Minun exä oli ja on aivan liian riippuvainen .Joka päivä soittivat isä kuskasi juoppoa poikaansa mihin kellon aikaan hyvänsä ja minne hyvänsä.Ikää kuitenkin jo yli 45v.Myös vippaamassa rahaa puhelinliittymä vanhempi en nimissä jne. Tulin huomanneeksi että siinä perheessä lakaistiin ongelmat maton alle. Näin jälkeenpäin ajateltuna sairas koko sakki
Minkälainen suhde vanhempiin
5
180
Vastaukset
- Poikkipuu
Tutulta kuulostaa. 37v ihminen ja äiti ja isä kävivät jopa ruokakaupassa kun itse tuhlasi omat rahansa juomalla. Pyysi myös usein rahaa vanhemmiltaan valheilla ja joka päivä ja koko ajan piti viestittää äidille joka asia ja kahvitella vähintään kerran päivässä ja isä kuskaa paikasta toiseen. Sairasta.
- Väsyttävää_tekstiä
Taas keittiöpsykologit ja ilmeisen katkerat ämmät vauhdissa. Hankkikaas elämä!
Jahas, tää "katkerat ämmät" tyyppikin taas heränny.
Mutta joo, molemmat aiemmat kommentit eivät viittaa mitenkään narsismiin, eikä niissä ny ollu sen kummempaa "psykolointiakaan".
Kuhan ny ovat halunneet kertoa exiensä juomisesta samalla tuoden esiin, että hyvinkin monet vanhemmat huolehtivat päihteitä käyttävistä aikuisista lapsistaan/antavat rahaa/tarjoavat kyytiä yms.
Harmi vaan kun vanhemmat eivät tajua tekevänsä karhunpalveluksen lapsilleen, hoitaessaan heidän asioitaan parhain päin.
Ei ne lapset sillain opi vastuuta. Mut ymmärrän kyllä miksi niin tekevät, se on se vanhemman huoli ja rakkaus ja tuolla rahan antamisella yms. on useinkin sellainen tarkoitus, että josko ei sit lasten elämässä ihan kaikki menisi päin peetä.
Semmosta se on elämä joskus joidenkin kohdalla syystä tai toisesta, uskoisin ettei mikään vieras asia useimmille, jokaisen tuttavapiiristä saattaa löytyä vastaavanlaisia tapauksia. Varsinkin nykyään kun kuulemma nuorten miesten koulutus ja työnsaanti on rapaantunut.- Juoksejojärveen
Sinä, ap, se olet sairas.
Oikea m*lkkujen m* lkku.
Saastainen, kapinen koira.
Löylynlyömä himphamppu.
Mukaviisas perskärpänen, joka tunkee töhryisen kärsänsä jokaiseen roskakasaan, jossa vain p*ska lemuaa
Ihan ilettää moinen varpaanvälien kaivelija ja niiden tuotoksien nautinnollinen nuuskija
Hyi helevata.
- agagagasfaf
Tää on tämmönen peli vaan tää mun elämä nyt, oikeet vanhemmat ei kyl kuskaa mihkään eikä anna rahaa, mut mulla on tässä putkalaseissa kestovanhemmat jokka ei oo oikeita ihmisiä ja ne kuskaa ja maksaa elämistä ku saavat aina ne rahat takas kun eihän täällä pysty rahaa käyttään 2 minuutin aikana mitä ne pitää muo tämmösessä eristyksessä. Kaikki narsisti haukkujat ei vältäämättä aina ymmärrä mikä on totta ja mikä tarua ja puhtaat suomalaiset tapakulttuurit on muutenkin hävinny suomesta, armeijakin käydään nykyään ihan turhan takia kun sen arvoja ei enää osata hyödyntää reservin elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768333Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1692704- 76978
- 12960
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25856
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752