Mikä tää Eeva+Aaro+Paula juttu on? En ymmärrä.

Tietämätönkaveri

Eli mitä siis Paula haluaa Aaron oikeen tekevän. Onko se kerrottu jossain jaksossa? Liittyykö se Nellan sydän jotenkin tähän??
Kertokaa!!!

7

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EisePaulamitäänhalua

      No Aarohan on sekopää, jolla on taas alkanut viirata normaalia enemmän. Tällä kertaa hän kuvittelee tosissaan, että kuolleen Paulan sielu on siirtynyt Evaan, koska Evan sydänvikainen tytär sai leikkauksessa Paulan sydämen. Hullu Aaro on nähnyt harhoja Paulasta, jotka ovat vahvistaneet hänen kuvitelmiaan Paulan sielun siirtymisestä Evaan. Tuskin Salkkareiden joulutauko ehtii tulla, kun Aaroa valkotakkiset vie hoitoon.

    • ghfkopy0i5690iko

      Eikös se ole toisin päin: Aaro näkee Eevan tyttäressä Paulan kun tällä on sen sydän. Ihmettelen vaan miten aikuisen naisen sydämen voi siirtää pieneen lapseen. Tämä tyttöhän sai sydämensiirron hyvin pienenä. Joka tapauksessa Salatut Elämät loppuu niin että Aarolla viiraa lopullisesti päästä ja hän kutsuu kaikki Pihlajakatulaiset häihinsä, räjäyttää koko paikan, hän saa Paulansa ja kaikki saavat surmansa. Näin Salatut Elämät tulee loppumaan. Eikös tämä jouluun mennessä lopu koko sarja. Saivat ainakin aikaisempien tietojen mukaan jatkoa vain vuodelle 2018 asti.

    • hmm55

      salkkarithan sai jatkot vuoteen 2023 asti

      • SalkkaritPaskalla

        Ettei oliski 2032 asti...


      • Ärsyttävää

        Mä en kyllä pysty sietää tämän roolihenkilö Eevan näyttelemistä. Siis miksi sen ääni nouseeee..
        Onko hän näyttelijä.


      • Noojaa
        Ärsyttävää kirjoitti:

        Mä en kyllä pysty sietää tämän roolihenkilö Eevan näyttelemistä. Siis miksi sen ääni nouseeee..
        Onko hän näyttelijä.

        Ja ne hampaat irvessä koko ajan, niinku hevonen markkinoilla. Kummallinen naamanvääntelijä, ylinäyttelee tai ei osaa näytellä. Ei ole yhtään luonnollinen esiintyessään. Aivan kuin olisi jotenkin k.. Noussut päähän. Nythän se rakastuu tuohon Aaron, eikä usko /piittaa vähääkään Aaron tuntevien henkilöiden kertomuksista Aaron tekemisistä..Jopa fiksu lakinainen Monica vaan neuvoo, että älä välitä muiden puheista tee niinkuin sydän sanoo. Pian ämmänruttu on kusessa. Jopa laki nainen Kyllä on jo salkkareihinkin liian naiivi käsikirjoitus. No toivottavasti Aaro hävittää ton hevoshampaan pysyvästi pois sarjasta!


    • Aarohan on ratkonut salaa Pietarin pöksyistä saumat ja tämän kassit valahtaa ambulanssissa potilaan naamalle. Kalle katselee kauemapana tuiki tietämättömänä mihin kauheuksiin hänkin vielä Aaron viettelemänä joutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      171
      3002
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1308
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      979
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      946
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      94
      863
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      813
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      797
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      775
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      754
    10. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      750
    Aihe