tuli elokuvasta mieleen

vois.tulla

tulisiko pareja jos palstalaisia pakotetaan olemaan viikon asumaan yhdessä eli kaksi vastakkaisen sukupuolen edustajaa joutuisi asumaan viikon kaksi yhdessä

61

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai heistä tulisi. Minua ei luokitella tähän katokorjaan.

• Susta tulis lapin hirmulle hyvä akka, jos olisit sinkku. Yhdessä vetäsitte nunnuka nunnuka lai laata jänkhällä. 😃

• totta.tosiaan
        LadyZorro kirjoitti:

Susta tulis lapin hirmulle hyvä akka, jos olisit sinkku. Yhdessä vetäsitte nunnuka nunnuka lai laata jänkhällä. 😃

joo valtakunta sopis lappiin lapin hirmulle vaimoksi

• LadyZorro kirjoitti:

Susta tulis lapin hirmulle hyvä akka, jos olisit sinkku. Yhdessä vetäsitte nunnuka nunnuka lai laata jänkhällä. 😃

Olet nyt säädytön.

• valtakunta kirjoitti:

Olet nyt säädytön.

En ole, nään että sopisitte yhteen. ☺️

• totta.tosiaan kirjoitti:

joo valtakunta sopis lappiin lapin hirmulle vaimoksi

Taitaa kyllä rouva puskista vielä kirjoittaa tuhmeli.

• päivän.selvä.juttu
        valtakunta kirjoitti:

Taitaa kyllä rouva puskista vielä kirjoittaa tuhmeli.

usko zorroa

• Eeen ole. Ihan olen säädyllinen ja siveä. Mutta tää on mun rehellinen mielipide. Teillä on asetelmat ja kuun kivet yks yhteen. ☺️

Luotu toisillenne.

• päivän.selvä.juttu kirjoitti:

usko zorroa

Rouvazorro on nyt kyllä säädytön.

• LadyZorro kirjoitti:

Eeen ole. Ihan olen säädyllinen ja siveä. Mutta tää on mun rehellinen mielipide. Teillä on asetelmat ja kuun kivet yks yhteen. ☺️

Luotu toisillenne.

Narrausta näkee jatkuvasti kuin nimimerkin vaihtoa ja unohtaa ilmoittaa sivisäätiönsä narrataan ulkona? onko sinun parisuhteesi niin huonoa? Että minua yrität naittaa,että voit itse tehdä lisäksi säädytöntä tunteittensa vallassa?

• valtakunta kirjoitti:

Narrausta näkee jatkuvasti kuin nimimerkin vaihtoa ja unohtaa ilmoittaa sivisäätiönsä narrataan ulkona? onko sinun parisuhteesi niin huonoa? Että minua yrität naittaa,että voit itse tehdä lisäksi säädytöntä tunteittensa vallassa?

Siis Narrata ukkoja?

• valtakunta kirjoitti:

Miksi sinä herneen nokkaan vedät päivänselvästä asiasta? Pari teistä tulis suitsait, jollet olisi jo varattu. Eikä nyt auta harhautusliikkeet ja puheenaiheen vaihto. Mielipide on ja pysyy. 😃👍

• kappas.vaan
        valtakunta kirjoitti:

Rouvazorro on nyt kyllä säädytön.

valtakunta ja lapin hirmu pussauskoppiin

• siinä.vasta.pari
        LadyZorro kirjoitti:

Miksi sinä herneen nokkaan vedät päivänselvästä asiasta? Pari teistä tulis suitsait, jollet olisi jo varattu. Eikä nyt auta harhautusliikkeet ja puheenaiheen vaihto. Mielipide on ja pysyy. 😃👍

niin entäs super-ytmi niin siinä olis sinulle hyvä mies

• LadyZorro kirjoitti:

eiköhän se on selvä juttu että joku kaipaa sinua enemmän kuin eikä edes ollut ukkos.
        Pelkkää juttelukaveruuden takia ja oot myös narrannut kuvan häneltä. Eikö olisi jo tehdä edes ystävän velvollisuus kuin olla säädytön.

Minä sanoin suuttavani kun pelleilet toisten tunteella.

• pettäjäkö
        valtakunta kirjoitti:

eiköhän se on selvä juttu että joku kaipaa sinua enemmän kuin eikä edes ollut ukkos.
        Pelkkää juttelukaveruuden takia ja oot myös narrannut kuvan häneltä. Eikö olisi jo tehdä edes ystävän velvollisuus kuin olla säädytön.

zorro siis vikittelee muita miehiä ja pettää siksikö nimimerkit vaihtuukin

• valtakunta kirjoitti:

Nyt meni ohi, en ymmärrä.

• siinä.vasta.pari kirjoitti:

niin entäs super-ytmi niin siinä olis sinulle hyvä mies

Höpöhöpö...trollista ei ole mieheksi kelleen. ❄️

• LadyZorro kirjoitti:

Vastaa nyt sun keskustelijoillesi, kyllä sinä ymmärrät kun ollaan aiemmin tästä keskusteltu aiemmin.
        Sun viestiä odoteli, miten ihmeessä kehtasitkin taas vaan höpinöitä täällä höpistä hänen ohi. Sun pitäisi olla reilumpi hänelle, sen hän on ansainnut.

• valtakunta kirjoitti:

Vastaa nyt sun keskustelijoillesi, kyllä sinä ymmärrät kun ollaan aiemmin tästä keskusteltu aiemmin.
        Sun viestiä odoteli, miten ihmeessä kehtasitkin taas vaan höpinöitä täällä höpistä hänen ohi. Sun pitäisi olla reilumpi hänelle, sen hän on ansainnut.

Kestä sä nyt puhut?!😃

• olet.inhottava.nainen
        LadyZorro kirjoitti:

sellainenko nainen oletkin niin miksi et eroa vaan petät no loppukoon ystävyytemme en halua olla missään tekemisissä en edes kirjoituskaveri

• olet.inhottava.nainen kirjoitti:

sellainenko nainen oletkin niin miksi et eroa vaan petät no loppukoon ystävyytemme en halua olla missään tekemisissä en edes kirjoituskaveri

Jaada jaada pakko saada tulipalo sinne missä on järvi. 😃

Plumps!

• inhoan.pettäjiä
        LadyZorro kirjoitti:

Jaada jaada pakko saada tulipalo sinne missä on järvi. 😃

Plumps!

vastaan vielä tämäkerran sinulle niin teillä menee huonosti eli on huono suhde ja ennenkin epäillyt että petät tietääkö miehesi ja onko lupa teillä ei ole rakkaus suhde eikä seksiä ja olet pettäjä

• inhoan.pettäjiä kirjoitti:

vastaan vielä tämäkerran sinulle niin teillä menee huonosti eli on huono suhde ja ennenkin epäillyt että petät tietääkö miehesi ja onko lupa teillä ei ole rakkaus suhde eikä seksiä ja olet pettäjä

Syökää nyt pelihousunne te kaks kiukkupersettä. 😃

Pettämisestä kukaan mitään puhu, jollei jotkut foliohatut taas kuule surinaa. Ihme kouhkaajia, juttu muuttu lennossa.

Valtikasta ja lapin munahirmusta tulis pari, kumpikin on ihan lämässä toisiinsa. ☺️

• hyi.mikä.nainen.olet
        inhoan.pettäjiä kirjoitti:

miksi olet valtakunnalle ilkeä haluaisitko että hänkin pettäisi tai saisit hänen hyväksyntänsä teoillesi niin luulin leikiksi mutta valtakunta on kunnon nainen ja sinä pettäjä

• kunnon.naisiksi.luulin
        LadyZorro kirjoitti:

Syökää nyt pelihousunne te kaks kiukkupersettä. 😃

Pettämisestä kukaan mitään puhu, jollei jotkut foliohatut taas kuule surinaa. Ihme kouhkaajia, juttu muuttu lennossa.

Valtikasta ja lapin munahirmusta tulis pari, kumpikin on ihan lämässä toisiinsa. ☺️

tai tiedä sitten mikä nainen valtakuntakaan on jos onkin rakastunut lapin hirmuun niin miksi varatut naiset netissä pyörii ellei seksiä ja seksiseuralaista hae tai etsii uutta kumppania

• kunnon.naisiksi.luulin kirjoitti:

tai tiedä sitten mikä nainen valtakuntakaan on jos onkin rakastunut lapin hirmuun niin miksi varatut naiset netissä pyörii ellei seksiä ja seksiseuralaista hae tai etsii uutta kumppania

Jospa vaan ihan hölistään hölmöyttämme. Valtikka taisi jo vetäytyä ukkonsa kanssa valtikkaa lipsuttamaan, mutta minä vielä hölisen vartin verran. Olikos sulla jotaki muuta sydämelläsi? 🙂

• mietin.jatkanko.enään
        LadyZorro kirjoitti:

Jospa vaan ihan hölistään hölmöyttämme. Valtikka taisi jo vetäytyä ukkonsa kanssa valtikkaa lipsuttamaan, mutta minä vielä hölisen vartin verran. Olikos sulla jotaki muuta sydämelläsi? 🙂

no ei tainnut olla hölinää no piti kyllä lopettaa täällä kirjoittelu mutta tuli jatkettua ja vielä olisin ollut tämän kuun loppuun täällä koska rahat loppu tai vähissä ja pari viikkoa olis aikaa kirjoitella ja kuluttaa aikaa mutta nyt mietin lopetanko tänään jo en halua pettämis juttuja tai tinderi seksiseura juttuja tai eräs haluaa näyttää tissejään lapsille yms eli ehkä aika on tullut täyteen täällä

• mietin.jatkanko.enään kirjoitti:

no ei tainnut olla hölinää no piti kyllä lopettaa täällä kirjoittelu mutta tuli jatkettua ja vielä olisin ollut tämän kuun loppuun täällä koska rahat loppu tai vähissä ja pari viikkoa olis aikaa kirjoitella ja kuluttaa aikaa mutta nyt mietin lopetanko tänään jo en halua pettämis juttuja tai tinderi seksiseura juttuja tai eräs haluaa näyttää tissejään lapsille yms eli ehkä aika on tullut täyteen täällä

Elämä on valintoja, sullakin. Tissit, ne rauhasta muistuttaa. ☺️👍

• tissit.ihanat
        LadyZorro kirjoitti:

Elämä on valintoja, sullakin. Tissit, ne rauhasta muistuttaa. ☺️👍

no joo tissit kyllä rauhoittaa ja saa mielen iloiseksi

• koita.pärjäillä
        tissit.ihanat kirjoitti:

no joo tissit kyllä rauhoittaa ja saa mielen iloiseksi

kiitos kun kirjoittelit kanssani ja onnea elämääsi ja hyvää yötä jos ehdin vielä sanoa

Eiköhän hän pitäisi muistaa kaveriensa kun saanut itseensä narrattua. Minulle sen ”kaveri” sanoo kun taas ei kirjoittanut sanoinkin jo sille että narraa vaan.

Niin minäkin luulin rouvazorroa kunnolliseksiluulin mutta ei.🙄 tunteilla leikkijä.

• koita.pärjäillä kirjoitti:

kiitos kun kirjoittelit kanssani ja onnea elämääsi ja hyvää yötä jos ehdin vielä sanoa

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15371913/galluppia!#comment-94701952

Olkaapahan hyvä kyllä rouvazorro nyt mulkusta enemmän kiinnostunut. Sekä Voisit kyllä herran tähden pistää viestiä sun kaipailjalle kuin villitä.

• inhottava.varattu
        valtakunta kirjoitti:

Niin minäkin luulin rouvazorroa kunnolliseksiluulin mutta ei.🙄 tunteilla leikkijä.

joo ei pettäjän ystävä kannata olla eli älä vastaa hänelle enään tosi inhottavaa varattu leikkii toisten tunteilla samaa ilmeisesti tinderissä kun pitäisi tavata niin ei vastaa enään eli varattu leikkii sinkun tunteilla

• Voe teitä höpönassuja...

• KonnaKettu kirjoitti:

Voe teitä höpönassuja...

Kyllähän sinä tiedät olevasi suloinen. Sinä kyllä tiedät ettet ole kauaa kenenkään narikkana ole.

• gännyteiskula

• monellemuulle
        valtakunta kirjoitti:

Se on jo aiemmin tehnyt samat jutun samalle.
        Mullakin kännykkä.

dissidentille tehnyt saman

• abcdefgfghj
        valtakunta kirjoitti:

Se on jo aiemmin tehnyt samat jutun samalle.
        Mullakin kännykkä.

Puhelimesta kiinni toimiiko

• pimeyss
        inhoan.pettäjiä kirjoitti:

Voi jesus että sä oot dorka. Tajuatko sitä itse ollenkaan?

• horomoro
        valtakunta kirjoitti:

Kyllähän sinä tiedät olevasi suloinen. Sinä kyllä tiedät ettet ole kauaa kenenkään narikkana ole.

Liaani ratkaisi..

• horomoro kirjoitti:

Liaani ratkaisi..

Annetaan niiden sinkku tyttöjen liaanissa riippua💕🌸💕🌸💕🌸

• valtakunta kirjoitti:

Söpöydellä tässä on pärjätty tähänki asti. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Söpöydellä tässä on pärjätty tähänki asti. :D

Sekin sit riittikin. Sinä taidat olla aikamoinen paininalle.

• valtakunta kirjoitti:

Sekin sit riittikin. Sinä taidat olla aikamoinen paininalle.

Aina olen naiselle antautumassa. :D

• KonnaKettu kirjoitti:

Aina olen naiselle antautumassa. :D

Kuulostaa niin herkulle.
        kasteherkkutatti istujaiset paininallella tulossa, mielitietyn hennon kedonkukan kyllä nyt kelpaa.
        💕🌸💕🌸💕🌸

• Sinkuista varmaan tulis, kun osuis sopivat luonteet yksiin.

• kyllä.sopivat

niin minäkin uskoisin ja varmasti tulisikin

• elämää_on_tämäkin
        kyllä.sopivat kirjoitti:

niin minäkin uskoisin ja varmasti tulisikin

Minäkin nuorena, opiskeluaikoina, muutin uuden poikaystäväni luo extempore,
        koska kesätyö toisessa kaupungissa ja olin vuokrannut oman asuntoni pois.
        No, siitä tuli vain 30-vuotinen sota ja kaksi lasta...

• Ehkä tulis ja Ehkä ei.. sitä ei voi tietää.

• niin.se.vaan.on

kyllä sen tietää että pari heistä tulisi

• 65u5u3656u3u6

Onhan tollanen hömppäohjelma tehtykin. Mutta autiosaari ja jokunen kuukausi olisi parempi.

• onnellinen.loppu

ja juuri loppui elokuva jossa oli robert de niro jossa kävi niin ja rakastuivat ja heistä tuli pari

• 4747474747474747
        onnellinen.loppu kirjoitti:

ja juuri loppui elokuva jossa oli robert de niro jossa kävi niin ja rakastuivat ja heistä tuli pari

No mitäs luulet että jos olisi jatkoa niin näinköhän huora on maisemissa pysynyt?

• Täällä on niin vähän sinkkunaisia, että miespareja tulisi väkisinkin..ja luultavasti silloin myös parituminen olisi todennäköisempää..

• EdesUnissa

Peukku !

• qwerttttttt

Onhan telkusta tullut ohjelmia missä on "paritettu" erilaisia, esimerkiksi pissiksiä nörteille, mutta hömppä on hömppää. Tosin kyllähän nörtti pissiksen saa, jos vain onnistuu tekemään hintaa nörtteilyllään.

Olisi mielenkiintoisempaa laittaa joku läski ätmi jonnekin autiolle saarelle jonkun fitness- tai kauneusmimmin kanssa.

• ahdistaa

Mitäpä siitä nyt tulisi ilman tahtoa. Ainahan se helpompi on olla yksin. Parisuhteeseen vaaditaan jo vähän tahtoakin että haluaisi nostaa elämänsä uudelle tasolle. Toisen ihmisen kanssa pitää olla vähän parempi ihminen kuin yksin ollessaan, ei välttämättä paljon, mutta vähän kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe