Pitääkö kelvata sellaisena vai tällaisena

Niinhän se on, että jos suhteen haluaa johonkin ihmiseen, niin se ihminen tulisi hyväksyä sellaisenaan. Karvoineen kaikkineen.

Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus joka pitäisi pystyä hyväksymään kaikkine piirteineen, mutta kaikkia ei voi hyväksyä. Ei pysty, liian hapokasta.

Joskus voi tulla vastaan ihminen joka tuntuu ihanalta, mutta et vain pysty sivuuttamaan ylipainoa. Silloin voit lohduttautua sillä, että hän todennäköisesti kuunteleekin jotain roskaväen musiikkia.

131

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nosto.

    • Pillujen--asiantuntija

      Komea mies on aina hyvä kumppani joka pettää naisia ja se naisten pitää hyväksyä

    • Pakko nauraa.
      Mitähän tämä roskaväen musa on?:D

    • lihavihatipunen

      "Silloin voit lohduttautua sillä, että hän todennäköisesti kuunteleekin jotain roskaväen musiikkia."

      😂 😂😂

      No juu, toki musiikki on mullekin tärkeä asia. Mutta mitä on siis tuo "roskaväen musiikki".

    • "AinaNorsu" ja "lihavihatipunen":

      En nyt lähde avautumaan siitä mikä musiikki etoo minua, jokainen voi pitää roskaväen musiikkina sellaista musiikkia joka särkee omia korvia.

      • 5435345354

        No aja nyt tuokin tyttö täältä pois, niin on enemmän tilaa ätmien jutuille.

        Sitäkö haluat?


      • 5435345354 kirjoitti:

        No aja nyt tuokin tyttö täältä pois, niin on enemmän tilaa ätmien jutuille.

        Sitäkö haluat?

        Mihin viittaat persläpi?


      • 5435345354 kirjoitti:

        No aja nyt tuokin tyttö täältä pois, niin on enemmän tilaa ätmien jutuille.

        Sitäkö haluat?

        Kenet ajamassa pois?:D
        Voi yrittää kaikessa rauhassa.


      • onjoniinnähtytää
        AinaNorsu kirjoitti:

        Kenet ajamassa pois?:D
        Voi yrittää kaikessa rauhassa.

        Liehittelee sua aikansa, kun et lähdekään mukaan, syyttää trolliksi ja tekee susta solvaavia aloituksia.


      • onjoniinnähtytää kirjoitti:

        Liehittelee sua aikansa, kun et lähdekään mukaan, syyttää trolliksi ja tekee susta solvaavia aloituksia.

        Ollos hyvä vaa :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ollos hyvä vaa :D

        Tää trolli nyt kulkee aina härkkimässä minua, sillä kun ei ole muuta virkaa.

        Minun kanssa pärjää kun on puhtaat jauhot pussissa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tää trolli nyt kulkee aina härkkimässä minua, sillä kun ei ole muuta virkaa.

        Minun kanssa pärjää kun on puhtaat jauhot pussissa.

        Muako kutsut trolliksi vaiko häntä?:D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Muako kutsut trolliksi vaiko häntä?:D

        Keskustelukumppaniasi.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Keskustelukumppaniasi.

        Aivan..
        Omat huvit kullakin. :P


      • pikadiagnoosi
        AinaNorsu kirjoitti:

        Aivan..
        Omat huvit kullakin. :P

        Kaikkihan täällä on Pertistä trolleja, paitsi hän itse. Narsisti, joka koittaa saada vaan täältä jotain seuruetta itselleen. Saa aika ajoin kilareita, sitten nimimerkki vaihtuu. Itseään kehuu ja on olevinaan niin maailmanmiestä, mutta palstalla jatkuvaan, vaikka väittää tätä ajankuluksi.


      • pikadiagnoosi kirjoitti:

        Kaikkihan täällä on Pertistä trolleja, paitsi hän itse. Narsisti, joka koittaa saada vaan täältä jotain seuruetta itselleen. Saa aika ajoin kilareita, sitten nimimerkki vaihtuu. Itseään kehuu ja on olevinaan niin maailmanmiestä, mutta palstalla jatkuvaan, vaikka väittää tätä ajankuluksi.

        Meitä perttejä on moneksi :P


      • varmaanjopannuporisee
        AinaNorsu kirjoitti:

        Meitä perttejä on moneksi :P

        Jep. Tuosta Pertistä varsinkin on moneksi. Tuntuu hallitsevan kaikki, paisi hermonsa.


    • Huutomerkki

      Vastaus kysymykseen on: Ei.

      20% naisista ja 80% miehistä ei kelpaa sellaisenaan.

      • Ehkä niin, että 80 prosenttia naisista kelpaisi jollekin, mutta tuskin maailmasta löytyy yhtäkään miestä jolle kelpaisi kumppaniksi 80 prosenttia naisista. En ainakaan usko tuohon.


    • Kummankin pitää kelvata sellaisenaan kun on toisilleen ja vielä kummankin hyväksyä itsensä sellaisenaan.

      Silloin musiikkimaut ja kaikki käy.

      Simppeliä.

      • Mutta jos musiikkimaku tokkii, niin ollaan aika kaukana toisista.

        Minkä tahansa muun eroavaisuuden kanssa voi elää, ja se jopa syventää suhdetta, mutta musiikki tekee poikkeuksen. Musiikkimaku erottaa tai yhdistää. PISTE


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mutta jos musiikkimaku tokkii, niin ollaan aika kaukana toisista.

        Minkä tahansa muun eroavaisuuden kanssa voi elää, ja se jopa syventää suhdetta, mutta musiikki tekee poikkeuksen. Musiikkimaku erottaa tai yhdistää. PISTE

        Jollekulle se ei ole niin tärkeä ja voi tykätä kuunnella erilaista musiikkia, niin ei se toisen renkutusmusiikki haittaa.

        Meitä on moneksi...


      • Dissident kirjoitti:

        Jollekulle se ei ole niin tärkeä ja voi tykätä kuunnella erilaista musiikkia, niin ei se toisen renkutusmusiikki haittaa.

        Meitä on moneksi...

        Musiikkimaku kertoo siitä kuinka ihminen kokee tunteensa. Tunne-elämä on mielestäni hyvin tärkeä osa-alue jos pohditaan yhteensopivuutta, kaikki muu on toisarvoista.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Musiikkimaku kertoo siitä kuinka ihminen kokee tunteensa. Tunne-elämä on mielestäni hyvin tärkeä osa-alue jos pohditaan yhteensopivuutta, kaikki muu on toisarvoista.

        Niinhän se on. Mutta tässä voikin palata ensimmäiseen vastaukseeni. Täytyy sopia sellaisenaan...puolin jos toisin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mutta jos musiikkimaku tokkii, niin ollaan aika kaukana toisista.

        Minkä tahansa muun eroavaisuuden kanssa voi elää, ja se jopa syventää suhdetta, mutta musiikki tekee poikkeuksen. Musiikkimaku erottaa tai yhdistää. PISTE

        Et usko tuohon itsekään. Mulle ainakin ihan asama millaista musiikkia kuuntelee jos muuten sujuu, voihan nainen kuunneella suosikkejaan kuulokkeilla niin miksi se minua häiritsisi?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Et usko tuohon itsekään. Mulle ainakin ihan asama millaista musiikkia kuuntelee jos muuten sujuu, voihan nainen kuunneella suosikkejaan kuulokkeilla niin miksi se minua häiritsisi?

        Kyse ei ole pelkästä melusaasteesta, asiassa on syvempi ulottuvuus. Tunteet, musiikkimaku kertoo kyvystämme vaikkapa tuntea empatiaa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kyse ei ole pelkästä melusaasteesta, asiassa on syvempi ulottuvuus. Tunteet, musiikkimaku kertoo kyvystämme vaikkapa tuntea empatiaa.

        Noi sulla olen jokus juttujen persuteella havainnut täällä sitä empatian puutetta mutta taas kenestäkään en musiikkimaun perusteella ole vastaavaa havaintoa tehnyt.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Noi sulla olen jokus juttujen persuteella havainnut täällä sitä empatian puutetta mutta taas kenestäkään en musiikkimaun perusteella ole vastaavaa havaintoa tehnyt.

        Trollipalstan empaattori, ei minusta ole sellaiseksi.


      • NainenRuudunTakaa
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Kyse ei ole pelkästä melusaasteesta, asiassa on syvempi ulottuvuus. Tunteet, musiikkimaku kertoo kyvystämme vaikkapa tuntea empatiaa.

        Ihmiset kokee musiikin niin eri tavalla, että ei tuosta voi mitään empatiasta päätellä, vaikka joillain juuri tietynlainen musiikki nostaakin niitä vahvoja tunteita.


      • NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Ihmiset kokee musiikin niin eri tavalla, että ei tuosta voi mitään empatiasta päätellä, vaikka joillain juuri tietynlainen musiikki nostaakin niitä vahvoja tunteita.

        Unohda tuo palstan muotisana "kokea".

        Asiaa on tutkittu, ja siitä on tieteellistä näyttöä.


    • Setäsilaps

      Sulla on ymmärtämisessä vaikeuksia. Eikö se opettajasikin niin sanonut?

      • Opettaja sanoi että "meillä ole enää mitä voisimme opettaa sinulle, joten olisi ehkä parempi että lakkaisit käymästä täällä (koulussa)."


    • Mietin että kenen persettä se liikuttaa mistä musiikista toinen pitää?
      Oma musiikki makuni on ainakin laaja.
      Pitäisikö kaikki olla kohdallaan kumppanissa samat tv-ohjelmat yms?
      aika meh..

      • Ainakin mulle ihmisen musiikkimaku on tärkeä, en voisi harkitakaan suhdetta naiseen jonka musiikkimaku edustaa sellaista jota inhoan.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ainakin mulle ihmisen musiikkimaku on tärkeä, en voisi harkitakaan suhdetta naiseen jonka musiikkimaku edustaa sellaista jota inhoan.

        Mikäs se sellanen musiikki sitten on mitä inhoat?
        Kenties uskonnolliset?
        Korea?
        Konemusiikki?
        Mitä näitä onkaan.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Mikäs se sellanen musiikki sitten on mitä inhoat?
        Kenties uskonnolliset?
        Korea?
        Konemusiikki?
        Mitä näitä onkaan.

        Se ei ole merkityksellinen asia anonyymillä keskustelupalstalla, se liittyy enempi reaalielämään.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Se ei ole merkityksellinen asia anonyymillä keskustelupalstalla, se liittyy enempi reaalielämään.

        Oletko kysynyt ''hänen'' musiikki makuaan?
        Et voi tuomita häntä ilman että kysyt.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Oletko kysynyt ''hänen'' musiikki makuaan?
        Et voi tuomita häntä ilman että kysyt.

        Ketä tarkotat puhuessasi "hänen" musiikkimaustaan?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ketä tarkotat puhuessasi "hänen" musiikkimaustaan?

        ''Joskus voi tulla vastaan ihminen joka tuntuu ihanalta, mutta et vain pysty sivuuttamaan ylipainoa. Silloin voit lohduttautua sillä, että hän todennäköisesti kuunteleekin jotain roskaväen musiikkia.''

        Tai no anyways jos vastaan ylipäätään tulee joku ihana hän kannattaa kysyä musiikki makua mutta jos haluaa väkisinki etsiä virheitä ''hänestä'' niin onnea vain kukaan ei ole täydellinen jää pian yksin. Toisen virheistä oppii pitämään ennen pitkää ;)


      • AinaNorsu kirjoitti:

        ''Joskus voi tulla vastaan ihminen joka tuntuu ihanalta, mutta et vain pysty sivuuttamaan ylipainoa. Silloin voit lohduttautua sillä, että hän todennäköisesti kuunteleekin jotain roskaväen musiikkia.''

        Tai no anyways jos vastaan ylipäätään tulee joku ihana hän kannattaa kysyä musiikki makua mutta jos haluaa väkisinki etsiä virheitä ''hänestä'' niin onnea vain kukaan ei ole täydellinen jää pian yksin. Toisen virheistä oppii pitämään ennen pitkää ;)

        Aloitukseni pointti on tarkalleen ottaen se, että älkää opetelko pitämään ihmisistä joiden kanssa ei pysty aidosti tuntemaan rakkautta.

        Sen sijaan että yrittäisi opetella puoliväkisin tykkäämään toisesta, kannattaa antaa "tilaisuuden" mennä ja todeta ettei varmaan musiikkimakukaan olisi kohdannut.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Aloitukseni pointti on tarkalleen ottaen se, että älkää opetelko pitämään ihmisistä joiden kanssa ei pysty aidosti tuntemaan rakkautta.

        Sen sijaan että yrittäisi opetella puoliväkisin tykkäämään toisesta, kannattaa antaa "tilaisuuden" mennä ja todeta ettei varmaan musiikkimakukaan olisi kohdannut.

        Niin no se..
        Eihän tokikaa kannata väkisin ruveta kenestäkää tykkäämään.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Niin no se..
        Eihän tokikaa kannata väkisin ruveta kenestäkää tykkäämään.

        Otin esimerkeiksi ylipainon ja musiikkimaun, tarkoitus oli kuitenkin nimetä vain jotain mitä et pysty nielemään toisessa. Ylipainon voi korvata alkoholismilla, tai millä tahansa.

        Rakkaus voi muuttua rasittavaksi jos toisessa on piirre joka rassaa sinua, siksi kannattaa olla kriittinen.

        Sitten on luku sinänsä se, että piirre joka saa sinut rakastumaan toiseen, alkaa aina jossakin vaiheessa ärsyttämään. Kannattaa aina miettiä voitko tulla aina ja kaikissa olosuhteissa toimeen sen piirteen kanssa. Jos rakastut ihmiseen esim. hänen itsevarmuutensa tähden, niin voitko sietää sitä kaikissa olosuhteissa? Itsevarmat ihmiset osaavat olla rasittavia...


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Otin esimerkeiksi ylipainon ja musiikkimaun, tarkoitus oli kuitenkin nimetä vain jotain mitä et pysty nielemään toisessa. Ylipainon voi korvata alkoholismilla, tai millä tahansa.

        Rakkaus voi muuttua rasittavaksi jos toisessa on piirre joka rassaa sinua, siksi kannattaa olla kriittinen.

        Sitten on luku sinänsä se, että piirre joka saa sinut rakastumaan toiseen, alkaa aina jossakin vaiheessa ärsyttämään. Kannattaa aina miettiä voitko tulla aina ja kaikissa olosuhteissa toimeen sen piirteen kanssa. Jos rakastut ihmiseen esim. hänen itsevarmuutensa tähden, niin voitko sietää sitä kaikissa olosuhteissa? Itsevarmat ihmiset osaavat olla rasittavia...

        Rakkaus voi aina muuttua rasittavaksi ja itsevarmuuskin on katoavaista.
        Ihmiset muuttuu ajan saatossa. :P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Rakkaus voi aina muuttua rasittavaksi ja itsevarmuuskin on katoavaista.
        Ihmiset muuttuu ajan saatossa. :P

        Minäkin huomaan muuttuvani, muutun koko ajan fanaattisemmaksi ja ehdottomammaksi.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Minäkin huomaan muuttuvani, muutun koko ajan fanaattisemmaksi ja ehdottomammaksi.

        Hyvä vai huono asia?:P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hyvä vai huono asia?:P

        Riippunee keltä kysyy. Minä pärjäilen asian kanssa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Riippunee keltä kysyy. Minä pärjäilen asian kanssa.

        No eikös se oo tärkeintä että pärjää itsensä kanssa?:P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No eikös se oo tärkeintä että pärjää itsensä kanssa?:P

        Tuo on tietystikin tosi.

        Enkä minä ole fanaatikko, vain idealisti jossain suhteessa.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tuo on tietystikin tosi.

        Enkä minä ole fanaatikko, vain idealisti jossain suhteessa.

        Aivan :D
        Jokainen erilainen tallaaja :P


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Aivan :D
        Jokainen erilainen tallaaja :P

        Ja sinä olet ollut AinaNorsu?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ja sinä olet ollut AinaNorsu?

        Kyllä aina sellainen tallaaja :P
        Osittain haaveilevaAinaNorsu hahaha


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kyllä aina sellainen tallaaja :P
        Osittain haaveilevaAinaNorsu hahaha

        Mikä sai sinut palstalle, ja kauanko olet kirjoitellut/seurannut palstaa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mikä sai sinut palstalle, ja kauanko olet kirjoitellut/seurannut palstaa?

        Kulkenut nimettömänä täällä vähän kaikilla nimillä. :P
        Joskus ennenki tili ollut täällä mutta enpä sitä enää muista.
        Aina silloin tällöin tullut tänne kirjoittelemaan.
        Enköhän tullut juttelemaan ihmisten kans mikäli sitä järkevää keskustelua saa aikaan.
        Mitä epäilen. :d


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kulkenut nimettömänä täällä vähän kaikilla nimillä. :P
        Joskus ennenki tili ollut täällä mutta enpä sitä enää muista.
        Aina silloin tällöin tullut tänne kirjoittelemaan.
        Enköhän tullut juttelemaan ihmisten kans mikäli sitä järkevää keskustelua saa aikaan.
        Mitä epäilen. :d

        Mitä kukakin pitää järkevänä keskusteluna? Mulle järkevä keskustelu on sitä, että on avoin keskustelulle. Täällä on liikaa asenteellista jankkausta.

        On täällä muutama selkeästi keskustelua hakeva nikki, mutta ei niitä montaa ole.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mitä kukakin pitää järkevänä keskusteluna? Mulle järkevä keskustelu on sitä, että on avoin keskustelulle. Täällä on liikaa asenteellista jankkausta.

        On täällä muutama selkeästi keskustelua hakeva nikki, mutta ei niitä montaa ole.

        Hyvin harva osaa keskustella kunnolla.
        Avoinpa hyvinki ja se ettei jää jankkaa tietystä asiasta liikaa?ehkä?
        Sit vastaa johonki keskusteluun niin joku toinen aloittaa puhumaan,mikä ei kuulu asiaan. :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hyvin harva osaa keskustella kunnolla.
        Avoinpa hyvinki ja se ettei jää jankkaa tietystä asiasta liikaa?ehkä?
        Sit vastaa johonki keskusteluun niin joku toinen aloittaa puhumaan,mikä ei kuulu asiaan. :D

        Keskustelutaito ja keskusteluhalukkuus ovat myös kaksi eri asiaa. Täältä löytyy sellaisiakin joilla on selkeästi keskustelutaitoa mutta keskusteluhalukkuus puuttuu kun on keksitty agenda jonka nimissä jankataan. Kukin tyylillään.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Keskustelutaito ja keskusteluhalukkuus ovat myös kaksi eri asiaa. Täältä löytyy sellaisiakin joilla on selkeästi keskustelutaitoa mutta keskusteluhalukkuus puuttuu kun on keksitty agenda jonka nimissä jankataan. Kukin tyylillään.

        Jep :D
        Kukin omalla tyylillään eteenpäin.
        Ei mua ainakaan kiinnosta jutella ihmisten kanssa jotka jää jankkaamaan.
        Menee motivaatio ja halu keskustella.
        Tässä voisi esim sanoa että mun iästä tultiin jankkaan,enhän mä nyt voi näyttää tuntemattomalle sitä mitenkään.. pitäisi tajuta lopettaa ajoissa.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Jep :D
        Kukin omalla tyylillään eteenpäin.
        Ei mua ainakaan kiinnosta jutella ihmisten kanssa jotka jää jankkaamaan.
        Menee motivaatio ja halu keskustella.
        Tässä voisi esim sanoa että mun iästä tultiin jankkaan,enhän mä nyt voi näyttää tuntemattomalle sitä mitenkään.. pitäisi tajuta lopettaa ajoissa.

        Hauku ne jankkaajat, ihan heti kun huomaat ettei ne ole asiallisia. Kerrasta poikki-tyyliin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Hauku ne jankkaajat, ihan heti kun huomaat ettei ne ole asiallisia. Kerrasta poikki-tyyliin.

        Sanoin heille vähän myöhemmin että hyvät illan jatkot sinne :D
        En oikein osaa haukkua ihmisiä. olen liian kiltti luonteeltani.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Sanoin heille vähän myöhemmin että hyvät illan jatkot sinne :D
        En oikein osaa haukkua ihmisiä. olen liian kiltti luonteeltani.

        Minä olen tooooooooosi kiltti, mutta osaan pitää puoleni. Aina saa sanoa jos ärsyttää.

        Illanjatkojen toivottaminen on hyvä keino irroittautua tilanteesta.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Minä olen tooooooooosi kiltti, mutta osaan pitää puoleni. Aina saa sanoa jos ärsyttää.

        Illanjatkojen toivottaminen on hyvä keino irroittautua tilanteesta.

        Hei! :P
        Vaikka he aiheuttavatkin päänvaivaa mulle en silti halua olla törkeä tavallaan heille.
        Yritän päästä keskustelusta toivottavalla vain hyvät jatkot. :D
        Eiköhän sitten jossain vaiheessa ala muuttuu ääni kellossa.
        Meinaan että rupeaa itsekkin törkeäksi mutta sit sekin että keskustelu voi silti jatkua.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Hei! :P
        Vaikka he aiheuttavatkin päänvaivaa mulle en silti halua olla törkeä tavallaan heille.
        Yritän päästä keskustelusta toivottavalla vain hyvät jatkot. :D
        Eiköhän sitten jossain vaiheessa ala muuttuu ääni kellossa.
        Meinaan että rupeaa itsekkin törkeäksi mutta sit sekin että keskustelu voi silti jatkua.

        Tämä on neutraaliksi luokitelluille kommentoijille ehkä vähän erilainen hiekkalaatikko kuin esim. minulle jolla on muutama perskärpänen jotka iskevät kiinni heti kun havaitsevat minut palstalla.

        Ei mulla ole mahdollista irrottautua sitkeimmistä jankkaajista kuin heittäytymällä vittumaiseksi. Ei se ole tunteenomaista toimintaa, se on enempi laskelmoitua. Tehdään keskustelukumppani haluttomaksi jatkamaan keskustelua.


      • eikukekkone
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Minä olen tooooooooosi kiltti, mutta osaan pitää puoleni. Aina saa sanoa jos ärsyttää.

        Illanjatkojen toivottaminen on hyvä keino irroittautua tilanteesta.

        Minäkin olen joulupukki!


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Tämä on neutraaliksi luokitelluille kommentoijille ehkä vähän erilainen hiekkalaatikko kuin esim. minulle jolla on muutama perskärpänen jotka iskevät kiinni heti kun havaitsevat minut palstalla.

        Ei mulla ole mahdollista irrottautua sitkeimmistä jankkaajista kuin heittäytymällä vittumaiseksi. Ei se ole tunteenomaista toimintaa, se on enempi laskelmoitua. Tehdään keskustelukumppani haluttomaksi jatkamaan keskustelua.

        Istu päälle eiköhän niistäkin kärpäsistä pääse eroon :P


      • eikukekkone kirjoitti:

        Minäkin olen joulupukki!

        ootkos sä nyt kekkonen vai joulupukki?
        vai joku mutantti?


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Istu päälle eiköhän niistäkin kärpäsistä pääse eroon :P

        Sitähän se ärähtämiseni käytännössä onkin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Sitähän se ärähtämiseni käytännössä onkin.

        Tuskinpa jaksavat ihan loputtimiin pyöriä ympärillä. :p


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Tuskinpa jaksavat ihan loputtimiin pyöriä ympärillä. :p

        Ei ne luovuta niinkauan kun palsta on pystyssä.

        En luovuta minäkään, saavat opetella tulemaan toimeen kanssani.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Ei ne luovuta niinkauan kun palsta on pystyssä.

        En luovuta minäkään, saavat opetella tulemaan toimeen kanssani.

        No siinä on töitä kerrakseen kun kaiken maailman kärpäsiä täällä.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No siinä on töitä kerrakseen kun kaiken maailman kärpäsiä täällä.

        En minä jahtaa kärpäsiä, ne kuvittelevat olevansa niin näppäriä että voivat marssittaa palstalle nikkejä jotka mukamas pääsisivät ihoni alle.

        Kyllä minä keskustelen niiden trollien kanssa, sehän on minun "työtäni".


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        En minä jahtaa kärpäsiä, ne kuvittelevat olevansa niin näppäriä että voivat marssittaa palstalle nikkejä jotka mukamas pääsisivät ihoni alle.

        Kyllä minä keskustelen niiden trollien kanssa, sehän on minun "työtäni".

        Juu huomannu kyllä että yrittää päästä ihon alle. :p


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Juu huomannu kyllä että yrittää päästä ihon alle. :p

        Mitä sinä arvelet, onko trollilla kaikki inkkarit kanootissa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Mitä sinä arvelet, onko trollilla kaikki inkkarit kanootissa?

        Ei ole kaikki muumit laaksossa :P
        eikä näköjään inkkareitakaan.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Ei ole kaikki muumit laaksossa :P
        eikä näköjään inkkareitakaan.

        Pistännä saman merkille.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pistännä saman merkille.

        Heillä on omat huvinsa mutta aika outo sellanen.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Heillä on omat huvinsa mutta aika outo sellanen.

        Kaipa heillä on syynsä.


      • metsä_vastaa_sulle
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Kaipa heillä on syynsä.

        Sinähän se olet! Olet kiusannut hyviä kirjoittajia ja saat huomata, ettei se nimimerkin vaihtamisella unohdeta. Meitä on monta, jotka eivät unohda, miten kohtelet täällä ihmisiä, mulkku!


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kaipa heillä on syynsä.

        Mulla on aavistus kuka mun "inhooja" on,aina silleen jännästi "unohtaa" mut ja kuolailee kaikkia muita,jopa silmä profiilia lol


      • metsä_vastaa_sulle kirjoitti:

        Sinähän se olet! Olet kiusannut hyviä kirjoittajia ja saat huomata, ettei se nimimerkin vaihtamisella unohdeta. Meitä on monta, jotka eivät unohda, miten kohtelet täällä ihmisiä, mulkku!

        Hyvä kirjoittajakin voi olla paska keskustelija, kyllä se on täälläkin nähty.


      • peppupupu kirjoitti:

        Mulla on aavistus kuka mun "inhooja" on,aina silleen jännästi "unohtaa" mut ja kuolailee kaikkia muita,jopa silmä profiilia lol

        Kukas sinut voisi unohtaa? Minä en ainakaan voisi, näen pepustasi uniakin.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kaipa heillä on syynsä.

        Heillä on omat syynsä juu.
        Toisten härnääminen


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Heillä on omat syynsä juu.
        Toisten härnääminen

        Näinpä. Ikävä ettei ihmisellä ole muuta elämänsisältöä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Näinpä. Ikävä ettei ihmisellä ole muuta elämänsisältöä.

        ei sitä muuta elämää tarvi olla :p


      • AinaNorsu kirjoitti:

        ei sitä muuta elämää tarvi olla :p

        Kyllähän palstailu voi välillä viedä mennessään, mutta eikö se voisi olla asiallisempaa? Ei näköjään.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Kyllähän palstailu voi välillä viedä mennessään, mutta eikö se voisi olla asiallisempaa? Ei näköjään.

        Mitä turhia... :D


      • vjpjv
        Poliisinpoika kirjoitti:

        Kukas sinut voisi unohtaa? Minä en ainakaan voisi, näen pepustasi uniakin.

        Ullatuuusss! Samankaltaista liehittelyä harrastit Pönttiksen kanssakin.


      • vjpjv kirjoitti:

        Ullatuuusss! Samankaltaista liehittelyä harrastit Pönttiksen kanssakin.

        Missäs Pönttiksen pyrstö on ollut nähtävillä?

        Taidat puhua läpiä päähäsi.


    • asaaaaaaa

      Yllättävän haastavaa, kun toinen kuuntelee death metallia, ja toinen suomiräppiä. Olen yrittänyt mennä puolitiehen vastaan. En tiedä, mistä aloittaa.. Jvg ..?

      • Mieti kumppania joka kuuntelee Dannya.


      • Tärkeää,mitä suomiräppiä?? ;D


      • peppupupu kirjoitti:

        Tärkeää,mitä suomiräppiä?? ;D

        Haha, hyvä kysymys.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Haha, hyvä kysymys.

        Olarin on parasta;D


      • peppupupu kirjoitti:

        Olarin on parasta;D

        Haha, en tunne.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Haha, en tunne.

        No ei kuule ole ihme,vähän enemmän UG kamaa se:) Ei oo poijjaat ikinä kuullu semmosesta kun ICP,insane clown posse?:D


      • peppupupu kirjoitti:

        No ei kuule ole ihme,vähän enemmän UG kamaa se:) Ei oo poijjaat ikinä kuullu semmosesta kun ICP,insane clown posse?:D

        Haha, eipä oo kuullunna.




      • peppupupu kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=xhgacnz4mNk
        Ne on aika pellejä,kässäätkö;D Mua aina niin naurattaa toi "im kinda fat and i sweat alot" perus trolli lol

        Tää on minusta pelle biisi tuohon gategoriaan. Ei päätä eikä häntää, mutta jää hauskan hyvä fiilis...

        https://youtu.be/v92Ddcoh-HM

        Tänne linkin perään kantsii muuten laittaa tälläistä suojahöpinää, tai sitten ylläpitokone heivaa tään pois. Fyi.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Haha, ihan huikeeta.

        Kuunteliksä edes sen? ^_^


      • peppupupu kirjoitti:

        Kuunteliksä edes sen? ^_^

        Kuuntelin, haha.


      • Dissident kirjoitti:

        Tää on minusta pelle biisi tuohon gategoriaan. Ei päätä eikä häntää, mutta jää hauskan hyvä fiilis...

        https://youtu.be/v92Ddcoh-HM

        Tänne linkin perään kantsii muuten laittaa tälläistä suojahöpinää, tai sitten ylläpitokone heivaa tään pois. Fyi.

        Haha täähään on hyvä,aivotonta menoa hyvällä biitillä :D Just sellasta mitä kuuntelet kun naukkailet yksin ;D Täähän voi jäädä vaikka soimaan päähän apua ^_^
        jaaha,kiitti vinkistä. ihmettelee kun joskus perus tube linkit poistetaan.


      • peppupupu kirjoitti:

        Haha täähään on hyvä,aivotonta menoa hyvällä biitillä :D Just sellasta mitä kuuntelet kun naukkailet yksin ;D Täähän voi jäädä vaikka soimaan päähän apua ^_^
        jaaha,kiitti vinkistä. ihmettelee kun joskus perus tube linkit poistetaan.

        Mä oon noihin biiseihin törmännyt pojan kautta. Ottaa auton mankan haltuun sinihampaalla ja pistää näitä soimaan.

        https://youtu.be/Mi7v07edkQc

        Meikä nauraa veet silmissä ja kyllä mullekin uppoo. Nykyjannut osaa leikkiä sanoilla.


      • gfd757gfgf
        peppupupu kirjoitti:

        Tärkeää,mitä suomiräppiä?? ;D

        Nopsajalka, Stig, Ela, Mikael Gabriel.

        Nopsajalka jotenkin söpö.


    • Parisuhdemies-

      Ei minua haittaa jos nainen kuuntelee jotain musaa mistä en tykkää. En minäkään tuputa sille mun suosikki musaa.

    • Kurppa27

      Ylipaino on kaikkein pahin juttu jos mies etsii naista ja mies on ylipainoinen. 20 kg voi laihduttaa helposti 4 kuukaudessa pikku juttu mutta miehet on laiskoja juovat kaljaa ja syövät pizzaa. Palstan ätmien pahin ongelma onkin se ylipaino , laihduttakaa niin voitte sen naisenkin saada joskus.

      • naistenkaksoisstantardit

        "niin voitte sen naisenkin saada joskus." = saada sen ylipainoisen naisen :D


    • Tärähtänä

      Tietysti se toinen ihminen pitäisi hyväksyä sellaisenaan ja pitää huoli jo alussa, että pystyy jatkossakin hyväksymään toisen. Sillä niitä ns.pikkuvikoja alkaa kuitenkin viimeistään parin vuoden päästä ilmestymään lisää ja silloin voi se kumppanin aiempi "viallisuus" korventaa yhä enempi. Omalla kohdalla huomannut sen yhden tapauksen kanssa.. Mun intoverttiys ja muutenkin outous alkoi nyppimään ajan myötä eikä siinä auttanut edes fyysinen yhteensopivuuskaan (siis henkisessä mielessä, muuten olimme vastakohtia; minä alipainoinen & yli..) kun ongelmat alkoi.

      Olen noudattanut sitä etten jatka juttua jos en tunne oikeasti riittävää yhteenkuuluvuuden tunnetta ja - tärkeä- fyysistä viehätystä heti alussa. Noh toki exiä ei tällä metodilla kovin montaa ole kerennyt tulla elon poluille mutta sitäkin tärkeämpiä ovat olleet. Yksi avioliittokin. Ikävä kyllä elämä heittelee eikä aina voi olla silti varma siitä etteikö itse olisi se kakkosvaihtoehto ollut kuitenkin ja heihei sitten myöhemmin.. Pyhästi luvannut etten enää sellaiseen koske, joka toteaa ettei ole viel aiemmin kelvannut kenellekään. Mutta jos toteaa ettei vain ole tullut sopivaa vastaan niin silloin ei haittaa vaikka olisi 0 naista mua ennen.. Suotavaakin voisi olla ja hyvähän se jos yhdessä voisi käydä keikoilla, ettei musiikkimaut nyt täysin erisuunnilta olisi vaan kestää sitä rakkauden vuoksi vaikka.. noh humppaa en. ;)

    • Ittenään tarttee kelvata. Pidemmän päälle se teeskentely toisen mieliksi kostautuu.

      Kukaan ei jaksa teeskennellä ikusesti, en usko ainakaan...musiikkimaku on jokasen ihan oma asia. 😎

      • Musiikkimaku on jokaisen oma asia, kuten sekin minkälaista musiikkia kuuntelevan heittiön kanssa elää yhdessä.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Musiikkimaku on jokaisen oma asia, kuten sekin minkälaista musiikkia kuuntelevan heittiön kanssa elää yhdessä.

        Heittiöt on oma lukunsa, en taitais välittää. 🤣


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heittiöt on oma lukunsa, en taitais välittää. 🤣

        Jos ihmisellä on suorastaan karsea musiikkimaku, niin ei sitä ole pakko katsella.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Jos ihmisellä on suorastaan karsea musiikkimaku, niin ei sitä ole pakko katsella.

        Ainahan voi käyttää kuulokkeita, ettei toisen tarvitse nääs kuunnella ollenkaan sitä toisen kuuntelemaa pashkoo.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ainahan voi käyttää kuulokkeita, ettei toisen tarvitse nääs kuunnella ollenkaan sitä toisen kuuntelemaa pashkoo.

        Pointti ei ole melusaaste vaan se ihminen.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Pointti ei ole melusaaste vaan se ihminen.

        No mikäs siinä ihmisessä sitten on vikana?


      • LadyZorro kirjoitti:

        No mikäs siinä ihmisessä sitten on vikana?

        Musiikkimaku kertoo ihmisen tunne-elämästä, esim. kyvystä tuntea empatiaa.

        Haluaisitko seurustella psykopaatin tai sosiopaatin kanssa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Musiikkimaku kertoo ihmisen tunne-elämästä, esim. kyvystä tuntea empatiaa.

        Haluaisitko seurustella psykopaatin tai sosiopaatin kanssa?

        .. Noh, Sä olet Ainaskin Rehellinen, jos Tuota Replaa Oikeasti Käytät (ja olet käyttänyt), kun Naisia olet Suhteeseen yrittänyt kanssasi saada.. ;P


    • Hmm, onks tässä joku kompa? Kysytkönää ihan tosissasi? 😂😂

      • Minä kysyin, mitä vastaat?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Minä kysyin, mitä vastaat?

        Psykososiopaatit, ehei...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Psykososiopaatit, ehei...

        Niinpä. Miksi ryhtyä kimppaan potentiaalisen psykopaatin kanssa?


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Niinpä. Miksi ryhtyä kimppaan potentiaalisen psykopaatin kanssa?

        Ongelmallisia ihmisiä on ihan järkevää karttaa, jos suinkin mahdollista....ompa se psykopaatti tms. mikä tuo ongelmia mukanaan...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ongelmallisia ihmisiä on ihan järkevää karttaa, jos suinkin mahdollista....ompa se psykopaatti tms. mikä tuo ongelmia mukanaan...

        Näinpä. Musiikkimausta voi päätellä paljon.


      • Poliisinpoika kirjoitti:

        Näinpä. Musiikkimausta voi päätellä paljon.

        No thanx. 😋


      • LadyZorro kirjoitti:

        No thanx. 😋

        Näyttöä siitä on.


    • Kapustakauppias

      Pertteli-Peikko täällä taas yrittää esittää hienoa ja sivistynyttä, mutta kyrpä se vaan haisee naapurin koiran perseelle! Varokeehan nuaikkoset tuota ölliä!

    • töttörö.öö

      poliisin poika jauhaa taas päättömiä, eikös se ole jo säällisesti eläjän nukkumaanmenoaika,
      (säällisesti vai eiii.. siinäpä kysymys ;)

    • No kukin päättää kriteereistään ja mitkä ovat niistä kriittisiä ja mistä pystyy vähän joustamaan. Osa kriteereistä on pysyvämpiä kuin toiset. Lisäksi riippuu vähän mistä kumppania hakee.
      Esimerkkinä omalle kohdalleni pituus. Jos nainen hakee min 177cm miestä internetin syövereistä niin kyllähän siinä karsiutuu kun pituus on 175 eikä kasvupyrähdystä ole odotettavissa. Jos taas nainen kadulla tulisi vastaan ja minä näyttäisin hänestä muuten ihan soivalta peliltä niin en tiedä luinka tarkalla silmälä hän alkaa miettimään olenko 177 pitkä.

      Paino, alkoholismi , kenties musiikkimaku ja harrastukset taas voivat olla eri asennossa muutaman vuoden kuluttua. Se ottaako riskin esim alkoholismista raitistumiseen projektissa että se ei ehkä tule onnistumaan on sitten jokaisen oma päätös.

      Itse en kuitenkaan ole aivan ehdottomasti sitä mieltä että tämä olisi ota tai jätä juttu vaan kyllä minusta sillä paremmalla puoliskolla on oikeus jos ei nyt vaatia niin toivoa joustavuutta ja kompromissi kykyä.
      Jos nainen on sellainen ja minä tällainen niin yhteen mentäessä pitää avoimesti miettiä ja keskustella missä kohtaa sellainen toimii paremmin kuin tällainen tai toisiinpäin. Joihinkin kohtiin otetaan parhaat osat molemmista. Sitten kun sitä ulkopuolelta katselee niin voi vain todeta että tulipa kaunis ja rakkaudentäyteinen tuollainen.

      Tämä on tietysti helpompi kirjoittaa kun toteuttaa koska pitäisi olla kristallipallo tulevaan. Siksi ainakin itse suosin tutustumista vähän pidemmällä kaavalla ennekuin voi sanoa että aletaanko oleen ja sillee.

    • Manon

      Psykopaatit,sosiopaatit ja umpitollot mätsää mielestäni ja havaintojeni perustella tosi kivasti.
      Henkilökohtaisesti en ole ryönän ja kuonan suuri ystävä, muttä olen semi-suvakki asian suhteen.
      Pahoittelen yllä olevaa kulmikasta kirjainvalikoimaa. Anteex.

    • psycholo

      Ihmiset, joilla oli korkeat empatiatasot, pitivät rennosta musiikista (R’n’B, soft rock, adult contemporary genres), teeskentelemättömästä musiikista (country, folk, singer/songwriter) sekä nykymusiikista (electronica, Latin, acid jass, europop).

      Empaattiset ihmiset eivät pitäneet intensiivisestä musiikista, kuten punkista ja hevimetallista. Systemaattiset ihmiset taas pitivät intensiivisestä musiikista, mutta eivät rauhallisesta ja teeskentelemättömästä musiikkityylistä.

    • Erkoiseksimennytmaailma

      Ylipaino onkin paras karkoitin niin ettei turhat tyypit, roskaväki ala ahdistelemaan. Saa olla ihan rauhassa kaikenmaailman epätoivoisilta hyypiöiltä vonkaamassa. Ei käy kateeksi hoikkia hyvännäköisiä kun on hyypiöö jos jonkinmoista perässä juoksemassa.

      Ihmiset ovat nykyään ihme pellejä ja ihan sairaita päästään. Jotenkin mennyt överiksi.. eläköön yksin jos ei ihmisten sairauksia, painon nousua, vanhenemista ja naurettavinta joku musiikki maku millä ei ole mitään merkitystä ym. karvoilla..voi sietää.

    • Kiltti-Ja-Kunnollinen

      Aika huonosti kun naisilla on kriteerinä miehen väkivaltaisuus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe