totuus marssista

p45

alkaa palastumaan..marssissta on läydetty15,5 kilometrin korkeudesta jörvi., eli marsilaiset asuvat matssin pinaan alla kuten on esimerkiksi epäilty elkuvissa ja dokumenteissäkin. siksi marsilaissista on kuvia maan pinnaltaki öyfdetty kun käyvät ja siellä on kolojakin mistä tulevt esiin

10

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamaSanaOikein

      Taidat olla ahkerakin marssija, armeijan kapiainen?

    • napajäänallavettä

      Uutinen oli siis se, että Marsin napajäätikön alta on satelliitista käsin tutkamittauksin löydetty ohut vesikerrokselta näyttävä muodostuma.

    • Littuotsainentutkija

      Marsista on nyt tosiaankin löydetty valtavan kokoinen maanalainen järvi.
      Se on vain 1,5 kilometrin syvyydessä.
      Kohta sinne aletaan poraamaan isoa reikää ja järvi otetaan käyttöön.

      Tiedemiesten laskelmien perusteella sinne mahtuu kaikki maailman vesistöissä ajelehtiva muoviroska.
      Pieni muovisilppu, veteen viskatut pullot ja kanisterit sekä mielettömät jätemuovilautat kerätään talteen ja lastataan kuljetusaluksiin, jotka matkaavat Marsiin.
      Siellä kuormat kipataan porattuun tunneliin, jolloin haitallinen muovijäte päätyy maan alle ja on poissa näkyviltä.

      Kohta meillä nähdään taas puhtaita ja kirkkaita vesistöjä ympäri koko maapallon.
      Ja siellä Marsissahan ne jätteet eivät ketään häiritse.
      Jukoliste!
      Kyllä ihminen on viisas eläin.

    • setodettu

      Marssi ei aiheuta muuta kuin rakkoja kantapäähän.

    • RR4RT5T5T

      MIKSI MUOVIROSKAT PITÖISI SINNE VIEDÄ KUN ESIMERKIKSI KUU ON LÄHEMPÄNÄ JA MARSIN CURIOSITY ON SUURIN MARS-HANKE TÄHÄN ASTI JA SE PÄSEE VAIVOIN KULKEMAAN METRIN VUODESSA JA OTTAMAAN MUUTAMAN EÄSEVÄN KUVAN..

      • Huiknj

        Jospa ton muoviroskan voisi tulkita tarkoittavan sinne lähetettäviä tutkimuslaitteistoja. Pitää porata, olla tiivisteet, sitten tutkia sitä ”järveä”. Ymmärtääkseni havainnot eivät vielä tue käsitystä ”järvestä” vaan ”vettyneestä maaperästä”.


    • ovatkivoja

      Mä tykkään marssilaisista. ja Ceresiläisistä.

    • olenvarma

      Marsilaiset ovat totisinta totta. yrittivät oman maailmanloppunsa kynnyksellä lähettää avaruuteen hätähhuutoja mm..tekemällä valtavan kasvokuvan siinä toivossa että ne nähtäsiin acaruudesta. Osa kuitenkin on selviinyt marsin maanalaisissa, keinotekoisissa luolastoissa missä on järviä, happea ja ruokaa, järvieliöoitä, levää. marsilaiset ovat ihmisten kaltaisia , kehitykseltään ihmiskunnan tasoa 1800-luvulla. Marsissqa on myös liskoja ja apinaolentoja jotka voivat käväistä marsin pinnalla.

    • örk

      se mitä mars- planeetalla tapahtui, oli täydellinen tuho! jopa nasa siivilän ohi tulee kuvia marsista, jotka ei ole youtube- feikkiä, vaikka nasa salaa osan kuvista. mitä järkeä on mars mönkiällä jotka ottaa kuvia orannssi suodattimen läpi, mikä pistää kaiken sumeeksi.
      siis miljoonien dollarien projektit josta tuloksena epämääriset kuvat, kai se kamera teknologia oli jo hallussa spiritin ja opportunityn aikaan?.

    • rer44

      Curiosity käyyttää kameranaan nokia 7650 kameraa. Itseasiassa kyseinen puhelin on teiattu kiinni jeesusteipillä curiosityyn, tämä on faktatietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe