Tuli vaan meieleen tuosta kun ei ole ekakerta kun noita näkee:
https://www.is.fi/matkat/art-2000005799690.html?ref=rss
Kyllähän ne jalatkin suomitytöillä ulkomailla leviää helposti mutta keskitytään nyt noihin käsiin. Voisiko palstanaiset valaista mikä taika siinä on takana? Ei ne naiset täällä kotimaassa tuolla tavalla rannoilla ja kallioilla seisoskele mutta ulkomaa-postauksissa useinkin niin putkiaivomiehenä sitä vähän ihmettelen että miksi? Jos tuosta asennosta on jotain hyötyä niin eikä se asento toimisi täällä kotimaassakin? Voisi levitellä käsiään ihan tutuilla rannoilla ja saada ihan yhtälailla voimaa ja energiaa, oikeastaan enemmänkin kun matkarasitus olisi pienempi. Kokeilisitte edes joskus ihan kotirannassa.
Miksi naiset etelänlomalla on kädet levällään?
83
565
Vastaukset 83
- Tiedoksi
Kun on lähdetty sillä mentaliteetilla että aina pitää olla ulkomailla joku raaja levällään. Päivällä lepuutetaan jalkoja yötä varten ja tyydytään levittelemään käsiään.
Niin onko se joku solmunavaamiskikka? tiritaritii nyt se on auki nyt se on kii? Vähän niin kuin vuoronpäätä availlaan raajoja niin aukeaa tunnesykkyrämykkyrät sisältä?
- matkailuspesialisti
Kauden paras!
Kotimaassa tulis heti joku ja sanoisi, että tule nyt Hilikka sieltä poikkeen tuolleen levittelemästä käsiäs, tai tulloovat hakemaan pehmeeseen huoneeseen sinut...
Eli vuosia patoutunut tahto levitellä kätensä rantavatvikossa patoutuu ja ulkomailla ei kukaan kehtaa sanoa siitä mitään, kun turistit ovat tulonlähde, niin levitelkööt käsiään rauhassa, kunhan illalla muistavat syödä ja juoda kalliilla.Niin mutta jos jos ei sanoskaan? Keksis hilkalle hyötykäyttöö, laittas vaikka pellon reunalle seisoskelemaan:
http://puutarha49.fi/wp-content/uploads/2015/05/linnunpelätin-manta.jpg
Saishan siitä Hilkastakin ihan komian kuvan sitten vesipuukkiin, ja pysys marjat ehyenä.Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta jos jos ei sanoskaan? Keksis hilkalle hyötykäyttöö, laittas vaikka pellon reunalle seisoskelemaan:
http://puutarha49.fi/wp-content/uploads/2015/05/linnunpelätin-manta.jpg
Saishan siitä Hilkastakin ihan komian kuvan sitten vesipuukkiin, ja pysys marjat ehyenä.No mulle pätkähti tuosta kuvasta mieleen, että jos laittais vaikka lyhdyt käsiin, niin oispa kuule komiannököinen tuollanen lyhdyt käsissä jossain vaikka pihatien varressa... Pitäis vaan jotenkin kertoa jollain kyltillä vaikka, että Hilkka ihan itse halus tälleen levitellä käsiään ja eikös vaan ole niin nätti paketti noilla Artik-lyhdyillä?
Dissident kirjoitti:
No mulle pätkähti tuosta kuvasta mieleen, että jos laittais vaikka lyhdyt käsiin, niin oispa kuule komiannököinen tuollanen lyhdyt käsissä jossain vaikka pihatien varressa... Pitäis vaan jotenkin kertoa jollain kyltillä vaikka, että Hilkka ihan itse halus tälleen levitellä käsiään ja eikös vaan ole niin nätti paketti noilla Artik-lyhdyillä?
Sinäkin voisit aina kun jos tarvii juhlavampaa valaistusta, vaikka jouluaattona, laittaa sen naises tienposkeen aurinkotervehdystä (misspönttis kerto tuon asennon nimmen) tekemään. Se osais varmaan arvostaa sitten kun kutsusit sisälle lämmittelemään.
Harmaaritari kirjoitti:
Sinäkin voisit aina kun jos tarvii juhlavampaa valaistusta, vaikka jouluaattona, laittaa sen naises tienposkeen aurinkotervehdystä (misspönttis kerto tuon asennon nimmen) tekemään. Se osais varmaan arvostaa sitten kun kutsusit sisälle lämmittelemään.
Sovinismia!
misspönttöuuni kirjoitti:
Sovinismia!
No pysyköön sitten siellä pihalla jos ei sovinismi kelpaa :D
Harmaaritari kirjoitti:
No pysyköön sitten siellä pihalla jos ei sovinismi kelpaa :D
hILJAA!
Harmaaritari kirjoitti:
No saattais haukotellessaan tuolleen tehdä, mutta ei kerkeis lyhtyjä paljon asentelemaan hälle. Kohta ois jo eripaikassa menossa, tai sitten vaan halais, jos siihen eteen menis pyörimään lyhtyjen kanssa...
Dissident kirjoitti:
No saattais haukotellessaan tuolleen tehdä, mutta ei kerkeis lyhtyjä paljon asentelemaan hälle. Kohta ois jo eripaikassa menossa, tai sitten vaan halais, jos siihen eteen menis pyörimään lyhtyjen kanssa...
Sehän on sitten ihan huono aurinkotervehtijä. Kyllä minä ottaisin aurinkotervehtijän mieluummin, ois käyttöö monessa paikkkaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Sehän on sitten ihan huono aurinkotervehtijä. Kyllä minä ottaisin aurinkotervehtijän mieluummin, ois käyttöö monessa paikkkaa.
No oishan se retee hetken, mutta pitemmän päälle mä keksisin ihan muunlaisia tervehdysmenetelmiä...
- rantaariittää
Harmaaritari kirjoitti:
Kova mies oot kulkemaan suomen rannoilla kun joka ranta on käyty läpi eikä ole näkynyt käsien levittelijöitä.
Herra on hyvä vaan ja kokeilee levitellä -30 asteen pakkasessa itse. Täällä on totuttu käpristymään, mutta ulkomailla, ah, pasaatituulissa sitä pyllistellään ja tsilleen...
Prkl, sehän on joogaa, hyvä miehet.
No näyttäähän se tyhmältä.
Kyllä nuo liikkeet kykeni tekemään tämän kesän helteissä heinäpellonkin laidassa. Olen muistelevinani, että tuo tuommoinen harottaminen on jokin aurinkotervehdys. Mene tiedä..
Mutta siinä varmasti mieli on jotenkin avarampi kun edessä on meri tai dyynit tms.
Kokeilepas ite nyt siinä olohuoneessa. Tai eteisessä...:Dkyllä kai stiä pakkasessakin voi venytellä, ei kai siinä ole mitään vaikeaa. Raitista ulkoilmaa henkäillen venyttelee suomimies kotimaan lakeuksilla.
Jaa, joogaa? no eipä näytä kummoselta. Leivitin kädet, no nyt sitten vissiin harrastan joogaa? pitääkö sitä seuraavaksi lähtä retriittireissulle espanjaan? en taidakaan harrastaa.
Aurinkotervehdys, heh, eikö se voisi olla nimeltään "seisoa kädet levällään", ois helpompi muistaa silleen. Mimmonenkohan asento on sitten "Tervehdys joka tulee sieltä minne aurinko ei paista", taidankin arvata ja se ois ainakin helppo muistaa :D
En minä kehtoo, vasta sitten kun menen espanjaan teen noita tervehdyksiä sieltä minne aurinko ei paista, ne varmaan tykkäävät.Harmaaritari kirjoitti:
kyllä kai stiä pakkasessakin voi venytellä, ei kai siinä ole mitään vaikeaa. Raitista ulkoilmaa henkäillen venyttelee suomimies kotimaan lakeuksilla.
Jaa, joogaa? no eipä näytä kummoselta. Leivitin kädet, no nyt sitten vissiin harrastan joogaa? pitääkö sitä seuraavaksi lähtä retriittireissulle espanjaan? en taidakaan harrastaa.
Aurinkotervehdys, heh, eikö se voisi olla nimeltään "seisoa kädet levällään", ois helpompi muistaa silleen. Mimmonenkohan asento on sitten "Tervehdys joka tulee sieltä minne aurinko ei paista", taidankin arvata ja se ois ainakin helppo muistaa :D
En minä kehtoo, vasta sitten kun menen espanjaan teen noita tervehdyksiä sieltä minne aurinko ei paista, ne varmaan tykkäävät.Ei sinua joogakurssille edes laskettaisi. Ilmajoogassakin olisit repinyt koko säkin ja mätköttäisit lattialla omassas "sinne minne aurinko ei paista"-asennossas.
Kyllä sais toiset sitten hävetä silmänsä päästä. Ei. Ei tuu mittään tuosta.
Suomi-mies venyttelee vain suksisauvat kädessä ja hankkijan pipo silimillä.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei sinua joogakurssille edes laskettaisi. Ilmajoogassakin olisit repinyt koko säkin ja mätköttäisit lattialla omassas "sinne minne aurinko ei paista"-asennossas.
Suomi-mies venyttelee vain suksisauvat kädessä ja hankkijan pipo silimillä.Mikä ihme on ilmajoooga? Ihan hämäriä juttuja nuo .....Jaa tuommosta :D
http://www.villalavanda.fi/wp-content/uploads/2017/02/IMG_4735.jpg
eikö sitä vois mätköttää vaikka riippumatossa? dissillähän tais sellanen olla....kuulitkos mies, sä ootkin ilmajoogaaja :D
Mitäs se tuo sitten on?, sekin muka ilmajoogaa, näyttää joltain seksikeinulta:
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2017/04/Ilmajooga-5-700x394.jpg
Näköjään voi miehetkin pervoilla siinä. En minä, Saat houkutella jonkun muun. dissident tai pujis, anaa en uskalla ees ehottaa, menis takusti seksikeinuiluks :DHarmaaritari kirjoitti:
Mikä ihme on ilmajoooga? Ihan hämäriä juttuja nuo .....Jaa tuommosta :D
eikö sitä vois mätköttää vaikka riippumatossa? dissillähän tais sellanen olla....kuulitkos mies, sä ootkin ilmajoogaaja :D
http://files.fitfashion.fi/wp-content/uploads/sites/8/2017/04/Ilmajooga-5-700x394.jpg
Näköjään voi miehetkin pervoilla siinä. En minä, Saat houkutella jonkun muun. dissident tai pujis, anaa en uskalla ees ehottaa, menis takusti seksikeinuiluks :DKohta hermostun.
No ei sinua voi hotjoogaankaan ehdottaa kun kumminkin lompsisit sinne alasti. Varmaan vastakin sulla ois kainalossa. Ja löylymyssy. Ohjaaja olisi helisemässä..Se ei ole mikään saunareissu.
Mä otan Anan joogaan. Se tietää luonnostaan asennot. Ihan saletisti..misspönttöuuni kirjoitti:
Ei sinua joogakurssille edes laskettaisi. Ilmajoogassakin olisit repinyt koko säkin ja mätköttäisit lattialla omassas "sinne minne aurinko ei paista"-asennossas.
Suomi-mies venyttelee vain suksisauvat kädessä ja hankkijan pipo silimillä.Niin....Hankkijahan on taas olemassa, saas nähä tuleeko lippiksiä ja pipoja uustuotantona
Harmaaritari kirjoitti:
Näköjään voi miehetkin pervoilla siinä. En minä, Saat houkutella jonkun muun. dissident tai pujis, anaa en uskalla ees ehottaa, menis takusti seksikeinuiluks :DNoi muuten näyttää ihan perhosen toukilta noissa pusseissa.
Harmaaritari kirjoitti:
Näköjään voi miehetkin pervoilla siinä. En minä, Saat houkutella jonkun muun. dissident tai pujis, anaa en uskalla ees ehottaa, menis takusti seksikeinuiluks :DAi tuommosessako meinasit onnistua seksiä harjoittamaan? Joogariipussa? No voishan se olla kokemus, ainakin sivustaseuraajalle :D
pujotteIija kirjoitti:
Niin....Hankkijahan on taas olemassa, saas nähä tuleeko lippiksiä ja pipoja uustuotantona
Ai on vai? Luulin, että historiaa...
Ai on vai? Luulin, että historiaa...
On juu, Agrimarketit muuttuivat Hankkijoiksi. Lippis ainakin on
https://www.hankkija.fi/Rauta_ja_rakentaminen/vaatteet-ja-suojaimet/vapaa-ajan-vaatteet/hankkija-lippalakki/pujotteIija kirjoitti:
On juu, Agrimarketit muuttuivat Hankkijoiksi. Lippis ainakin on
https://www.hankkija.fi/Rauta_ja_rakentaminen/vaatteet-ja-suojaimet/vapaa-ajan-vaatteet/hankkija-lippalakki/Kappas kappas! Osasin taas ennustaa.
Ai tuommosessako meinasit onnistua seksiä harjoittamaan? Joogariipussa? No voishan se olla kokemus, ainakin sivustaseuraajalle :D
kyllä ne vissiin jotkut onnistuu. Noin, näyttää helepolta ku heinänteko:
https://www.pinky.fi/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/y/o/yoga_sex_swing_seksikeinu3.jpgmisspönttöuuni kirjoitti:
Kappas kappas! Osasin taas ennustaa.
On hieno lippis, hommaan heti jos muutan pohjois-karjalaan niin sekoitun alkuasukkaisiin luontevasti.
Harmaaritari kirjoitti:
kyllä ne vissiin jotkut onnistuu. Noin, näyttää helepolta ku heinänteko:
https://www.pinky.fi/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/y/o/yoga_sex_swing_seksikeinu3.jpgNiin, nimenomaan -näyttää-
Höperö.
Nyt on pakko nauraa vaikka meinasin etten.
En nyt löytänyt sitä videota, jossa mies yritti tuollasta kotiinsa virittää kun vaimo oli lahjana ostanut. Mutta eniweis, ei se hyvin päättynyt ja mies tuli korkeuksista kenttään ku pyryharakka.
Kyllä sanosin, että jooga on joogaa, mutta tuollainen keinu on kyllä jo tekotaiteellista...Unohtuis koko keksi.Harmaaritari kirjoitti:
On hieno lippis, hommaan heti jos muutan pohjois-karjalaan niin sekoitun alkuasukkaisiin luontevasti.
Täällä jokaisella on tuollainen. Väilillähän se oli AIV-merkkiä (keltavihreä lätsä), mutta nyt kai taas mennään tuolla kun Pujottelija tiesi, että niitä jälleen saa.
Niin, nimenomaan -näyttää-
Höperö.
Nyt on pakko nauraa vaikka meinasin etten.
En nyt löytänyt sitä videota, jossa mies yritti tuollasta kotiinsa virittää kun vaimo oli lahjana ostanut. Mutta eniweis, ei se hyvin päättynyt ja mies tuli korkeuksista kenttään ku pyryharakka.
Kyllä sanosin, että jooga on joogaa, mutta tuollainen keinu on kyllä jo tekotaiteellista...Unohtuis koko keksi.Joo en minäkään tuommoista hinkuais, näytti ne ilmakeinutkin jo ihan pervoilta.
Täällä jokaisella on tuollainen. Väilillähän se oli AIV-merkkiä (keltavihreä lätsä), mutta nyt kai taas mennään tuolla kun Pujottelija tiesi, että niitä jälleen saa.
Kulkeeko ne siellä perintönä isältä pojalle? tuollasessa uudessa ois suurin haaste varmaan saada vanhan näköseks, semmoseks että näyttäs kuin ois syntyny se päässä.
- NainenRuudunTakaa
Joogaahan tuo. Ei tosin aurnkotervehdyksestä, vaan joku muu jooga-asento.
Harmaaritari kirjoitti:
Kulkeeko ne siellä perintönä isältä pojalle? tuollasessa uudessa ois suurin haaste varmaan saada vanhan näköseks, semmoseks että näyttäs kuin ois syntyny se päässä.
Kulkee. Hirvipeijaisista karhupeijaisiin. Älä huoli, kyllä me osataan täällä ne nuhrata. Vähän kun pyörähdät heinäladon kautta, niin oot valmis kylän karkeloihin ja lippis jo mukavasti rutussa.
köh :'PNainenRuudunTakaa kirjoitti:
Joogaahan tuo. Ei tosin aurnkotervehdyksestä, vaan joku muu jooga-asento.
Harmiksella meni keinut sekaisin. Älä välitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo en minäkään tuommoista hinkuais, näytti ne ilmakeinutkin jo ihan pervoilta.
Yritäpäs nyt pikkuhiljaa ymmärtää, että lääkäritkin määräävät joogaa erinäisiin tilanteisiin.
Yritäpäs nyt pikkuhiljaa ymmärtää, että lääkäritkin määräävät joogaa erinäisiin tilanteisiin.
No en. Gooklasin sen aurinkotervehdyksen kun ruutunainen väitti ettei ois oikee niissä kuvissa:
https://www.terve.fi/artikkelit/opettele-kaksi-erilaista-aurinkotervehdysta
No mitä tuota videota vilkasin ni kukaan lääkäri tuommosta määrää, siinähän selkä katkiaa :D ihan hullua hommaa, Tai jos lääkärit määrää niin ihmekään sitte oo jos suomalaisilla on aina selät p..na kun tuolleen pitää taivutella.Harmaaritari kirjoitti:
No en. Gooklasin sen aurinkotervehdyksen kun ruutunainen väitti ettei ois oikee niissä kuvissa:
https://www.terve.fi/artikkelit/opettele-kaksi-erilaista-aurinkotervehdysta
No mitä tuota videota vilkasin ni kukaan lääkäri tuommosta määrää, siinähän selkä katkiaa :D ihan hullua hommaa, Tai jos lääkärit määrää niin ihmekään sitte oo jos suomalaisilla on aina selät p..na kun tuolleen pitää taivutella.Kyllä "alaspäin katsova koira" on osattava, se on työhyvinvointia. Mä tiedän, että tuossa videossa sinä olisit ollut "takaapäin katsova mies".
Ihan kuin olisin havaitsevinani pientä...
Miksi miehet harottavat hankeen päin jalat levällään bussipysäkeillä?
Ihan älytöntä.Harmaaritari kirjoitti:
Ajan sitten vaikka taksilla.
Pissit housussa? Ei se vaan käy. Luulen, että menet sinäkin hankeen tiukassa paikassa..
Ei ne silleen edes taksiin ota.misspönttöuuni kirjoitti:
Pissit housussa? Ei se vaan käy. Luulen, että menet sinäkin hankeen tiukassa paikassa..
Ei ne silleen edes taksiin ota.Sulla on ollu tyhmiä miehiä jos ne ei tajua käydä wc:ssä ennenko menevät bussipysäkille.
Harmaaritari kirjoitti:
Sulla on ollu tyhmiä miehiä jos ne ei tajua käydä wc:ssä ennenko menevät bussipysäkille.
On ollu...
Mutta eihän se minun vikani ole.misspönttöuuni kirjoitti:
On ollu...
Mutta eihän se minun vikani ole.On se vähän sunkin vika jos valintaprosessi epäonnistuu. Dissi sanois tähän että sun ois pitänyt ottaa vastuu omasta elämästä siinä kohtaa.
Harmaaritari kirjoitti:
On se vähän sunkin vika jos valintaprosessi epäonnistuu. Dissi sanois tähän että sun ois pitänyt ottaa vastuu omasta elämästä siinä kohtaa.
Äläs nyt :'D
Miten sä nyt tuommosta treffeillä kysyt.
Kuka on kuriton tänään.
Tuo muuten kuulosti enemmän Sarasvuolta ku Diutsilta..misspönttöuuni kirjoitti:
Äläs nyt :'D
Miten sä nyt tuommosta treffeillä kysyt.
Kuka on kuriton tänään.
Tuo muuten kuulosti enemmän Sarasvuolta ku Diutsilta..No mulle sitä aina hokee jokapaikassa, ehkä se on savon oma sarasvuo :D
- merkattu
Harmaaritari kirjoitti:
Ajan sitten vaikka taksilla.
Kuset taksitolpan juureen niinkuin koirat.
Miksi miehet harottavat jalat levällään istuessaan?
Ihan älytöntä.Harmaaritari kirjoitti:
On mukavampi istua niin.
Viette kaiken tilan ja näytätte tontuilta.
Viette kaiken tilan ja näytätte tontuilta.
Niin mutta ei kuitenkaan puutarhatontuilta.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta ei kuitenkaan puutarhatontuilta.
Se on ihan tyhmää tilanvaltausta. Istuisitte nätimmin.
Se on ihan tyhmää tilanvaltausta. Istuisitte nätimmin.
Se olis akkamaista.
Harmaaritari kirjoitti:
Se olis akkamaista.
Voi vattu. Akkamaista ettei akka mahdu viereen siihen penkille. Jalat suppuun. Miltä se todella näyttäisi jos me alkaisimme harottamaan. Kokeilenpa jossain ruuhkabussissa tai junassa. Mekon kanssa.
Jos ukot vielä kerran havaittavasti harottavat istua tuolleen, survoonnun syliin istumaan, koska ne polvet ärsyttävät...Miehet istuvat kuin sammakot eikä käsilaukku mahdu mihinkään penkeille.misspönttöuuni kirjoitti:
Voi vattu. Akkamaista ettei akka mahdu viereen siihen penkille. Jalat suppuun. Miltä se todella näyttäisi jos me alkaisimme harottamaan. Kokeilenpa jossain ruuhkabussissa tai junassa. Mekon kanssa.
Jos ukot vielä kerran havaittavasti harottavat istua tuolleen, survoonnun syliin istumaan, koska ne polvet ärsyttävät...Miehet istuvat kuin sammakot eikä käsilaukku mahdu mihinkään penkeille.Miehet ei pidä hameita, miellä on housut niin voidaan istua housu-istuntaa jalat levällään. Naisilla on hame niin niiden pitää istua hame-istuntaa jalat supussa, Hyvin heleppo on nämä oivaltaa. Mihet kärsii enemmän helteessä kun on housut ja kuuma, naiset kärsii enemmän ruuhkapbussissa. Aika tasan se menee, elä sie kiukkua siellä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Miehet ei pidä hameita, miellä on housut niin voidaan istua housu-istuntaa jalat levällään. Naisilla on hame niin niiden pitää istua hame-istuntaa jalat supussa, Hyvin heleppo on nämä oivaltaa. Mihet kärsii enemmän helteessä kun on housut ja kuuma, naiset kärsii enemmän ruuhkapbussissa. Aika tasan se menee, elä sie kiukkua siellä :D
Miksi ei saa kiukuta. Mä en ole saanut kiukuta tänään vielä kellekään. Päivän eka kerta. Sinä olet nyt ainoa siinä kun siihen satuit ihtes tuuppaamaan.
On oikeus kiukuta jos vähäsen kiukuttaa. Ja kiukuttaahan se.misspönttöuuni kirjoitti:
Miksi ei saa kiukuta. Mä en ole saanut kiukuta tänään vielä kellekään. Päivän eka kerta. Sinä olet nyt ainoa siinä kun siihen satuit ihtes tuuppaamaan.
On oikeus kiukuta jos vähäsen kiukuttaa. Ja kiukuttaahan se.No kiukkua sitte, ihan sama. Saat jäähä itekses kiukkuaan, mie lähen maate :D
Joo on, se on perusoikeus, jos kiukuttaa :)
No minä meen oikesti nukkumaan ny. Hyviä öitä kiukkuajalle :)Harmaaritari kirjoitti:
No kiukkua sitte, ihan sama. Saat jäähä itekses kiukkuaan, mie lähen maate :D
Joo on, se on perusoikeus, jos kiukuttaa :)
No minä meen oikesti nukkumaan ny. Hyviä öitä kiukkuajalle :)Niih. Hyviä öitä. :)
On se kumma kun yksinään on tässä yhteiskunnassa kiukuttava...
Tuo oli jotenkin tutunkuuloinen miesmäinen lausahdus.
Olisin ottanut vielä kunnon ottelun...nii sitte se mätkähtää täkin alle...
Miksi miehet ylipäätään harottavat joka hele.etin mutkassa edessä horisemassa! Suu auki ja silimät levällään. Niin!
En!
Ne vois vaika ehottaa rehvejä. silimät on lautasena sun kauneuven eessä.
Harmaaritari kirjoitti:
Ne vois vaika ehottaa rehvejä. silimät on lautasena sun kauneuven eessä.
Älä yhtään nyt yritä tuota pelikorttia. Hus!
Pois edestä joka ikinen ukko!
- espanjangigolo
Jos kyseessä olisi video eikä kuva niin kuuluisi: Etelän tummat hetelmät tulkaa ottamaan minut, olen valmis.
Te ette ymmärrä joogasta mitään!!
kyllä me tiijetään ne joogat niiden etelän hetelmien kaa.
- ahdistaa
Maassa maan tavalla. Siellä huidotaan käsillä ja täällä juodaan kahvit rappusilla. Siellä kokoonnutaan ja täällä ostetaan yksin hanaviinipakkaus. Siellä tanssitaan ja täällä kuunnellaan synkkiä lauluja ja ollaan iloisia jos itsemurha-ajatukset eivät ole juuri nyt ajankohtaisia. Ilman hanaviiniä saattaisivat ollakin.
Harmaaritari kirjoitti:
Hanaviini on sinkkunaisen pelastus rankkoina aikoina.
Olen nähnyt muuten käsilaukun muotoisena...
- Pohojosen.vatelma
Ossaako ne etelän hetelmät etes puhuva käjet taskusa?
Tarkotin omisa taskuisaan?
- lasten.käyttöä
En ole käynyt etelässä lomalla. Kainalot tuuletetaan kotosalla. Koivet on levällään omassa sängyssä silloin tällöin kun harrastan masturbaatiota.
Miehet pistää pienten tyttöjen koivet levälleen etelän lomillaan. Myös parisuhteessa olevat miehet käyttävät mielellään tyttöjä poikaporukan kanssa lomilla käydessään.- Turkinhihasta
Nainen sanoo, että ei ole käynyt etelässä, mutta "tietää" tarkkaan, mitä miehet siellä tekevät. Itse olen sentään käynyt Turkissa, Gambiassa ym. ja tiedän mitä suominaiset siellä tekevät.
- lasten.käyttöä
Turkinhihasta kirjoitti:
Nainen sanoo, että ei ole käynyt etelässä, mutta "tietää" tarkkaan, mitä miehet siellä tekevät. Itse olen sentään käynyt Turkissa, Gambiassa ym. ja tiedän mitä suominaiset siellä tekevät.
Totta tiedän. Suomimiesten maine on mitä on.
Naisten seksikumppanit Gambiassa on aikuisia miehiä. Ei alaikäisiä lapsia.
- viisvee
naisillahan nuo on rakastajia ja miehellä pano kumppani nimikkeen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445