Oliko hyvä päivä tänään? Huominen voi olla ankea, koska en sua näe enkä kuule. Ontto, tyhjä olo aika monena päivänä. Ympäri vuoden se menee välillä paremmin välillä huonommin. Kyllä mua on sattunut ja lujaa on sattunutkin. Ihastumisia tulee ja menee, joskus joku tarttuu rautakouralla kurkusta kiinni eikä päästä irti. No, rumasti ilmaistu.
Tuntuu pahalta ja joskus hyvältä. Ristiriitaista rakastamista, mitä lie. Joskus teet niitä hyviäkin tunteita. Olisi ihana saada aina hyviä tunteita. Eikö rakkauden kuuluisi olla sitä?
Mies mietteissä
5
312
Vastaukset
- EipSiin
Siinä menee monilla metsään ja he sinetöivät oman orastavan suhteensa tulevaisuuden heti eroon myöhemmin kun oletetaan että rakkaus on vain positiivisia tunteita. Helppoa. Pilvellä kevyenä leijumista.
Totuus kun valkenee siitä mitä rakkaus on voi pudotus todellisuuteen olla niin kova että eroon ajaudutaan.
Nimittäin rakkauteen kuuluu kaikkia tunteita mitä ihminen ikinä voi tuntea !
Se on ihmissuhde joten ei se sisällä vain röyhelöä, hattaraa, pilveä ja lintujen viserrystä.
Tiedätkö että jopa oman rakkaan ikävöinti ei lopu vaikka olisi jo parisuhteessa?
Jos toinen on matkoilla muutaman päivän tai yötä pois kotoa niin pitkissä arkiintuneissa suhteissakin viimeistään illalla kun menee nukkuun alkaa ikävöimään sitä omaa miestään tai naistaan eikä osaa nukkua ollenkaan kun tyhjä paikka vieressä...
Surua, kipua ja voimakasta sisäistä tuskaa tuntee aina kun toinen sanoi ilkeästi taikka jos itse sanoo ja huomaa että toiseen oikeesti se sattui ja hän kärsii.. toisen tekemiset voi tehdä suhteessa pitkän surun ja tuskan..
Vihaa ja suuttumusta tuntee ajoittain riidellessä
Mustasukkaisuus usein vakiintuneissa suhteissa joissa asiat on hyvin ei kauheasti näyttäydy mutta jos vakiintuneessa suhteessa on kriisi sekin tunne nousee pintaan.
Se on merkki että pari on havainnut suhteessa olevan kriisi jossa on eron uhkaa. Pari tuntee suhteen tulevaisuuden epävarmaksi ja olonsa turvattomaksi jolloin vakiintuneissa suhteissakin saattaa nousta mustasukkaisuus pintaan.
Tuoreissa suhteissa se on yleinen tunne kun suhde ei vielä vakaa ja vakiintunut
Pelkoa voi suhteissa tuntea ja joskus ehkä jopa kateutta
Toisinaan jopa kaipuuta vapauteen ja turhautumista taikka kyllästymistä
Monet pitkään yhdessä olleista käy läpi useitakin jaksoja elämässä kun he miettivät eroa koska ovat vain tylsistyneitä ja kaipaavat uutta ja jännittävää mutta lopulta jäävät suhteeseen koska löytävät sieltä kuitenkin jotain tärkeämpää
Jos ihminen odottaa että rakkaus pelastaa hänet ja kaikki huolet väistyy ja elämä alkaa hymyillä niin tulee pettymään
Parisuhteet ovat aina myöskin negatiivisia tunteita mukanaan tuoma asia- Vaatiipaljon
Hieno kirjoitus. Niitä tunteita kun alkaa nousta pintaan moni pari etääntyy, kun pitäisi vaan ottaa ne tunteet vastaan ja hyväksyä ne. Todellakin moni luovuttaa, tai alkaa vilkuilla sivuilleen, koska ei tunnu enää samanlaiselta kuin alkuhuumassa.
Parisuhde ja oikean rakkauden opettelu ja arjen sietäminen vaatii nöyryyttä, heikkona olemista ja avautumista asioista.
Parisuhde on valinta ja tahtotila olla sen ihmisen kanssa yhdessä vajaavaisina, omina erillisinä yksilöinä. Antaa toiselle tilaa, tukea ja kunnioitusta ja sietää sitä huonoakin aikaa aina ajoittain. - EipSiin
Vaatiipaljon kirjoitti:
Hieno kirjoitus. Niitä tunteita kun alkaa nousta pintaan moni pari etääntyy, kun pitäisi vaan ottaa ne tunteet vastaan ja hyväksyä ne. Todellakin moni luovuttaa, tai alkaa vilkuilla sivuilleen, koska ei tunnu enää samanlaiselta kuin alkuhuumassa.
Parisuhde ja oikean rakkauden opettelu ja arjen sietäminen vaatii nöyryyttä, heikkona olemista ja avautumista asioista.
Parisuhde on valinta ja tahtotila olla sen ihmisen kanssa yhdessä vajaavaisina, omina erillisinä yksilöinä. Antaa toiselle tilaa, tukea ja kunnioitusta ja sietää sitä huonoakin aikaa aina ajoittain.Juurikin näin. On aikoja kun parisuhde menee eteenpäin tahdolla olla yhdessä, opetella ymmärtämään toista ja tahdolla opetella uusia tapoja selvitä ongelmatilanteista.
Se vaatii aika hyviä neuvottelu ja viestintätaitoja. Kykyä joustaa ja eniten sitä tahtoa.
Myöskään palstalla paljon puhuttu yksinäisyys ei poistu välttämättä parisuhteessakaan.
On paljon suhteessa eläviä jotka kokee yksinäisyyttä.
Itse lukeudun niihin jotka pitkän suhteen loppupuolella kärsi emotionaalisesta yksinäisyydestä.
Koin että Ex-mieheni jotenkin sivuuttaa minun tunteitani, toiveita ja tarpeitani enkä tule kuulluksi. Se oli niitä asioita joihin suhteessa olin niin tyytymätön että ero alkoi mielessä pyöriin.
Koin sen emotionaalisena torjuntana, yksin jättämisenä, hylkäämisenä ja laiminlyöntinä.
Joka sattui ja aiheutti suhteessa minulle pitkäaikaista sisäistä kipua
- kylläsenkuuluu
Olla tuota. Ja haluan antaa niitä.
Ollut itselläkin aika monta onttoa päivää 😰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104