Nainen: Minkä ikäisen miehen kanssa...

181673

1. Haluaisit pysyvän parisuhteen
2. Haluaisit pelkän seksisuhteen

Kerro ikäsi.

59

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieluumminyksin

Helppo vastata, ei koskaan pelkkää seksisuhdetta. Täysin poissuljettu mahdollisuus.

• lkjhgf

todella hyvä vastaus

• Aika junttimainen asenne.

• silmienvälliin
        Poliisinpoika kirjoitti:

Aika junttimainen asenne.

Vain sinunkaltaisen urpopapparaisen mielestä.

• silmienvälliin kirjoitti:

Vain sinunkaltaisen urpopapparaisen mielestä.

Sanoo ätmi?

• sanoikukatahansa
        Poliisinpoika kirjoitti:

Sanoo ätmi?

Harmittaako?

• dfsdfsdf

Muista nyt kuitenki edelleen, että kaikesta seksistä vain ehkä prosentti on erilaisia yhdyntätyylejä.

• Saman miehen kanssa molemmat. Rupee sekoilemaan useammassa...nou.

Hmmm...Ikärasistiksi en rupea, mutta kolmekasinakin lopulta on rajat,
      mutta vain ylöspäin.

• Eikö menisi enää kolmevitonen? Jos olisi komea?

• Poliisinpoika kirjoitti:

Eikö menisi enää kolmevitonen? Jos olisi komea?

Älä sinä nyt kuhise siellä,...

Mitähän minä sulle tekisin.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Älä sinä nyt kuhise siellä,...

Mitähän minä sulle tekisin.

Kysyn ihan mielenkiinnosta, monet palstanaiset vannovat nuorten rakastajien nimeen.

Vai mitä mulle tekisit? Jos sulla olisi jotakin suunnitelmia, niin ei niitä voisi ihan omin päin (multa kysymättä) toteuttaa.

Kysyn ihan mielenkiinnosta, monet palstanaiset vannovat nuorten rakastajien nimeen.

Vai mitä mulle tekisit? Jos sulla olisi jotakin suunnitelmia, niin ei niitä voisi ihan omin päin (multa kysymättä) toteuttaa.

No minä totta puhuen en hirmu nuorta jaksaisi "kouluttaa", että ei aina voi nuortenkaan rakastajien nimeen vannoa ellei ole ikäistään kypsemmällä tasolla. Että silleen.

Ja kerranhan mä täällä taisin sanoakin, että vanhassa vara parempi. Mulla se on lipsahtanut yleensä toiseen suuntaan, ylöspäin. Nämä v. 94 syntyneet tyypit saavat pöntön todella hämmentyneeksi. Periaatteessa voisin olla heille äiti! Mikä oli siis lopputulos; noin oma ikä tai vähän vanhempi. Kun kiinnostaa sekin, millasia lauseita sieltä suusta muodostuu. Pleikan peluuta ja skeittausta ei jaksais katella. :D

No minä totta puhuen en hirmu nuorta jaksaisi "kouluttaa", että ei aina voi nuortenkaan rakastajien nimeen vannoa ellei ole ikäistään kypsemmällä tasolla. Että silleen.

Ja kerranhan mä täällä taisin sanoakin, että vanhassa vara parempi. Mulla se on lipsahtanut yleensä toiseen suuntaan, ylöspäin. Nämä v. 94 syntyneet tyypit saavat pöntön todella hämmentyneeksi. Periaatteessa voisin olla heille äiti! Mikä oli siis lopputulos; noin oma ikä tai vähän vanhempi. Kun kiinnostaa sekin, millasia lauseita sieltä suusta muodostuu. Pleikan peluuta ja skeittausta ei jaksais katella. :D

Ei varmaan kukaan jaksaisi "kouluttaa", en minä ainakaan. Päässä pitää olla jo valmiiksi hienomekaniikka ja arvomaailma kunnossa, ja naisen pitää saada minut nauramaan vähintään kerran viikossa. Varsinaista viihdyttäjää en silti tarvitse, mutta iloisen ihmisen vierelleni.

Mutta puhe oli sinusta, skeittipojat on katsottu?

Ei varmaan kukaan jaksaisi "kouluttaa", en minä ainakaan. Päässä pitää olla jo valmiiksi hienomekaniikka ja arvomaailma kunnossa, ja naisen pitää saada minut nauramaan vähintään kerran viikossa. Varsinaista viihdyttäjää en silti tarvitse, mutta iloisen ihmisen vierelleni.

Mutta puhe oli sinusta, skeittipojat on katsottu?

Millä sinä saat naisen nauramaan? :) Nainen kyllä monesti mielellään, ja jo luonnostaan edes tekemättä mitään:D, ukkeleita naurattaa kunhan ei vaan hovinarriksi joudu.

No nuorten miesten kanssa se on niin, että jo mielenkiinnon kohteet ja sitä kautta pelkät puheenaiheetkin on ihan liian eri... Kolmekymppisistä ylöspäin he voivat olla jo aikuismaisempiakin, mutta parikymppiset, no eh-hei,..eh..en minä osais itseäni sellaisessa nähdä. Vikitteleville nuorille herroille olen antanut pakit (heillä on kyllä imelät konstit), en minä parikymppisten kanssa ole semmoiseen alkanut.

Skeittipojat siis katsottu, on. Parisuhdemies, ei seksisuhdemiestä = aikuinen mies.
        Nuorille se on pano, vanhemmalle jo tunteet. Tai jotain. Olen niin jäässä tästä sadeilmasta, että ei kärsis palstaillakaan. :D

• Poliisinpoika_out
        misspönttöuuni kirjoitti:

Millä sinä saat naisen nauramaan? :) Nainen kyllä monesti mielellään, ja jo luonnostaan edes tekemättä mitään:D, ukkeleita naurattaa kunhan ei vaan hovinarriksi joudu.

No nuorten miesten kanssa se on niin, että jo mielenkiinnon kohteet ja sitä kautta pelkät puheenaiheetkin on ihan liian eri... Kolmekymppisistä ylöspäin he voivat olla jo aikuismaisempiakin, mutta parikymppiset, no eh-hei,..eh..en minä osais itseäni sellaisessa nähdä. Vikitteleville nuorille herroille olen antanut pakit (heillä on kyllä imelät konstit), en minä parikymppisten kanssa ole semmoiseen alkanut.

Skeittipojat siis katsottu, on. Parisuhdemies, ei seksisuhdemiestä = aikuinen mies.
        Nuorille se on pano, vanhemmalle jo tunteet. Tai jotain. Olen niin jäässä tästä sadeilmasta, että ei kärsis palstaillakaan. :D

Ihmissuhteissa syntyy usein yhteinen huumorintaju, omat jutut jotka saavat nauramaan. Niitä juttuja ei välttämättä ulkopuoliset edes tajua, eikä niitä aina itsekään jälkeenpäin tajua. Silti ne jutut voi tuntua sillä hetkellä tosi hauskoilta, ja pääasiahan on se että nauraa.

En minä ole koskaan pohtinut miten naisia nauratetaan, tunnelmahan on tärkeämpää. Sitten kun tuntuu hyvältä, niin lähes mikä vain naurattaa.

Vai kylmä sulla on kotona? Nythän on kuites kesä...

Nukkumatti kutsuu, ei voi minkään. Aamulla alkaa opintie ja pitää levätä.

Varmasti tässä törmäillään palstalla, aika vain näyttää minkä verran tulee palstailtua. Hyvät yöt.

• Poliisinpoika_out kirjoitti:

Ihmissuhteissa syntyy usein yhteinen huumorintaju, omat jutut jotka saavat nauramaan. Niitä juttuja ei välttämättä ulkopuoliset edes tajua, eikä niitä aina itsekään jälkeenpäin tajua. Silti ne jutut voi tuntua sillä hetkellä tosi hauskoilta, ja pääasiahan on se että nauraa.

En minä ole koskaan pohtinut miten naisia nauratetaan, tunnelmahan on tärkeämpää. Sitten kun tuntuu hyvältä, niin lähes mikä vain naurattaa.

Vai kylmä sulla on kotona? Nythän on kuites kesä...

No noinpahan se on. Se on arkikomiikkaa. Joskus naurattaa niin, että henki pihisee, Ne asiat on tilanteissa, juu, joskus pelkässä ilmeessä. Kunhan kotona ei mökötetä.

Joo, täällä sisällä on nyt jostain syystä kylmempi kuin ulkona. En tiiä...taitaa tuulla jo kivijalasta ja kellarin kautta. Trrrr,...en tykkää syksystä.

Moneltas sulla koulu alkaa? Ekana päivänähän jonkun pitäs sinne portille saattaa, eikö se niin mene. :)

Nukkumatti kutsuu, ei voi minkään. Aamulla alkaa opintie ja pitää levätä.

Varmasti tässä törmäillään palstalla, aika vain näyttää minkä verran tulee palstailtua. Hyvät yöt.

No niin. Hyvää yötä, tuossa juuri kirjottelinkin asiasta.

Tsemppiä sinne! Nähdään. Tai siis kuuluillaan. Kerro, miten hommat käynnistyy :)

"Nuorille se on pano, vanhemmalle jo tunteet. Tai jotain."

.. Öhöm.. Riippuu Ihan OtusLajista, että miten nämä(kin) asiat Mennöö.. Että Tierä Sä Vuan Se(kin)!!!.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

"Nuorille se on pano, vanhemmalle jo tunteet. Tai jotain."

.. Öhöm.. Riippuu Ihan OtusLajista, että miten nämä(kin) asiat Mennöö.. Että Tierä Sä Vuan Se(kin)!!!.. ;D

Oh...(tuhinaa)..postilaatikossa kilisee..

Kuka siellä. Nuuskako se on vielä hereillä. No niin tietysti on yksilöllistä ja silleen, noiden tunteiden osalta. Mie vaan vertasin ehkä siihen, että jos mun ikäinen 38 nainen liikuskelis parikymppisten kollien kanssa niin, mä luulen (siis luulisin näin), että he ovat seksi mielessä siinä hommassa. Vähän niinku kokemusta ja silleen. Siksi sanoin "pano".

Toki voisi olla poikkeuksia, mutta kovin suuri ikäero itsestäni alas päin hämmentää. Ihan tosi juttu. Se on varmaan minun ajatuksessa vika siinä kohtaa, ja nuorella miehellä olisi aika kova tolkuttaminen, että tosissaan on jos suhteeseen haluaisi.

Lähempänä omaa ikää olevat osaan ottaa helpommin siltä kantilta, että siinä voi olla tunnettakin ja mies on tosissaan. Niinku loppuelämäksikin vaikka.

Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, joo-o, voi poikkeuksia olla. Joku vanhasielu? :)

Paa pääkky tyynyyn...eikö väsytä? Aamulla pitäs taas olla reipas... :)

(viskoo unihiekkaa)

Oh...(tuhinaa)..postilaatikossa kilisee..

Kuka siellä. Nuuskako se on vielä hereillä. No niin tietysti on yksilöllistä ja silleen, noiden tunteiden osalta. Mie vaan vertasin ehkä siihen, että jos mun ikäinen 38 nainen liikuskelis parikymppisten kollien kanssa niin, mä luulen (siis luulisin näin), että he ovat seksi mielessä siinä hommassa. Vähän niinku kokemusta ja silleen. Siksi sanoin "pano".

Toki voisi olla poikkeuksia, mutta kovin suuri ikäero itsestäni alas päin hämmentää. Ihan tosi juttu. Se on varmaan minun ajatuksessa vika siinä kohtaa, ja nuorella miehellä olisi aika kova tolkuttaminen, että tosissaan on jos suhteeseen haluaisi.

Lähempänä omaa ikää olevat osaan ottaa helpommin siltä kantilta, että siinä voi olla tunnettakin ja mies on tosissaan. Niinku loppuelämäksikin vaikka.

Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan, joo-o, voi poikkeuksia olla. Joku vanhasielu? :)

Paa pääkky tyynyyn...eikö väsytä? Aamulla pitäs taas olla reipas... :)

(viskoo unihiekkaa)

.. Ai.. Mä, kun Luulin, että Puhuit esim. Omista Jutuistas.. ;D.. Eikä anneta nyt PalkoKasvin Pyöriä Nekkuun.. ;P

.. Mut joo.. Tuollaisista Janttereista SuurinOsa kuuluu Varmuudella "tiettyyn" OtusLajistoon.. ;D

.. Ai.. Mä, kun Luulin, että Puhuit esim. Omista Jutuistas.. ;D.. Eikä anneta nyt PalkoKasvin Pyöriä Nekkuun.. ;P

.. Mut joo.. Tuollaisista Janttereista SuurinOsa kuuluu Varmuudella "tiettyyn" OtusLajistoon.. ;D

.. Ja Riippuu Ihan OtusLajista, että miten noi jutut mennöö Vanhempana(kin).. ;P

No mulle ne on aina tunteet, höpsö. En mä leikkikaluksi halua joutua enkä siihen tilanteeseen laittaa ketään muutakaan. Varjele sinäkin itseäsi sellaiselta, ja niin kyllä olen saanut kuvankin ettet höyrähdä nykyajan humputuksiin...

Ettäs tiijjät, piditkö jo hurlumheihummana. :)

Niin, suurella varmuudella, ainakin 80 %:sti, noin nuorten kollien kanssa touhu on muuta kuin parisuhteeseen pyrkimystä.

.. Ja Riippuu Ihan OtusLajista, että miten noi jutut mennöö Vanhempana(kin).. ;P

Uskollisuus, luottamus, arvostus & kunnioitus on tärkeintä.

Kukaan ei halua kokea sitä päivää, että matto vedetään alta.

No mulle ne on aina tunteet, höpsö. En mä leikkikaluksi halua joutua enkä siihen tilanteeseen laittaa ketään muutakaan. Varjele sinäkin itseäsi sellaiselta, ja niin kyllä olen saanut kuvankin ettet höyrähdä nykyajan humputuksiin...

Ettäs tiijjät, piditkö jo hurlumheihummana. :)

Niin, suurella varmuudella, ainakin 80 %:sti, noin nuorten kollien kanssa touhu on muuta kuin parisuhteeseen pyrkimystä.

.. Enhän Minä.. *Pyörittelee Peukaloita ja Katselee Seiniä*.. Ilme jätetään Kuvauksetta.. ;D

.. SiniSilmä(t) joutuu oppimaan Yhren, jos Toisenkin Asian SiperianOppiKoulun Kautta.. SiniSilmäisimmät voivat joutua käymään TodKovankin Sellaisen.. Oikkee SulkaSatoHoiron.. ;P

.. Sellasta Se.. SiniSilmän Elo On.. ;P

Uskollisuus, luottamus, arvostus & kunnioitus on tärkeintä.

Kukaan ei halua kokea sitä päivää, että matto vedetään alta.

.. SusiHukat ymv. Nilviäiset Järjestää noita(kin) "kokemuksia" Jatkuvasti.. ;P

.. On ne Kyllä Niin Persiistä, kuin Olla ja Voi.. ;P

.. Enhän Minä.. *Pyörittelee Peukaloita ja Katselee Seiniä*.. Ilme jätetään Kuvauksetta.. ;D

.. SiniSilmä(t) joutuu oppimaan Yhren, jos Toisenkin Asian SiperianOppiKoulun Kautta.. SiniSilmäisimmät voivat joutua käymään TodKovankin Sellaisen.. Oikkee SulkaSatoHoiron.. ;P

.. Sellasta Se.. SiniSilmän Elo On.. ;P

No siitä ollaan samaa mieltä...kyllä, sulat no nekin irtoo joskus ja toivottavasti kasvavat aikanaan takaisin...Siinä kun menee aina hetki, että pääsee lentoon.

https://www.youtube.com/watch?v=89_KXT5ztTU

Vähän saksofonia yöhön meille kaikille liitäjille. On se vaan maagista soitantaa eikö :)

.. SusiHukat ymv. Nilviäiset Järjestää noita(kin) "kokemuksia" Jatkuvasti.. ;P

.. On ne Kyllä Niin Persiistä, kuin Olla ja Voi.. ;P

Mä olin jo puoliunessa, herra Yökyöpeli sai minut hereille ja musiikin kuunteluun.
        Mutta eipä tässä onneksi aamulähtöä ole kun köpöttelen vasta iltavuoroon...

https://www.youtube.com/watch?v=B8h233P18Yc

Lisää uneenkeinutusmusaa... :)

No siitä ollaan samaa mieltä...kyllä, sulat no nekin irtoo joskus ja toivottavasti kasvavat aikanaan takaisin...Siinä kun menee aina hetki, että pääsee lentoon.

https://www.youtube.com/watch?v=89_KXT5ztTU

Vähän saksofonia yöhön meille kaikille liitäjille. On se vaan maagista soitantaa eikö :)

.. Jeps.. Meinasin vielä jatkaa teemaa, mutta ehkä on parempi olla Jatkamatta KauhuJuttuja tämän aiheen tiimoilta.. Tähän Aikaan.. ;D

.. Että saat vielä nukutuksikin.. Ilman KaameitUnia.. ;P

.. Hyviä MusaSointeja heitit.. Kiits Niistä.. Mun pitää Kyllä hieman Säännöstellä ja ottaa vain Oikeassa MieälenTilassa Sopivin Annoksin noit Tiettyi Juttui.. Tuon Viimeisen joutuu Kyl nyt jättää Toiseen Hetkeen.. ;D.. Mut On se Khyl Mahtava Veisu.. =)

.. Mee Nukkuu Vuan.. Ei ollut Tarkoitus häiritä Unia.. ÖitMöit ja KauneiUnei.. =)

.. Mä tairan ehkä vielä hieman selailla palstaa.. Ehkä.. ;P

.. Jeps.. Meinasin vielä jatkaa teemaa, mutta ehkä on parempi olla Jatkamatta KauhuJuttuja tämän aiheen tiimoilta.. Tähän Aikaan.. ;D

.. Että saat vielä nukutuksikin.. Ilman KaameitUnia.. ;P

.. Hyviä MusaSointeja heitit.. Kiits Niistä.. Mun pitää Kyllä hieman Säännöstellä ja ottaa vain Oikeassa MieälenTilassa Sopivin Annoksin noit Tiettyi Juttui.. Tuon Viimeisen joutuu Kyl nyt jättää Toiseen Hetkeen.. ;D.. Mut On se Khyl Mahtava Veisu.. =)

.. Mee Nukkuu Vuan.. Ei ollut Tarkoitus häiritä Unia.. ÖitMöit ja KauneiUnei.. =)

.. Mä tairan ehkä vielä hieman selailla palstaa.. Ehkä.. ;P

Et sinä mitään häirinnyt...ehkä vastaan itsekin vielä pariin kommenttiin kun nyt tässä surffailemaan jäin :)

Niin ei musiikissa aina sanoja tarvita, mukava noita on yöntunteinakin vaan hyräillä. Täällä on kyllä älypimeää jo. Pitääköhän ottaa pehmokarhu kainaloon mörön karkottimeksi...hih :D

Kauniita unia sinnekin ja pehmeää petiä, ei anneta minkään Nilviäisten näykkästä, se oot opettanu mua hyvin. Kerrot joskus päiväaikaan ne karummat tarinat tsitten..nii.

(taputtaa Nuuskaa olkapäälle)

• Puumis

Seksisuhteeseen 20-33v. Parisuhteeseen lähellä omaa ikää oleva..

• tananurvelot

Ja täälläkin samat nimimerkit käy keskenään keskustelua. Voi piru mitä urpoja.
      Ettekö voisi alkaa keskustelemaan keskenänne omalla aloituksella.
      Pilaatte koko sivuston.
      Lopettakaa jatkuva joka aloituksessa keskenänne jutustelu.

• Hiljaista tässäkin olisi jos ei kukaan keskustelisi.

• No minusta kyllä aloitukseen vastattiin, ja tule mukaan juttelemaan, sano mielipide. Mikä estää?Mutta taidan siirtyä sitten sähköpostiin. Kun ilmeisesti aloittajaa(?) taas noin kovasti keskustelu ketuttaa. Keskustelupalstahan tämä kyllä on.

• hyvinomaehtoinen

Parisuhde suunnilleen samanikäisen kanssa, pelkkää seksisuhdetta en minkäänikäisen kanssa.

• Nainenkauniskin

Kyllä noita 15-20 v nuorempia olisi tarjolla seksisuhteeseen, mutta ei kiinnosta. Haluan kunnon parisuhteen n. 5 v nuoremman - oman ikäisen kanssa, jos on nuorekas kuten itse olen. Pappatyypit, ei kiitos

• huutista

"n. 5 v nuoremman - oman ikäisen kanssa, jos on nuorekas kuten itse olen. Pappatyypit, ei kiitos"

Huutonaurua :D :D :D

• Nainenkauniskin

Mitäs nauramista siinä on ?
        Ihan säädyllinen toive
        Aktiiviurheilijana en läskimahoja huoli, enkä peräkammarinpoikia

• 2plus3
        Nainenkauniskin kirjoitti:

Mitäs nauramista siinä on ?
        Ihan säädyllinen toive
        Aktiiviurheilijana en läskimahoja huoli, enkä peräkammarinpoikia

Olet nelikymppinen aktiiviurheilija?

Ja laji oli....pubitikka?

Harvassa lajissa ollaan aktiiveja enää kolmenkympin jälkeen. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että olet kaksvitonen joka tykkää päiväkotilapsista.

• Sporttii
        2plus3 kirjoitti:

Olet nelikymppinen aktiiviurheilija?

Ja laji oli....pubitikka?

Harvassa lajissa ollaan aktiiveja enää kolmenkympin jälkeen. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että olet kaksvitonen joka tykkää päiväkotilapsista.

On montakin lajia, missä voi olla vielä aktuivinen esim. Trialthon.. No 40-50 suomiporsaalle miehelle tyypillinen laji sohvalla makoilu ja hk:n blöö..

• pubitikkaa
        Sporttii kirjoitti:

On montakin lajia, missä voi olla vielä aktuivinen esim. Trialthon.. No 40-50 suomiporsaalle miehelle tyypillinen laji sohvalla makoilu ja hk:n blöö..

Kuntoilu ja aktiiviurheilu ovat eri asioita.

• jgjhgjg

Ikä 44v, mies 56v. Ei kiinnosta seksisuhde. Jos olisi pakko, niin 30v mies.
      Ei meillä ole juuri seksiä. Mies ylipainoinen ketjupolttaja.
      Tai sitten en ole tarpeeksi viehättävä.

• outojakysyy

Miksi tällaiseen pitäisi edes vastata?
      Onko tää joku pilleripöhlöjen kaatopaikka?
      Älkää nyt ihmiset ruokkiko nahkahandulaisten kerholaisia.

• Tuota juu
      Eiköhän se ikä ole loppujen lopuksi numero.. Mutta en ehkä itsekkään nyt mitään justiin 18v täyttänyttä ottaisi.
      Max 22 >35
      Itse 27 ja ei kiinnosta pelkkä seksisuhde.

• Hyvää iltaa, uusi ihminen palstalla? :)

Viisasta. Niin se oikeastaan on, että sen viisi vuotta voisi olla vielä miinusta omasta iästä. Se olisi vielä tasaveroista.

Mutta 18-vuotiaan miehen näen, no näkisin täysi-ikäisyydestä huolimatta lapsena...no can do. Hmm...28-vuotiaskin mies...no se olisi kymmenen vuotta nuorempi. Oh..helpompi ajatella, että mies on sen verran vanhempi. Sisäänkirjoitettua? Mene tiedä.

Loppupeleissä se selviää kun tyyppi töröttää nenän edessä:D

Hyvää iltaa, uusi ihminen palstalla? :)

Viisasta. Niin se oikeastaan on, että sen viisi vuotta voisi olla vielä miinusta omasta iästä. Se olisi vielä tasaveroista.

Mutta 18-vuotiaan miehen näen, no näkisin täysi-ikäisyydestä huolimatta lapsena...no can do. Hmm...28-vuotiaskin mies...no se olisi kymmenen vuotta nuorempi. Oh..helpompi ajatella, että mies on sen verran vanhempi. Sisäänkirjoitettua? Mene tiedä.

Loppupeleissä se selviää kun tyyppi töröttää nenän edessä:D

Hyvää iltaa vain
        Uusi ja uusi tullut takaisin monien vuosien jälkeen.. Yrittänyt itse kasvaa ensin :P
        18 vuotias on aikuinen mutta lapsi vielä sekä täys 20 on vielä niin nuoren oloinen ja voisi sanoa että hieman kumminki kokematon.
        Itselläni kiikarissa 5 vuotta nuorempi mies huomaa kyllä että erilainen oli mitä kuvittelin. 10 vuoden ikäero tuskin mikään paha ole tai siinä vaiheessa kyllä jos vielä lapsi on...

• AinaNorsu kirjoitti:

Hyvää iltaa vain
        Uusi ja uusi tullut takaisin monien vuosien jälkeen.. Yrittänyt itse kasvaa ensin :P
        18 vuotias on aikuinen mutta lapsi vielä sekä täys 20 on vielä niin nuoren oloinen ja voisi sanoa että hieman kumminki kokematon.
        Itselläni kiikarissa 5 vuotta nuorempi mies huomaa kyllä että erilainen oli mitä kuvittelin. 10 vuoden ikäero tuskin mikään paha ole tai siinä vaiheessa kyllä jos vielä lapsi on...

Katselin tässä päivänä muutamana, että loppukesän myötä tänne on tullut paljon itselle uutta väkeä, mutta kivvaahan se on. Varsinkin sinkkunaiset ovat olleet pahasti aliedustettuina (rekisteröityneet), miekkosiahan täällä näyttää pyörivän kuin muurahaisia pesässä, että tasoittuu nyt tämäkin homma hip hei :D

Mutta nyt, hyvvää yötä! :)

Katselin tässä päivänä muutamana, että loppukesän myötä tänne on tullut paljon itselle uutta väkeä, mutta kivvaahan se on. Varsinkin sinkkunaiset ovat olleet pahasti aliedustettuina (rekisteröityneet), miekkosiahan täällä näyttää pyörivän kuin muurahaisia pesässä, että tasoittuu nyt tämäkin homma hip hei :D

Mutta nyt, hyvvää yötä! :)

Se on hyvä kun naisiakin tulee lisää mutta mies valtainen palsta :D

• tr7654hgfh
        AinaNorsu kirjoitti:

Se on hyvä kun naisiakin tulee lisää mutta mies valtainen palsta :D

Tervetuloa minultakin! Kivaa, jos tulee uusia ihmisiä palstalle! Aina oppii jotain uutta.. :)

• tr7654hgfh kirjoitti:

Tervetuloa minultakin! Kivaa, jos tulee uusia ihmisiä palstalle! Aina oppii jotain uutta.. :)

Totta ja kiitoksia vain :P

• Ihanne parisuhteeseen olisi varmaan 27-34v. Seksisuhteita en halua.
      Itse olen 27.

• 564g75

Jotenkin jännää, että kaikki naiset haluavat seksisuhteeseen itseään nuoremman miehen kanssa.

Treffipalstat kuitenkin täynnä 5-kymppisiä miehiä, jotka etsivät seksiseuraa itseään nuoremmista naisista. (Traumatisoituneet entisistä parisuhteista / naista tarvitaan vaan seksiin / liian itsenäisiä, eivät pysty eivätkä halua nähdä vaivaa minkään eteen / katkeria ja penseitä / liuta kakaroita kylkiäisenä / naama ja perse roikkuu.) Eivät naiset noita valitse, kuten näkyy.

• No tähän vielä, että tässä parin vuoden sisään on ollut kumma havainto, että todella nuoret miehet havittelevat 30-40-naisia.

Mitä ihmettä tapahtuu? Mikä suuntaus se on?

• 56bvb76878
        misspönttöuuni kirjoitti:

No tähän vielä, että tässä parin vuoden sisään on ollut kumma havainto, että todella nuoret miehet havittelevat 30-40-naisia.

Olen itse huomannut myös tuon. Ennen oli häpeä, jos nainen oli vaan pari vuotta vanhempi.

Satakiloista, kuuskymppistä naapuria lähestyivät jopa parikymppiset miehet. Toki seksisuhteeseen, mutta kuitenkin.

En ymmärrä.

Sinkkuja on niin paljon. Moni ei välitä pätkääkään siitä, kenen kanssa harrastaa seksiä -kunhan saa uuden kokemuksen. Minkä tahansa.

Hyvä se tietysti meille naisille on.

Oman ikäiset kriittisiä. Vanhempi nainen ei painosta perheen perustamiseen.

No tähän vielä, että tässä parin vuoden sisään on ollut kumma havainto, että todella nuoret miehet havittelevat 30-40-naisia.

"Mitä ihmettä tapahtuu? Mikä suuntaus se on?"

ei siinä sen kummempaa kuin että 30-40vee naiset on hankkineet itselleen helpon panon maineen, tottakai nuoret miehet yrittää. Vaikka kaikki naiset ei tuosta ikäryhmästä olisikaan helppoja riittävän moni on niin että kannattaa yrittää.

• Calendula

Olipa köyhä ketju... kuten koko palsta...
      Jään pian pois. Se helpottaa.
      Oon miettinyt koko jutskan poistamista...

• Kurppa27

Olen 27 v joten 20 v miehen kanssa suhde.

• 181673

Parisuhde 40-50.v
      Seksi 30-50.v

Oma ikä 47.v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      102
      4609
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2405
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      110
      2282
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2189
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      421
      1974
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      172
      1526
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1279
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      860
    Aihe