https://www.is.fi/asuminen/art-2000005798435.html?ref=rss
Muistatte kai wuppiksen närkästyksen naisen oikeudesta esitellä tissejään rannalla? nyt se sitten itse nillittää omilla parvekkeillaan heiluville miehille. On se ihmetäti.
Wuppis laittoi heippalapun
102
757
Vastaukset
- itsensä.paljastajia
eikös tuollaisiin kämppiin muutta juuri ne jotka haluaa esitellä itseään alasti ja kytätä toisia ja pimeällä iltaisin verhot auki ja lamput päällä että loistaa oikein että katselkaa minua tai meitä niin ei normaali ihminen edes muuta noihin kerrostaloihin
Voi olla joo. Ovat kyllä sellaisia lasihirvityksiä että voi olla ihan luonnollinen selitys kekkaloinnille kun ovat varmaan h..in kuumiakin nuo miljoonakämpät. Sitä olen oikeasti ihmetellyt kun uusissakaan kerrostaloissa ei täällä suomessa tunnu olevan ilmastointia ja sitten niihin ei oikein saa laittaa mitään omiakaan juttuja, ainakaan semmoisia jotka vaikuttaa julkisivuun.
Minä olen siinä wuhwelin puolella ettei tissit ole elin. Siis ainakaan sellain..tuollainen elin. Maalla voi hyppiä tissit paljaana kukaan ei ole tullut vielä valittamaan.
Mutta tuommoinen parvekekekkulointi. Jos se tapahtuisi ihan siinä seinänaapurissa...niin hmm...no saattaisin yrittää jollain liaanilla sinne naapuriin :D, heiluriliikkeellä viemään itse lapun ja tarkistamaan tilanteen."Manninen muistelee vuosilta 2013 ja 2014 tapausta Jyväskylästä, kun keski-ikäinen mies oli muun muassa pomppinut omalla pihallaan trampoliinilla alasti."
No mutta tämä se on kyllä sitten jo jotain. Keski-ikäisen miehen kriisiäkö? Vapauden tunteen kaipuu? Korkealle ja kovaa? Ilman pantaloneseja..
Parveke on vielä ok, tuo aiheuttaisi ihan pikkuriikkistä ihmetystä. Tai sitten kai pitäisi vain spontaanisti mennä mukaan. :DNoihin lasihirvityksiin ei varmaan saa liaaneja mutta jos naapuritalon tädit tekisivät A3:lle numerolappuja ja alkaisivat antamaan pisteitä kekkaloitsijoille luulen että suurin osa löytäisi housuja jalkaan piankin.
misspönttöuuni kirjoitti:
"Manninen muistelee vuosilta 2013 ja 2014 tapausta Jyväskylästä, kun keski-ikäinen mies oli muun muassa pomppinut omalla pihallaan trampoliinilla alasti."
No mutta tämä se on kyllä sitten jo jotain. Keski-ikäisen miehen kriisiäkö? Vapauden tunteen kaipuu? Korkealle ja kovaa? Ilman pantaloneseja..
Parveke on vielä ok, tuo aiheuttaisi ihan pikkuriikkistä ihmetystä. Tai sitten kai pitäisi vain spontaanisti mennä mukaan. :DTrampoliinissa on kyllä vaara jos siinä alasti hyppii ja putoaakin. Ainakin miehillä pitäisi olla housut. Voi tulla mättääseen väärä suunta edellä. :D
Harmaaritari kirjoitti:
Noihin lasihirvityksiin ei varmaan saa liaaneja mutta jos naapuritalon tädit tekisivät A3:lle numerolappuja ja alkaisivat antamaan pisteitä kekkaloitsijoille luulen että suurin osa löytäisi housuja jalkaan piankin.
Ystävä kertoi, että tuollaisessa lasikomerossa voi olla kesällä 50 astetta lämmintä. Se on lieventävä asianHaara.
Olisi kyllä tosi kiva pisteyttää!misspönttöuuni kirjoitti:
Trampoliinissa on kyllä vaara jos siinä alasti hyppii ja putoaakin. Ainakin miehillä pitäisi olla housut. Voi tulla mättääseen väärä suunta edellä. :D
No eiköhän siinä ole ihan omalla vastuulla pomppimassa että mitäs läks jos käy huonosti. Noin muuten olen sitä mieltä että ei sitä nyt ihan kaikkea tarvitsisis vapaassakaan yhteiskunnassa touhuta julkisesti.
Ystävä kertoi, että tuollaisessa lasikomerossa voi olla kesällä 50 astetta lämmintä. Se on lieventävä asianHaara.
Olisi kyllä tosi kiva pisteyttää!Niinpä, tuossa ylempänä jo maintsin että ihem kun ei täällä missään ole uusissakaan kt-asunnoissa kunnon ilmastointia. Ite en ostais tuollasta lasiseinäkämppää millään.
Harmaaritari kirjoitti:
No eiköhän siinä ole ihan omalla vastuulla pomppimassa että mitäs läks jos käy huonosti. Noin muuten olen sitä mieltä että ei sitä nyt ihan kaikkea tarvitsisis vapaassakaan yhteiskunnassa touhuta julkisesti.
Metsässä ei kukaan näe. Pyykkejä esim. voi levittää tissisiltään...Maalla.
Kaupunki ei ole ihmisen paikka. Aina on joku kuvaamassa jos vähänkin luonnon mukaan teet. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Metsässä ei kukaan näe. Pyykkejä esim. voi levittää tissisiltään...Maalla.
Kaupunki ei ole ihmisen paikka. Aina on joku kuvaamassa jos vähänkin luonnon mukaan teet. :DMistäs sen tietää mikä pervo siellä kuusikossa kyttää? "kiinalaisten luontomatkaislijoiden kamerat räpsyivät pohjois-karjalaisessa metsässsä, alkuasukasnaisen kuvat päätyivät pekingin taidepalatsin seinälle". Tai sitten karhu. No jos se lähtee tulemaan kohti taitaa olla viimeisin huoli asiallinen pukeutuminen.
No jaa, on minusta ihan hyvä että jonkinlaisia sopivaisuussääntöjä sentään kaapunnissa :)Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä, tuossa ylempänä jo maintsin että ihem kun ei täällä missään ole uusissakaan kt-asunnoissa kunnon ilmastointia. Ite en ostais tuollasta lasiseinäkämppää millään.
Kerrostaloasuminen pitäisi kieltää. Minusta ihmiset tulevat kaupungissa ihan liian lähelle minun henkilökohtaista reviiriäni. Se on laaja. En pystyisi nukkumaan jos tietäisin, että naapurin makuuhuone on seinän takana.
Kerrostaloasuminen pitäisi kieltää. Minusta ihmiset tulevat kaupungissa ihan liian lähelle minun henkilökohtaista reviiriäni. Se on laaja. En pystyisi nukkumaan jos tietäisin, että naapurin makuuhuone on seinän takana.
Mulla on ollut kerrostaloasunto, ite en asunut siellä päivääkään
Ei sitä maallakaan näköjään enää saa hillua niin kuin ennen:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808212201151534_u0.shtml
Vähän jos haulikolla osoittelee niin heti ovat poliisit ovella. Isäukko oli oli joskus nuorna miesnä sorsametsällä naapurisaaren linnustajien kanssa sotinut haulikolla, ne kuulemma ampui ensin kohti, niin nykyään ois varmaan hirmujuttu semmoinen vaikka ihan leikkiä oli ollut.
No jaa, siihen tottuu kyllä, ei niitä edes ajattele jos ei kuulu ääniä sieltä.Harmaaritari kirjoitti:
Mistäs sen tietää mikä pervo siellä kuusikossa kyttää? "kiinalaisten luontomatkaislijoiden kamerat räpsyivät pohjois-karjalaisessa metsässsä, alkuasukasnaisen kuvat päätyivät pekingin taidepalatsin seinälle". Tai sitten karhu. No jos se lähtee tulemaan kohti taitaa olla viimeisin huoli asiallinen pukeutuminen.
No jaa, on minusta ihan hyvä että jonkinlaisia sopivaisuussääntöjä sentään kaapunnissa :)Kyllä se on vaan hyväksi Pekingissäkin pylly nähdä.
Mutta ajattele, miten rajoittunutta elämää se sinäkin elät? :D
Eikö koskaan tekisi mieli?
Jos joskus tulee sellainen tunne, niin lupaan sulle, että saat juosta tuon kilometrin pellon läpi eikä kukaan tule valittamaan. (Voin sitten tarkistaa ettei jäänyt punkkeja, niin ei niistäkään huolta).
Mutta kunhan nyt mies saisi vähän fiilistä siihen kt-asumiseen. Mitäpä sitä ei sinun eteen tekisi. Maanantaina sulla alkais sitten työt taas vähän eri moodilla ja kertosit kavereille, mitä ketoniityllä tapahtui.
Elämykset tehdään maalla.
Tuommonen rimpsastelu saattaa joskus vapauttaa sielun.pujotteIija kirjoitti:
Mulla on ollut kerrostaloasunto, ite en asunut siellä päivääkään
Järjen puhetta! Kyllä siellä maitokahvit voi ryypätä. 30 minuuttia.
Harmaaritari kirjoitti:
Vähän jos haulikolla osoittelee niin heti ovat poliisit ovella. Isäukko oli oli joskus nuorna miesnä sorsametsällä naapurisaaren linnustajien kanssa sotinut haulikolla, ne kuulemma ampui ensin kohti, niin nykyään ois varmaan hirmujuttu semmoinen vaikka ihan leikkiä oli ollut.
No jaa, siihen tottuu kyllä, ei niitä edes ajattele jos ei kuulu ääniä sieltä.No siis noilla pitää olla nykyisin lukollinen asekaappikin jopa maalaispirtissä, ei saa roikkua ennee hirvensarvessa huolettomasti. Meinas mennä täälläkin hetkeks fengshuit epäkuntoon, mutta pakko se oli ostaa...
Ei siihen totu, naapurin aistii seinän läpi. Joku 20 cm vaan välissä ja ties mitä se siellä tekee kun minä nukun.Harmaaritari kirjoitti:
No jaa, siihen tottuu kyllä, ei niitä edes ajattele jos ei kuulu ääniä sieltä.Isäsihän on ollut ihan John Wayne. Kovaa peliä kaislikossa..huh huh. Onko susta isääsi tullut? :)
Järjen puhetta! Kyllä siellä maitokahvit voi ryypätä. 30 minuuttia.
Kyllästyin sitten vuokralaisten kanssa säätämiseen, ja myin pois
Kyllä se on vaan hyväksi Pekingissäkin pylly nähdä.
Mutta ajattele, miten rajoittunutta elämää se sinäkin elät? :D
Eikö koskaan tekisi mieli?
Jos joskus tulee sellainen tunne, niin lupaan sulle, että saat juosta tuon kilometrin pellon läpi eikä kukaan tule valittamaan. (Voin sitten tarkistaa ettei jäänyt punkkeja, niin ei niistäkään huolta).
Mutta kunhan nyt mies saisi vähän fiilistä siihen kt-asumiseen. Mitäpä sitä ei sinun eteen tekisi. Maanantaina sulla alkais sitten työt taas vähän eri moodilla ja kertosit kavereille, mitä ketoniityllä tapahtui.
Elämykset tehdään maalla.
Tuommonen rimpsastelu saattaa joskus vapauttaa sielun.No ei yhtään. Ei mulla ole minkäänlkaisia taipumuksia tuollaiseen eikä varsinkaan missään h..in missä tosiaan voi olla miljardeja punkkeja kyttäämässä, tuommoisessa juoksisin:
http://www.africa-express.info/wp-content/uploads/2014/08/ebola-congo.jpg
Sais sen punkkitarkastuksen silti ehjkä pitää, relluilisin sillä sitten :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Isäsihän on ollut ihan John Wayne. Kovaa peliä kaislikossa..huh huh. Onko susta isääsi tullut? :)
Ei mulla oo aseita, jos ois niin kyllähän jos alkas kohti ropiseen varmaan takaisin annettais tänäkin päivänä.
pujotteIija kirjoitti:
Kyllästyin sitten vuokralaisten kanssa säätämiseen, ja myin pois
Siitä ois ollu pääomatuloja...Mitä sie nyt lypsävän lehmän kolkkasit, ohhoh.
No joo, tiedän tuon, jos et saa pitkäaikaista vuokralaista, niin se on kyllä yhtä sählinkiä...
Niin on. Puolensa ja puolensa.
Mut olisithan sie voinut pitää sen itelläs vaan, rilluttelukämppänä; käynyt aina kaupungin humussa pyörähtämässä ja kaupunkimökille yöksi. : )misspönttöuuni kirjoitti:
Siitä ois ollu pääomatuloja...Mitä sie nyt lypsävän lehmän kolkkasit, ohhoh.
No joo, tiedän tuon, jos et saa pitkäaikaista vuokralaista, niin se on kyllä yhtä sählinkiä...
Niin on. Puolensa ja puolensa.
Mut olisithan sie voinut pitää sen itelläs vaan, rilluttelukämppänä; käynyt aina kaupungin humussa pyörähtämässä ja kaupunkimökille yöksi. : )Hyvä kutukämppä ois kieltämättä ollut
Harmaaritari kirjoitti:
No ei yhtään. Ei mulla ole minkäänlkaisia taipumuksia tuollaiseen eikä varsinkaan missään h..in missä tosiaan voi olla miljardeja punkkeja kyttäämässä, tuommoisessa juoksisin:
http://www.africa-express.info/wp-content/uploads/2014/08/ebola-congo.jpg
Sais sen punkkitarkastuksen silti ehjkä pitää, relluilisin sillä sitten :DHahah, pakkohan sinut olisi tarkistaa :D
Ei tuommoset puvut mitään auta.
(naurua)
Voi raasu...yritin vaan vapauttaa sun lukkiutunutta kt-sielua..
Katsos kun kesälomakin kertoo jo sen, että kun poistuu kolmeksi viikkoa sivilisaatiosta, niin tulee ihan toisenlaisena takaisin :D, nokisena, takkuisena, savuisena, paukamilla -mutta ILOISENA!
Olisi jotenkin hillittömän mielenkiintoista katsoa, miltä muutos sinussa näyttäisi :DHarmaaritari kirjoitti:
Ei mulla oo aseita, jos ois niin kyllähän jos alkas kohti ropiseen varmaan takaisin annettais tänäkin päivänä.
Tykkäisitkö sorsastaa?
Hahah, pakkohan sinut olisi tarkistaa :D
Ei tuommoset puvut mitään auta.
(naurua)
Voi raasu...yritin vaan vapauttaa sun lukkiutunutta kt-sielua..
Katsos kun kesälomakin kertoo jo sen, että kun poistuu kolmeksi viikkoa sivilisaatiosta, niin tulee ihan toisenlaisena takaisin :D, nokisena, takkuisena, savuisena, paukamilla -mutta ILOISENA!
Olisi jotenkin hillittömän mielenkiintoista katsoa, miltä muutos sinussa näyttäisi :DNiin en tiiä, mulle saattais kyllä viiikko jo riittää sihen että tahtois kaupunkiin takas, paha sanoo, riippus varmaan seurastakin paljon :)
Tykkäisitkö sorsastaa?
Joo jos ne sorsat ampuis takasin, ois reilumman tuntusta silleen, katottas kuka on kuka :D En mie muuten ehkä niin hirveesti hinkuais, ei o semmosta metsästyviettiä mutta jos ei ois itikoita voisin kyllä seuraks lähtee, sopivasti aina sitten meluaisin että sorsat ei erehdy liki, tasottasin vähän peliä niille :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo jos ne sorsat ampuis takasin, ois reilumman tuntusta silleen, katottas kuka on kuka :D En mie muuten ehkä niin hirveesti hinkuais, ei o semmosta metsästyviettiä mutta jos ei ois itikoita voisin kyllä seuraks lähtee, sopivasti aina sitten meluaisin että sorsat ei erehdy liki, tasottasin vähän peliä niille :D
Voi kehveli...ei siellä saa kailottaa! Sulle pitäs panna joku jäkälätuppo suuhun shysh. Ei tuu mittään..
Onko jo pakko myöntää, että kyllä sinun on parempi olla kaupungissa... :)misspönttöuuni kirjoitti:
Voi kehveli...ei siellä saa kailottaa! Sulle pitäs panna joku jäkälätuppo suuhun shysh. Ei tuu mittään..
Onko jo pakko myöntää, että kyllä sinun on parempi olla kaupungissa... :)Aina kailottasin kun tulisivat liki. Äkillinen yskänpuuska yllättäisi aina kun misspönttis aloittaisi tähtäämisen. Sorsille sitten vaan huiskuttaisin " Turvallista matkaa" :D Voitas mennä mäkkärin kautta kotio :)
Harmaaritari kirjoitti:
Aina kailottasin kun tulisivat liki. Äkillinen yskänpuuska yllättäisi aina kun misspönttis aloittaisi tähtäämisen. Sorsille sitten vaan huiskuttaisin " Turvallista matkaa" :D Voitas mennä mäkkärin kautta kotio :)
Helekutti...
- Elluhalloyb
Mä juoksentelen usein alasti parvekkeella....
Tissit paljaana tänäkin aamuna pyykkejä laitoin...
On viel läpinäkyvät parvekkeet...
Mut tissitkin on vain maito tauhaset..🌼☀🌈😃😳 Pippeli pomppeli pitkin siltaa, toivotteli pimpille hyvää iltaa!!!
Runontapaista pukkas...
Onkohan naapurin mummoilla ollut ihan kiikarit, että ovat nähneet naperon?misspönttöuuni kirjoitti:
Mietin just, että tuskin olivat edes mitään nähneet...
Mikä on tietysti hirmu harmi :)Niin. Siis näkevät, ettei housuja ole, mutta aina on kaideputket edessä tai joku perkeleen amppeli, niin kiukuttaa!
Dissident kirjoitti:
Niin. Siis näkevät, ettei housuja ole, mutta aina on kaideputket edessä tai joku perkeleen amppeli, niin kiukuttaa!
Amppeli :'D No sehän se, se on aina kaiken kivan edessä.
Varmaan ollut vaan kaareutuva vesikouru, mikä näkynyt...
Helle tehnyt kangastuksia ja toiveajattelut. Naiset ovat joskus typeriä. Oho. No sanoin tuon, niin antaa olla.misspönttöuuni kirjoitti:
Amppeli :'D No sehän se, se on aina kaiken kivan edessä.
Varmaan ollut vaan kaareutuva vesikouru, mikä näkynyt...
Helle tehnyt kangastuksia ja toiveajattelut. Naiset ovat joskus typeriä. Oho. No sanoin tuon, niin antaa olla.No ehkä ei tarviis keskittyä kaikkeen mitä toisilla parvekkeilla tapahtuu... Voihan sitä vaikka vetää oman parvekkeen eteen verhot ja tehä mitä tykkää. Nykyään paheksutaan kaikkea ja pahoitetaan mieli... Täällä seuduin on jo nippanappa sen verta urbanisoiduttu, että on housut jalassa kaupassa...ainakin puolitangossa... hehe
Dissident kirjoitti:
No ehkä ei tarviis keskittyä kaikkeen mitä toisilla parvekkeilla tapahtuu... Voihan sitä vaikka vetää oman parvekkeen eteen verhot ja tehä mitä tykkää. Nykyään paheksutaan kaikkea ja pahoitetaan mieli... Täällä seuduin on jo nippanappa sen verta urbanisoiduttu, että on housut jalassa kaupassa...ainakin puolitangossa... hehe
"housut jalassa kaupassa...ainakin puolitangossa..."
Hah, no tuon voi allekirjoittaa. Se on jo näillä korkeuksilla hyvä aste, että ollaan siihenki asti saatu. :D
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
"housut jalassa kaupassa...ainakin puolitangossa..."
Hah, no tuon voi allekirjoittaa. Se on jo näillä korkeuksilla hyvä aste, että ollaan siihenki asti saatu. :D
(naurua)Joo, housut mukana, vaikka nipussa kainalossa, eihän tässä niin mehtäläisiä olla kuitenkaan... Siitä on näppärä sipasta koipeen, jos tarvihtoo!
Dissident kirjoitti:
Joo, housut mukana, vaikka nipussa kainalossa, eihän tässä niin mehtäläisiä olla kuitenkaan... Siitä on näppärä sipasta koipeen, jos tarvihtoo!
Eikö myö suht koht hyvillä kohilla Suomea asuta, ei se ou nii nuukoo....hahah.
Vejetään vähä silleen suurpiirteisesti. Millon on housut, millon ei. Vähä jottain taljoo etteen. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Eikö myö suht koht hyvillä kohilla Suomea asuta, ei se ou nii nuukoo....hahah.
Vejetään vähä silleen suurpiirteisesti. Millon on housut, millon ei. Vähä jottain taljoo etteen. :DNo keskellä kauneinta Suomea joo asutaan...kyllä kelepoo!
Joo, suatetaa laittoo kostuumia piälle, tahi sitten ei...ei oo kato niin metrillee tämäkään asssiii...
Tuli mieleen muuten kun noita paheksujia on niin paljon, niin eräät sällit teki videon, missä neuvottiin, miten missäkin saa nokkiin hyvin....joku tuolta vaan taas oli omaa luokkaansa...heh...
https://youtu.be/V4a5-j4iAGg
HeheDissident kirjoitti:
No keskellä kauneinta Suomea joo asutaan...kyllä kelepoo!
Joo, suatetaa laittoo kostuumia piälle, tahi sitten ei...ei oo kato niin metrillee tämäkään asssiii...
Tuli mieleen muuten kun noita paheksujia on niin paljon, niin eräät sällit teki videon, missä neuvottiin, miten missäkin saa nokkiin hyvin....joku tuolta vaan taas oli omaa luokkaansa...heh...
https://youtu.be/V4a5-j4iAGg
HeheHahhah, meinasitko naurattaa miut ensin kontilleen ja siitä lattianrakkoon..hah :'D
Hyvä video :D
Ei kannata alakhaa hevostella. Semmostahhii vaivoo on nähty, että voip suaha turpiinsahhii ku hyvi ruppee huitasemmaan...
(naurua)misspönttöuuni kirjoitti:
Hahhah, meinasitko naurattaa miut ensin kontilleen ja siitä lattianrakkoon..hah :'D
Hyvä video :D
Ei kannata alakhaa hevostella. Semmostahhii vaivoo on nähty, että voip suaha turpiinsahhii ku hyvi ruppee huitasemmaan...
(naurua)No tänään oon ollut hilpeellä päällä. Viikonloppuna käyn katsoo eteläsuomesta yhtä paattia. Jos hommais sellaisen saunallisen exhinaaja varppaajan ens kesän aalloille.
Varailin majoituksetkin, lähetään ihan kaksin katsomaan.
Liekö siitä se hilpeä fiulis...Dissident kirjoitti:
No tänään oon ollut hilpeellä päällä. Viikonloppuna käyn katsoo eteläsuomesta yhtä paattia. Jos hommais sellaisen saunallisen exhinaaja varppaajan ens kesän aalloille.
Liekö siitä se hilpeä fiulis...Voi veljet. Se olis hienoa. Se olisi isompikin. Mahtuisi puoli pitäjää kyytiin. Kyllä se miniloma vähän saa hymyä ja säpinää aikaan ja sen heti huomaa ; )
Parisuhdeaika on tärkeää, siis ihan kahenkeskinen...Lapsoset mummolle tahi siskolle, ja hotellimajoitus; kaikki valmiina ai ai...herra on hyvä vaan ja nauttii naisensa kanssa ; )Dissident kirjoitti:
No tänään oon ollut hilpeellä päällä. Viikonloppuna käyn katsoo eteläsuomesta yhtä paattia. Jos hommais sellaisen saunallisen exhinaaja varppaajan ens kesän aalloille.
Liekö siitä se hilpeä fiulis...Miullakin on vähän löysempi viikko ja iltavuoroja, niin tässä sitä kekkuloidaan tälleen ylimyöhään...
Vähän jouvan horista joutaviakin, mutta kun ei uni väkisinkään tule :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Voi veljet. Se olis hienoa. Se olisi isompikin. Mahtuisi puoli pitäjää kyytiin. Kyllä se miniloma vähän saa hymyä ja säpinää aikaan ja sen heti huomaa ; )
Parisuhdeaika on tärkeää, siis ihan kahenkeskinen...Lapsoset mummolle tahi siskolle, ja hotellimajoitus; kaikki valmiina ai ai...herra on hyvä vaan ja nauttii naisensa kanssa ; )Joo, mä mietin, että mulla ois nyt pikkuisen paremmat mahkut sillä veneillä, että se ois kuin kelluva kesämökki. Ja toisekseen, se kävis paremmin mun käyttötarkoitukseen. Nyt toi tuulilasivene on sellainen daycruiseri vaan, mutta tuolla paatilla vois jo lähtee yöks ja sama mikä keli on.
Joo. Sitäpä juuri. On aikaa turistaa automatkalla ja sit ihan jotain muuta hotellissa. heh...Ja mulla kun on vaihto perjantaina muksuista, niin aika simppeliä. Välillä tällästä... Miniloma.misspönttöuuni kirjoitti:
Miullakin on vähän löysempi viikko ja iltavuoroja, niin tässä sitä kekkuloidaan tälleen ylimyöhään...
Vähän jouvan horista joutaviakin, mutta kun ei uni väkisinkään tule :DNo mulla on vielä pari yövuoroo tässä. Tää yö siis eka. Sit huomenna vika ja sit oiskin vapaat...maanantaiaamuks sitten vasta töihin...
Ja mikäs täällä on höpistessä... pidät mua hereillä vähäsen...Muistan tuon lorun näin. Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti hyvää iltaa pimpille oiskos tilaa limpille?
Pippeli hyppeli pitkin siltaa,
toivotti pimpille hyvää iltaa.
Katsoi taivaan tähteä,
naimaan tahtoi lähteä.
Katsoi rahapussia,
ei ole varaa nussia.Dissident kirjoitti:
Joo, mä mietin, että mulla ois nyt pikkuisen paremmat mahkut sillä veneillä, että se ois kuin kelluva kesämökki. Ja toisekseen, se kävis paremmin mun käyttötarkoitukseen. Nyt toi tuulilasivene on sellainen daycruiseri vaan, mutta tuolla paatilla vois jo lähtee yöks ja sama mikä keli on.
Joo. Sitäpä juuri. On aikaa turistaa automatkalla ja sit ihan jotain muuta hotellissa. heh...Ja mulla kun on vaihto perjantaina muksuista, niin aika simppeliä. Välillä tällästä... Miniloma.Niin jos te heitätte botskilla sitä isompaa lenkkiä, niin ei pikku myrskyt ja tuiverruksetkaan tsitten haittais...Sutkuttelis vuan etiäpäin lupsakkaasti :)
Aika jees löytö jos hyväksi paatti osoittautuu. Monihan asuu kesät noissa, kelluva kesäkoti.
(nyökyttää)
Käy nyt siihen emäntään kiinni ku emokarhuun *vinkvink*, Pönttö tuhmeli tiällä yösyvännä neuvvoo...heh heh. ; )Dissident kirjoitti:
No mulla on vielä pari yövuoroo tässä. Tää yö siis eka. Sit huomenna vika ja sit oiskin vapaat...maanantaiaamuks sitten vasta töihin...
Ja mikäs täällä on höpistessä... pidät mua hereillä vähäsen...Nii mie vaistosin, että suattaapi olla tämmönen yötilanne. Tässähän tätä kukutaan. Nyt koputtellee Lz:kin seuraan ja oikein runon kans hää asteloopi tuppaan, tervetulloo yöpiiriin :'D
LadyZorro kirjoitti:
Muistan tuon lorun näin. Pippeli hyppeli pitkin siltaa, toivotti hyvää iltaa pimpille oiskos tilaa limpille?
Pippeli hyppeli pitkin siltaa,
toivotti pimpille hyvää iltaa.
Katsoi taivaan tähteä,
naimaan tahtoi lähteä.
Katsoi rahapussia,
ei ole varaa nussia.Hahaa... LiZ muistaa kaikki hävyttömät jutut...
Niin jos te heitätte botskilla sitä isompaa lenkkiä, niin ei pikku myrskyt ja tuiverruksetkaan tsitten haittais...Sutkuttelis vuan etiäpäin lupsakkaasti :)
Aika jees löytö jos hyväksi paatti osoittautuu. Monihan asuu kesät noissa, kelluva kesäkoti.
(nyökyttää)
Käy nyt siihen emäntään kiinni ku emokarhuun *vinkvink*, Pönttö tuhmeli tiällä yösyvännä neuvvoo...heh heh. ; )Joo. No tuossa aika retee sisustus ja luukut suoraan saunasta järveen. Ja tukevaa rautaa koko paatti, että ei tarviis joka kevät ihan kiillotella, kunhan katsos, että on pohjassa maalia jne,
Joo, katsotaan nyt millanen on paatti ja paljonko on tinkavaraa....Ja onhan se vielä tännekin saatava...
Pien mä tuosta kiinni kovastikin. On se sellainen nainen...Dissident kirjoitti:
Hahaa... LiZ muistaa kaikki hävyttömät jutut...
Mä oon semmonen päällisin puolin kiltti ja sisäisesti tuhma. :D
Nii mie vaistosin, että suattaapi olla tämmönen yötilanne. Tässähän tätä kukutaan. Nyt koputtellee Lz:kin seuraan ja oikein runon kans hää asteloopi tuppaan, tervetulloo yöpiiriin :'D
LiZukkahan se kömpi joo kanssa... Ja hupsuilemaan varmaan tuli... Sekin on painanut tietenkin kaikkea kouluhommaa niska limassa taas koko illan...
Dissident kirjoitti:
Joo. No tuossa aika retee sisustus ja luukut suoraan saunasta järveen. Ja tukevaa rautaa koko paatti, että ei tarviis joka kevät ihan kiillotella, kunhan katsos, että on pohjassa maalia jne,
Joo, katsotaan nyt millanen on paatti ja paljonko on tinkavaraa....Ja onhan se vielä tännekin saatava...
Pien mä tuosta kiinni kovastikin. On se sellainen nainen...Tingit kovasti. Kun täältä lähdetään etelään, niin pitää tinkiä. Muista kolmesti lakki päähän ja näkemiin-sääntö. Se toimii hevoskaupoilla.
:DLadyZorro kirjoitti:
Joo, mä jo sain noottia, että ilkeä ihminen olet...haha...no yritimpä vääntää rautalangasta, mutta mutta... no joo... se siitä.
Mitenkäs sä tähän aikaan kukut vielä? Eikö uni tule silmään?misspönttöuuni kirjoitti:
Tingit kovasti. Kun täältä lähdetään etelään, niin pitää tinkiä. Muista kolmesti lakki päähän ja näkemiin-sääntö. Se toimii hevoskaupoilla.
:DAi jaa? No pitääpä muistaa ottaa sit joku lakki mukaan... Helekatti...kaikkee sitä pitää muistaakin....
(raapustaa vihkoon...lakki...noin)Dissident kirjoitti:
Joo, mä jo sain noottia, että ilkeä ihminen olet...haha...no yritimpä vääntää rautalangasta, mutta mutta... no joo... se siitä.
Mitenkäs sä tähän aikaan kukut vielä? Eikö uni tule silmään?Vai noottia, kui? Mä olen kirjotellut yhä edelleen sitä näyttösuunnitelmaa, siitä taitaa taas tulla kilometrin pituinen. Kun keksin kaiken aikaa lisää matskua. x)
On tendisit yms. polymeerit varmaan unissakin.LadyZorro kirjoitti:
Kyllä sie jo yhen kerran sanoit semmosen sanon ko m.lkku ja mie putosin pöyvän alle, että kopsahti. Se tuli jotenkin niin suoralla rintaäänellä sieltä. Ja nyt hää kertoi tuommosen poronsarvijauherunon tummaan yöhön. Tiiä, miten se nyt vaikuttaa Pönttöönkin. LZ, jotain vastuuta hommaan.
(nauraa kikattaa)Dissident kirjoitti:
Mitenkäs sä tähän aikaan kukut vielä? Eikö uni tule silmään?Naiset saavat kukkua, palstan miesmurmelit nukkuu ja ovat kerrankin hiljaa, noh sinnuu ei nyt sakoteta, suat olla siinä :)
Nii mie vaistosin, että suattaapi olla tämmönen yötilanne. Tässähän tätä kukutaan. Nyt koputtellee Lz:kin seuraan ja oikein runon kans hää asteloopi tuppaan, tervetulloo yöpiiriin :'D
Juu hetkeksi vaan, kyllä kohta tulee uni silmään. Pitää hetki yrittää siirtää ajatuksia pois opiskelusta. :)
Vastapainoksi jotakin muuta...runot on kivoja!!LadyZorro kirjoitti:
Vai noottia, kui? Mä olen kirjotellut yhä edelleen sitä näyttösuunnitelmaa, siitä taitaa taas tulla kilometrin pituinen. Kun keksin kaiken aikaa lisää matskua. x)
On tendisit yms. polymeerit varmaan unissakin.Ääh... ei siitä enempää...
No niin... mä arvasin. Sun jonkinlainen rapsa pitää sisällään alkuräjähdyksenkin. Heh...
Millasihan unia noista näyttää? Oksiaalihappopohjainen liuotin hyökkää kimppuun?misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä sie jo yhen kerran sanoit semmosen sanon ko m.lkku ja mie putosin pöyvän alle, että kopsahti. Se tuli jotenkin niin suoralla rintaäänellä sieltä. Ja nyt hää kertoi tuommosen poronsarvijauherunon tummaan yöhön. Tiiä, miten se nyt vaikuttaa Pönttöönkin. LZ, jotain vastuuta hommaan.
(nauraa kikattaa)No mä olen alkuun ujo, mutta tutussa seurassa sattuu sitten tämmöstä lipsumista ja pääsee sammakoita suusta. :D
Olen vissiin kotiutunut tänne, kun en osaa olla niin asiallisesti enää. ;)Dissident kirjoitti:
Ai jaa? No pitääpä muistaa ottaa sit joku lakki mukaan... Helekatti...kaikkee sitä pitää muistaakin....
(raapustaa vihkoon...lakki...noin)Joo, on kokemusta.
Pysy tiukkana väännössä. Myyjä luuloo, että out tosissas lähössä ku lakkia kopistelet :D
Hinta alenee, ja alenee, ja lopulta ne tuopi sen kottiinkin iliman lisämaksuloita.LadyZorro kirjoitti:
Juu hetkeksi vaan, kyllä kohta tulee uni silmään. Pitää hetki yrittää siirtää ajatuksia pois opiskelusta. :)
Vastapainoksi jotakin muuta...runot on kivoja!!No savolaisten kanssa pää kyllä tyhjenee taatusti! Se on vissi se!
LadyZorro kirjoitti:
No mä olen alkuun ujo, mutta tutussa seurassa sattuu sitten tämmöstä lipsumista ja pääsee sammakoita suusta. :D
Olen vissiin kotiutunut tänne, kun en osaa olla niin asiallisesti enää. ;)Myö ollaan Pönttiksen kanssa niin lupsakkata sakkia, että lipsuu vaikka mitä kohta tänne sulta...
Dissident kirjoitti:
Ääh... ei siitä enempää...
No niin... mä arvasin. Sun jonkinlainen rapsa pitää sisällään alkuräjähdyksenkin. Heh...
Millasihan unia noista näyttää? Oksiaalihappopohjainen liuotin hyökkää kimppuun?Ööö, varmaan joku DDAC-kvatti hapettaa mun pään sekasin.
https://youtu.be/cCcdYVAMGI4
Ei mut pistäs säkin Dissi jalalla koreesti, anna lanteitten keinua puolelta toiselle ja veivata ympäri...toinen jalka koira pissii asentoon ilmaan ja haaruista kiinni ja hytkytät. :DDissident kirjoitti:
No savolaisten kanssa pää kyllä tyhjenee taatusti! Se on vissi se!
Savolaaset on nii kieroo porukkaa, että ne varastaa ajatuksetkii sillä välin ko kääntää räpäyttää silmää. =)
Joo, on kokemusta.
Pysy tiukkana väännössä. Myyjä luuloo, että out tosissas lähössä ku lakkia kopistelet :D
Hinta alenee, ja alenee, ja lopulta ne tuopi sen kottiinkin iliman lisämaksuloita.No pitää koittaa kaikki konstit... On se vissiin ollutkin myytävänä pitkään. Mutta jos on kääpäne, niin poishan se on ostettava... Ja sit on myytävä oma kapistus kauas... heh
LadyZorro kirjoitti:
No mä olen alkuun ujo, mutta tutussa seurassa sattuu sitten tämmöstä lipsumista ja pääsee sammakoita suusta. :D
Olen vissiin kotiutunut tänne, kun en osaa olla niin asiallisesti enää. ;)Hahah, anna mennä vuan, alkaa olla hauskoja piirteitä ;D
Ja hyviä unia sitten kun nukuttaa...niin se on, että vähän pitää päästä ensin päivän tohinasta irti, tämä auttaa, ei nakuta virka-asiat mielessä :)Dissident kirjoitti:
Myö ollaan Pönttiksen kanssa niin lupsakkata sakkia, että lipsuu vaikka mitä kohta tänne sulta...
Hahah, se on hyvä het varottooo :'D
Dissident kirjoitti:
Myö ollaan Pönttiksen kanssa niin lupsakkata sakkia, että lipsuu vaikka mitä kohta tänne sulta...
Tuli taas mieleen tosta lipsumisesta, että voi niitä aikoja, kun luisui kynnet lutikan putkistossa hetekan. :D
LadyZorro kirjoitti:
Ööö, varmaan joku DDAC-kvatti hapettaa mun pään sekasin.
https://youtu.be/cCcdYVAMGI4
Ei mut pistäs säkin Dissi jalalla koreesti, anna lanteitten keinua puolelta toiselle ja veivata ympäri...toinen jalka koira pissii asentoon ilmaan ja haaruista kiinni ja hytkytät. :DNo jopas on sorkan porina tuossa ja ketkutusta niin, että leuka putos työpöytään...piti ihan vasurilla nostaa takas sijoilleen...
https://youtu.be/dMH0bHeiRNg
Pakkohan vaihtari on laittaa...misspönttöuuni kirjoitti:
Hahah, anna mennä vuan, alkaa olla hauskoja piirteitä ;D
Ja hyviä unia sitten kun nukuttaa...niin se on, että vähän pitää päästä ensin päivän tohinasta irti, tämä auttaa, ei nakuta virka-asiat mielessä :)Heh, vieraskoreus alkaa kadota...heittäydytään tuttavallisiksi. ;)
Juu, kyllä se teidän kanssa aina semmosta haipakkaa ja ajatuksenvirtaa, että mainiosti pääsee arkisista ajatuksista eroon! :D
Kyllä mä kohta meen maate, kun tarttee jo 5 herätäkin. Kuis sulla on syksy alkanut?LadyZorro kirjoitti:
Tuli taas mieleen tosta lipsumisesta, että voi niitä aikoja, kun luisui kynnet lutikan putkistossa hetekan. :D
No kyllä lutikat kuule pomppii lankuilla sellaiseen tahtiin että....
Dissident kirjoitti:
No pitää koittaa kaikki konstit... On se vissiin ollutkin myytävänä pitkään. Mutta jos on kääpäne, niin poishan se on ostettava... Ja sit on myytävä oma kapistus kauas... heh
Kuha katot ettei oo reikee pohjassa. Se on pääassii. Sitten vuan laulelet Kaunista Veeroo...
Ja kait se muulla kulukoopi ku hiilellä? Ihan tämmöset faktat ensin.
(nauraa)
Mut joo, mie köpöttelen tästä untuvatäkkiin, kauniita unia kaikille! Tai valvontatunteja, kahvia konneeseen silirimpsis ja sail away, pönttis kuittaa : )Dissident kirjoitti:
No jopas on sorkan porina tuossa ja ketkutusta niin, että leuka putos työpöytään...piti ihan vasurilla nostaa takas sijoilleen...
https://youtu.be/dMH0bHeiRNg
Pakkohan vaihtari on laittaa...Haha, toi on hyvä olen kattonut ennenkin! :D
Mun tyyliin menee enemmän toi 2:04 alkava veivaus...
https://www.youtube.com/watch?v=fDWFVI8PQOI
Ei maar onko se nyt mentävä nukkumaan, sano onko? Nuokuttaa jo...Dissident kirjoitti:
No kyllä lutikat kuule pomppii lankuilla sellaiseen tahtiin että....
Te ootte varmaan muutaman lutikan muhjoneet muussiksikin sängyn lankkujen päällä. :D
Voin aistia sun jutuista, että ei ole vaan nukuttu kiltisti vierekkäin...LadyZorro kirjoitti:
Heh, vieraskoreus alkaa kadota...heittäydytään tuttavallisiksi. ;)
Juu, kyllä se teidän kanssa aina semmosta haipakkaa ja ajatuksenvirtaa, että mainiosti pääsee arkisista ajatuksista eroon! :D
Kyllä mä kohta meen maate, kun tarttee jo 5 herätäkin. Kuis sulla on syksy alkanut?Ah, hää kyssyypi vielä..:)
Noh kiitos kivasti täälläkin, uuden oppimista se on miullakii, käytännössä töissä meni/menee kaikki uusiksi. Vähäsen jännittää, että oppiiko sitä kaikkea vaan kun ei ole oikein vaihtoehtoakaan. Noh, lukupumaskaa riittää pöydällä, riittäis vaan tämän höpsäkkeen kapasiteetti, mutta ei ressijä ei ressijä, niinku myöt täällä päin sanomma.
(naurua)LadyZorro kirjoitti:
Haha, toi on hyvä olen kattonut ennenkin! :D
Mun tyyliin menee enemmän toi 2:04 alkava veivaus...
https://www.youtube.com/watch?v=fDWFVI8PQOI
Ei maar onko se nyt mentävä nukkumaan, sano onko? Nuokuttaa jo...Mene ihmeessä jo unille... Kyllä sä kerkeet täällä vielä höpisemään meijän kaa toistekin...
No toihan ois voinut olla sä siinä sängyn reunalla? heh
https://youtu.be/Oy6AS_Dm0u4
Nää on sceepyjä!
Mutta hyvää yötä nyt jo, jos et jo mennyt..misspönttöuuni kirjoitti:
Ah, hää kyssyypi vielä..:)
Noh kiitos kivasti täälläkin, uuden oppimista se on miullakii, käytännössä töissä meni/menee kaikki uusiksi. Vähäsen jännittää, että oppiiko sitä kaikkea vaan kun ei ole oikein vaihtoehtoakaan. Noh, lukupumaskaa riittää pöydällä, riittäis vaan tämän höpsäkkeen kapasiteetti, mutta ei ressijä ei ressijä, niinku myöt täällä päin sanomma.
(naurua)Pitää ajatella positiivisesti, aivot tykkää kun ne saa uutta purtavaa. Ei iske muistisairaudet niin herkästi. ;)
Ne peijakkaat on käyttöä varten...mutta kiva olisi turista enemmänkin. Nyt ei vaan enää kuula kestä hereillä. Hyvää yötä!Dissident kirjoitti:
Mene ihmeessä jo unille... Kyllä sä kerkeet täällä vielä höpisemään meijän kaa toistekin...
No toihan ois voinut olla sä siinä sängyn reunalla? heh
https://youtu.be/Oy6AS_Dm0u4
Nää on sceepyjä!
Mutta hyvää yötä nyt jo, jos et jo mennyt..Jees, mä kattelen ton videon huomenissa. Meen nyt nukkumaan, mutta tänään kuulin koulussa pikkutytön soittavan pianolla tätä niin kivasti.
https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA
Meinasin mennä sanomaan, että tätikin tykkää tuosta! Hyvää yötä. :)LadyZorro kirjoitti:
Te ootte varmaan muutaman lutikan muhjoneet muussiksikin sängyn lankkujen päällä. :D
Voin aistia sun jutuista, että ei ole vaan nukuttu kiltisti vierekkäin...No eiköhän ne oo jo luikkineet jonnekin kauemmas rauhaisemmille seuduille...
No on kysyntää ollut ihan muulle kuin nukkumahommille , joo....On vaan aika ollut kortilla, mut nyt ois pari kolme päivää vapaata yhtäaikaa, niin silloin mennään ihan vaan kahden...siitä on kaikki ilo revittävä irti... sitä kun ei tiedä milloin on taas yhteistä vapaata...LadyZorro kirjoitti:
Jees, mä kattelen ton videon huomenissa. Meen nyt nukkumaan, mutta tänään kuulin koulussa pikkutytön soittavan pianolla tätä niin kivasti.
https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEA
Meinasin mennä sanomaan, että tätikin tykkää tuosta! Hyvää yötä. :)Hyvää yötä LiZ. Ja koita pitää ne tentsiinit ja muut ionisalisyylihapot nyt pois unista...vaikka loikkivia pikkupossuja tilaat uniin...ne on suloisia....
Olivat sentään kotonansa..
Niimpä,ihme touhua kun eukot saa hillua pitkin kyliä ja ravintoloita perse paljaana,pitää p***u housuja ja kun miehet on ilkosillaan omalla partsilla ehkä muutaman minuutin,kaikki itkee.
peppupupu kirjoitti:
Niimpä,ihme touhua kun eukot saa hillua pitkin kyliä ja ravintoloita perse paljaana,pitää p***u housuja ja kun miehet on ilkosillaan omalla partsilla ehkä muutaman minuutin,kaikki itkee.
Tässähän oli vertauksena se tissit paljaana rannalla olo..
Se vilauttelija muija oli muka ihmeissään kun rantavahti soitti poliisit.
:D
Jos mie olisin uimarannalla ilman housuja niin ne poliisithan tulis ja pieksäis ennenkuin mut talutetaan lataamoon..
Voin siinä sitten vähän ulissa miesten oikeuksista ja peniksen luonnollisuudesta mutta ne ulinat menee kuuroille korville. :D
Feministitki olis polttamassa mut roviolla.KonnaKettu kirjoitti:
Tässähän oli vertauksena se tissit paljaana rannalla olo..
Se vilauttelija muija oli muka ihmeissään kun rantavahti soitti poliisit.
:D
Jos mie olisin uimarannalla ilman housuja niin ne poliisithan tulis ja pieksäis ennenkuin mut talutetaan lataamoon..
Voin siinä sitten vähän ulissa miesten oikeuksista ja peniksen luonnollisuudesta mutta ne ulinat menee kuuroille korville. :D
Feministitki olis polttamassa mut roviolla.Mä tiedän et monet naiset pitää mua nyt petturina kun sanon tän mutta..jos kyseessä ei ole nude ranta,ne tissit piiloon. Siinä ei ole mitään luonnollista nähdä niitä mötkyjä(tai kumipalloja) heilumassa paljaana kaikkien nähtävänä. MINÄ en halua nähdä..jos olisin nude rannalla tai vastaavalla en valittaisi mutta normi ranta,ei. Sen huomiohuorauksen voi hoitaa muualla,vaikka laittamalla ne p***u housut jalkaan,kaikkihan on sallittua lotiskoille. Vaikka sanotaan että yhyy saahan miehetkin olla rinta paljaana boo,nyt se järki käteen aikuiset ihmiset. Kyllä normaali aivoilla pitäis tajuta mikä on miehen rinnan ja naisen rinnan ero. Jengi on ihan sekasin nykypäivänä mutta mitä voi odottaa porukalta joka uskoo että maa on litteä;D
Se on totta,jos mies on kellit paljaana aika nopee tulee poliisi ja yleistä paheksuntaa. Meidän pitäis perustaa "VAPAUTTAKAA PALLIT" liike ;D perään,metoo metoo haha- gddfgdfdfgdfgdfgdgf
peppupupu kirjoitti:
Mä tiedän et monet naiset pitää mua nyt petturina kun sanon tän mutta..jos kyseessä ei ole nude ranta,ne tissit piiloon. Siinä ei ole mitään luonnollista nähdä niitä mötkyjä(tai kumipalloja) heilumassa paljaana kaikkien nähtävänä. MINÄ en halua nähdä..jos olisin nude rannalla tai vastaavalla en valittaisi mutta normi ranta,ei. Sen huomiohuorauksen voi hoitaa muualla,vaikka laittamalla ne p***u housut jalkaan,kaikkihan on sallittua lotiskoille. Vaikka sanotaan että yhyy saahan miehetkin olla rinta paljaana boo,nyt se järki käteen aikuiset ihmiset. Kyllä normaali aivoilla pitäis tajuta mikä on miehen rinnan ja naisen rinnan ero. Jengi on ihan sekasin nykypäivänä mutta mitä voi odottaa porukalta joka uskoo että maa on litteä;D
Se on totta,jos mies on kellit paljaana aika nopee tulee poliisi ja yleistä paheksuntaa. Meidän pitäis perustaa "VAPAUTTAKAA PALLIT" liike ;D perään,metoo metoo hahaPari kymmentä vuotta sitten ei ollut mitenkään erikoista jos joku oli yläosattomissa, mikä kumma siinä on että pitäs mennä hyväksytympään suuntaan mutta tuntuu että enemmän nykyään kukkahattuillaan. Vissiin se että ihmisillä alkaa olemaan niin helkatin huono itsetunto joka paikassa, hävetään itteään ja valitetaan muista.
gddfgdfdfgdfgdfgdgf kirjoitti:
Pari kymmentä vuotta sitten ei ollut mitenkään erikoista jos joku oli yläosattomissa, mikä kumma siinä on että pitäs mennä hyväksytympään suuntaan mutta tuntuu että enemmän nykyään kukkahattuillaan. Vissiin se että ihmisillä alkaa olemaan niin helkatin huono itsetunto joka paikassa, hävetään itteään ja valitetaan muista.
Kyllä mä muistan vielä nekin ajat. Muistatkos vielä minkälainen maailma oli vielä muuten,ja ihmiset? Rinnatkin olivat vielä normaali naisen osa,näitä kumipallojakin oli vielä ainoastaan pornolehdissä yleensä. Koko asenne oli eri,maailma ei ollut hyperseksuaalinen vielä,nainen oli tavallinen ihmisolento tavallisella nais kropalla. Ei kukaan kuolannut ja tehnyt isoa haloota jos joku sattui olemaan alasti. Niinkuin nykyään...kutsutaan sitä "viattomuuden" ajaksi..ja se on mennyt nyt.
peppupupu kirjoitti:
Kyllä mä muistan vielä nekin ajat. Muistatkos vielä minkälainen maailma oli vielä muuten,ja ihmiset? Rinnatkin olivat vielä normaali naisen osa,näitä kumipallojakin oli vielä ainoastaan pornolehdissä yleensä. Koko asenne oli eri,maailma ei ollut hyperseksuaalinen vielä,nainen oli tavallinen ihmisolento tavallisella nais kropalla. Ei kukaan kuolannut ja tehnyt isoa haloota jos joku sattui olemaan alasti. Niinkuin nykyään...kutsutaan sitä "viattomuuden" ajaksi..ja se on mennyt nyt.
Mie en ymmärrä miksi naisten pitää laittaa silikonit..
Kyllä ne luomut on aina paremmat kuin rujon näköset pallot.KonnaKettu kirjoitti:
Mie en ymmärrä miksi naisten pitää laittaa silikonit..
Kyllä ne luomut on aina paremmat kuin rujon näköset pallot.Ja miks pitää laittaa extra large kokoiset
pujotteIija kirjoitti:
Ja miks pitää laittaa extra large kokoiset
Niinpä.. Ihme hommaa..
Mulla ei ole hirveän pinnalliset vaatimukset naisille mutta silikonitissit ja botox huulet saa siirtyä seuraavaan urokseen..
:Dpeppupupu kirjoitti:
Mä tiedän et monet naiset pitää mua nyt petturina kun sanon tän mutta..jos kyseessä ei ole nude ranta,ne tissit piiloon. Siinä ei ole mitään luonnollista nähdä niitä mötkyjä(tai kumipalloja) heilumassa paljaana kaikkien nähtävänä. MINÄ en halua nähdä..jos olisin nude rannalla tai vastaavalla en valittaisi mutta normi ranta,ei. Sen huomiohuorauksen voi hoitaa muualla,vaikka laittamalla ne p***u housut jalkaan,kaikkihan on sallittua lotiskoille. Vaikka sanotaan että yhyy saahan miehetkin olla rinta paljaana boo,nyt se järki käteen aikuiset ihmiset. Kyllä normaali aivoilla pitäis tajuta mikä on miehen rinnan ja naisen rinnan ero. Jengi on ihan sekasin nykypäivänä mutta mitä voi odottaa porukalta joka uskoo että maa on litteä;D
Se on totta,jos mies on kellit paljaana aika nopee tulee poliisi ja yleistä paheksuntaa. Meidän pitäis perustaa "VAPAUTTAKAA PALLIT" liike ;D perään,metoo metoo hahaKyllähän se tiedetään miksi ne sitä tekee ja kyse ei ole mistään vapaudesta..
Jotku rinnat on niin isojaki että tuntuu varmasti paremmalta että ne on tuettu.
Vaikka onki kroppa kondiksessa niin en mie siltikään ilman paitaa heilu kaupungilla. :D
En ala brassaileen.
Jää vähän uutta nähtävää makkarinkiin. :D
Mun rinnat ei tarvi tukea kun juoksen mutta munat tarvii...
Mulla on bokserit tukemassa ja naisilla on rintsikat... Niin se menee..
Kerrostaloissa ei saa grillata, ei viilutella alasti saunan jälkeen parvekkeella, siellä ei myöskään saa olla tuulikelloja kilisemässä eikä musiikkia saa kailotuttaa parvekkeen ovet auki...eikä miestä saa rapsuttaa näkösällä vaan aina on oltava viismetriä pimennysverhoa edessä ettet tiedä edes kuka siinä huoneessa on. Kerrostaloelämä kuihduttaa eläväisen ihmisen. Roikkuisin jo verhoissa :(
Saapas grillata muistaakseni, ei oo lainvoimanen se kielto. Joo, kyllä susta varmaan sen verran ääntä lähtis että pitäs muuttaa maalle, häätöuhkalaput vauhdittais päätöstä elämänmuutokseen :D
Harmaaritari kirjoitti:
Saapas grillata muistaakseni, ei oo lainvoimanen se kielto. Joo, kyllä susta varmaan sen verran ääntä lähtis että pitäs muuttaa maalle, häätöuhkalaput vauhdittais päätöstä elämänmuutokseen :D
No eipäs saa. Kyllä se naapuria haittaa. Ei auta vaikka ois 89% lihamakkaraa. Sohva ja persialainen matto haisee sitten joltain kasslerilta. Grilliä ei siellä tulille panna. Kodassa grillataan.
Niin oletko kuullut sanonnan, vahinko ei tule kello kaulassa, mutta karjalainen tulee, se on ihan uusinta uutta, tällä viikolla julkaistu :)
*kilikili*misspönttöuuni kirjoitti:
No eipäs saa. Kyllä se naapuria haittaa. Ei auta vaikka ois 89% lihamakkaraa. Sohva ja persialainen matto haisee sitten joltain kasslerilta. Grilliä ei siellä tulille panna. Kodassa grillataan.
Niin oletko kuullut sanonnan, vahinko ei tule kello kaulassa, mutta karjalainen tulee, se on ihan uusinta uutta, tällä viikolla julkaistu :)
*kilikili*Saapas jos ei ole palotruvallisuusriski eikä ihan yletöntä:
https://www.isannointiverkko.fi/uutiset/saako-parvekkeella-grillata/
Heh, toi on hyvä, millon ne alkaa laittamaan noita? Vois savolaisillekin laittaa, tietäs varautua että nuo ne voipi yrittää kieroilla :D Pitäs olla omaääniset eri murrealueille. Ois se muutenkin kyllä hyvä vaikka jännämiehillekin, nilkkapanta kun soittais jotain kilinää osais kunnon ihmiset varoa niitä kun tulevat liki. Sitten ei kyllä vois karjalaisia pannottaa. Savolaiset ehkä silti vois, jos ne eii pahnateosta tulossa ne on menossa, ja se ois niille muutenkin oikeen, mitäs aina kieroilevat.
No ny pitää mennä nukkuu, hyviäö öitä misspönttikselle :)Harmaaritari kirjoitti:
Saapas jos ei ole palotruvallisuusriski eikä ihan yletöntä:
Heh, toi on hyvä, millon ne alkaa laittamaan noita? Vois savolaisillekin laittaa, tietäs varautua että nuo ne voipi yrittää kieroilla :D Pitäs olla omaääniset eri murrealueille. Ois se muutenkin kyllä hyvä vaikka jännämiehillekin, nilkkapanta kun soittais jotain kilinää osais kunnon ihmiset varoa niitä kun tulevat liki. Sitten ei kyllä vois karjalaisia pannottaa. Savolaiset ehkä silti vois, jos ne eii pahnateosta tulossa ne on menossa, ja se ois niille muutenkin oikeen, mitäs aina kieroilevat.
No ny pitää mennä nukkuu, hyviäö öitä misspönttikselle :)No nukuhan sie makkeesti... :)
Harmaaritari kirjoitti:
Saapas jos ei ole palotruvallisuusriski eikä ihan yletöntä:
No ny pitää mennä nukkuu, hyviäö öitä misspönttikselle :)Nii ja vielä piti kerran sannoo, että eipäs.
Ihan vaan tavan vuoks sanottava...(ei sillä ole väliä vaikka väärässä olisinkin). Tulee niin hyvä mieli inttämisestä :)
(naurua)
- sanonvaan--
Kylläpäs ihmiset on ahdasmielisia juntteja jo alastomuus ahdistaa noin paljon. Naisen pitää sitten muuttaa muualle jos ei kestä, kyllä omalla parvekkeella nyt saa alasti olla. Pitäisikö minun valittaa naapurille naiselle kun se kekkaloi alasti pihalla ja ottaa arskaa siellä usein. Mun ikkunasta on suorat näkymät sinne eikä tuossa pihallakaan mitää aitaa ole välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627