☺ Sinne minä en mahda vielä tehdä mitään, kun en ole unohtanut sinut. ☹
Sä vaellat minu mielessä tosi paljon, edelleen.
Mutta joskus ehkä ..
Auttaako se unohtamiseen? "🥃"
Epäilen vahvasti ..
Haluan vain unohtaa!
Jotenkin voimaton olo nyt ..
🕊
Hyvä juttu, kun olet unohtanut minut M.-
11
168
Vastaukset
Kukas M nyt on unohtanu :o
- Koo-lta
Hän M.- minun mielten valloittaja, jossain sieltä kaukana ..
🙄 Koo-lta kirjoitti:
Hän M.- minun mielten valloittaja, jossain sieltä kaukana ..
🙄Ootkos varma että on unohtanu?:D
- Koo-lta
AinaNorsu kirjoitti:
Ootkos varma että on unohtanu?:D
Annas kun pohdin .. 🤔 ..
Kyllä ..
Juuh, en .. en ole varma siitä yhtään!
Tuo porsas luopui minusta .. Olen varma siitä *lörps* 🥤 😳 Koo-lta kirjoitti:
Annas kun pohdin .. 🤔 ..
Kyllä ..
Juuh, en .. en ole varma siitä yhtään!
Tuo porsas luopui minusta .. Olen varma siitä *lörps* 🥤 😳Epävarmuutta ilmassa vai onko sitten porsas löytänyt oman paikkansa karsinassa :x
- Koo-lta
AinaNorsu kirjoitti:
Epävarmuutta ilmassa vai onko sitten porsas löytänyt oman paikkansa karsinassa :x
Niin 🤔 ..
Se tekisi hänelle ainoastaan hyvä 😏✌
- 24678
Miehet ovat yläkerrasta m-ulkeroita ja alhaalta m-ölkkyjä
- Koo-lta
*REPS* 🤣
Äläs nyt ..
- Elluhalloyb
Miehet on yksii vitun valittajia...
Eihän siitä Rakkaudesta edes tiedä..
Kun ette puhu...
Sit valitatte et pitää unohtaa..
Ette oo edes ikinä Rakastuneet...tyhmää...👌👍✌😈😇- Koo-lta
🙏 Aamen !!
- Elluhalloyb
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hyvä...👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2078401Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.124360Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063829"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373712Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892991Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1622678Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1522211
- 741696
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a671482