Voisitko seurustella Sofian kanssa?

tästä.nainen

27

427

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Hyi olkoon, mut kukin tyylillään.

    • no.en.ikinä

      En ole mikään homo

      • Öööööh

        No mut kohtahan tuolla on pimppi. Sithän se ois heteroseksiä.


      • hyivittu_
        Öööööh kirjoitti:

        No mut kohtahan tuolla on pimppi. Sithän se ois heteroseksiä.

        No ei todellakaan olis.


    • voihanpersu

      En voisi. Mutta olen persu, enkä mikään suvaitsevainen eurooppalainen Darkfear.

    • aaah..mikä ihana RuPaul..jälleen. Nämä naista cosplayaavat miehet alkaa jo tympiä,keksis jotain uutta jo..miten olis vaikka aasin persuksen liittäminen omaan kroppaan ja kentaurin leikkiminen? : p

    • Reikä ku reikä..

      :D

      • mä toivon et sä vitsailet lol. sä siis diggaat miehistä jotka roolileikkii naista?: p kyllähän se p*ppureikä varmaan samalle tuntuu molemmilla sukupuolilla. tuskin kukaan täysjärkinen sentään haluaa värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p


      • peppupupu kirjoitti:

        mä toivon et sä vitsailet lol. sä siis diggaat miehistä jotka roolileikkii naista?: p kyllähän se p*ppureikä varmaan samalle tuntuu molemmilla sukupuolilla. tuskin kukaan täysjärkinen sentään haluaa värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p

        Kuhan vitsailen.. :D

        Ookkos muuten huomannu kuinka moni sarjamurhaajista pukeutuu naiseksi?

        Se buffalo bill hahmo uhrilampaissa perustuu todellisuuteen..


        Ehkä meän pitäs lähettää nämä hämmentyneet yksilöt tuonne lataamon puolelle...

        Nyky suuntaushan on se että nämä hullut on vaan "spesiaaleja" ja niitä jopa ylistetään..


        Voi vittu taas... :D


      • peppupupu kirjoitti:

        mä toivon et sä vitsailet lol. sä siis diggaat miehistä jotka roolileikkii naista?: p kyllähän se p*ppureikä varmaan samalle tuntuu molemmilla sukupuolilla. tuskin kukaan täysjärkinen sentään haluaa värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p

        Se suomalainen sarjakuristajaki pukeutuu naiseksi..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kuhan vitsailen.. :D

        Ookkos muuten huomannu kuinka moni sarjamurhaajista pukeutuu naiseksi?

        Se buffalo bill hahmo uhrilampaissa perustuu todellisuuteen..


        Ehkä meän pitäs lähettää nämä hämmentyneet yksilöt tuonne lataamon puolelle...

        Nyky suuntaushan on se että nämä hullut on vaan "spesiaaleja" ja niitä jopa ylistetään..


        Voi vittu taas... :D

        Joo..näillä transuilla yleensä vippaa muutenkin nupista,siellä jenkeissähän ne on helvetin väkivaltaisia,hyökkäilee ihan urakalla oikeiden naisten kimppuun,se touhu on mennyt ihan sairaaksi. Mä ymmärrän oikeat sukupuolifuntsijat niinkuin hermafrodiitit mutta heitä on aika pieni prosentti..mut nää aikuiset äijät jotka haluavat fiilistellä ja leikkiä naista..hoitoon kaikki,sehän on isomman luokan psykoosi. ihan hiton outoa että niitä ei enää hoideta..pari sähköshokkia niin loppuu se haahuilu ja kuvittelu penis-vaginasta lol. Silloin kun sulla ei ole naisen synnytinelimiä,ei kohtua ei munasarjoja,ei menkkoja sä et v*ittu ole mikään nainen etkä koskaan tule olemaan..se p*aska mitä me naiset ollaan saatu kokea läpi historian ja tän kehon,mitkään pikku palliset aataminomena äijät ei tule mussuttamaan siitä kuinka hekin voivat olla naisia jos siltä TUNTUU..jenkeissähän sukupuoli "nainen" on nykyään tunne,he tuntevat olevansa naisia..niin sairaaks se on siellä mennyt. Noi vajakit luulee että kun pistää peruukin päähän ja lätkii lärvinsä ja kroppansa täyteen halpaa muovia muuttuu naiseksi. Kertoo muuten miten kieroutunut kuva nykyajan ihmisillä on "naisesta" tsh..humans..


      • peppupupu kirjoitti:

        Joo..näillä transuilla yleensä vippaa muutenkin nupista,siellä jenkeissähän ne on helvetin väkivaltaisia,hyökkäilee ihan urakalla oikeiden naisten kimppuun,se touhu on mennyt ihan sairaaksi. Mä ymmärrän oikeat sukupuolifuntsijat niinkuin hermafrodiitit mutta heitä on aika pieni prosentti..mut nää aikuiset äijät jotka haluavat fiilistellä ja leikkiä naista..hoitoon kaikki,sehän on isomman luokan psykoosi. ihan hiton outoa että niitä ei enää hoideta..pari sähköshokkia niin loppuu se haahuilu ja kuvittelu penis-vaginasta lol. Silloin kun sulla ei ole naisen synnytinelimiä,ei kohtua ei munasarjoja,ei menkkoja sä et v*ittu ole mikään nainen etkä koskaan tule olemaan..se p*aska mitä me naiset ollaan saatu kokea läpi historian ja tän kehon,mitkään pikku palliset aataminomena äijät ei tule mussuttamaan siitä kuinka hekin voivat olla naisia jos siltä TUNTUU..jenkeissähän sukupuoli "nainen" on nykyään tunne,he tuntevat olevansa naisia..niin sairaaks se on siellä mennyt. Noi vajakit luulee että kun pistää peruukin päähän ja lätkii lärvinsä ja kroppansa täyteen halpaa muovia muuttuu naiseksi. Kertoo muuten miten kieroutunut kuva nykyajan ihmisillä on "naisesta" tsh..humans..

        mulla ei oo mitään ladyboyta, shemaleja ja drag queen:eja vastaan,ne ei yritä olla naisia..ne tiedostaa että on miehiä mutta tykkää vaan leikkiä: p


      • gwhighidgsiygygi
        peppupupu kirjoitti:

        mä toivon et sä vitsailet lol. sä siis diggaat miehistä jotka roolileikkii naista?: p kyllähän se p*ppureikä varmaan samalle tuntuu molemmilla sukupuolilla. tuskin kukaan täysjärkinen sentään haluaa värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p

        "värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p"

        Teknisesti leikkaus toteutetaan siten, että peräsuolesta otetaan pätkä josta tehdään tarvittava putki.
        Käytännössä peppureikä on kyseessä joka tapauksessa. Ei "silvotut" penikset. Peniksestä muotoillaan naisen klitorista vastaava jäänne.


      • peppupupu
        gwhighidgsiygygi kirjoitti:

        "värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p"

        Teknisesti leikkaus toteutetaan siten, että peräsuolesta otetaan pätkä josta tehdään tarvittava putki.
        Käytännössä peppureikä on kyseessä joka tapauksessa. Ei "silvotut" penikset. Peniksestä muotoillaan naisen klitorista vastaava jäänne.

        Kiitos tästäkin tiedosta..olin juuri syömässä,taitaa tulla ylös.. sairas sairas ihmisolento..ja näitä sitten pitäisi pitää "naisina" Kyllä naisviha on saanut aivan uudet ulottuvuudet..


      • peppupupu kirjoitti:

        mulla ei oo mitään ladyboyta, shemaleja ja drag queen:eja vastaan,ne ei yritä olla naisia..ne tiedostaa että on miehiä mutta tykkää vaan leikkiä: p

        Kyllä ne shemalet ja ladyboyt tähtää täyteen naiseuteen..

        Tissit ja kaikki hankittuna.. Hormonia vetävät..

        Skiguki lähtee jossain vaiheessa. :D


      • peppupupu kirjoitti:

        Joo..näillä transuilla yleensä vippaa muutenkin nupista,siellä jenkeissähän ne on helvetin väkivaltaisia,hyökkäilee ihan urakalla oikeiden naisten kimppuun,se touhu on mennyt ihan sairaaksi. Mä ymmärrän oikeat sukupuolifuntsijat niinkuin hermafrodiitit mutta heitä on aika pieni prosentti..mut nää aikuiset äijät jotka haluavat fiilistellä ja leikkiä naista..hoitoon kaikki,sehän on isomman luokan psykoosi. ihan hiton outoa että niitä ei enää hoideta..pari sähköshokkia niin loppuu se haahuilu ja kuvittelu penis-vaginasta lol. Silloin kun sulla ei ole naisen synnytinelimiä,ei kohtua ei munasarjoja,ei menkkoja sä et v*ittu ole mikään nainen etkä koskaan tule olemaan..se p*aska mitä me naiset ollaan saatu kokea läpi historian ja tän kehon,mitkään pikku palliset aataminomena äijät ei tule mussuttamaan siitä kuinka hekin voivat olla naisia jos siltä TUNTUU..jenkeissähän sukupuoli "nainen" on nykyään tunne,he tuntevat olevansa naisia..niin sairaaks se on siellä mennyt. Noi vajakit luulee että kun pistää peruukin päähän ja lätkii lärvinsä ja kroppansa täyteen halpaa muovia muuttuu naiseksi. Kertoo muuten miten kieroutunut kuva nykyajan ihmisillä on "naisesta" tsh..humans..

        Sitä se teettää kun miehet luulee olevansa naisia..
        Ne tappelee niinkuin kissat.

        Ne ajattelee ittensä jotenkin parempana kuin muut ja muiden pitää sopeutua heidän idioottimaisuuksiinsa..

        Toivottavasti Suomessa on tarpeeksi järkiporukkaa että nämä sateenkaari kusipäät pysyy poissa vallan kahvasta..


        Ne vaatii että toisten pitää kohdella heitä sen mukaan miltä heistä tuntuu.
        Niiden vasemmistolaiset homppeli vanhemmat on opettanu ne itsekeskeisiksi vittupäiksi.


        Lääkäritki "kehtaa" määrittää vauvan sukupuolen synnytys-sairaalassa. :D
        Linnaan semmoset lekurit..


        Sitten kun ite hankin lapsia niin en varmana anna jonku sateenkaari lastentarhanopettajan tai alakoulun opettajan myrkyttää mun muksujen mieltä..

        Mie käyn ne listimässä. :D


      • gwhighidgsiygygi kirjoitti:

        "värkkiänsä upottaa noiden silvottuihin peniksiin? : p"

        Teknisesti leikkaus toteutetaan siten, että peräsuolesta otetaan pätkä josta tehdään tarvittava putki.
        Käytännössä peppureikä on kyseessä joka tapauksessa. Ei "silvotut" penikset. Peniksestä muotoillaan naisen klitorista vastaava jäänne.

        Mä oon ollu siinä uskossa, että se ommellaan pallien riekaleista.


      • minkkilaukku kirjoitti:

        Mä oon ollu siinä uskossa, että se ommellaan pallien riekaleista.

        Saatanan rujoa.. :D


    • toksinenmies

      Vihervasemmisto on viimeinkin keksinyt parannuskeinon toksiseen maskuliinisuuteen. XDDD

    • vain.naiset.kiinnostaa

      Miehestä ei iknä tule naista vaikka munat leikattaisiinkin pois. Ei ikinä.

      • gwjwiohowuhfg

        En menisi vannomaan. Kun koko muutos on läpikäyty, luulisin että ulkopuolinen ei edes huomaisi että ko nainen olisi joskus ollut mies.
        Ratkaisevaa on tämän naisen oma naiseutensa, eli jos todella kokee itse olevansa sitten todella ja aidosti nainen, voisi olla muutoskin entiseen "mieheen" verrattuna niin täydellinen, että henkilö todella on muuttunut naiseksi.
        Jos itse olisin tuntenut saman henkilön aikana jolloin kaveri oli mies, en varmaan olisi kykenevä alkaa seurustella ja ryhtyä parisuhteeseen.
        Jos tutustuisi vasta vaiheessa jossa on jo nainen, luulisin etten osaisi erottaa ollenkaan ellei minulle kerrottaisi miten asiat joskus ovat olleet...
        Keskinäinen välittäminen ja kiintymys ihmisinä ratkaisisi. Vaikka tuollainen "pommi" putoaisi niskaani, vaakakupissa painaisi enemmän se mitä keskinäinen suhde on nyt, kuin se, että teoriassa joku on joskus ollut jotain muuta.


      • gwjwiohowuhfg kirjoitti:

        En menisi vannomaan. Kun koko muutos on läpikäyty, luulisin että ulkopuolinen ei edes huomaisi että ko nainen olisi joskus ollut mies.
        Ratkaisevaa on tämän naisen oma naiseutensa, eli jos todella kokee itse olevansa sitten todella ja aidosti nainen, voisi olla muutoskin entiseen "mieheen" verrattuna niin täydellinen, että henkilö todella on muuttunut naiseksi.
        Jos itse olisin tuntenut saman henkilön aikana jolloin kaveri oli mies, en varmaan olisi kykenevä alkaa seurustella ja ryhtyä parisuhteeseen.
        Jos tutustuisi vasta vaiheessa jossa on jo nainen, luulisin etten osaisi erottaa ollenkaan ellei minulle kerrottaisi miten asiat joskus ovat olleet...
        Keskinäinen välittäminen ja kiintymys ihmisinä ratkaisisi. Vaikka tuollainen "pommi" putoaisi niskaani, vaakakupissa painaisi enemmän se mitä keskinäinen suhde on nyt, kuin se, että teoriassa joku on joskus ollut jotain muuta.

        Eipä lässytetä,näitä transuja ei kukaan pidä aitoina varmaan sen takia että elimen silpominen ja muutaman hormonin vetäminen ei nyt kuitenkaan muuta sitä sukupuolta lol. Mies se on,vaikka miten leikkais killinsä irti. Jos taas haluaa kieltää asian ja leikkiä että se mies onkin nainen,se on sun oma asiasi: p


    • En voisi

    • Entäs jos "naisen" tekee kokonaan alusta lähtien, mutta käyttää siinä joitain miehenkin osia?

    • Puutteenperältäpäevöö

      Kiini ykstoista intis nii vois pannakki.

    • matkamies_

      En voisi seurustella, mutta seksiä voisin harrastaaa, jos on hyvin naisellinen. Transnaiset on parhaita suihinottajia. Kokemusta on.

      • pitkätukka-68

        On tosi oksettavan näköinen, ja mitä vilkaisin tuota ohjelmaa joskus kun se tuli, oli tosi oksettava persoonanakin.

        Ei kelpais mille miehenä eikä naisena, mut kai joku tuostakin tykkää. Onnea matkaan vaan, ei ole multa pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      174
      3265
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1358
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1062
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      784
    Aihe