Käytösohjeita ätmeille mattopesulla

JossainMuualla

Rakkaat mussukat!

Haluan jakaa teille muutaman käytösohjeen yleiseksi hyväksi, väärinymmärrysten välttämiseksi sekä kirurgille joutumisen todennäköisyyden minimoimiseksi.

Taustaksi seuraavaa:

Minulla on paljon mattoja. Minä pidän mattojen pesemisestä. Minusta on erityisen hauskaa pestä mattoja naiseni kanssa kauniina kesäpäivänä.

Sitten käytännön ohjeisiin.

Ole hyvä ja vältä tekemästä seuraavia asioita

-Älä tuijota suu auki ja silmät suitsirenkaina naistani, keskity mattoosi
-Älä mene naiseni taakse tuijottamaan harjauksen tahdissa heiluvaa peffaa
-Älä kommentoi naiseni pesun tuiskeessa osittain esiin tulleita turkooseja pikkuhousuja
-Älä sano minulle, että näit naisen ensimmäisenä tiedustellessani kohteliaasti: "******?!"
-Älä haasta riitaa 10 senttia pidemmän, 40 kiloa painavamman ja häijymmän yksilön kanssa
-Älä haasta riitaa 20 vuotta kamppailulajeja harrasteneen ärtyneen äijän kanssa
-Älä odota, että äitisi ja mummosi muodostama pelastuspartio riittää ensi kerralla

Ihan vain ystävällisenä vihjeenä, sillai vastaisen varalle.

48

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Kyllä se Pelastuspartio Äiti & Mummo riittää seuraavallakin kerralla kun on aiemminkin riittänyt, niinkuin kirjoituksestasi hyvin paljastuu.

      Sitä paitsi sehän on loukkaus heiluttajaa kohtaan jos sitä hytkyvää selluliittipersettä ei millään tavalla huomioi.

      • asdfvvertrty

        No kai sitä nyt ätmi voi aina kulkea äitinsä ja mummunsa kanssa, ilman että ihmiset ajattelevat negatiivistä?


    • ÄtmiToteaa

      Pane se naiseksi koppiin mattoja peseen,jos naiseksi perse kuluu puhki,jos ätmi sattuu sitä silmät ammollaan tuijottamaan.
      Pitäähän sen ätmin saada takapuolikiintiö täyteen,kun talvi on tulossa.

    • Kaisanoasaa

      En minä rumaa naistasi katsois edes miljoonasta.

    • Poistatit sitten viestini? Ei siinä kyllä ollut mitään sääntöjen vastaista. Taitaa olla sun toiveunta vaan että joku kattois muijaasi.

      • JossainMuualla

        En poistattanut.

        Siksi toisekseen en ole läski, olen vain keskivartaloltani hyvin kehittynyt.

        Että tiedä sä se.


    • Ahahah, ihan kuin olisi jonkun reviirille vähän tultu, varpaanmitalla mäntysuopavaahdon turvin hivuttautui hän..(ja että mummokin mukana *pärsk*) :D

      Aika tyylikästä toimintaa, siihen vaan, undercover-hommiin, muka mattojen pesussa..., mutta uinuva karhu (ukko) heräsikin, ärähti ja murahti :D

      On siinä ollu kesäinen kokoonpano heh. Oo jatkossakin valppaana. RRraUhHH.
      Ehkä tuommosessa riittää kun suihkutat vaan ystävällisesti vettä päälle, ei saa liian kovasti toista... :'D

      (naurua)

      • 12121212121212

        Sinuun tuntuu uppoavan tuollainen primitiivinen äijäuhoaminen. Kiinnostavinta miehessä on fyysinen koko ja tämän halukkuus toimia kuin kivikautinen luolamies joka puolustaa saalistaan kilpailijoita vastaan.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sinuun tuntuu uppoavan tuollainen primitiivinen äijäuhoaminen. Kiinnostavinta miehessä on fyysinen koko ja tämän halukkuus toimia kuin kivikautinen luolamies joka puolustaa saalistaan kilpailijoita vastaan.

        Tarkkailetko sinä minun toimintaani?

        (naurua)

        Olen hulluna luolamiehiin.
        Naisen pitää olla rehellinen.

        No höh. Mitä pahaa siinä on? Annan sinulle esimerkin. Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA.

        Juurikin niin. Sitten siinä voi olla rauhassa nainen. Jos mä en tämmöinen olisi, mä olisin pahemman luokan feministi. Se hujahtais aivan varmasti siihen toiseen äärilaitaan.

        Millainen se naisen sitten pitäisi olla? Minusta mies on mies.

        Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään).

        Kerron sulle totuuksia :)


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tarkkailetko sinä minun toimintaani?

        (naurua)

        Olen hulluna luolamiehiin.
        Naisen pitää olla rehellinen.

        No höh. Mitä pahaa siinä on? Annan sinulle esimerkin. Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA.

        Juurikin niin. Sitten siinä voi olla rauhassa nainen. Jos mä en tämmöinen olisi, mä olisin pahemman luokan feministi. Se hujahtais aivan varmasti siihen toiseen äärilaitaan.

        Millainen se naisen sitten pitäisi olla? Minusta mies on mies.

        Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään).

        Kerron sulle totuuksia :)

        Entäs kuuluuko naisen olla nainen?

        Sinun käsityksesi mukaan miehekkyys on sitä mitä miehen kuuluu tehdä ja naisellisuus sitä mitä naisen ei tarvitse tehdä.

        Kun aletaan keskustelemaan siitä mitä naisen kuuluu tehdä ja miehen ei tarvitse tehdä, muutut joka tapauksessa pahemman luokan feministiksi.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tarkkailetko sinä minun toimintaani?

        (naurua)

        Olen hulluna luolamiehiin.
        Naisen pitää olla rehellinen.

        No höh. Mitä pahaa siinä on? Annan sinulle esimerkin. Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA.

        Juurikin niin. Sitten siinä voi olla rauhassa nainen. Jos mä en tämmöinen olisi, mä olisin pahemman luokan feministi. Se hujahtais aivan varmasti siihen toiseen äärilaitaan.

        Millainen se naisen sitten pitäisi olla? Minusta mies on mies.

        Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään).

        Kerron sulle totuuksia :)

        "Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään)."

        Ap kuvasi tilanteen jossa hän keräsi äijäpisteitä jonkun äitinsä ja mummonsa kanssa liikkuneen täysin vaarattoman ja mahdollisesti jälkeenjääneen yksilön kustannuksella. Näitä tapauksia näkee usein yöelämässä kun TosiÄijät pyrkivät naisten pöksyihin.

        Odotettua toki. Naiset rakastavat vahvimpia miehiä, voittajia. Oli kyseessä sitten Donald Trumpin kaltainen alfamies tai koulukiusaaja joka höykyttää sen oudon yksinäisen tuijottelijan.


      • ällöttävätnaiset
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tarkkailetko sinä minun toimintaani?

        (naurua)

        Olen hulluna luolamiehiin.
        Naisen pitää olla rehellinen.

        No höh. Mitä pahaa siinä on? Annan sinulle esimerkin. Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA.

        Juurikin niin. Sitten siinä voi olla rauhassa nainen. Jos mä en tämmöinen olisi, mä olisin pahemman luokan feministi. Se hujahtais aivan varmasti siihen toiseen äärilaitaan.

        Millainen se naisen sitten pitäisi olla? Minusta mies on mies.

        Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään).

        Kerron sulle totuuksia :)

        Sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus?

        Sinusta on sympaattista kun mies kertoo siitä kuinka hän on iso ja harrastaa itsepuolustuslajeja joiden avulla hän oli hakata pienemmän ja heikomman miehen kirurgin käsiteltäväksi.

        Väkivalta selvästikin sytyttää. Jutut jännämiehistä ei olekaan puppua, naisten silmissä se hakkaajamies vain on "sympaattinen kotipesänpuolustaja".


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Tarkkailetko sinä minun toimintaani?

        (naurua)

        Olen hulluna luolamiehiin.
        Naisen pitää olla rehellinen.

        No höh. Mitä pahaa siinä on? Annan sinulle esimerkin. Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA.

        Juurikin niin. Sitten siinä voi olla rauhassa nainen. Jos mä en tämmöinen olisi, mä olisin pahemman luokan feministi. Se hujahtais aivan varmasti siihen toiseen äärilaitaan.

        Millainen se naisen sitten pitäisi olla? Minusta mies on mies.

        Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään).

        Kerron sulle totuuksia :)

        "Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään)."

        Tähän nyt kyllä pitää puuttua eli ei ollut mikään sympaattinen kuvauis vaan vaikuttaisi siltä että ap on itse joku jännämies öyhöttäjä joka kyttää tilaisuuksia päästä pätemään naisensa silmissä alkamalla räyhäämään viattomille ohikulkijoille, eihän tuo ihme jos jannu on vähän hölmöä huudattanut :D Mitäs tuo muijansa yleiselle paikalle persettään heiluttamaan ja se teki sen varmaan tahallaan jos joku pysähtyi tuijottamaan, öyhöittäsi eukolleen eikä ohikulkijoille.

        Mitä tulee tuohon:

        "Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA."

        Niin varmimminhan sen koiran saa kyllä vihaiseksi kun ottaa jännämiesöyhöttäjän mukaan joka loikkkii sitä uhkailemaan. itse jos näen irtokoiran polvistun maahan sen tasolle ja kutsun juttusille, en näyttele hampaita ja ärjy vihaisesti niin meistä tulee kavereita sen koiran kanssa välittömästi, sitten sinäkin ehkä uskaltaudut hauvaa silittämään, se on paljon mukavampaa kuin olla riidoissa.


      • 12121212121212
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään)."

        Tähän nyt kyllä pitää puuttua eli ei ollut mikään sympaattinen kuvauis vaan vaikuttaisi siltä että ap on itse joku jännämies öyhöttäjä joka kyttää tilaisuuksia päästä pätemään naisensa silmissä alkamalla räyhäämään viattomille ohikulkijoille, eihän tuo ihme jos jannu on vähän hölmöä huudattanut :D Mitäs tuo muijansa yleiselle paikalle persettään heiluttamaan ja se teki sen varmaan tahallaan jos joku pysähtyi tuijottamaan, öyhöittäsi eukolleen eikä ohikulkijoille.

        Mitä tulee tuohon:

        "Minä esim. pelkään julmetusti koiria, juoksevia, haukkuvia, riekkuvia koiria. Pahinta jos sellainen liehuu irtona vastaan. En missään tapauksessa halua, että jäisin koiran armoille vaan miesseuralaisen KUULUU loikata siihen väliin ja pysäyttää rakki. PUOLUSTAA."

        Niin varmimminhan sen koiran saa kyllä vihaiseksi kun ottaa jännämiesöyhöttäjän mukaan joka loikkkii sitä uhkailemaan. itse jos näen irtokoiran polvistun maahan sen tasolle ja kutsun juttusille, en näyttele hampaita ja ärjy vihaisesti niin meistä tulee kavereita sen koiran kanssa välittömästi, sitten sinäkin ehkä uskaltaudut hauvaa silittämään, se on paljon mukavampaa kuin olla riidoissa.

        Noinhan se on.

        Nuo pesänpuolustajajännämiehet on nähty. Usein parina on pyllynesittelijänainen joka saa kicksejä siitä kun mies höykyttää jotain hintelää ätmiä, kehitysvammaista tai avutonta juoppoa. Kun prosenttijengiläinen tms astetta kovempi karju tulee läpsäisemään miesten saalista pyllylle, ko. tyypit ovat ensimmäisenä selittelemässä kuinka asioiden hoitaminen puhumalla - tai pitämällä mölyt mahassa - on paras ratkaisu.

        Entisessä kotimaassa olin kerran tilanteessa joka naulasi käsitykseni näistä miehistä. Tosipaikan tullen kun jonkun piti aika lailla kirjaimellisesti katsoa kuolemaa silmästä silmään, nämä tyypit kyykistelivät hartiat lysyssä pöytien alla. Taisi yksi olla piiloutunut hentoisen vaimokkeensa selän taakse. Yksikään ei noussut ylös ilmoittamaan jämerästi että josko kiukkuinen setä tiputtaisi puoliautomaattiaseensa kaupan lattialle. Se ei todellakaan ollut leveähartiaÄijä tai tosimiesUkko joka hoiti tilanteen kotiin.

        Voin vain kuvitella mitä olisi tapahtunut Suomessa :D.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Noinhan se on.

        Nuo pesänpuolustajajännämiehet on nähty. Usein parina on pyllynesittelijänainen joka saa kicksejä siitä kun mies höykyttää jotain hintelää ätmiä, kehitysvammaista tai avutonta juoppoa. Kun prosenttijengiläinen tms astetta kovempi karju tulee läpsäisemään miesten saalista pyllylle, ko. tyypit ovat ensimmäisenä selittelemässä kuinka asioiden hoitaminen puhumalla - tai pitämällä mölyt mahassa - on paras ratkaisu.

        Entisessä kotimaassa olin kerran tilanteessa joka naulasi käsitykseni näistä miehistä. Tosipaikan tullen kun jonkun piti aika lailla kirjaimellisesti katsoa kuolemaa silmästä silmään, nämä tyypit kyykistelivät hartiat lysyssä pöytien alla. Taisi yksi olla piiloutunut hentoisen vaimokkeensa selän taakse. Yksikään ei noussut ylös ilmoittamaan jämerästi että josko kiukkuinen setä tiputtaisi puoliautomaattiaseensa kaupan lattialle. Se ei todellakaan ollut leveähartiaÄijä tai tosimiesUkko joka hoiti tilanteen kotiin.

        Voin vain kuvitella mitä olisi tapahtunut Suomessa :D.

        Heh joo, useinhan nuoi tuonkaltaiset toistensa seuraan eksyykin ja saattaa olla iak helvettiä sen öyhöttäjänkin elämä jos muija tahallaan lietsoo öyhötyksiä.

        Joo, tuo on jännnä ilmiö ja tuossakin usein naiset näkee vaan sen pinnan niin luuulevat että se heidän jännäöyhö on "kova jätkä". No pari kertaa itsekin ollut tilanteessa jossa pitänyt öyhö laittaa hiljaisemmalle äänelle, siihenkään kun ei tosiaankaan tarvita muuta kuin että joku sanoo sille riittävän painokkkaasti että "haista vittu", sekin sitten tajuaa että että voi tulla vähän omaankin koteloon jos jatkaa eikä tosiaankaan ole muskeleista kiinni vaan asenteesta, siitä että joku voi ottaa turpaansa mutta myös antaa vähän takaisinkin öyhölle jos tarvis vaatii.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Heh joo, useinhan nuoi tuonkaltaiset toistensa seuraan eksyykin ja saattaa olla iak helvettiä sen öyhöttäjänkin elämä jos muija tahallaan lietsoo öyhötyksiä.

        Joo, tuo on jännnä ilmiö ja tuossakin usein naiset näkee vaan sen pinnan niin luuulevat että se heidän jännäöyhö on "kova jätkä". No pari kertaa itsekin ollut tilanteessa jossa pitänyt öyhö laittaa hiljaisemmalle äänelle, siihenkään kun ei tosiaankaan tarvita muuta kuin että joku sanoo sille riittävän painokkkaasti että "haista vittu", sekin sitten tajuaa että että voi tulla vähän omaankin koteloon jos jatkaa eikä tosiaankaan ole muskeleista kiinni vaan asenteesta, siitä että joku voi ottaa turpaansa mutta myös antaa vähän takaisinkin öyhölle jos tarvis vaatii.

        Anteeksi.

        Köh.. Kuule..
        Oletko sinä nyt vähän kärttyinen nallukka, noin niin kuin ylipäätään?

        Kun aina kun mä luen sun kommentin niin siellä on tyyliin "eiku turpaan vaan.."

        Älä olee....

        (ihan pakko rapsuttaa Harmista kupeesta, auttaisikohan kurina, ei ei uskalla nyt sitäkään..:) Höh..

        (Kyllä se siitä. Minullakin alkaa kohta...ihan muutama päivä enää jäljellä, ja kieltämättä pikkuinen v.tutus hiipii mieleen..)

        Mutta nyt ei ehdi pidempään, lähden vähän soutelen ja kokeilen tulisiko kalaa. Vaikka kuhanmötikkä :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Entäs kuuluuko naisen olla nainen?

        Sinun käsityksesi mukaan miehekkyys on sitä mitä miehen kuuluu tehdä ja naisellisuus sitä mitä naisen ei tarvitse tehdä.

        Kun aletaan keskustelemaan siitä mitä naisen kuuluu tehdä ja miehen ei tarvitse tehdä, muutut joka tapauksessa pahemman luokan feministiksi.

        Sinut minä otan myöhemmin käsittelyyn.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Anteeksi.

        Köh.. Kuule..
        Oletko sinä nyt vähän kärttyinen nallukka, noin niin kuin ylipäätään?

        Kun aina kun mä luen sun kommentin niin siellä on tyyliin "eiku turpaan vaan.."

        Älä olee....

        (ihan pakko rapsuttaa Harmista kupeesta, auttaisikohan kurina, ei ei uskalla nyt sitäkään..:) Höh..

        (Kyllä se siitä. Minullakin alkaa kohta...ihan muutama päivä enää jäljellä, ja kieltämättä pikkuinen v.tutus hiipii mieleen..)

        Mutta nyt ei ehdi pidempään, lähden vähän soutelen ja kokeilen tulisiko kalaa. Vaikka kuhanmötikkä :)

        Eenhän minä nyt kärttyinen :D Vähän ehkä noi helteet vaikuttaa mutta enhän sillä tavalla ole, enkä vähääkään väkivaltainen noin ylensäkään mutta en vaan yhtään tykkää öyhöttäjistä ja jos mulle henk.koht tullaan öyhöttämään en kyllä anna sitten yhtään myöten, se kun vaan on se paras tapa välttyä siltä että öyhö käy tamineisiin kiinni.

        Enkä sulle oo yhtään vihanenm, tuossa olit vaan vähän väärässä öyhöstä tai tarkastelet sitä eri kantilta kuin minä ja samaten koirista, minä yleensä tykkään niistä hömelöistä.

        Onnea vaan kalahommiin, kuha ois varmaan aika kiva:

        https://www.google.fi/search?q=kuhan kattelen&tbm=isch&tbs=rimg:CToUI6GLS6RPIjiXPgKNUBP8fL4tGee3x-fXZ74_1qPu8rcT-F1o7n9lZs95Cmon2p8U_1Oia7hgVFEX5DINyGnUhn8yoSCZc-Ao1QE_1x8EXFfLaT1J_1DCKhIJvi0Z57fH59cR0SwBwTcL4O8qEglnvj-o-7ytxBF6ipBIEaNyByoSCf4XWjuf2VmzEQ8nzqn3EEC1KhIJ3kKaifanxT8RGyrR_1hW71ggqEgk6JruGBUURfhHTxtcwzKNbgioSCUMg3IadSGfzEd-CF3BAqJgv&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwi64uSlyqbcAhXDFJoKHZb4B14Q9C96BAgBEBg&biw=1301&bih=594&dpr=1.25#imgrc=lz4CjVAT_Hw43M:


      • kaikkihantietää
        12121212121212 kirjoitti:

        "Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään)."

        Ap kuvasi tilanteen jossa hän keräsi äijäpisteitä jonkun äitinsä ja mummonsa kanssa liikkuneen täysin vaarattoman ja mahdollisesti jälkeenjääneen yksilön kustannuksella. Näitä tapauksia näkee usein yöelämässä kun TosiÄijät pyrkivät naisten pöksyihin.

        Odotettua toki. Naiset rakastavat vahvimpia miehiä, voittajia. Oli kyseessä sitten Donald Trumpin kaltainen alfamies tai koulukiusaaja joka höykyttää sen oudon yksinäisen tuijottelijan.

        "Naiset rakastavat vahvimpia miehiä, voittajia. Oli kyseessä sitten Donald Trumpin kaltainen alfamies tai koulukiusaaja joka höykyttää sen oudon yksinäisen tuijottelijan. "

        Miten monta vuotta vielä meinasit ladella palstalla itsestäänselvyyksiä?


      • Kaikysyäsaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Anteeksi.

        Köh.. Kuule..
        Oletko sinä nyt vähän kärttyinen nallukka, noin niin kuin ylipäätään?

        Kun aina kun mä luen sun kommentin niin siellä on tyyliin "eiku turpaan vaan.."

        Älä olee....

        (ihan pakko rapsuttaa Harmista kupeesta, auttaisikohan kurina, ei ei uskalla nyt sitäkään..:) Höh..

        (Kyllä se siitä. Minullakin alkaa kohta...ihan muutama päivä enää jäljellä, ja kieltämättä pikkuinen v.tutus hiipii mieleen..)

        Mutta nyt ei ehdi pidempään, lähden vähän soutelen ja kokeilen tulisiko kalaa. Vaikka kuhanmötikkä :)

        Mikä alkaa kohta? Menkat?


      • Kaikysyäsaa kirjoitti:

        Mikä alkaa kohta? Menkat?

        Työ :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eenhän minä nyt kärttyinen :D Vähän ehkä noi helteet vaikuttaa mutta enhän sillä tavalla ole, enkä vähääkään väkivaltainen noin ylensäkään mutta en vaan yhtään tykkää öyhöttäjistä ja jos mulle henk.koht tullaan öyhöttämään en kyllä anna sitten yhtään myöten, se kun vaan on se paras tapa välttyä siltä että öyhö käy tamineisiin kiinni.

        Enkä sulle oo yhtään vihanenm, tuossa olit vaan vähän väärässä öyhöstä tai tarkastelet sitä eri kantilta kuin minä ja samaten koirista, minä yleensä tykkään niistä hömelöistä.

        Onnea vaan kalahommiin, kuha ois varmaan aika kiva:

        https://www.google.fi/search?q=kuhan kattelen&tbm=isch&tbs=rimg:CToUI6GLS6RPIjiXPgKNUBP8fL4tGee3x-fXZ74_1qPu8rcT-F1o7n9lZs95Cmon2p8U_1Oia7hgVFEX5DINyGnUhn8yoSCZc-Ao1QE_1x8EXFfLaT1J_1DCKhIJvi0Z57fH59cR0SwBwTcL4O8qEglnvj-o-7ytxBF6ipBIEaNyByoSCf4XWjuf2VmzEQ8nzqn3EEC1KhIJ3kKaifanxT8RGyrR_1hW71ggqEgk6JruGBUURfhHTxtcwzKNbgioSCUMg3IadSGfzEd-CF3BAqJgv&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwi64uSlyqbcAhXDFJoKHZb4B14Q9C96BAgBEBg&biw=1301&bih=594&dpr=1.25#imgrc=lz4CjVAT_Hw43M:

        Illalla jos tuntuu, että helle kipristääpi, niin mie laitan varalta

        https://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM

        ..siinäkin on mukava yksilö vallan rauhoittunut silityksistä :D Vähän intialaista päähierontaa hih.

        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/video-poikkeuksellisesta-pelastuksesta-sarvipollo-jai-jumiin-riston-laiturin-alle-yhtakkia-tytto-alkoi-huutaa/6977560#gs.MnIKrCo

        Ja tuo rassukin, mennyt helteistä pyörryksiin, kukapa sitä ei laiturin alle kumahtaisi.. :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eenhän minä nyt kärttyinen :D Vähän ehkä noi helteet vaikuttaa mutta enhän sillä tavalla ole, enkä vähääkään väkivaltainen noin ylensäkään mutta en vaan yhtään tykkää öyhöttäjistä ja jos mulle henk.koht tullaan öyhöttämään en kyllä anna sitten yhtään myöten, se kun vaan on se paras tapa välttyä siltä että öyhö käy tamineisiin kiinni.

        Enkä sulle oo yhtään vihanenm, tuossa olit vaan vähän väärässä öyhöstä tai tarkastelet sitä eri kantilta kuin minä ja samaten koirista, minä yleensä tykkään niistä hömelöistä.

        Onnea vaan kalahommiin, kuha ois varmaan aika kiva:

        https://www.google.fi/search?q=kuhan kattelen&tbm=isch&tbs=rimg:CToUI6GLS6RPIjiXPgKNUBP8fL4tGee3x-fXZ74_1qPu8rcT-F1o7n9lZs95Cmon2p8U_1Oia7hgVFEX5DINyGnUhn8yoSCZc-Ao1QE_1x8EXFfLaT1J_1DCKhIJvi0Z57fH59cR0SwBwTcL4O8qEglnvj-o-7ytxBF6ipBIEaNyByoSCf4XWjuf2VmzEQ8nzqn3EEC1KhIJ3kKaifanxT8RGyrR_1hW71ggqEgk6JruGBUURfhHTxtcwzKNbgioSCUMg3IadSGfzEd-CF3BAqJgv&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwi64uSlyqbcAhXDFJoKHZb4B14Q9C96BAgBEBg&biw=1301&bih=594&dpr=1.25#imgrc=lz4CjVAT_Hw43M:

        "jos mulle henk.koht tullaan öyhöttämään en kyllä anna sitten yhtään myöten, se kun vaan on se paras tapa välttyä siltä että öyhö käy tamineisiin kiinni."

        No niin, mutta kummiskin siussakin asuu pieni Yli-Hannuksela, että kun toinen ukkeli alkaa öyhöttämään, niin kyllä sinäkin viileänä tyyppinä vähän hihaa siinä jo kääräset (joo, ja eikä siinä mitään pahaa, naisen silmin kunhan nyt ei kirurgille asti, mutta, että mies vähän tulistuu..)

        (naurua)

        "Pieni paini päivässä piristää" :D Aforismi..vitsivitsi..

        NIIN! Yksi kuha tuli illalla, n.1.5 kg. Neljään tuntiin, yksi kuha...
        "Ei stressii, kuha menee sieltä, mistä aita on matalin." :D

        Tämä on mun oma: Ei hätää, kuha ei oo koira. Kun se nyt käy aiheeseen. :D

        Ei saa niiden eteen kuule kyykkiä, se voi napata puolet naamasta...Parempi tuossa tapauksessa, että molemmat juoksevat karkuun.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Tuo aloittajan kuvaus oli lähinnä sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus :D (josta jokainen nainen on salaa mielissään)."

        Ap kuvasi tilanteen jossa hän keräsi äijäpisteitä jonkun äitinsä ja mummonsa kanssa liikkuneen täysin vaarattoman ja mahdollisesti jälkeenjääneen yksilön kustannuksella. Näitä tapauksia näkee usein yöelämässä kun TosiÄijät pyrkivät naisten pöksyihin.

        Odotettua toki. Naiset rakastavat vahvimpia miehiä, voittajia. Oli kyseessä sitten Donald Trumpin kaltainen alfamies tai koulukiusaaja joka höykyttää sen oudon yksinäisen tuijottelijan.

        Sitten sinä nakeroinen siellä.

        Jos mulla olis mies, ja se toimisi vielä noista sanoista tekoihin eli meinaisi käydä toisen miehen kimppuun jossain mattolaiturilla tuommoisessa asiassa, niin tiedätkö mitä, enhän mä antais tehdä niin (vaikka naiset puolustamisesta pitävät). En.

        Se ois eri asia jos joku kävis naisen päälle väkivaltaisesti, niin kuka tahaan puolustaa toista (myös nainen miestä). Mutta että jos tällainen "mattotilanne" tosissaan miehen kuumentaisi, niin minä kävisin oman mieheni kimppuun/menisin ite väliin jos se sitä viatonta juuriharjajynssääjää koettaisi nyrkillä kopistella. Vetäisisin omaa ukkoa nenävarteen :D Ihan tosi, en tietenkään antaisi tehdä niin :D

        Sen takia mä voin tälle nauraa, koska koko mattolaituriepisodi kaikkinaisuudessaan on epäuskottava tai miehellä on sitten alemmuuskompleksi tms. Ei mua ainakaan kesken mattojen pesun siitä noin vaan sivullinen tulisi pokailemaan jos siinä oma mies on mukana, vielä vähemmän lähtisin mukaan :D

        Joo, että en hyväksy väkivaltaa, mut saahan sitä omastaan huolen pitää, vähäs niiks sivusilmällä, sehän on vaan suloista siinä mielessä :D

        Relaa : )


      • ällöttävätnaiset kirjoitti:

        Sympaattinen kotipesänpuolustuskuvaus?

        Sinusta on sympaattista kun mies kertoo siitä kuinka hän on iso ja harrastaa itsepuolustuslajeja joiden avulla hän oli hakata pienemmän ja heikomman miehen kirurgin käsiteltäväksi.

        Väkivalta selvästikin sytyttää. Jutut jännämiehistä ei olekaan puppua, naisten silmissä se hakkaajamies vain on "sympaattinen kotipesänpuolustaja".

        Juuri sanoin etten antaisi hakata. Jos oikeasti mies olisi sairaan mustasukkainen, menisin tietenkin väliin. Pienet murinat ja tuhahtelut ei sen sijaan haittaa, sehän siinä voi olla sööttiä, mutta että mistä tämä väkivalta aina kaivetaan? (Muunlainen, terve perään katsominenhan on vaan naiselle merkki, että mies haluaa pitää just musta kiinni.)

        Ei normaali ihminen väkivaltaa enää hyväksy.
        Mutta kyllä sen jotenkin saa näyttää, että "tää on mun." Vaikka edes vähän tuhisisi. :D

        En mäkään laskisi mahdollisen oman miehen lähelle kaiken maailman havukoita.
        Mulla on sitä varten kehitettynä ihan omat ilmeet sellaisille ukkelin ryöstäjille. Nih.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Illalla jos tuntuu, että helle kipristääpi, niin mie laitan varalta

        https://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM

        ..siinäkin on mukava yksilö vallan rauhoittunut silityksistä :D Vähän intialaista päähierontaa hih.

        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/video-poikkeuksellisesta-pelastuksesta-sarvipollo-jai-jumiin-riston-laiturin-alle-yhtakkia-tytto-alkoi-huutaa/6977560#gs.MnIKrCo

        Ja tuo rassukin, mennyt helteistä pyörryksiin, kukapa sitä ei laiturin alle kumahtaisi.. :D

        Laiturin alle vajonneella oli varmaan ollut kuuma niin oli menny vähän varjoon, vielä paree ois video ollu kun ois könynny jostain sivustaa vaan tyynenä pihalle :D kyllä ne elikot joka paikkaan ehtii, ite kerran pelastin oravan poistoilmapumpun putkesta, oli neropatti kiivenny putkee pitkin pumpulle asti ja kötissy siellä sitten vissiin muutaman päivän kun tuuletin tuli vastaan. Oli pikkusen musta hemmo mutta ite se sielä tosas sitten hypätä heti kun tuulettimen poijes otin, hirmukyytiä juos metsään niin kai se kunnossa oli.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "jos mulle henk.koht tullaan öyhöttämään en kyllä anna sitten yhtään myöten, se kun vaan on se paras tapa välttyä siltä että öyhö käy tamineisiin kiinni."

        No niin, mutta kummiskin siussakin asuu pieni Yli-Hannuksela, että kun toinen ukkeli alkaa öyhöttämään, niin kyllä sinäkin viileänä tyyppinä vähän hihaa siinä jo kääräset (joo, ja eikä siinä mitään pahaa, naisen silmin kunhan nyt ei kirurgille asti, mutta, että mies vähän tulistuu..)

        (naurua)

        "Pieni paini päivässä piristää" :D Aforismi..vitsivitsi..

        NIIN! Yksi kuha tuli illalla, n.1.5 kg. Neljään tuntiin, yksi kuha...
        "Ei stressii, kuha menee sieltä, mistä aita on matalin." :D

        Tämä on mun oma: Ei hätää, kuha ei oo koira. Kun se nyt käy aiheeseen. :D

        Ei saa niiden eteen kuule kyykkiä, se voi napata puolet naamasta...Parempi tuossa tapauksessa, että molemmat juoksevat karkuun.

        Nimenomaan se että kylmän viileästi kun toteaa että nyt loppuu niin sittenhän se öyhötys loppuu enkä minä tietekään tulistu, toteanpahan vaan jos tarvis on, harvemmin on :)

        Ihan hyvinhän toi on, monesta paikkaa saa kuhaa ollenkaan :)

        No ei nappaa jos on normaali koiro kyseessä, en tietenkään tässä tarkoita mitään tappajarotuja miin kuin siinä yhessä uutisessa päivällä vaan ihan normihauvoia.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sitten sinä nakeroinen siellä.

        Jos mulla olis mies, ja se toimisi vielä noista sanoista tekoihin eli meinaisi käydä toisen miehen kimppuun jossain mattolaiturilla tuommoisessa asiassa, niin tiedätkö mitä, enhän mä antais tehdä niin (vaikka naiset puolustamisesta pitävät). En.

        Se ois eri asia jos joku kävis naisen päälle väkivaltaisesti, niin kuka tahaan puolustaa toista (myös nainen miestä). Mutta että jos tällainen "mattotilanne" tosissaan miehen kuumentaisi, niin minä kävisin oman mieheni kimppuun/menisin ite väliin jos se sitä viatonta juuriharjajynssääjää koettaisi nyrkillä kopistella. Vetäisisin omaa ukkoa nenävarteen :D Ihan tosi, en tietenkään antaisi tehdä niin :D

        Sen takia mä voin tälle nauraa, koska koko mattolaituriepisodi kaikkinaisuudessaan on epäuskottava tai miehellä on sitten alemmuuskompleksi tms. Ei mua ainakaan kesken mattojen pesun siitä noin vaan sivullinen tulisi pokailemaan jos siinä oma mies on mukana, vielä vähemmän lähtisin mukaan :D

        Joo, että en hyväksy väkivaltaa, mut saahan sitä omastaan huolen pitää, vähäs niiks sivusilmällä, sehän on vaan suloista siinä mielessä :D

        Relaa : )

        Myöhäistä on selitellä.

        "Mutta kyllä sen jotenkin saa näyttää, että "tää on mun." Vaikka edes vähän tuhisisi. :D"

        No saahan sitä. Kunhan et sitten ala selittelemään mitään tasa-arvosta. Naisen kun kuuluu olla miehelle alisteinen, vahvemman ja kyvykkäämmän sukupuolen edustajan omistama.

        Tasa-arvoinen, moderni ja vahva nainen joka ei hyväksy tätä hoitaa itsensä puolustamisen sitä isoa koiraa vastaan itse.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Myöhäistä on selitellä.

        "Mutta kyllä sen jotenkin saa näyttää, että "tää on mun." Vaikka edes vähän tuhisisi. :D"

        No saahan sitä. Kunhan et sitten ala selittelemään mitään tasa-arvosta. Naisen kun kuuluu olla miehelle alisteinen, vahvemman ja kyvykkäämmän sukupuolen edustajan omistama.

        Tasa-arvoinen, moderni ja vahva nainen joka ei hyväksy tätä hoitaa itsensä puolustamisen sitä isoa koiraa vastaan itse.

        Sulla taitaa nyt itselläsi olla fantasia tuosta niin paljon hoetusta "alisteisesta" :D

        Hoh hoijaaa ja huomenna(ko) lissää. Ihan mahdoton kaveri tsiinä. Mitähän me nyt sun kanssa tehtäis.. Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause, niin mä yliviivaan siitä tuon "kyvykkäämmän", pois niin ollaan molemmat tyytyväisiä.

        (pärsk) Iha höpsö.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla taitaa nyt itselläsi olla fantasia tuosta niin paljon hoetusta "alisteisesta" :D

        Hoh hoijaaa ja huomenna(ko) lissää. Ihan mahdoton kaveri tsiinä. Mitähän me nyt sun kanssa tehtäis.. Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause, niin mä yliviivaan siitä tuon "kyvykkäämmän", pois niin ollaan molemmat tyytyväisiä.

        (pärsk) Iha höpsö.

        No kyllä sä nyt vähän käänsit mielikuvaa, kun me ensin nähtiin pönttä ihaiselavasti tuijottamassa ojhikulkijoille räyhäävää jännämiestä tässä ""Mutta kyllä sen jotenkin saa näyttää, että "tää on mun." Vaikka edes vähän tuhisisi. :D"" me nähdään pelkästään tuhiseva aisuri jonka närkästyksen voi nähdä vain rivakasta matonpesuharjan liiikkeestä :D


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla taitaa nyt itselläsi olla fantasia tuosta niin paljon hoetusta "alisteisesta" :D

        Hoh hoijaaa ja huomenna(ko) lissää. Ihan mahdoton kaveri tsiinä. Mitähän me nyt sun kanssa tehtäis.. Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause, niin mä yliviivaan siitä tuon "kyvykkäämmän", pois niin ollaan molemmat tyytyväisiä.

        (pärsk) Iha höpsö.

        "Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause"

        No hyvä on sitten. Yliviivataan se "vahvempi", jos kerran hauiksesi ovat niin isoit kuin väität niiden olevan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Laiturin alle vajonneella oli varmaan ollut kuuma niin oli menny vähän varjoon, vielä paree ois video ollu kun ois könynny jostain sivustaa vaan tyynenä pihalle :D kyllä ne elikot joka paikkaan ehtii, ite kerran pelastin oravan poistoilmapumpun putkesta, oli neropatti kiivenny putkee pitkin pumpulle asti ja kötissy siellä sitten vissiin muutaman päivän kun tuuletin tuli vastaan. Oli pikkusen musta hemmo mutta ite se sielä tosas sitten hypätä heti kun tuulettimen poijes otin, hirmukyytiä juos metsään niin kai se kunnossa oli.

        (Mulla meni jo oravakommentti sekaisin kun ehdin lukea herrojen uusia paarustuksia tuolta alta..
        Mitä te nyt minua kouhennatta kahteen pekkaan.. :D)

        "Kötissy". :D

        Onpa paikkaan ängennyt, siitä kun olisit kuvan saanut :D
        Onhan se häntäkin vähän sellanen pulloharja, jotta varmaan hyvin putken hoonasi.. voi sitä, onneksi selvisi hengissä ja vähän jeesasit :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä sä nyt vähän käänsit mielikuvaa, kun me ensin nähtiin pönttä ihaiselavasti tuijottamassa ojhikulkijoille räyhäävää jännämiestä tässä ""Mutta kyllä sen jotenkin saa näyttää, että "tää on mun." Vaikka edes vähän tuhisisi. :D"" me nähdään pelkästään tuhiseva aisuri jonka närkästyksen voi nähdä vain rivakasta matonpesuharjan liiikkeestä :D

        Enkä :D

        Avasin vaan teille mielipidettäni. Avasin, en kääntänyt.
        Totta puhuen itse istuisin varjossa ja ihailisin miesten pyrstöjä siinä harjan heilutuksen tuiskeessa.
        Mässyttäsin jätskiä, heiluttelisin kinttuja ja vahtisin ettei ylimääräisiä tsirpuloita kuhahda siihen. Nih. Silleen. Välillä huutaisin, että VAUHTIA ja enemmän sitä vaahtoa! Ottasin kuumia somekuvia kuuraavista miehistä. Ah!


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause"

        No hyvä on sitten. Yliviivataan se "vahvempi", jos kerran hauiksesi ovat niin isoit kuin väität niiden olevan.

        Eipä lähdetä vaihtelemaan sanoja. Ekalla mennään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (Mulla meni jo oravakommentti sekaisin kun ehdin lukea herrojen uusia paarustuksia tuolta alta..
        Mitä te nyt minua kouhennatta kahteen pekkaan.. :D)

        "Kötissy". :D

        Onpa paikkaan ängennyt, siitä kun olisit kuvan saanut :D
        Onhan se häntäkin vähän sellanen pulloharja, jotta varmaan hyvin putken hoonasi.. voi sitä, onneksi selvisi hengissä ja vähän jeesasit :)

        Ihan huvikseen tarkennetaan ja täsmennetään sun lausuntoja :D

        Niin, "kötissy", mitä se oikeen muutakaan on kuin kötistä kun siellä mustassa ja pölysessä putkessa rehkii. Sieltä oli kuulemma semmonen rapina kuulunu. Oli menny seinän räppänästä putkeen ja siinä sitten varmaan oli kaarre alas josta pääs eteenpäin muttei taakse ja edessä sitten pyörivä hirmuropelli, ei kyllä kyä yhtään kateeks elikkoparkaa tuollasessa paikkaa, varmaan rapina tuli siitä kun yritti kiivetä takas muttei päässy. Viimesin kyllä ropinan lähteeks ois ollu mitä itekään oisin voinu arvata, no onneks se siitä selvis ja seinän pääkin sitten tukittiin paremnmin ettei joku muu pölhökustaa sinne änkää itteään :)


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Jos sovitaan puoliksi tuo väsäämäsi lause"

        No hyvä on sitten. Yliviivataan se "vahvempi", jos kerran hauiksesi ovat niin isoit kuin väität niiden olevan.

        Aaa...sekö se nyt onkin...Hauis...

        (pönttö nyökyttää ja ymmärtää:)

        No sen jälkeen palstalla ei olekaan enää uhottu. Jopa sinä olit kaksi viikkoa hiljaa. :'D
        Että elä ala nytkään.

        (naurua)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan huvikseen tarkennetaan ja täsmennetään sun lausuntoja :D

        Niin, "kötissy", mitä se oikeen muutakaan on kuin kötistä kun siellä mustassa ja pölysessä putkessa rehkii. Sieltä oli kuulemma semmonen rapina kuulunu. Oli menny seinän räppänästä putkeen ja siinä sitten varmaan oli kaarre alas josta pääs eteenpäin muttei taakse ja edessä sitten pyörivä hirmuropelli, ei kyllä kyä yhtään kateeks elikkoparkaa tuollasessa paikkaa, varmaan rapina tuli siitä kun yritti kiivetä takas muttei päässy. Viimesin kyllä ropinan lähteeks ois ollu mitä itekään oisin voinu arvata, no onneks se siitä selvis ja seinän pääkin sitten tukittiin paremnmin ettei joku muu pölhökustaa sinne änkää itteään :)

        Hurmaava sana, kuulin ekan kerran :D
        Sanoista tulee voimakkaita mielikuvia.

        Saako sitä käyttää? :D

        Toi orkin meno kuulostaa samalta kuin serkku kertoi olleensa vesipuistossa.
        Taivas paratkoon.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hurmaava sana, kuulin ekan kerran :D
        Sanoista tulee voimakkaita mielikuvia.

        Saako sitä käyttää? :D

        Toi orkin meno kuulostaa samalta kuin serkku kertoi olleensa vesipuistossa.
        Taivas paratkoon.

        (naurua)

        Joo tottakai, laita vaikka seuraavaan runoon:

        "Kuikka kötisee pahalla päällä rantakaislikossa,
        sen kai tekisi mieli rääkymään iltahuutojaan.
        Ei kuitenkaan tässä runossa, ei enää,
        iltapäivällä vetäisin sen nokan tukkoon,
        pyöräytin pari kierrosta sähköteippiä, oppii prkl"


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo tottakai, laita vaikka seuraavaan runoon:

        "Kuikka kötisee pahalla päällä rantakaislikossa,
        sen kai tekisi mieli rääkymään iltahuutojaan.
        Ei kuitenkaan tässä runossa, ei enää,
        iltapäivällä vetäisin sen nokan tukkoon,
        pyöräytin pari kierrosta sähköteippiä, oppii prkl"

        Au au au :'D

        Hirnunta ei lopu :'D, tämä tämmöinen peli on laitonta Harmis! (vesi valuu silmistä)

        Kuoren alla hänessä piili vahva luontokuvauslyyrikko..Julkisuuteen hän viimein ponkaisi teoksellaan "Kuikan kötinä" helteisenä heinäkuuna vuonna 2018. Aikalaiset taltioivat runon syvimmän ajatuksen huolellisesti muistikirjoihinsa...Kertoo kiertokäynnin opas ja jaloksi lopuksi paukaisee hra Harmaaritarin kuvan pöytään.

        "Kuikka ja mies. Taistelevat metsot eivät olleet tämän rinnalla mitään. Huomioikaa etenkin säkeen kohta, jossa hän väkevän taitavasti käsitteli sähköteipin ja linnun kohtaamista."
        Ihmisjoukko huokaisee vaikuttuneena ja hiljenee..

        No sä olet kyllä upea seppä, wau :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo tottakai, laita vaikka seuraavaan runoon:

        "Kuikka kötisee pahalla päällä rantakaislikossa,
        sen kai tekisi mieli rääkymään iltahuutojaan.
        Ei kuitenkaan tässä runossa, ei enää,
        iltapäivällä vetäisin sen nokan tukkoon,
        pyöräytin pari kierrosta sähköteippiä, oppii prkl"

        Sähän ton nyt jo kirjoitit!

        Se on kuule siinä :D
        V.ttu kerenny kuikkaan tahi leppäkerttuun kiinni ollenkaan ku mies vei nenän edestä...
        Lähestymiskulma oli niin mielenkiintoinen, että musta tuli ihan kade.

        (naurua)

        Sä käyt taatusti tätä jossain iltapäiväkerhossa salaa harrastamassa.
        Multa loppuu duunit. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sähän ton nyt jo kirjoitit!

        Se on kuule siinä :D
        V.ttu kerenny kuikkaan tahi leppäkerttuun kiinni ollenkaan ku mies vei nenän edestä...
        Lähestymiskulma oli niin mielenkiintoinen, että musta tuli ihan kade.

        (naurua)

        Sä käyt taatusti tätä jossain iltapäiväkerhossa salaa harrastamassa.
        Multa loppuu duunit. :D

        No joo sori :D tuo ny oli vaan sellanen, ettei kuikka huuda, julmaahan toi kyllä ois etten mie oikeesti, huutakoon sitten jos siltä tuntuu :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo sori :D tuo ny oli vaan sellanen, ettei kuikka huuda, julmaahan toi kyllä ois etten mie oikeesti, huutakoon sitten jos siltä tuntuu :)

        Hhahah, lopeta nyt jo :'D (naurua) aijai...huh..
        Nyt hän on tsiinä niin laupiaani "enhän mie kuikkaan koskisi, sulolintu siivekkääni..."

        Tämä esitetään seuraavissa kevätjuhlissa lukijanpöntöstä kielopuska kädessä. Siistillä jakauksella ja luotisuoralla ryhdillä. Ja silleen kans, että takarivi kuulee :D

        Ei helvata heh, au, ei voi nauraa enempää...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hhahah, lopeta nyt jo :'D (naurua) aijai...huh..
        Nyt hän on tsiinä niin laupiaani "enhän mie kuikkaan koskisi, sulolintu siivekkääni..."

        Tämä esitetään seuraavissa kevätjuhlissa lukijanpöntöstä kielopuska kädessä. Siistillä jakauksella ja luotisuoralla ryhdillä. Ja silleen kans, että takarivi kuulee :D

        Ei helvata heh, au, ei voi nauraa enempää...

        "Laupiaani laupiaana", kato nyt. Veit koko kirjotustaidon tuolla tykityksellä. :)

        Rupeankin antamaan sulle kirjoitusaiheita ja sie tuotat.
        Sitten kootaan teos. Syyttäkööt nationalismista, mutta kansallisromantiikkaa ei vaihdeta. Sopii hiton hyvin sullekin. Suoraa puhetta Suomesta.

        (naurua)


    • hienoahienoa

      Itse en ole mikään yli 180 cm jännäalfa, mutta olen käynyt säännöllisesti salilla jo n. 10 vuotta. Jos joku jännämiesjuntti kävisi minuun käsiksi, niin voisipa yllättyä, että pienemmästäkin miehestä voi löytyä yllättävän paljon potkua turpakäräjillä. Onhan se jo huomattu, että nuo isot miehet ovat usein raukkiksia, jotka uskaltavat v*ttuilla vain pienemmilleen. Tosipaikan tullessa ja tasa-arvoisessa tilanteessa ovat kuitenkin sitten pahimpia nössöjä. Joskus nähnyt jännämiehen kävelevän muijansa kanssa ja kommentoinut kaverille sen muijan muotoja, niin jännämieheltä on saattanut tulla ties minkälaisia luolamiesmäisiä eleitä ja käsimerkkejä. Helposta siis hermostuvat! Tuollaisista miehistäkö naiset tosiaan tykkäävät? Ei ole naisten miesmaku muuttunut yhtään satojen tuhansien vuosien aikana. Taitavat kuitenkin olla ihan perinteisiä wifebeatereitä, kun sitä omaa naista on niin helppo satuttaa ilman kovaa vastarintaa.

    • JossainMuualla

      Täällä onkin hassun hauskasti kiteytynyt kiltin ja kunnollisen määritelmä.

      Se on oikein perikristillisesti käännä toinenkin poski ja mieluusti ota vielä kuivana kakkoseen.

      Bää!

      • hienoahienoa

        Jännämiehen kuvitelmia...kun väkivaltaisesti käyttäytyvä narsisti kuvittelee omassa mielessään olevansa ns. normaali ja täydellisen kansalaisen kiiltokuva, niin totta kai kaikki jotka eivät ole yhtä väkivaltaisia juntteja, ovat sitten "liian kilttejä". Toivottavasti kohtaat joskus itseäsi isomman, vahvemman ja ilkeämmän...ai niin, mutta ethän sinä hiiri sellaiselle uskalla v*ttuilla. :D


    • Kutuppa kuule mafia lahtaamaan se. Ruumiin kääritte sitte mattorullaan.

    • Turpakiinni

      Täällä pojat uhoavat, mutta kellä on oikeita näyttöjä? Itse olen parhaimmillani pistänyt kolme tyyppiä samanaikaisesti pinoon. Toisella kerralla vastassa ei ollut kuin kaksi, jotka kummatkin päätyivät ojaan uimaan. En paljoa puhua pukahda, uhoa kuin pikkutyttö, mutta nyrkkini ovat rautaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe