Sharia lain lobbaaminen aloitettu

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201808252201160277_u0.shtml

Tuollaisia hyväksyväsävyisiä juttuja alkaa ilmestymään yhä enemmän lehdistöön. Kiltin oloinen pallopää imaami rauhallisesti selittää kuinka muslimiuskoiset tarvitsevat oman lakinsa, se on pelkästään järkevää.

Oikeastaan aika koomista kun feminsitit jotka jostain syystä kannattaa islamin rantautumista eri ilmiöineen eivät varmasti tule vastustamaan shariaa, pysyyhän sillä suomi kotiväkivallan tilastoissa korkealla mikä taas on feministijärjestöille pelkästään eduksi:

https://www.iltalehti.fi/nainen/2012032515368754_na.shtml

15

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saria
    • .. HulluaMenoa.. VoeElämän Kevät, mitä Sontaa.. ;P

      .. Toivottavasti SuomenLampaat muuttuvat Leijoniksi Aikast Hätäseen.. Alkaa näemmä olla viimeiset hetket sille, että jotain on tehtävissä ilman Suurempaa Selkkausta.. Meinaa, jos/kun Summaa kaikki Hulluudet yhteen, mitä Hallitus jne. on Kaavaillut.. ;P

    • Nii, eihän hammaslääkäritkään oikeesti haluu et ihmisillä ei oli reikiä (hampaissakaan :D).

    • allah.on.ainoa.jumala

      kai se on pakko niin valloittajat/voittajat määrää vallanneet maansa ja sen lait ja suomen hallitus saa pitää paikkansa silmänlummeena ja tekee mitä sanotaan ja nyt suomessa 1000 000 arabi sotilasta ja jos se ei riitä niin 100 000 000 sotilasta lisää niin lakia noudatetaan ja ei enään ole puhuttu kristinuskosta mitään vaan kirkot entinen suomen valtio kansa ym puhuu vain sharia laeista allahista ja kouluissa arabi ruuista ja pakollisena kielenä arabia ja ekaluokkalaisille opetetaan arabian kieltä eli äidinkieli on arabia mutta sitä jännällä odotan minkä arabian maan lippu suomen lipun tilalle nostetaan onko se jokin arabimaan lippu vai isisin lippu

    • Wwuuw

      Eikös ätmit halua suunnilleenn jotain tuollaista,.

      Se mistä en teikäläisten ole kuullut valittavan on se, että Suomessa on pitkään jo toiminut satoja lestadiolaisten lasten raiskaamis- ja hyväksikäyttötapauksia, ja uhreja on liikkeen johdon puolesta vain pyydetty antamaan tekijöilleen anteeksi.

      Mieti miten sinäkin reakoisit jos kyseessä olisivat muslimit?

      • No olen varmaan pedarivastaisia kirjoituksia tänne laittanut paljon enemmän kuin sinä että eipä sillä. Mitä tulee tuoghon että musllimit, joo, nehän sallii lapsiavioliitotkin ja jos sharia tulee tulee myös ne. Sulla on vähän outo logiikka ajatella että kun meillä on jo lestapedarit ei muslimipedarit lisänä haittaa, mun ajattelu taas lähtee siitä kun meillä jo ennestäänkin on noita pedareita liikaa niin ei tarvita ainakaan yhtään enempää tänne niitä. Mun mielestähän kaikki pedarit myös ansaitsis kuolemantuomionm niin niitä saataisiin kitkettyä pois yhteiskunnasta mutta sekäänhän ei teile suvakeille sovi.


    • 4657kiwkwkrkkwr

      Palstan ätmienhän tuohon pitäisi kääntyä kun jutuista päätellen juurikin haluaisivat kyetä alistamaan naisia.

      • miten.on

        Milloinka ne kunniamurhaamiset alkaa?
        Kuka heittää ensimmäisen kiven?
        Katkotaanko varkailta oikea-, vai vasen käsi? Saako sen tuomittu itse valita?


    • Jfl

      Hyvä juttu jos saadaan suomalaiset naiset lain piiriin niin loppuu se matkustelu ja muu huoraaminen. Miettikää miten feministit huutaisivat päät punaisina jos joku konservatiivinen kotimainen uskonnollinen ryhmä haluaisi että heidän sisäinen kurinpitonsa saisi virallisen siunauksen. Näköjään patriarkaalinen alistaminen ei ole aina väärin.

    • aikansaKutakin

      Upeaa lobbaamista, Jos nyt tämän hienon sharia lain mukaan saa vaikka naapuriaan kopsaista päähän pesäpallomailalla omasta mielestään asiasta, niin onhan tämä hieno asia. Mihin me enään nykyistä oikeuslaitosta tarvitsemme.

    • minä.vaan.kysyn

      Olisi mielenkiintoista tietää ja saada suora (Kyllä, tai Ei) vastaus:- Hyväksyykö, vai torjuuko, Suomen islamilaisen yhdyskunnan imaami Anas Hajjar jihadismin ja Koraanin käskyn "Kuolema vääräuskoisille"?

      Vastaus ilman korulauseita ja jarittelua, kiitos!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      100
      2768
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      235
      1903
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      110
      1859
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      132
      1524
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1400
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      23
      954
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      934
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      84
      909
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      798
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      794
    Aihe