimeen, genio vittuilee tapansa mukaan ja ana pistelee takaisin,

        Ei mulla ole mitään geniota vastaan, mahdollisesti hän ei ole mikään paskiainen(ellei osoittaudu raiskariksi), vaan enempikin joutunut muiden silmätikuksi.


      • Ananias kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään geniota vastaan, mahdollisesti hän ei ole mikään paskiainen(ellei osoittaudu raiskariksi), vaan enempikin joutunut muiden silmätikuksi.

        No kyllä gentsu ihan itseään saa syytttää varmaankin jos silmätikuksi joutunut, tyyli kun kuitenkin on aika kärkäs ja vittuilemaan taipuvainen siinä sitten hjelposti saa takaisinkin ja käsittääkseni ne ML-ongelmat isolta osalta myös gentsun aikaansannosta niin en nyt oikein pelkkänä uhrina ainakaan osaa pitää. Gentsu ilmieseisti myös aika taitava puskailun kautta kaaoksen luomisessa niin helposti jos/kun useampi semmoiseen lähtee siitä syntyy sitten vaikka mitä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä gentsu ihan itseään saa syytttää varmaankin jos silmätikuksi joutunut, tyyli kun kuitenkin on aika kärkäs ja vittuilemaan taipuvainen siinä sitten hjelposti saa takaisinkin ja käsittääkseni ne ML-ongelmat isolta osalta myös gentsun aikaansannosta niin en nyt oikein pelkkänä uhrina ainakaan osaa pitää. Gentsu ilmieseisti myös aika taitava puskailun kautta kaaoksen luomisessa niin helposti jos/kun useampi semmoiseen lähtee siitä syntyy sitten vaikka mitä.

        Gentsun vihollisina näyttäisi olevan kovemmat trollit kuin gentsu, joten en sen pohjalta tekisi gentsusta suurrikollista.

        Itsellenikin osoiteltiin tuo gentsu suurrikollisena, ja palstaa tuntemattomana oletin että hän se oli minun vainojeni takana. Gentsu on kyllä sinnikäs kirjoittelija, mutta näen hänessä inhimillisenkin puolen.

        Sanoisin että gentsu voi jossain vaiheessa turhautua ja laittaa hanskat tiskiin, tavallaan hypätä sivuun kun alkaa tympimään. Palstan pahimmat trollit ovat teflonia, niihin ei tartu mikään ja ne pörräävät täällä vaikka tulisi ydinsota.


      • Ananias kirjoitti:

        Gentsun vihollisina näyttäisi olevan kovemmat trollit kuin gentsu, joten en sen pohjalta tekisi gentsusta suurrikollista.

        Itsellenikin osoiteltiin tuo gentsu suurrikollisena, ja palstaa tuntemattomana oletin että hän se oli minun vainojeni takana. Gentsu on kyllä sinnikäs kirjoittelija, mutta näen hänessä inhimillisenkin puolen.

        Sanoisin että gentsu voi jossain vaiheessa turhautua ja laittaa hanskat tiskiin, tavallaan hypätä sivuun kun alkaa tympimään. Palstan pahimmat trollit ovat teflonia, niihin ei tartu mikään ja ne pörräävät täällä vaikka tulisi ydinsota.

        No joo, mistäpä noita tietää, jokatapauksessa siellä ML:ssä meno oli niin mahdotonta p..kaa että ei siellä kovin kauaa jaksanut katsella. Itse oikeastaan sinne menin ensin ja siirryin sitten heti kohta sinkut-palstalle kun täällä ei puskahuutelua juurikaan ilmennyt, siellä se taas oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, mistäpä noita tietää, jokatapauksessa siellä ML:ssä meno oli niin mahdotonta p..kaa että ei siellä kovin kauaa jaksanut katsella. Itse oikeastaan sinne menin ensin ja siirryin sitten heti kohta sinkut-palstalle kun täällä ei puskahuutelua juurikaan ilmennyt, siellä se taas oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

        Olen lueskellut vähäsen noita vanhoja miehen logiikan ketjuja, enkä ihmettele miksi palsta kaatui (tai jengi lähti pois).

        Jutut oli paskoja, jengi rakensi mielikuvitushahmoja ja yleinen sekoilu oli enempi sääntö kuin poikkeus. Palstan keskushahmot kadottivat yhteyden reaalimaailmaan ja palsta ajautui fiktiiviseen "todellisuuteen".

        Iso osa jutuista vaatii tajunnanlaajentajia jotta niiden tunnelmaan voisi edes teoriassa päästä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, mistäpä noita tietää, jokatapauksessa siellä ML:ssä meno oli niin mahdotonta p..kaa että ei siellä kovin kauaa jaksanut katsella. Itse oikeastaan sinne menin ensin ja siirryin sitten heti kohta sinkut-palstalle kun täällä ei puskahuutelua juurikaan ilmennyt, siellä se taas oli ennemminkin sääntö kuin poikkeus.

        Kyllä minäkin lähdin hyvän alun jälkeen ja protestoin pysymällä pois kun huonoa käytöstä.


      • Ananias kirjoitti:

        Gentsun vihollisina näyttäisi olevan kovemmat trollit kuin gentsu, joten en sen pohjalta tekisi gentsusta suurrikollista.

        Itsellenikin osoiteltiin tuo gentsu suurrikollisena, ja palstaa tuntemattomana oletin että hän se oli minun vainojeni takana. Gentsu on kyllä sinnikäs kirjoittelija, mutta näen hänessä inhimillisenkin puolen.

        Sanoisin että gentsu voi jossain vaiheessa turhautua ja laittaa hanskat tiskiin, tavallaan hypätä sivuun kun alkaa tympimään. Palstan pahimmat trollit ovat teflonia, niihin ei tartu mikään ja ne pörräävät täällä vaikka tulisi ydinsota.

        Gentsu teki kerran samoin minullepuukotti selkään ja kamala kiusaus aalto iski toisilta siihen.
        En tykännyt siitä yhtään minä taas sit lähdin. Suosin lopettaa tuo selkään puukotus hänen virheensä oli tietääkseni muiden kiusaaminen ja väärän tiedon levittäminen kuin minua huonoksi äidiksi jostain kumman syystä vaikka eipä oltu tekemisessä.

        Itse aiheutettua mutta väärin kyllä minusta sitten muut kosti, en ole koston puolella.


      • mitättömyys
        Ananias kirjoitti:

        Gentsun vihollisina näyttäisi olevan kovemmat trollit kuin gentsu, joten en sen pohjalta tekisi gentsusta suurrikollista.

        Itsellenikin osoiteltiin tuo gentsu suurrikollisena, ja palstaa tuntemattomana oletin että hän se oli minun vainojeni takana. Gentsu on kyllä sinnikäs kirjoittelija, mutta näen hänessä inhimillisenkin puolen.

        Sanoisin että gentsu voi jossain vaiheessa turhautua ja laittaa hanskat tiskiin, tavallaan hypätä sivuun kun alkaa tympimään. Palstan pahimmat trollit ovat teflonia, niihin ei tartu mikään ja ne pörräävät täällä vaikka tulisi ydinsota.

        gentsu on vain mitättömyys


      • Bannanias
        Ananias kirjoitti:

        Yllä juuri sitä diipadaapaa josta varoitin avauksessani.

        Palstafiktiota puhtaimmillaan.

        palstatrollikkaa vain


      • Pasilan.gentsu
        Ananias kirjoitti:

        Ei mulla ole mitään geniota vastaan, mahdollisesti hän ei ole mikään paskiainen(ellei osoittaudu raiskariksi), vaan enempikin joutunut muiden silmätikuksi.

        heh...mut joo ei vaan kulli seiso enää


      • Pertsa--
        mä_tiedän kirjoitti:

        Ananias on Pertsa! Pertti on palannut. Uusi nimi, vanhat jaaritukset.

        Pertsahan minä


      • pulaajanAna
        Ananias kirjoitti:

        Yllä juuri sitä diipadaapaa josta varoitin avauksessani.

        Palstafiktiota puhtaimmillaan.

        Hywä ku Ana warotti


    • uijuijuijuii

      jesjesjesjes!!! Dazu, nykyinen John Douglas ja Ananias kohtaavat. Kaksi ah niin samanlaista ja toisaalta erilaista foliohattutrollia. Nyt saadaaannn säpinäää!!

      • JohnDouglas

        Sä olet kans aikamoinen paskakasa, kun puolustat kolminkertaista raiskaajaa...


      • sulleinfoa
        JohnDouglas kirjoitti:

        Sä olet kans aikamoinen paskakasa, kun puolustat kolminkertaista raiskaajaa...

        Genio on kirjoitellut täällä kahdella rekkaamattomalla nikillä: Gnuk ja helmiä.sioille. Ananias ei ole sama henkilö, mutta samanlainen ylimielinen paskiainen, joka haukkuu jokaista miehen logiikasta tullutta trolliksi. Ei usko, että lady Zorro, yksinkertainen.blondi ja pönttöuuni (et tunne) olisivat edes naisia.


      • sulleinfoa kirjoitti:

        Genio on kirjoitellut täällä kahdella rekkaamattomalla nikillä: Gnuk ja helmiä.sioille. Ananias ei ole sama henkilö, mutta samanlainen ylimielinen paskiainen, joka haukkuu jokaista miehen logiikasta tullutta trolliksi. Ei usko, että lady Zorro, yksinkertainen.blondi ja pönttöuuni (et tunne) olisivat edes naisia.

        Onko sen nyt niin vakavaa, jos joku ei usko. Ei se oo.

        Kunhan ei pilais tätäkin palstaa jahdillaan.


      • ulkonakuvioista
        LadyZorro kirjoitti:

        Onko sen nyt niin vakavaa, jos joku ei usko. Ei se oo.

        Kunhan ei pilais tätäkin palstaa jahdillaan.

        Hänkö sen ML-palstan pilasi samanlaisella jahdilla, mikä nyt on täällä käynnissä?


      • ulkonakuvioista kirjoitti:

        Hänkö sen ML-palstan pilasi samanlaisella jahdilla, mikä nyt on täällä käynnissä?

        En tiedä kuka pilasi. Tiedän vain, että näin se pilataan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        En tiedä kuka pilasi. Tiedän vain, että näin se pilataan.

        Ehkäpä me kaikki pilattiin se, kun löhdettiin trollin tämmöiseen juupas eipäs mukaan. Ja kinaamaan. Olis pitänyt varmaan olla reagoimatta, niin kun tähänkin ketjuun ja vastaaviin.


      • LadyBurra
        LadyZorro kirjoitti:

        Ehkäpä me kaikki pilattiin se, kun löhdettiin trollin tämmöiseen juupas eipäs mukaan. Ja kinaamaan. Olis pitänyt varmaan olla reagoimatta, niin kun tähänkin ketjuun ja vastaaviin.

        Niinpä niin


    • Paljastukset miehen logiikalle kirjoitelleiden nikkien iästä, sukupuolesta, siviilisäädystä, kotipaikkakunnasta, mahdollisista ammateista, harrastuksista, lapsista jne jne, voi jättää täysin omaan arvoonsa. Vihjaukset siitä että joku nikki tietäisi toisen nikin taustoja ja uhkaisi paljastaa tietoja palstalla, on tietenkin pelkkää teatteria jolla yritetään vakuutella nikkien takana olevan oikeita henkilöitä joilla on oikeaa elämää.

      Varmasti jokaisella kirjoittajalla on oikea elämäkin, mutta palstatrollailua varten on eri identiteetti.

      • Onko sulla eri identiteetti nyt päällä, kun irl? Ootko siellä samanlainen?


      • Palstapoliisinpoika

        Pistää miettimään mitä sustakin kukakin tietää ja minkä pelkäät paljastuvan, minkä vuoksi huudat että älkää uskoko.

        Palstadraamaa saa, jos sitä haluaa. Voi myös keskittyä puhumaan asioista eikä palstalaisista, niin ei ole itse mukana tekemässä sitä draamaa lisää.


    • kirpela

      Noniin, ml-palstatrollit dazu ja genio-ananias kaatavat sinkulapalstaa

      • ML-palstalle_kuolleet

        ML-palstalle kuolleet ovat jälleen aktivoitumassa ja heräämässä henkiin????????? har!11


      • ML-palstalle_kuolleet kirjoitti:

        ML-palstalle kuolleet ovat jälleen aktivoitumassa ja heräämässä henkiin????????? har!11

        Mikäs he.vetin haamu sinä olet?

        Sinä ainakin olet kirjoitellut miehen logiikkaan aina silloin tällöin. Nikkisi oli?


      • nou-nicks
        Ananias kirjoitti:

        Mikäs he.vetin haamu sinä olet?

        Sinä ainakin olet kirjoitellut miehen logiikkaan aina silloin tällöin. Nikkisi oli?

        har!!1 -technologies ei tarvitse nikkejä laita nikkisi kierrätykseen "Recycle your nick" har !1


      • nou-nicks kirjoitti:

        har!!1 -technologies ei tarvitse nikkejä laita nikkisi kierrätykseen "Recycle your nick" har !1

        Älä höpsi, kyllähän hyvälläkin miehellä pitää olla nimi jolla mainitaan jos on aihetta.

        Nimi on tunniste, ilman sitä olet nobody.


      • haluan_ehdottomasti
        Ananias kirjoitti:

        Älä höpsi, kyllähän hyvälläkin miehellä pitää olla nimi jolla mainitaan jos on aihetta.

        Nimi on tunniste, ilman sitä olet nobody.

        Mut mie niin # HALUISIN # vielä korostaa sitä että miulla on # ISOO PÄÄ # ei tarvetta nickeille har!1 :)


      • haluan_ehdottomasti kirjoitti:

        Mut mie niin # HALUISIN # vielä korostaa sitä että miulla on # ISOO PÄÄ # ei tarvetta nickeille har!1 :)

        Sulla on kyllä persoonallinen tyyli käyttää erilaisia kirjoitusmerkkejä, mutta miten nimität ruokapöytäkeskustelussa sellaista henkilöä?

        Paha juttu, jokainen legenda tarvii tunnisteen jotta voisi päästä historiankirjoihin.


      • Free_yourself
        Ananias kirjoitti:

        Sulla on kyllä persoonallinen tyyli käyttää erilaisia kirjoitusmerkkejä, mutta miten nimität ruokapöytäkeskustelussa sellaista henkilöä?

        Paha juttu, jokainen legenda tarvii tunnisteen jotta voisi päästä historiankirjoihin.

        HeHEE parasta oli Bloodbrothan veren valuminen palstalle ja papeeten härnäily :) har!11


      • Free_yourself kirjoitti:

        HeHEE parasta oli Bloodbrothan veren valuminen palstalle ja papeeten härnäily :) har!11

        En sano tätä ilkeyttäni, mutta itsesi ilmaisu kärsii rankasti kun kolmannes tekstistäsi menee siihen että joudut käyttämään tehokeinoja jolla teet itsesi tunnistettavaksi.


      • huohhhh
        Ananias kirjoitti:

        Sulla on kyllä persoonallinen tyyli käyttää erilaisia kirjoitusmerkkejä, mutta miten nimität ruokapöytäkeskustelussa sellaista henkilöä?

        Paha juttu, jokainen legenda tarvii tunnisteen jotta voisi päästä historiankirjoihin.

        Häntä kutsuttiin var Har-mieheksi tai Harriksi.


      • huohhhh kirjoitti:

        Häntä kutsuttiin var Har-mieheksi tai Harriksi.

        Har-mies on hyvä.

        Hänellä ei liene ollut mitään sisällöllistä antia keskusteluihin?


      • yliarvostettua--
        Ananias kirjoitti:

        Har-mies on hyvä.

        Hänellä ei liene ollut mitään sisällöllistä antia keskusteluihin?

        Ylenmääräisen muka-sisällön pakkotuputtaminen on # YLIARVOSTETTUA # har!111

        Koska :

        Alussa ei ollut mitään
        Lopussa ei ole mitään

        har!1


    • relaamies

      Löysää solmio ja avaa ylänappi Ananias, ei tätä palstaa tarvitse ottaa turhan vakavasti.

    • Palstalla pyörii iso liuta miehen logiikkalaisia (mm. LadyZorro, YB, elisakettu, anssi alve, dazu, Teknodonna, trollikka, valtakunta, helmiä_sioille), kiinnostaa tietää miksi nuo trollaattorit eivät kirjoittele omalle palstalleen?

      Oma veikkaukseni on, että trollit eivät viihdy keskenään koska palstalla pitää olla hyväuskoisia hölmöjä joille sitä paskaa kirjoitetaan.

      • PalstaAna

        Vitut Anan Palsta


    • No niin ja taas sai ana houkuteltua miehen logiikasta lisää trolleja palstalle. John douglas on ihan uusi nimi mutta tervetuloa vaan kunhan ette koko palstaa pane paskaksi, riidelkää anan kanssa niin saadaan vähän palstaviihdettä.

      • Huomenta sullekin.

        Rupesi korpeamaan nuo s..tanan pellet niin päätin tehdä aloituksen niistä. Varoitukseksi.

        Katellaan mitä tästä saadaan aikaiseksi, ehkä kunnianloukkaussyytteitä? JohnDouglas on jo levitellyt väitettä että genio on raiskaillut miehen logiikan naisia, ja joku puska linkitti Ivar Allak-nimisen ilmeisesti virolaisperäisen miehen facebook-tilin palstalle väittäen miestä genioksi.

        Nyt on näköjään hinkua sotkea faktaa ja fiktiota jotta jutuissa olisi uskottavuutta ja lennokkuutta. Mietin että jospa Ivar Allak ei olekaan genio, tai jos on, niin mitä jos genio ei ole raiskari? Tai jospa onkin?

        Seuraan tilannetta.


      • Ananias kirjoitti:

        Huomenta sullekin.

        Rupesi korpeamaan nuo s..tanan pellet niin päätin tehdä aloituksen niistä. Varoitukseksi.

        Katellaan mitä tästä saadaan aikaiseksi, ehkä kunnianloukkaussyytteitä? JohnDouglas on jo levitellyt väitettä että genio on raiskaillut miehen logiikan naisia, ja joku puska linkitti Ivar Allak-nimisen ilmeisesti virolaisperäisen miehen facebook-tilin palstalle väittäen miestä genioksi.

        Nyt on näköjään hinkua sotkea faktaa ja fiktiota jotta jutuissa olisi uskottavuutta ja lennokkuutta. Mietin että jospa Ivar Allak ei olekaan genio, tai jos on, niin mitä jos genio ei ole raiskari? Tai jospa onkin?

        Seuraan tilannetta.

        Nuo käsittääkseni on jo vuosien takaisia juttuja mistä ne vääntää, silloin kun tulin palstalle heitteli samoja syytöksiä varmaankin tuo sama John Douglas (eri nimellä vaan silloin, en muista millä) mutta ei niistä oikein selvää saanut kuka on tehnyt mitäkin. Mun mielestä on sinkut-palstalle vahingollista kun kutsut noita tänne rähisemään, ne jotka on aiemmin tulleet on ihan hyvin minusta käyttäytyneet mutta jos houkuttelet kaikki persreiätkin sieltä tänne ne varmaan tämänkin saa tuhottua perseilyillään niin siinä mielessä pitäisin hyvänä jos riitelette keskenänne, otan vaan popparit esiin ja seuraan tilannetta.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo käsittääkseni on jo vuosien takaisia juttuja mistä ne vääntää, silloin kun tulin palstalle heitteli samoja syytöksiä varmaankin tuo sama John Douglas (eri nimellä vaan silloin, en muista millä) mutta ei niistä oikein selvää saanut kuka on tehnyt mitäkin. Mun mielestä on sinkut-palstalle vahingollista kun kutsut noita tänne rähisemään, ne jotka on aiemmin tulleet on ihan hyvin minusta käyttäytyneet mutta jos houkuttelet kaikki persreiätkin sieltä tänne ne varmaan tämänkin saa tuhottua perseilyillään niin siinä mielessä pitäisin hyvänä jos riitelette keskenänne, otan vaan popparit esiin ja seuraan tilannetta.

        En sanoisi tätä kirjoittelua houkutteluksi, jengihän on täällä jo valmiiksi.


      • projektiivinen---
        Ananias kirjoitti:

        En sanoisi tätä kirjoittelua houkutteluksi, jengihän on täällä jo valmiiksi.

        Projektiivinen identifikaatio, # ANYONE ???????? # har!11


      • projektiivinen--- kirjoitti:

        Projektiivinen identifikaatio, # ANYONE ???????? # har!11

        Projektiivinen identifikaatio tuhosi miehen logiikan?

        Ehkä noin, mutta suurin syy taisi olla palstalaisten löyhäpäisyys.


      • sfrhjtjtytk
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nuo käsittääkseni on jo vuosien takaisia juttuja mistä ne vääntää, silloin kun tulin palstalle heitteli samoja syytöksiä varmaankin tuo sama John Douglas (eri nimellä vaan silloin, en muista millä) mutta ei niistä oikein selvää saanut kuka on tehnyt mitäkin. Mun mielestä on sinkut-palstalle vahingollista kun kutsut noita tänne rähisemään, ne jotka on aiemmin tulleet on ihan hyvin minusta käyttäytyneet mutta jos houkuttelet kaikki persreiätkin sieltä tänne ne varmaan tämänkin saa tuhottua perseilyillään niin siinä mielessä pitäisin hyvänä jos riitelette keskenänne, otan vaan popparit esiin ja seuraan tilannetta.

        Se oli silloin rekattu nimi Dazu. Kuvana pääkallo.


      • Moust_Welkom
        Ananias kirjoitti:

        Projektiivinen identifikaatio tuhosi miehen logiikan?

        Ehkä noin, mutta suurin syy taisi olla palstalaisten löyhäpäisyys.

        "Juu aar thö # MOUST WELKOM HIÖR # plesänt njyys har!11


      • sfrhjtjtytk kirjoitti:

        Se oli silloin rekattu nimi Dazu. Kuvana pääkallo.

        Dazun on väitetty kirjoittavan elisakettuna..

        Periaatteessa täysin mahdollista, onhan ellu pyörinyt täällä tuon tuostakin. Nyt heittää juttua sitten dazuna..


      • Moust_Welkom kirjoitti:

        "Juu aar thö # MOUST WELKOM HIÖR # plesänt njyys har!11

        Projektiivvinen identifikaatio tarkoittaisi tässä tapauksessa että minä muuttaisin käytöstäni niin että esim. palstan ylläpito kiinnittäisi poikkeavuuteeni huomiota ja esim. bannaisi minut.

        Projektiivinen identifikaatio ei selittäisi sitä miksi sinä trollaat. Ymmärrätkö?


      • mina_ei-Projekt
        Ananias kirjoitti:

        Projektiivvinen identifikaatio tarkoittaisi tässä tapauksessa että minä muuttaisin käytöstäni niin että esim. palstan ylläpito kiinnittäisi poikkeavuuteeni huomiota ja esim. bannaisi minut.

        Projektiivinen identifikaatio ei selittäisi sitä miksi sinä trollaat. Ymmärrätkö?

        Mut mie niin # HALUISIN # huomautella että minulla ei ole * PROJEKTIIvISEN IDENTIFIKAATION * kanssa mitään tekemistä olen täysin # VIATON # kanssakeskustelija

        har!111


      • wanhapuska
        Ananias kirjoitti:

        Dazun on väitetty kirjoittavan elisakettuna..

        Periaatteessa täysin mahdollista, onhan ellu pyörinyt täällä tuon tuostakin. Nyt heittää juttua sitten dazuna..

        Dazu epäili elisaketunkin seurustelevan genion kanssa ja epäili siitäkin vaikka mistä. Jotkut puskat hätääntyivät kun y.b ja ellu halusivat tavata ja alkoivat huutaa, että varo varo, elisakettu on oikeasti dazu. Olisiko tämä puska ollut genio, joka aikanaan tunnusti olleensa ihastunut y.b:en. Tiedän, erittäin sekavaa settiä. Erittäin sekavaa..


      • mina_ei-Projekt kirjoitti:

        Mut mie niin # HALUISIN # huomautella että minulla ei ole * PROJEKTIIvISEN IDENTIFIKAATION * kanssa mitään tekemistä olen täysin # VIATON # kanssakeskustelija

        har!111

        Eihän sulla olekaan mitään tekemistä projektiivisen identifikaation kanssa.

        Sanoisin että sinä olet kokenut joutuneesi syrjityksi ja haet huomiota persoonallisella ilmaisutyylilläsi. Se on toisaalta ymmärrettävää, mutta myös hölmöä.


      • wanhapuska kirjoitti:

        Dazu epäili elisaketunkin seurustelevan genion kanssa ja epäili siitäkin vaikka mistä. Jotkut puskat hätääntyivät kun y.b ja ellu halusivat tavata ja alkoivat huutaa, että varo varo, elisakettu on oikeasti dazu. Olisiko tämä puska ollut genio, joka aikanaan tunnusti olleensa ihastunut y.b:en. Tiedän, erittäin sekavaa settiä. Erittäin sekavaa..

        Olen vähän lueskellut miehen logiikan kirjoittelua. Sanoisin luetun perusteella että teksteihin ei pääse sisään ellei käytä huumeita.

        Jutut olivat pahempaa diipadaapaa kuin täällä.


      • me_emme--
        Ananias kirjoitti:

        Olen vähän lueskellut miehen logiikan kirjoittelua. Sanoisin luetun perusteella että teksteihin ei pääse sisään ellei käytä huumeita.

        Jutut olivat pahempaa diipadaapaa kuin täällä.

        ME emme olleet ikinä käyttäneet mitään # HUUMEITA # tai muitakaan syövyttäviä aineita kiljua ei lasketa * hörps * har!111


      • me_emme-- kirjoitti:

        ME emme olleet ikinä käyttäneet mitään # HUUMEITA # tai muitakaan syövyttäviä aineita kiljua ei lasketa * hörps * har!111

        Jotain aivoja syövyttäviä aineita kuitenkin käytitte, se on selvää.

        Pikakilju voi myös tehdä tuhoja.


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Jotain aivoja syövyttäviä aineita kuitenkin käytitte, se on selvää.

        Pikakilju voi myös tehdä tuhoja.

        Missä ketjussa mainittiin tämä Allak? Näyttäisi olevan Genio, lapsuuskuvakin sama, mitä joskus Miehen Logiikan profiilissa. Dazun syytteitä en silti usko, mutta selvittäköön nyt vihdoin välinsä, kun molemmilla on nimet tiedossa. Genio paljasti aikanaan puskasta Dazun nimen. (Ville Antinmaa).


      • me_kärsimme
        Ananias kirjoitti:

        Jotain aivoja syövyttäviä aineita kuitenkin käytitte, se on selvää.

        Pikakilju voi myös tehdä tuhoja.

        Me kärsimme vakavista # VAMMOISTA # jouduimme useasti marttyyri-mallari -setä-tädin volvon yliajamiksi har!111


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Missä ketjussa mainittiin tämä Allak? Näyttäisi olevan Genio, lapsuuskuvakin sama, mitä joskus Miehen Logiikan profiilissa. Dazun syytteitä en silti usko, mutta selvittäköön nyt vihdoin välinsä, kun molemmilla on nimet tiedossa. Genio paljasti aikanaan puskasta Dazun nimen. (Ville Antinmaa).

        Ketju oli lahjakas p.rsreikä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15340767/lahjakas-p-rsreika#comment-94363378

        Yllä linkki kommenttini viestiin jossa oli linkki Allakin facebook-profiiliin.

        Viesti lähti poistoon ehkä puoli tuntia sen jälkeen kun se laitettiin palstalle.


      • me_kärsimme kirjoitti:

        Me kärsimme vakavista # VAMMOISTA # jouduimme useasti marttyyri-mallari -setä-tädin volvon yliajamiksi har!111

        Varmaan sitäkin.

        Enempi olisin huolissani siitä ettei trollien päässä liiku reaalielämän jutut. Milloin kävit viimeksi tapaamassa ikivanhaa äitiäsi?


      • marttyyrin_ajokortti
        Ananias kirjoitti:

        Varmaan sitäkin.

        Enempi olisin huolissani siitä ettei trollien päässä liiku reaalielämän jutut. Milloin kävit viimeksi tapaamassa ikivanhaa äitiäsi?

        Marttyyrin ajokortissa luki " GUSTAAVA-TÄTI 1915 " har!11


      • marttyyrin_ajokortti kirjoitti:

        Marttyyrin ajokortissa luki " GUSTAAVA-TÄTI 1915 " har!11

        Sanoisin että Har-mies hukkasi nyt suuntavaistonsa.


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Ketju oli lahjakas p.rsreikä.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15340767/lahjakas-p-rsreika#comment-94363378

        Yllä linkki kommenttini viestiin jossa oli linkki Allakin facebook-profiiliin.

        Viesti lähti poistoon ehkä puoli tuntia sen jälkeen kun se laitettiin palstalle.

        Ok. Itse veikkaan että suurin syypää sotkuun on nainen nimeltä Kirpela. Jos nainen keksii "minulla on syöpä"-jutun poikaystävälleen, hän keksii myös helposti minut on raiskattu-jutun samalle tyypille, jäätyään kiinni pettämisestä. Pettäminen ei ole välttämättä edes tapahtunut genion kanssa, mutta jotain anonyymia suomi24- tyyppiä/tyyppejä on hyvä syyttää, ettei tulee lisää sotkua. Genion oikea nimi on tähän asti ollut pimennossa (ei tosin näköjään kaikilla). Vai laittoiko gentsu itse nimensä ketjuun hönössä? Että voivat selvittää asian.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Ok. Itse veikkaan että suurin syypää sotkuun on nainen nimeltä Kirpela. Jos nainen keksii "minulla on syöpä"-jutun poikaystävälleen, hän keksii myös helposti minut on raiskattu-jutun samalle tyypille, jäätyään kiinni pettämisestä. Pettäminen ei ole välttämättä edes tapahtunut genion kanssa, mutta jotain anonyymia suomi24- tyyppiä/tyyppejä on hyvä syyttää, ettei tulee lisää sotkua. Genion oikea nimi on tähän asti ollut pimennossa (ei tosin näköjään kaikilla). Vai laittoiko gentsu itse nimensä ketjuun hönössä? Että voivat selvittää asian.

        Sanoisin että myös facebook-tilejä voi väärentää, ja vaikka en olekaan itse facessa enkä pääse tarkistamaan asiaa, niin luulisin että juuri noilla väärennetyillä facebook-tileillä on yritetty luoda fiktiolle luotettavuutta.

        Ja kyllä, ajattelen asiasta ihan kuten sinäkin. Miksi ihmeessä kaikki tuo vaiva?


      • BÄDLY-BURNED

      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Sanoisin että myös facebook-tilejä voi väärentää, ja vaikka en olekaan itse facessa enkä pääse tarkistamaan asiaa, niin luulisin että juuri noilla väärennetyillä facebook-tileillä on yritetty luoda fiktiolle luotettavuutta.

        Ja kyllä, ajattelen asiasta ihan kuten sinäkin. Miksi ihmeessä kaikki tuo vaiva?

        Molempien tilien kaikille facebook-tilien omistajille näkyvät jutut on niin tyypillistä genion ja dazun tyyppistä kirjoittelua (ilman että sivutaan suomi24-asioita ja henkilöitä) että kyllä heidän on pakko olla nämä mainitut henkilöt. Ja Geniolla on lisäksi kavereita, jotka selvästi hänet tuntevat irl, eivät suomi24:stä. Dazun tili taas on karu kuva yksinäisestä, mt-ongelmaisesta miehestä. Hän olisi varmasti tehnyt itselleen edullisemman feikki-tilin, jos olisi sellaisen tehnyt. Dazun henkilöllisyys on vuosia ollut tiedossa, facebook -tili on muuttunut kyllä edullisempaan suuntaan, eli mt- ongelmat olivat jo ehkä poistumassa. Ennen viime yötä..


      • yhdistelen-palasia
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Molempien tilien kaikille facebook-tilien omistajille näkyvät jutut on niin tyypillistä genion ja dazun tyyppistä kirjoittelua (ilman että sivutaan suomi24-asioita ja henkilöitä) että kyllä heidän on pakko olla nämä mainitut henkilöt. Ja Geniolla on lisäksi kavereita, jotka selvästi hänet tuntevat irl, eivät suomi24:stä. Dazun tili taas on karu kuva yksinäisestä, mt-ongelmaisesta miehestä. Hän olisi varmasti tehnyt itselleen edullisemman feikki-tilin, jos olisi sellaisen tehnyt. Dazun henkilöllisyys on vuosia ollut tiedossa, facebook -tili on muuttunut kyllä edullisempaan suuntaan, eli mt- ongelmat olivat jo ehkä poistumassa. Ennen viime yötä..

        Tarkoitan genion kavereilla facebook-kavereita. Niin laajamittainen feikkaus on mahdotonta, että facebook kavereiden tilitkin väärentää, heidän kaverinsa, kaverinkaverinsa, yhteystiedot jne jne. dazulla on muutama fb-ystävä, mutta feikiltä eivät hekään vaikuta. facebook tili voidaan väärentää lähinnä siten, että ulkopuoliselle ei näy mitään muuta kuin nimi ja kuvat, eikä kuvistakaan kommentteja tai tykkäämisiä kavereilta. Siitä tunnistaa yleensä väärennetyn tilin. Toinen vaihtoehto on keksiä "kavereita" kommentoimaan ja tykkäämään, ja laittaa kaikki kaverit piilottamaan tietonsa tai haalia ulkomaalaisia feikkikavereita, joilla sama idea. Eli erittäin työlästä tehdä feikkitilejä.

        Yleensä fb-tilien tietojen piilottamisessa on sitä paitsi kyse siitä, että ei haluta esitellä (pientä) kaverimäärää tai tietoja ulkopuolisille, ei feikkaus. Mutta nämä dazun ja genion tilit eivät ole edes kovin piilotettuja. Kaverit näkynevät vain kavereille, mutta kaverien kommentit ja tykkäämiset koko kansalle. Kaverien kommenteista ja tykkäämisistä näkee kaverien vastaavat tiedot.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Tarkoitan genion kavereilla facebook-kavereita. Niin laajamittainen feikkaus on mahdotonta, että facebook kavereiden tilitkin väärentää, heidän kaverinsa, kaverinkaverinsa, yhteystiedot jne jne. dazulla on muutama fb-ystävä, mutta feikiltä eivät hekään vaikuta. facebook tili voidaan väärentää lähinnä siten, että ulkopuoliselle ei näy mitään muuta kuin nimi ja kuvat, eikä kuvistakaan kommentteja tai tykkäämisiä kavereilta. Siitä tunnistaa yleensä väärennetyn tilin. Toinen vaihtoehto on keksiä "kavereita" kommentoimaan ja tykkäämään, ja laittaa kaikki kaverit piilottamaan tietonsa tai haalia ulkomaalaisia feikkikavereita, joilla sama idea. Eli erittäin työlästä tehdä feikkitilejä.

        Yleensä fb-tilien tietojen piilottamisessa on sitä paitsi kyse siitä, että ei haluta esitellä (pientä) kaverimäärää tai tietoja ulkopuolisille, ei feikkaus. Mutta nämä dazun ja genion tilit eivät ole edes kovin piilotettuja. Kaverit näkynevät vain kavereille, mutta kaverien kommentit ja tykkäämiset koko kansalle. Kaverien kommenteista ja tykkäämisistä näkee kaverien vastaavat tiedot.

        Suomi24-sivusto lienee ainakin 15 vuoden ikäinen, ja täälläkin on paljon kommentoijia joilla on virkavuosia takanaan 5 vuotta. Tuo palsta-aktiivisuus osoittaa ettei elämässä ole muuta harrastusta kuin palstailu, ja monilla ei ole ehkä edes muuta elämääkään.

        On erittäinkin todennäköistä että tällaisten kaiffarien joukosta voisi löytyä sellaisia jotka ryhtyvät intohimoisesti rakentamaan palstaidentiteettiä ja todisteita sen vahvistamiseksi.


      • JohnDouglas
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Ok. Itse veikkaan että suurin syypää sotkuun on nainen nimeltä Kirpela. Jos nainen keksii "minulla on syöpä"-jutun poikaystävälleen, hän keksii myös helposti minut on raiskattu-jutun samalle tyypille, jäätyään kiinni pettämisestä. Pettäminen ei ole välttämättä edes tapahtunut genion kanssa, mutta jotain anonyymia suomi24- tyyppiä/tyyppejä on hyvä syyttää, ettei tulee lisää sotkua. Genion oikea nimi on tähän asti ollut pimennossa (ei tosin näköjään kaikilla). Vai laittoiko gentsu itse nimensä ketjuun hönössä? Että voivat selvittää asian.

        Genio kertoi itse raiskauksesta ja hehkutti sitä palstalla vuosi tolkulla, tiputellen siitä yksityiskohtia palstalle, joita ei oltu täällä muuten kerrottu.

        Vajaata viikkoa ennen raiskausta mies lähetti mulle viestin, jossa hän lainasi Nietzscheä: "menetkö naisten luo, älä unohda piiskaa".
        Toisekseen pitäisin omituisena sitä kirpela oli huumattuna sen jälkeen, kun hän oli tavannut Genion.
        Kyseisen tapahtuman jälkeen Genio oli alkanut vittuilemaan kirpelalle palstalla raiskauksesta ja lähettelemään minulle uhkauksia. Genio kirjoitteli mulle jotain viestejä, että "heh, mutjoo, mä olisin voinut olla paljon ankarampikin". Hän myös uhkaili, että seuraavana kohteena on minun sukulaiset.
        Minä en ollut näitä Genion viestejä ymmärtänyt ennen, kuin kirpela kertoi minulle raiskauksesta vasta puoli vuotta sen tapahtumisen jälkeen. Minä en usko, että Genio ja kirpela olisivat punoneet näin monimutkaisen juonen, että he olisivat yhdessä feikanneet raiskausta ja, että Genio olisi kirjoitellut puolen vuoden ajan palstalle viestejä, jotka vahvistivat kirpelan myöhemmin kertomaa tarinaa.

        Myöhemmin kuulemma kaksi muutakin palstalle kirjoitellutta naista raiskattiin. Jokaisen kolmen raiskatun naisen väitettiin minun henkilöllisyyteeni viitaten olleen minun käytössäni olleita nimimerkkejä.
        Aina sen jälkeen, kun raiskaus oli tapahtunut, alkoi palstalla tykitys, että kyseinen naisnikki oli oikeasti mies, eli minä ja jotain juttua, että minä oikeallani nimelläni olen jälleen joutunut raiskatuksi, että esiinnyin netissä naisena ja jouduin jälleen tosimiesten raiskaamaksi.

        Suosittelisin teitä, jotka ette tiedä näistä asioista, olemaan hiljaa ja puuttumatta toisten asioihin täällä palstalla.
        On aika ikävää, kun on joutunut yksityishenkilönä periaatteessa täysin sivullisena ja ilman omaa ansiota tällaiseen myllytykseen, missä minuun yhdistettäviä naisia raiskataan järjestelmällisesti ja minua herjataan palstalla vuosikausia.

        Lisäksi tässä nimenpaljastuksessa oli taustalla sellainen asia, että sen motiivi oli alunperin saattaa minun henkilöllisyys kirpelan aviomiehen tietoon.
        Kirpelan aviomies tuli Miehen Logiikka palstalle, kun olin jo lopettamassa siellä käymistä ja jokin aika sen jälkeen henkilöllisyyteni paljastettiin hänelle palstan kautta.
        Ei ole kovin kivaa olla vuosikausia sellaisen miehen hampaissa, joka uhkailee pumppuhaulikolla.


      • yhdistelen-palasia

        Kuten sanoin, Genio on linkittänyt profiilissa nähtävän lapsuudenkuvan ja muutaman muun kuvan itsestään Miehen Logiikkaan, profiiliinsa ja tänne. Sama henkilö ainakin kuvien perusteella. Uutta tässä oli vain nimi, jota aikaisemmin ei ole kerrottu. Jos joku on yhdistänyt hänen kaikki suomi24:ssa julkaisemansa kuvat ja ottanut samasta henkilöstä lisää kuvia ja tehnyt satoja facebook tileja hänen kavereikseen ja kaverinkavereikseen, tuo voi olla mahdollista. Aika epätodennäköistä, sanoisin.

        Ville Antimaan ja Anssi Alven facetilit ovat täysin aidon oloiset ja täynnä molemmille tyypillistä sekavaa selostusta. Alvella on tosin montakin tiliä, joista joku lienee feikkitili, koska siinä on piilotettu kaikki muu mahdollinen paitsi nimi ja kuva. Alve on ikivanha, juoppo papparainen, siis.


      • JohnDouglas kirjoitti:

        Genio kertoi itse raiskauksesta ja hehkutti sitä palstalla vuosi tolkulla, tiputellen siitä yksityiskohtia palstalle, joita ei oltu täällä muuten kerrottu.

        Vajaata viikkoa ennen raiskausta mies lähetti mulle viestin, jossa hän lainasi Nietzscheä: "menetkö naisten luo, älä unohda piiskaa".
        Toisekseen pitäisin omituisena sitä kirpela oli huumattuna sen jälkeen, kun hän oli tavannut Genion.
        Kyseisen tapahtuman jälkeen Genio oli alkanut vittuilemaan kirpelalle palstalla raiskauksesta ja lähettelemään minulle uhkauksia. Genio kirjoitteli mulle jotain viestejä, että "heh, mutjoo, mä olisin voinut olla paljon ankarampikin". Hän myös uhkaili, että seuraavana kohteena on minun sukulaiset.
        Minä en ollut näitä Genion viestejä ymmärtänyt ennen, kuin kirpela kertoi minulle raiskauksesta vasta puoli vuotta sen tapahtumisen jälkeen. Minä en usko, että Genio ja kirpela olisivat punoneet näin monimutkaisen juonen, että he olisivat yhdessä feikanneet raiskausta ja, että Genio olisi kirjoitellut puolen vuoden ajan palstalle viestejä, jotka vahvistivat kirpelan myöhemmin kertomaa tarinaa.

        Myöhemmin kuulemma kaksi muutakin palstalle kirjoitellutta naista raiskattiin. Jokaisen kolmen raiskatun naisen väitettiin minun henkilöllisyyteeni viitaten olleen minun käytössäni olleita nimimerkkejä.
        Aina sen jälkeen, kun raiskaus oli tapahtunut, alkoi palstalla tykitys, että kyseinen naisnikki oli oikeasti mies, eli minä ja jotain juttua, että minä oikeallani nimelläni olen jälleen joutunut raiskatuksi, että esiinnyin netissä naisena ja jouduin jälleen tosimiesten raiskaamaksi.

        Suosittelisin teitä, jotka ette tiedä näistä asioista, olemaan hiljaa ja puuttumatta toisten asioihin täällä palstalla.
        On aika ikävää, kun on joutunut yksityishenkilönä periaatteessa täysin sivullisena ja ilman omaa ansiota tällaiseen myllytykseen, missä minuun yhdistettäviä naisia raiskataan järjestelmällisesti ja minua herjataan palstalla vuosikausia.

        Lisäksi tässä nimenpaljastuksessa oli taustalla sellainen asia, että sen motiivi oli alunperin saattaa minun henkilöllisyys kirpelan aviomiehen tietoon.
        Kirpelan aviomies tuli Miehen Logiikka palstalle, kun olin jo lopettamassa siellä käymistä ja jokin aika sen jälkeen henkilöllisyyteni paljastettiin hänelle palstan kautta.
        Ei ole kovin kivaa olla vuosikausia sellaisen miehen hampaissa, joka uhkailee pumppuhaulikolla.

        Nämä sun esittämäsi jutut eivät liity sinkut-palstaan, eikä kukaan ole näitä pyytänytkään tänne käsiteltäviksi.

        Minä en rehellisesti sanottuna näe näiden juttujen levittämisen syyksi muuta kuin pyrkimykset alkaa kehittelemään sinkut-palstallekin samanlaista palstafiktiota mitä miehen logiikassa oli.

        Bullshittiä kaikki tyynni.


      • yhdistelen-palasia
        JohnDouglas kirjoitti:

        Genio kertoi itse raiskauksesta ja hehkutti sitä palstalla vuosi tolkulla, tiputellen siitä yksityiskohtia palstalle, joita ei oltu täällä muuten kerrottu.

        Vajaata viikkoa ennen raiskausta mies lähetti mulle viestin, jossa hän lainasi Nietzscheä: "menetkö naisten luo, älä unohda piiskaa".
        Toisekseen pitäisin omituisena sitä kirpela oli huumattuna sen jälkeen, kun hän oli tavannut Genion.
        Kyseisen tapahtuman jälkeen Genio oli alkanut vittuilemaan kirpelalle palstalla raiskauksesta ja lähettelemään minulle uhkauksia. Genio kirjoitteli mulle jotain viestejä, että "heh, mutjoo, mä olisin voinut olla paljon ankarampikin". Hän myös uhkaili, että seuraavana kohteena on minun sukulaiset.
        Minä en ollut näitä Genion viestejä ymmärtänyt ennen, kuin kirpela kertoi minulle raiskauksesta vasta puoli vuotta sen tapahtumisen jälkeen. Minä en usko, että Genio ja kirpela olisivat punoneet näin monimutkaisen juonen, että he olisivat yhdessä feikanneet raiskausta ja, että Genio olisi kirjoitellut puolen vuoden ajan palstalle viestejä, jotka vahvistivat kirpelan myöhemmin kertomaa tarinaa.

        Myöhemmin kuulemma kaksi muutakin palstalle kirjoitellutta naista raiskattiin. Jokaisen kolmen raiskatun naisen väitettiin minun henkilöllisyyteeni viitaten olleen minun käytössäni olleita nimimerkkejä.
        Aina sen jälkeen, kun raiskaus oli tapahtunut, alkoi palstalla tykitys, että kyseinen naisnikki oli oikeasti mies, eli minä ja jotain juttua, että minä oikeallani nimelläni olen jälleen joutunut raiskatuksi, että esiinnyin netissä naisena ja jouduin jälleen tosimiesten raiskaamaksi.

        Suosittelisin teitä, jotka ette tiedä näistä asioista, olemaan hiljaa ja puuttumatta toisten asioihin täällä palstalla.
        On aika ikävää, kun on joutunut yksityishenkilönä periaatteessa täysin sivullisena ja ilman omaa ansiota tällaiseen myllytykseen, missä minuun yhdistettäviä naisia raiskataan järjestelmällisesti ja minua herjataan palstalla vuosikausia.

        Lisäksi tässä nimenpaljastuksessa oli taustalla sellainen asia, että sen motiivi oli alunperin saattaa minun henkilöllisyys kirpelan aviomiehen tietoon.
        Kirpelan aviomies tuli Miehen Logiikka palstalle, kun olin jo lopettamassa siellä käymistä ja jokin aika sen jälkeen henkilöllisyyteni paljastettiin hänelle palstan kautta.
        Ei ole kovin kivaa olla vuosikausia sellaisen miehen hampaissa, joka uhkailee pumppuhaulikolla.

        Voitko nyt ottaa yhteyttä siihen Genioon eli Ivar Allakiin. Että poistuttu muualle selvittämään välinne, kiitos.


      • JohnDouglas
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Molempien tilien kaikille facebook-tilien omistajille näkyvät jutut on niin tyypillistä genion ja dazun tyyppistä kirjoittelua (ilman että sivutaan suomi24-asioita ja henkilöitä) että kyllä heidän on pakko olla nämä mainitut henkilöt. Ja Geniolla on lisäksi kavereita, jotka selvästi hänet tuntevat irl, eivät suomi24:stä. Dazun tili taas on karu kuva yksinäisestä, mt-ongelmaisesta miehestä. Hän olisi varmasti tehnyt itselleen edullisemman feikki-tilin, jos olisi sellaisen tehnyt. Dazun henkilöllisyys on vuosia ollut tiedossa, facebook -tili on muuttunut kyllä edullisempaan suuntaan, eli mt- ongelmat olivat jo ehkä poistumassa. Ennen viime yötä..

        Sinunkin kannattaa miettiä, mitä suustasi tiputtelet. Sinun kommenteistasi ja päätelmistäsi päätellen olet itse joku psykopaattinen skitsofreenikko.
        Sanonpa sulle, että olin vuosia sänkysairaana puoli vuotta kestäneen sydänlihastulehduksen takia. Sinä ja kaverisi olette rääpineet palstalla, että olen mt-ongelmainen ja joku oli jopa ottanut julkiseen terveydenhuoltoon yhteyttä ja satuillut sinne ihan ihme juttuja, että olisin ollut yksityisellä psykiatrilla hoidossa ja, että fyysiset sairauteni olisivat keksittyjä.


      • JohnDouglas kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa miettiä, mitä suustasi tiputtelet. Sinun kommenteistasi ja päätelmistäsi päätellen olet itse joku psykopaattinen skitsofreenikko.
        Sanonpa sulle, että olin vuosia sänkysairaana puoli vuotta kestäneen sydänlihastulehduksen takia. Sinä ja kaverisi olette rääpineet palstalla, että olen mt-ongelmainen ja joku oli jopa ottanut julkiseen terveydenhuoltoon yhteyttä ja satuillut sinne ihan ihme juttuja, että olisin ollut yksityisellä psykiatrilla hoidossa ja, että fyysiset sairauteni olisivat keksittyjä.

        Veikkanpa ettei JohnDouglas nimistä hemmoa ole hoidettu suomalaisessa sairaalassa sydänlihastulehduksen takia.


      • JohnDouglas
        Ananias kirjoitti:

        Nämä sun esittämäsi jutut eivät liity sinkut-palstaan, eikä kukaan ole näitä pyytänytkään tänne käsiteltäviksi.

        Minä en rehellisesti sanottuna näe näiden juttujen levittämisen syyksi muuta kuin pyrkimykset alkaa kehittelemään sinkut-palstallekin samanlaista palstafiktiota mitä miehen logiikassa oli.

        Bullshittiä kaikki tyynni.

        Sanoo ammattimainen kirjailija, joka kirjoittelee palstalle omaa satuaa, yksityishenkilöitä käyttäen. Pitäisin sinua Ananiasta pahimpana fiktion kirjoittajana näissä keskusteluissa.


      • yhdistelen-palasia

        Alve on sen verran vastenmielinen ukko, että hänestä olisi vaikea tehdä feikkitiliä. Hänestä oli aikanaan myös netissä (ei facebook) paljon enemmän tietoa. Esim. usallistumisestaan unettomuustutkimukseen, itsepuolustuslajinopettajana ym. sama henkilö kuin tileissä, mutta nykyään sairas eläkeläinen. ilmeisesti ollut merillä töissä nuoruudessaan. kaikkihan yrittävät facebook-tileissään esittää itseään parempaa, mutta kavereiden takia mahdottomat ylilyönnit eivät kai yleensä oikein onnistu.

        Kuten kerroin Genion facebook-tili olisi kaikkein vaikeinta väärentää. Liki mahdoton tehtävä, kun katsoo hänen facebook-tilin historiaa ja kavereita.

        Dazun tili olisi helpoin feikata, mutta luulen että sekin on valitettavasti todellinen.


      • LÄÄKKEET---
        Ananias kirjoitti:

        Veikkanpa ettei JohnDouglas nimistä hemmoa ole hoidettu suomalaisessa sairaalassa sydänlihastulehduksen takia.

        Olen tälläkin hetkillä # LÄÄKKEIDEN VAIKUTUKSEN ALAISENA # give me ö trop moore

        har!11

        .


      • yhdistelen-palasia
        JohnDouglas kirjoitti:

        Sinunkin kannattaa miettiä, mitä suustasi tiputtelet. Sinun kommenteistasi ja päätelmistäsi päätellen olet itse joku psykopaattinen skitsofreenikko.
        Sanonpa sulle, että olin vuosia sänkysairaana puoli vuotta kestäneen sydänlihastulehduksen takia. Sinä ja kaverisi olette rääpineet palstalla, että olen mt-ongelmainen ja joku oli jopa ottanut julkiseen terveydenhuoltoon yhteyttä ja satuillut sinne ihan ihme juttuja, että olisin ollut yksityisellä psykiatrilla hoidossa ja, että fyysiset sairauteni olisivat keksittyjä.

        En ole ennen kirjoittanut arvioitani mt-ongelmistasi. Sori, jos tuli huti. Mutta ottaisitko siihen Genioon eli Ivariin nyt yhteyttä, että tämä sotku selviäisi.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Alve on sen verran vastenmielinen ukko, että hänestä olisi vaikea tehdä feikkitiliä. Hänestä oli aikanaan myös netissä (ei facebook) paljon enemmän tietoa. Esim. usallistumisestaan unettomuustutkimukseen, itsepuolustuslajinopettajana ym. sama henkilö kuin tileissä, mutta nykyään sairas eläkeläinen. ilmeisesti ollut merillä töissä nuoruudessaan. kaikkihan yrittävät facebook-tileissään esittää itseään parempaa, mutta kavereiden takia mahdottomat ylilyönnit eivät kai yleensä oikein onnistu.

        Kuten kerroin Genion facebook-tili olisi kaikkein vaikeinta väärentää. Liki mahdoton tehtävä, kun katsoo hänen facebook-tilin historiaa ja kavereita.

        Dazun tili olisi helpoin feikata, mutta luulen että sekin on valitettavasti todellinen.

        Alvehan on yhtä todellinen kuin joulupukki, hänestä ei kannata keskustellakaan.

        Antinmaan tili on feikki tai sitten ei. Jos on todellinen, niin kaverilla on palstaelämä päässyt sekoittumaan reaalielämään. Tili on joko feikki tai kaveri sekaisin, kummassakaan tapauksessa tyyppi ei ole mitenkään kiinnostava.

        Allak on sinällään kiinnostava. Jos tili on oikea, niin tilin omistajaa on väitetty täällä raiskaajaksi. Raiskaajaksi nimittäminen on asianomistajarikos, eli Allak voi haastaa haukkujan oikeuteen.

        Väitettyjä uhreja ei ole olemassakaan, joten asia ei kiinnosta syyttäjää, mutta se ei vähennä raiskausväitteen esittäjän teon moitittavuutta.


      • JohnDouglas
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Alve on sen verran vastenmielinen ukko, että hänestä olisi vaikea tehdä feikkitiliä. Hänestä oli aikanaan myös netissä (ei facebook) paljon enemmän tietoa. Esim. usallistumisestaan unettomuustutkimukseen, itsepuolustuslajinopettajana ym. sama henkilö kuin tileissä, mutta nykyään sairas eläkeläinen. ilmeisesti ollut merillä töissä nuoruudessaan. kaikkihan yrittävät facebook-tileissään esittää itseään parempaa, mutta kavereiden takia mahdottomat ylilyönnit eivät kai yleensä oikein onnistu.

        Kuten kerroin Genion facebook-tili olisi kaikkein vaikeinta väärentää. Liki mahdoton tehtävä, kun katsoo hänen facebook-tilin historiaa ja kavereita.

        Dazun tili olisi helpoin feikata, mutta luulen että sekin on valitettavasti todellinen.

        Nimimerkit yhdistelen-palasia ja Ananias tarvisivat kunnon suolistuksen tämän ketjun viestien perusteella. Molemmat ovat tällaisia palstoilla kyykkiviä psykopaatteja, jotka puuttuvat heille tuntemattomiin yksityishenkilöihin.
        Hakevat tällä toiminnallaan samanlaista kontrollia, mitä sarjakuristaja Penttilä hakee kuristamisella. Kyttäävät palstalla ja ovat täällä kaikkivoipaisia samaan tapaan, kuin he äitinsä kokivat vauvana. Palstalla rääpimisestä syntyvä kaikkivoipaisuuskokemus tuottaa heille seksuaalisen tyydytyksen.

        Tämä yhdistelen-palasia on tuttu hullu, joka on kytännyt ja rääpinyt täällä tällä samalla aiheella koko vuosikymmenen, kun muut, hänen mielenterveysongelmaisiksi leimaamansa henkilöt ovat eläneet omia elämiään... Tämä henkilö ei vaan halua antaa olla... Tämä rääpiminen on hänen elämänsä kliimaksi ja ainoa seksuaalisen purkautumisen tie. Sairas tyyppi. Niuva, tai vankila olisi hänelle oikea osoite, tai kuula kalloon.


      • JohnDouglas
        Ananias kirjoitti:

        Alvehan on yhtä todellinen kuin joulupukki, hänestä ei kannata keskustellakaan.

        Antinmaan tili on feikki tai sitten ei. Jos on todellinen, niin kaverilla on palstaelämä päässyt sekoittumaan reaalielämään. Tili on joko feikki tai kaveri sekaisin, kummassakaan tapauksessa tyyppi ei ole mitenkään kiinnostava.

        Allak on sinällään kiinnostava. Jos tili on oikea, niin tilin omistajaa on väitetty täällä raiskaajaksi. Raiskaajaksi nimittäminen on asianomistajarikos, eli Allak voi haastaa haukkujan oikeuteen.

        Väitettyjä uhreja ei ole olemassakaan, joten asia ei kiinnosta syyttäjää, mutta se ei vähennä raiskausväitteen esittäjän teon moitittavuutta.

        Ananiashan olisi itse vastaajana, jos joku tekisi rikosilmoitusken. Mitä meinaisit selittää oikeudessa?
        Myös tämä yhdistelen-palasia olisi vastaajana samassa oikeudenkäynnissä.

        Haluattekohan ihan oikeasti tätä?


      • yhdistelen-palasia
        JohnDouglas kirjoitti:

        Nimimerkit yhdistelen-palasia ja Ananias tarvisivat kunnon suolistuksen tämän ketjun viestien perusteella. Molemmat ovat tällaisia palstoilla kyykkiviä psykopaatteja, jotka puuttuvat heille tuntemattomiin yksityishenkilöihin.
        Hakevat tällä toiminnallaan samanlaista kontrollia, mitä sarjakuristaja Penttilä hakee kuristamisella. Kyttäävät palstalla ja ovat täällä kaikkivoipaisia samaan tapaan, kuin he äitinsä kokivat vauvana. Palstalla rääpimisestä syntyvä kaikkivoipaisuuskokemus tuottaa heille seksuaalisen tyydytyksen.

        Tämä yhdistelen-palasia on tuttu hullu, joka on kytännyt ja rääpinyt täällä tällä samalla aiheella koko vuosikymmenen, kun muut, hänen mielenterveysongelmaisiksi leimaamansa henkilöt ovat eläneet omia elämiään... Tämä henkilö ei vaan halua antaa olla... Tämä rääpiminen on hänen elämänsä kliimaksi ja ainoa seksuaalisen purkautumisen tie. Sairas tyyppi. Niuva, tai vankila olisi hänelle oikea osoite, tai kuula kalloon.

        Otitko jo Genioon, Ivar Allakiin yhteyttä? Joku tosiaan paljasti hänen nimensä täällä. Minä se en ollut. Olitko se sinä? Miksi ette selvitä asioita keskenänne? Tili on selvästi Genion.


      • JohnDouglas kirjoitti:

        Ananiashan olisi itse vastaajana, jos joku tekisi rikosilmoitusken. Mitä meinaisit selittää oikeudessa?
        Myös tämä yhdistelen-palasia olisi vastaajana samassa oikeudenkäynnissä.

        Haluattekohan ihan oikeasti tätä?

        Mistähän minua syytettäisiin?

        Ehkä siitä että syytän sinua ja muita palstatrolleja satusediksi...


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Otitko jo Genioon, Ivar Allakiin yhteyttä? Joku tosiaan paljasti hänen nimensä täällä. Minä se en ollut. Olitko se sinä? Miksi ette selvitä asioita keskenänne? Tili on selvästi Genion.

        Jos tili on genion, niin mitä sitten?


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Jos tili on genion, niin mitä sitten?

        Genio ja Dazu voisivat vihdoin selvittää välinsä. Dazu on itkenyt vuosikausia sitä, ettei tiedä Genion oikeaa nimeä, eikä voi haastaa tätä oikeuteen ties mistä kaikista eri asioista. En tiedä onko Genio tehnyt jotain vai ei, mutta asia saataisiin ainakin päätökseen.


      • JohnDouglas
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Otitko jo Genioon, Ivar Allakiin yhteyttä? Joku tosiaan paljasti hänen nimensä täällä. Minä se en ollut. Olitko se sinä? Miksi ette selvitä asioita keskenänne? Tili on selvästi Genion.

        Minä en ole näissä viesteissä nähnyt kenenkään muiden, kuin nimimerkkien Ananias ja yhdistelen-palasia yhdistelleen yksityishenkilöitä ja nimimerkkejä.
        Suosittelen sinua yhdistelen-palasia ihan itse selvittämään asiasi mainitsemiesi henkilöiden kanssa. Ota heihin yhteyttä omalla facebook-tililläsi ja sovi vaikkapa treffit.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Genio ja Dazu voisivat vihdoin selvittää välinsä. Dazu on itkenyt vuosikausia sitä, ettei tiedä Genion oikeaa nimeä, eikä voi haastaa tätä oikeuteen ties mistä kaikista eri asioista. En tiedä onko Genio tehnyt jotain vai ei, mutta asia saataisiin ainakin päätökseen.

        Otatkohan palstafiktion liian todesta?

        Jos jotakin ongelmaa olisi, niin asiat selvitettäisiin varmasti palstan ulkopuolella. Tällainen palstapelleily vain vahvistaa käsitykseni siitä että touhu on fiktiota.


      • yhdistelen-palasia
        JohnDouglas kirjoitti:

        Minä en ole näissä viesteissä nähnyt kenenkään muiden, kuin nimimerkkien Ananias ja yhdistelen-palasia yhdistelleen yksityishenkilöitä ja nimimerkkejä.
        Suosittelen sinua yhdistelen-palasia ihan itse selvittämään asiasi mainitsemiesi henkilöiden kanssa. Ota heihin yhteyttä omalla facebook-tililläsi ja sovi vaikkapa treffit.

        Oletko ollut jo tietoinen hänen nimestään? Etkä tehnyt mitään? Vai oletko jo tehnyt? Ja asia ei edennyt haluamallasi tavalla? Minulla ei ole mitään mielenkiintoa tutustua teihin kumpaakaan irl, miksi olisi?

        Kuvittelen, että tämä olisi sinun onnepäiväsi, kun saat tietää Genion nimen, jota olet haikaillut vuosia.


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Otatkohan palstafiktion liian todesta?

        Jos jotakin ongelmaa olisi, niin asiat selvitettäisiin varmasti palstan ulkopuolella. Tällainen palstapelleily vain vahvistaa käsitykseni siitä että touhu on fiktiota.

        Alan kallistua sille kannalle kohta, että ainakin Dazu on jonkinlainen feikki./ongelmainen Hän on oikeasti rukoillut Genion nimeä palstalla vuosikausia. Nimihän on ollut joidenkin tiedossa, koska Genio on tavannut useita palstalaisia irl. Esim. ratikkakuskin.


      • ex_KJYYSMIII--
        JohnDouglas kirjoitti:

        Nimimerkit yhdistelen-palasia ja Ananias tarvisivat kunnon suolistuksen tämän ketjun viestien perusteella. Molemmat ovat tällaisia palstoilla kyykkiviä psykopaatteja, jotka puuttuvat heille tuntemattomiin yksityishenkilöihin.
        Hakevat tällä toiminnallaan samanlaista kontrollia, mitä sarjakuristaja Penttilä hakee kuristamisella. Kyttäävät palstalla ja ovat täällä kaikkivoipaisia samaan tapaan, kuin he äitinsä kokivat vauvana. Palstalla rääpimisestä syntyvä kaikkivoipaisuuskokemus tuottaa heille seksuaalisen tyydytyksen.

        Tämä yhdistelen-palasia on tuttu hullu, joka on kytännyt ja rääpinyt täällä tällä samalla aiheella koko vuosikymmenen, kun muut, hänen mielenterveysongelmaisiksi leimaamansa henkilöt ovat eläneet omia elämiään... Tämä henkilö ei vaan halua antaa olla... Tämä rääpiminen on hänen elämänsä kliimaksi ja ainoa seksuaalisen purkautumisen tie. Sairas tyyppi. Niuva, tai vankila olisi hänelle oikea osoite, tai kuula kalloon.

        ONko mitenkään mahdollista saada myös ex-Wastaaja tänne palstalle se oli ihmisen oikeasti hullu ja tarvitsi # AKUUTTIA HOITOA # !111!111

        har!1


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Alan kallistua sille kannalle kohta, että ainakin Dazu on jonkinlainen feikki./ongelmainen Hän on oikeasti rukoillut Genion nimeä palstalla vuosikausia. Nimihän on ollut joidenkin tiedossa, koska Genio on tavannut useita palstalaisia irl. Esim. ratikkakuskin.

        JohnDouglas/dazu on kyllä selkeä feikki.

        Geniosta paha sanoa, mutta mitä nikistä olen lukenut, niin on ainakin kirjoitellut lujasti palstafiktiota. Olisi yllätys jos miehellä olisi elämänhallinta kunnossa.


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        JohnDouglas/dazu on kyllä selkeä feikki.

        Geniosta paha sanoa, mutta mitä nikistä olen lukenut, niin on ainakin kirjoitellut lujasti palstafiktiota. Olisi yllätys jos miehellä olisi elämänhallinta kunnossa.

        Miten niin palstafiktiota? Aika yksi yhteen kirjoitukset minusta. Totta kai palstalle kirjoitellaan vapaammin ja kännissä ja facebookiin asiallisemmin ja normaalimmin omalla nimellä. Kyllä tuo raksamies-harrastajamuusikko-välillä työtön-Genion tililtä näyttää. ja toisaalta, olihan aikoinaan kohutulla Oulun vauvasurmaajallakin normaalin näköinen facebook-tili.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Miten niin palstafiktiota? Aika yksi yhteen kirjoitukset minusta. Totta kai palstalle kirjoitellaan vapaammin ja kännissä ja facebookiin asiallisemmin ja normaalimmin omalla nimellä. Kyllä tuo raksamies-harrastajamuusikko-välillä työtön-Genion tililtä näyttää. ja toisaalta, olihan aikoinaan kohutulla Oulun vauvasurmaajallakin normaalin näköinen facebook-tili.

        Genionhan on epäilty sepittäneen elämäänsä ja luoneen itselleen naisnikkejä joiden on ollut tarkoitus pönkittää hänen palstaimagoaan. Tarinoissa on suurella varmuudella perääkin.

        En pidä psykologisesti kovinkaan uskottavana sitä että sosiaalisesti aktiivista elämää viettävä ihminen tulisi keskustelupalstoille kertomaan ihmissuhteista joita sillä hetkellä on. Ei tuossa ole järkeä, sillä ihmisen aikahan menee sosiaalisessa kanssakäymisessä.


      • yhdistelen-palasia
        Ananias kirjoitti:

        Genionhan on epäilty sepittäneen elämäänsä ja luoneen itselleen naisnikkejä joiden on ollut tarkoitus pönkittää hänen palstaimagoaan. Tarinoissa on suurella varmuudella perääkin.

        En pidä psykologisesti kovinkaan uskottavana sitä että sosiaalisesti aktiivista elämää viettävä ihminen tulisi keskustelupalstoille kertomaan ihmissuhteista joita sillä hetkellä on. Ei tuossa ole järkeä, sillä ihmisen aikahan menee sosiaalisessa kanssakäymisessä.

        Voihan hänellä olla nyt parempi vaihe elämässään. Hänen mahdollisia naisnikkejään (pistaasia? Cinnamon.girl?) ei ole täällä näkynyt vuosiin. Ja eniten Genio kuitenkin ilmeisesti trollasi puskista. Kiusaten mm. Montea ja tietysti Dazu-parkaa.


      • yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Voihan hänellä olla nyt parempi vaihe elämässään. Hänen mahdollisia naisnikkejään (pistaasia? Cinnamon.girl?) ei ole täällä näkynyt vuosiin. Ja eniten Genio kuitenkin ilmeisesti trollasi puskista. Kiusaten mm. Montea ja tietysti Dazu-parkaa.

        Geniotahan on syytetty milloin mistäkin, varmaan aiheestakin.

        Olen itsekin aika vähän aikaa sitten ryhtynyt epäilemään että Geniota syytellään vain siksi kun tyyppi on vain niin helppo nimetä kaikkeen syylliseksi. Vanha tuttu trouble maker, kaadetaan kaikki paska sen niskaan.

        Yhtä asiaa silti ihmettelen. Sinun mukaasi genion oikea henkilöllisyys on pysynyt kaikki nämä vuodet pimennossa, mutta eilen se vuodettiin palstalle. Oliko se vahinko?

        Minulta on joskus kysytty osaanko ennustaa. Olen vastannut kysymykseen ettei kukaan pysty näkemään tulevaisuuteen, mutta me voimme pohtia asioita todennäköisyyksien mukaan. Minä esitin eilen palstalla ajatuksen ettei "genio.mente" nikillä kirjoittelevalla henkilöllä ole välttämättä mitään yhtymäkohtia kirjoittajaansa, siitä kommentista muutama tunti eteenpäin, ja vuosikymmenen kestänyt odotus palkittiin. Joku vuoti palstalle genion henkilöllisyyden.

        En voi välttyä ajatukselta että geniota kirjoittava henkilö arveli että nikin uskottavuus alkaa olemaan niin hutera, että se vaatii salaisuuden paljastamisen. Siltikin voidaan pohtia, onko vuodetulla henkilöllä mitään tekemistä nikin kanssa? Ei pakosti.


      • kylkyljuu
        Ananias kirjoitti:

        Geniotahan on syytetty milloin mistäkin, varmaan aiheestakin.

        Olen itsekin aika vähän aikaa sitten ryhtynyt epäilemään että Geniota syytellään vain siksi kun tyyppi on vain niin helppo nimetä kaikkeen syylliseksi. Vanha tuttu trouble maker, kaadetaan kaikki paska sen niskaan.

        Yhtä asiaa silti ihmettelen. Sinun mukaasi genion oikea henkilöllisyys on pysynyt kaikki nämä vuodet pimennossa, mutta eilen se vuodettiin palstalle. Oliko se vahinko?

        Minulta on joskus kysytty osaanko ennustaa. Olen vastannut kysymykseen ettei kukaan pysty näkemään tulevaisuuteen, mutta me voimme pohtia asioita todennäköisyyksien mukaan. Minä esitin eilen palstalla ajatuksen ettei "genio.mente" nikillä kirjoittelevalla henkilöllä ole välttämättä mitään yhtymäkohtia kirjoittajaansa, siitä kommentista muutama tunti eteenpäin, ja vuosikymmenen kestänyt odotus palkittiin. Joku vuoti palstalle genion henkilöllisyyden.

        En voi välttyä ajatukselta että geniota kirjoittava henkilö arveli että nikin uskottavuus alkaa olemaan niin hutera, että se vaatii salaisuuden paljastamisen. Siltikin voidaan pohtia, onko vuodetulla henkilöllä mitään tekemistä nikin kanssa? Ei pakosti.

        Mukava, että Geniolla löytyi sinusta puolustava toveri. Sovitaan vaan, että Genio ei ole Ivar. Luulen, että dazukin helpottuu.


      • kylkyljuu kirjoitti:

        Mukava, että Geniolla löytyi sinusta puolustava toveri. Sovitaan vaan, että Genio ei ole Ivar. Luulen, että dazukin helpottuu.

        Ei minua kiinnosta Genion ja dazun keskinäiset jutut, eikä ne kuulu palstallekaan jos heillä on oikeasti jotakin selvitettävää.

        Olen realisti, trollailupalstalla trollaillaan jatkuvalla syötöllä eikä kaikki ole sitä miltä näyttää. Onko Ivar palstan Genio?

        Ei sillä ole väliä. Jos Ivar on oikea henkilö, niin hän on ihminen, ei palstahahmo.


      • vähäinen-seilori

      • piparipoika

      • jckg
        yhdistelen-palasia kirjoitti:

        Alve on sen verran vastenmielinen ukko, että hänestä olisi vaikea tehdä feikkitiliä. Hänestä oli aikanaan myös netissä (ei facebook) paljon enemmän tietoa. Esim. usallistumisestaan unettomuustutkimukseen, itsepuolustuslajinopettajana ym. sama henkilö kuin tileissä, mutta nykyään sairas eläkeläinen. ilmeisesti ollut merillä töissä nuoruudessaan. kaikkihan yrittävät facebook-tileissään esittää itseään parempaa, mutta kavereiden takia mahdottomat ylilyönnit eivät kai yleensä oikein onnistu.

        Kuten kerroin Genion facebook-tili olisi kaikkein vaikeinta väärentää. Liki mahdoton tehtävä, kun katsoo hänen facebook-tilin historiaa ja kavereita.

        Dazun tili olisi helpoin feikata, mutta luulen että sekin on valitettavasti todellinen.

        Alve oli napakympissäkin


      • Palju

        Myöskin kaikki maailaman paljut!!111


    • ihan_olis_pyyntö

      Voisitteko lopettaa. Kesäloma ja ehkä kiva kaivella ylös jotain, mutta eihän se tämän palstan tarkoitus ole. Sivullinen ei tajua mitään, ja tämmöset on tosi tylsää luettavaa kun puhutaan mitäänsanomattomista nimimerkeistä eikä asiasta, mihin kuka tahansa voisi osallistua. Kiitos.

      • Mulla on aina ollut tapana tehdä aloituksia itseäni kiinnostavista asioista ja ilmiöistä, aion tehdä niin vastakin.

        Syy toimintaani on se, että pyrin antamaan keskustelurauhan niihin ketjuihin joissa aloittaja on halunnut keskustella jostakin ihan muista aiheista. Jos joku kommentoija eksyy kommentoimaan minun ketjuihini, niin koen onnistuneeni saamaan hänen huomionsa valitsemaani aihetta kohtaan.


    • lääkelehtinen

      Täälläkö on persujen miitti?

      • WELKOM_HIÖR-

        "JUU AAR THÖ MOUST WELKOm också !!!!11!!!!1!!! " har!111


      • hasta.la.vista.mujeres

      • hiladlgoAnssi
        hasta.la.vista.mujeres kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=SSRVtlTwFs8

        eikkai te amppu pam pam..

        Patria o muerte ..mää olen kuallu ihan kokonaa.......niiku kax kaimaaki murhattu afriikas
        Nigerias ja Ghanas:((........mist annanias tiäs...?

        copypaste:

        Yhteyshenkilö: Anssi Alve

        Puhelin: 041 5226922

        Sivuilla on tietoa unettomuudesta, unihygieniasta, toisin sanoen nukahtamista helpottavista ja unen laatua parantavista keinoista. Lisäksi tietoa järjestön toiminnasta sekä ohjeita, neuvoja…


      • Alverez
        hiladlgoAnssi kirjoitti:

        Patria o muerte ..mää olen kuallu ihan kokonaa.......niiku kax kaimaaki murhattu afriikas
        Nigerias ja Ghanas:((........mist annanias tiäs...?

        copypaste:

        Yhteyshenkilö: Anssi Alve

        Puhelin: 041 5226922

        Sivuilla on tietoa unettomuudesta, unihygieniasta, toisin sanoen nukahtamista helpottavista ja unen laatua parantavista keinoista. Lisäksi tietoa järjestön toiminnasta sekä ohjeita, neuvoja…

        täs myö Pönttömissin kaa rumbataan,
        vaikkei meit ole olemassakaa
        sanoo ananias punakaartist

        https://www.youtube.com/watch?v=0EYKnaUlGzg


      • punakaarti----
        Alverez kirjoitti:

        täs myö Pönttömissin kaa rumbataan,
        vaikkei meit ole olemassakaa
        sanoo ananias punakaartist

        https://www.youtube.com/watch?v=0EYKnaUlGzg

        Punakaarti is # GONNA RAIS ÖGEIN ????????? # har!1111 make Terijoki great again


      • F.Castro

      • harharmies-

    • Sen verran vaan tähän väliin huomautan että tästäkin ketjusta näkee mikä tuhosi ML-palstan ja se liiallinen avoimuus. Aina löytyy taustalta joku joka haluaa alkaa trollaamaan joko todellisilla tai keksityillä tiedoilla jostakusta muusta kuohuntaa aikaan saadakseen. Siinä mielessä tämä on kyllä hyvä ketju että auttaa sellaisiakin ymmärtämään tuon liiallisen avoimuuden vahingollisuuden avoimella palstalla jotka ovat hieman naiiveja uskossaan ihmisten hyvyyteen.

      • Tämä ketju osoittaa ennemminkin sen, että palstafiktio tuhosi miehen logiikan.

        Jengi ryhtyi väittämään fiktiivisiä tapahtumia tosiksi, se karkottaa täysipäiset keskustelijat.


      • Ananias kirjoitti:

        Tämä ketju osoittaa ennemminkin sen, että palstafiktio tuhosi miehen logiikan.

        Jengi ryhtyi väittämään fiktiivisiä tapahtumia tosiksi, se karkottaa täysipäiset keskustelijat.

        kyllä se fakta on vaarallisempaa sekä keskustelun että ihmisten itsensä kannalta. Fiktio itsessään ei voi olla tuhoisaa niin kauan kuin sitä ei voi kytkeä faktatietoon mutta jos on olemassa faktaa, nimiä, kuvia yms. voi niiden päälle suoltaa vaikka mitä fiktiota ja kehitellä vaikka minkälaisia tarinoita kuten JohnDouglasin kertomat asiat osoittavat, uskon että on ollut rankkoja kokemuksia hänellä, toki tulee yksipuolisesti mutta tuskinpa ihan kaikki pelkkää fiktiotakaan on.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kyllä se fakta on vaarallisempaa sekä keskustelun että ihmisten itsensä kannalta. Fiktio itsessään ei voi olla tuhoisaa niin kauan kuin sitä ei voi kytkeä faktatietoon mutta jos on olemassa faktaa, nimiä, kuvia yms. voi niiden päälle suoltaa vaikka mitä fiktiota ja kehitellä vaikka minkälaisia tarinoita kuten JohnDouglasin kertomat asiat osoittavat, uskon että on ollut rankkoja kokemuksia hänellä, toki tulee yksipuolisesti mutta tuskinpa ihan kaikki pelkkää fiktiotakaan on.

        Mitään palstalla esitettyä väitettä ei ole kytketty faktatietoon vaan kaikki on diipadaapaa.


      • Ananias kirjoitti:

        Mitään palstalla esitettyä väitettä ei ole kytketty faktatietoon vaan kaikki on diipadaapaa.

        Joo mutta entäpä jos onkin faktaa? kyllä minä uskon että siellä ML:ssä kävi juuri niin että ihmiset antoivat siviilielämän sekoittua palstaelämään ja siitä seurasi viimein sitten niin suuret ongelmat että se tuhosi koko palstan. No viittaan taas siihen yhteen vuoden takaiseen palstaromanssikuohuntaan tällä palstalla ja siihen linkittyi vielä vähän ihmisiä, ML:ssä niitä oli paljon enemmän niin omgelmatkin oli sitten potenssiin paljon tähän palstaan nähden.


      • no-hööömm
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta entäpä jos onkin faktaa? kyllä minä uskon että siellä ML:ssä kävi juuri niin että ihmiset antoivat siviilielämän sekoittua palstaelämään ja siitä seurasi viimein sitten niin suuret ongelmat että se tuhosi koko palstan. No viittaan taas siihen yhteen vuoden takaiseen palstaromanssikuohuntaan tällä palstalla ja siihen linkittyi vielä vähän ihmisiä, ML:ssä niitä oli paljon enemmän niin omgelmatkin oli sitten potenssiin paljon tähän palstaan nähden.

        Ne papeeten avautumiset meni kyl hiukan yli siitä mitä katsoisin sopivaksi tällaisella örvellyspalstalla sai myös kärsiä siitä (har.)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta entäpä jos onkin faktaa? kyllä minä uskon että siellä ML:ssä kävi juuri niin että ihmiset antoivat siviilielämän sekoittua palstaelämään ja siitä seurasi viimein sitten niin suuret ongelmat että se tuhosi koko palstan. No viittaan taas siihen yhteen vuoden takaiseen palstaromanssikuohuntaan tällä palstalla ja siihen linkittyi vielä vähän ihmisiä, ML:ssä niitä oli paljon enemmän niin omgelmatkin oli sitten potenssiin paljon tähän palstaan nähden.

        Mitä olen tutustunut ML-palstan historiaan (vanhoihin ketjuihin), niin juttujahan kirjoiteltiin myös hullujenhuoneelta (ne jotka eivät olleet avohoidossa).

        Hulluus on kuitenkin jossain määrin riittävän lähellä neroutta, ettei hullut käyttäydy kuin imbesillit ja muut älyllisesti kehitysvammaiset.

        Ajanjakso tapahtumille oli niin pitkä, että aktiivisin palstailijakunta näki taatusti suuren vaivan todistellakseen palstafiktiota.


      • wanhapuska
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta entäpä jos onkin faktaa? kyllä minä uskon että siellä ML:ssä kävi juuri niin että ihmiset antoivat siviilielämän sekoittua palstaelämään ja siitä seurasi viimein sitten niin suuret ongelmat että se tuhosi koko palstan. No viittaan taas siihen yhteen vuoden takaiseen palstaromanssikuohuntaan tällä palstalla ja siihen linkittyi vielä vähän ihmisiä, ML:ssä niitä oli paljon enemmän niin omgelmatkin oli sitten potenssiin paljon tähän palstaan nähden.

        Tarkoitat MylMyriä ja PRM:n romanssia? Saman tapaisia oli tosiaan Miehen Logiikassa. Kirjoittajat häipyivät, koska olivat lipsauttaneet itsestään liikaa tietoa tai se oli kerrottu muiden toimesta palstalla. Maine oli pilattu ja asiat saatu sotkuun. Sinnikkäimmät, "pelkät" kirjoittelijat jäivät, ne, keiden henkilöllisyys ei ollut tiedossa ja jotka eivät olleet kenties tavanneet ketään tai hyvin harvoja. Kaksi vähiten "likaantunutta" olivat kai Lady Zorro ja yksinkertainen.blondi. Heistäkin ilmeisesti jotkut täällä tietävät koko nimen. Geniokin oli tähän päivään asti "turvassa" nimensä puolesta, ei tosin maineen.


      • wanhapuska kirjoitti:

        Tarkoitat MylMyriä ja PRM:n romanssia? Saman tapaisia oli tosiaan Miehen Logiikassa. Kirjoittajat häipyivät, koska olivat lipsauttaneet itsestään liikaa tietoa tai se oli kerrottu muiden toimesta palstalla. Maine oli pilattu ja asiat saatu sotkuun. Sinnikkäimmät, "pelkät" kirjoittelijat jäivät, ne, keiden henkilöllisyys ei ollut tiedossa ja jotka eivät olleet kenties tavanneet ketään tai hyvin harvoja. Kaksi vähiten "likaantunutta" olivat kai Lady Zorro ja yksinkertainen.blondi. Heistäkin ilmeisesti jotkut täällä tietävät koko nimen. Geniokin oli tähän päivään asti "turvassa" nimensä puolesta, ei tosin maineen.

        Mylmyr on mulle mysteerio. Oliko oikeasti edes kyse siitä henkilöstä jonka nimissä trollailtiin vai tehtiinkö naiselle jäynä?

        Jos kyse oli oikeasta henkilöstä, niin sekään ei vielä takaa tapahtumia tosiksi.


      • wanhapuska kirjoitti:

        Tarkoitat MylMyriä ja PRM:n romanssia? Saman tapaisia oli tosiaan Miehen Logiikassa. Kirjoittajat häipyivät, koska olivat lipsauttaneet itsestään liikaa tietoa tai se oli kerrottu muiden toimesta palstalla. Maine oli pilattu ja asiat saatu sotkuun. Sinnikkäimmät, "pelkät" kirjoittelijat jäivät, ne, keiden henkilöllisyys ei ollut tiedossa ja jotka eivät olleet kenties tavanneet ketään tai hyvin harvoja. Kaksi vähiten "likaantunutta" olivat kai Lady Zorro ja yksinkertainen.blondi. Heistäkin ilmeisesti jotkut täällä tietävät koko nimen. Geniokin oli tähän päivään asti "turvassa" nimensä puolesta, ei tosin maineen.

        Juurikin noin eli kun liikaa tulee ilmi ihan oikeita asiallisia asioita mutta kun ne sotketaan sitten kaikenlaiseen keksittyyn paskapuheeseen se homma alkaa kääntymään niin rumaksi että niiden joista on liikaa tietoa on pakkokin melkein jo häipyä paikalta. Varmaan siksi muuten yybee tältä palstalta ihan vastikään nosti kytkintä kun näki palstan olevan menossa samaan suuntaan kuin ML aikoinaan kun ananias alkoi ketjuja tekemään ihan henkilöön osoittaen trollisyytöksineen. Sinänsä ikävää kun minusta yybee mukava kirjoittelija joka ei pyrkinyt ketään loukkaamaan, käytti vaan harkitsematonta sanamuotoa yhdessä kohtaa ja siitä alettiin tekemään sitten numeroa.


      • Ananias kirjoitti:

        Mylmyr on mulle mysteerio. Oliko oikeasti edes kyse siitä henkilöstä jonka nimissä trollailtiin vai tehtiinkö naiselle jäynä?

        Jos kyse oli oikeasta henkilöstä, niin sekään ei vielä takaa tapahtumia tosiksi.

        kylläpä vaan taisi olla ihan todellinen henkilö kyseessä, oli vaan liian sinisilmäinen ja paljasti itsestään liikaa täällä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Juurikin noin eli kun liikaa tulee ilmi ihan oikeita asiallisia asioita mutta kun ne sotketaan sitten kaikenlaiseen keksittyyn paskapuheeseen se homma alkaa kääntymään niin rumaksi että niiden joista on liikaa tietoa on pakkokin melkein jo häipyä paikalta. Varmaan siksi muuten yybee tältä palstalta ihan vastikään nosti kytkintä kun näki palstan olevan menossa samaan suuntaan kuin ML aikoinaan kun ananias alkoi ketjuja tekemään ihan henkilöön osoittaen trollisyytöksineen. Sinänsä ikävää kun minusta yybee mukava kirjoittelija joka ei pyrkinyt ketään loukkaamaan, käytti vaan harkitsematonta sanamuotoa yhdessä kohtaa ja siitä alettiin tekemään sitten numeroa.

        Ei kyse ollut yksinomaan harkitsemattomuudesta, vaan sitähän alettiin puolustelemaan isomminkin ja touhu kääntyi trollaamiseksi.

        Oikeastaan tuo yybeen lipsaus ja siitä käynnistynyt trollailu sai minut ymmärtämään että miehen logiikan trolliosasto on täälläkin läsnä. Tämäkin ketju vahvistaa epäilyksiäni, tässäkin on ihan selkeää trollailua nähtävissä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        kylläpä vaan taisi olla ihan todellinen henkilö kyseessä, oli vaan liian sinisilmäinen ja paljasti itsestään liikaa täällä.

        Ihmettelen hänen käytöstään, siinähän ei ollut järjen hiventäkään.

        Mikä saa käyttäytymään noin idioottimaisesti kun lukijat tuntevat henkilöllisyyden?


      • Ananias kirjoitti:

        Ei kyse ollut yksinomaan harkitsemattomuudesta, vaan sitähän alettiin puolustelemaan isomminkin ja touhu kääntyi trollaamiseksi.

        Oikeastaan tuo yybeen lipsaus ja siitä käynnistynyt trollailu sai minut ymmärtämään että miehen logiikan trolliosasto on täälläkin läsnä. Tämäkin ketju vahvistaa epäilyksiäni, tässäkin on ihan selkeää trollailua nähtävissä.

        Niin no minkä nyt kukakin trollailuksi näkee, meistä monen mielestä juurikin se sinun sinnikkyys nostaa ja pitää tapetilla sitä hartia-asiaa voisi olla trollailua. Tässäkin ketjussa toki kenen tahansa mikä tahansa kommentti voidaan tulkita trollailuksi jos niin halutaan.


      • Ananias kirjoitti:

        Ihmettelen hänen käytöstään, siinähän ei ollut järjen hiventäkään.

        Mikä saa käyttäytymään noin idioottimaisesti kun lukijat tuntevat henkilöllisyyden?

        Luulen että se homma helposti lähtee paisumaan niin ettei se ole sitten enää hallittavissa. Siinähän on sinällään ainekset vaikeuksiin olemassa kun uusioperhekuvioita viritellään ja sitten kun kuviossa pyörii enemmän kuin yksi mies tulee mustasukkaisuus mukaan ja niin se vaan pallo pyörähtää liikenteeseen, siinähän kävi vähän niin että ne miestuttavuudset hölötti täällä asioita sitten julki.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luulen että se homma helposti lähtee paisumaan niin ettei se ole sitten enää hallittavissa. Siinähän on sinällään ainekset vaikeuksiin olemassa kun uusioperhekuvioita viritellään ja sitten kun kuviossa pyörii enemmän kuin yksi mies tulee mustasukkaisuus mukaan ja niin se vaan pallo pyörähtää liikenteeseen, siinähän kävi vähän niin että ne miestuttavuudset hölötti täällä asioita sitten julki.

        Koko episodissahan ei ollut järjen hiventäkään, luulen että kyseessä oli sinnikäs trollailu.


      • Ananias kirjoitti:

        Koko episodissahan ei ollut järjen hiventäkään, luulen että kyseessä oli sinnikäs trollailu.

        Siksipä se ei varmaan trollailua ollutkaan, trolli olisi tehnyt tarinasta loogisemman.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siksipä se ei varmaan trollailua ollutkaan, trolli olisi tehnyt tarinasta loogisemman.

        Palstafiktiota (trollailua) tukee ylenmääräinen halu tehdä yksityisestä elämästä julkista elämää. Oikeaa elämää ei kukaan ryhtyisi vatvomaan samalla tavalla näillä palstoilla kuin muutamat trolleiksi nimeämäni ihmiset tekevät.


      • elämäävaineisenenempää
        Ananias kirjoitti:

        Palstafiktiota (trollailua) tukee ylenmääräinen halu tehdä yksityisestä elämästä julkista elämää. Oikeaa elämää ei kukaan ryhtyisi vatvomaan samalla tavalla näillä palstoilla kuin muutamat trolleiksi nimeämäni ihmiset tekevät.

        Ihmiset avaavat elämäänsä uskomattoman paljon facebookissa satojen kaveriensa nähtäväksi (eivät näy julkisesti) tai jopa julkisesti, samoin instagramissa. Moni ajattelee suomi24:n olevan samaa jatkumoa, ja joillekin se tosiaan onkin sitä, koska suomi24:n treffeissä voi olla omalla kuvalla ja samalla nimimerkillä treffi-ilmoituskin. Monet ihmiset haluavat jakaa elämänsä nykyään somessa. Outoa, mutta totta.


      • elämäävaineisenenempää kirjoitti:

        Ihmiset avaavat elämäänsä uskomattoman paljon facebookissa satojen kaveriensa nähtäväksi (eivät näy julkisesti) tai jopa julkisesti, samoin instagramissa. Moni ajattelee suomi24:n olevan samaa jatkumoa, ja joillekin se tosiaan onkin sitä, koska suomi24:n treffeissä voi olla omalla kuvalla ja samalla nimimerkillä treffi-ilmoituskin. Monet ihmiset haluavat jakaa elämänsä nykyään somessa. Outoa, mutta totta.

        Ihmiset haluavat esitellä elämästään sitä puolta jossa näkevät olevan jotakin hohtoa, mutta palstatrollit tonkivat tunkiota. Siinä ei ole mitään loogista tai uskottavaa.


      • elämäävaineisenenempää
        Ananias kirjoitti:

        Ihmiset haluavat esitellä elämästään sitä puolta jossa näkevät olevan jotakin hohtoa, mutta palstatrollit tonkivat tunkiota. Siinä ei ole mitään loogista tai uskottavaa.

        Etkö ole törmännyt facessa tai instassa pariskuntiin jotka riitelevät ja solvaavat toisiaan kaikkien nähden?Aivan vastaavaa toimintaa. Onneksi siellä toimii viestien poistelut ja estot paremmin kuin täällä.


      • tässäselitys
        elämäävaineisenenempää kirjoitti:

        Etkö ole törmännyt facessa tai instassa pariskuntiin jotka riitelevät ja solvaavat toisiaan kaikkien nähden?Aivan vastaavaa toimintaa. Onneksi siellä toimii viestien poistelut ja estot paremmin kuin täällä.

        Johtuu siitä että täällä ja somessa kirjoitellaan niin useasti kännissä, oli päivä tai yö.


      • elämäävaineisenenempää kirjoitti:

        Etkö ole törmännyt facessa tai instassa pariskuntiin jotka riitelevät ja solvaavat toisiaan kaikkien nähden?Aivan vastaavaa toimintaa. Onneksi siellä toimii viestien poistelut ja estot paremmin kuin täällä.

        Face tai insta on eri asia, niihin tehdään päivityksiä.

        Täällähän nämä trollit kirjoittavat fiktiota 16 tuntia vuorokaudessa.


      • tässäselitys kirjoitti:

        Johtuu siitä että täällä ja somessa kirjoitellaan niin useasti kännissä, oli päivä tai yö.

        Jotta voisi kirjoittaa elämästään, pitäisi elääkin.

        Palstatrollit eivät kerkeä muuta kuin kirjoittamaan elämästä.


      • vara_ananias
        Ananias kirjoitti:

        Jotta voisi kirjoittaa elämästään, pitäisi elääkin.

        Palstatrollit eivät kerkeä muuta kuin kirjoittamaan elämästä.

        Kävin välillä kakkaamassa


      • ilmoisna_Ikänä
        Ananias kirjoitti:

        Ei kyse ollut yksinomaan harkitsemattomuudesta, vaan sitähän alettiin puolustelemaan isomminkin ja touhu kääntyi trollaamiseksi.

        Oikeastaan tuo yybeen lipsaus ja siitä käynnistynyt trollailu sai minut ymmärtämään että miehen logiikan trolliosasto on täälläkin läsnä. Tämäkin ketju vahvistaa epäilyksiäni, tässäkin on ihan selkeää trollailua nähtävissä.

        Me emme # ILMOISNA IKÄNÄ # koskaan trollanneet se on paskapuhetta se tämä tarina on tosi har!11


      • T.Rolli
        ilmoisna_Ikänä kirjoitti:

        Me emme # ILMOISNA IKÄNÄ # koskaan trollanneet se on paskapuhetta se tämä tarina on tosi har!11

        Mistäs Ananias trolleja muka löytää??


    • harharmies
    • Wou nyt on lyömätön taktiikka

      ;-)

    • super-ananias

      WAUUUUUUUUUU

    • livecam.woodcock

      Tämä Ananiaxen juttu ja facebooknimien kertominen aiheutti massiivisen lumivyöryn
      positiivisella tavalla:)
      Nyt suomiätmitkin seuraavat señoriittojen livecamshowta innokkaana...
      Hottixet Eloisa Ja Acuña keikistelevät viehättävästi ja näyttävät peppureikänsäkin
      sitä mukaa. kuin paikalla oleva yleisö antaa tippiä

    • Anssi.Alve

      Ananiaxen myötävaikutuxella löytyi facebookissa myös wanhoja kavereitani Kuubassa
      tyrkkyseñoritat lienee jo wanhoja frouwia, chochas viejas

      Nekin luulivat ettei mua ole enää olemassakaan:D)))))))

      Grazias amigo Ananias..JEEEEEEEEEEE

      https://www.youtube.com/watch?v=5ftQ-cmx_1g

      • stacey

        Selkis nyh mitä staceyflikat ääliökännyllä puuhailevat...
        flirttailevat ulkomaalaisten miesten kaa
        shit ku stacey menee puskaan tai porttikongiin
        ottaa hän pimppiselfien


      • Uuno-Ananias

        joko Ananias liputti kommentin pois välistä hahahahahahahhaha


      • Uuno-Ananias kirjoitti:

        joko Ananias liputti kommentin pois välistä hahahahahahahhaha

        Miten kommentteja liputetaan pois?


      • Oona-Ananias
        Ananias kirjoitti:

        Miten kommentteja liputetaan pois?

        Miten....HAHAHAHAHAHAHAHAAAA

        LOL


      • penetrarlo-DarkFear
        Ananias kirjoitti:

        Miten kommentteja liputetaan pois?

        Älä mun kaa juttele
        ei mua ole olemassakaan
        Jutskatkaa feikit keskenänne


      • Oona-Ananias kirjoitti:

        Miten....HAHAHAHAHAHAHAHAAAA

        LOL

        Tottakai tiesin mitä tarkoitit.

        Hiohhohhoo, lollolloo, trollolloo.


      • Oskari.Olematon-
        Ananias kirjoitti:

        Tottakai tiesin mitä tarkoitit.

        Hiohhohhoo, lollolloo, trollolloo.

        trololooo
        Just yx mies tiesiTurusta lähettäähienoja kuvia ,
        jois mä olematon- poseeraan nätin flikan kaa--paanko Aijaan-lupa on flikalta

        Kivaa olla julkkis, vaikkei ole olemassakaan

        Onx Ananias koskaan nähnyt viisasta miestä?

        Nyt näet............olemattomia, ke mua oo olemassakaan


      • SenorSandman
        Oskari.Olematon- kirjoitti:

        trololooo
        Just yx mies tiesiTurusta lähettäähienoja kuvia ,
        jois mä olematon- poseeraan nätin flikan kaa--paanko Aijaan-lupa on flikalta

        Kivaa olla julkkis, vaikkei ole olemassakaan

        Onx Ananias koskaan nähnyt viisasta miestä?

        Nyt näet............olemattomia, ke mua oo olemassakaan

        Menes Ananias tutimaan jo
        jaxaa huamen tasoteorioida ja lajitella ihmsiä eri kasteihin

        Tarkkaa hommaa, ke peräruiskeen antaminen


      • Oskari.Olematon- kirjoitti:

        trololooo
        Just yx mies tiesiTurusta lähettäähienoja kuvia ,
        jois mä olematon- poseeraan nätin flikan kaa--paanko Aijaan-lupa on flikalta

        Kivaa olla julkkis, vaikkei ole olemassakaan

        Onx Ananias koskaan nähnyt viisasta miestä?

        Nyt näet............olemattomia, ke mua oo olemassakaan

        Oskarin osoite oli nollakatu nolla.

        Paas laittaen kuvia aijaalla niin nähdään nätin flikan kuva.


      • SenorSandman kirjoitti:

        Menes Ananias tutimaan jo
        jaxaa huamen tasoteorioida ja lajitella ihmsiä eri kasteihin

        Tarkkaa hommaa, ke peräruiskeen antaminen

        Ei däs mittä hättä, gyl mää jaksa trollei jahata.


      • J.Haukka
        Ananias kirjoitti:

        Ei däs mittä hättä, gyl mää jaksa trollei jahata.

        Onx Ananias niinku trollipoliisikomisario?


      • antaudun
        Ananias kirjoitti:

        Ei däs mittä hättä, gyl mää jaksa trollei jahata.

        Täällä olisi trolli


      • antaudumme
        J.Haukka kirjoitti:

        Onx Ananias niinku trollipoliisikomisario?

        Naisen logiikasta meitä on montakin trollia hame korvilla


      • antaudun kirjoitti:

        Täällä olisi trolli

        Bäng bäng

        (ampuu trollin)

        Tulkaa vaan loputkin esiin.


      • meetoofeministi-

      • shellbecomin

      • Samuel.Colt

      • LasGringas

      • muerte.por.Ana

      • Yx.Historoizojiatar
        muerte.por.Ana kirjoitti:

        Gringo Ana heitettiin jenkkilään opiskelemaan incel pseudotiedettä

        https://www.youtube.com/watch?v=9ep7d0K6SL8

        Tuo vainajan kuva on feikkiä vaan demonstraationa

        irkkumurhaaja Kennedylle

        CIA agentti Feliz Rodrigues myöntää jo ampuneensa vain räkäpääpatruunoilla

        kuka tahansa turkulainen tunnistaa kuvasta Chen inkarnaation

        kaunottarien piirittämän Anzzyn,

        jota myöskin luullaan Jack Sparrowxi tai Lemmy Kilmasterixi

        https://www.youtube.com/watch?v=NjsAzKCtKSc


      • N.Cardone

    • bravo.Ananias

      Kappas vaan.......Ananiaxen juttu on jo luetuin simppelipalstalla

      Bravoooo Ananias

    • FartFart

      Paas Ana faarttii. Päivä vaihtuu pian

    • päiväntrollirolli

      Ala Ana hermostu ollenkaan
      Pitää trollinkin välillä ulkoilla

    • Vaihdon_aika_taas

      Eikö tämä Ananias Palstamäki ole se Pertti? Vaihtaa aina nimimerkkiä edellisen "tahraannuttua", kun siihen aina liitetään se Pertsan neitsyys ja kalju ja muut nolot jutut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe