Nyt se on tutkittu. Vastaukset eivät yllätä ketään kun palstatotuudet taas todistuivat oikeiksi:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005787535.html?ref=rss
"Naiset ovat haluttavimmillaan 18-vuotiaana ja vähiten haluttuja 60-vuotiaina. Miehet taas ”paranevat vanhetessaan”, eli miehillä haluttavuuden huippu koittaa vasta 50-vuotiaana, jonka jälkeen se alkaa laskea."
Mies ja nainen, missä iässä haluttavimmillaan?
176
4043
Vastaukset
Jenkeissä miehet etsivät nuorta kotiinjäävää synnyttäjää ja naiset lasten elättäjää.
Siksi esim. "Miehet taas suosivat alemman korkeakoulututkinnon suorittaneita naisia. "- hmmhmm
Siellä on deittisivustot sitten täynnä keski-ikäisiä naisia, jos miesten haluttavuus oli viiskymppisenä korkeimmillaan. Nuorten naisten keskuudessahan tuo ei päde. 18-vuotiaan naisen näkökulmasta 50-v mies on täysin ei-seksuaalinen olento.
Mielenkiintoinen havainto oli tuokin, että se aivan kaikkein haluttavin nainen olikin 30-vuotias, eikä 18, kuten olisi pitänyt olla.Ei siinä ole mitään mielenkiintoista tai ihmeellistä...30v nainen osuu siihen ikä skaalaan jota tavoittelee sekä vanhemmat, että nuoremmat miehet reippaalla ikähaarukalla. 18v naisia tavoittelee lähinnä ne vanhemmat, mutta toisaalta yli 35v miehet eivät enää juuri niin nuoria naisia tavoittele, vaikka pitäisikin näkemästään.
Samaa pohdin, isot määrät eronneita keski-ikäisiä naisia etsimässä rakkautta.
30-vuotiaiden naisten suosio perustunee siihen, että sen nuoremmista keski-ikäiset miehet eivät usko itsekään löytävänsä kumppania.- Naisasialooser11
Älä valehtele itsellesi. 50v mies on mies parhaassa iässään ja hän voi halutessaa antaa nuorelle naiselle näytteen seksuaalisuudestaan jos nainen sitä epäilee.
- jeees
Naisasialooser11 kirjoitti:
Älä valehtele itsellesi. 50v mies on mies parhaassa iässään ja hän voi halutessaa antaa nuorelle naiselle näytteen seksuaalisuudestaan jos nainen sitä epäilee.
50 vee mies on parhaassa iässä ja sellaiselle suosittelet 30-vee naista eikös se niin ollut?
- hmmhmm
jeees kirjoitti:
50 vee mies on parhaassa iässä ja sellaiselle suosittelet 30-vee naista eikös se niin ollut?
Harva kolmekymppinen nainen huolii noin vanhasta miehestä. Ne naiset ovat pääsääntöisesti niitä 40-50 vuotiaita, jotka viiskymppiselle miehelle viestiä laittavat.
- Naisasialooser11
Harva 30v mies huolii ikäistään tätiä vaan haluaa ja myös saa 18-22v naisen eli 30v nainen voi olla tyytyväinen jos saa 50v miehen.
- hmmhmm
Harva 30v mies huolii ikäistään tätiä vaan haluaa ja myös saa 18-22v naisen eli 30v nainen voi olla tyytyväinen jos saa 50v miehen.
Reaalimaailmassa asia ei ole noin, kuinka sinä väität. Mutta sinähän et eläkään reaalimaailmassa.
- viisvee
hmmhmm kirjoitti:
Harva kolmekymppinen nainen huolii noin vanhasta miehestä. Ne naiset ovat pääsääntöisesti niitä 40-50 vuotiaita, jotka viiskymppiselle miehelle viestiä laittavat.
sille ei voi mitään nuodenmat ovat kiinnostuneita mutta ei niinkään oman ikäiset,
- Anonyymi
CamelBoots kirjoitti:
Ei siinä ole mitään mielenkiintoista tai ihmeellistä...30v nainen osuu siihen ikä skaalaan jota tavoittelee sekä vanhemmat, että nuoremmat miehet reippaalla ikähaarukalla. 18v naisia tavoittelee lähinnä ne vanhemmat, mutta toisaalta yli 35v miehet eivät enää juuri niin nuoria naisia tavoittele, vaikka pitäisikin näkemästään.
jep,on vähän kumma,että 50v,naiset kiimassa ettii nuorta oria! Kannattais pitäytyä ikäisten seurassa!
- Anonyymi
Poliisinpoika kirjoitti:
Samaa pohdin, isot määrät eronneita keski-ikäisiä naisia etsimässä rakkautta.
30-vuotiaiden naisten suosio perustunee siihen, että sen nuoremmista keski-ikäiset miehet eivät usko itsekään löytävänsä kumppania.hyvin sanottu,nainen puhkeaa kukkaan,kun täyttää 30v,ei ole naisten vaivat,hikoilut,kuumat aallot,mitä taas vanhelmmilla naisilla on! Sanoo mies,yli 50v!
- Anonyymi
hmmhmm kirjoitti:
hyvin on kelvannut,kokenut rakastaja
- Anonyymi
totta,kumma että vanhemmat vaihdevuotiset keski-ikäset naiset haaveilee nuoremmista miehistä!
Naiset aina selittävät, että kyllä deiteiltä pitäisi seuraa löytää kun siellä on miehiä ja naisia suht saman verran, mutta hei....Tuollahan se sanottiin ihan selvästi, että valtaosa ei saa mitään kontaktia!! Joten palstan miehille, jotka pitävät itseään alemman tason miehinä, niin pieni lohdutuksen sana---->Ei siellä menesty keskitason miehetkään yhtään sen paremmin.
- Naisasialooser11
Tuotahan minä olen sanonut jo monta vuotta, että KTM on lähes sama kuin ATM eli luuletko että tuo oli joku jymyuutinen että naista ei kiinnosta keskitason mies yhtään sen enempää? Tottakai vain top 5% mies kiinnostaa. Oletko jotenkin hidasälyinen jos tämä vuosia vanha perusasia sinulle jotenkin uutena ja yllättävänä tuli?
Ja tästä voimmekin vetää johtopäätöksen, että AT-miehen on ihan turha nostaa tasoaan KT-luokkaan vaikka se olisikin mahdollista. Vain YT-miehuus on tavoittelemisen arvoista. Naisasialooser11 kirjoitti:
Tuotahan minä olen sanonut jo monta vuotta, että KTM on lähes sama kuin ATM eli luuletko että tuo oli joku jymyuutinen että naista ei kiinnosta keskitason mies yhtään sen enempää? Tottakai vain top 5% mies kiinnostaa. Oletko jotenkin hidasälyinen jos tämä vuosia vanha perusasia sinulle jotenkin uutena ja yllättävänä tuli?
Ja tästä voimmekin vetää johtopäätöksen, että AT-miehen on ihan turha nostaa tasoaan KT-luokkaan vaikka se olisikin mahdollista. Vain YT-miehuus on tavoittelemisen arvoista.Ei se ole jymyuutinen, mutta naiset eivät sitä selvästikkään ole sisäistäneet, koska noita kommentteja aina näkee aika ajoin, joten sillä sanoin. Itse olen sen tiennyt kyllä aina, että nettitreffeillä naiset valitsevat tasoaan ylempää, koska valikoimaa ja tarjontaa on miesten aktiivisuudesta johtuen niin paljon...
Tämä tarkoittaa nettitreffeillä sitä, että atm- miehet eivät saa koskaan ketään ja ktm- miehet voivat omalla aktiivisuudella saada omaa tasoaan alempaa jonkun, sekä erittäin hyvällä munkilla joku joskus jopa omaa tasoaan olevan naisen.
Pääsäänto on kuitenkin se, että naiset OMA-ALOITTEISESTI lähestyvät lähinnä ylemmäntason miehiä ja PÄÄOSIN vastailevat ainoastaan ylemmäntason miehille.- Anonyymi
miehet nauttikaa huomiosta,jota saatte,fiksu,rento pukeutiminen,ja pari kaljaa,ja tanssimaan,tai diskoon
- eeeeor
"Tässä erottui sukupuolten välillä pieni, mutta kuitenkin tilastollisesti merkitsevä ero: kun naiset lähestyivät itseään ”korkeammalla” olevaa miestä, he käyttivät useammin positiivisia sanoja, kun taas omasta sarjastaan ylöspäin kurottavat miehet viestivät neutraalimmin."
Naiset ovat mielisteleviä otuksia, no totuus tulee esiin sitten myöhemmin joka tapauksessa. - Lemmenkäinen
Varmaan jossain 30-40 välillä.- Sitten kun vaimolta loppuu kuukautiset ja miehellä lerppaa niin on ajot ajettu :(
- Anonyymi
Kannattaa naisten panostaa urheiluun ja hyvään ruokavalioon,miehellä seisoo pitkään,naiset arvostaa,toi naisten omia höpinöitä! Naiset,alkoa vain hillitysti!
Noin neljänkymmenen vuoden tietämissä miehiä ei kiinnosta enää seksi. Testostronit laskevat kuin lehmän häntä? Käykääpä tohtorilla. Varuilta. Ihan tosissaan.
Ennen niin kiihkeä mies muuttuu lapaseksi.
Nainen on silloin vasta kiihkeimmillään, ja toinen mangusti se vaan makaa sängyssä reporankana.
Ehkä myös pakurikääpäuute voisi auttaa..- 12121212121212
Mahtaako olla noinkaan? Olen kuullut asiasta vähän ristiriitaista tietoa. Aika monella 40 kurp...naisella ovat kuulemma seksuaaliset halut kadonneet, tai sitten ne ovat heränneet väliaikaisesti ja vaihdevuosien aikana reidet ovat on laitettu kiinni pysyvästi.
Estrogeenitasojakin on syytä miettiä. 35-45v tienoilla entiset kutosen Prisma-Shakirat muuttuvat hyvää vauhtia Prisman logon näköiskappaleiksi. 12121212121212 kirjoitti:
Mahtaako olla noinkaan? Olen kuullut asiasta vähän ristiriitaista tietoa. Aika monella 40 kurp...naisella ovat kuulemma seksuaaliset halut kadonneet, tai sitten ne ovat heränneet väliaikaisesti ja vaihdevuosien aikana reidet ovat on laitettu kiinni pysyvästi.
Estrogeenitasojakin on syytä miettiä. 35-45v tienoilla entiset kutosen Prisma-Shakirat muuttuvat hyvää vauhtia Prisman logon näköiskappaleiksi.Älä mulle ala. Kyllä minä tiedän, että mies saattaa kurpsahtaa tuossa iässä, niinku tomaatti, jota ei ajoissa kastella.
35-45-vuotiaiden naisten kanssa nelikymppinen mies hommaa uuden lukon -oman- makkarinsa oveen, koska alkaa pelätä liian innokasta naista. Tuon ikäinen nainen on kuumimmillaan. On väärin, kun nainen haluaa, mies tekeytyykin erakkomunkiksi.
Jos estrogeeni alkaisi haitallisesti vajumaan, voi pyllyyn laittaa laastarin? Zup. Voisihan miehillekin liimata jonkun...kun ois se vaan teidänkin jaksettava. Jos apteekkari antais vaikka jonkun Ferrari-tarran, eikö sitten vois pitää.
Pääasia ettette ala löysäillä.- 12121212121212
misspönttöuuni kirjoitti:
Älä mulle ala. Kyllä minä tiedän, että mies saattaa kurpsahtaa tuossa iässä, niinku tomaatti, jota ei ajoissa kastella.
35-45-vuotiaiden naisten kanssa nelikymppinen mies hommaa uuden lukon -oman- makkarinsa oveen, koska alkaa pelätä liian innokasta naista. Tuon ikäinen nainen on kuumimmillaan. On väärin, kun nainen haluaa, mies tekeytyykin erakkomunkiksi.
Jos estrogeeni alkaisi haitallisesti vajumaan, voi pyllyyn laittaa laastarin? Zup. Voisihan miehillekin liimata jonkun...kun ois se vaan teidänkin jaksettava. Jos apteekkari antais vaikka jonkun Ferrari-tarran, eikö sitten vois pitää.
Pääasia ettette ala löysäillä.Jos siinä toiseessa huoneessa olisi liian innokas 18-25v nainen, eiköhän mies poistaisi lukon nopeammin kuin sinä osaat sanoa "Whenever, Wherever".
- 5432
12121212121212 kirjoitti:
Jos siinä toiseessa huoneessa olisi liian innokas 18-25v nainen, eiköhän mies poistaisi lukon nopeammin kuin sinä osaat sanoa "Whenever, Wherever".
No varmasti!
Tuo on kuitenkin vain unelmaa keski-ikäiselle miehelle, ellei tilaa sitä mimmiä sihteeriopistolta. - Naisasialooser11
Ei ole vaan ihan jokapäiväistä faktaa. Mies on komeimmillaan keski-ikäisenä ja saa helposti nuoria naisia.
- lrddt
Älä mulle ala. Kyllä minä tiedän, että mies saattaa kurpsahtaa tuossa iässä, niinku tomaatti, jota ei ajoissa kastella.
Pääasia ettette ala löysäillä.Ei koske kaikkia miehiä. Minä yli 50v mies oon lopettanut suhteita siksi kun 45- 50v nainen haluaa seksiä vain 1-2 kertaa viikossa.
lrddt kirjoitti:
Ei koske kaikkia miehiä. Minä yli 50v mies oon lopettanut suhteita siksi kun 45- 50v nainen haluaa seksiä vain 1-2 kertaa viikossa.
Lähtisin siitä liikkeelle, että mitä teit väärin? Ei naisen päälle voi hypätä noin vaan. Luulisi tuon ikäisen jo tietävän.
Jotain siitä hommassa nähtävästi puuttui.
Rupeapa harjoittelemaan.12121212121212 kirjoitti:
Jos siinä toiseessa huoneessa olisi liian innokas 18-25v nainen, eiköhän mies poistaisi lukon nopeammin kuin sinä osaat sanoa "Whenever, Wherever".
Waka waka sulle, älä yhtään siellä..
- Anonyymi
Kommentoi nainen,kuukautiset kohta loppu,kummasti naiset pyörii vaihevuosien tuoman ikäkriisin kourissa,panostakaa itteenne!
- Anonyymi
Estrogeenitasojakin on syytä miettiä. 35-45v tienoilla entiset kutosen Prisma-Shakirat muuttuvat hyvää vauhtia Prisman logon näköiskappaleiksi.hyvin sanottu,kyllä itsestään huolta pitävällä miehellä on vientiä,ja jopo toimii tanakasti
- Anonyymi
Pääasia ettette ala löysäillä.hyvä kommentti,tai moottoripyörä tarran takaraivoon
- Anonyymi
5432 kirjoitti:
No varmasti!
Tuo on kuitenkin vain unelmaa keski-ikäiselle miehelle, ellei tilaa sitä mimmiä sihteeriopistolta.kyllä niitä löytää kuntosaliltakin!
- Anonyymi
lrddt kirjoitti:
Ei koske kaikkia miehiä. Minä yli 50v mies oon lopettanut suhteita siksi kun 45- 50v nainen haluaa seksiä vain 1-2 kertaa viikossa.
hyvä kommentti,mies kaipaa seksiä,useasti viikossa,haluaa leikitellä,rakastella pitkään,ja nauttia!
- Anonyymi
Lähtisin siitä liikkeelle, että mitä teit väärin? Ei naisen päälle voi hypätä noin vaan. Luulisi tuon ikäisen jo tietävän.
Jotain siitä hommassa nähtävästi puuttui.
Rupeapa harjoittelemaan.riittääkö kun toivottaa hyvät yöt,mies kaipaa läheisyyttä
- Anonyymi
Waka waka sulle, älä yhtään siellä..
naisen kommentti
Noin neljänkymmenen vuoden tietämissä miehiä ei kiinnosta enää seksi. Testostronit laskevat kuin lehmän häntä? Käykääpä tohtorilla. Varuilta. Ihan tosissaan.
Ennen niin kiihkeä mies muuttuu lapaseksi.
Nainen on silloin vasta kiihkeimmillään, ja toinen mangusti se vaan makaa sängyssä reporankana.
Ehkä myös pakurikääpäuute voisi auttaa..- ahdistaa
Se on kahdesti, että tulee selväksi.
Kyllähän se aika selväksi tuli mutta en tiedä miten se aiheeseen liittyi. Raha kai naisten mielestä ratkaisee, ja asema. Se että mies on ottanut paikkansa maailmassa ja pitää siitä kiinni kokenein ottein.
ahdistaa kirjoitti:
Kyllähän se aika selväksi tuli mutta en tiedä miten se aiheeseen liittyi. Raha kai naisten mielestä ratkaisee, ja asema. Se että mies on ottanut paikkansa maailmassa ja pitää siitä kiinni kokenein ottein.
Mitä. Tämähän juuri kuuluu aiheeseen?
Minulle ei intetä vastaan.
Siinä kysytään, haluttavimmillaan. Minä kerroin faktaa. Miehen haluttavuus voi ehkä olla n. 54 vuoteen asti. Siihen se loppuu.- ahdistaa
Siinä kysytään, haluttavimmillaan. Minä kerroin faktaa. Miehen haluttavuus voi ehkä olla n. 54 vuoteen asti. Siihen se loppuu.Niin kai se sitten on jos kirjaimellisesti mennään ja yhden tietyn miehen potenssissa puhutaan. Pahoittelut että sotkin tämänkin asian.
- Lemmenkäinen
Noh, mie kohta 70, aina vittu mieless :-*
Lemmenkäinen kirjoitti:
Voiko sen vielä muistaa?
ahdistaa kirjoitti:
Niin kai se sitten on jos kirjaimellisesti mennään ja yhden tietyn miehen potenssissa puhutaan. Pahoittelut että sotkin tämänkin asian.
Miten sinä olet aina niin hermostunut minun kanssani :D
- Anonyymi
unohtuko mainita,missä ennen niin hymyilevä ihana nainen,ex-anopin kullanuppu
- Anonyymi
ahdistaa kirjoitti:
kunnon uravalinta,rento olemus ratkaseepi
- Anonyymi
Siinä kysytään, haluttavimmillaan. Minä kerroin faktaa. Miehen haluttavuus voi ehkä olla n. 54 vuoteen asti. Siihen se loppuu.naisen aikasemmin,näkeehän sen
- Anonyymi
Lemmenkäinen kirjoitti:
Kunnon sotaratsu,oikea asenne nuorekkaalla miehellä,hyvinvointiin auttaa reipas mieli,ja kunnon seksi!
- Nainen39vee
Jutun mukaan 50-vuotias mies on siis seksuaalisesti kiinnostavampi kuin vaikka 30-vuotias mies. Uskoo ken haluaa. Oikeastihan juttu kertoi vain siitä, ketkä saivat tuolla deittipalstalla eniten vastauksia, ja toisaalta jutun mukaan nekin kasautuivat tietyille ihmisille. Kyllähän tuossa pitäisi ottaa huomioon sekin, keiltä ne vastaukset tulevat. Esimerkiksi en hetkeäkään usko, että ne 20-30-vuotiaat naiset pommittaisivat viesteillä deittipalstan 50-vuotiaita miehiä.
Ja eri deittipalstalla myös ikäjakaumat vaihtelevat - joissain voi olla eniten 20-30-vuotiaita, jolloin siellä 50-vuotiaat eivät ikinä löytäisi ketään, mutta sitten jossain toisella palstalla on heidänkin ikäluokkaansa. Ja edelleen tuossakin jutussa todettiin, että jotkut saavat tosi vähän vastauksia, joten eihän edes tuossa jutussa väitetä, että mies olisi parhaimmillaan 50-vuotiaana. Ehkä 50-vuotiaiden keskuudessa tietyille miehille kasautuu sen ikäluokan vastaukset, koska suurin osa on niin epäkiinnostavia. Nuoremmissa ikäluokissa voisi kuvitella vastausten jakautuvan enemmän, koska hyvin todennäköisesti nuoremmissa ikäluoksisa on aina keskimäärin enemmän paremman näköisiä ja kiinnostavia yksilöitä /ikäluokka kuin vanhemmissa ikäluokissa.
Mutta saattehan te halutessanne uskoa siihen, että miehet ovat 50-vuotiaina kaikkien mielestä tosi kuumia seksipommeja. Tässä on vaan se hauska paradoksi, että nimenomaan ne saattavat vetovoimaisina säilyäkin, jotka nimenomaan EIVÄT usko miehen vain paranevan vanhetessaan. He nimittäin tajuavat, että vanheneminen on tosiasia, ja mikäli ei halua alkaa näyttää ensin setämieheltä, sitten vanhalta ukolta, on syytä harrastaa tehokasta liikuntaa, hyviä elintapoja ja tarkistaa myös ulkoista olemustaan ja karsia setämäisiä ja ukkoontuneita piirteitä olemuksestaan ja tyylistään sekä varsinkin asenteestaan. Ne, jotka uskovat pelkän vanhenemisen riittävän seksikkyyteen, saavat kyllä pettyä ja raskaasti. Mutta ei tuo 50-vuotiaiden miesten parhaimmistokaan silti niiden parikymppisten tai kolmekymppistenkään naisten mielestä kiinnostava ole. Mutta siihen ryhmään kuuluvat miehet saattavat olla sitten niitä, jotka haalivat deitipalvelussa eniten vastauksia kun setämäisemmät ukot eivät saa mitään. Samanikäisistä ja 40 naisista voi kyllä löytyä kiinnostuneita.- 12121212121212
Aika epätoivoinen yritys tulkita tutkimusta oman agendasi mukaisesti.
"Ja edelleen tuossakin jutussa todettiin, että jotkut saavat tosi vähän vastauksia, joten eihän edes tuossa jutussa väitetä, että mies olisi parhaimmillaan 50-vuotiaana. Ehkä 50-vuotiaiden keskuudessa tietyille miehille kasautuu sen ikäluokan vastaukset, koska suurin osa on niin epäkiinnostavia. Nuoremmissa ikäluokissa voisi kuvitella vastausten jakautuvan enemmän, koska hyvin todennäköisesti nuoremmissa ikäluoksisa on aina keskimäärin enemmän paremman näköisiä ja kiinnostavia yksilöitä /ikäluokka kuin vanhemmissa ikäluokissa."
"Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!111"
No eihän se mene niin. 50-vuotiaat miehet joukkona saivat enemmän viestejä kuin 20-vuotiaat miehet joukkona. Ei tuo käänny mitenkään sinun tulkintasi mukaiseksi.
Eikä jako mene niin kuin sinä väität. Tosiasiassa nuoremmissa ikäluokissa suurempi osa miehistä jää naisten kovan kysynnän vuoksi ilman vastauksia, kun taas naisissa tasokkaiden (hyvin säilyneiden) määrä laskee ikääntymisen myötä. - Naisasialooser11
Totta. Katkera ja katellinen kurppa nolaa itsensä todella pahasti kun yrittää epätoivoisesti änkyttää vastaan. Tuo, että naiset ovat haluttavimmillaan nuorina niin sitten ovat miehetkin on todella noloa ja säälittävää katkeran kurpan vastaanänkyttämistä. Ihan sama kuin väittäisin, että jos hiiret ovat pieniä niin sitten ovat elefantitin.
Naisen pitäisi vain hyväksyä biologian armottomat totuudet vaikka ne naiselle niin kova paikka ovatkin. Nainen on haluttavimmillaan 18-22 vuotiaana ja kaikenikäisten miesten himojen kohde. Samanikäinen mies on finninaamainen pojanrimpula ilman statusta ja rahaa(poislukien muutama huippu-urheilija), jota ei halua yksikään nainen. Mies taas on komeimmillaan ja urahuipullaan 50 vuotiaana.
Vastaanänkyttäminen tekee naisesta vain erittäin nolon. Naisen kannattaisi keskittyä nauttimaan siitä lyhyttäkin lyhyemmästä hetkestä huipulla ja sitten kurppautua arvokkaasti ja tehdä tilaa nuoremmille ja kauniimmille, jotka saavat ne YT-miehet eli vanhemmat komistukset. - Naisasialooser11
P.S. 40 vuotiaalla naisella ei ole enää pienintäkään seksuaaliarvoa, mutta samanikäinen mies alkaa vasta pääsemään vauhtiin nuorien naisten kanssa. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt, mutta silloin se suosio on superYT-miehen luokkaa. Miehellä taas YT status kestää läpi elämän. 20v NHL tähti on super YTM vielä 70 vuotiaanakin.
- Nainen39vee
Aika epätoivoinen yritys tulkita tutkimusta oman agendasi mukaisesti.
"Ja edelleen tuossakin jutussa todettiin, että jotkut saavat tosi vähän vastauksia, joten eihän edes tuossa jutussa väitetä, että mies olisi parhaimmillaan 50-vuotiaana. Ehkä 50-vuotiaiden keskuudessa tietyille miehille kasautuu sen ikäluokan vastaukset, koska suurin osa on niin epäkiinnostavia. Nuoremmissa ikäluokissa voisi kuvitella vastausten jakautuvan enemmän, koska hyvin todennäköisesti nuoremmissa ikäluoksisa on aina keskimäärin enemmän paremman näköisiä ja kiinnostavia yksilöitä /ikäluokka kuin vanhemmissa ikäluokissa."
"Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!111"
No eihän se mene niin. 50-vuotiaat miehet joukkona saivat enemmän viestejä kuin 20-vuotiaat miehet joukkona. Ei tuo käänny mitenkään sinun tulkintasi mukaiseksi.
Eikä jako mene niin kuin sinä väität. Tosiasiassa nuoremmissa ikäluokissa suurempi osa miehistä jää naisten kovan kysynnän vuoksi ilman vastauksia, kun taas naisissa tasokkaiden (hyvin säilyneiden) määrä laskee ikääntymisen myötä.Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.) Mutta se nyt vaan on fakta, että vanheneminen ei yleensä imartele ketään. Ne, joilla on hyvin asiat, voivat olla varsin hyvännäköisiä 50-vuotiaana, mutta eivät he sen enempää naiset kuin miehetkään, ole 50-vuotiaana parhaimmillaan. Tai jos näin on, on lähtötilanne ollut todella huono. Eivätkä ne hyvännäköiset 50-vuotiaat kuitenkaan pärjää hyvännäköisille 30-vuotiaille. SINÄ voit toki olla sitä mieltä, että kukaan ei ole komeampi kuin 50-vuotias mies. Mutta valtaosa ei ajattele näin.
Kuten sanoin, niistä 50-vuotiaista on kysyntää vain ikäluokkansa parhaimmistolla. Se perustanakka, keskivartalolihavuutta kerryttävä, joko ohimoilta tai päälaelta kaljuuntuva peruspertti, jonka persoonassakaan ei ole mitään erityisen kiinnostavaa, ei todellakaan ole kovin vetovoimainen. Silloin on aika samantekevää, onko hän vetovoimansa huipulla vai ei, kun sitä kysyntää ei vaan kauheasti ole.
Artikkelissa lukee: "Ylipäänsä valtaosa ihmisistä sai vain muutamia tai ei ollenkaan viestejä, kun harvat niin sanotusti hierarkian huipulla olevat saivat valtavasti viestejä."
Ja: "naisilla oli tämän aineiston perusteella enemmän valinnanvaraa ja naiset saivat jatkuvasti keskimäärin enemmän viestejä kuin miehet."
Ja: "Kuten aiemmin havaittiin, mies saa kaksi kertaa niin todennäköisesti vastauksen viestiinsä, kun laskeutuu omaa tasoaan ”alemmas”"
Tässä jutussa ei nyt sen kummemmin ole eritelty ikäluokan mukaan, mutta jos jutussa todetaan, että naisilla yleisesti ottaen on enemmän valinnanvaraa ja miesten flakseista osa selittyy sillä, että he joutuvat tyytymään tasoaan huonompaan, niin ei se nyt ihan siltä kuulosta, että miehet deittimarkkinoilla juhlisivat.
Mutta jos kerran asia on, kuten väität, että kaikkien mielestä miehet ovat parhaimmillaan 50-vuotiaina, niin miksi kuitenkin juuri sen ikäisiä miehiä on valtavasti sinkkuna eivätkä he löydä itselleen naista? Miksi nuoret naiset eivät sitten kiinnostu heistä, vaan seurustelevat mieluummin about oman ikäistensä kanssa? - Nainen39vee
Totta. Katkera ja katellinen kurppa nolaa itsensä todella pahasti kun yrittää epätoivoisesti änkyttää vastaan. Tuo, että naiset ovat haluttavimmillaan nuorina niin sitten ovat miehetkin on todella noloa ja säälittävää katkeran kurpan vastaanänkyttämistä. Ihan sama kuin väittäisin, että jos hiiret ovat pieniä niin sitten ovat elefantitin.
Naisen pitäisi vain hyväksyä biologian armottomat totuudet vaikka ne naiselle niin kova paikka ovatkin. Nainen on haluttavimmillaan 18-22 vuotiaana ja kaikenikäisten miesten himojen kohde. Samanikäinen mies on finninaamainen pojanrimpula ilman statusta ja rahaa(poislukien muutama huippu-urheilija), jota ei halua yksikään nainen. Mies taas on komeimmillaan ja urahuipullaan 50 vuotiaana.
Vastaanänkyttäminen tekee naisesta vain erittäin nolon. Naisen kannattaisi keskittyä nauttimaan siitä lyhyttäkin lyhyemmästä hetkestä huipulla ja sitten kurppautua arvokkaasti ja tehdä tilaa nuoremmille ja kauniimmille, jotka saavat ne YT-miehet eli vanhemmat komistukset.Taitaa mennä nämä kateus-heitot ohi mun kohdalla. Minulla kun ei ole enää nuoruusvuosien jälkeen ollut vaikeuksia löytää ja saada haluamani laista kumppania, joten en sitten tiedä kenelle pitäisi olla kateellinen. Sama se mulle muutenkin on, mitä heterot deittipalstoillaan hääräävät, kun ei omaa elämääni koske - eikä deittailu muutenkaan ole ajankohtaista.
Ja mun kohdalla kävi vielä hassusti niin, että olin ehkä tylsimmilläni (ulkonäöllisesti) just 18-20-vuotiaana. Se johtui monesta asiasta, mutta niin se vaan oli. Voi tietysti olla, että jonkun muun kohdalla on toisin. Hassua myös, että juuri niinä vuosina oli myös kaikkein vähiten kiinnostuneita miehiä - niitä on tullut enemmän vasta myöhemmin. Eniten niitä oli siinä vaiheessa, kun aloin kyseenalaistaa, olenko edes miehistä kiinnostunut - ja sittemmin vahvistui, että ei ole mun juttu. - Nainen39vee
P.S. 40 vuotiaalla naisella ei ole enää pienintäkään seksuaaliarvoa, mutta samanikäinen mies alkaa vasta pääsemään vauhtiin nuorien naisten kanssa. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt, mutta silloin se suosio on superYT-miehen luokkaa. Miehellä taas YT status kestää läpi elämän. 20v NHL tähti on super YTM vielä 70 vuotiaanakin.
"P.S. 40 vuotiaalla naisella ei ole enää pienintäkään seksuaaliarvoa, mutta samanikäinen mies alkaa vasta pääsemään vauhtiin nuorien naisten kanssa. Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt, mutta silloin se suosio on superYT-miehen luokkaa. Miehellä taas YT status kestää läpi elämän. 20v NHL tähti on super YTM vielä 70 vuotiaanakin. "
Aijaa, no miksi ne nuoret naiset eivät sitten pääse vauhtiin näiden vanhempien miesten kanssa? Mitä tässä nyt muistelen, niin teinivuosina ne tytöt, jotka seurustelivat, seurustelivat toisten teinien kanssa tai korkeintaan hiukan vanhempien. 20-30 -vuotiaan kumppani oli useimmiten suunnilleen samanikäinen ja jo 10 vuoden ikäero oli poikkeuksellista. Ei puhettakaan, että 50-vuotiaat olisivat kiinnostaneet. Jopa mun ikäisille on usein se 50 ehdoton yläraja, ja silloinkin suurin osa sen ikäisistä rajautuu pois ihan vaan siksi, että eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Joo, voi olla että 20v NHL tähti onkin super YTM loppuikänsä :D Mutta se ei tarkoita, että joku tavismies olisi sitä. Kyllä tietyt julkkisnaisetkin näyttävät valikoivan kumppaneita ihan eri kategorioista kuin muut samanikäiset. Sellaista se on - tähdet ovat asia erikseen. Älkää antako tähtien häikäistä ja sokaista niin, ettette näe tavallista totuutta.
Mutta hei, katsotaan. Minkäs ikäisiä te nyt olette? Palataan tänne sitten kun olette 50 ja katsotaan tilannetta uudestaan. Sitä ennen joku voisi joutessaan selata ja dokumentoida deittipalstoja. Katsotaan, kuinka moni 50-vuotias äijä siellä roikkuu kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Jos 50-vuotiaat ovat niin kuumia kuin väitätte, niin luulisi että he löytävät nopeasti kumppanin. - 12121212121212
Nainen39vee kirjoitti:
Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.) Mutta se nyt vaan on fakta, että vanheneminen ei yleensä imartele ketään. Ne, joilla on hyvin asiat, voivat olla varsin hyvännäköisiä 50-vuotiaana, mutta eivät he sen enempää naiset kuin miehetkään, ole 50-vuotiaana parhaimmillaan. Tai jos näin on, on lähtötilanne ollut todella huono. Eivätkä ne hyvännäköiset 50-vuotiaat kuitenkaan pärjää hyvännäköisille 30-vuotiaille. SINÄ voit toki olla sitä mieltä, että kukaan ei ole komeampi kuin 50-vuotias mies. Mutta valtaosa ei ajattele näin.
Kuten sanoin, niistä 50-vuotiaista on kysyntää vain ikäluokkansa parhaimmistolla. Se perustanakka, keskivartalolihavuutta kerryttävä, joko ohimoilta tai päälaelta kaljuuntuva peruspertti, jonka persoonassakaan ei ole mitään erityisen kiinnostavaa, ei todellakaan ole kovin vetovoimainen. Silloin on aika samantekevää, onko hän vetovoimansa huipulla vai ei, kun sitä kysyntää ei vaan kauheasti ole.
Artikkelissa lukee: "Ylipäänsä valtaosa ihmisistä sai vain muutamia tai ei ollenkaan viestejä, kun harvat niin sanotusti hierarkian huipulla olevat saivat valtavasti viestejä."
Ja: "naisilla oli tämän aineiston perusteella enemmän valinnanvaraa ja naiset saivat jatkuvasti keskimäärin enemmän viestejä kuin miehet."
Ja: "Kuten aiemmin havaittiin, mies saa kaksi kertaa niin todennäköisesti vastauksen viestiinsä, kun laskeutuu omaa tasoaan ”alemmas”"
Tässä jutussa ei nyt sen kummemmin ole eritelty ikäluokan mukaan, mutta jos jutussa todetaan, että naisilla yleisesti ottaen on enemmän valinnanvaraa ja miesten flakseista osa selittyy sillä, että he joutuvat tyytymään tasoaan huonompaan, niin ei se nyt ihan siltä kuulosta, että miehet deittimarkkinoilla juhlisivat.
Mutta jos kerran asia on, kuten väität, että kaikkien mielestä miehet ovat parhaimmillaan 50-vuotiaina, niin miksi kuitenkin juuri sen ikäisiä miehiä on valtavasti sinkkuna eivätkä he löydä itselleen naista? Miksi nuoret naiset eivät sitten kiinnostu heistä, vaan seurustelevat mieluummin about oman ikäistensä kanssa?"Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.)"
Aha, et siis väittänytkään mitään sellaista.
"Mutta se nyt vaan on fakta, että vanheneminen ei yleensä imartele ketään. Ne, joilla on hyvin asiat, voivat olla varsin hyvännäköisiä 50-vuotiaana, mutta eivät he sen enempää naiset kuin miehetkään, ole 50-vuotiaana parhaimmillaan. Tai jos näin on, on lähtötilanne ollut todella huono. Eivätkä ne hyvännäköiset 50-vuotiaat kuitenkaan pärjää hyvännäköisille 30-vuotiaille. SINÄ voit toki olla sitä mieltä, että kukaan ei ole komeampi kuin 50-vuotias mies. Mutta valtaosa ei ajattele näin."
Siis...hetkinen? :D :D :D 12121212121212 kirjoitti:
"Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.)"
"Mutta se nyt vaan on fakta, että vanheneminen ei yleensä imartele ketään. Ne, joilla on hyvin asiat, voivat olla varsin hyvännäköisiä 50-vuotiaana, mutta eivät he sen enempää naiset kuin miehetkään, ole 50-vuotiaana parhaimmillaan. Tai jos näin on, on lähtötilanne ollut todella huono. Eivätkä ne hyvännäköiset 50-vuotiaat kuitenkaan pärjää hyvännäköisille 30-vuotiaille. SINÄ voit toki olla sitä mieltä, että kukaan ei ole komeampi kuin 50-vuotias mies. Mutta valtaosa ei ajattele näin."
Siis...hetkinen? :D :D :D"Siis...hetkinen? :D :D :D"
?
Ei munkaan mielestä ole mikään ihme, että viestit kerääntyvät viiskymppisten miesten osalta vain pienelle osalle. Etenkin Jenkeissä, jossa raha ratkaisee, niin moni 30 nainenkin on valmis huolimaan 50 vmiehen, jos tämä on varakas. Kas kun Jenkkilöissä ei ole sellaista tukea, päiväkoteineen ja vanhempainlomineen mitä Suomessa on. Suomessa nainen voi tehdä lapsen vaikka yksin ilman että samalla tipahtaisi köyhyysrajan alapuolelle.
Ei tuo taas kerro mitään siitä että mies olisi komeimmillaan 50v, kaikkihan sen tajuaa että niin ei ole, jopa naulapää ite sen tietää.Wwuwuw kirjoitti:
"Siis...hetkinen? :D :D :D"
?
Ei munkaan mielestä ole mikään ihme, että viestit kerääntyvät viiskymppisten miesten osalta vain pienelle osalle. Etenkin Jenkeissä, jossa raha ratkaisee, niin moni 30 nainenkin on valmis huolimaan 50 vmiehen, jos tämä on varakas. Kas kun Jenkkilöissä ei ole sellaista tukea, päiväkoteineen ja vanhempainlomineen mitä Suomessa on. Suomessa nainen voi tehdä lapsen vaikka yksin ilman että samalla tipahtaisi köyhyysrajan alapuolelle.
Ei tuo taas kerro mitään siitä että mies olisi komeimmillaan 50v, kaikkihan sen tajuaa että niin ei ole, jopa naulapää ite sen tietää.Mullahan on viiskymppinen ukko.. vaan missähän se kiljuva naislauma on?
Ja mä oon tuntenut sen jo 30 vuotta ja voin sanoa, että komeimmillaan se oli 35 ikävuoteen asti. Sitten alkoi ukkoontuminen..Suurin muutos oli, kun tukka alkoi harvenemaan. Huom. mä puhun ihan vaan fyysisestä ulkonäöstä... Ei sillä sentäs silti kaljamahaa ole. 😊Itse olen kyllä muista miehistä poiketen kanssasi samoilla linjoilla...Selitän asian:
Se miks tasonsa sailyttäneet 50v miehet ovat kysyttyjä deittipalstoilla johtyy tasan siitä, että naisten seksuaalinen markkina-arvo romahtaa 40vuotiaana...No miten tämä vaikuttaa naisiin? -Se vaikuttaa siten, että se pakottaa naiset aktivoitumaan nettitreffeillä sen sijaan, että odotellaan vain perseellään miesten yhteydenottoja.. No kenellä nämä seksuaalisen markkina arvonsa menettäneet naiset sitten keskimäärin enimmäkseen viestejä laittelevat?
-No juurikin noille 50v miehille. Eli 50v miehiä lähestyy enimmäkseen naiset väliltä 40-60v ja silloin naiset ovatkin aktiivisimmillaan nettitreffeillä.
Alle 40v naisten ei tarvitse lähestyä netissä ketään, koska heitä lähestytään...Ei tää ole mitään rakettitiedettä.- hmmhmm
CamelBoots kirjoitti:
Itse olen kyllä muista miehistä poiketen kanssasi samoilla linjoilla...Selitän asian:
Se miks tasonsa sailyttäneet 50v miehet ovat kysyttyjä deittipalstoilla johtyy tasan siitä, että naisten seksuaalinen markkina-arvo romahtaa 40vuotiaana...No miten tämä vaikuttaa naisiin? -Se vaikuttaa siten, että se pakottaa naiset aktivoitumaan nettitreffeillä sen sijaan, että odotellaan vain perseellään miesten yhteydenottoja.. No kenellä nämä seksuaalisen markkina arvonsa menettäneet naiset sitten keskimäärin enimmäkseen viestejä laittelevat?
-No juurikin noille 50v miehille. Eli 50v miehiä lähestyy enimmäkseen naiset väliltä 40-60v ja silloin naiset ovatkin aktiivisimmillaan nettitreffeillä.
Alle 40v naisten ei tarvitse lähestyä netissä ketään, koska heitä lähestytään...Ei tää ole mitään rakettitiedettä.Olipas järkevä kommentti mieheltä!
Juuri noin se asianlaita on.
Itseään huijaavat nämä monet palstapojat, jotka kuvittelevat 50-v miesten olevan kuumaa kamaa 20-v naisten keskuudessa. - Nainen39vee
"Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.)"
Siis...hetkinen? :D :D :D""Älä laita sanoja suuhuni, se on aika lapsellista ja noloa. En kirjoittanut näin: "Jos naiset ovat haluttavimmillaan nuorina, niin sitten ovat miehetkin!" (vaikka ilmeisesti yrität väittää minun kirjoittaneeni niin.)"
Siis...hetkinen? :D :D :D "
Selvennys: mä en kirjoittele tuon tyylisiä perustelemattomia lauseita että "jos naiset ovat ... niin silloin ovat miehetkin!" enkä käytä argumenteissani huutomerkkejä. Etkä muutenkaan voi esittää toisen kirjoittajan suorana lainauksena tekstiä, jota hän ei ole kirjoittanut.
Mä en nyt oikein tajua, mikä sun pääväittämä on. Siis uskotko sä ihan vakavissasi, että 50-vuotias mies on maailman seksikkäin olento? Ja uskotko tosissasi, että miehet yleisesti ottaen ovat 50-vuotiaina paremman näköisiä kuin 30-vuotiaina? Kaljuineen, keskivartalolihavuuksineen, uurteineen, jne. - Nainen39vee
Wwuwuw kirjoitti:
"Siis...hetkinen? :D :D :D"
?
Ei tuo taas kerro mitään siitä että mies olisi komeimmillaan 50v, kaikkihan sen tajuaa että niin ei ole, jopa naulapää ite sen tietää."Ei munkaan mielestä ole mikään ihme, että viestit kerääntyvät viiskymppisten miesten osalta vain pienelle osalle. Etenkin Jenkeissä, jossa raha ratkaisee, niin moni 30 nainenkin on valmis huolimaan 50 vmiehen, jos tämä on varakas. Kas kun Jenkkilöissä ei ole sellaista tukea, päiväkoteineen ja vanhempainlomineen mitä Suomessa on. Suomessa nainen voi tehdä lapsen vaikka yksin ilman että samalla tipahtaisi köyhyysrajan alapuolelle."
Tämä on totta myös. Olisi kiinnostavaa, jos teki vastaavan tutkimuksen Suomessa. Jenkeissä tosiaan raha ratkaisee enemmän, ja jenkeissä myös yhteiskuntaluokkien erot ovat suuremmat. Kyllähän tuossa lehtijutussakin todettiin, että mies saa todennäköisemmin vastauksen vähemmän koulutetulta. Jenkeissä tarve sosiaaliseen nousuun on ihan toisenlainen kuin Suomessa. Suomessa voi ihan itse hakeutua opiskelemaan, mutta jenkeissä pitää ensin saada jostain rahat siihen opiskeluun. Ja toisaalta Suomessa pienituloisenkin elämä on ihan toisenlaista kuin jenkeissä, jossa saa painaa kolmea työtä eikä siltikään saa edes terveydenhuoltoa saati oikeaa asuntoa.
Hesarin artikkelin heikkous onkin juuri tuo, ettei analysoida tulosta vallitsevissa olosuhteissa. Kaikkea muutakaan jenkeissä yleispätevää ei voi yleistää Suomen kaltaiseen yhteiskuntaan. - Nainen39vee
CamelBoots kirjoitti:
Itse olen kyllä muista miehistä poiketen kanssasi samoilla linjoilla...Selitän asian:
Alle 40v naisten ei tarvitse lähestyä netissä ketään, koska heitä lähestytään...Ei tää ole mitään rakettitiedettä."Itse olen kyllä muista miehistä poiketen kanssasi samoilla linjoilla...Selitän asian:
Alle 40v naisten ei tarvitse lähestyä netissä ketään, koska heitä lähestytään...Ei tää ole mitään rakettitiedettä. "
Tähän minäkin voin kyllä uskoa. Suurimman osan kohdalla asia voi hyvinkin olla näin. Ja kun tuossa toisessa viestissä mietin amerikkalaisen yhteiskunnan vaikutusta, niin varmaan siellä tuo vielä korostuu. - Naisasialooser11
Kyllä tarvitsee. Naisen rusinoituminen alkaa viimeistään 25 ikävuoden jälkeen ja aloittaa vapaapudotuksen 30 ikävuoden jälkeen. 40v on jo pohjalla ilman pienintäkään seksuaaliarvoa.
- epepepepepep
Kyllä tarvitsee. Naisen rusinoituminen alkaa viimeistään 25 ikävuoden jälkeen ja aloittaa vapaapudotuksen 30 ikävuoden jälkeen. 40v on jo pohjalla ilman pienintäkään seksuaaliarvoa.
Minkä ikäinen olet itse? Se on tiedossa että olet lihava. 40v nainen on vielä aivan hyvännäköinen ja seksuaalisesti kiihottava kunhan on hyvässä kuosissa.
- Nainen39vee
Jaa. No onko sillä sitten mitään väliä, jos ei se kuitenkaan missään näy eikä mihinkään vaikuta? Ilmeisesti sitten miehet rusinoituvat samaa tahtia tai sitten he eivät huomaa tai tajua naisten rusinoitumista, koska aika hyvin kuitenkin näyttää flaksi käyvän just noilla mainitsemillasi 25-30 ikäisillä naisilla, monilla vielä 40-vuotiaanakin. ja jos naiset eivät itsekän asiaa huomaa, niin mitä väliä? Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan kuule sitä, niin kuuluuko siitä ääni? Jos ihmisen seksuaaliarvo katoaa, mutta kukaan (tai suurin osa) ei tajua sen kadonneen, niin onko se kadonnut?
- nyt42vuotiasM
Omat kokemukseni miehenä jonka taso ei ole juurikaan muuttunut, paitsi iän osalta.
Parikymppisenä saatavilla oli pari tosi epäsuosittua tyttöä, sellaisia jotka sivuutettiin nuorinakin.
Kolmekymppisenä saatavilla olisi ollut samat tytöt, mutta myös sellaisia vähän pyöreitä ja melko tavallisia perhettä haluavia 25-30v naisia.
Kolmevitosena saatavilla oli kaikki edelliset ikäisekseen tavallisen näköisiä ja normaalipainoisia eronneita ja yksinhuoltajia, ja lisäksi muutama vallan näpsäkkä nelikymppinen.
Nyt nelikymppisenä alan olemaan liian vanha ihan kaikille parikymppisille. Saatavilla olisi kaikki edelliset, myös ne 25-30v perhettä haluavat, plus enemmän näpsäköitä nelikymppisiä.
Sanoisin siis että paras ikä on toistaiseksi ollut 40, sitten 35. Tästä eteenpäin uskon että suunta on alaspäin. - Anonyymi
Siis...hetkinen? :D :D :Dvertaa naiseen,samanikäiseen,ja mieti,onko naisella vientiä!
- Anonyymi
CamelBoots kirjoitti:
Alle 40v naisten ei tarvitse lähestyä netissä ketään, koska heitä lähestytään...Ei tää ole mitään rakettitiedettä.Kyllä sanoit hyvin,siinä on totuus,hyvä kommentti! Miehet vaan jaksaa olla miehiä,ikä numeroita,mukava kun naiset deittailee kalsareissaan,ja haaveilee!
- Anonyymi
hmmhmm kirjoitti:
Olipas järkevä kommentti mieheltä!
Juuri noin se asianlaita on.
Itseään huijaavat nämä monet palstapojat, jotka kuvittelevat 50-v miesten olevan kuumaa kamaa 20-v naisten keskuudessa.Itse tykkään,deittailen 35v,naisia! Ovat jo aikuisia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sanoit hyvin,siinä on totuus,hyvä kommentti! Miehet vaan jaksaa olla miehiä,ikä numeroita,mukava kun naiset deittailee kalsareissaan,ja haaveilee!
parempi lopetella,naiset,vanhemmat laittelee ikäviä kommentteja,pitäs osata käyttäytyä!
En kuitenkaan laskisi tuon varaan, pitää muistaa että yksilöllisillä eroillakin on väliä kun kumppania haetaan. Kaikissa ikäryhmissä.
Mun on jotenkin vaikea nähdä 50-vuotiasta miestä näin 40 naisena parempana vaihtoehtona, kuin 30 miestä. Mitä tulee fyysisyyteen ihan jo jaksamisen, terveyden jne. valossa. Mutta jälleen joku 50 mies voi olla kiinnostavampi, kuin joku 30 mies. Ei iän takia, vaan sen mitä on ihmisenä.Rehellistä puhetta. Kyllä se nuoruus vaan kiinnostaa enemmän kuin ikä ja ylipaino, ei voi minkään.
Lisään täsmennyksen. Mitä tulee fyysisyyteen ihan jo jaksamisen, terveyden jne. valossa oletusarvoisesti, että 30 on oletettavasti paremmassa fyysisessä kunnossa kun tuo 50:nen. Mutta taaskin voi olla toisinkinpäin...yksilöllistähän sekin on kunnossa oleminen, jaksaminen. Fyysinen ja henkin pirteys.
Poliisinpoika kirjoitti:
Rehellistä puhetta. Kyllä se nuoruus vaan kiinnostaa enemmän kuin ikä ja ylipaino, ei voi minkään.
Heh,mä ajattelen tuossa niinkin omasta navastani lähtöisin. Että koen olevani vielä pirteä likka henkisesti ja fyysisesti, vähän hitaammin palaudun mitä kaksikymppisenä. Mutta sitäkin sitkeempi nyt mitä silloin. Tekemisen ja elämisen motivaatio on nyt korkeammalla mitä 20-vuotiaana.
Siksi vaikea ajatella äkkuseltään niiden 50 miesten perusteella jotka tiedän, että vaihtaisin 30 voimissaan olevan miehen niihin kehenkään.
Koska itsekin tykkään olla vielä sähäkkä jaksamaan arjen ja työn tuomia haasteita. Mut ilmanmuuta tuohon sisältyy se mutta...joku 50 mies voi ollakin sähäkkä ja fyysisesti ja hoksottimet kohallaan, sen jonkun 30 miehen ollessa jo ihan "loppuunajettu" ja kyvytön jaksamaan mitään.LadyZorro kirjoitti:
Heh,mä ajattelen tuossa niinkin omasta navastani lähtöisin. Että koen olevani vielä pirteä likka henkisesti ja fyysisesti, vähän hitaammin palaudun mitä kaksikymppisenä. Mutta sitäkin sitkeempi nyt mitä silloin. Tekemisen ja elämisen motivaatio on nyt korkeammalla mitä 20-vuotiaana.
Siksi vaikea ajatella äkkuseltään niiden 50 miesten perusteella jotka tiedän, että vaihtaisin 30 voimissaan olevan miehen niihin kehenkään.
Koska itsekin tykkään olla vielä sähäkkä jaksamaan arjen ja työn tuomia haasteita. Mut ilmanmuuta tuohon sisältyy se mutta...joku 50 mies voi ollakin sähäkkä ja fyysisesti ja hoksottimet kohallaan, sen jonkun 30 miehen ollessa jo ihan "loppuunajettu" ja kyvytön jaksamaan mitään.Ehkä urbaania legendaa,mutta nuorempi mies tuntuu pitävän minutkin " nuorekkaampana", ainakin henkisesti. Ulkonäkö nyt on mikä on..
LadyZorro kirjoitti:
Koska itsekin tykkään olla vielä sähäkkä jaksamaan arjen ja työn tuomia haasteita. Mut ilmanmuuta tuohon sisältyy se mutta...joku 50 mies voi ollakin sähäkkä ja fyysisesti ja hoksottimet kohallaan, sen jonkun 30 miehen ollessa jo ihan "loppuunajettu" ja kyvytön jaksamaan mitään.Jokainen katsoo asiaa omasta navastaan lähtöisin, ei se itseä vanhempi kumppani ole kenellekään ykköshakukriteeri. Mutkia voi tulla matkaan, mutta ne on mutkia.
Poliisinpoika kirjoitti:
Jokainen katsoo asiaa omasta navastaan lähtöisin, ei se itseä vanhempi kumppani ole kenellekään ykköshakukriteeri. Mutkia voi tulla matkaan, mutta ne on mutkia.
Hmmm, kysyin tuota mieheltä tuossa. Oliko ikä kriteerinä kun hait kumppania, että nuorempi olisko ollut mieluisempi.
Niin vastaus oli, ettei näillä näin pienillä ikäeroilla ole väliä. Mieluisempi nainen valkataan muun, kun iän takia. Ota siit selvää...LadyZorro kirjoitti:
Hmmm, kysyin tuota mieheltä tuossa. Oliko ikä kriteerinä kun hait kumppania, että nuorempi olisko ollut mieluisempi.
Niin vastaus oli, ettei näillä näin pienillä ikäeroilla ole väliä. Mieluisempi nainen valkataan muun, kun iän takia. Ota siit selvää...Tuskin kuitenkaan haki aktiivisesti vanhempaa, ellei ole ikäfetissi.
Poliisinpoika kirjoitti:
Tuskin kuitenkaan haki aktiivisesti vanhempaa, ellei ole ikäfetissi.
Ei hakenut, mitään kun tutustuttiin. Avoimin mielin. On sillä ollut itteänsä vanhempia naisia jo ennen muakin. Ei näin isolla ikäerolla, mutta vuosia silti.
Kihihihi tytsit ei kuulemma kiinnosta, ne on rasittavia. Ja naiset, jotka haahuilee päämäärättömästi minne tuuli sattuu viskaa...LadyZorro kirjoitti:
Ei hakenut, mitään kun tutustuttiin. Avoimin mielin. On sillä ollut itteänsä vanhempia naisia jo ennen muakin. Ei näin isolla ikäerolla, mutta vuosia silti.
Kihihihi tytsit ei kuulemma kiinnosta, ne on rasittavia. Ja naiset, jotka haahuilee päämäärättömästi minne tuuli sattuu viskaa...Eli miehelläsi on ikäfetissi.
Ei se ole kovin yleistä, mutta niitä on. Mulla oli joskus työkaveri jolla oli puoliso joka olisi ikänsä puolesta sopinut äidiksi tuolle miehelle, eikä tuo nainen ollut edes mikään "puuma" vaan ihan vanha nainen.
En tietenkään koskaan kysynyt mikä juju tuossa on, mutta kerran sitten kipattiin kuppia kunnolla ja silloin työkaveri avautui lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Selvisi että äitinsä oli ollut alkoholisti ja menehtyi tapaturmaisesti (ilman kenenkään myötävaikutusta) työkaverin ollessa teini.
Näin kyökkipsykologina olen pohtinut että asioilla mahtaa olla yhteys.Jos mä nyt lähtisin jostain käsittämättömästä syystä miestä metsästämään, niin en mä ainakaan itteeni vanhempaa hakisi. Laittaisin ikärajaksi 35-50. Miehethän kuoleekin paljon nuorempina..
Poliisinpoika kirjoitti:
Eli miehelläsi on ikäfetissi.
Ei se ole kovin yleistä, mutta niitä on. Mulla oli joskus työkaveri jolla oli puoliso joka olisi ikänsä puolesta sopinut äidiksi tuolle miehelle, eikä tuo nainen ollut edes mikään "puuma" vaan ihan vanha nainen.
En tietenkään koskaan kysynyt mikä juju tuossa on, mutta kerran sitten kipattiin kuppia kunnolla ja silloin työkaveri avautui lapsuudestaan ja nuoruudestaan. Selvisi että äitinsä oli ollut alkoholisti ja menehtyi tapaturmaisesti (ilman kenenkään myötävaikutusta) työkaverin ollessa teini.
Näin kyökkipsykologina olen pohtinut että asioilla mahtaa olla yhteys.Heh, sanoin hänelle äsken että sulla on kuulemma ikäfetissi, kun on vanhempi nainen tarttunut matkaan. Nuorempiakin ois varmaan ollut tarjolla. Hän naurahti ja sanoi, että olkoon sitten niin jos ei sitä toisin voi käsittää.
Hänellä on ollut myös itseä nuorempia tyttökavereita. En usko iän olevan se juttu. Mitä häntä tunnen ja olen puhunut joskus ennenkin asiasta, niin hänelle se ihminen on se mikä kiinnostaa, ei ikä. ☺️
Niin kun mullakin. Tykkäisin hänestä, vaikka meidän ikäero olis toisinpäinkin. Hän mua 9 vuitta vanhempi ja kuulemma sama hänellä. Tykkäisi minusta, vaikka ikäero olis toisinkinpäin.LadyZorro kirjoitti:
Heh, sanoin hänelle äsken että sulla on kuulemma ikäfetissi, kun on vanhempi nainen tarttunut matkaan. Nuorempiakin ois varmaan ollut tarjolla. Hän naurahti ja sanoi, että olkoon sitten niin jos ei sitä toisin voi käsittää.
Hänellä on ollut myös itseä nuorempia tyttökavereita. En usko iän olevan se juttu. Mitä häntä tunnen ja olen puhunut joskus ennenkin asiasta, niin hänelle se ihminen on se mikä kiinnostaa, ei ikä. ☺️
Niin kun mullakin. Tykkäisin hänestä, vaikka meidän ikäero olis toisinpäinkin. Hän mua 9 vuitta vanhempi ja kuulemma sama hänellä. Tykkäisi minusta, vaikka ikäero olis toisinkinpäin.Hänen äiti on myös vanhempi, kuin hänen isä. Ehkä lapsena jo oppinut ettei ikäero noin päin ole haudanvakavaa. ☺️
Ja hänen äitisuhde on hyvä. Ei mitään tuollaista, mitä työkamullasi.LadyZorro kirjoitti:
Heh, sanoin hänelle äsken että sulla on kuulemma ikäfetissi, kun on vanhempi nainen tarttunut matkaan. Nuorempiakin ois varmaan ollut tarjolla. Hän naurahti ja sanoi, että olkoon sitten niin jos ei sitä toisin voi käsittää.
Niin kun mullakin. Tykkäisin hänestä, vaikka meidän ikäero olis toisinpäinkin. Hän mua 9 vuitta vanhempi ja kuulemma sama hänellä. Tykkäisi minusta, vaikka ikäero olis toisinkinpäin.Olen joskus ennenkin sanonut että juttujen epäloogisuus antaa vaikutelman trollaamisesta.
Ensin sanoit että miehelläsi on ollut ennenkin vanhempia naisia eikä tytsyt kiinnosta.
Nyt kerrot että hänellä on ollut nuorempiakin naisia ja nuoruus ei olekaan este. Vähän harkintaa juttuihin niin uskottavuus kohenee.Wwuwuw kirjoitti:
Jos mä nyt lähtisin jostain käsittämättömästä syystä miestä metsästämään, niin en mä ainakaan itteeni vanhempaa hakisi. Laittaisin ikärajaksi 35-50. Miehethän kuoleekin paljon nuorempina..
Mulla aika sama ikähaarukka, jos jostain syystä sekoisin vielä kuvittelemaan, että mies olis oltava "vanhan" jälkeen.
Mut jos ajatuksella leikitään, niin 30-50 sillä akselilla. ☺️Wwuwuw kirjoitti:
Jos mä nyt lähtisin jostain käsittämättömästä syystä miestä metsästämään, niin en mä ainakaan itteeni vanhempaa hakisi. Laittaisin ikärajaksi 35-50. Miehethän kuoleekin paljon nuorempina..
Aika vähänlaisesti olisi varmaan yhteydenottoja alta nelikymppisiltä miehiltä.
Poliisinpoika kirjoitti:
Olen joskus ennenkin sanonut että juttujen epäloogisuus antaa vaikutelman trollaamisesta.
Ensin sanoit että miehelläsi on ollut ennenkin vanhempia naisia eikä tytsyt kiinnosta.
Nyt kerrot että hänellä on ollut nuorempiakin naisia ja nuoruus ei olekaan este. Vähän harkintaa juttuihin niin uskottavuus kohenee.Niin tytsyt ei kiinnosta, se on koettu niin. Mutta pitäisi huomioida ettei kihikihi tarkoita kaikkia nuoria naisia, vain niitä kihikih tyyppisiä, mitä nähtävästi on onnistunut löytämään? Tai tulevaisuudesta epävarmoja nuoria naisia, joille ei ole ollut selvää mitä ne haluaa.
Niinpä olen päätellyt, että " juoksunsa juossut" vanhempi on potentiaalinen vaihtoehto ja siksi haarukka on venynyt...mun mutu.LadyZorro kirjoitti:
Niin tytsyt ei kiinnosta, se on koettu niin. Mutta pitäisi huomioida ettei kihikihi tarkoita kaikkia nuoria naisia, vain niitä kihikih tyyppisiä, mitä nähtävästi on onnistunut löytämään? Tai tulevaisuudesta epävarmoja nuoria naisia, joille ei ole ollut selvää mitä ne haluaa.
Niinpä olen päätellyt, että " juoksunsa juossut" vanhempi on potentiaalinen vaihtoehto ja siksi haarukka on venynyt...mun mutu.Mä välillä unohdan, että kaikki ei ole lukenut näitä jo kerrottuja juttuja. Että pitöis kertoa koko tarina seikkaperäusesti aina uudelleen, siksi jää joskus suppealle kerronnalle.
LadyZorro kirjoitti:
Mä välillä unohdan, että kaikki ei ole lukenut näitä jo kerrottuja juttuja. Että pitöis kertoa koko tarina seikkaperäusesti aina uudelleen, siksi jää joskus suppealle kerronnalle.
Ois ehkä pitänyt kertoa ja nyt kerron, että on ollut siis nuorempia ja vanhempia naisia. Olen ennenkin täällä kertonut, mutta en varmaan juuri sinulle. Human mistake...
LadyZorro kirjoitti:
Niin tytsyt ei kiinnosta, se on koettu niin. Mutta pitäisi huomioida ettei kihikihi tarkoita kaikkia nuoria naisia, vain niitä kihikih tyyppisiä, mitä nähtävästi on onnistunut löytämään? Tai tulevaisuudesta epävarmoja nuoria naisia, joille ei ole ollut selvää mitä ne haluaa.
Niinpä olen päätellyt, että " juoksunsa juossut" vanhempi on potentiaalinen vaihtoehto ja siksi haarukka on venynyt...mun mutu.Valitettavasti juoksujaan ei voi juosta, ihan yhtä pöhlöä olisi ajatella että nälän voi syödä pois.
Nuorempien miesten ja vanhemoien naisten suhteita on ollut maailman sivu, ei se mikään täysin uusi ilmiö ole. Kyllä minäkin olen niitä nähnyt monia, ne vain tuppaavat loppumaan kun naisesta loppuu seksuaalinen hehku. Sama tapahtunee myös vanhemmpien miesten ja nuorempien naisten suhteissa.Poliisinpoika kirjoitti:
Empä usko, nykyään tuntuu vanhemmat naiset kiinnostavan. Se tulisko elämän mittaista lovestorya on se ehkei, mutta muuten ihan varmasti löytyy kiinnostuneita Wuuwillekin.
Poliisinpoika kirjoitti:
Valitettavasti juoksujaan ei voi juosta, ihan yhtä pöhlöä olisi ajatella että nälän voi syödä pois.
Nuorempien miesten ja vanhemoien naisten suhteita on ollut maailman sivu, ei se mikään täysin uusi ilmiö ole. Kyllä minäkin olen niitä nähnyt monia, ne vain tuppaavat loppumaan kun naisesta loppuu seksuaalinen hehku. Sama tapahtunee myös vanhemmpien miesten ja nuorempien naisten suhteissa.Nojoo juoksut juostu tarkoittaa minusta sitä, että on halukas vakiintumaan ja ettei oo aina ulapalla...tietää mitä tahtoo ja toisenkin on helpompi pysyä silloin kärryillä missä mennään. Eikä jänskätä mitähän seuraavaks...
Poliisinpoika kirjoitti:
Ja nekin harvat varmaan tulis miehiltä, jotka ei mua ulkoisesti viehättäis..
LadyZorro kirjoitti:
Empä usko, nykyään tuntuu vanhemmat naiset kiinnostavan. Se tulisko elämän mittaista lovestorya on se ehkei, mutta muuten ihan varmasti löytyy kiinnostuneita Wuuwillekin.
Vain ikäfetissi ajaa naisen ja miehen etsimään vanhempaa kumppania, ja tuo ikäfetissi ei ole kovinkaan yleistä.
LadyZorro kirjoitti:
Nojoo juoksut juostu tarkoittaa minusta sitä, että on halukas vakiintumaan ja ettei oo aina ulapalla...tietää mitä tahtoo ja toisenkin on helpompi pysyä silloin kärryillä missä mennään. Eikä jänskätä mitähän seuraavaks...
Kyllähän se nälkäkin hetken pysyy loitolla, mutta kyllä se palaa.
Poliisinpoika kirjoitti:
Vain ikäfetissi ajaa naisen ja miehen etsimään vanhempaa kumppania, ja tuo ikäfetissi ei ole kovinkaan yleistä.
Jos vasiten etsii vanhempaa, ehkä. Jos ihastuu toiseen tietämättä ikää ja tuntee vetoa iästä huolimattakin, se einole fetissiä. Se on ihmisestä tykkäämistä semmosenaan..ikineen päivineen. Iästä huolimatta.
Wwuwuw kirjoitti:
Varmasti suurin syy tähyillä itseä vanhempia miehiä ja naisia on se että omassa ikäluokassa ei ole kysyntää.
Poliisinpoika kirjoitti:
Kyllähän se nälkäkin hetken pysyy loitolla, mutta kyllä se palaa.
Nälkä, muttei nuoruuden epävarmuus tulevasta kyllä palaa. En usko. Asiat vaan selkenee ikääntyessä ja ottaa asemansa, haaveilusta huolimatta.
Myös se selkiintyy tahtooko olla parisuhteessa vai ei. Tahtooko tuon kumppaniksi vai ei...emmä ainakaan hötkyile. En kyllä nuorenakaan pahasti, mutta oli enemmän avoimia kysymyksiä. Kyllä mä olen silti aina tiennyt, että haluan kestävän parisuhteen ja kumppaniksi miehen. Ammatin ja työpaikan.
Nykyisin sillä työpaikalla ei olis väliä, kun olis vaan rahaa ilman työtä. 😂LadyZorro kirjoitti:
Jos vasiten etsii vanhempaa, ehkä. Jos ihastuu toiseen tietämättä ikää ja tuntee vetoa iästä huolimattakin, se einole fetissiä. Se on ihmisestä tykkäämistä semmosenaan..ikineen päivineen. Iästä huolimatta.
Itse asiassa vanhemman ihmisen ulkonäöstä viehättyminen on ikäfetissiä puhtaimmillaan, se on sitä ydintä.
Siinä ihminen tiedostaa toisen olevan itseään vanhempi ja saa siitä kiksejä.LadyZorro kirjoitti:
Nälkä, muttei nuoruuden epävarmuus tulevasta kyllä palaa. En usko. Asiat vaan selkenee ikääntyessä ja ottaa asemansa, haaveilusta huolimatta.
Myös se selkiintyy tahtooko olla parisuhteessa vai ei. Tahtooko tuon kumppaniksi vai ei...emmä ainakaan hötkyile. En kyllä nuorenakaan pahasti, mutta oli enemmän avoimia kysymyksiä. Kyllä mä olen silti aina tiennyt, että haluan kestävän parisuhteen ja kumppaniksi miehen. Ammatin ja työpaikan.
Nykyisin sillä työpaikalla ei olis väliä, kun olis vaan rahaa ilman työtä. 😂Siis nuo tavoitteet on saavutettu, mutta vielä se Espanja on valloittamatta. ☺️
Poliisinpoika kirjoitti:
Itse asiassa vanhemman ihmisen ulkonäöstä viehättyminen on ikäfetissiä puhtaimmillaan, se on sitä ydintä.
Siinä ihminen tiedostaa toisen olevan itseään vanhempi ja saa siitä kiksejä.Mjaa, riippuu varmaan minkä ikäisestä ja näköisestä vanhemmasta puhutaan. Mä olin ihan nätti vielä 33-34-vuotiaana. Kimmoisa iho ja eloisa likka. 🤣
LadyZorro kirjoitti:
Nykyisin sillä työpaikalla ei olis väliä, kun olis vaan rahaa ilman työtä. 😂Pointti oli se, että seksuaalisuus ei katoa, ja kumppani voi joskus alkaa näyttämään vähemmän seksuaalisesti houkuttelevalta. Sitä tapahtuu molemmille sukupuolille.
LadyZorro kirjoitti:
Mjaa, riippuu varmaan minkä ikäisestä ja näköisestä vanhemmasta puhutaan. Mä olin ihan nätti vielä 33-34-vuotiaana. Kimmoisa iho ja eloisa likka. 🤣
Jos sun miehesi on vaikka kymmenen vuotta nuorempi (näin muistelen), niin hän voi joskus huomata että sussa ei ole enää sitä seksuaalista hehkua johon hän tykästyi.
Ikäfetissi ei ole ihan puhdasta rakkautta, se on seksuaalista viehättymistä. Jossakin vaiheessa lumous voi haihtua.LadyZorro kirjoitti:
Mjaa, riippuu varmaan minkä ikäisestä ja näköisestä vanhemmasta puhutaan. Mä olin ihan nätti vielä 33-34-vuotiaana. Kimmoisa iho ja eloisa likka. 🤣
Makuasioitahan nuo on. Kuka mistäkin tykkää. Nyt olis taas lörpötelty ummet ja lammet, velvollisuudet kutsuu...
Mut niin vanhemmiten suhteet muuttuu ystävyyssuhteiksi fyysisellä tasolla aikalailla, jos potenssi hiipuu ja sahara valtaa emättimen. Ei se huono ole se ystävyyskään rakastetun kanssa, päinvastoin. Oma rakas on muutenkin bestis. ☺️
https://youtu.be/qgPDr296_0s
Tässä empaattisten ihmisten musiikkia. 😊Poliisinpoika kirjoitti:
Jos sun miehesi on vaikka kymmenen vuotta nuorempi (näin muistelen), niin hän voi joskus huomata että sussa ei ole enää sitä seksuaalista hehkua johon hän tykästyi.
Ikäfetissi ei ole ihan puhdasta rakkautta, se on seksuaalista viehättymistä. Jossakin vaiheessa lumous voi haihtua.Ikäeroa on 8 vuotta 8 kk ja 8 päivää. 😊
No just puhuttiin, et kun multa hampaat lähtee...murenee suuhun happojen takia. Niin on taas yksi uusi " asento" ja tulokulma lisää, kun ei ole hampaa tiellä. Moikka!😃LadyZorro kirjoitti:
Ikäeroa on 8 vuotta 8 kk ja 8 päivää. 😊
No just puhuttiin, et kun multa hampaat lähtee...murenee suuhun happojen takia. Niin on taas yksi uusi " asento" ja tulokulma lisää, kun ei ole hampaa tiellä. Moikka!😃Moikka moi.
- Terveisinreiska
”Mun on jotenkin vaikea nähdä 50-vuotiasta miestä näin 40 naisena parempana vaihtoehtona, kuin 30 miestä”
Oikein! Ihmisen ei pidä itseään kiduttaman sillä että ottaa jonkun 50v. romun vaivakseen ;) Wwuwuw kirjoitti:
Tosin..mistä sitä tietää, ei ole kokemusta nettideittailusta ja tuskin tulee olemaankaan..
"naisilla oli tämän aineiston perusteella enemmän valinnanvaraa ja naiset saivat jatkuvasti keskimäärin enemmän viestejä kuin miehet. "
Mulla on kuitenkin oletus, että miehet laittaisivat hakukriteereissä yläikärajakseen oman ikänsä? Eli ne olisi miehet jotka yrittävät jatkuvasti itseään parempia, noin tasomielessä..täällä kuitenkin ulistaan jatkuvasti että vain naiset yrittäisivät itseään parempia..- Nainen39vee
Wwuwuw kirjoitti:
"Jos mä nyt lähtisin jostain käsittämättömästä syystä miestä metsästämään, niin en mä ainakaan itteeni vanhempaa hakisi. Laittaisin ikärajaksi 35-50. Miehethän kuoleekin paljon nuorempina.. "
Sama juttu. Jos nyt etsisin jotain ja jos ajattelisin, että se joku voi olla mieskin, laittaisin miesten kohdalla ikähaitariksi luultavasti jonkun sellaisen, että voi olla 6-7 vuotta nuorempi tai 5 vuotta vanhempi ja siltä väliltä, mutta naisten kohdalla olisin valmis hyväksymään hiukan isomman ikäeron molempiin suuntiin. - Naisasialooser11
Wwuwuw kirjoitti:
Mutta et saisi 35v pojankloppia sen enempää kuin 50v komistustakaan. Sinulle sopiva olisi ehkä 80v mies.
Miehiä ei kiinnosta oman ikäiset saati vanhemmat haaskat vaan reiluisti nuoremmat naiset. Kaverini on 52v ja häntä kiinnostaa alle 25v naiset ja sellaisia hän myös saa. - Nainen39vee
Mutta et saisi 35v pojankloppia sen enempää kuin 50v komistustakaan. Sinulle sopiva olisi ehkä 80v mies.
Miehiä ei kiinnosta oman ikäiset saati vanhemmat haaskat vaan reiluisti nuoremmat naiset. Kaverini on 52v ja häntä kiinnostaa alle 25v naiset ja sellaisia hän myös saa.Kaverisi on sitten joko joku poikkeustapaus, valehtelija tai mielikuvitusolento. Normaalisti alle 25-vuotiaat naiset eivät kyllä ole kiinostuneita 52-vuotiaasta.
Aina (varsinkin keskustelupalstalla) jokainen voi ottaa esimerkiksi, tai tarvittaessa keksiä, jonkun anonyymin kaverin tai tutun, joka sopii omaan agendaan. Tilastot puhuvat kuitenkin toista. Tilastollisesti pääsääntöisesti kumppani löytyy suunnilleen omasta ikäluokasta, toki sitten aikuisiällä oman ikäluokan rajat vähän väljentyvät. Ja aina jotain yksittäisiä poikkeuksia voi löytyä suuntaan tai toiseen. mutta heidän perusteellaan ei voi yleistää koko väestöön. Päätään hakkaa seinään se 50-vuotias, joka etsii kumppania parikymppisistä. - tottttako
Eli jokainen 30v mies on fyysisesti ja terveydellisesti paremmassa kunnossa kuin 50v mies?
- wippis
Wwuwuw kirjoitti:
Tosin..mistä sitä tietää, ei ole kokemusta nettideittailusta ja tuskin tulee olemaankaan..
"naisilla oli tämän aineiston perusteella enemmän valinnanvaraa ja naiset saivat jatkuvasti keskimäärin enemmän viestejä kuin miehet. "
Mulla on kuitenkin oletus, että miehet laittaisivat hakukriteereissä yläikärajakseen oman ikänsä? Eli ne olisi miehet jotka yrittävät jatkuvasti itseään parempia, noin tasomielessä..täällä kuitenkin ulistaan jatkuvasti että vain naiset yrittäisivät itseään parempia..Yläikäraja siksi jos ehdoton olettamus on että senjasen ikäinen ei ole enää kiinnostunut seksistä yms.
- Nainen39vee
tottttako kirjoitti:
Eli jokainen 30v mies on fyysisesti ja terveydellisesti paremmassa kunnossa kuin 50v mies?
"Eli jokainen 30v mies on fyysisesti ja terveydellisesti paremmassa kunnossa kuin 50v mies? "
Ei tietenkään. Kyllähän jotkut ovat rapakuntoisia jo 15-vuotiaina. Puhuttiin siitä, miten asiat yleisesti on. Ja jos ihmisen omaa elämänkaarta miettii, niin todennäköisesti melkein jokainen on paremmassa kunnossa fyysisesti ja terveydellisesti 30-vuotiaana kuin 50-vuotiaana. Tähän on tietysti aina poikkeuksia - jos on 30-vuotiaana 200-kiloinen, mutta sitten laihduttaa ja alkaa liikkua, voi omalla kohdalla käydä niin, että nokin 50-vuotiaana kaikin puolin paremmassa kuosissa mitä oli 30-vuotiaana. Mutta se ei silti tarkoita, että tämäkään 50-vuotias olisi niiden muiden 30-vuotiaiden mielestä se kaikkein kiinnostavin vaihtoehto - kyllä ne hyvässä kuosissa olevat 30-vuotiaat ovat yleensä silti paremmassa kuosissa. - fdsfsdfsd
tottttako kirjoitti:
Yleisesti ottaen.. poikkeuksia on, sama asia kuin se että miehet yleistää täällä naisista.
Poliisinpoika kirjoitti:
Pointti oli se, että seksuaalisuus ei katoa, ja kumppani voi joskus alkaa näyttämään vähemmän seksuaalisesti houkuttelevalta. Sitä tapahtuu molemmille sukupuolille.
Joo, mä en kyllä usko että tuosta miehestä mitenkään saa niin vastenmielistä uljoisesti, ettenkö haluisi häntä kaikin tavoin.
Miehen puolesta paha sanoa, aika näyttää. ☺️- 43-Sinkkumies
Miehiä ei kiinnosta oman ikäiset saati vanhemmat haaskat vaan reiluisti nuoremmat naiset. Kaverini on 52v ja häntä kiinnostaa alle 25v naiset ja sellaisia hän myös saa.Minua kiinnostaa omanikäiseni naiset. Olen 43 joten sellainen 40 v nainen minulle sopiva.
- Pillujen--asiantuntija
Siinäpä hyvä tutkimus. Rumat ätmit ei saa minkäänlaisia matcheja rumiltakaan naisilta. Se jo tiedettiin palstalla ilman tutkimustakaan. Rumat naiset haluaa top 10 miehen ja sen takia suomesa on satoja tuhansia neitsyt miehiä jotka eivät saa naisia koskaan. Ei ihme kun llasten sytyvyys laskenut roimasti kun rumat miehet ei kelpaa samantasoisile rumille naisille. Rumia naisia on enemmän kun kauniita naisia kuitenkin.
- Nainen39vee
Tää oli jenkkiläinen tutkimus, eli lähinnä tämä kertoo amerikkalaisten miesten matcheista.
- Pillujen--asiantuntija
Taitaa olla niin että nainen haluaa vanhan rikkaan miehen. Easwood on vanha käppänä jolla ei seiso enää
https://imgix.ranker.com/user_node_img/22/424228/original/alec-baldwin-photo-u110?w=650&q=50&fm=jpg&fit=crop&crop=faces
https://imgix.ranker.com/user_node_img/105/2097683/original/steve-martin-photo-u41?w=650&q=60&fm=jpg&fit=crop&crop=faces
https://imgix.ranker.com/user_node_img/38/747318/original/clint-eastwood-photo-u98?w=650&q=60&fm=jpg&fit=crop&crop=faces- golddiggerit
Ne joille materia on kovin tärkeää, TYYTYVÄT siihen vanhaan rikkaaseen mieheen, koska nuorilla harvoin on vielä omaisuuta kertynyt kovin mahdottomasti. Ja onhan siinä joidenkin kohdalla sitten sen perinnön saannin odotuskin taustalla, että vanhan huolii.
Heh, hauskaa että ketjussa naiset hirveästi kiinnittää huomiota seksuaaliseen kykynevyyteen vaikka kyllähän ihmisen haluttavuus kokonaisuudessaan on paljon muutakin kuin pelkät panemiset, 2000-luvun naisille ne tuntuvat kuitenkin olevan se tärkeä juttu parisuhteessa. Missä ovat tunteet, toisesta välittäminen jne? ei niillä varmaan ole mitään väliä 2000-luvun naiselle kunhan vaan seisoo jatkuvasti ja on isompi, jämäkämpi ja kaikin tavoin parempi kuin naisen kahdellasadalla menneellä panolla. Miehet taas siksi varsinkin arvostavat nuoria naisia kun niille ei tarvitse esittää ja olla niin olevinaan, ei tarvitse panomiehenäkään olla maakunnan paras, riittää kun on paras sille naiselle ja se on helppoa jos nainen ei ole ehtinyt pilaamaan itseään panorinkerlöimällä ympäriinsä.
Wwuwuw kirjoitti:
Mikäs parisuhde se semmoinen on, jos miehellä ei edes seiso?
Kyllä useimmilla miehillä kuitenkin seisoo, se huvittaa kun kurpat tekee oletetusta seisomattomuudesta niin ison numeron. samat kurpat tuomitsisi oikopäätä tunteettomana paskiaisena miehen joka jättäisi rintasyöpään sairastuneen vaimonsa siksi kun sillä ei ole enää rintoja.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä useimmilla miehillä kuitenkin seisoo, se huvittaa kun kurpat tekee oletetusta seisomattomuudesta niin ison numeron. samat kurpat tuomitsisi oikopäätä tunteettomana paskiaisena miehen joka jättäisi rintasyöpään sairastuneen vaimonsa siksi kun sillä ei ole enää rintoja.
Moni mieshän on sanonut että jos parisuhteessa ei ole seksiä, niin se ei ole parisuhde lainkaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Moni mieshän on sanonut että jos parisuhteessa ei ole seksiä, niin se ei ole parisuhde lainkaan.
Moni mies ei ole kaikki miehet vastaavasti siinä määrin kuin moni nainen ovat kaikki naiset :D
- Nainen39vee
"Heh, hauskaa että ketjussa naiset hirveästi kiinnittää huomiota seksuaaliseen kykynevyyteen vaikka kyllähän ihmisen haluttavuus kokonaisuudessaan on paljon muutakin kuin pelkät panemiset, 2000-luvun naisille ne tuntuvat kuitenkin olevan se tärkeä juttu parisuhteessa. Missä ovat tunteet, toisesta välittäminen jne? ei niillä varmaan ole mitään väliä 2000-luvun naiselle kunhan vaan seisoo jatkuvasti ja on isompi, jämäkämpi ja kaikin tavoin parempi kuin naisen kahdellasadalla menneellä panolla. Miehet taas siksi varsinkin arvostavat nuoria naisia kun niille ei tarvitse esittää ja olla niin olevinaan, ei tarvitse panomiehenäkään olla maakunnan paras, riittää kun on paras sille naiselle ja se on helppoa jos nainen ei ole ehtinyt pilaamaan itseään panorinkerlöimällä ympäriinsä. "
Ai että nuoren naisen kanssa saa olla oma itsensä eikä tarvi esittää mitään? Salli mun nauraa. Jos tosissasi kuvittelet, että parikymppiselle naiselle riittää vain se, että joku mörökölli on siinä vieressä, niin väärässä olet. Itse asiassa juuri teini-iässähän ihmisillä voi olla jotain ihan epärealistisia haavekuvia, joten voi olla, että ne odotukset ovat toisella tapaa isot. Eikä se niin mene, että jos ei paremmasta tiedä, tyytyy vaikka huonompaankin seksiin ja oppii nauttimaan siitä. Jos seksi ei toimi tai on huonoa, niin joko juttuun kyllästytään tai sitten täysin kokemattomana kuvitellaan, että se paljon mainostettu seksi on sellaista tylsää, ja tulkitaan ettei itse vaan tykkää seksistä. Mutta eihän sitä silloin halua harrastaa.
Tunteet ja toisesta välittäminen ovat tärkeitä. Mutta seksittömässä suhteessa niistä syntyy ystävyys. Kyllä suurin osa haluaa, että parisuhteessa on seksiä. Arvokas ihmissuhde se ystävyyskin toki on, mutta harva lähtee deittipalstalta hakemaan kumppanikseen nimenomaan kaveria. Deittipalstalta toivotaan kyllä ihmistä, jonka kanssa sekä seksi että tunteet toimivat. Ja eipä kokemattomallekaan naiselle seksi, jossa toisella ei seiso tai seisoo aina tosi hankalasti ja kovan yrittämisen jälkeen, ole sellaista, josta kukaan ajattelisi, että se on "parasta hänelle". Luultavasti se nuori nainen turhautuisi vieläpä nopeammin kuin muut. - Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
"Kyllä useimmilla miehillä kuitenkin seisoo, se huvittaa kun kurpat tekee oletetusta seisomattomuudesta niin ison numeron. samat kurpat tuomitsisi oikopäätä tunteettomana paskiaisena miehen joka jättäisi rintasyöpään sairastuneen vaimonsa siksi kun sillä ei ole enää rintoja. "
Kyllä minä pitäisin outona sitäkin, jos pitkä, vuosikymmenien suhde päättyisi potenssiongelmiin, koska kyllähän seksi muutakin on kuin yhdyntää. Pitkä suhde, jo muodostunut ihmissuhde, on vähän eri asia kuin se, että deittipalstalla etsitään uutta kumppania, mistä tässä nyt oli kysymys. Joten jos jollekin miehelle rinnat (tai vaikka isot rinnat) on kynnyskysymys, niin kyllä minusta on ihan ok, että etsii sitten sieltä deittipalstalta sellaista naista, jonka kohdalla tämä toive toteutuu. Ja lähtökohtaisesti pitäisin outona, jos pitkä suhde päättyisi mihinkään fyysiseen sairauteen, liittyi se sitten rintaan tai vaikka kilpirauhaseen. Nainen39vee kirjoitti:
"Heh, hauskaa että ketjussa naiset hirveästi kiinnittää huomiota seksuaaliseen kykynevyyteen vaikka kyllähän ihmisen haluttavuus kokonaisuudessaan on paljon muutakin kuin pelkät panemiset, 2000-luvun naisille ne tuntuvat kuitenkin olevan se tärkeä juttu parisuhteessa. Missä ovat tunteet, toisesta välittäminen jne? ei niillä varmaan ole mitään väliä 2000-luvun naiselle kunhan vaan seisoo jatkuvasti ja on isompi, jämäkämpi ja kaikin tavoin parempi kuin naisen kahdellasadalla menneellä panolla. Miehet taas siksi varsinkin arvostavat nuoria naisia kun niille ei tarvitse esittää ja olla niin olevinaan, ei tarvitse panomiehenäkään olla maakunnan paras, riittää kun on paras sille naiselle ja se on helppoa jos nainen ei ole ehtinyt pilaamaan itseään panorinkerlöimällä ympäriinsä. "
Ai että nuoren naisen kanssa saa olla oma itsensä eikä tarvi esittää mitään? Salli mun nauraa. Jos tosissasi kuvittelet, että parikymppiselle naiselle riittää vain se, että joku mörökölli on siinä vieressä, niin väärässä olet. Itse asiassa juuri teini-iässähän ihmisillä voi olla jotain ihan epärealistisia haavekuvia, joten voi olla, että ne odotukset ovat toisella tapaa isot. Eikä se niin mene, että jos ei paremmasta tiedä, tyytyy vaikka huonompaankin seksiin ja oppii nauttimaan siitä. Jos seksi ei toimi tai on huonoa, niin joko juttuun kyllästytään tai sitten täysin kokemattomana kuvitellaan, että se paljon mainostettu seksi on sellaista tylsää, ja tulkitaan ettei itse vaan tykkää seksistä. Mutta eihän sitä silloin halua harrastaa.
Tunteet ja toisesta välittäminen ovat tärkeitä. Mutta seksittömässä suhteessa niistä syntyy ystävyys. Kyllä suurin osa haluaa, että parisuhteessa on seksiä. Arvokas ihmissuhde se ystävyyskin toki on, mutta harva lähtee deittipalstalta hakemaan kumppanikseen nimenomaan kaveria. Deittipalstalta toivotaan kyllä ihmistä, jonka kanssa sekä seksi että tunteet toimivat. Ja eipä kokemattomallekaan naiselle seksi, jossa toisella ei seiso tai seisoo aina tosi hankalasti ja kovan yrittämisen jälkeen, ole sellaista, josta kukaan ajattelisi, että se on "parasta hänelle". Luultavasti se nuori nainen turhautuisi vieläpä nopeammin kuin muut.Kovastipa tuntuu sullakin ottavan luonnon päälle se että mitä puhtaampi sekä sielullisesti että fyysisesti nainen on sitä haluttavampi myös on. Miehille ei sillä tavalla ole mierkitystä naisen seksitaidoilla että tarvitsisi olla kokenut, kaiken tarpeellisen kyllä oppii ja voi keskenään opetella. Sullekinhan on tainnut jo kokeneisuutesi myötä käydä niin ettei mikään oikein enää riitä, ne sadomasosympatiat. Sunkin pitää vissiin saada jotain extraa kaikenlaisten perverssien alistamisleikkien kautta kun ei tavallinen tylsä seksi riitä. Jollekin vähemmän kokeneelle naiselle voi riittää mainiosti, läheisyys ja hellyys olla se juttu joka pitää yhdessä eikä henkisen väkivallan harjoittamisleikit.
- erilaisia
Harmaaritari kirjoitti:
Kovastipa tuntuu sullakin ottavan luonnon päälle se että mitä puhtaampi sekä sielullisesti että fyysisesti nainen on sitä haluttavampi myös on. Miehille ei sillä tavalla ole mierkitystä naisen seksitaidoilla että tarvitsisi olla kokenut, kaiken tarpeellisen kyllä oppii ja voi keskenään opetella. Sullekinhan on tainnut jo kokeneisuutesi myötä käydä niin ettei mikään oikein enää riitä, ne sadomasosympatiat. Sunkin pitää vissiin saada jotain extraa kaikenlaisten perverssien alistamisleikkien kautta kun ei tavallinen tylsä seksi riitä. Jollekin vähemmän kokeneelle naiselle voi riittää mainiosti, läheisyys ja hellyys olla se juttu joka pitää yhdessä eikä henkisen väkivallan harjoittamisleikit.
Ei se välttämättä kokemuksen määrää katso haluaako seksiltä vähän jännittävyyttä. Olen itse näitä vähemmän kokeneita ja silti kiinnostaisi "extrat".
Harmaaritari kirjoitti:
Kovastipa tuntuu sullakin ottavan luonnon päälle se että mitä puhtaampi sekä sielullisesti että fyysisesti nainen on sitä haluttavampi myös on. Miehille ei sillä tavalla ole mierkitystä naisen seksitaidoilla että tarvitsisi olla kokenut, kaiken tarpeellisen kyllä oppii ja voi keskenään opetella. Sullekinhan on tainnut jo kokeneisuutesi myötä käydä niin ettei mikään oikein enää riitä, ne sadomasosympatiat. Sunkin pitää vissiin saada jotain extraa kaikenlaisten perverssien alistamisleikkien kautta kun ei tavallinen tylsä seksi riitä. Jollekin vähemmän kokeneelle naiselle voi riittää mainiosti, läheisyys ja hellyys olla se juttu joka pitää yhdessä eikä henkisen väkivallan harjoittamisleikit.
Ja sä olet sitten itse onnistunut pysymään puhtoisena neitsytsetänä?
erilaisia kirjoitti:
Ei se välttämättä kokemuksen määrää katso haluaako seksiltä vähän jännittävyyttä. Olen itse näitä vähemmän kokeneita ja silti kiinnostaisi "extrat".
Mä epäilen että asia on pikemmin päinvastoin.. Kyllähän se lintsin vuoristoratakin houkuttaa enemmän semmosia, jotka ei siellä ole ikinä käyneet.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä epäilen että asia on pikemmin päinvastoin.. Kyllähän se lintsin vuoristoratakin houkuttaa enemmän semmosia, jotka ei siellä ole ikinä käyneet.
Tai eihän se sitten houkuttaisi, jos ei koko vuoristoradasta olisi ikinä kuullutkaan..
Vaan kukapa ei nykyään seksistä tietäisi ja pornoa olisi nähnyt? Onko pornomiehet isoine munineen ja puolen tunnin seisokkeineen parempi vertailukohde kuin tavismiehet?- Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
"Kovastipa tuntuu sullakin ottavan luonnon päälle se että mitä puhtaampi sekä sielullisesti että fyysisesti nainen on sitä haluttavampi myös on. Miehille ei sillä tavalla ole mierkitystä naisen seksitaidoilla että tarvitsisi olla kokenut, kaiken tarpeellisen kyllä oppii ja voi keskenään opetella. Sullekinhan on tainnut jo kokeneisuutesi myötä käydä niin ettei mikään oikein enää riitä, ne sadomasosympatiat. Sunkin pitää vissiin saada jotain extraa kaikenlaisten perverssien alistamisleikkien kautta kun ei tavallinen tylsä seksi riitä. Jollekin vähemmän kokeneelle naiselle voi riittää mainiosti, läheisyys ja hellyys olla se juttu joka pitää yhdessä eikä henkisen väkivallan harjoittamisleikit. "
Ai että oikein "kokeneisuuden myötä" :D Itse asiassa elämän myötä sitä kokemusta tulee todella monesta asiasta (ihan jo omien lasten saaminen on tällainen kokemus), mutta eivät ne vie viehätystä ja kipinää muista - tosin jotkut asiat voivat asettua uudenlaiseen tärkeysjärjestykseen. Sulla nyt tuntuu olevan vaan niin seksikeskeinen mielikuvitus ja häiriintynyt käsitys seksistäm kun ensinnäkin ajattelet seksin aina tuovan mukanaan jotain pahaa ja psyykeä rikkovaa, ja toisaalta ajattelet kaiken elämän ymmärryksen seksin kautta. Voihan olla, että olen väärässä, mutta tuollaisen käsityksen näistä sun jutuista saa.
Ja sitäpaitsi nythän sä puhut taas ihan eri asiasta. Aiemmin puhuttiin seksin toimivuudesta, mutta sehän ei mitenkään sulje pois hellyyttä ja läheisyyttä - oikeastaan päinvastoin. Ja tässä ei puhuttu seksitaidoista, vaan seksuaalisista kyvyistä. Sua taitaa nyt vaan itseäsi nuo sadomaso-hommat salaa kiinnostaa, kun otat ne mukaan lähes joka keskusteluun, jopa sinne, missä niistä ei ole puhuttu. Jos aihe askarruttaa toistuvasti ja huomaat tuolla lailla miettiväsi jopa anonyymejä palstalaisia sm-puuhissa, niin suosittelen hakeutumaan sellaiselle suomi24-palstalle, jossa voisit keskustella aiheesta enemmän. Ja tietyllä tavallahan tuollainen neitsyyden ihannointi sopii oikein hyvin sellaiseen top/bottom-kuvioon. Nainen39vee kirjoitti:
"Kovastipa tuntuu sullakin ottavan luonnon päälle se että mitä puhtaampi sekä sielullisesti että fyysisesti nainen on sitä haluttavampi myös on. Miehille ei sillä tavalla ole mierkitystä naisen seksitaidoilla että tarvitsisi olla kokenut, kaiken tarpeellisen kyllä oppii ja voi keskenään opetella. Sullekinhan on tainnut jo kokeneisuutesi myötä käydä niin ettei mikään oikein enää riitä, ne sadomasosympatiat. Sunkin pitää vissiin saada jotain extraa kaikenlaisten perverssien alistamisleikkien kautta kun ei tavallinen tylsä seksi riitä. Jollekin vähemmän kokeneelle naiselle voi riittää mainiosti, läheisyys ja hellyys olla se juttu joka pitää yhdessä eikä henkisen väkivallan harjoittamisleikit. "
Ai että oikein "kokeneisuuden myötä" :D Itse asiassa elämän myötä sitä kokemusta tulee todella monesta asiasta (ihan jo omien lasten saaminen on tällainen kokemus), mutta eivät ne vie viehätystä ja kipinää muista - tosin jotkut asiat voivat asettua uudenlaiseen tärkeysjärjestykseen. Sulla nyt tuntuu olevan vaan niin seksikeskeinen mielikuvitus ja häiriintynyt käsitys seksistäm kun ensinnäkin ajattelet seksin aina tuovan mukanaan jotain pahaa ja psyykeä rikkovaa, ja toisaalta ajattelet kaiken elämän ymmärryksen seksin kautta. Voihan olla, että olen väärässä, mutta tuollaisen käsityksen näistä sun jutuista saa.
Ja sitäpaitsi nythän sä puhut taas ihan eri asiasta. Aiemmin puhuttiin seksin toimivuudesta, mutta sehän ei mitenkään sulje pois hellyyttä ja läheisyyttä - oikeastaan päinvastoin. Ja tässä ei puhuttu seksitaidoista, vaan seksuaalisista kyvyistä. Sua taitaa nyt vaan itseäsi nuo sadomaso-hommat salaa kiinnostaa, kun otat ne mukaan lähes joka keskusteluun, jopa sinne, missä niistä ei ole puhuttu. Jos aihe askarruttaa toistuvasti ja huomaat tuolla lailla miettiväsi jopa anonyymejä palstalaisia sm-puuhissa, niin suosittelen hakeutumaan sellaiselle suomi24-palstalle, jossa voisit keskustella aiheesta enemmän. Ja tietyllä tavallahan tuollainen neitsyyden ihannointi sopii oikein hyvin sellaiseen top/bottom-kuvioon." Sulla nyt tuntuu olevan vaan niin seksikeskeinen...."
Ovelasti yrität kääntää sairralloisen seksikeskeisyyden tässä ikäänkuin minun mielenkiinnon kohteeksi. Tottakai minustakin seksi on tärkeää jollain tasolla parisuhteessa mutta ei niin isö juttu mitä se teille erikoismausteita tarvitseville kaiken kokeneille tuntuu olevan. Mulle riittää ihan normaali nainen, toki pitää olla nätti, normaaleilla tarpeilla. En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa. Pari kertaa viikossa varmaan alkuhuuman jälkeen riittäisi ihan hyvin siihen että voisin elää sen naisen kanssa. Aika pieni juttu siis loppupelissä seksi parisuhteessa, siinä kun on niin paljon muutakin minkä pitää natsata, niin siksi vähän ihmetyttätte te naiset kun laskette niin suuren arvon erilaisille perversioille ja niden hyväksymiselle, suorittamiselle jne. ikäänkuin olisi maailman tärkein asia.- jookosta
Harmaaritari kirjoitti:
" Sulla nyt tuntuu olevan vaan niin seksikeskeinen...."
Ovelasti yrität kääntää sairralloisen seksikeskeisyyden tässä ikäänkuin minun mielenkiinnon kohteeksi. Tottakai minustakin seksi on tärkeää jollain tasolla parisuhteessa mutta ei niin isö juttu mitä se teille erikoismausteita tarvitseville kaiken kokeneille tuntuu olevan. Mulle riittää ihan normaali nainen, toki pitää olla nätti, normaaleilla tarpeilla. En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa. Pari kertaa viikossa varmaan alkuhuuman jälkeen riittäisi ihan hyvin siihen että voisin elää sen naisen kanssa. Aika pieni juttu siis loppupelissä seksi parisuhteessa, siinä kun on niin paljon muutakin minkä pitää natsata, niin siksi vähän ihmetyttätte te naiset kun laskette niin suuren arvon erilaisille perversioille ja niden hyväksymiselle, suorittamiselle jne. ikäänkuin olisi maailman tärkein asia."En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa."
Ole ensin vähintään 10 vuotta suhteessa saman naisen kanssa ja tule sitten kertomaan arviosi mitä kaipaat seksiltä. Totta kai kokemattomasta miehestä voi nyt tuntua siltä, että ihan se pelkkä perusseksikin riittäisi tai kädestä piteleminen. - Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
" Sulla nyt tuntuu olevan vaan niin seksikeskeinen...."
Ovelasti yrität kääntää sairralloisen seksikeskeisyyden tässä ikäänkuin minun mielenkiinnon kohteeksi. Tottakai minustakin seksi on tärkeää jollain tasolla parisuhteessa mutta ei niin isö juttu mitä se teille erikoismausteita tarvitseville kaiken kokeneille tuntuu olevan. Mulle riittää ihan normaali nainen, toki pitää olla nätti, normaaleilla tarpeilla. En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa. Pari kertaa viikossa varmaan alkuhuuman jälkeen riittäisi ihan hyvin siihen että voisin elää sen naisen kanssa. Aika pieni juttu siis loppupelissä seksi parisuhteessa, siinä kun on niin paljon muutakin minkä pitää natsata, niin siksi vähän ihmetyttätte te naiset kun laskette niin suuren arvon erilaisille perversioille ja niden hyväksymiselle, suorittamiselle jne. ikäänkuin olisi maailman tärkein asia."Ovelasti yrität kääntää sairralloisen seksikeskeisyyden tässä ikäänkuin minun mielenkiinnon kohteeksi. Tottakai minustakin seksi on tärkeää jollain tasolla parisuhteessa mutta ei niin isö juttu mitä se teille erikoismausteita tarvitseville kaiken kokeneille tuntuu olevan. Mulle riittää ihan normaali nainen, toki pitää olla nätti, normaaleilla tarpeilla. En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa. Pari kertaa viikossa varmaan alkuhuuman jälkeen riittäisi ihan hyvin siihen että voisin elää sen naisen kanssa. Aika pieni juttu siis loppupelissä seksi parisuhteessa, siinä kun on niin paljon muutakin minkä pitää natsata, niin siksi vähän ihmetyttätte te naiset kun laskette niin suuren arvon erilaisille perversioille ja niden hyväksymiselle, suorittamiselle jne. ikäänkuin olisi maailman tärkein asia. "
Mikä nyt sitten edes on erikoistehoste? Huomautan edelleen, että sinä olit se, joka otti tän aiheen esiin tässä ketjussa, joten sinähän se näytät laittavan painoarvoa näille mainitsemillesi asioille. Mutta totta, moni muukin asia pitää natsata, ja kun puhuttiin vanhemman miehen ja nuoren naisen suhteesta, niin tässä onkin ehkä vielä seksiäkin suurempi haaste - on hyvinkin todennäköistä, että se vanhempi mies joutuu skarppaamaan aika paljon, että oikeasti tuntuu, että ne muutkin osa-alueet natsaa. Mitä isompi ikäero, sitä suurempi ero on myös siinä, missä elämänvaiheessa ihmiset ovat ja missä vaiheessa omaa elämänkaartaan. Se vaikuttaa myös psyykkisesti moniin asioihin.
Mutta kyllä minäkin sanon tuohon seksiasiaan, että voihan sitä kuvitella että kaksi kertaa viikossa aina tietyn simppelin kaavan mukaan riittää. Ja ei siinä mitään pahaa ole. Mutta miksi sen pitäisi riittää? Kyllähän pariskunnat tykkäävät kokeilla erilaidia ruokareseptejäkin, yhdessä voidaan aloittaa uusia liikuntaharrastuksia, voi tulla uusia elämänvaiheita jos vaikka saadaan lapsia, jne. Miksi seksin pitäisi olla juuri se elämän osa-alue, missä kaikenlainen kiinnostus ja kokeileminen olisi paha asia? Sä nyt luulet, että kaikki kokeilunhalu tarkoittaa heti jotain ryhmäseksiorgioita tai hc-sm-sessioita. Mutta jopa nuo parjaamasi seksilelut voivat olla yhtä kiva lisä seksiin kuin vaikka joku uusi kiva jälkiruokaresepti on keittiössä.
Mutta mua kiinnostaisi myös, missä alkaa extran ja erikoistehosteen raja? Onko esim. erilaiset seksiasennot erikoistehostetta? Nainen39vee kirjoitti:
"Ovelasti yrität kääntää sairralloisen seksikeskeisyyden tässä ikäänkuin minun mielenkiinnon kohteeksi. Tottakai minustakin seksi on tärkeää jollain tasolla parisuhteessa mutta ei niin isö juttu mitä se teille erikoismausteita tarvitseville kaiken kokeneille tuntuu olevan. Mulle riittää ihan normaali nainen, toki pitää olla nätti, normaaleilla tarpeilla. En tarvitse mitään erikoistehosteita, leluja tai roolileikkejä tullakseni täysin tyydytetyksi sen naisen kanssa. Pari kertaa viikossa varmaan alkuhuuman jälkeen riittäisi ihan hyvin siihen että voisin elää sen naisen kanssa. Aika pieni juttu siis loppupelissä seksi parisuhteessa, siinä kun on niin paljon muutakin minkä pitää natsata, niin siksi vähän ihmetyttätte te naiset kun laskette niin suuren arvon erilaisille perversioille ja niden hyväksymiselle, suorittamiselle jne. ikäänkuin olisi maailman tärkein asia. "
Mikä nyt sitten edes on erikoistehoste? Huomautan edelleen, että sinä olit se, joka otti tän aiheen esiin tässä ketjussa, joten sinähän se näytät laittavan painoarvoa näille mainitsemillesi asioille. Mutta totta, moni muukin asia pitää natsata, ja kun puhuttiin vanhemman miehen ja nuoren naisen suhteesta, niin tässä onkin ehkä vielä seksiäkin suurempi haaste - on hyvinkin todennäköistä, että se vanhempi mies joutuu skarppaamaan aika paljon, että oikeasti tuntuu, että ne muutkin osa-alueet natsaa. Mitä isompi ikäero, sitä suurempi ero on myös siinä, missä elämänvaiheessa ihmiset ovat ja missä vaiheessa omaa elämänkaartaan. Se vaikuttaa myös psyykkisesti moniin asioihin.
Mutta kyllä minäkin sanon tuohon seksiasiaan, että voihan sitä kuvitella että kaksi kertaa viikossa aina tietyn simppelin kaavan mukaan riittää. Ja ei siinä mitään pahaa ole. Mutta miksi sen pitäisi riittää? Kyllähän pariskunnat tykkäävät kokeilla erilaidia ruokareseptejäkin, yhdessä voidaan aloittaa uusia liikuntaharrastuksia, voi tulla uusia elämänvaiheita jos vaikka saadaan lapsia, jne. Miksi seksin pitäisi olla juuri se elämän osa-alue, missä kaikenlainen kiinnostus ja kokeileminen olisi paha asia? Sä nyt luulet, että kaikki kokeilunhalu tarkoittaa heti jotain ryhmäseksiorgioita tai hc-sm-sessioita. Mutta jopa nuo parjaamasi seksilelut voivat olla yhtä kiva lisä seksiin kuin vaikka joku uusi kiva jälkiruokaresepti on keittiössä.
Mutta mua kiinnostaisi myös, missä alkaa extran ja erikoistehosteen raja? Onko esim. erilaiset seksiasennot erikoistehostetta?Erilaiset seksiasennot tulevat ihan luonnostaan, voitaisiin varmaan ajatella vaikka niin että siihen asti on ihan normaalia kun se toinen riittää, sitten jos ei enää riitä vaan aletaan tarvitsemaan suristimia, päristimiä, nettipornoa jne, jotta haluja olisi on se sitten jo erikoistehostehommaa ja siinä vaiheessa ehkä kannattaa jo miettiä että harrastaako siinä seksiä sen kumppanin kanssa vai niiden tehosteiden.
- Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
Erilaiset seksiasennot tulevat ihan luonnostaan, voitaisiin varmaan ajatella vaikka niin että siihen asti on ihan normaalia kun se toinen riittää, sitten jos ei enää riitä vaan aletaan tarvitsemaan suristimia, päristimiä, nettipornoa jne, jotta haluja olisi on se sitten jo erikoistehostehommaa ja siinä vaiheessa ehkä kannattaa jo miettiä että harrastaako siinä seksiä sen kumppanin kanssa vai niiden tehosteiden.
No entäs, jos on vaikka sellainen tilanne, että naisen on vaikea saada orgasmia yhdynnässä, ellei samaan aikaan stimuloida klitorista, mutta jos hän kokee, että sormilla tehtynä se ei toimi, koska esim. tuntuu liian voimakkaasti - silloinhan joku klitorista stimuloiva seksilelu saattaisi parantaa seksielämää. Ei siinä ole kyse siitä, että se toinen ei riitä, mutta jos molemmista tuntuisi kivalta ajatukselta, että nainen saisi myös yhdynnässä, niin miksi ei kokeilisi erilaisia keinoja sen toteuttamiseen? Onhan toki aina sekin vaihtoehto, että nainen saa vain nuolemalla orgasmin, ja sekin on ok, jos se riittää. Mutta jos nainen haluaisi kokea senkin, että saa orgasmin yhdynnän aikana, niin ei kai siinäkään mitään pahaa ole. Ja ihmiset ovat erilaisia, kaikkien mielestä ei esim. tunnu hyvältä, jos klitorista hyväillään sormin varsinkaan siinä vaiheessa, kun on jo kiihottunut ja klitoris saattaa (joillain) muuttua aika kosketusherkäksi. Kieli on sen verran pehmeä, että kielellä tällöin voi koskettaa, mutta kaikki eivät tykkää sormikosketuksesta tuossa vaiheessa. Ihmisillä on niin erilaiset anatomiat. Jotenkin ankealta tuntuisi tulkita tilanne niin, että "toinen ihminen ei riitä" ja antaa vaihtoehdoksi joko orgasmittomat yhdynnät tai eron.
Tai esim. kaikissa asennoissa ei oikein onnistu se, että jompi kumpi stimuloi klitorista sormin yhdynnän aikana, joten jos nainen kuitenkin tarvitsee sitä klitoriksen stimulointia, niin miten tällaisen tilanteen ratkaisisit muuten kuin apuvälineellä? Vai onko ratkaisu silloin se, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä?
Ja erilaiset seksiasennot eivät suinkaan "tule luonnostaan" kaikille. Ja lopulta asentojen vaihtelemisella ei ole eroa muuhunkaan vaihteluun. Ihan yhtä luonnostaan ne muutkin jutut voivat tulla tai olla tulematta. Harmaaritari kirjoitti:
Erilaiset seksiasennot tulevat ihan luonnostaan, voitaisiin varmaan ajatella vaikka niin että siihen asti on ihan normaalia kun se toinen riittää, sitten jos ei enää riitä vaan aletaan tarvitsemaan suristimia, päristimiä, nettipornoa jne, jotta haluja olisi on se sitten jo erikoistehostehommaa ja siinä vaiheessa ehkä kannattaa jo miettiä että harrastaako siinä seksiä sen kumppanin kanssa vai niiden tehosteiden.
Kyllä tuollaiset suristimet ja päristimet ovat niin perusjuttuja kun vaan olla ja voi nykypäivänä makuuhuoneissa...Mikähän tuossa nyt niin kovin pelottaa..Siinähän pääsee itse helpommalla kun ajelee välillä klitorisvibralla esileikeissä....Ja kyllä jos nainen haluaa piiskaa tai tulla sidotuksi, niin ei mitään ongelmaa...Hoituu. :) Älä sie ole jäykkis.
Mie ainakin tarkoitin fyysisellä jaksamisella ihan kaikkea fyysistä jaksamista ja henkisellä ihan kaikkea henkistä. Seksi on murto-osa siitä kaikesta muusta. :)
Kun pohdin 50 ja 30 vuotiaiden miesten eroa...ja ilmanmuuta aina on kaikissa ikäryhmissä ikäistään heikommassa kunnossa olevia ja paremmassa samaten. Ei voi sanoa, että kaikki 50-vuotiaat on huonossa kunnossa tai huonommassa kun kaikki 30-vuotiaat, mutta noin karkeesti yleistäen.
- DiscordMigrane
Helsingin Sanomat valitsee Laasasen linjan? Nyt eletään todellakin tulevaisuutta. Onhan kalenterissa 2018, tuntuukin tosi futuristisen etäiseltä tuo numero.
Elikkä vielä yhteenvetona todettakoon, että tuo tutkimus ei siis tarkoita sitä missä iässä ihminen olisi parhaimmillaan ulkoisesti, vaan sitä, että missä iässä tietyt ihmisryhmät kokevat kovimman imun nettideiteillä...Ja nää kaks asiaa on täysin eriasioita!
Sanoisin, että nainen on ulkoisesti parhaimmillaan 23v(tästä todisteena esim. Missikisat-->katsokaa voittajien ikää!) ja siitä alkaa hidas hiipuminen, kunnes sitten 40v alkaa se nopea pudotus sinne mummotunneliin.
Mies taasen on parhaimmillaan ulkoisesti siellä 30-40v, josta sitten alkaa hidas hiipuminen..- 12121212121212
Hieman eri mieltä tuosta.
Missit ovat ulkoisesti parhaimmillaan 23-vuotiaina, koska pysyttelevät hoikkina ja pitävät ulkonäöstään huolta. Keskivertonainen on ulkoisesti parhaimmillaan 18v tienoilla, ennen kuin opiskeluaikojen kiusaukset alkavat näkymään vartalolla ja kasvoissa.
35v on useimmille jyrkkä rajapyykki, jolloin vanhenemisen merkit alkavat näkyä selvästi. 40-45v onkin syöksylaskua kohti maalia mummotunnelin kaljatiskillä. - hmmhmm
Peukku tälle kommentille!
Missit nyt on järjestään paremman näköisiä semmoset viisi vuotta kisojen jälkeen.
Miehistä taas ulkoisesti sanoisin 25-35v.
Vanhemmitenkin naisilla on se etu, että voi kaunistautua koruilla, meikeillä ja kauniilla vaatteilla, eikä tukka tipu päästä.- 12121212121212
Wwuwuw kirjoitti:
Missit nyt on järjestään paremman näköisiä semmoset viisi vuotta kisojen jälkeen.
Vanhemmitenkin naisilla on se etu, että voi kaunistautua koruilla, meikeillä ja kauniilla vaatteilla, eikä tukka tipu päästä."Missit nyt on järjestään paremman näköisiä semmoset viisi vuotta kisojen jälkeen."
Naisten silmissä varmasti. Tutkitusti naisten silmissä n. 30v nainen on kaunein. - hupaisaa.katseltavaa
Wwuwuw kirjoitti:
Vanhemmitenkin naisilla on se etu, että voi kaunistautua koruilla, meikeillä ja kauniilla vaatteilla, eikä tukka tipu päästä.Toi vanhempien naisten itsensä tällääminen ja koristelu näyttää monien miesten mielestä naurettavalta ja turhalta.
- päättäkää.vittu.jo
hupaisaa.katseltavaa kirjoitti:
Toi vanhempien naisten itsensä tällääminen ja koristelu näyttää monien miesten mielestä naurettavalta ja turhalta.
Jos sitä ei tee niin valitetaan kun naiset kulkee Suomessa tuulipuvussa ja laittautumattomina. Voisitte jo päättää.
Hieman eri mieltä tuosta.
Missit ovat ulkoisesti parhaimmillaan 23-vuotiaina, koska pysyttelevät hoikkina ja pitävät ulkonäöstään huolta. Keskivertonainen on ulkoisesti parhaimmillaan 18v tienoilla, ennen kuin opiskeluaikojen kiusaukset alkavat näkymään vartalolla ja kasvoissa.
35v on useimmille jyrkkä rajapyykki, jolloin vanhenemisen merkit alkavat näkyä selvästi. 40-45v onkin syöksylaskua kohti maalia mummotunnelin kaljatiskillä.hmm...Siis kyllähän tuollaista 18v tyttöä varmasti mielellään panee jos sellaisen onnistuu saamaan sänkyynsä, mutta ehkä itse mieltäisin tuon ikäisen vielä hieman sellaiseksi lapsen omaiseksi, eli on vielä ihan selkeästi vasta kasvamassa siihen parhaimpaan naiseuteensa..
Naisissakin on toki isoja eroja sen kehityksen suhteen.Wwuwuw kirjoitti:
Vanhemmitenkin naisilla on se etu, että voi kaunistautua koruilla, meikeillä ja kauniilla vaatteilla, eikä tukka tipu päästä.Kieltämättä tuo tukka on se yksi murheenkryyni monille miehille, mutta on paljon miehiä joille tuo kaljuuntuminen itseasiassa sopii helvetin hyvin..Lyhyt sänki päähän ja jos on hyvän mallinen kuupa, niin sehän on niin äijää ku voi vaan olla. Esim. Jason Statham.
Itse pidän kyllä vielä tuollaisia alle 30v miehiä melko lapsenkasvoisina rimpuloina..Eivät juuri saa vielä kunnioitusta vanhemmilta miehiltä, jos naisiltakaan.12121212121212 kirjoitti:
"Missit nyt on järjestään paremman näköisiä semmoset viisi vuotta kisojen jälkeen."
Naisten silmissä varmasti. Tutkitusti naisten silmissä n. 30v nainen on kaunein.Oma naama 28-34-vuotiaana parhaimmillaan. Kun kasvoissa oli vähän pyöreyttä. Laihana mulla on aika poikamaiset piirteet naamataulussa ( isältä peruja), pyöreempänä naisellisemmat.
Mutta en kyllä pysty sanomaan, minkä ikäiset naiset on kauneimmillaan, kun kaiken ikäisissä näkee kauniita naisia. Oikeesti. Ikä on mun mielestä rajoittunut käsitys, jos kauneudesta puhutaan...kauneus on iätöntä...eikä sidoksissa ikään. Vain ulkomuotoon ja sisäiseen hehkuun.- mkjhn
CamelBoots kirjoitti:
Kieltämättä tuo tukka on se yksi murheenkryyni monille miehille, mutta on paljon miehiä joille tuo kaljuuntuminen itseasiassa sopii helvetin hyvin..Lyhyt sänki päähän ja jos on hyvän mallinen kuupa, niin sehän on niin äijää ku voi vaan olla. Esim. Jason Statham.
Itse pidän kyllä vielä tuollaisia alle 30v miehiä melko lapsenkasvoisina rimpuloina..Eivät juuri saa vielä kunnioitusta vanhemmilta miehiltä, jos naisiltakaan.Ei kai ne alle 30v miehet vanhempien naisten kunnioituksesta piittaakaan. Oman ikäiset- ja hieman nuoremmat naiset kunnioittavat kyllä.
mkjhn kirjoitti:
Ei kai ne alle 30v miehet vanhempien naisten kunnioituksesta piittaakaan. Oman ikäiset- ja hieman nuoremmat naiset kunnioittavat kyllä.
Totta.
- 44mies
Kyllä nelikymppisellä naisella on seksuaaliarvo. Aika monet panee sen ikäisiä naisia, minäkin pane omaa vaimoani. Pitäisikö nyt hylätä vaimo ja etsiä joku 18 vuotias tyttö?
- 45vanha-kurppa
Yksikään palstalainen ei saa iskettyä 18 v naista.
- NäinOn
Biologisesti ajatellen yli 35v. nainen on ongelmajätettä, elämän jatkumisen kannalta täysin turhaa.
- Anonyymi
on totta,itse sporttinen 53v,mies,en katsele yli 40v,naisten perään,mutta 35v,neitosit pyytää treffeille,mukava tunne,naiset on ihania
- Anonyymi
totuus,nuoret miehet ei kiinnostu,jos vanhempi,vatsakas nainen lähestyy,vieläåpä huppelissa,mies taas paranee vanhetessaan,ei naisten vaivoja,esim,yöhikoilua ja kiukunpuuskia
- Anonyymi
Viisikymppisillä miehillä röllykkämaha, kaljuuntumista, heikko potenssi, alkoholismia, sairauksia, pitkäaikaistyöttömyyttä, naama ja perse roikkuu, hampaista ei huolehdita.
- Anonyymi
rahallisesti hyvätuloisia,herrasmiehiä
- Anonyymi
Ei helvetti. 🙈 harmisko noin on postannut? Järkyttävää..💩
- Anonyymi
Olen palstalla tuore,en ole täällä aatamin ajoista majaillut. Toivottavasti on noista ajoistaan viisastunut. 😳💩
- Anonyymi
5v vanha tutkimus.
Mies on parhaimmillaan 24 vuotiaana, nainen 17 vuotiaana.
Mies ei tosiaankaan parane vanhetessaan. Eikä nainen. - Anonyymi
en tiedä enkä edes uskalla arvata sen tiedeän että aivojen keihtys looppuu 25 vuotiaana..
- Anonyymi
silloin fakta on tämä: mitä vanhempi, sitä tyhmempi ihmisolio on :D
- Anonyymi
No näinpä👍.näkyy ainakin siinä,ettei pysytä oman ikääntymisen kehitystahdissa vaan jäädään ikuisesti alaasteelle. Vielä siitä yritetään joku syyllistämis hattutemppu tehdä niille jotka ovat ikäänsä tyytyväisiä. Järjetöntä maalittamista ja kampittamista ja ainoastaan siksi,että kokevat elämässä epäonnistuneensa muihin itseään verraten ,peilaten. Aivankuin se olisi muiden syy. 💩
- Anonyymi
jotenkin tuli mieleen että naisista eli tytöistä... että minkälainen puku olisi poikien mielestä hyvä... huvittava kysymys oikeinkin
mikro-kokoinen mini hame... tosi pieni mini hame. - Anonyymi
naurata sitten oikein tyttöjä jutuillasi.... jooh
- Anonyymi
atomin kokoinen asuste eli minihamekin... ei saa olla montaa molekyyliä asuteessa
- Anonyymi
Ehkäpä harmis on oppinut jotain. Ja jos on,niin se postauksissaan tulee näkymään. Jos ei ,niin surullista hänelle itselleen.💩
- Anonyymi
Vanha juttu. Taisi jäädä 2018 luettua kohta: ” DEITTIPALVELUN käyttäjiä seurattiin neljässä kaupungissa: New Yorkissa, Bostonissa, Chicagossa ja Seattlessa. Amerikkalaisilla tehtyä tutkimusta ei voi suoraan yleistää Suomeen, mutta epäilemättä tietyt trendit ovat länsimaissa universaaleja.”
Tuo viimeinen tokaisu on jutun kääntäjän/reforoivan mielipide, ei tutkimus tulos eikä totuus. Hyvä journalisti ei sekoita juttuun omia mielipiteitä, se ei ole ammattimaista.
Jenkeissä naiset hakee miehestä elättäjää. Mikäli mies pysty maksamaan, vaimo ja lapset saa turvallisen elämän. Äitiyslomia ei ole, eikä työelämän joustoa, eikä sosiaaliturvaa. Naisen asema on aivan toisenlainen kuin täällä. Moni nainen herää aamulla pakkeloimaan, ettei mies näe naista ilman meikkiä. Naiselle taloudellinen turva on paljon merkittävä asia jenkeissä, täällä nainen pärjää ilmankin miestä, jos käy huonosti. Ekonomiset tekijät voi olla isompi tekijä kuin itse rakkaus, ulkonäkö tai seksi ja siinä maailmassa vähemmän viriili mahdollisesti uskollisempi mies on houkutteleva.
Mies tai nainen eivät parane ulkoisesti yli 35v kuin harvoin. Vain poikkeuksellisen karismaattiset ihmiset tekee tästä harvinaisen poikkeuksen. Ihminen kuitenkin on muutakin kuin ulkonäkö. Aika harva suomalainen arvottaa ulkonäön muiden asioiden edelle. Ja ulkonäkö on aina häviävä piirre. Jos miehellä ei nouse vanhemman naisen kanssa, kuka nuori nainen haluaa lähteä suhteeseen, jossa on odotettavissa että kyky/halu seksiin loppuu muutamissa vuosissa? Kuka haluaa olla miehen kiiltokuvana toimiva seksiobjekti, jonka sisin ei riitä haluttavuuteen?
Vaikka 25-30v miehet on ulkoisesti usein timmissä kunnossa (usein), en itse näe mitään mielenkiintoa Hunks-kroppaan. Seksikkyys tulee aivoista ja tunteista ja elämän kokemuksesta. Elämän tilanteessa ei olisi mitään yhteistä ja minua ei kiinnostaisi olla pikkupojan äitinä.
Varmaankin ihannepuoliso olisi 38-55v (itse olen vajaa (50v). Silti, jos muut ominaisuudet osuu, ei ikä olisi este kumpaankaan suuntaan. Tosin elämäntilanteen erot voi tehdä elämän paljon vanhemman kanssa haastavaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468