Kun tulee vieraita taloon

Jyrkkäei

Jos teille tulee vieraita taloon joita ette tunne niin hyvin niin aiheuttaako se ongelmia teille jos he käyttävät vessaanne, minua ainakin inhottaa ajatus että joku ei sukulainen kävisi isommalla hädällä vessasani. Niinpä teen aina selväksi vieraille että minun vessaani einsitten vieraat kaki ja tasan tarkkaan menen oven taakse kuuntelemaan kuuluuko vessasta pieruja tai plumpahduksia ja jos kuuluu niin sitten saa vieras lähdön ja toista kertaa ei ole takaisin tulemista.

21

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieras222

      Entäs jos vieraallesi iskee ripuli?

    • en.osta

      aukaisisin oven ja kysyn mitä asiaa ja sanon en osta mitään ja heippa ja ovi kiinni

      • Ai vessan oven? Aika erikoista.


    • Reuho

      Huh. Onko sitten parempi vaihtoehto, että vieras tekee kakat olohuoneen lattialle?

    • Kaikysyäsaa

      Sakao edes kaunis nainen tulla paskomaan vessaasi?

      • Jyrkkäei

        Ei saa, se on muutan ihan tutkittu juttubettå naisten kakka haisee pahemmalle kuin miesten joten miksi kaunis nainen jolta tulee vielä pahemmat hajut kuin mieheltä saisi kakkia vessassani vain siksi että sattuu olemaan kaunis nainen. Ei, ei, poistan muuten aina vessapaperin ennen vieraiden tuloa etteivät vaan erehdy kakkimaan, ei se naistenkaan aina sitä pimpperoa tarvi kuivata pisun jälkeen.


      • Reuho

        Vessahätä ei liity henkilön sukupuoleen. Jos on vessahätä, niin silloin käydään vessassa. En tunne ketään, joka tekee kakat olohuoneen lattialle.


      • Dfffggg

        Kaikki vähänkin sivistyneet ihmiset hoitavat kakan pois alta ennen kuin menevät kylään tai sitten jos hätä yllättää niin lähtevät kylästä pois, ihan yksinkertaista.


    • Minua kanssa tympii jos joku tulee kahville ja sitten se ensimmäisenä sylöksyy vessaan kun pääsee sisälle. Olen kyllä aika usein huomauttanut että eikö sitä voi paskoa jossain huoltsikalla v..u eikä tänne tulla sotkemaan. Varsinkin jos joku tulee ihan yöän yli kyläilemään ei minua niinkään haittaa jos sohvalla nukkuu mutta v..ttaa se kylppärin käyttäminen kuten myös tavaroiden siirtely, ikkunoiden ja ovien availu jne.

      • olettetekans

        Miks otat yövieraita jos siellä ei saa vittu edes vessassa käydä???


      • kiva.kylä.paikka

        ymmärrän sinua ei se varmankaan kivaa ole kun aivan tuntemattomat ihmiset tulee kylään ja vielä yönkin viettää jääkö oikein asumaan niin nukutko sinä lattialla no kyllä on kurjaa sinulla


      • olettetekans kirjoitti:

        Miks otat yövieraita jos siellä ei saa vittu edes vessassa käydä???

        V...u kun ne änkeää. No aika hyvin olen saanut sitä karsittua vittuilemalla niiden käytöksestä ja paikkojen sotkemisesta. Ne tietää jo että negatiivista palautetta tulee :D


      • kiva.kylä.paikka kirjoitti:

        ymmärrän sinua ei se varmankaan kivaa ole kun aivan tuntemattomat ihmiset tulee kylään ja vielä yönkin viettää jääkö oikein asumaan niin nukutko sinä lattialla no kyllä on kurjaa sinulla

        kyllä ne ihan tuttuja ovat, en minä tuntemattomia ala majoittamaan, ne voi mennä hotelliin.


      • omituista
        Harmaaritari kirjoitti:

        kyllä ne ihan tuttuja ovat, en minä tuntemattomia ala majoittamaan, ne voi mennä hotelliin.

        ajattelin vaan kun aloittaja sanoi tuntemattomat ihmiset tai kerran nähnyt jossakin eli ei tunne lainkaan ja ne tulee kotiisi mutta valehtelet nyt miten vieraita tulee jos ei ole oveakaan niin sitä ihmettelen että miten ne pääsee sisälle mutta kukaan ei pääse ulos


      • omituista kirjoitti:

        ajattelin vaan kun aloittaja sanoi tuntemattomat ihmiset tai kerran nähnyt jossakin eli ei tunne lainkaan ja ne tulee kotiisi mutta valehtelet nyt miten vieraita tulee jos ei ole oveakaan niin sitä ihmettelen että miten ne pääsee sisälle mutta kukaan ei pääse ulos

        On mulla ovi, se oli vaan se esimerkkipohja jossa ei ollut.


      • hyvä.että.on.ovi
        Harmaaritari kirjoitti:

        On mulla ovi, se oli vaan se esimerkkipohja jossa ei ollut.

        ok nyt asia selvisi


    • Viinamies

      No jopas olette epäystävällistä sakkia. Mulla on vieraita ollut aina ja naiset jopa käyneet suihkussakin mun luona. Tolla menolla ette saa naista koskaan kun baarissa isketta naisen niin pitääkö se käydä kotonaan vessassa ennen teille tuloa. No jäitte ilman naista.

      • ompas.riesa.vieras

        mieluusti ja itse katselisin vierestä tai suihkuverhon takaa ettei varasta wc paperia ja jos aivan pakko on käydä niin toisi kotoaan 10-30 litraa vettä jonka voi kaataa pyttyyn ettei vesi kulu ja tuoda oman saippuan ja pyyhkeen että saa pestyä kätensä ja toisi rasvaa saranat kuluu samoin oman lampun jotta näkee pyyhkiä niin ei lamppua turhaan sytytellä


    • Mitäsitten

      Voisihan niistä tuntemattomistakin kehittyä vessakelpoisia tuttuja. Jää on murrettu, kun saa luvan käyttää käymälää ja ovella luovutetaan rulla.

    • Enpä ole asiaa miettiny..

      Jos oon kutsunu vieraan sisälle niin kyllä se saa vessaa käyttää..

    • Kurppa27

      On teillä jutut. Ehdotan että muutatte afrikkaan niin ei tarvii miettiä vessajuttuja sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      99
      2725
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      199
      1794
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      91
      1757
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1390
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      123
      1338
    6. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      904
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      83
      894
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      894
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      784
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      753
    Aihe