Miksi miehet ovat ihania

lempeä_herätys

Kirjoitin tämän tekstin, koska tällä palstalla suhtaudutaan joskus vähän epäluuloisesti naisiin. Haluan osoittaa, että vastakkaiseen sukupuoleen voi suhtautua myös positiivisesti siitä huolimatta, että on pitkäaikaissinkku.

Antanette anteeksi, että niputan kaikki miehet samaan lokeroon. Teen sen kuitenkin rakkaudesta, en katkeruudesta. Tarkoituksenani ei ole väittää, että miehet olisivat jotenkin parempia kuin naiset. En myöskään väitä, että kaikki alla luetellut asiat riippuisivat yksinomaan sukupuolesta. Ne ovat kuitenkin syitä, joiden vuoksi olen oppinut pitämään miessukupuolesta.

Tässä siis syitä siihen, miksi miehet ovat niin ihania:

1) Miehet ovat rationaalisia. Heidän kanssaan on helppo jutella!

2) Useimmat miehet eivät välitä rituaaleista ja perinteistä niin paljon kuin monet naiset. Monet asiat voi hoitaa miesten kanssa ilman mitään turhuuksia.

3) Miehet eivät pahastu tai suutu niin helposti kuin naiset. En tiedä mistä tämä johtuu.

4) Keskustelutilanteissa miesten kanssa voi olla välillä täysin hiljaa. Ei aina tarvitse puhua! Monet ympärilläni olevat naiset haluavat puhua paljon enemmän. Itsekin olen melko puhelias, mutta pidän myös hiljaisuudesta.

5) Minun ympärilläni tällä hetkellä olevat miehet ovat kaikki ihanan luotettavia ja saavat oloni turvalliseksi. Heihin kuuluvat työkaverini, sukulaiseni ja tuttavani. (Jouduin ikävä kyllä katkaisemaan välini erääseen miespuoliseen tuttavaani, koska hän alkoi käyttäytyä uhkaavasti, mutta ennen sitä hänkin oli luotettava ja sai oloni turvalliseksi.)

6) Useimmat miehet ovat ihanan avuliaita. Sekä työssä että vapaa-ajalla.

7) Minun ympärilläni elävät miehet ovat kohteliaita. Minun ei ole elämäni aikana tarvinnut kuunnella pilkkaa tai kettuilua miehiltä kuin vain yksittäistapauksissa, ja heistä on päässyt helposti eroon. Useimmat miehet ovat ihanan huomaavaisia.

8) Miesten kehot ovat kauniita. Ihan kaikenlaiset miesten kehot.

9) Useimmilla miehillä on ihanan matala ääni. Sitä on mukava kuunnella.

10) Penikset ovat ihania. Jos minulla olisi oma kulta, suukottelisin hänen penistään joka päivä. En oikein kovasti pidä irtoseksistä, joten ihan kenen tahansa suukottelu ei tule kysymykseen.

Minä en jostain syystä löydä miestä, joka rakastaisi minua, mutta alan tottua siihen.
En silti katkeroidu, koska ympärilläni on niin suuri määrä ihania miehiä. Olen onnellinen niiden naisten puolesta, jotka saavat rakastaa heitä.

79

1890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

      Valehtelet niin että korvat heiluu. Vain komeat miehet on ihania eikä se muuksi muutu. Et kelpuuttaisi rumaa ätmiä koskaan.

      • olen.huomannut

        Onhan tiedettyä että tykkäät vain komeista miehistä ja että sellaiset on mielestäsi ihania. Miehillä voi olla eri miesmaku kun naisilla.


      • lempeä_herätys

        En minä voi sinulle mitenkään todistaa, että olin tosissani. Sinä et uskoisi sitä, koska et halua uskoa.

        Et sinä usko sitäkään, että niinsanotut ätmit karkottavat monia naisia ympäriltään pelkästään omalla asenteellaan. Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka koko ajan epäilee vastapuolen motiiveja.

        En väittänytkään, että voisin seurustella kenen tahansa kanssa. Kuitenkin seurustelisin kaikkein mieluiten sellaisen henkilön kanssa, joka kohtelisi minua hyvin. En minä tarvitse miestä elättäjäksi enkä näyttelykappaleeksi. Sen vuoksi en jaa miehiä ätmeihin enkä ytmeihin enkä niiden välitasoihin. Minun luokitteluni perustuu käyttäytymiseen. Pidän kaikista miehistä, jotka kohtelevat minua hyvin. Ja heitä on paljon.

        Mutta et sinä sitä usko, enkä minä voi sitä sinulle todistaa. Voit vapaasti olla mitä mieltä haluat.


      • jepulisss5
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En minä voi sinulle mitenkään todistaa, että olin tosissani. Sinä et uskoisi sitä, koska et halua uskoa.

        Et sinä usko sitäkään, että niinsanotut ätmit karkottavat monia naisia ympäriltään pelkästään omalla asenteellaan. Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka koko ajan epäilee vastapuolen motiiveja.

        En väittänytkään, että voisin seurustella kenen tahansa kanssa. Kuitenkin seurustelisin kaikkein mieluiten sellaisen henkilön kanssa, joka kohtelisi minua hyvin. En minä tarvitse miestä elättäjäksi enkä näyttelykappaleeksi. Sen vuoksi en jaa miehiä ätmeihin enkä ytmeihin enkä niiden välitasoihin. Minun luokitteluni perustuu käyttäytymiseen. Pidän kaikista miehistä, jotka kohtelevat minua hyvin. Ja heitä on paljon.

        Mutta et sinä sitä usko, enkä minä voi sitä sinulle todistaa. Voit vapaasti olla mitä mieltä haluat.

        "Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka koko ajan epäilee vastapuolen motiiveja."

        Amen.


      • Pillujen--asiantuntija
        lempeä_herätys kirjoitti:

        En minä voi sinulle mitenkään todistaa, että olin tosissani. Sinä et uskoisi sitä, koska et halua uskoa.

        Et sinä usko sitäkään, että niinsanotut ätmit karkottavat monia naisia ympäriltään pelkästään omalla asenteellaan. Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka koko ajan epäilee vastapuolen motiiveja.

        En väittänytkään, että voisin seurustella kenen tahansa kanssa. Kuitenkin seurustelisin kaikkein mieluiten sellaisen henkilön kanssa, joka kohtelisi minua hyvin. En minä tarvitse miestä elättäjäksi enkä näyttelykappaleeksi. Sen vuoksi en jaa miehiä ätmeihin enkä ytmeihin enkä niiden välitasoihin. Minun luokitteluni perustuu käyttäytymiseen. Pidän kaikista miehistä, jotka kohtelevat minua hyvin. Ja heitä on paljon.

        Mutta et sinä sitä usko, enkä minä voi sitä sinulle todistaa. Voit vapaasti olla mitä mieltä haluat.

        Ätmien ympärillä ei ole yhtään naista koska ätmit on niin rumia että naiset ei halua ätmien lähestyvän. Ätmi kyllä kohtelee naista hyvin mutta ei pääse näyttämään koska naiset ei halua tutustua rumiin ätmeihin. Naiset haluaa tutustua komeisiin jännämiehiin kuten axl smithiin, sehän paneskeli kymmeniä naisia iski niitä tinderistä ja se todistaa että naiset haluaa vain komeita top 10 miehiä jotka ovat myös julkkiksia.


      • RumaMies

        Ei varmasti aloittaja pidä ruman miehen kehoa kauniina, vaan ällöttävänä.


      • mkjhbn
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ätmien ympärillä ei ole yhtään naista koska ätmit on niin rumia että naiset ei halua ätmien lähestyvän. Ätmi kyllä kohtelee naista hyvin mutta ei pääse näyttämään koska naiset ei halua tutustua rumiin ätmeihin. Naiset haluaa tutustua komeisiin jännämiehiin kuten axl smithiin, sehän paneskeli kymmeniä naisia iski niitä tinderistä ja se todistaa että naiset haluaa vain komeita top 10 miehiä jotka ovat myös julkkiksia.

        Sinun kohdallasi naisten kiinnostamattomuus johtuu siitä, että olet niin valtavan lapsekas. Naiset eivät halua tutustua sinuun seurustelumielessä, koska seksi "äiti-poika" tapaisessa suhteessa ällöttää naisia. Eikä kukaan nainen voisi kokea sinua miehenä, vaan lapsena.

        Ulkonäöstäsi en tietenkään tiedä, oletko lisäksi vielä rumakin, mutta lapsenomaisuutesi tulee erittäin selvästi ilmi näistä kaikista viesteistä, mitä tänne suollat.


    • aiheenohi

      Miksi naisten pitää olla aina äänessä? Olen alkanut ihmettelemään tätä, kun en vain jostain syystä enään jaksa sitä loputonta päläpälää ja olen nainen. Saako nainen koskaan olla vain hiljaa?

      • minäkin_nainen

        Suuri syy yksin elämiseeni on että saan olla hiljaisuudessa.


      • sordiino

        Miksei saisi? Vai suljetaanko muuten ulkopuolelle? Heh, yksi tapa saada naisporukka kerralla hiljaiseksi on, kun sanot eriävän mielipiteen aiheesta, mistä nuo höpisee. Mutta joo, on vain mukavaa, jos nainen ei ole nonstop-kälä mutta muuten siinä hetkessä ja/tai tilanteessa läsnä. Muuten, lahoa riippusiltaa pitkin sivuavaan, jokin aika sitten kohtasin ohimenevässä tilanteessa naisen, jolla oli syötävän suloinen ääni. Kun tuo puhui, niin meikä suorastaan jälkkäriherkutteli sitä sulosointua. Oli kyllä...


      • aiheenohi
        sordiino kirjoitti:

        Miksei saisi? Vai suljetaanko muuten ulkopuolelle? Heh, yksi tapa saada naisporukka kerralla hiljaiseksi on, kun sanot eriävän mielipiteen aiheesta, mistä nuo höpisee. Mutta joo, on vain mukavaa, jos nainen ei ole nonstop-kälä mutta muuten siinä hetkessä ja/tai tilanteessa läsnä. Muuten, lahoa riippusiltaa pitkin sivuavaan, jokin aika sitten kohtasin ohimenevässä tilanteessa naisen, jolla oli syötävän suloinen ääni. Kun tuo puhui, niin meikä suorastaan jälkkäriherkutteli sitä sulosointua. Oli kyllä...

        Kyllä siinä helposti jää ulkopuolelle. Ja sitten vielä nautin siitä, kun kaikkien mielipiteet ovat eriäviä, se on kiinnostavampaa. Jotenkin on vaan ihan outolintu olo heti, kun ei ole aivan suuna päänä.


    • kylmyyttä

      "3) Miehet eivät pahastu tai suutu niin helposti kuin naiset. En tiedä mistä tämä johtuu."

      Välinpitämättömyydestä.

    • valtakunta

      Minä olen samoilla linjoilla kanssasi mutta minulla on mies jonka taikasauvaa hellin päivittäin. Tykkään miehistä todella ja naisten kanssa on vaikeaa.

      • lempeä_herätys

        Kiva kuulla, että en ole mielipiteeni kanssa yksin. :) Onnittelut tilanteestasi ja nauttikaa toisistanne. :)


    • NainenRuudunTakaa

      Olipas ihana aloitus.

      Minun ympärilläni olevat miehet ovat ihania, koska:

      1. Ovat rauhallisia ja empaattisia.

      2. Ovat kiinnostuneita siitä mitä maailmasas tapahtuu ja suhtautuvat asioihin (tunne)älykkäästi.

      3. Auttavat konkreettisissa ongelmissa.

      4. Ovat komeita ja tyylikkäitä (omalla tavallaan).

      • lempeä_herätys

        Kiitos. Sinä olet muutenkin monesta asiasta hyvin samaa mieltä kuin minä. Tai pitäisikö sanoa toisin päin (minä samaa mieltä kuin sinä), koska minä olen lukenut tekstejäsi enemmän kuin sinä minun.


      • RumaMiesToteaa

        Vain komean miehen apu kelpaa naiselle. Ruman miehen apua nainen ei halua, vaikka tarjoat apua, niin nainen kieltäytyy, ettei tarvitse apua.
        Kukaan nainen ei suostu ruman miehen tarjoamaan autokyytiin, vaikka sataisi vettä ja räntää, että varmasti on litimärkä muutaman metrin matkalla.
        Nainen mieluummin kastuu ja vilustuu, kuin suostuu ruman miehen kyytiin.
        Naisilla on ennakkoluulot rumaa miestä kohtaan, että tämä raiskaa, pahoinpitelee ja lopuksi tappaa naisen, siksi naiset karttavat rumaa miestä, vaikka ruma mies on luonteeltaan kiltti, kunnioittaa naista, eikä voisi naista satuttaa.


    • Miessss_

      Minkä ikäinen aloittaja on ja millainen mitoiltaan..Pituus ja paino?
      Onko lapsia?

    • Kuullostat ihan mun rakkaalta. Hän on tuuminut ihan noi samat asiat mulle. Ja ton 10 asiankin olen ihan huomannut sanomattakin.

      Oikeastaan oli kyllä hatunnoston arvoinen kirjoitus, joka kyllä osoittaa, että on meillä täällä upeita ja mahtavasti ajattelevia naisiakin.

      Itse olen sitä mieltä, että vain kun saa itsensä tunnistettua, voi löytää maailmasta paljon hyvää ja kaunista.

      Kyllä sinäkin sen rakkauden vielä löydät...ihan taatusti.

      • lempeä_herätys

        Kiitos. Terveisiä rakkaallesi.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos. Terveisiä rakkaallesi.

        No saatanpa sanoakin, kun seuraavan kerran nenät vastakkain ollaan.


    • .. Ihania Nää BonoBo KuningatarMehiläiset.. ;)

      .. Kai.. Joillekin.. ;D

      • bombbu

        Miksi miesten hyvien puolien luettelu on bonobomaista?


      • bombbu kirjoitti:

        Miksi miesten hyvien puolien luettelu on bonobomaista?

        .. Et Oikeesti ole Noin LappionPuu?.. Ethän?.. ;D

        .. Sisältö Ratkaisee.. Ja Intuitio.. ;)


      • bonotsilmissävilistää
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Et Oikeesti ole Noin LappionPuu?.. Ethän?.. ;D

        .. Sisältö Ratkaisee.. Ja Intuitio.. ;)

        Kyllä näet nyt bonoa siellä missä sitä ei oo.


      • bonotsilmissävilistää kirjoitti:

        Kyllä näet nyt bonoa siellä missä sitä ei oo.

        .. Nope.. Itsehän nämä ovat sen kertoneet myös.. Monesti voi kyllä monista jutuista monia juttuja Piätellä(kin).. Aikast Tarkkaan(kinkin).. Mut.. Nyy Ei Edes Tart.. Ainaskaan Kauhiast.. ;P

        .. En mä(kään) enää Ol niin Kauhian SiniSilmä.. Vaiks Kyl se Syndrooma aina varpisti hieman haittaa NäköKenttää.. Mut.. Uskoisin.. Et olen jo Aikast Turvas.. ;D

        "Viisas Oppii Muiren Virheist.. Tyhmä Ei Omistakaan..".. ;)


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nope.. Itsehän nämä ovat sen kertoneet myös.. Monesti voi kyllä monista jutuista monia juttuja Piätellä(kin).. Aikast Tarkkaan(kinkin).. Mut.. Nyy Ei Edes Tart.. Ainaskaan Kauhiast.. ;P

        .. En mä(kään) enää Ol niin Kauhian SiniSilmä.. Vaiks Kyl se Syndrooma aina varpisti hieman haittaa NäköKenttää.. Mut.. Uskoisin.. Et olen jo Aikast Turvas.. ;D

        "Viisas Oppii Muiren Virheist.. Tyhmä Ei Omistakaan..".. ;)

        Suuret määrät alkoholia ei taida sopia sulle. Ota kohtuudella.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Suuret määrät alkoholia ei taida sopia sulle. Ota kohtuudella.

        .. Tsori.. Kaikki ei ole Samanlaisia Juoppoja, kuin "eräät".. Eikä Pehmentäneet Nuppiaan Peruuttamattomasti Kyseisellä Aineella ja/tai Vastaavilla HjuumeHilla/Lääkkeillä.. ;D

        .. Laitetaas Nää Ketjut tähän Ketjuun.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15331630/millainen-maailma-jne--olisi---p

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15329405/mika-quotjoidenkinquot-puheissa-mattaa---p

        .. Soppii, kuin NenuPiähän.. ;P



      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ootpas kiukkusella päällä.

        .. Nope.. Kuhan Lauoin Faktoja ja Korjasin Vääriä Sellaisia.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nope.. Kuhan Lauoin Faktoja ja Korjasin Vääriä Sellaisia.. ;D

        Sun pitäis varmaan päästä laukeamaan kunnolla vähän toisella tavalla... useammankin kerran.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sun pitäis varmaan päästä laukeamaan kunnolla vähän toisella tavalla... useammankin kerran.

        Sun pitäis Varmaan käydä siellä MielenterveysToimistossa.. PääPipi ei ole Selvästikään Parantunut.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Sun pitäis Varmaan käydä siellä MielenterveysToimistossa.. PääPipi ei ole Selvästikään Parantunut.. ;P

        Ei tässä musta ole kyse vaan siitä että sinä kiukkupussi oot puutteessa kesähelteillä!
        Keskity vaan itteesi tänään ja huomenna - toteuta joku tuhma fantasiasi pois alta. Ku oot saanu purettuu ylimääräiset jännitteet veks, tuu takas juttelee... katotaan sit millä fiiliksillä oot ;)


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ei tässä musta ole kyse vaan siitä että sinä kiukkupussi oot puutteessa kesähelteillä!
        Keskity vaan itteesi tänään ja huomenna - toteuta joku tuhma fantasiasi pois alta. Ku oot saanu purettuu ylimääräiset jännitteet veks, tuu takas juttelee... katotaan sit millä fiiliksillä oot ;)

        .. Älä ProjiSoi noita Omia Juttujas.. Tee vain Noin, mutta muista noudattaa Lakia ja HyvääMoraalia.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Älä ProjiSoi noita Omia Juttujas.. Tee vain Noin, mutta muista noudattaa Lakia ja HyvääMoraalia.. ;D

        Kovasti yrität vaihtaa puheenaihetta ja samalla kääntää huomion itsestäsi pois.

        Oli muuten jo kolmas kerta putkeen kun vastaus tuli 24. minuutilla. Sattumaa?


    • Kiva kirjoitus, kiitos. Ei juuri nähdä täällä tämäntyylisiä naisilta niin täytyy olla kiitollinen & arvostaa kirjoittajaa.

      • lempeä_herätys

        Kiitos. Netissä pääsee vähemmistökin ääneen.

        En halua kumota kaikkea, mitä olette keskenänne täällä vuosien saatossa naisista päätelleet, tai mitä tutkimuksia ja tilastoja naisten ja miesten välisestä vuorovaikutuksesta todellavaikeeta ja kumppanit ovat nenänne alle näinä vuosina raahanneet.

        Haluan vain kyseenalaistaa järjettömän voimakkaan tarpeenne väittää, että kaikki naiset käyttäytyisivät samojen lainalaisuuksien mukaan.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos. Netissä pääsee vähemmistökin ääneen.

        En halua kumota kaikkea, mitä olette keskenänne täällä vuosien saatossa naisista päätelleet, tai mitä tutkimuksia ja tilastoja naisten ja miesten välisestä vuorovaikutuksesta todellavaikeeta ja kumppanit ovat nenänne alle näinä vuosina raahanneet.

        Haluan vain kyseenalaistaa järjettömän voimakkaan tarpeenne väittää, että kaikki naiset käyttäytyisivät samojen lainalaisuuksien mukaan.

        Epäilen, että moni mies tietää tuon ettei kaikki naiset käyttäydy samojen lainalaisuuksien mukaan. Mutta yleistäminen tuntuu helpommalle.

        Varsinkin, jos törmää enemmän yleistyksiin sopivia naisia. Ehkäpä silloin olisi syytä tarkistaa miehen myös omat kuvionsa, mistä, miten ja millaisia naisia tsuumailee.


      • Annetaan aikaa..

        Eiköhän kirves ehdi kaivoon löytää tiensä vielä.


    • Isoarvostus

      Tiedätkös, että olet naiseksi harvinaisuus?! Voisin rakastua sinuun!

      • lempeä_herätys

        Kiitos. Tiedän että olen harvinaisuus. Koen joskus surua siitä, että niin harva on halunnut rakastua minuun. :( Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen harvinaisuus... :D


      • Miessss_kertoo
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Kiitos. Tiedän että olen harvinaisuus. Koen joskus surua siitä, että niin harva on halunnut rakastua minuun. :( Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen harvinaisuus... :D

        Veikkaampa, että jos et ole ylipainoinen mätisäkki, niin sitten joku kylän kiertopalkinto. Kyllä miehet nämä jutut aistii ja vaikka paljo on perseen nuolentaa tässä ketjussa, niin ei uppoo muhun. Se kertoo kyllä jotain jos miehesi otti eron ja kenellekkään et kelpaa kuin panoksi ja hetken huviin.


      • lempeä_herätys
        Miessss_kertoo kirjoitti:

        Veikkaampa, että jos et ole ylipainoinen mätisäkki, niin sitten joku kylän kiertopalkinto. Kyllä miehet nämä jutut aistii ja vaikka paljo on perseen nuolentaa tässä ketjussa, niin ei uppoo muhun. Se kertoo kyllä jotain jos miehesi otti eron ja kenellekkään et kelpaa kuin panoksi ja hetken huviin.

        Tuo satuttaa. :( Mies ei muuten ollut aviomies, ja olemme vielä hyviä ystäviä ja säännöllisesti yhteydessä. Onneksi hän ei jaa mielipidettäsi minusta. :)

        Mutta olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Elämässä on muutakin kuin pariutuminen. En ikävä kyllä oikein pidä seksistä muuten kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita.

        Joskus tuntuu, että tässä menee kaunis keho ihan hukkaan ilman hyväilyjä. ;-)


      • enkäsitä
        Miessss_kertoo kirjoitti:

        Veikkaampa, että jos et ole ylipainoinen mätisäkki, niin sitten joku kylän kiertopalkinto. Kyllä miehet nämä jutut aistii ja vaikka paljo on perseen nuolentaa tässä ketjussa, niin ei uppoo muhun. Se kertoo kyllä jotain jos miehesi otti eron ja kenellekkään et kelpaa kuin panoksi ja hetken huviin.

        Miten onnistuttekin olemaan noin luotaantyöntävän negatiivisia??


      • Miessss_kertoo
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Tuo satuttaa. :( Mies ei muuten ollut aviomies, ja olemme vielä hyviä ystäviä ja säännöllisesti yhteydessä. Onneksi hän ei jaa mielipidettäsi minusta. :)

        Mutta olen alkanut hyväksyä tilanteeni. Elämässä on muutakin kuin pariutuminen. En ikävä kyllä oikein pidä seksistä muuten kuin sellaisten ihmisten kanssa, joita kohtaan minulla on tunteita.

        Joskus tuntuu, että tässä menee kaunis keho ihan hukkaan ilman hyväilyjä. ;-)

        Joo, paljon kauniita sanoja putkeen ja viestistä toiseen, mutta tiedätkös..Joku paska tässä sun hommassa nyt haisee. Sen verran hyvin tunnen miehet, että hyvät naiset menee ku kuumille kiville..Sun luonteessa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä jos kyse ei ollut ulkonäöstä..Kuten sanoin: Naiset ovat kaksinaamaisia. Täällä esität jotain, mitä et todellakaan ole oikeasti.


      • lyhyetsuhteet
        Miessss_kertoo kirjoitti:

        Joo, paljon kauniita sanoja putkeen ja viestistä toiseen, mutta tiedätkös..Joku paska tässä sun hommassa nyt haisee. Sen verran hyvin tunnen miehet, että hyvät naiset menee ku kuumille kiville..Sun luonteessa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä jos kyse ei ollut ulkonäöstä..Kuten sanoin: Naiset ovat kaksinaamaisia. Täällä esität jotain, mitä et todellakaan ole oikeasti.

        "Sen verran hyvin tunnen miehet, että hyvät naiset menee ku kuumille kiville"

        Myös täysin paskaluonteiset tuntuu kelpaavan oikein hyvin.

        Kaikki hyvätkään ei vaan välttämättä löydä pitkäaikaista kumppania, moni asia voi mennä pieleen... siksi monella on vain lyhyitä suhteen yrityksiä.


      • lempeä_herätys
        Miessss_kertoo kirjoitti:

        Joo, paljon kauniita sanoja putkeen ja viestistä toiseen, mutta tiedätkös..Joku paska tässä sun hommassa nyt haisee. Sen verran hyvin tunnen miehet, että hyvät naiset menee ku kuumille kiville..Sun luonteessa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä jos kyse ei ollut ulkonäöstä..Kuten sanoin: Naiset ovat kaksinaamaisia. Täällä esität jotain, mitä et todellakaan ole oikeasti.

        "Sun luonteessa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä jos kyse ei ollut ulkonäöstä..Kuten sanoin: Naiset ovat kaksinaamaisia. Täällä esität jotain, mitä et todellakaan ole oikeasti."

        Luonteessa on todennäköisesti jotain pielessä pariutumisen kannalta. Muuten en olisi sinkkupalstalla vaan tuossa sohvalla, oma enkelini kainalossani. Muussa kuin pariutumismielessä en koe luonteeni olevan pielessä sillä olen varsin tyytyväinen elämääni. Olen saanut kokea onnistumisia työelämässä, ja minulla on muutamia ihania ystäviä.

        En esittänyt tänään mitään. Sanoin kaikki asiat juuri niin kuin niistä ajattelen. Tein sen omasta mielestäni kohteliaammin kuin sinä.


      • eeero
        Miessss_kertoo kirjoitti:

        Joo, paljon kauniita sanoja putkeen ja viestistä toiseen, mutta tiedätkös..Joku paska tässä sun hommassa nyt haisee. Sen verran hyvin tunnen miehet, että hyvät naiset menee ku kuumille kiville..Sun luonteessa täytyy olla jotain todella pahasti pielessä jos kyse ei ollut ulkonäöstä..Kuten sanoin: Naiset ovat kaksinaamaisia. Täällä esität jotain, mitä et todellakaan ole oikeasti.

        Ylipainoa taitaa olla mutta löytyyhän miehiä jotka tykkää tukevista naisista, eri asia tietenkin jos ap,lle ei käy tukeva mies.


    • Juu, kyllä miehissä varsin hyviä tyyppejä on. Pääasiassa itsellänikin on enemmän positiivisia ajatuksia miehistä, kuin negatiivisia.

      Tietysti jokainen on yksilö. Positiiviset ominaisuudetkin siis vaihtelee, kuten negatkin.

      Sukupuolissa on aina niitä yksilöitä, joista helposti pitää ja joista on vaikeampaa pitää. Naisten kanssa ehkä enemmän törmää kilpailuun. Ehkä miehetkin kilpailee, mutta enemmänkin keskenään.

    • weffwerfwefwefwef

      Niinhän se menee että naisten ympärillä kyllä on miehiä mutta suurin osa ei kelpaa.

    • tinderimiehen.ihanaa

      varmasti tarkoittaa korkeastikoulutettuja tinderimiehiä ja arabimiehiä jotka antaa jotain ihanaa ja ovat taivaallisia rakastajia samoin rikkaat ja varakkaat jännämiehet no hyvä että jotkut on ihania

    • Miessss_kertoo

      Kyllä nuo sanomasi asiat miehistä varmadti pitää kutinsa, mutta näin miehenä en valitettavasti löydä kovinkaan paljon hyvää sanottavaa naisten luonteesta..
      Lähinnä tulee mieleen kaksinaamaisuus, petollisuus ja epäluotettavuus..Vaikea draamahenkisyys ja selkäänpuukottaminen tilaisuuden tullen.
      Sitä pilluakaan ei tee mieli pussata kun heillä on kuitenkin sitä kullikaruselli elämää ja suojaamatonta seksiä takana niin julmetun paljon. Sorry.

      • hyviä.uutisia

        Iloinen uutinen: ei sinun tarvitse :). Joillekin toisille ehkä kelpaa.


      • sdsdsds

        Sen siittä saa kun vaan jännänaiset kiinnostaa.


      • Miessss_kertoo
        sdsdsds kirjoitti:

        Sen siittä saa kun vaan jännänaiset kiinnostaa.

        Ottaisin kyllä mieluumin neitseen kuin mieheltä toiselle kiertäneen lutkan. Vittu kuinka osaakin inhottaa lukemattomien miesten nussimat tinderi horot.


    • Olipa kaunista tekstiä, kiitos siitä. Olet kyllä onnellisessa asemassa jos sinulla on tuollainen verkosto ympärillä. Se ei myöskään itsestään synny joten voit halata ja taputtaa itseäsi olalle sillä olet tehnyt oikeita asioita ja valintoja.
      Koska itse kuulun siihen miesryhmään joka hiukan epäluuloisesti suhtautuu naisiin niin paria kohtaa kommentoisin.

      3. Tämä ehkä on se mikä näytetään sinulle ja muille läsnäolijoille. Meillä on ollut kulttuuri joka edellyttää että mies kestää eikä kyynel valu silmästä. Se ei tarkoita etteivätkö sanat tai teot satuttaisi miestä mutta tämä piilotetaan asiaa vähättelemällä tai karskilla huumorilla vaikka kuinka sieluun sattuu. Mieskin sietää tietyn määrän pahaa oloa mutta joskus se sitten purkaantuu. Onneksi nykyään monelle liikunta on stressinpoistoa ja ainakin uudempi sukupolvi on onneksi löytänyt terapiat ja mielenterveystoimistot. Ne ovat hyviä vaihtoehtoja haulikon liipaisimelle.

      6. Tätä en yhtään epäile etteikö tämä näyttäisi naisten silmissä ihanalta. Töissä käväisin osastolla jossa oli naisia töissä ja heti kun sinne saavuin niin tuli ilmoitus "M184, naisten vessasta on lamppu palanut." Eihän sen vaihto minulle kuulunut joten jäin sitten katsomaan jalkoihini ja miettimään että minkähän miinan päälle tässä astuisi. Yksi olisi todeta naisille että teitä on täällä puoli tusinaa itsenäisiä, vahvoja, omillaan toimeen tulevia naisia jotka eivät tarvi miestä joten mihin te minua tarvitsette. Siinä olisi sovinistimiina räjähtänyt.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut ilmoittaa että soitan huoltoyhtiölle joka tulee parin päivän päästä. Miina luokassa henkilökohtainen arvostelu vahvistettuna sanoilla joiden jälkeen pestään lasten suu saippualla.
      Itse valitsin sen kolmannen vaihtoehdon, se on miina joka ei räjähdä vaan levittää niitä pikkumiinoja ympäriinsä. Kävin vaihtamassa lampun ja voit varmaan arvata ketä aina jatkossa soitetaan kun lamppu menee rikki, tai pöytää pitää säätää, nosto-ovi on jumissa yms. En minä sitä kiistä etteikö tuo auttaminen hivele myös miehistä itsetuntoa ja tuo mukavaa vaihtelua työn rutiineihin.
      Se mikä aiheuttaa epäluulon naisia kohtaan on se että perinteinen rooliajattelu toimii vain siihen suuntaan kun naiset haluaa. Jos meillä olisi palaveri jossa naisen astuessa sinne miehissä todettaisiin ettei täällä ole kahvia. Kyllähän nainen lähtisi kohti keittötä mutta menisi sen ohi käytävää pitkin johtajan huoneeseen. Koskaan en saisi tietää tuliko palaveriin kahvia sillä minä ja muut palaverissa olijat oltaisiin jo luovutettu kulkuluvat ja oltaisiin matkalla kohti työkkäriä.

      • Huomentavaan. Hauskasti taas kirjoitit, mutta valitettavasti oot aivan oikeassakin. Ja eritoten tuo miesrooli käsitys istuukin aika tiukassa, että mies saa hoitaa lamput, ovien säädöt ja kaiken muunkin huollettavan ja raskaan.

        Töissä tähän roolitukseen törmää ihan jatkuvasti. Naiset odottaa miesten tekevän huollot ja miehet odottaa naisten keittävän kahvit ja siivoovan sotkut, mikä heidän huolloistaan jäljelle jäi.

        Mutta positiivisena seikkana olen huomannut, että ihmiset tiedostaa nämä roolitukset ja niinpä ne onkin monissa työpaikoissa jo hiukan vitsejäkin.

        " Mä kannan ton monistuskoneen toiseen tilaan, niin kai sä keität mulle kahvit siitä hyvästä?"☺️


    • Tämä-selvä

      Mene sanomaan jollekkin rumalle lihavalle ätmille että se on komea ja haluat treffeille sen kanssa. Et varmaan uskalla etkä halua mennä.

    • @lempeä_herätys
      Mahdatko olla vakiokirjoittaja vaiko joku, joka on pääasiassa seurannut keskusteluja sivusta?
      Joka tapauksessa, tää mitä sä nyt teet täällä on todella hyvä juttu! Juuri tällaista lämpöä "ätmeiksi" itsensä mieltävät tarvitsevat enemmän kuin mitään muuta. Roppakaupalla. Toivon että otat osaa jatkossakin, olet kärsivällinen ja pidät tuon positiivisuuden kaikkina hetkinä... olisi upeaa jos mahdollisimman moni muukin nainen tulisi tukemaan sinua omine mielipiteineen.

      • sorieitoimi

        "Juuri tällaista lämpöä "ätmeiksi" itsensä mieltävät tarvitsevat enemmän kuin mitään muuta. Roppakaupalla. "

        Niille on yritetty sitä antaa aiemminkin, ei mitään vaikutusta.


      • sorieitoimi kirjoitti:

        "Juuri tällaista lämpöä "ätmeiksi" itsensä mieltävät tarvitsevat enemmän kuin mitään muuta. Roppakaupalla. "

        Niille on yritetty sitä antaa aiemminkin, ei mitään vaikutusta.

        Ei olla yritetty tarpeeksi kovasti. Se on pitkä prosessi.


      • lempeä_herätys

        "@lempeä_herätys
        Mahdatko olla vakiokirjoittaja vaiko joku, joka on pääasiassa seurannut keskusteluja sivusta?"

        Vastataanpas nyt vielä tännekin, kun olen hieman oppinut tuntemaan teidän palstalaisten kirjoituspersoonia.

        En ole vakiokirjoittaja. Olen aikaisemmin osallistunut palstan keskusteluihin vain hyvin harvinaisten kommenttien muodossa.

        Tämän ketjun alussa oleva ylistyslaulu maskuliinisuudelle oli ensimmäinen niistä viesteistä, joiden jälkeen aloin osallistua keskusteluihin enemmän. Eli jolloin käytännössä tulin palstalle.

        En ole vielä varma, kannattaako tänne jäädä. Tämä palsta ei ainakaan saa minua näkemään itseäni tai tilannettani yhtään positiivisemmassa valossa. Ja ehkä olen kasvanut ja oleskellut tähän asti lämpimässä vaaleanpunaisessa pumpulissa, mutta kukaan ei koskaan ole sanonut minulle yhtä kauheita asioita kuin mitä nimimerkkini on täällä vastaanottanut. Se tuntuu kuin väistelisi muiden teräviä nuolia, vaikka ei omasta mielestään ole ampunut yhtään nuolta. Täällä mielipiteet eivät koskaan ole irrallisia sukupuolesta, vaan kaikki sanomani tulkitaan sitä vasten, että olen nainen. Osa tuo myös hyvin selkeästi esille, että käyttäydyn elämässäni väärin.

        En ole varma, onko täällä oleskelu hyväksi minulle. Se vaatisi ehkä paksumman nahkan.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        "@lempeä_herätys
        Mahdatko olla vakiokirjoittaja vaiko joku, joka on pääasiassa seurannut keskusteluja sivusta?"

        Vastataanpas nyt vielä tännekin, kun olen hieman oppinut tuntemaan teidän palstalaisten kirjoituspersoonia.

        En ole vakiokirjoittaja. Olen aikaisemmin osallistunut palstan keskusteluihin vain hyvin harvinaisten kommenttien muodossa.

        Tämän ketjun alussa oleva ylistyslaulu maskuliinisuudelle oli ensimmäinen niistä viesteistä, joiden jälkeen aloin osallistua keskusteluihin enemmän. Eli jolloin käytännössä tulin palstalle.

        En ole vielä varma, kannattaako tänne jäädä. Tämä palsta ei ainakaan saa minua näkemään itseäni tai tilannettani yhtään positiivisemmassa valossa. Ja ehkä olen kasvanut ja oleskellut tähän asti lämpimässä vaaleanpunaisessa pumpulissa, mutta kukaan ei koskaan ole sanonut minulle yhtä kauheita asioita kuin mitä nimimerkkini on täällä vastaanottanut. Se tuntuu kuin väistelisi muiden teräviä nuolia, vaikka ei omasta mielestään ole ampunut yhtään nuolta. Täällä mielipiteet eivät koskaan ole irrallisia sukupuolesta, vaan kaikki sanomani tulkitaan sitä vasten, että olen nainen. Osa tuo myös hyvin selkeästi esille, että käyttäydyn elämässäni väärin.

        En ole varma, onko täällä oleskelu hyväksi minulle. Se vaatisi ehkä paksumman nahkan.

        Ymmärrän.

        "Täällä mielipiteet eivät koskaan ole irrallisia sukupuolesta, vaan kaikki sanomani tulkitaan sitä vasten, että olen nainen."

        Tässä yksi vankka peruste sille, miksi olen olettanut erään palstalaisen olevan jotakin muuta mitä väittää olevansa. Täällä voi olla erittäin fiksua tekeytyä joksikin muuksi mitä todella on, jotta sinut voitaisiin ottaa vakavasti.

        En kuitenkaan väitä että asia todella olisi näin, mutta perusteita sille on olemassa.


      • utututu
        lempeä_herätys kirjoitti:

        "@lempeä_herätys
        Mahdatko olla vakiokirjoittaja vaiko joku, joka on pääasiassa seurannut keskusteluja sivusta?"

        Vastataanpas nyt vielä tännekin, kun olen hieman oppinut tuntemaan teidän palstalaisten kirjoituspersoonia.

        En ole vakiokirjoittaja. Olen aikaisemmin osallistunut palstan keskusteluihin vain hyvin harvinaisten kommenttien muodossa.

        Tämän ketjun alussa oleva ylistyslaulu maskuliinisuudelle oli ensimmäinen niistä viesteistä, joiden jälkeen aloin osallistua keskusteluihin enemmän. Eli jolloin käytännössä tulin palstalle.

        En ole vielä varma, kannattaako tänne jäädä. Tämä palsta ei ainakaan saa minua näkemään itseäni tai tilannettani yhtään positiivisemmassa valossa. Ja ehkä olen kasvanut ja oleskellut tähän asti lämpimässä vaaleanpunaisessa pumpulissa, mutta kukaan ei koskaan ole sanonut minulle yhtä kauheita asioita kuin mitä nimimerkkini on täällä vastaanottanut. Se tuntuu kuin väistelisi muiden teräviä nuolia, vaikka ei omasta mielestään ole ampunut yhtään nuolta. Täällä mielipiteet eivät koskaan ole irrallisia sukupuolesta, vaan kaikki sanomani tulkitaan sitä vasten, että olen nainen. Osa tuo myös hyvin selkeästi esille, että käyttäydyn elämässäni väärin.

        En ole varma, onko täällä oleskelu hyväksi minulle. Se vaatisi ehkä paksumman nahkan.

        En ole koskaan nähnyt missään niin inhottavia ihmisiä kuin täällä.

        Olen nykyään aika paljon vauvapalstalla. Siellä on paljon mukavampia, normaaleja ihmisiä.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ymmärrän.

        "Täällä mielipiteet eivät koskaan ole irrallisia sukupuolesta, vaan kaikki sanomani tulkitaan sitä vasten, että olen nainen."

        Tässä yksi vankka peruste sille, miksi olen olettanut erään palstalaisen olevan jotakin muuta mitä väittää olevansa. Täällä voi olla erittäin fiksua tekeytyä joksikin muuksi mitä todella on, jotta sinut voitaisiin ottaa vakavasti.

        En kuitenkaan väitä että asia todella olisi näin, mutta perusteita sille on olemassa.

        Kyllä minä ymmärrän, mitä tarkoitat.

        Minulla itselläni ei kai vain ole tarvetta tulla vakavasti otetuksi täällä. Olisin kaivannut keskusteluseuraa, joka ottaisi kantaa sinkkuuteen vähän nykyistä laajemmin. Itse tykkäisin pohtia esimerkiksi sinkkuuden positiivisia puolia tai jotain vastaavaa. Mutta jos tekisin niin, joku tulisi heti sanomaan, että minulla on juoksuvaihe päällä tai jotain vastaavaa. Eli normaali keskustelu pääpiirteissään on mahdotonta. Muutamaa nikkiä lukuun ottamatta.


      • lempeä_herätys
        utututu kirjoitti:

        En ole koskaan nähnyt missään niin inhottavia ihmisiä kuin täällä.

        Olen nykyään aika paljon vauvapalstalla. Siellä on paljon mukavampia, normaaleja ihmisiä.

        Mukava kuulla. Se on varmasti hyvä valinta, jos vauvat kiinnostavat.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän, mitä tarkoitat.

        Minulla itselläni ei kai vain ole tarvetta tulla vakavasti otetuksi täällä. Olisin kaivannut keskusteluseuraa, joka ottaisi kantaa sinkkuuteen vähän nykyistä laajemmin. Itse tykkäisin pohtia esimerkiksi sinkkuuden positiivisia puolia tai jotain vastaavaa. Mutta jos tekisin niin, joku tulisi heti sanomaan, että minulla on juoksuvaihe päällä tai jotain vastaavaa. Eli normaali keskustelu pääpiirteissään on mahdotonta. Muutamaa nikkiä lukuun ottamatta.

        Voitaisko kirjoitella s-postilla?


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Voitaisko kirjoitella s-postilla?

        Miksi?

        Tämä ei siis ole kieltäytyminen vaan aito kysymys.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Miksi?

        Tämä ei siis ole kieltäytyminen vaan aito kysymys.

        Siksi koska mulla ei ole juurikaan ystäviä ja on sellainen tunne että me tultaisiin hyvin toimeen.


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Siksi koska mulla ei ole juurikaan ystäviä ja on sellainen tunne että me tultaisiin hyvin toimeen.

        Ok. Mietin huomiseen iltaan asti. Todennäköisesti suostun, mutta en ihan uskalla luvata vielä. Se voi nimittäin johtaa johonkin hyvään... tai sitten vähemmän hyvään. Toivottavasti ymmärrät, ja toivottavasti huomiseen asti ei ole kohtuuttoman pitkä pyyntö.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Ok. Mietin huomiseen iltaan asti. Todennäköisesti suostun, mutta en ihan uskalla luvata vielä. Se voi nimittäin johtaa johonkin hyvään... tai sitten vähemmän hyvään. Toivottavasti ymmärrät, ja toivottavasti huomiseen asti ei ole kohtuuttoman pitkä pyyntö.

        En asettanut harkinnallesi mitään aikarajaa. Mutta olis tosi kiva jos suostuisit!


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        En asettanut harkinnallesi mitään aikarajaa. Mutta olis tosi kiva jos suostuisit!

        Itselleni asettamani aikaraja tulee siitä, että pelkkä tällaisen asian ”harkitseminen” itsessään on neuroottisuuden merkki... :D Mutta katsotaan, miten Sähkö-Kusti polkee, jos saa pyöränsä vauhtiin. Hyvää yötä.


      • lempeä_herätys kirjoitti:

        Itselleni asettamani aikaraja tulee siitä, että pelkkä tällaisen asian ”harkitseminen” itsessään on neuroottisuuden merkki... :D Mutta katsotaan, miten Sähkö-Kusti polkee, jos saa pyöränsä vauhtiin. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä sulle mutta itse valvon vielä jokusen tunnin.


    • Todella hyvä kirjoitus, mukava lukea näin positiivista tekstiä :) Olen lueskellut muitakin kommenttejasi välillä ja jaksat aina pitää rauhallisen ja positiivisen asenteen.

    • Kaisanoasaa

      Jos kaikki miehet on ihania niin miksi vain jännämiehet saa naisia aina ja palstan rumat miehet ja sadat tuhannet muut ätmit ei pääse naisiin tutustumaan?

      • harvassa

        Koska ap:n tavalla ajattelevia on niin vähän. Joillekin kelpaa myös ätmit, mutta ne on harvassa.


    • mies_86__

      Kiitos :) <3

    • Nuorityyppi

      Sinulla on iso sydän. Uskon sen olevan eduksesi. Valitettavasti se myös on kuin hunajaa niille, jolla on kirves terotettavana. Edes miehenä en haluaisi tuntea jotain noin kyynistä miestä, jolle näyttää tappeleminen ja mielipahan purkaminen olevan se ensimmäinen reaktio.

    • 123d123d

      ainakin osaat mielistelyn, valitettavasti nuo kohdat ei sopineet minulle.

      1. en ole rationaalinen vaan taiteellinen, miksi mies ei voisi olla taiteellinen? tiedän vastauksen: koska pidät häntä heti homona.l

      2. välitän perinteistä ja uskon jeesukseen, taas loukkaat minua sulkemalla minut ulos mies lokerosta kun haluan olla uskovainen. väität että olen epänormaali mieheksi,.

      3. kyllä minä ainakin suutun, olen antanut monille tappouhkauksia kun nämä eivät kunnioita minua ja nauravat päin naamaa..

      en jaksa enää muita perusteluja

      10. tämä kohta oli ainut positiivinen juttu mitä päästit ulos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe