Palstanaiset paljastamaan raivopäitä

Nyt tänään(kin) kun on palstalla teemana ollut kuinka tunnistaa mustasukkaiset raivopäät niin tässäpä olisi oiva keino, nyt palstanaiset joukolla harjoittelemaan niin osaatte sitten treffikumppanienkin kanssa toimia, näin:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005763085.html?ref=rss

No niin, vähäpukeisia kuvia jakoon hopi hopi, katsotaan kuka palstan miehistä raivostuu ensimmäisenä.

23

445

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persejakoonko

Onko palstan miehet palstan naisten miesystäviä?

• Me voidaan kamumiehinä sen verran jeesata että ollaan raivostuvinaan jos tulee laadukasta matskua :D

• kaartelua
        Harmaaritari kirjoitti:

Me voidaan kamumiehinä sen verran jeesata että ollaan raivostuvinaan jos tulee laadukasta matskua :D

Olisit vaan pyytänyt niitä pyllykuvia suoraan.

• kaartelua kirjoitti:

Olisit vaan pyytänyt niitä pyllykuvia suoraan.

En haluiaisi palstanaisten joutuvan tuntemaan itseään pelkiksi halvoiksi objekteiksi, kun asetamme suuremman päämäärän he voivat tuntea taistelevansa pyllyillään hyvän asian puolesta. Vähän niin kuin ne feministien tissien paljastelut, on väärin naisen esitellä tissejään mutta kun siellä on korkeampi päämäärä takana se onkin suotavaa.

• .. Taitaa Harmiskin olla Oikeest.. Yks Oikkee BonoBojen SuurRuhtinas.. ;D

• bonobo

Nuuskis haluaa nähdä vain rakastamansa naisen pyllykuvan.

• bonobo kirjoitti:

Nuuskis haluaa nähdä vain rakastamansa naisen pyllykuvan.

.. Jeps.. And.. Only4Meh.. ;D

.. Ja Anteeks NyyVaa.. Mut.. Kyllä se on Notta niin, ettei AitoJoutsena Pyrstöään esittele SinSunTän ja miten Sattuu.. Ja niin PoisPäin.. ;D.. Eikä Ol Esitellyt.. ;D

• Minä tykkään kun mies haluu vain mut ja kunnioitan häntä etten enää pyllyäni näytä. Olen näyttänyt jo erittäin seksikkään, yhdelle peppu miehelle ja se riitti minulle kysyäkseni onko se vielä hyvä. Eli se vilahti minulla kuvakkeessani ja kysyin ikävä palstalta.
      💕🌸💕🌸💕🌸

lupasi olla erittäin rehellinen ja tykkäsi.

• Se kuva oli tarkoitettu ukolleni ja sen vuoksi oli seksikäs.

• valtakunta kirjoitti:

Se kuva oli tarkoitettu ukolleni ja sen vuoksi oli seksikäs.

Sen kuvan lähetin ukolleni yllätyksenä.

• Ukkoseni oli harmissaan asiasta joten sen vuoksi on tullut erittäin selväksi etten saa niin tehdä. Hänen mustasukkaisuus aste nousi ja tullut sitten näitä ilkeylyjä, ootko löytänyt jo uuden isän lapsille jolla on paremmat rahat?

Minä olen vakavissani. Kiltistäkin saa kamalan ihmisen.

• valtakunta kirjoitti:

Ukkoseni oli harmissaan asiasta joten sen vuoksi on tullut erittäin selväksi etten saa niin tehdä. Hänen mustasukkaisuus aste nousi ja tullut sitten näitä ilkeylyjä, ootko löytänyt jo uuden isän lapsille jolla on paremmat rahat?

Minä olen vakavissani. Kiltistäkin saa kamalan ihmisen.

Joo no mustasukkaisuus varmaan helposti tulee esiin jos epävarma. Harmillista sinänsä kyllä jos muuten sujuu niin jos tulee niitä oireita kovin pahasti, varmaan just joku raha-asia saattaa rassata niin paljon että laittaa tuollasia kyselemään.

• raha-asia
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo no mustasukkaisuus varmaan helposti tulee esiin jos epävarma. Harmillista sinänsä kyllä jos muuten sujuu niin jos tulee niitä oireita kovin pahasti, varmaan just joku raha-asia saattaa rassata niin paljon että laittaa tuollasia kyselemään.

Varmaan rassaa raha-asiat ku eukko ostelee vaan jotain panokoneit ja muita leluja vaikka ei olisi varaa. Ja lapsia tulee kokoajan lisää vaikkei niihinkään olis varaa!

• Harmaaritari kirjoitti:

Ihmiset on täysin outoja kokonaisuudessa.
        ovat epävarmoja toisia kohtaa itseään, se piilotetaan ilkeilyn alle. Oli ne sanat tai teot molemmat tekevät pahaa.

Ilkeys tuottaa pahaa oloa ympärille.

• raha-asia kirjoitti:

Varmaan rassaa raha-asiat ku eukko ostelee vaan jotain panokoneit ja muita leluja vaikka ei olisi varaa. Ja lapsia tulee kokoajan lisää vaikkei niihinkään olis varaa!

Noh olen myös tuottava, rintamaito tuotti koko perheelle kausiliput.😂
        Sekä lapsi kun söi 6kk tissiä on suuri helpotus.
        Sekä kun ostaa härpäkkään joka ei kuluta vettä on lompakolle armerias kuin jatkuvasti ukon kulutuksessa.

Sekä kun yhteiskunta ei huolehdi erityislapsista äidin on lisäännyttävä että pystyy huolehtii jälkeläisistään parhaalla tavalla.

Oletko jo selvillä vesillä katkeruudestasi joka vainota minua huutelemalla ilkeyksiä. Teen parhaani että pystyn parhaimpiin tuloksiin.

Kyllä luovun lapsistani kun koen epäonnistuvani mutta siihen asti tuen niitä täysillä, älä huolehdi minua et kerkeä enää sit näkemään.😢

• raha-asia
        valtakunta kirjoitti:

Noh olen myös tuottava, rintamaito tuotti koko perheelle kausiliput.😂
        Sekä lapsi kun söi 6kk tissiä on suuri helpotus.
        Sekä kun ostaa härpäkkään joka ei kuluta vettä on lompakolle armerias kuin jatkuvasti ukon kulutuksessa.

Sekä kun yhteiskunta ei huolehdi erityislapsista äidin on lisäännyttävä että pystyy huolehtii jälkeläisistään parhaalla tavalla.

Oletko jo selvillä vesillä katkeruudestasi joka vainota minua huutelemalla ilkeyksiä. Teen parhaani että pystyn parhaimpiin tuloksiin.

Kyllä luovun lapsistani kun koen epäonnistuvani mutta siihen asti tuen niitä täysillä, älä huolehdi minua et kerkeä enää sit näkemään.😢

Esim. omat sormet ei kuluta vettä ja eimaksa mitään. Kurkku on myös edullista . Veden juoksettaminen suihkussa on varsin tyhmää ihan maapallonkin kannalta.

Nyt ei ihan logiikka aukea, että jos yhteiskunta ei tue erityislapsia, lapsia pitää tehdä lisää?

• raha-asia kirjoitti:

Esim. omat sormet ei kuluta vettä ja eimaksa mitään. Kurkku on myös edullista . Veden juoksettaminen suihkussa on varsin tyhmää ihan maapallonkin kannalta.

Nyt ei ihan logiikka aukea, että jos yhteiskunta ei tue erityislapsia, lapsia pitää tehdä lisää?

noh minulle ei riitä sormet, kurkku ei ole kiva sekä panokone virhe ostos koska sekään ei kiva tyydy Barbaraa itsekin🧐
        Tuo toinen tärisytinkone taas aiheutti verta. Olen kokeillut hellemmällä.
        Sekä erityislapsille kohdalla mitä minulla on koululla ei ole antaa henkilökohtaista avustajaa. Joudun juokseen vanhimaista hakea koulusta kesken koulun kun ne ei pärjää sen kanssa.
        Eikä ole rahaa satsata erityislapsii sekä minuun ei rahaa kuntouttaa.

Joten aion hoitaa kotona minun on lisäännyttävä 3vuoden välein. Lapseni ei ole niin erityinen että lasketaan vammaiseksi eikä niin normaali että pärjää edes erityisryhmässä vaan pitäisi olla koulu, erityiskoulu jossa paikkoja vain kuvalliseen ryhmään 8paikkaa lähikunnista.

Lapsista säästetään aina ja niin tehdään kumpa eivät säästäisi mutta maksavat sunkin vanhuuden eläkeen ja hoitosi laitoksessa.

• raha-asia kirjoitti:

Lapsenhoidontuki ei ole kuin 3 ikävuoteen auta armerias kun yrittävät väsätä vain hoitotavan lapsen 9kk rahan. Siinähän sitten on oltava tiineenä vielä loppu elämän.

Panostakaa niihin lapsiin älkää viittikö vetää niidenkin elämää ranttaliksi tai joudutte uuteen ongelmaan luuletteko köhien lisääntyminen olisi vain sivistyksellinen ei todellakaan se on täysin yhteiskunnan ilmeisesti liian yhteiskunnan köyhyydestä ollut kiinni. Otetaan rahat vain sairauksien kehittettävistä asioista.

Luuletko että lapseni voi hyvin jos hän kesken koulu päivää itsensä päälle yrittää kaataa pulpetteja, satuttaakseen itseänsä kun on epäonnistunut taas kerran sosiaalisissa suhteissa.

Luuletko määrärahojen puutos tekee lapsista onnellisia kukaan lapsista ei ole yhden kaavan mukainen ja kaikki yritetään vääntää samaan muottiin.

Miksi ihmeessä et tajua tätä?

• EdesUnissa
        Harmaaritari kirjoitti:

Aina ei ole kyse mustasukkaisuudesta, vaan tyylistä. Minä en jostain syystä ole ollenkaan mustasukkainen, ja en ole oikeastaan ikinä ollutkaan. Silti en haluaisi että naisystäväni jakaisi itsessään kuvia Somessa. Se on vaan mautonta, en haluaisi julkisesti esiintyä naisen kanssa joka on mauton. Vaikkei niin pitäisi olla, niin minua arvosteltaisiin seuralaiseni tyylin mukaan, ja esim. tuollainen Kardashian laskisi myös minun arvostustani. Toki voisi myös nostaa jos olisi todella kaunis, mutta ei vielä tuolla ulkonäöllä. Tai jos tapahtuma on järjestetty pahvipäille.
        Tuo ulkonäkö riittää jos on klassinen käytös, mutta ei vielä siihen että voisi jakaa kuviaan somessa.
        Sitäpaitsi olen samaa mieltä tuon miehen kanssa. Tuo Kardashianin bikini kuva näyttää vain leveän perseen ja reiluhkot reidet. Siitä saa todellakin mauttoman kuvan. Huonosta kuvasta voikin antaa kritiikkiä. Tuo kuva on ikäänkuin tehty jollekin persepervolle.

• raha-asia kirjoitti:

Luuletko sinun muovin käyttö lisää veden arvoa?
        Luuletko että kun ostat riisiä, missä loppuu vesi juurikin ruokatuotannon takia?
        Luuletko sinun elämäni arvon nousevan kyseenalaistamalla minun elämäni arvon? Luuletko ettet ole itsekkään ollut lapsi?
        Luuletko ettet pysty parantamaan elämää jos joku muukin kykenee siihen korjaamalla?
        Luuletko ettei ihminen pysty siivoamaan omiaan jälkiään?

Joskus se maapallo kuolee myös ulkoiselta tekijöiden syystä mutta juurikin sen vuoksi ne lapset ovat meidän tulevaisuuden älykäs kansa ja mitä sinä juuri nyt teet halvennat minun tarpeitani, ei lisääntyminen ole ongelma vaan huonosti hoidettavat lapset yhteiskunnalta, kuhan vaan syyttävät vanhempia kun niitäkään ei hoidettu hyvin, eikä edes tätä tulevaa sukupolvea hoida.

Ottakaa nyt se kasvatusoppi lapsille että ymmärtävät myös itseään, mitä elämän sysäyksiä käyvät läpi kehityksessä ja osaavat hoitaa myös jälkeläisensä ja itsensä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe