Minkälainen suhde vanhempiin

liisama

Minun exä oli ja on aivan liian riippuvainen .Joka päivä soittivat isä kuskasi juoppoa poikaansa mihin kellon aikaan hyvänsä ja minne hyvänsä.Ikää kuitenkin jo yli 45v.Myös vippaamassa rahaa puhelinliittymä vanhempi en nimissä jne. Tulin huomanneeksi että siinä perheessä lakaistiin ongelmat maton alle. Näin jälkeenpäin ajateltuna sairas koko sakki

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikkipuu

Tutulta kuulostaa. 37v ihminen ja äiti ja isä kävivät jopa ruokakaupassa kun itse tuhlasi omat rahansa juomalla. Pyysi myös usein rahaa vanhemmiltaan valheilla ja joka päivä ja koko ajan piti viestittää äidille joka asia ja kahvitella vähintään kerran päivässä ja isä kuskaa paikasta toiseen. Sairasta.

• Väsyttävää_tekstiä

Taas keittiöpsykologit ja ilmeisen katkerat ämmät vauhdissa. Hankkikaas elämä!

• Jahas, tää "katkerat ämmät" tyyppikin taas heränny.

Mutta joo, molemmat aiemmat kommentit eivät viittaa mitenkään narsismiin, eikä niissä ny ollu sen kummempaa "psykolointiakaan".

Kuhan ny ovat halunneet kertoa exiensä juomisesta samalla tuoden esiin, että hyvinkin monet vanhemmat huolehtivat päihteitä käyttävistä aikuisista lapsistaan/antavat rahaa/tarjoavat kyytiä yms.

Harmi vaan kun vanhemmat eivät tajua tekevänsä karhunpalveluksen lapsilleen, hoitaessaan heidän asioitaan parhain päin.

Ei ne lapset sillain opi vastuuta. Mut ymmärrän kyllä miksi niin tekevät, se on se vanhemman huoli ja rakkaus ja tuolla rahan antamisella yms. on useinkin sellainen tarkoitus, että josko ei sit lasten elämässä ihan kaikki menisi päin peetä.

Semmosta se on elämä joskus joidenkin kohdalla syystä tai toisesta, uskoisin ettei mikään vieras asia useimmille, jokaisen tuttavapiiristä saattaa löytyä vastaavanlaisia tapauksia. Varsinkin nykyään kun kuulemma nuorten miesten koulutus ja työnsaanti on rapaantunut.

• Juoksejojärveen

Sinä, ap, se olet sairas.
        Oikea m*lkkujen m* lkku.
        Saastainen, kapinen koira.
        Löylynlyömä himphamppu.
        Mukaviisas perskärpänen, joka tunkee töhryisen kärsänsä jokaiseen roskakasaan, jossa vain p*ska lemuaa
        Ihan ilettää moinen varpaanvälien kaivelija ja niiden tuotoksien nautinnollinen nuuskija
        Hyi helevata.

• agagagasfaf

Tää on tämmönen peli vaan tää mun elämä nyt, oikeet vanhemmat ei kyl kuskaa mihkään eikä anna rahaa, mut mulla on tässä putkalaseissa kestovanhemmat jokka ei oo oikeita ihmisiä ja ne kuskaa ja maksaa elämistä ku saavat aina ne rahat takas kun eihän täällä pysty rahaa käyttään 2 minuutin aikana mitä ne pitää muo tämmösessä eristyksessä. Kaikki narsisti haukkujat ei vältäämättä aina ymmärrä mikä on totta ja mikä tarua ja puhtaat suomalaiset tapakulttuurit on muutenkin hävinny suomesta, armeijakin käydään nykyään ihan turhan takia kun sen arvoja ei enää osata hyödyntää reservin elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe