Valitettavasti valmistajat ovat hylänneet pehmeät maissi-tortillat kokonaan tuotannostaan.
Löytyy muutama maissilätty tai sekoitus vehnä/corn-lätty, mutta kun pussin avaa niin jo pelkkä haju on luotaantyöntävä - ei todellakaan tee mieli kääriä mitään ruokaa lättyyn.
Jotenkin taas valmistajat yllättivät parantaessaan tuotetta eli tehden siitä entistä huonomman - jotenkin elintarvikkeeksi kelpaamatonta.
Kun muistaa aikaisempien maissilettujen makean maun joskin murenevan kuoren niin nykyiset ovat vain hyvä kun rotanruokaa.
Täytyy siis tehdä lätyt itse, että saa jotain syötävää vehnäisten sijasta.
Maissi-tortilla
tacofriikki
1
682
Vastaukset
- Anonyymi
Niissä on kyllä nykyisin outo haju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869