Palstalaisten perusongelma?

palstapojat.homomaisia

25

304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojat_on_ämmiä

      Ainakin ainainen ruikuttamisensa on hyvin ämmämäistä

      • Piilotettua naisvihaa, johon sortuvat naiset itsekin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Piilotettua naisvihaa, johon sortuvat naiset itsekin.

        Avaappas tuota lisää...
        Heräs mielenkiinto...


      • Dissident kirjoitti:

        Avaappas tuota lisää...
        Heräs mielenkiinto...

        Mitä avaamista tossa on?

        Ämmämäisellä viitataan naismaiseen ja ruikuttamisen liittäminen naisiin miestenkin tekemänä on sekä naisvihaa että toksista maskuliinisuutta.

        Vai mitä sä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä avaamista tossa on?

        Ämmämäisellä viitataan naismaiseen ja ruikuttamisen liittäminen naisiin miestenkin tekemänä on sekä naisvihaa että toksista maskuliinisuutta.

        Vai mitä sä?

        Niin, siis kun naisetkin sitä tekee? Tarkotatko ruikuttamista? Vai piilotettua naisvihaa? Naiset siis piilovihais naisia?

        Mitäs mä? Niinkuin mitä hä? Tuun sinne. Hehe.. otatko vastaan?


      • Dissident kirjoitti:

        Niin, siis kun naisetkin sitä tekee? Tarkotatko ruikuttamista? Vai piilotettua naisvihaa? Naiset siis piilovihais naisia?

        Mitäs mä? Niinkuin mitä hä? Tuun sinne. Hehe.. otatko vastaan?

        Tarkoitin että naisetkin haukkuvat miehiä esim ämmämäisiksi, tajuamatta että samalla haukkuvat myös omaa sukupuoltaan..

        Meillä on lomapäivä ja ollaan lähdössä taas tuhannetta kertaa rantsulle. Hei, viel on kesää jäljellä.. Kajakilla en oo uskaltanu meloa pitkiin aikoihin, kun mulla tää tenniskyynärpää vieläkin vihoittelee, vaikka silloin yritin uskotella itseltäni sen kivun pois..

        Palaillaan...touhupylly 🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Piilotettua naisvihaa, johon sortuvat naiset itsekin.

        .. Piilotettua MiesVihaa.. ;D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tarkoitin että naisetkin haukkuvat miehiä esim ämmämäisiksi, tajuamatta että samalla haukkuvat myös omaa sukupuoltaan..

        Meillä on lomapäivä ja ollaan lähdössä taas tuhannetta kertaa rantsulle. Hei, viel on kesää jäljellä.. Kajakilla en oo uskaltanu meloa pitkiin aikoihin, kun mulla tää tenniskyynärpää vieläkin vihoittelee, vaikka silloin yritin uskotella itseltäni sen kivun pois..

        Palaillaan...touhupylly 🤗

        Joo. Ja se on sitä TM:ää jepjep..

        No se on kyllä huono juttu, toi sun kyynärpää..auttaskohan siihen joku tuki?

        Palaillaan... (miltähän tuohupylly sun sielunsilmään näyttää???)


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. Ja se on sitä TM:ää jepjep..

        No se on kyllä huono juttu, toi sun kyynärpää..auttaskohan siihen joku tuki?

        Palaillaan... (miltähän tuohupylly sun sielunsilmään näyttää???)

        Kyllä tää on paljon parempi jo nyt.. Pakko uskoa että lepo se parantaa..

        Touhupylly on semmonen joka ei kauaa paikallaan istu..🙂


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Piilotettua MiesVihaa.. ;D

        Housuissas on..😌


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Housuissas on..😌

        .. Taasko Sun Ajatukset Pyörii Siellä?.. Ei ole Ensimmäinen kerta.. ;D

        .. Voi teit Naissii.. ;D


    • kaapissaahdasta

      No nehän ovat kaikki kaapiho.......

      • 3566888

        Ainakin NAL!


      • hehheh_
        3566888 kirjoitti:

        Ainakin NAL!

        A. NAL


    • CamelBoots

      Makoilen tässä sohvalla nettiä plärätessä ja just salkkarit tulee tv: stä...Siellä kaksi miestä imee toisiaan sängyssä...Mitä vittua oikeasti...Mikä saatana siinä on, että homoudesta yritetään ajaa kotain normaalia salkkareiden kautta...Voi vittu mä sanon, et mihin tää maailma on menossa..Kuula päähän noille vammasille pitäs laittaa. Vitun inhottavaa ja vielä tähän aikaan kun lapsetkin tuota näkee.

      • Ai Peppi Kuula?


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ai Peppi Kuula?

        Päähän siis.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Ai Peppi Kuula?

        Käsittämätöntä ettei voi tv: tä enää avata ilman että siellä näkee homostelua..Pitäisi ohjelmien tuottajienkin ymmärtää, et miten inhottavalta tuollainen näyttää normaalien ihmisten silmissä...
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät poissa silmistä ja poissa mielistä...Kaapeissaan kuten ennenkin ja ennenvanhaan.


      • CamelBoots kirjoitti:

        Käsittämätöntä ettei voi tv: tä enää avata ilman että siellä näkee homostelua..Pitäisi ohjelmien tuottajienkin ymmärtää, et miten inhottavalta tuollainen näyttää normaalien ihmisten silmissä...
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät poissa silmistä ja poissa mielistä...Kaapeissaan kuten ennenkin ja ennenvanhaan.

        Mitäs mieltä olet sitten siitä Jutta-Ismo-kuviosta? Näyttelijähän on nainen, mutta sarjassa sillä on pallinriekaleista ommeltu, kumilla vahvisteltu törtsä jalkojen välissä.


      • trwwetwetwt
        CamelBoots kirjoitti:

        Käsittämätöntä ettei voi tv: tä enää avata ilman että siellä näkee homostelua..Pitäisi ohjelmien tuottajienkin ymmärtää, et miten inhottavalta tuollainen näyttää normaalien ihmisten silmissä...
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät poissa silmistä ja poissa mielistä...Kaapeissaan kuten ennenkin ja ennenvanhaan.

        Homot kattoo salkkareita.


      • ihanrauhassa
        trwwetwetwt kirjoitti:

        Homot kattoo salkkareita.

        Onko siitä jotain haittaa.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mitäs mieltä olet sitten siitä Jutta-Ismo-kuviosta? Näyttelijähän on nainen, mutta sarjassa sillä on pallinriekaleista ommeltu, kumilla vahvisteltu törtsä jalkojen välissä.

        Itsehän en varsinaisesti katso Salkkareita, mutta välillä sattuu näkemään kuten tänään kun oli tv päällä..
        No itse kieltäisin sellaiset sukupuolen vaihdos leikkaukset aikuisilta ihmisiltä..Eriasia jos on lapsena syntynyt vammaisena ja joutuu korjaamaan, mutta aikuisilta se sekoilu pitäisi kieltää..Yhtä hyvinhän joku voisi päättää olla apina jos se vaan sellainen omavalintainen juttu on..Apinaahan ei tietenkään voisi esim. Tuomita mistään rikoksista koska se on eläin..Korkeintaan lopettaa.

        Se mitä sanon, niin ei tää sukupuolen valinta tai nisäkäslajinkaan valinta voi olla mikään omavalinteinen juttu...


      • 08408800
        CamelBoots kirjoitti:

        Itsehän en varsinaisesti katso Salkkareita, mutta välillä sattuu näkemään kuten tänään kun oli tv päällä..
        No itse kieltäisin sellaiset sukupuolen vaihdos leikkaukset aikuisilta ihmisiltä..Eriasia jos on lapsena syntynyt vammaisena ja joutuu korjaamaan, mutta aikuisilta se sekoilu pitäisi kieltää..Yhtä hyvinhän joku voisi päättää olla apina jos se vaan sellainen omavalintainen juttu on..Apinaahan ei tietenkään voisi esim. Tuomita mistään rikoksista koska se on eläin..Korkeintaan lopettaa.

        Se mitä sanon, niin ei tää sukupuolen valinta tai nisäkäslajinkaan valinta voi olla mikään omavalinteinen juttu...

        Noh kummanko luulet olevan ensin siellä lopetettavien listalla jos kansalta kysytään, sinä vaiko nuo salkkareiden tyypit?


      • 456677
        CamelBoots kirjoitti:

        Käsittämätöntä ettei voi tv: tä enää avata ilman että siellä näkee homostelua..Pitäisi ohjelmien tuottajienkin ymmärtää, et miten inhottavalta tuollainen näyttää normaalien ihmisten silmissä...
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan kunhan pysyvät poissa silmistä ja poissa mielistä...Kaapeissaan kuten ennenkin ja ennenvanhaan.

        En ymmärrä miten se homostelu on sinulta pois?


    • näinajattelen

      Mitä se haittaa. Hyväksytään ihan kaikki omina itsenään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      102
      2790
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1913
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      112
      1866
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      135
      1548
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      944
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      90
      926
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe