olotilaa, mutta eipä muutakaan vaihtoehtoa ole. Kai se olo joskus helpottaa.
Välillä tuntuu että vältteleminen vain pahentaa
14
601
Vastaukset
Mitä välttelet?
- Sitähän_se_kaikki_on
Miks välttelet???
Miks et tee niinku sydän sanoo?- samavanhavirsi
Ei vaan pysty.
- Sitähän_se_kaikki_on
samavanhavirsi kirjoitti:
Ei vaan pysty.
Koitas nyt pystyä..
Etkö halua olla onnellinen? - itsekästäseolisi
Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
Koitas nyt pystyä..
Etkö halua olla onnellinen?Joskus pitää oma onni laittaa sivuosaan. Kaikki eivät voi saada onnea muutenkaan, miksi siis minunkaan pitäisi.
- Sitähän_se_kaikki_on
itsekästäseolisi kirjoitti:
Joskus pitää oma onni laittaa sivuosaan. Kaikki eivät voi saada onnea muutenkaan, miksi siis minunkaan pitäisi.
Koska on sinun elämästä kyse..
Onni antaa elämälle aika suuren merkityksen.
Jos sinulla on oikea ihminen vierelläsi jota rakastat , miten se voi olla väärin?
Väärin on elää ihmisen kanssa jota ei rakasta.
Tämä on yhtä helvettiä elää vastoin sydämen ääntä..
(Voin omasta puolestani todeta näin) - teemuutoksia
Sitähän_se_kaikki_on kirjoitti:
Koska on sinun elämästä kyse..
Onni antaa elämälle aika suuren merkityksen.
Jos sinulla on oikea ihminen vierelläsi jota rakastat , miten se voi olla väärin?
Väärin on elää ihmisen kanssa jota ei rakasta.
Tämä on yhtä helvettiä elää vastoin sydämen ääntä..
(Voin omasta puolestani todeta näin)Miksi sitten elät niin? Eroa entisestäsi, että sitten kun löydät sen oikean niin hänelle on mahdollista tulla siihen viereesi.
- ettäjooihanniin
teemuutoksia kirjoitti:
Miksi sitten elät niin? Eroa entisestäsi, että sitten kun löydät sen oikean niin hänelle on mahdollista tulla siihen viereesi.
Voi vitsit mitä höpölöpöä.
- Harmitus
Eräs ainakin välttelee minua... Tuntuu pahalta, se ei ollut se mitä olisin halunnut :'(
Sama harrastus 😐 mulla ei onneksi pahenna, vaan alan ajatella todellisesti. Sitten taas kun nähdään niin etsin merkkejä kuun asennoista ja silmien ilmeistä.
- ÄläUnohdaMinua
Minä olenkin sitten se vältelty. Ristiriitainen olotila tulee tästäkin. Iloiset viestit, puhelut ovat jääneet taakse. Viimeinen tapaamisemme oli jännittynyt ja hän selkeästi hermostunut. Katseessa oli kuitenkin se lämpö, kun hän nojasi käteensä ja katsoi minua silmiin. Kaikki jäi ilmaan jotenkin kesken... lopusta puuttui kosketus. Kauniit katseet, hymyt, tiukat sanat, hermostuneisuus, ahdistus jne. Kuitenkin tavattiin miksi? Mä olen sanonut, että en vain unohda sinua! Jäi tunne, että onko ahdistuneisuus minusta johtuvaa? Pelkäätkö minua? Koetko että et saa tuntea minua kohtaan mitään?
Minä välitän sinusta paljon ja tulen välittämään. Kunpa saisin olla sulle se luottoihminen, tuki ja turva. Turvasatama ja ankkuri tiukasti pohjassa. Haluaisin helliä, huolehtia, tukea ja rakastaa. Jakaa arkea kanssasi. Olla se jonka luo haluat ja on helppo tulla pitkän työpäivän ja ajettujen kilometrien jälkeen. Haluaisin silittää kauluspaitasi valmiiksi seuraavaan päivään. Tehdä iltapalan sinulle. Istua saunan lauteilla vieressäsi. Tulla kainaloosi yökkärissä katsomaan kympin uutiset. Kömpiä peittosi alle ja painaa hellän hyvän yön suudelman huulillesi. Herätä väsyneenä vierestäsi ( koska epäilen sun kuorsaavan) ja nähdä ihanat silmäsi. Tuntea miehekkäät käsivartesi ympärilläni. Kirota miten iso vesilasku meille tuli. Nähdä sun ilmeesi, kun olen ostanut taas kengät! Mä tykkään susta <3- liikaaa
Ei parisuhde oo tollasta hempeilyä ja mukavuutta päivästä toiseen, vaikka mies oiskin ihana. Siinä on kumminkin kaksi erilaista ihmistä, joilla molemmilla on omia tarpeita ja toiveita. Myös arki jatkuu, työssä on käytävä, vessat pestävä, laitettava ruokaa jne.
- Odotansua
No en haluiskaan unohtaa. Miksi et ota yhteyttä minuun?
- ÄläUnohdaMinua
Odotansua kirjoitti:
No en haluiskaan unohtaa. Miksi et ota yhteyttä minuun?
Ollaan kyllä oltu yhteyksissä... Ja hän ei uskoakseni halua minua. Kyllä mulla on jo kokemusta pitkästä parisuhteesta jne joten tiedän mitä arki on. Tiedän myös, että en ole voinut kuvitella kenenkään enää herättävän minussa näin voimakkaita tunteita ja lämpöä sekä himoa. Niin suurta halua olla toiselle hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104