Perjantai on panopäivä

Eimullamuuta-

Tänään pannaan.

28

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panisin-mies

      Taitaa mennä panemiseksi tää ilta koska nainen ilmoitti että tulee saunaan luokseni koska sillä ei ole saunaa. Ostin jo saunakaljat ja siiderit

      • intohimosiko

        Jospa nyt yrittäisit tutustua ihmiseen muutenkin kuin panemisen ja juomisen merkeissä.


    • Panin juuri pyykit pyörimään..panin myöskin maidot ja porkkanat jääkaappiin ^^,

      • Tykkäsin sun edellisestä kuvastaa todella paljon.
        Olit niin nätti siinä.


      • iiiiii
        valtakunta kirjoitti:

        Tykkäsin sun edellisestä kuvastaa todella paljon.
        Olit niin nätti siinä.

        Nätimpi tässä kuvassa


      • iiiiii kirjoitti:

        Nätimpi tässä kuvassa

        Tykkäsin enemmän pupun korvista


      • valtakunta kirjoitti:

        Tykkäsin enemmän pupun korvista

        kiitos valtis,niin minäkin:) mutta mä päätin vaihtaa tähän kuvaan ja palata takaisin mun vanhaan tyyliin..syitä löytyy monia. rupesi vähän ärsyttämään tietyt jutut..varmaan vaihdan koko profiilin pian,asiallisempi nimi.


    • Tämä-selvä

      Tein pikku pizzoja 10 kpl.

      • Panisin-josvoisin-mies

        Nii mut panitko niitä?


    • Panen kanssa pian oma tekemät pizzat uuniin..

    • Kaniini69

      Tämähän on mielenkiintoinen ketju :-)

    • Kaisanoasaa

      No ätmit ei pane tänään eikä koskaan.

    • Lappiinlähös

      Panen maate yöjunassa tänään😄

    • Panin kellon herättämään pitää ehtiä yölennolla Cataniaan

      • Luuletkos muka ulkomaille lähteväsi? Kuka sinut sinne on luvannut? Suosisit kotimaanmatkailua ja pitäisit hiilijalanjäljen pienempänä.

        Käsitätkö yhtään kuinka paljon yksi lento saastuttaa?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Luuletkos muka ulkomaille lähteväsi? Kuka sinut sinne on luvannut? Suosisit kotimaanmatkailua ja pitäisit hiilijalanjäljen pienempänä.

        Käsitätkö yhtään kuinka paljon yksi lento saastuttaa?

        Asun perhe asuu ' ulkomailla '


    • Panin rinkelin suuhun ja kohta menee lämmitetty kaakao.

      Millon on ottopäivä?
      Eräpäivät tulevat liian nopeasti, ja niitä on kahdenlaisia.

      • hyi teitä naisia, ei mitää ihmettä raamattu vihaa teitä :DDDD


      • anti-jumala kirjoitti:

        hyi teitä naisia, ei mitää ihmettä raamattu vihaa teitä :DDDD

        Siis tää on ihan kotimaista rinkeliä?

        (katsoo pussin tuoteselostetta)


      • :DD


      • RumaÄtmi

        Pöndis se vaan juo kaakaota ilman huonoa omaa tuntoa.
        Oletko varma, ettei juomasi kaakao ole kasvatettu plantaasilla, jossa käytetään lapsityövoimaa.
        Vielä ohjeistat muita hiilijalanjäljestä, mutta tiedätkös kuinka suuri hiilijalanjälki syntyy sun kaakaon juomisesta ja kuinka monta tuhatta litraa on mennyt, että sun kaakaon kaakaopavut on valmistuneet.
        Minä suosittelen Pönttöneitiä juomaan koivunlehtiteetä.
        Poljet polkupyörällä metsään ja poimit sieltä koivuista koivunlehtiä, jotka kuivatat ja saat sitten juoda koivunlehtiteetä.
        Minä olen juonut koivunlehtiteetä ja on muuten hyvän makuista.
        Ei tule hiilijalanjälkeä ollenkaan, että tiedoks vaan Oönttöneidille.


      • RumaÄtmi kirjoitti:

        Pöndis se vaan juo kaakaota ilman huonoa omaa tuntoa.
        Oletko varma, ettei juomasi kaakao ole kasvatettu plantaasilla, jossa käytetään lapsityövoimaa.
        Vielä ohjeistat muita hiilijalanjäljestä, mutta tiedätkös kuinka suuri hiilijalanjälki syntyy sun kaakaon juomisesta ja kuinka monta tuhatta litraa on mennyt, että sun kaakaon kaakaopavut on valmistuneet.
        Minä suosittelen Pönttöneitiä juomaan koivunlehtiteetä.
        Poljet polkupyörällä metsään ja poimit sieltä koivuista koivunlehtiä, jotka kuivatat ja saat sitten juoda koivunlehtiteetä.
        Minä olen juonut koivunlehtiteetä ja on muuten hyvän makuista.
        Ei tule hiilijalanjälkeä ollenkaan, että tiedoks vaan Oönttöneidille.

        "Minä olen juonut koivunlehtiteetä"

        Ja vielä tuntuu, että olet ihan tolkuissasi?Hyvä. Panepas sinne pakuriuutetta sekaan, oletko sitä kokeillut?

        Nythän noi lehdet jo tippuu ja ovat ihan keltaisia, kyllä mä meen kaakaolla. Sehän on tietysti tehty suklaasta ja suklaa tulee rasiasta eikä miltään plantaasilta. Kas niin. Solved.


    • RumaÄtmi

      Tänään pantiin 10 000€ pankkitilille.

    • MIEHET eivät kuuluta päiviänsä täällä palstoilla. Noin siis yleensä.

    • GoneIn60Hours

      Viides pannu kahvia pantu KUUMAKSI tänään, kaks askii mallua ja kuutio puuta tupruteltu savuna ilmaan. Kylmä päivä tarvii lämpööööö.

    • mä panin jäätelöä suuhun kuuman kahvin jälkeen..iso moka auts! nyt ei kyllä yhtään paneta lol.

    • Viinamies-

      Panin pillua. Joutu kyllä juomaan viinaa naisen luona mutta se kannatti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe