esim saisiko trollikasta hyvän naisen ja vaimon minusta hänestä saisi ja hyvänä miehen pitääkin ja ladyzorro on varmasti hyvä nainen ja vaimo niin olisi kiva tietää mitä oikeasti olisi harmis ja trollikka yhdessä ja ensimmäinen mykkä koulu niin uskon että harmis sovintoa tekee vaikka uhoaa täällä toisessa aloituksessa ja sanokaa kenestä muusta palstan naisesta saisi hyvän ja huolehtivan vaimon
voiko palstan naisista saada hyviä vaimoja
14
337
Vastaukset
- ipoiopipopp
Noista ehkä saa, kaikki muut taitaa olla pilaantunutta ainesta.
- tunnetaankome
Mistäs niin päättelet?
- Tämä-selvä
Palstan naiset saisi palstan ätmeistä hyvän kunnollisen miehen.
- 2hyvää.loput.huonoja
ovatko muut naiset sitten tinderityttöjä vai mikä on syy ettei muita haluta vaimoksi ja naiseksi
- lähes.kaikki.naiset
on tai vastaavanlaisia.
- kummahomma
lähes.kaikki.naiset kirjoitti:
on tai vastaavanlaisia.
Täällön näköjään joku joka tunteekaikki palstan naiset henkilökohtaisesti. Teksteistä ei tuollaista johtopäätöstä voi ainakaan vetää.
- ggggk
Trollikka on vähän liian lapsellinen vielä vaimoksi kellekään.
Ei plstaldfalla oele nasila!!
Wuppis ainakii haluaa koiran eikä miestä. Sillä sitten nuolettaa vittuaan.
- ottaisin.oitis
Valtakunta on palstan kaunein hänestä niin saisi kauneimman kiihottavan ja tyydyttäisin hänet imemällä varpaita ja rakastelsin tuntikausia hän on älykäs ja hyvä äiti
- yti
Hänkö tyydyttyy varpaiden imemisestä? Onko sanonut niin?
- EdesUnissa
Kaipa niistä kaikista tulisi hyvä vaimo jollekulle. Niitä pitäisi kierrättää että löytyy se oma kullekin.
Ai niin, eihän ne sitten enää muita miehiä nähneenä kelpaisikaan enää.....
No, olkoon sitten sinkkuja sekä miehet että naiset.- pata.kattilaa
Et olisi itsekään nyksäsi kanssa jos hän ei olisi siveä luonteeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914