Miksi nainen huutaa kun panee

Komea-ytmi

Olisi nyt vaan hiljaa et voin panna rauhassa. Hirvee aaa aa aah aaah koko ajan. Naapuritkin ihmettelee että mitä täällä touhutaan ja se on noloa.

28

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sniksi

      Yrittää saada feikkiorgasmin vaikuttamaan aidolta.
      Jotkut miehetkin huutaa. Eräs aikoinaan tapailemani mies huusi myös.
      Itse en ole huudellut koskaan.

    • Varalta?

      • EdesUnissa

        Ettei kysymys olisi ihan oikeasta huudosta ? Aloittajan pitäisi kääntää se objekti-nainen toisinpäin. Ei ole lukenut käyttöohjeita...


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ettei kysymys olisi ihan oikeasta huudosta ? Aloittajan pitäisi kääntää se objekti-nainen toisinpäin. Ei ole lukenut käyttöohjeita...

        Minäkin jäin miettimään vähän, miksi hän ajattelee lähtökohtaisesti naapureitaan eikä sitä naista. Eihän hän naapuriaan pane...tai no mist...no mutta kuitenkin.

        En välittäis naapurista tuossa asiassa pätkääkään. Se on epärelevantti funktio.
        Pitää tarkkailla työstettävää. Minkä vuoksi trimmerillä ei ruoho katkea, no siitäkin voi olla siima poikki. Ei muuta kuin valittaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Minäkin jäin miettimään vähän, miksi hän ajattelee lähtökohtaisesti naapureitaan eikä sitä naista. Eihän hän naapuriaan pane...tai no mist...no mutta kuitenkin.

        En välittäis naapurista tuossa asiassa pätkääkään. Se on epärelevantti funktio.
        Pitää tarkkailla työstettävää. Minkä vuoksi trimmerillä ei ruoho katkea, no siitäkin voi olla siima poikki. Ei muuta kuin valittaa.

        Ehkäpä se huutaa, että aamulehti tuli...se kun pitäis saada aina nopeasti.

        "..et voin panna rauhassa."

        Tätäkin kohtaa jäin miettimään, että mikäs rauha sulla siinä pitää olla? Olen nähnyt vain YO-kokeissa ovessa lapun: "Hiljaisuus"


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ehkäpä se huutaa, että aamulehti tuli...se kun pitäis saada aina nopeasti.

        "..et voin panna rauhassa."

        Tätäkin kohtaa jäin miettimään, että mikäs rauha sulla siinä pitää olla? Olen nähnyt vain YO-kokeissa ovessa lapun: "Hiljaisuus"

        Ei perhana! Ei se vaan käy.
        Kyllä tuossa miestä saa häiritä.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei perhana! Ei se vaan käy.
        Kyllä tuossa miestä saa häiritä.

        Jos tämä aloitteleva puutarhuri kirjoittikin sen väärin ja se nainen huutaakin:
        "Aaa-pu-vaa !"

        Kyllä kai se karskimmankin miehen panemista häiritsisi ?


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Jos tämä aloitteleva puutarhuri kirjoittikin sen väärin ja se nainen huutaakin:
        "Aaa-pu-vaa !"

        Kyllä kai se karskimmankin miehen panemista häiritsisi ?

        Siis mä en kyllä tajua sitä, että mies kestää rusakon rääkymistä metsässä, muttei naisen sängyssä.
        (kuuntele jäniseläimen huuto nauhalta).

        Joku tässä mättää.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Siis mä en kyllä tajua sitä, että mies kestää rusakon rääkymistä metsässä, muttei naisen sängyssä.
        (kuuntele jäniseläimen huuto nauhalta).

        Joku tässä mättää.

        Ääniyliherkkyyttä esiintyy peräti joka kolmannella ihmisellä. Sitä on alettu hoitamaan selibatialla.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Ääniyliherkkyyttä esiintyy peräti joka kolmannella ihmisellä. Sitä on alettu hoitamaan selibatialla.

        Peltorit punkkaan.


      • EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Peltorit punkkaan.

        Vihdoin on niin viileää että taidan lähteä nukkumaan. Tarkastan ettei siellä vain ole huutavia naisia, niin saan nukkua rauhassa. Öitä !


    • Juujuujuuuu

      Komea 😂

    • ätmimuna

      Huutaa jännämiehen nimee

    • Kökl

      Ei pysty tulemaan jos ei voi eläytyä myös ääneen. Fakta ainakin minulla. Toki asta siinä kohtaa kun tulossa ei muuten.

    • Just_saying

      Jossain luki et mitä kovempi ääninen muija niin sitä enemmän se feikkaa...

    • tuleekohanse

      Hyvä, nyt vaan sitten toivotaan että se nainen tulee tänne ja lukee tän alotuksen ja tajuaa lopettaa aah aah aaahhh-äänet.

    • Se on katsonut pornoa ja oppinut sieltä. Pistä sukka suuhun tai kulli.

    • Tutkijamies_

      Huutaminen on tietenkin huono juttu, mutta seksinaikainen äänteleminen/huohottaminen/äänellä vastaaminen työntöihin on sitten tietenkin ihan eriasia ja on kyllä minusta varsin kiihottavaa ja siinä pysyt aikahyvin kartalla milloin nainen nauttii parhaiten..Sopivasti ääntä on parempi kuin täysin hiljaa, mutta kohtuus se on kaikessa tietenkin:)

      • JännämiesExpext

        On erittäin kiihottavaa, jos nainen piereskelee voimakkaasti yhdyntä toiminnan aikana.
        Moni sen kieltää julkisesti, mutta kuitenkin salaisesti siitä haaveilee ja toivoo.


    • Sensiitäsaa

      Kun katsoo liikaa pornoa.

    • opettele

      Ehkä sä työstät sitä väärin.

    • joo.joo

      Pistä äänet pois, kun sitä pornoas tuijotat, niin ei naapurit häiriinny.

    • ylva

      Nainen on kanssasi vapautuneessa tilassa ja nauttii aidosti, ei edes itse tiedä käyttävänsä äänialojaan ollessaan täysillä mukana. Keskity tarkkailijan roolista itsekin nauttimiseen ja jätä naapureitten asiat heille itselleen.
      Pidän kyllä itsekin siitä, jos miehestä lähtee ääntä. Mitä primitiivisempää, sen parempaa.

      • kllgoh

        Oon kysynyt naisilta jotka huutaa ja voihkii sekstaillessa niin kyllä ainakin ne on sanoneet että tietää kyllä olevansa äänekäs mutta ei voi sille mitään.


    • Routahippi

      Herranjestaas ! Oletkos sinä mennyt raiskaamaan naisen ? Eihän naisella ole muutakaan syytä huutaa, jotta lopeta...

    • Naiset

      Naisetnaiset.

    • cella1

      On hölmö kysymys ja anteeksi vaan, mies ei myöskään täysin oppinut olemaan naisen kanssa ainakaan seksisuhteessa.

    • Anonyymi

      Siksi että naapurit kuvittelisivat hänellä olleen toodella hurja ilta ja yö. Ikävä kyllä kun sen pitää kuulua kolmen kerroksen läpi, sinulla korvat soivat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe