Typerimmät syyt jättää

ex-mies

Millaisten syiden takia on jätetty?
Nainen jätti minut kun sen koira kuoli enkä tullut töistä lohduttamaan sitä.

30

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

Tuollaiset syyt on tekosyitä.
      Jos on tunteita, ei tuollaiset ole oikeita syitä. Jollei ole, niin sanotaan sit jotain.

Mut mun lapseni äiti jätti mut (vauvan ollessa puolivuotias) koska en tarpeeksi mustasukkaisesti seurannut mitä hän teki äitiyslomalla. (No sitähän se teki)

• En ilmestyny treffeille..

• Nojaa, ei se varmaan typerä syy ollut mutta minut yksi exä jätti, koska en kesken työpäivän lähtenyt selvittelemään hänen kanssaan kuulumisia. Ja istunut puhelimessa lätisemässä ja vauhtia hän taisi saada myös siitä päätökseensä, että en tykännyt hänen päiväkaljoitteluistaan.

Oli niin lapsellinen jätkä muutenkin, että oli vain hyvä kun kypsyi ja kiristämällä päätti lopettaa. " Jos et heti silloin ja silloin tee kuten käsken ja tule minua tapaamaan, niin tämä loppuu." No en mä nyt helvetti kahden yövuoron jälkeen ja kesken työpäivän löhde jotakin kiukkuperseen oikkuja setvimään.

Se oli ihme kilahtelija ja komentelija. Yff..

• Se toi mun silloiselle työpaikalle draamaqueenina mun kimpsut ja kampsut. Näyttävästi oikeen ääneen möykäten. 🤣

Mä olen tainnut olla muuten se joka ilmoittaa, että olisi aika jutella tai jutellut vaan..

Sit on niitä, jotka ei ole alunperinkään halunneet tutustua, vaikka oisin itse halunnut ja ehdottanutkin. Kertonut kiinnostuneeni.

• "Se oli ihme kilahtelija ja komentelija. Yff.."

Niin, semmoisiahan ne naisert aina valitsee kun ne on niin jänniä persoonia. Kiltti & kunnollinen mies ei olis edes saanut sun huomiota ja jos oiskin kun se suhteessa ei ois tuolleen soitellut ja kiristellyt se olisit ollut sinä joka jätti kun mies on niin tylsä ja yllätyksetön.

• Harmaaritari kirjoitti:

"Se oli ihme kilahtelija ja komentelija. Yff.."

Niin, semmoisiahan ne naisert aina valitsee kun ne on niin jänniä persoonia. Kiltti & kunnollinen mies ei olis edes saanut sun huomiota ja jos oiskin kun se suhteessa ei ois tuolleen soitellut ja kiristellyt se olisit ollut sinä joka jätti kun mies on niin tylsä ja yllätyksetön.

No se oli itseasiassa takuuvarma ätmi. Yksin aina ollut ja seurustelematon aikapoika. Naisia oli vain kavereina. Eikä taida olla seurustellut sen jälkeen ainakaan näkyvästi, kun meillä meni poikki.

Ei se mikään jännä ollut, lähinnä kiukutteleva ipana. Vaikka mua vanhempi olikin. Voisin kuvitella, että olis yksi näistä naisia vihaavista ätmeistä. Ihan samanlaista kontrollifriikkimäisyyttä ja arvostelua silläkin oli.

• LadyZorro kirjoitti:

No se oli itseasiassa takuuvarma ätmi. Yksin aina ollut ja seurustelematon aikapoika. Naisia oli vain kavereina. Eikä taida olla seurustellut sen jälkeen ainakaan näkyvästi, kun meillä meni poikki.

Ei se mikään jännä ollut, lähinnä kiukutteleva ipana. Vaikka mua vanhempi olikin. Voisin kuvitella, että olis yksi näistä naisia vihaavista ätmeistä. Ihan samanlaista kontrollifriikkimäisyyttä ja arvostelua silläkin oli.

Mä kiinnostuin hänestä vain siksi, että vaikutti porukan rauhallisimmalta. Muut oli sählääjiä, mutta tää olikin sitten kimittävä komentelija.

Yritti olla selvästi miehinen mies, jota naiset tottelisi, mutta ei oikeen ottanut tuulta purjeisiin. 🤣

Mä en komentelijoita kattele.

• Ladyout
        Harmaaritari kirjoitti:

"Se oli ihme kilahtelija ja komentelija. Yff.."

Hän muuten varmaan itse ajatteli olevansa kiltti ja kunnollinen. Taisi kerran mainitakin olevansa ja häntä ei kohdella niin, ettei soitella kun pyydetään. Tiiätkö teinitytöt jotka kiukuttelee, kun ne ei saa uusia vaatteita tms. Semmonen siitä tuli mieleen.

Draamaqueen. Ois hyvin voinut soittaa töiden jälkeen, mut ei kun olis pitänyt jättää mummut ja papat hoitamatta ja lätistä herran kanssa ettei hänellä ole yksinäistä.

Jos sä tykkäät musta, sä tuut tänne ja soitat kello xx.xx. Tai sit sä et tykkää...kuulostaako toi nyt aikusen miehen tasapainoiselta järjenjuoksulta?

• LadyZorro kirjoitti:

Mä kiinnostuin hänestä vain siksi, että vaikutti porukan rauhallisimmalta. Muut oli sählääjiä, mutta tää olikin sitten kimittävä komentelija.

Yritti olla selvästi miehinen mies, jota naiset tottelisi, mutta ei oikeen ottanut tuulta purjeisiin. 🤣

Mä en komentelijoita kattele.

Niin eli nainen valitsi porukan alfan vaikka se vähän kimitti ei haitannut.

• Ladyout kirjoitti:

Hän muuten varmaan itse ajatteli olevansa kiltti ja kunnollinen. Taisi kerran mainitakin olevansa ja häntä ei kohdella niin, ettei soitella kun pyydetään. Tiiätkö teinitytöt jotka kiukuttelee, kun ne ei saa uusia vaatteita tms. Semmonen siitä tuli mieleen.

Draamaqueen. Ois hyvin voinut soittaa töiden jälkeen, mut ei kun olis pitänyt jättää mummut ja papat hoitamatta ja lätistä herran kanssa ettei hänellä ole yksinäistä.

Jos sä tykkäät musta, sä tuut tänne ja soitat kello xx.xx. Tai sit sä et tykkää...kuulostaako toi nyt aikusen miehen tasapainoiselta järjenjuoksulta?

No eihän tuo tokikaan tasapainoiselta kuulosta, siksi varmaan se menikin niin että se jätti sut eikä toisinpäin, sinä olisit noin jännän miehen varmaan halunnut pitää.

Niin eli nainen valitsi porukan alfan vaikka se vähän kimitti ei haitannut.

Heh, vai alfan. Kun näkisit ja kuulisit tyypin söisit sanasi ja kääntyisit kantapäilläsi ympäri. Alfa joo. Unissaan. :)

Nimenomaan ne säheltäjät olisi olleet niitä nk. alfoja jotka pyöritti naisia. Miehet ei vissiin tunnista omasta sukupuolestaan niitä neitimäisiä ja kimittäviä kiltin oloisia hissukoita, ennen kun ne joku eteen kantaa ja osoittaa sormella, tässä.

No eihän tuo tokikaan tasapainoiselta kuulosta, siksi varmaan se menikin niin että se jätti sut eikä toisinpäin, sinä olisit noin jännän miehen varmaan halunnut pitää.

Ai halunnut pitää, älä provosoi. Enkös mä just todennut ylempänä, että hyvä kun jätti. :D
        Mun ei tarvinut.

Emmä noinkaan "jännästä" miehestä kyllä tykkää, mikä loukkaantuu kuin lapset, jos ei saa heti huomiota kun innostuu pyytämään. xD

Me ehdittiin olla noin 2 kk, vajaat kimpassa. Ja suurimman osan ajasta mulla oli olo, että mitä helvettiä??? Mä en ihmettele, jos semmonen mies joutuukin olemaan sinkkuna suurimman osan elämästään tai aina. Ei se oo ihmisen kaveri tommonen.

• LadyZorro kirjoitti:

Ai halunnut pitää, älä provosoi. Enkös mä just todennut ylempänä, että hyvä kun jätti. :D
        Mun ei tarvinut.

Emmä noinkaan "jännästä" miehestä kyllä tykkää, mikä loukkaantuu kuin lapset, jos ei saa heti huomiota kun innostuu pyytämään. xD

Me ehdittiin olla noin 2 kk, vajaat kimpassa. Ja suurimman osan ajasta mulla oli olo, että mitä helvettiä??? Mä en ihmettele, jos semmonen mies joutuukin olemaan sinkkuna suurimman osan elämästään tai aina. Ei se oo ihmisen kaveri tommonen.

Joskus jälkeenpäin mietin, että hän saattoi olla jopa piilohomo. Naisen kanssa ei oikeen onnistunut intiimielämä, kaverina oli naisia enemmän kun miehiä, hän oli enemmän kuin yksi naisista eikä niin kuin miehistä. Pari kylän yksinäistä aikamiespoikaa oli päiväkaljalla kaverina. Työttömiä kun olivat ja aikaa oli parantaa maailmaa.

• Pitkätukka-hönössä

Lisään tähän lukematta kaikkea.
        Hyvä yritys, ja sillä pääsee ylemmäs.

En silti tiedä mitä MUN nainen haluaa ja mistä löydän. Meille se sama ei ole ole oikea.
        Tietystivoi olla, mut... suuri mysteeri.

Jå d
        et e jag..

• Koo-lta
        LadyZorro kirjoitti:

Se toi mun silloiselle työpaikalle draamaqueenina mun kimpsut ja kampsut. Näyttävästi oikeen ääneen möykäten. 🤣

Mä olen tainnut olla muuten se joka ilmoittaa, että olisi aika jutella tai jutellut vaan..

Sit on niitä, jotka ei ole alunperinkään halunneet tutustua, vaikka oisin itse halunnut ja ehdottanutkin. Kertonut kiinnostuneeni.

Sä oot 💯 % parempi kun sun ex jätkä .. ainakin olen sen käsityksen saanut! 🖐️

• pitkätukka-68

Mä vähän luulen et diggaan tosta Zorrosta. Ongelmia taitaa olla kolme:
        1) varattu
        2) asuu kaukana etelästä
        3) ei tykkää minusta

Mut ota tää silti kohteliaisuutena

• Koo-lta kirjoitti:

Sä oot 💯 % parempi kun sun ex jätkä .. ainakin olen sen käsityksen saanut! 🖐️

En tiiä olenko parempi, mutta aikalailla erilainen monessa kohtaa. Sen ainakin tiedän mimmoisen kanssa en pystyis suhteessa elämään ja olemaan, ilman härdelliä...🙃

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Mä vähän luulen et diggaan tosta Zorrosta. Ongelmia taitaa olla kolme:
        1) varattu
        2) asuu kaukana etelästä
        3) ei tykkää minusta

Mut ota tää silti kohteliaisuutena

Heh, en ehkä tykkäis alkoholin kanssa läträämisestä, mutta ihmisenä et ole ollenkaan hullumpi tyyppi. ☺️

• Noh typerä syy entiseltä jätkältä oli se että ''kanta baari suljettiin yms muuta paskaa'' :DD
      Tulipa eron jälkeen viesti vielä ''voitaisko olla kavereita kumminki?''
      Ei kiitos :D
      Ei kemiat oikein toiminu hänen kans.

• Koo-lta

*wtf* vai vielä kavereita! 🤣
        Jos *suhde* on MYÖS hänen *kantabaari* niin on hyvä kun se loppui 🖐️

• Koo-lta kirjoitti:

*wtf* vai vielä kavereita! 🤣
        Jos *suhde* on MYÖS hänen *kantabaari* niin on hyvä kun se loppui 🖐️

Kukas siinä vaiheessa enää halus olla kaveria.
        Parempi vain että loppu koko ''suhde'' :D
        vois sanoo että hänellä oli alkoholin käytön kans ongelmia ''riippuvainen''
        XD

• Naisellemeneetämä

Kovin epäilen että hän pitää minusta ja siksi :(

• Sinkkumies--

Typerin syy oli se kun lähdin armeijaan. Ei muija jaksanut odottaa kahta viikkoa että pääsen lomille.

• kihi

Eivät alokkaat mihinkään lomille pääse. Eihän kahden viikon jälkeen edes osata käyttäytyä ihmisten ympärillä sanokoot äiti mitä vaan.

• miestennvalinnat

Naapurintyttömäisyys. Olisi pitänyt olla jännänainen.

• Koo-lta

Hmm .. en minua ole jätetty ikinä, minä olen jättänyt ja lähinnä sen takia, kun ei ole edes mies, vaikka ikä on tarpeeksi, aina pelaamassa kavereiten kanssa playstationia ym. taikka jossain baarissa .. jätin jo ensimmäisellä viikolla.

Sitten pari oli sellaista, kuka yritti hallita minua ja määräillä, niin loppu lyhyesti molemmat lähti 🙄
      Olen huomannut sen, minusta vanhemmat 10v. sopivat peremmini 🙃 🖐️

• viisvee

kai vanhenmalla miehellä on autot rassattu pelit pelattu ja baarit jo kierretty niin ei tarvitse lennossa rakastella aika tauluineen,

• Yksinäinensinkkumies

Kun kävin naisen luona paskalla, eipä enää sen jälkeen olla enää nähty.

• Mut on jätetty kerran, kyseessä oli eka poikaystävä, lukioikäisenä. Ei syy varmaan tyhmä ollut, vaikka se silloin minusta siltä tuntui. Syy oli kuulemma se, että asuimme liian kaukana toisistamme, enkä minä halunnut tapailla kuin kerran viikossa, perjantaina tai lauantaina. Tarkoitti sitä, että bussilla matkustin kaupunkiin (itseäni hieman nuoremman) pojan luo iltapäivästä ja sitten viimeisellä yöbussilla takaisin kotiin. Minulle se oli ihan sopiva tapailuväli, kun vielä soiteltiinkin joka päivä (lankapuhelimella tietenkin), mutta poikaystävä tuli kuulemma "hulluksi" niin vähäisellä tapaamismäärällä.

• En tiedä, mutta se voisi hyvinkin olla itäsuomalaisuus?

(naurua)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2031
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    Aihe