Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi naiset olettaa miesten pelkäävän heitä?

Kaija Koo tililttää:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-avautuu-Me-Naisissa-yksinaisyydestaan-Toivoisin-etteivat-miehet-pelkaisi-minua

Tuo on ihan yleistä naisilta. Oletteko ikinä missään nähneet miesten valittavan että naiset pelkäisi niitä? Minä en ainakaan ole. Sikäli ihmejuttu että fyysisesti vahvempina juurikin miesten luulisi valittavan että naiset pelkää, sitä ei vaan ikinä missään näy. Miehet osaa varmaan olla rehellisempiäö itselleen ne valittaa etteivät kelpaa kenellekään, naisilta ei vastaavaa näe vaan "miehet pelkää", joopa joo.

82

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaijaKoon esimerkki voi olla kylläkin lehdistön takertumaa provokaatiota. Vaikee kuvitella nyt miksi Kk olisi sanonut että miehet pelkääävät häntä.

      Mutta voihan se olla mutukin. Jotkut naset voivat tulla siihen johtopäätökseen esimerkiksi miesten vihamielisestä käyttäytymisestä, johon ei ole mitään ymmärrettävää syytä. Pelkohan voi esiintyä toisinaan myös vihamielisenä käyttäytymisenä.

      • No kyllä minun käsittääkseni aika yleistä on tukevoituneiden ja/tai lapsia jo omaavien naisten olettaa että lapsettomat miehet pelkää heitä kun miestä ei vaan kiinnosta. Kai se on jonkinlainen suojamekanismi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No kyllä minun käsittääkseni aika yleistä on tukevoituneiden ja/tai lapsia jo omaavien naisten olettaa että lapsettomat miehet pelkää heitä kun miestä ei vaan kiinnosta. Kai se on jonkinlainen suojamekanismi.

        No kai nyt kiinnostuksen puutteen jokainen tajuaa eikä sotke sitä pelkäämiseen?

        Tietysti jos käyttäytyminen on epämiellyttävää jossa haukutaan toinen lihoineen ja lapsineen tai jopa vihamielistä, niin voikin kysyä miksi mies tekee niin? Eihän siitä numeroa tarvitse tehdä. Pullukka nainen ja valmis lapsilaumapelottaa montakin miestä, ei sitä tarvitse hävetä. Sanoo asian vain reilusti ilman toista kohtaan tuntemaa kritiikkiä. Itsehän on kriteerinsä itselleen asettanut.


      • elisakettu kirjoitti:

        No kai nyt kiinnostuksen puutteen jokainen tajuaa eikä sotke sitä pelkäämiseen?

        Tietysti jos käyttäytyminen on epämiellyttävää jossa haukutaan toinen lihoineen ja lapsineen tai jopa vihamielistä, niin voikin kysyä miksi mies tekee niin? Eihän siitä numeroa tarvitse tehdä. Pullukka nainen ja valmis lapsilaumapelottaa montakin miestä, ei sitä tarvitse hävetä. Sanoo asian vain reilusti ilman toista kohtaan tuntemaa kritiikkiä. Itsehän on kriteerinsä itselleen asettanut.

        No niinhän sitä luulisi ja voisi myöntää sen. Palstakyökkis dissihän on juurikin painottanut itsensä tuntemisen tärkeyttä ja naiset eivät tunnu tuossa suhteessa omaavan yhtään itsetuntemusta kun oikopäätä laittavat aina miesten syyksi että muka pelkäävät niitä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niinhän sitä luulisi ja voisi myöntää sen. Palstakyökkis dissihän on juurikin painottanut itsensä tuntemisen tärkeyttä ja naiset eivät tunnu tuossa suhteessa omaavan yhtään itsetuntemusta kun oikopäätä laittavat aina miesten syyksi että muka pelkäävät niitä.

        Inhokin on eräänlaista itseensä piilotettua pelkoa. Siis minusta on täysin ymmärrettävää, että ihmiset pelkävät tiettyjä ominaisuuksia mahdollisissa kumppaneissaan. Näitähän nyt on vaikka lihavuus, epäterveellinen elämäntapa, holtittomuus (seksin, rahan, yms), taipuvaisuus epärehellisyyteen, taipuvaisuus väkivaltaisuuteen, alkoholismi ja yleensä päihteet jne. Mitä kenelläkin.

        Tottakai jokainen meistä alitajuisesti on hieman varuillaan, löytyykö näitä itselle ei-toivottuja piirteitä siinä tutustumisen arvoisessa kumppanissa. Ja jos ilmenee, niin yleensä alkaa perääntyminen. On täysin inhimillistä, että ne pelottaisivat ketä tahansa. Kyllä siinä reiluinta olisi kuitenkin selkeästi sanoa, mikä piirre ihmisessä on, joka on kiitos-ei, eikä aleta seliselittelemään jotain kemioista ja muuta hömppää.

        Tosin toinen voi toisen pelkoa käyttää aseenakin ja suhtautua tähän ivallisesti naiiviuteen vihjaten, mutta siinä tapauksessa on vain pidettävä kylmästi oma päänsä. On aivan toisen itsensä käsitettävissä se, miksi on ei-haluttu. Miksi se oma ominaisuus pelottaa muita ihmisiä?

        Se ei ehkä ole kaunein tie, eikä helpoin tie, mutta toisaalta se antaa ehkä ensimmäisen todellisen viitteen siitä, miten vakavasta asiasta toisen silmissä voi olla kysymys. Monethan tiettyä ominaisuutta itsessään vähättelevät. Tosin kenen itsetunto tätä kritiikkiä ei kestä, niin luultavasti pistävät kooko jutun tavalla tai toisella jättäneen syyksi. Mutta ei se hänen tulevaisuuttaan silti pelasta.


    • ahdistaa

      Samaa olen joskus miettinyt ja oudolta se tosiaan tuntuu mutta ehkä se liittyy naisten ajatukseen siitä että on joku tietty rooli johon naisten tulee sopeutua ja jos hän elää jonkin toisen tyylin mukaan niin hän on raju kapinallinen jota pelätään. Eihän tällaista naisroolia tietenkään ole ollut enää aikoihin eikä tuossa höpinässä ole mitään tolkkua mutta parempaakaan selitystä en ole keksinyt.

      • Minä olettaisin että lähinnä kyse on siitä että naiset ei osaa kohdata totuutta ja myöntää itselleen että vika voisi olla heissä itsessään. Ystäväni dissin sanoin "ensin pitää tuntea itsensä", siihen eivät naiset kykene.


      • ahdistaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minä olettaisin että lähinnä kyse on siitä että naiset ei osaa kohdata totuutta ja myöntää itselleen että vika voisi olla heissä itsessään. Ystäväni dissin sanoin "ensin pitää tuntea itsensä", siihen eivät naiset kykene.

        Ehkä kyse on kykenemättömyydestä muutokseen. Jos on joskus ollut haluttu ja suosittu, on vaikea käsittää että sama luonnonlaki ei enää toimikaan. Jos nainen olisi aina ollut "pelätty", hän ei olisi edes keksinyt tuollaisia suojamekanismeja vaan olisi kasvanut realismiin.


      • pyh
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minä olettaisin että lähinnä kyse on siitä että naiset ei osaa kohdata totuutta ja myöntää itselleen että vika voisi olla heissä itsessään. Ystäväni dissin sanoin "ensin pitää tuntea itsensä", siihen eivät naiset kykene.

        No sinä et ainakaan itseäsi tunne, kun kiltiksi ja kunnolliseksi luulet.


    • SoliterniuM1977

      Tässä tapauksessa, kuten niin monessa, ratkaisu on: laihduttaminen. Ylipaino ajaa lähes kaikki miehet pois. Kaijakin lenkille. Kun kroppa on timmi, alkaa miehiä löytymäään myös.

      • SoliterniuM1977

        Tosin lukasin jutun ja lenkille meno ei ole mahdollista kun on kipuja /sairauksia. Well, shit. Toivoa sopii, että löytyy tukevista naisista tykkäävä mies.


      • Eli tästä on kyse..

        "Äijämäisestä olemuksestaan huolimatta Hynynen myöntää pelkäävänsä naisia.

        - Äijyyteen on helppo verhoutua, jos pelottaa ja haluaa paeta epämiellyttäviä tilanteita. Naisethan on hirveen pelottavia. Niiden seurassa tuntee ittensä uhatuksi, koska saattaa joutua vaikka keskustelemaan."


      • huono.puhumaan
        Wwuwuw kirjoitti:

        Eli tästä on kyse..

        "Äijämäisestä olemuksestaan huolimatta Hynynen myöntää pelkäävänsä naisia.

        - Äijyyteen on helppo verhoutua, jos pelottaa ja haluaa paeta epämiellyttäviä tilanteita. Naisethan on hirveen pelottavia. Niiden seurassa tuntee ittensä uhatuksi, koska saattaa joutua vaikka keskustelemaan."

        niin joutuu keskustelemaan ja jos nainen kiinnostuukin niin äkkiä huomaa että on naisen vietävissä esim itse haluaisi syödä vaikka hamburilaisen ja nainen porkkanoita niin huomaa joutuu syömään porkkanoita eli nainen ottaa ohjat ja itselle tulee vikisijän osa


      • huono.puhumaan kirjoitti:

        niin joutuu keskustelemaan ja jos nainen kiinnostuukin niin äkkiä huomaa että on naisen vietävissä esim itse haluaisi syödä vaikka hamburilaisen ja nainen porkkanoita niin huomaa joutuu syömään porkkanoita eli nainen ottaa ohjat ja itselle tulee vikisijän osa

        Miksi mies ei voi sanoa, että minä en syö porkkanoita mutta sinä saat kyllä syödä. Riita poikki ja sillä hyvä. :)

        Hyvä itsetunto on sitä, että pystyy myös tekemään itse päätökset jotka ovat itselle hyviä tai perusteltuja. Porkkanat voi syödä lisukkeina, jos tykkää mutta ei kai omaa ruokavaliota tarvi naisen takia uusiksi laittaa?


      • ei.turhia.riitoja
        LadyZorro kirjoitti:

        Miksi mies ei voi sanoa, että minä en syö porkkanoita mutta sinä saat kyllä syödä. Riita poikki ja sillä hyvä. :)

        Hyvä itsetunto on sitä, että pystyy myös tekemään itse päätökset jotka ovat itselle hyviä tai perusteltuja. Porkkanat voi syödä lisukkeina, jos tykkää mutta ei kai omaa ruokavaliota tarvi naisen takia uusiksi laittaa?

        niin jos ulkona syö ja kotonakin mutta jos nainen kokkaa niin toivottavasti ruoka mieltymykset olisi samat mutta onhan se kokillekkin helpompaa kaikki syö samaa eikä tarvitse ostaa kaikille eri ruokaa


      • ei.turhia.riitoja kirjoitti:

        niin jos ulkona syö ja kotonakin mutta jos nainen kokkaa niin toivottavasti ruoka mieltymykset olisi samat mutta onhan se kokillekkin helpompaa kaikki syö samaa eikä tarvitse ostaa kaikille eri ruokaa

        Ja jos naisen pöperöt ei uppoa, mies voi aina kokata itsekin. Niin meilläkin tehdään, jos mun sapuskat ei uppoa. :)

        Ei ole ruoasta tehty ongelmaa...


      • oliskin.noin.helppoa
        LadyZorro kirjoitti:

        Ja jos naisen pöperöt ei uppoa, mies voi aina kokata itsekin. Niin meilläkin tehdään, jos mun sapuskat ei uppoa. :)

        Ei ole ruoasta tehty ongelmaa...

        ollaanpas sitä nyt niin kivaa että mutta entä jos teet tänään esim jotakin ei niin hyvää ja huomiseksi suunnittelit tekeväsi makkara keiton ja mies menee omin lupineen ottamaan makkaran palan tai palasia tai syö makkaran kokonaan niin tuleeko sanomista eli mies olis päässyt helpommalla kun ei olisi syönyt makkaraa tai miksi ei pyytänyt lupaa eli makkarasta riita ja miksi tekemäni ruoka ei maistu riita eli kaksi eri riidan aihetta


      • oliskin.noin.helppoa kirjoitti:

        ollaanpas sitä nyt niin kivaa että mutta entä jos teet tänään esim jotakin ei niin hyvää ja huomiseksi suunnittelit tekeväsi makkara keiton ja mies menee omin lupineen ottamaan makkaran palan tai palasia tai syö makkaran kokonaan niin tuleeko sanomista eli mies olis päässyt helpommalla kun ei olisi syönyt makkaraa tai miksi ei pyytänyt lupaa eli makkarasta riita ja miksi tekemäni ruoka ei maistu riita eli kaksi eri riidan aihetta

        Ei meillä ikinä naputeta tommosista jutuista. Ihminen syö, kun tarvii syödä. Sitten tehdään jotakin muuta.


      • oliskin.noin
        LadyZorro kirjoitti:

        Ei meillä ikinä naputeta tommosista jutuista. Ihminen syö, kun tarvii syödä. Sitten tehdään jotakin muuta.

        taidat olla nyt trolli


      • oliskin.noin kirjoitti:

        taidat olla nyt trolli

        Päh,eikö muuta argumenttia irronnut?😲😜


    • Hmm, joskus olen ajatellut että tuo "miehet pelkää" nimenomaa olisi sitä, että mies pelkää naisen itsenäisyyttä. Sitä ettei mies olekaan kaiken pää ja näin isäntä talossa, vaan tasaveroinen kumppani? Jos miehellä on itsetunto ongelmia, hän voi pelätä henkisesti voimakasta ja vahvan itsetunnon omaavaa naista?

      Ei tietenkään kaikki miehet ole sellaisia, eikä kaikki naisetkaan niin vahvoja henkisesti...mutta ne jotka ovat eivät ehkä yhteen sovikaan.

      • Luulen, että vahva luontoinen ihminen tarvii vahvan vastaparikseen? Joka ei vertaile ja tunne alemmuuskomplekseja?


      • Monet mallit ovat myös ilmoittaneet miesten pelkäävän heitä.
        Tuossa on varmaan takana se, että miehet eivät usko kelpaavansa niin kauniille naiselle?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Luulen, että vahva luontoinen ihminen tarvii vahvan vastaparikseen? Joka ei vertaile ja tunne alemmuuskomplekseja?

        Joillain miehillä on "pelastan neidon pulasta" geeni ja heille voi olla paha paikka, jos neito ei joudukaan pulaan ja sitä ei tarvitse pelstaa. Koppoti koppoti olla aina pönkäämässä "heikkoa naista", kun ei se ressukka ittekseen pärjää. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


        Joskus miehet on enemmän ulalla ja heikoilla, kun joku nainen ja silloin nainen on enemmän uhka kun magneetti. Kuka väitti, että miehetkään olisi tasapainoisia ja vahvoja vastoinkäymisistä selviäviä ja itsekseen pärjääviä, niin ei nekään kaikki ole. Ei se ole mikään automaatio miehillekään...naisille sen oletetaan olevan jopa utopiaa...pärjätä tässä maailmassa ilman miehen vahvaa tukea.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Monet mallit ovat myös ilmoittaneet miesten pelkäävän heitä.
        Tuossa on varmaan takana se, että miehet eivät usko kelpaavansa niin kauniille naiselle?

        Luultavasti joo. Tai he pelkää menettävänsäne naiset jollekin toiselle, epäilee sitä omaa kelpaamistaan ja riittämistään jne. Miehet nostaa naista liikaa jalustalle ja sitten sitä saakin jo pelätä. ;D


      • LadyZorro kirjoitti:

        Luultavasti joo. Tai he pelkää menettävänsäne naiset jollekin toiselle, epäilee sitä omaa kelpaamistaan ja riittämistään jne. Miehet nostaa naista liikaa jalustalle ja sitten sitä saakin jo pelätä. ;D

        Jsopa kohtelis naistakin vaan kuten ihmistä, eikä koristetta ja jotakin ihmettä. Ihminen se kauniskin olento kumminkin on, eikä mikään taruolento.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Joillain miehillä on "pelastan neidon pulasta" geeni ja heille voi olla paha paikka, jos neito ei joudukaan pulaan ja sitä ei tarvitse pelstaa. Koppoti koppoti olla aina pönkäämässä "heikkoa naista", kun ei se ressukka ittekseen pärjää. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


        Joskus miehet on enemmän ulalla ja heikoilla, kun joku nainen ja silloin nainen on enemmän uhka kun magneetti. Kuka väitti, että miehetkään olisi tasapainoisia ja vahvoja vastoinkäymisistä selviäviä ja itsekseen pärjääviä, niin ei nekään kaikki ole. Ei se ole mikään automaatio miehillekään...naisille sen oletetaan olevan jopa utopiaa...pärjätä tässä maailmassa ilman miehen vahvaa tukea.

        Mä oon jostain lukenut/kuullut, että naiset pelkäävät eniten miehissä näiden väkivaltaisuutta ja miehet puolestaan sitä, että naiset nauravat heille.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä oon jostain lukenut/kuullut, että naiset pelkäävät eniten miehissä näiden väkivaltaisuutta ja miehet puolestaan sitä, että naiset nauravat heille.

        Kuulostaa ihan loogiselle. :)


      • hmmmmm
        LadyZorro kirjoitti:

        Joillain miehillä on "pelastan neidon pulasta" geeni ja heille voi olla paha paikka, jos neito ei joudukaan pulaan ja sitä ei tarvitse pelstaa. Koppoti koppoti olla aina pönkäämässä "heikkoa naista", kun ei se ressukka ittekseen pärjää. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


        Joskus miehet on enemmän ulalla ja heikoilla, kun joku nainen ja silloin nainen on enemmän uhka kun magneetti. Kuka väitti, että miehetkään olisi tasapainoisia ja vahvoja vastoinkäymisistä selviäviä ja itsekseen pärjääviä, niin ei nekään kaikki ole. Ei se ole mikään automaatio miehillekään...naisille sen oletetaan olevan jopa utopiaa...pärjätä tässä maailmassa ilman miehen vahvaa tukea.

        Joillakin miehillä (aika monilla) on myös "olen naisia älykkäämpi"-geeni, joka on läheistä sukua tuolle sinun mainitsemallesi. Heidän kanssaan tulee toimeen, kun esittää vähän tyhmempää ja antaa heidän loistaa "tiedoillaan". Jos nainen kuitenkin ilmaisee ymmärtävänsä jonkun asian paremmi kuin kyseinen mies, tämän hermostuminen on selvästi nähtävissä ja vihaisuus melkein käsinkosketeltavaa.

        Näissä tilanteissa pelätään sitä nolaamisen kokemusta, kun joku nainen osoittautuukin itseä älykkäämmäksi.


      • hmmmmm kirjoitti:

        Joillakin miehillä (aika monilla) on myös "olen naisia älykkäämpi"-geeni, joka on läheistä sukua tuolle sinun mainitsemallesi. Heidän kanssaan tulee toimeen, kun esittää vähän tyhmempää ja antaa heidän loistaa "tiedoillaan". Jos nainen kuitenkin ilmaisee ymmärtävänsä jonkun asian paremmi kuin kyseinen mies, tämän hermostuminen on selvästi nähtävissä ja vihaisuus melkein käsinkosketeltavaa.

        Näissä tilanteissa pelätään sitä nolaamisen kokemusta, kun joku nainen osoittautuukin itseä älykkäämmäksi.

        Totta! Tämä kävi mielessä edellistä kirjoittaessa mullakin. Kyllä vaan, itsetunto miehellä silloin rakentuu jonkun heikko nainen vision ympärille ja pelastajan rooliin? Bimboista naisista pitävät miehet pitää kiertää kaukaa! :D


      • "Hmm, joskus olen ajatellut että tuo "miehet pelkää" nimenomaa olisi sitä, että mies pelkää naisen itsenäisyyttä."

        No kyllä tuossa kaijan(kin) tapauksessa miehet "pelkää" kaijan ylipainoa. Jos olisi normaalimitoissa ei olisi varnaan mitään ongelmia miehillä lähestyä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Hmm, joskus olen ajatellut että tuo "miehet pelkää" nimenomaa olisi sitä, että mies pelkää naisen itsenäisyyttä."

        No kyllä tuossa kaijan(kin) tapauksessa miehet "pelkää" kaijan ylipainoa. Jos olisi normaalimitoissa ei olisi varnaan mitään ongelmia miehillä lähestyä.

        Unohdit ne pullukka naisiin ihastujat. :)

        Mitäs ne pelkää?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Unohdit ne pullukka naisiin ihastujat. :)

        Mitäs ne pelkää?

        Kukaan ei ihastu pullukkanaisiin, johan tuo kaijankin tilitys sen osoittaa. Jos Kaija oliis rehellinen itselleen, ottaisi itseään niskasta kiinni ja söisi vähemmän ja sitten kun on 30kg pudonnut palaisi markkinoille niin ei tarvitsisi ajatella että miehet pelkää kun ne tulisi tyrkylle suorastaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kukaan ei ihastu pullukkanaisiin, johan tuo kaijankin tilitys sen osoittaa. Jos Kaija oliis rehellinen itselleen, ottaisi itseään niskasta kiinni ja söisi vähemmän ja sitten kun on 30kg pudonnut palaisi markkinoille niin ei tarvitsisi ajatella että miehet pelkää kun ne tulisi tyrkylle suorastaan.

        Ihatuupas, muhunkin on ihastuttu fanttina. 86 kiloa 166cm varressa on ylipainoa. :D

        Tuolla se fantin onnellinen "omistaja" nukkuu kammarissa. :D

        Ei kaikkia miehiä ne kilot mihinkään karista, vaan mielikuva naisen luonteenlaadusta ja versus omastaan suhteessa naiseen. Miehetkin kyllä arvioi yhteensopivuutta muutenkin, kun mahtuukohan meisseli tohon...omia onnistumisen mahkujaan yms. Mistä ei aina ääneen edes puhu...


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ihatuupas, muhunkin on ihastuttu fanttina. 86 kiloa 166cm varressa on ylipainoa. :D

        Tuolla se fantin onnellinen "omistaja" nukkuu kammarissa. :D

        Ei kaikkia miehiä ne kilot mihinkään karista, vaan mielikuva naisen luonteenlaadusta ja versus omastaan suhteessa naiseen. Miehetkin kyllä arvioi yhteensopivuutta muutenkin, kun mahtuukohan meisseli tohon...omia onnistumisen mahkujaan yms. Mistä ei aina ääneen edes puhu...

        No sä et kuitenkaan niiden kuvies perusteella niin fantti ole tai ole ollutkaan kuin kaija, jos olisit ollut ei välttämättä nukkuis kammarissa se onnellinen omistaja vaan ois "pelännyt".


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kukaan ei ihastu pullukkanaisiin, johan tuo kaijankin tilitys sen osoittaa. Jos Kaija oliis rehellinen itselleen, ottaisi itseään niskasta kiinni ja söisi vähemmän ja sitten kun on 30kg pudonnut palaisi markkinoille niin ei tarvitsisi ajatella että miehet pelkää kun ne tulisi tyrkylle suorastaan.

        Saman jutun lopussa oli tosin linkki..
        "KAIJA KOO POISTUI BAARISTA NUOREN ORIN KANSSA: ”TUNNELMAT OLIVAT KUUMAT!”"


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No sä et kuitenkaan niiden kuvies perusteella niin fantti ole tai ole ollutkaan kuin kaija, jos olisit ollut ei välttämättä nukkuis kammarissa se onnellinen omistaja vaan ois "pelännyt".

        No en niin pullukka, mulla on taustalla kuitenkin liikunnallinen elämä ja lihasmassaakin, joka painaa sen rasvan ohessa. Elopaino ei muodostu yksinomaan rasvasta, vaikka sitä rasvaa liikaa olisikin. Se on niin suhteellista...miten kehenkin ja mistä kenenkin paino pääosin tulee.

        Kaijaakin suurempia naisia on parisuhteissa. :D

        Tunnen aika montakin...100-130 kiloista naista työelämästä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Saman jutun lopussa oli tosin linkki..
        "KAIJA KOO POISTUI BAARISTA NUOREN ORIN KANSSA: ”TUNNELMAT OLIVAT KUUMAT!”"

        Niin, Kaija sai panon muttei rakkautta ilmeisestikään löytynyt. Kyllä nainen kuin nainen kullikarusellia saa jos sitä haluaa.


      • LadyZorro kirjoitti:

        No en niin pullukka, mulla on taustalla kuitenkin liikunnallinen elämä ja lihasmassaakin, joka painaa sen rasvan ohessa. Elopaino ei muodostu yksinomaan rasvasta, vaikka sitä rasvaa liikaa olisikin. Se on niin suhteellista...miten kehenkin ja mistä kenenkin paino pääosin tulee.

        Kaijaakin suurempia naisia on parisuhteissa. :D

        Tunnen aika montakin...100-130 kiloista naista työelämästä.

        No joo, onhan niitä mutta ne varmaan on pulskistuneet parisuhteen myötä sitten mötkyiksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joo, onhan niitä mutta ne varmaan on pulskistuneet parisuhteen myötä sitten mötkyiksi.

        Heh, ei suinkaan. Facebookista ovat nuoruuskuvia joskus näyttäneet ja pullukoita ovat monet olleet ihan nuoresta saakka. Eikö sinusta toisesta voi tykätä, jos hän on ylipainoinen? Eihän se luonne muutu rasvaksi, vaikka kroppaan se kertyisi? Pullukat naiset ja miehet voivat olla aivan ihania ihmisiä, rakastettavia ja upeita vaikkei heillä kroppa olekaan tikissä.

        Yhtä lailla, kun oikeen soma voi olla ihan persläpi luonteeltaan. Näin ulkomuoto ei yksistään tee ihmisestä ihanaa ja haluttavaa. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, ei suinkaan. Facebookista ovat nuoruuskuvia joskus näyttäneet ja pullukoita ovat monet olleet ihan nuoresta saakka. Eikö sinusta toisesta voi tykätä, jos hän on ylipainoinen? Eihän se luonne muutu rasvaksi, vaikka kroppaan se kertyisi? Pullukat naiset ja miehet voivat olla aivan ihania ihmisiä, rakastettavia ja upeita vaikkei heillä kroppa olekaan tikissä.

        Yhtä lailla, kun oikeen soma voi olla ihan persläpi luonteeltaan. Näin ulkomuoto ei yksistään tee ihmisestä ihanaa ja haluttavaa. :)

        Väitän, että lihavuuskin voi olla seurausta yksinäisyydestä. Sydänsuruista. Lohturuoka voi hetkellisesti helpottaa murheeseen ja siitä tulee äkkiä kierre. Rakkaus voipi tehdä senkin, että yhdessä toisen kanssa aktivoituu ja alkaa pitää itsestäänkin paremmin huolta, kun kokee että nyt on elämänvoimaa ja syy. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Väitän, että lihavuuskin voi olla seurausta yksinäisyydestä. Sydänsuruista. Lohturuoka voi hetkellisesti helpottaa murheeseen ja siitä tulee äkkiä kierre. Rakkaus voipi tehdä senkin, että yhdessä toisen kanssa aktivoituu ja alkaa pitää itsestäänkin paremmin huolta, kun kokee että nyt on elämänvoimaa ja syy. :)

        Jo Antti Railiokin, moni näkee siinä vaan lihavan ison miehen. Mutta ihmisenä hän tuntuu olevan aivan ihana ja herttainen, rakastettava mies. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Heh, ei suinkaan. Facebookista ovat nuoruuskuvia joskus näyttäneet ja pullukoita ovat monet olleet ihan nuoresta saakka. Eikö sinusta toisesta voi tykätä, jos hän on ylipainoinen? Eihän se luonne muutu rasvaksi, vaikka kroppaan se kertyisi? Pullukat naiset ja miehet voivat olla aivan ihania ihmisiä, rakastettavia ja upeita vaikkei heillä kroppa olekaan tikissä.

        Yhtä lailla, kun oikeen soma voi olla ihan persläpi luonteeltaan. Näin ulkomuoto ei yksistään tee ihmisestä ihanaa ja haluttavaa. :)

        No joi, on tuossa toki totta paljon,


      • LadyZorro kirjoitti:

        Väitän, että lihavuuskin voi olla seurausta yksinäisyydestä. Sydänsuruista. Lohturuoka voi hetkellisesti helpottaa murheeseen ja siitä tulee äkkiä kierre. Rakkaus voipi tehdä senkin, että yhdessä toisen kanssa aktivoituu ja alkaa pitää itsestäänkin paremmin huolta, kun kokee että nyt on elämänvoimaa ja syy. :)

        Tuon perusteella kaikkien K & K miesten pitäisi olla h.,.in lihavia mutta ei me olla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuon perusteella kaikkien K & K miesten pitäisi olla h.,.in lihavia mutta ei me olla.

        No jos on kuten mä, mä laihdun kun mulla on murheita tai sydänsuruja. En pysty syömään, niin ei tarvi olla lihava k& k miehenkään. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jo Antti Railiokin, moni näkee siinä vaan lihavan ison miehen. Mutta ihmisenä hän tuntuu olevan aivan ihana ja herttainen, rakastettava mies. :)

        Joo, kuten siellä toisessa ketjussakin mainitsin te naiset olette aina heikkona noihin jännämiehiin:

        https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-113069

        https://hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista/

        Kukaan K & K tulkitsija ei sunkaan mielestä ois varmaan aivan ihana ja herttainen, aivan rakastettava mies kun ei ois tasapainoton ja väkivaltainen, ois pelkästään tylsä kun hallitsee itsensä ja elämänsä ilman kimpoiluja ja muiden vaarantamista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kuten siellä toisessa ketjussakin mainitsin te naiset olette aina heikkona noihin jännämiehiin:

        https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-113069

        https://hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista/

        Kukaan K & K tulkitsija ei sunkaan mielestä ois varmaan aivan ihana ja herttainen, aivan rakastettava mies kun ei ois tasapainoton ja väkivaltainen, ois pelkästään tylsä kun hallitsee itsensä ja elämänsä ilman kimpoiluja ja muiden vaarantamista.

        Tota en tiennytkään hänestä. Hmm, uusi asia tämä linkittämäsi juttu. aavistin että jotakin henkisen puolen kipuja on ollut. Sen haistaa toisesta.

        "Kiusaajien kanssa hän selvisi nyrkkiensä avulla. Tässä hetkessä kaikkeen menneeseen on tullut burn outin jälkeen selkeys ja rauha."

        - En puolusta väkivaltaa, se on typerää. Mutta jotenkin ymmärrän koulukiusattuna, että se on viimeinen oljenkorsi monille.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Tota en tiennytkään hänestä. Hmm, uusi asia tämä linkittämäsi juttu. aavistin että jotakin henkisen puolen kipuja on ollut. Sen haistaa toisesta.

        "Kiusaajien kanssa hän selvisi nyrkkiensä avulla. Tässä hetkessä kaikkeen menneeseen on tullut burn outin jälkeen selkeys ja rauha."

        - En puolusta väkivaltaa, se on typerää. Mutta jotenkin ymmärrän koulukiusattuna, että se on viimeinen oljenkorsi monille.

        Jotenkin ymmärrettävämpää, kun ampua/hakata ventovieras siksi, että aatteellisesti ei voi sietää. Tuo kiusaaminen on ollut henkilökohtaista. Kiusaaja vastaan kiusattu-puolustautuja.

        Täällä moni tappaisi, hakkaisi ihan vaan aatteidensa puolesta, tuntematta toista mitenkään, ilman että toinen on oikeasti uhka kuin vain uhoajan omassa pääkuupassa.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Jotenkin ymmärrettävämpää, kun ampua/hakata ventovieras siksi, että aatteellisesti ei voi sietää. Tuo kiusaaminen on ollut henkilökohtaista. Kiusaaja vastaan kiusattu-puolustautuja.

        Täällä moni tappaisi, hakkaisi ihan vaan aatteidensa puolesta, tuntematta toista mitenkään, ilman että toinen on oikeasti uhka kuin vain uhoajan omassa pääkuupassa.

        Niin, no kiusasikohan nuo Antin hakkaamat naiset sitä, tuskinpa. Sinäkin vaan naisena vaistoat Antin ympärillä leijuvan väkivallan auran ja se saa sinut näkemään siinä kaikenlaista ihanaa. En syytä sinua, olet nainen ja se on varmaan geeneissä tai jotain niin et mahda sille oikeastaan itse mitään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, no kiusasikohan nuo Antin hakkaamat naiset sitä, tuskinpa. Sinäkin vaan naisena vaistoat Antin ympärillä leijuvan väkivallan auran ja se saa sinut näkemään siinä kaikenlaista ihanaa. En syytä sinua, olet nainen ja se on varmaan geeneissä tai jotain niin et mahda sille oikeastaan itse mitään.

        Höpö höpö, oiskohan psyykenlääkkeet ja alkoholi osallisia? Mielenterveysongelmat on siitä haastavia, että ne ohjailee ihmistä eikä ihminen niitä. 😕

        No kupla puhkesi, ei se sitten ollutkaan niin ihana kun olin ajatellut olevan. Näin käy kun ei tiedä kaikkea toisesta...muodostuu kuva palasista.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Höpö höpö, oiskohan psyykenlääkkeet ja alkoholi osallisia? Mielenterveysongelmat on siitä haastavia, että ne ohjailee ihmistä eikä ihminen niitä. 😕

        No kupla puhkesi, ei se sitten ollutkaan niin ihana kun olin ajatellut olevan. Näin käy kun ei tiedä kaikkea toisesta...muodostuu kuva palasista.

        Niin, sä tunnet tarvetta selittää noita antinkin sekoiluja kaiken muun kuin antin omaksi viaksi, Oiskohan ihan päässä vikaa? se vois olla se loogisin ratkaisu kuitenkin, Esittää kiltttiä nallekarhua mutta voi olla koko piru esim. kumppanina, eroshan se exästäänkin niin ei kai se ihan ilman syytä ole tapahtunut varmaankaan. Tosiasia on että teille naisille ei pauhimmankaan murhamiehen tarvitse kuin vähän luritella rakkaudesta ja lupailla olemattomia niin ootte sulaa vahaa kaikki,


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, sä tunnet tarvetta selittää noita antinkin sekoiluja kaiken muun kuin antin omaksi viaksi, Oiskohan ihan päässä vikaa? se vois olla se loogisin ratkaisu kuitenkin, Esittää kiltttiä nallekarhua mutta voi olla koko piru esim. kumppanina, eroshan se exästäänkin niin ei kai se ihan ilman syytä ole tapahtunut varmaankaan. Tosiasia on että teille naisille ei pauhimmankaan murhamiehen tarvitse kuin vähän luritella rakkaudesta ja lupailla olemattomia niin ootte sulaa vahaa kaikki,

        Ja sä näät kaiken aina selittelynä ja puolusteluna. 😣

        Miten paljon mielenterveys vaikuttaakaan meidän käytökseen? Aloitetaan alusta.

        Kyse ei ole siitä, etteikö tekijä ole syyllinen tekoihinsa, mutta olosuhteet vaikuttaa aina tuomioonkin. Hän voi esittää tai hän voi olla vahvempi, kuin ennen..mikä olis tietty kivempi juttu.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Ja sä näät kaiken aina selittelynä ja puolusteluna. 😣

        Miten paljon mielenterveys vaikuttaakaan meidän käytökseen? Aloitetaan alusta.

        Kyse ei ole siitä, etteikö tekijä ole syyllinen tekoihinsa, mutta olosuhteet vaikuttaa aina tuomioonkin. Hän voi esittää tai hän voi olla vahvempi, kuin ennen..mikä olis tietty kivempi juttu.

        Hypomaniassa voipi tulla sekoiltua urakalla, myös aggressiivisuus näyttelee osaansa. Jotkut on ärtyisiä ja jotkut helvetin vihaisia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kuten siellä toisessa ketjussakin mainitsin te naiset olette aina heikkona noihin jännämiehiin:

        https://www.iskelma.fi/uutiset/musiikki/a-113069

        https://hymy.fi/uutiset/vof-voittaja-antti-railio-pahoinpidellyt-kaksi-tuntematonta-naista/

        Kukaan K & K tulkitsija ei sunkaan mielestä ois varmaan aivan ihana ja herttainen, aivan rakastettava mies kun ei ois tasapainoton ja väkivaltainen, ois pelkästään tylsä kun hallitsee itsensä ja elämänsä ilman kimpoiluja ja muiden vaarantamista.

        Toikin..en ihmettele että väkivalta naisia kohtaan on niin yleistä Suomessa, kun joka toisessa ukossa vaikuttaa olevan tämä " pimeä puoli".

        Siinä koulukiusaamisketjussakin vaikutti lähinnä kiusaajat itse ylpeillen kertovan kiusaustarinoitaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, sä tunnet tarvetta selittää noita antinkin sekoiluja kaiken muun kuin antin omaksi viaksi, Oiskohan ihan päässä vikaa? se vois olla se loogisin ratkaisu kuitenkin, Esittää kiltttiä nallekarhua mutta voi olla koko piru esim. kumppanina, eroshan se exästäänkin niin ei kai se ihan ilman syytä ole tapahtunut varmaankaan. Tosiasia on että teille naisille ei pauhimmankaan murhamiehen tarvitse kuin vähän luritella rakkaudesta ja lupailla olemattomia niin ootte sulaa vahaa kaikki,

        ""Esittää kiltttiä nallekarhua mutta voi olla koko piru esim. kumppanina,"

        Niin, sitä kun ei etukäteen arvaa kuka vain esittää. Joskus väkivaltaisuus, juoppous yms saattaa alkaa vasta vuosienkin päästä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Toikin..en ihmettele että väkivalta naisia kohtaan on niin yleistä Suomessa, kun joka toisessa ukossa vaikuttaa olevan tämä " pimeä puoli".

        Siinä koulukiusaamisketjussakin vaikutti lähinnä kiusaajat itse ylpeillen kertovan kiusaustarinoitaan.

        .. Naiset Syyllistyvät Väkivaltaisuuteen Ihan Yhtä`Lailla ja vähintään Yhtä Pal.. (Henkinen/Fyysinen).. ;P

        .. Turha yrittää taas Ruokkia Myrkyllistä&Valheellista Mantraa.. "Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita" jne.. ;P


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        No sä et kuitenkaan niiden kuvies perusteella niin fantti ole tai ole ollutkaan kuin kaija, jos olisit ollut ei välttämättä nukkuis kammarissa se onnellinen omistaja vaan ois "pelännyt".

        Kaija on todella lyhyt (jotain150 cm sulka päässä) niin näyttää siksi paksummalta.


    • naiset.on.vahvoja

      kumma juttu mies ei pelkää ketään ja on tappelu ja sotataidoiltaan voittamaton mutta naisen edessä on heikko niin onko nainen sitten kovempi ja vahvempi vai kunnioittaa ja arvostaa naista ja naiset on kauniita tai sitten on nuo kaikki niin jos suututtaakin naisen niin sitä ei voi voittaa ja aina häviää niin kai se pelottaa mennä juttusille jos nainen ei pidäkkän vaan suuttuu niin pääsee helpommalla antaa naisen olla rauhassa niin kyllä miehellekkin tulee itse suojelu vaisto ja että haluaa elää

      • Miehet on usein fyysisesti vahvoja mutta monesti heikompia henkisesti, kun kriisejä tulee...näin karskisti yleistäen.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Miehet on usein fyysisesti vahvoja mutta monesti heikompia henkisesti, kun kriisejä tulee...näin karskisti yleistäen.

        Miehet voi masentua, käpertyä itseensä, kiukuta ja menettää kaiken kriisin edessä, naiset taas usein pystyy muuntumaan tilanteeseen sen verran sopivaksi että selviää sen kriisin yli ja ehkä jopa tukee sitä miestäänkin sen yli....nähty monet kerrat tämä seikka.


      • naiset.on.naisia
        LadyZorro kirjoitti:

        Miehet voi masentua, käpertyä itseensä, kiukuta ja menettää kaiken kriisin edessä, naiset taas usein pystyy muuntumaan tilanteeseen sen verran sopivaksi että selviää sen kriisin yli ja ehkä jopa tukee sitä miestäänkin sen yli....nähty monet kerrat tämä seikka.

        niin jos tuntemattomalle naiselle menee juttelemaan niin ja sanoo moi niin ottaako nainen sen jo vittuilusta ja suuttuu ja rupeaa hankalaksi niin pääsee helpommalla kun ei puhu mitään ja antaa naisen vain olla ja toinen kun pitää naisesta niin ei keksi mitään järkevää jutun aihetta ja voi mennä ns lukkoon eikä keksi mitään sanottavaa vaan äkkiä puhuu pehmeitä niin en itsekkään ole mikään hyvä puhumaan ja miettii ettei päästä sammakoita tai huonoja vitsejä


      • naiset.on.naisia kirjoitti:

        niin jos tuntemattomalle naiselle menee juttelemaan niin ja sanoo moi niin ottaako nainen sen jo vittuilusta ja suuttuu ja rupeaa hankalaksi niin pääsee helpommalla kun ei puhu mitään ja antaa naisen vain olla ja toinen kun pitää naisesta niin ei keksi mitään järkevää jutun aihetta ja voi mennä ns lukkoon eikä keksi mitään sanottavaa vaan äkkiä puhuu pehmeitä niin en itsekkään ole mikään hyvä puhumaan ja miettii ettei päästä sammakoita tai huonoja vitsejä

        Etkös sä silloin vähättele itseäsi ja nosta naista ylemmäs, jos sä ajattelet naisen käyttäytyvän noin?

        Ja onko semmonen nainen vaivan arvoinen, joka suuttuu puhumisesta?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Miehet on usein fyysisesti vahvoja mutta monesti heikompia henkisesti, kun kriisejä tulee...näin karskisti yleistäen.

        No joopa joo taas :D Tai no ehkä siinä mielessä että miehille harvemmin tulee niitä kriisejä niin sitten jos tulee ne voi olla järkytys, ja ne varmaan naisen aiheuttamia yleensä sitten, miehet kun osaa suunnitella etukäteen ja välttää kriisejä, paitsi tietysti naisten tuntemat jännämiehet ehkä on niin kuin sanot.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No joopa joo taas :D Tai no ehkä siinä mielessä että miehille harvemmin tulee niitä kriisejä niin sitten jos tulee ne voi olla järkytys, ja ne varmaan naisen aiheuttamia yleensä sitten, miehet kun osaa suunnitella etukäteen ja välttää kriisejä, paitsi tietysti naisten tuntemat jännämiehet ehkä on niin kuin sanot.

        Aika usein tulee kriisejä miehille, aletaan dokata ja menetetään kontrolli elämästä. Murjotetaan baarissa tai himassa kuppi kädessä. Tai popsitaan masennukseen lääkkeitä ja ollaan kiukkuisia kiroillen puluillekin. :D

        Tehdään itsareita jne...kaivappas tilastoja ritari hyvä. ;)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Aika usein tulee kriisejä miehille, aletaan dokata ja menetetään kontrolli elämästä. Murjotetaan baarissa tai himassa kuppi kädessä. Tai popsitaan masennukseen lääkkeitä ja ollaan kiukkuisia kiroillen puluillekin. :D

        Tehdään itsareita jne...kaivappas tilastoja ritari hyvä. ;)

        Mummu sanoi eläessään, että naisen on oltava vahva itsensä, perheensä ja miehensä vuoksi. Ja todentotta se on huomattu. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        Aika usein tulee kriisejä miehille, aletaan dokata ja menetetään kontrolli elämästä. Murjotetaan baarissa tai himassa kuppi kädessä. Tai popsitaan masennukseen lääkkeitä ja ollaan kiukkuisia kiroillen puluillekin. :D

        Tehdään itsareita jne...kaivappas tilastoja ritari hyvä. ;)

        No noi on niitä sun jännämiestuttuja. K & K miehet ei kriisiydy tuolleen, nehitaasti kypsyttää pääätöksen kävellä junan alle kun ei k & k naisille kelpaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No noi on niitä sun jännämiestuttuja. K & K miehet ei kriisiydy tuolleen, nehitaasti kypsyttää pääätöksen kävellä junan alle kun ei k & k naisille kelpaa.

        Kriisiytyy nekin. Kiltit herkemmin vielä kun jännät. :)


      • ei.aina.mukavia
        LadyZorro kirjoitti:

        Etkös sä silloin vähättele itseäsi ja nosta naista ylemmäs, jos sä ajattelet naisen käyttäytyvän noin?

        Ja onko semmonen nainen vaivan arvoinen, joka suuttuu puhumisesta?

        no ei teistä naisista tiedä olette arvaamattomia ja millä päällä olette eli jos olette ikävällä päällä ja noustu sängystä väärällä jalalla ja riitaisina ja sitten itse iloisena sanoo moi hieno ilma tänään niin mies huomaa pian puhumpas tyhmiä ja miksen antanut olla tuon naisen rauhassa


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kriisiytyy nekin. Kiltit herkemmin vielä kun jännät. :)

        Jännät on usein välinpitämättömiä ihmisiä, k&k tyypit ehkä liiankin herkkiä tuntemaan maailman tölväisyt itsessään ja ottamaan ne sisimpäänsä.


      • ei.aina.mukavia kirjoitti:

        no ei teistä naisista tiedä olette arvaamattomia ja millä päällä olette eli jos olette ikävällä päällä ja noustu sängystä väärällä jalalla ja riitaisina ja sitten itse iloisena sanoo moi hieno ilma tänään niin mies huomaa pian puhumpas tyhmiä ja miksen antanut olla tuon naisen rauhassa

        Miehet on ihan samanlaisia oikkuperseitä! Ei veistä väliin. :)


      • hmmmmm

        Suurimmalla osalla palstan miehistä on sitten vissiin ollut ongelmallinen äitisuhde varhaislapsuudessa, kun se naisten esineellistäminen on niin yleistä.


      • ibg

        Naisille tuon "mies pelkää"-kortin käyttäminen on yleensä defenssi, kun ei nähdä sitä, ettei enää olla kovin haluttavia suhteeseen syystä tai toisesta. Toinen puoli, tosin vähemmistö, on sitten nuo oikeasti traumatisoituneet miehet. Tosin asiantuntija ei tuossa kerro, että sitä voi traumatisoitua aikuisenakin.

        Näin kävi minullekin ja ihan aikuisten naisten, ei äitini, toimesta. Ja kyllä, olen itse ollut se toinen osapuoli noissa suhteissa, joten osa vastuuta on minulla. En siis syytä näitä kumppaneitani asiasta. Ihmissuhteessa traumatisoituminen aikuisiällä ei kuitenkaan ole oikein "parannettavissa".

        Kyse ei ole niinkään siitä, ettenkö periaatteessa voisi ajatella toisten olevan hyväntahtoisia ja toimivan eri tavoin kuin aiemmat kohtaamani naiset. Enemmänkin tajuan sen, että ennemmin tai myöhemmin tulisin itse ajamaan tilanteen umpikujaan. Joko tutustumalla ihan alkujaan vääränlaiseen ihmiseen tai sitten käytökselläni alkaneessa suhteessa. Asia on monimutkainen kokonaisuus, joka ei ole muutettavissa, koska olen valitettavan itsetietoinen. Luottamuksen voi rikkoa vain kerran ja kun se on mennyt koko ihmiskuntaan, niin sitä ei ole mahdollista rakentaa enää ehjäksi ja tasapainoiseksi.


    • No minua huvitti kun tämä Kaija oli siinä Vitaepro mainoksessakin ja kehui siinä kuinka hyvässä kunnossa hän on....Miten 40kg ylipainoa omaava röllykkä voi olla hyvässä kunnossa? Minusta oli kornia nähä hänet siinä mainoksessa...
      Kaija ei vaan ole kovinkaan kiinostava miehen silmin, mutta hienoa, et hänellä itseluottamusta riittää...

      • Paremminkin niin, et mies pelkää ettei kykene kiihottumaan Kaijasta...


    • Mitä Kaijaan tulee niin täytyy muistaa että jos Kaijaa alkaa treffata niin siinä tulee kaksi naista. Enkä nyt tarkoita fyysistä kokoa vaan sitä että sieltä tulee Kaija Kokkolan lisäksi Kaija Koo. Kaija Kokkolan kanssa olisi mukava juoda aamukahvia mutta kun siellä voi olla Me Naiset tai avotakan toimittaja jota kiinnostaa meidän sunnuntaiaamut. Välttämättä ei kiinnosta kun lehdessä lööpissä on "Kaija Koon kumppani juo aamukahvinsa mustana; ravintoterapeutti ja suolistosairauksien dosentti kommentoivat".
      Sama missien ja muiden julkkisten kanssa. Ne kun vielä oleilevat samoissa piireissä niin on aika vaikea nousta samoihin kerroksiin tekemällä terassi kivestä tai vaihtaa auton talvirenkaat kun kumppanin ystävät kertovat miten tämän edellinen poikaystävä sai NHL-sopimuksen Dallasiin, Nobelin palkinnon tai ensi vuonna siltä on tulossa stadion keikka.

      Jos kirkkaista valoista laskeudutaan harmaaseen massaan niin kyllä minua vahvat naiset hiukan pelottavat; tosin päinvastaisesta syystä kuin Hynysellä. Ihan vaan treffi-ilmoituksia kun selailee niin täällä on vain itsenäisiä, vahvoja, omillaan toimeentulevia naisia joille mies tai parisuhde olisi mukava bonus tai lisä elämään. Ehkä ei pitäisi lukea kuin piru raamattua mutta jotenkin nousee helposti pintaan ajatus että nainen on se joka ei halua puhua; eihän hänellä ole mitään menetettävää. Jos mies sanoo yksi ja nainen kolme niin miksi yrittää vääntää asiaa puoleen väliin kun voi pullauttaa miehen pois niin se on sen jälkeen kolme.
      Eniten ehkä pelkään että se vahvaksi itseään mainostava nainen on vahva ja itsenäinen; niin vahva että ennemmin kärsii kuin pyytää mieheltä apua. Itselleni tuollainen olisi aivan hirveä tilanne sillä minut on kasvatettu siihen että nainen voi aina luottaa siihen että miehen polvet ei notkahda. Jos naisella on paha olla niin mies ei mene sikiöasentoon, ime peukaloa ja puhu tunteista vaan mies levittää hartiansa ottaa naisen syliin ja toteaa itsevarmasti että yhdessä tästä selvitään. Siitäkin huolimatta että itseäkin sattuu eikä aavistustakaan miten tilanteessa pitäisi toimia.

      Pahimmoilleen tämä pelko että mieheltä avun pyytäminen on jotenkin itsenäisyydestä ja vahvuudesta pois saattaa johtaa henkiseen väkivaltaan jossa vähätellään tai aliarvioidaan seksuaalisesti tai taloudellisesti ja pahimmoillaan kiristetään perättömillä raiskausilmoituksilla tai erolla jossa lapset jäävät äidille.

    • No itse en lähde tunnettuna tasa-arvoistamisen keulakuvana yleisellä tasolla nimeämään pelkääjiä miehiksi tai naisiksi, vaan puhun ihmisistä.
      Epäröivä ja toisia syyttävä ihminen on epävarma omasta kelpaavuudestaan, eikä hyväksy itseään. Seuraus on, että on hankala tutustua toisiin ihmisiin ns. ”Samalla viivalla”, vaan pitää itseään hiukan viivan alla ja pelkää toisen jotenkin käyttävän hyväkseen tilannettaan.

      Mutta näin vaan on. Se ei auta kun löytää suht tasapainoin toinen ihminen, jos toinen pelkää... jos taas itse haluaa sen pelkäämättömän kumppanin. Turha siitäkään on marista. FYI vaan Kaija Koolle.

      Nyt on muutens juma lautaa!!!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäs meinasit rakentaa niistä? Ostitko sä sen isomman veneen? Jos et niin ehdotus vaan että jos näpräilisit jotain tollasta niistä laudoista vois olla aika kiva:

        https://cdn.nettivene.com/live/643097/Moottorivene-Muu-merkki-e185e4dfbfae0d8c-large.jpg

        No ihan meinaain ens keväänä/kesänä näprätä sen lauta aidan. Jäi tältä kesältä väliin sujuvasti. Mutta nyt irtos halvalla aitatarpeet. Kesän myrsky hujautti 6 petäjää kanveesiin ja ne piti hoitaa pois toisen pellolta. Perikunta sanoi, että vaikka polttopuuks. Metsäyhtiölle ajoin ne tukiksi tienvarteen 4,3 m pätkiks jo valmiiks, mutta ei kelvannut niin pieni erä. No sit kylällä oli kenttäsirkkeli, missä sit 200 eurolla sahuutin ne. Kyllä siinä toista kilometriä suhahti tulla lautaa. Ei oo kallis metrihinta.


      • Dissident kirjoitti:

        No ihan meinaain ens keväänä/kesänä näprätä sen lauta aidan. Jäi tältä kesältä väliin sujuvasti. Mutta nyt irtos halvalla aitatarpeet. Kesän myrsky hujautti 6 petäjää kanveesiin ja ne piti hoitaa pois toisen pellolta. Perikunta sanoi, että vaikka polttopuuks. Metsäyhtiölle ajoin ne tukiksi tienvarteen 4,3 m pätkiks jo valmiiks, mutta ei kelvannut niin pieni erä. No sit kylällä oli kenttäsirkkeli, missä sit 200 eurolla sahuutin ne. Kyllä siinä toista kilometriä suhahti tulla lautaa. Ei oo kallis metrihinta.

        No ei varmaan ollu huno ratkasu. Jus oli yhden kaverin kaa puhetta kun oli tehnyt kesällä kaikenlaista lauttahommaa, ulkoverhoilun uusimista, piharakennusta ym. niin sano että meni tonnitolkulla rahaa pelkkiin tarvikkeisiin ja puutavaraan kun ostossa olivat.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ei varmaan ollu huno ratkasu. Jus oli yhden kaverin kaa puhetta kun oli tehnyt kesällä kaikenlaista lauttahommaa, ulkoverhoilun uusimista, piharakennusta ym. niin sano että meni tonnitolkulla rahaa pelkkiin tarvikkeisiin ja puutavaraan kun ostossa olivat.

        Joo. No kyllä tuolleen itselleen vielä kannattaa sahuuttaa, jos jostain puut vielä saa. Vähän pakkorakosessa perikuntakin oli, että puut ois jonkun kuitenkin pitänyt sieltä pellolta poistaa. Ja ei noista mistään mitään rahaa ois kuitenkaan saanut. Winwin-tilanne. Sikäli kerrankin oli laiskasta asenteesta hyötyä, etten hätäpäissäni ostanut lautaa kaupasta. Vaikka teettihän tuokin pirusti hommaa. Mutta kyllä nuukaa miestä lämmittää tällänen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe