Voimakastahtoinen nainen

kyllästynytriitelemään0

Jos Tinderissä tulee vastaan profiili jossa lukee "voimakastahtoinen / vahva / temperamenttinen / tulisieluinen nainen", skippaan nykyään välittömästi.
Tuo on vain hienolta kuulostava tekosyy sille ettei osaa hallita omia tunteitaan ja aiheuttaa riitoja omalla jääräpäisyydellään. Tämäkin luonnehäiriö on nykyään glorifioitu taiteelliseksi temperamentiksi ja "tulisieluisuudeksi".

Olen niin kyllästynyt siihen että naisten kanssa tulee aina riitoja ja aiheuttajana on oikeastaan aina nainen (sanoitte tähän ihan mitä hyvänsä), ja mies on se joka joutuu pyytelemään anteeksi. Miehet tietävät tämän. Kuinka monesti nainen on pyytänyt sinulta anteeksi?
Mies miettii logiikalla, nainen tunteilla, ja jos naisen tunteet sattuvat naksahtamaan sellaiseen asentoon että väärinymmärretään miestä, vika on miehessä, koska omat tunteet on naiselle aina se suurin auktoriteetti ja totuuden lähde.
Huoh. En kestä tätä enää.

Minä olen tosielämässä täysin rauhallinen viilipytty enkä koskaan lietso riitaa. Ammatiltani olen matemaatikko, ja luonteen voitte päätellä siitä. Ei juuri tunteet roihua yli äyräiden. Kun toinen osapuoli huutaa naama punaisena solvauksia minulle ja vetää siihen mukaan minun heikkouteni ja vuosia vanhat riidat, minä vain kuuntelen vieressä ja argumentoin rauhallisesti. Monesti surettaa miten en löydä tasoistani kumppania. Liekö kaltaistani rauhaa rakastavaa naista olemassakaan?

121

1875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

      Monet ei välitä riidellä ollenkaan ja haluavat elää sovussa mutta sitte kun tällänen nainen tulee eteen ei uskalleta tehdä mitään aloitetta.

      • kaikysyäsaa

        Mikä siinä onkin, että nää rauhalliset ei löydä toisiaan?


    • Tilanne haltuun mies.

    • Jätän väliin. :D

      • Ai sinäkin olit matemaatikko? Enpä tiennyt...

        Ensin ajattelin, että saatat olla miehinen raksamies, mutta puff, tämän myötä...

        (naurua)


      • ollaankokavereita

        Ai senkö..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ai sinäkin olit matemaatikko? Enpä tiennyt...

        Ensin ajattelin, että saatat olla miehinen raksamies, mutta puff, tämän myötä...

        (naurua)

        Yleensä ne naiset jotka tituuleeraa itteään itsenäiseksi ja voimakastahtoiseksi luulevat sen olevan viehättävä ominaisuus.

        Feministi ronski Reetta jonka kanssa saa aina tapella. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Yleensä ne naiset jotka tituuleeraa itteään itsenäiseksi ja voimakastahtoiseksi luulevat sen olevan viehättävä ominaisuus.

        Feministi ronski Reetta jonka kanssa saa aina tapella. :D

        Onhan venetsialaisissakin naamiot ja keskiyön aikaan ne riisutaan ; )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Onhan venetsialaisissakin naamiot ja keskiyön aikaan ne riisutaan ; )

        Loput vuorokaudesta onkin sitten taistelua. :D


        Mie en halua mitään kukkotappelua jossa nainen kyseenalaistaa mun päätöksiä vain koska olen mies ja minua pitää vastustaa.

        Ja sitten se taistelu että kumpi on äijempi..

        Siihen päälle vielä kieltäytyminen tekemästä perinteisesti naisen tehtäviä..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Loput vuorokaudesta onkin sitten taistelua. :D


        Mie en halua mitään kukkotappelua jossa nainen kyseenalaistaa mun päätöksiä vain koska olen mies ja minua pitää vastustaa.

        Ja sitten se taistelu että kumpi on äijempi..

        Siihen päälle vielä kieltäytyminen tekemästä perinteisesti naisen tehtäviä..

        Elämä on kasvamista. Poikaseni, muista olla nöyrä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Elämä on kasvamista. Poikaseni, muista olla nöyrä.

        Mie olen nöyrä mutta tollanen itsepäinen nainen ei ole..


        Pystyn kyllä selvittämään asiat jos kummatki ollaan järki-ihmisiä..

        En pysty selvittämään ongelmia jonku tyhjäpäisen fanaatikon kanssa. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie olen nöyrä mutta tollanen itsepäinen nainen ei ole..


        Pystyn kyllä selvittämään asiat jos kummatki ollaan järki-ihmisiä..

        En pysty selvittämään ongelmia jonku tyhjäpäisen fanaatikon kanssa. :D

        Oletko aina ollut järki-ihminen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko aina ollut järki-ihminen?

        Kaikki ihmiset on järkeviä verrattuna militantti feministiin.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kaikki ihmiset on järkeviä verrattuna militantti feministiin.

        Mutta mm. väkivaltaa ei kukaan hyväksy. Oli miten oli. Se nyt ei tee kenestäkään feministiä.

        Järkevät ihmiset hillitsevät aina itsensä. Muuta voi sitten puhua pupattaa peitteeksi ja se on palturia se.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mutta mm. väkivaltaa ei kukaan hyväksy. Oli miten oli. Se nyt ei tee kenestäkään feministiä.

        Järkevät ihmiset hillitsevät aina itsensä. Muuta voi sitten puhua pupattaa peitteeksi ja se on palturia se.

        Feministit hyväksyy naisten väkivallan miehiä vastaan..

        Ne on kaikki rettelöitsijöitä.. :D


        Naiset tykkää miehisestä miehestä..

        Miehet tykkää naisellisesta naisesta..

        Ying&yang.


        Jos hakisin miehisyyttä niin menisin naimisiin mun kaverin Elviksen kanssa.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Feministit hyväksyy naisten väkivallan miehiä vastaan..

        Ne on kaikki rettelöitsijöitä.. :D


        Naiset tykkää miehisestä miehestä..

        Miehet tykkää naisellisesta naisesta..

        Ying&yang.


        Jos hakisin miehisyyttä niin menisin naimisiin mun kaverin Elviksen kanssa.

        Ei väkivaltaa miehiä eikä naisia eikä eläimiä kohtaan.

        Naisellisuudessakin pitää olla rajansa. Jos olet liian naisellinen, siitäkin saa haukut. Mies sanoo, että sitten nainen on rasittava. Mitäs se sitten meinaa? Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä".

        Tämä on kuule Konna niin kakspiippuinen juttu. Muuta ensin yhteiskuntaa ja sen vaateita.

        Ennen oli luvallista olla NAINEN.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei väkivaltaa miehiä eikä naisia eikä eläimiä kohtaan.

        Naisellisuudessakin pitää olla rajansa. Jos olet liian naisellinen, siitäkin saa haukut. Mies sanoo, että sitten nainen on rasittava. Mitäs se sitten meinaa? Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä".

        Tämä on kuule Konna niin kakspiippuinen juttu. Muuta ensin yhteiskuntaa ja sen vaateita.

        Ennen oli luvallista olla NAINEN.

        Eläimiä saa ampua jos meinaa sit kans syyäkki ne. :D


        En mie ihan täyttä bimboa tarkotakkaan.. Hajottavat vaan tavaroita.

        No siinä mielessä hyvä äijä ettei ala valittamaan jos tulee ronskeja juttuja.. Nauraa vaan mukana. :D
        Ne ronskit jutut vaan lisääntyy kun on hameväkeä kuulemassa.


        Naisellinen nainen joka tykkää miehistä tälläsenä kun met olemma.
        Ja jolla ei ole mitään ongelmaa olla miellyttävä miehelle.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei väkivaltaa miehiä eikä naisia eikä eläimiä kohtaan.

        Naisellisuudessakin pitää olla rajansa. Jos olet liian naisellinen, siitäkin saa haukut. Mies sanoo, että sitten nainen on rasittava. Mitäs se sitten meinaa? Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä".

        Tämä on kuule Konna niin kakspiippuinen juttu. Muuta ensin yhteiskuntaa ja sen vaateita.

        Ennen oli luvallista olla NAINEN.

        Naiset eivät ole tähänkään päiväänmennessä onnistuneet hahmottamaan linkkiä oikeuksien ja velvollisuuksien välillä.

        Naiset möykkäävät siitä kuinka he haluavat saman oikeuden tehdä miehisiä asioita, tajuamatta ettei se ollut vain oikeus vaan velvollisuus. Ja tietysti valittavat velvollisuudesta olla naisellinen, tajuamatta että se on samalla oikeus.

        Tosimies on riski, jämerä, rohkea ja osaava. Tosinainen on kiltti, söpö, empaattinen ja nuori. Tosimies ei ala nössöilemään laittamalla naisen kävelemään traktorin kauhan puolelta, tosinainen ei käyttäydy äijämäisesti korottamalla ääntään tai kisaamalla kumpi on mies suhteessa.

        "Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä"."

        Niin? Yhtä lailla jos Konnakettu ryhtyisi monikulttuuriprojektikoordinaattoriksi, luultavasti kokisi ettei työpaikalla saa käyttäytyä kuin mies.

        Ei koskaan ole ollutkaan sellaista maailmaa jossa naiset menivät samoihin töihin kuin miehet ja saivat saman palkan, mutta saivat etuoikeuden olla "naisia". Työpaikoilla on samat säännöt kaikille, sillä tavalla asiat tulevat tehdyiksi. Raksalle ja kulttuurikahvilaan sopivat erilaiset käytösmallit.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Naiset eivät ole tähänkään päiväänmennessä onnistuneet hahmottamaan linkkiä oikeuksien ja velvollisuuksien välillä.

        Naiset möykkäävät siitä kuinka he haluavat saman oikeuden tehdä miehisiä asioita, tajuamatta ettei se ollut vain oikeus vaan velvollisuus. Ja tietysti valittavat velvollisuudesta olla naisellinen, tajuamatta että se on samalla oikeus.

        Tosimies on riski, jämerä, rohkea ja osaava. Tosinainen on kiltti, söpö, empaattinen ja nuori. Tosimies ei ala nössöilemään laittamalla naisen kävelemään traktorin kauhan puolelta, tosinainen ei käyttäydy äijämäisesti korottamalla ääntään tai kisaamalla kumpi on mies suhteessa.

        "Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä"."

        Niin? Yhtä lailla jos Konnakettu ryhtyisi monikulttuuriprojektikoordinaattoriksi, luultavasti kokisi ettei työpaikalla saa käyttäytyä kuin mies.

        Ei koskaan ole ollutkaan sellaista maailmaa jossa naiset menivät samoihin töihin kuin miehet ja saivat saman palkan, mutta saivat etuoikeuden olla "naisia". Työpaikoilla on samat säännöt kaikille, sillä tavalla asiat tulevat tehdyiksi. Raksalle ja kulttuurikahvilaan sopivat erilaiset käytösmallit.

        Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät miehetkään hahmota, missä kulkee sopiva naisellisuuden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mimmi hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "hyvänä jätkänä" eikä ole "bimbo", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se vaaleanpunainen röyhelöunelma hattarakakkupalleroinen enkelikiharoissaan miehen korvanlehteä kutittelemassa ja lirkuttelemassa.

        Että kumpaa te oikeasti haluatte ja haette; sitä jolla pysyy sirkkeli vai viisimetrinen tekoglitterkynsi kädessä?

        Mies ei voi ymmärtää vaateineen kuinka paljon se naista hämää. Ei ihme, että ihmiset ovat hukassa. Lisää tämä kohta sinne teorioihin.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Naiset eivät ole tähänkään päiväänmennessä onnistuneet hahmottamaan linkkiä oikeuksien ja velvollisuuksien välillä.

        Naiset möykkäävät siitä kuinka he haluavat saman oikeuden tehdä miehisiä asioita, tajuamatta ettei se ollut vain oikeus vaan velvollisuus. Ja tietysti valittavat velvollisuudesta olla naisellinen, tajuamatta että se on samalla oikeus.

        Tosimies on riski, jämerä, rohkea ja osaava. Tosinainen on kiltti, söpö, empaattinen ja nuori. Tosimies ei ala nössöilemään laittamalla naisen kävelemään traktorin kauhan puolelta, tosinainen ei käyttäydy äijämäisesti korottamalla ääntään tai kisaamalla kumpi on mies suhteessa.

        "Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä"."

        Niin? Yhtä lailla jos Konnakettu ryhtyisi monikulttuuriprojektikoordinaattoriksi, luultavasti kokisi ettei työpaikalla saa käyttäytyä kuin mies.

        Ei koskaan ole ollutkaan sellaista maailmaa jossa naiset menivät samoihin töihin kuin miehet ja saivat saman palkan, mutta saivat etuoikeuden olla "naisia". Työpaikoilla on samat säännöt kaikille, sillä tavalla asiat tulevat tehdyiksi. Raksalle ja kulttuurikahvilaan sopivat erilaiset käytösmallit.

        Katso nyt edeltävää KonnaKetun vastausta. Etkö näe ristiriitaa? Myös hän miehenä asettaa määreitä, silloin se on naiselle naisenakin sallittua. Sen vuoksikaan sinun ei pitäisi jatkaa ihmettelyä kun tutustut tuohon lajitoveriisi ja hänen teksteihin nyt vaikkapa aluksi.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät miehetkään hahmota, missä kulkee sopiva naisellisuuden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mimmi hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "hyvänä jätkänä" eikä ole "bimbo", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se vaaleanpunainen röyhelöunelma hattarakakkupalleroinen enkelikiharoissaan miehen korvanlehteä kutittelemassa ja lirkuttelemassa.

        Että kumpaa te oikeasti haluatte ja haette; sitä jolla pysyy sirkkeli vai viisimetrinen tekoglitterkynsi kädessä?

        Mies ei voi ymmärtää vaateineen kuinka paljon se naista hämää. Ei ihme, että ihmiset ovat hukassa. Lisää tämä kohta sinne teorioihin.

        "Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät miehetkään hahmota, missä kulkee sopiva naisellisuuden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mimmi hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "hyvänä jätkänä" eikä ole "bimbo", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se vaaleanpunainen röyhelöunelma hattarakakkupalleroinen enkelikiharoissaan miehen korvanlehteä kutittelemassa ja lirkuttelemassa."

        Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät naisetkaan hahmota, missä kulkee sopiva miehekkyyden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mies hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "feministimiehenä" eikä ole "macho", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se maskuliininen tosimies joka ottaa naisen päättäväisesti ja eläimellisesti kuin luolamies kivikaudella.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät miehetkään hahmota, missä kulkee sopiva naisellisuuden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mimmi hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "hyvänä jätkänä" eikä ole "bimbo", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se vaaleanpunainen röyhelöunelma hattarakakkupalleroinen enkelikiharoissaan miehen korvanlehteä kutittelemassa ja lirkuttelemassa."

        Tässä on nyt se suurin ongelma etteivät naisetkaan hahmota, missä kulkee sopiva miehekkyyden raja. Yhtäältä ollaan vaatimassa, että mies hengaa mukavasti piireissä huumorintajuisena "feministimiehenä" eikä ole "macho", mutta toisaalta pitäisi sitten TARPEEN vaatiessa olla se maskuliininen tosimies joka ottaa naisen päättäväisesti ja eläimellisesti kuin luolamies kivikaudella.

        Tällä vastauksella sinä nyt vain lopullisesti naulasit viimeisen naulan siihen teoriakirjaan ettei ole mitään uutta tuovaa, idealistista ja ratkaisevaa perustelua olemassa ja että olet vuosia höpöttänyt turhaan. Olisin olettanut, että tässä kohtaa pystyt oikeasti parempaan jos asiaan olet vihkiytynyt.

        Mutta kiitos. Tämäpä oli tässä, koska en koe saavani tähän aiheeseen tätä kautta mitään älykästä ja oikeaa mietintää. En koe, että meillä olisi tästä etenevää keskustelua.

        Lähinnä tämä oli todella turhauttavaa. Lainailet vain toisten lauseita istuttaen turhanpäiväisiä sanoja sinne tänne.

        Ensin mulla oli sinusta toisenlainen näkemys, luulin, että saatat käsittää asiaa jotenkin, mutta hei hei sitten. Tyhjänpäiväistä.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Katso nyt edeltävää KonnaKetun vastausta. Etkö näe ristiriitaa? Myös hän miehenä asettaa määreitä, silloin se on naiselle naisenakin sallittua. Sen vuoksikaan sinun ei pitäisi jatkaa ihmettelyä kun tutustut tuohon lajitoveriisi ja hänen teksteihin nyt vaikkapa aluksi.

        Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen.

        Näistä voi käydä puhumassa alan henkilöiden kanssa, mutta minä en ole oikea taho. Kun jumittaa, niin silloin selkeästi jumittaa.

        Turhauttavaa.

        "Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen."

        Monesti tämän kaltainen teksti ym. kertoo omista ongelmista, joita syystä tai toisesta ei ole saatu käsitellyiksi.

        Minä en pysty sinua tässä nyt enempää auttamaan.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen.

        Välillä on hyvä opiskella tai tehdä normaaleja työpäiviä, ja jättää palsta vaikka vähäksi aikaa.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Näistä voi käydä puhumassa alan henkilöiden kanssa, mutta minä en ole oikea taho. Kun jumittaa, niin silloin selkeästi jumittaa.

        Turhauttavaa.

        "Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen."

        Monesti tämän kaltainen teksti ym. kertoo omista ongelmista, joita syystä tai toisesta ei ole saatu käsitellyiksi.

        Minä en pysty sinua tässä nyt enempää auttamaan.

        Kun argumentit loppuvat, vastataan huonosti verhoillulla henkilöhyökkäyksellä.

        ("Olet päävikainen")
        ("Menisit töihin")


      • kysynvainnn
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Näistä voi käydä puhumassa alan henkilöiden kanssa, mutta minä en ole oikea taho. Kun jumittaa, niin silloin selkeästi jumittaa.

        Turhauttavaa.

        "Onhan se kamalaa jos naisille aletaan esittämään vaatimuksia. Kyllähän sen pitäisi olla niin että miehiltä vaaditaan juuri sitä oikeanlaista miehekkyyttä, kun taas naiset saavat olla mitä vain haluavat, koska pimppi>pippeli. Go grrl. Epämiehekäs mies ei ole mies ollenkaan, kun taas nainen on aina nainen."

        Monesti tämän kaltainen teksti ym. kertoo omista ongelmista, joita syystä tai toisesta ei ole saatu käsitellyiksi.

        Minä en pysty sinua tässä nyt enempää auttamaan.

        Siis täh.

        Sä itse roikut täällä valittamassa miten vaikeaa on kun naisille on ristiriitaisia vaatimuksia ja sitten kun pikkukakkonen huomauttaa että niin on miehillekin, niin sä alat vihjaamaan että joo pää kuntoon ja töihin.

        Tais pikkis osua oikeaan. Tosimies ei valita ja sitä rataa. Naiset kyllä kitisee senkin edestä.

        VMP.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Kun argumentit loppuvat, vastataan huonosti verhoillulla henkilöhyökkäyksellä.

        ("Olet päävikainen")
        ("Menisit töihin")

        Odotan oikeita vastauksia. En jaksa leikkiä jos kaikki kiertää aina samaa kehää tuomatta mitään uutta koskaan.

        Minulle vastattiin ensin todella huonosti. Jos keskustellaan, sisältö pitää olla kohdillaan. Huumorit on erikseen.

        Valitettavasti näen heti, milloin "jankkaus" alkaa.


      • kysynvainnn kirjoitti:

        Siis täh.

        Sä itse roikut täällä valittamassa miten vaikeaa on kun naisille on ristiriitaisia vaatimuksia ja sitten kun pikkukakkonen huomauttaa että niin on miehillekin, niin sä alat vihjaamaan että joo pää kuntoon ja töihin.

        Tais pikkis osua oikeaan. Tosimies ei valita ja sitä rataa. Naiset kyllä kitisee senkin edestä.

        VMP.

        Sinä näytät olevan asian ytimestä kokonaan ulkona. Hyvää päivänjatkoa.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Odotan oikeita vastauksia. En jaksa leikkiä jos kaikki kiertää aina samaa kehää tuomatta mitään uutta koskaan.

        Minulle vastattiin ensin todella huonosti. Jos keskustellaan, sisältö pitää olla kohdillaan. Huumorit on erikseen.

        Valitettavasti näen heti, milloin "jankkaus" alkaa.

        Sehän alkoi sinun viestistäsi Konnaketulle, jossa vetäisit "et ole tosimies"-kortin hihasta.

        Tuo taktikka on peräisin ajoilta jolloin miehet kävivät palkkatyössä ja omistivat talot. Tästä syystä valitusoikeus oli vain naisilla; tosimies ei saanut valittaa.

        Nyt on käynnissä murroskausi sikäli että miehetkin haluavat äänensä kuuluviin, kun taas naiset haluavat säästää ja syödä kakun samaan aikaan. Osana tätä on miesten häpäiseminen ("pää kuntoon", "menisit töihin", "uliuli", "et kuitenkaan saa naista", jne) silloin kun he huomauttavat miesten roolin haasteellisuudesta.

        Etkö itse huomaa tätä?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sehän alkoi sinun viestistäsi Konnaketulle, jossa vetäisit "et ole tosimies"-kortin hihasta.

        Tuo taktikka on peräisin ajoilta jolloin miehet kävivät palkkatyössä ja omistivat talot. Tästä syystä valitusoikeus oli vain naisilla; tosimies ei saanut valittaa.

        Nyt on käynnissä murroskausi sikäli että miehetkin haluavat äänensä kuuluviin, kun taas naiset haluavat säästää ja syödä kakun samaan aikaan. Osana tätä on miesten häpäiseminen ("pää kuntoon", "menisit töihin", "uliuli", "et kuitenkaan saa naista", jne) silloin kun he huomauttavat miesten roolin haasteellisuudesta.

        Etkö itse huomaa tätä?

        Tämä on tullut tiensä päähän. Olen vaihtanut aihetta. Minua syytetään ties mistä pääsemättä itse irti omasta oravanpyörästä.

        Kiitos ei. Ja ei on ei.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tämä on tullut tiensä päähän. Olen vaihtanut aihetta. Minua syytetään ties mistä pääsemättä itse irti omasta oravanpyörästä.

        Kiitos ei. Ja ei on ei.

        Eipä siitä ole kauaa kun uhosit suoraan puhumisesta. Tiesin kyllä että kun puhutaan suoraan, vedät itkupotkuraivarit ja vaihdat aihetta.

        Solvasit ensin Konnakettua ja sitten minua, kuitenkin pukien loukkaukset kivakivoihin verhoihin jotta voisit vetää ne takaisin mikäli joudut alakynteen. Aivan kuten naisilla on tapana. Mutta tällä kertaa en päästänytkään sinua koukusta, vaan jouduitkin tilille siitä mitä oikeasti tarkoitit.

        Miten se vanha suomalainen sananlasku menikään? Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

        ps. lopeta kiukuttelu ja mene tekemään se voileipä. Olisi nälkä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eipä siitä ole kauaa kun uhosit suoraan puhumisesta. Tiesin kyllä että kun puhutaan suoraan, vedät itkupotkuraivarit ja vaihdat aihetta.

        Solvasit ensin Konnakettua ja sitten minua, kuitenkin pukien loukkaukset kivakivoihin verhoihin jotta voisit vetää ne takaisin mikäli joudut alakynteen. Aivan kuten naisilla on tapana. Mutta tällä kertaa en päästänytkään sinua koukusta, vaan jouduitkin tilille siitä mitä oikeasti tarkoitit.

        Miten se vanha suomalainen sananlasku menikään? Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

        ps. lopeta kiukuttelu ja mene tekemään se voileipä. Olisi nälkä.

        Sulla on sovinistinen näkökulma etkä sinä puhu suoraan vaan sen näkökulman epämääräisestä, tilanteen ja päivän mukaan muuttuvasta varjosta. Olen kyllä hyvä erottamaan tämän asian.

        Miksi nyt olet niin kiinnostunut minun ajatuksestani asiassa. Mun kanssa sulla menee niin kauan hyvin kun minä vain mumisen ja hymisen, mutta suoraanhan tässä puhutaan kaikki?

        Jos keskustellaan, katson asian niin, että se etenee. Toki sut suosta ylös nostan, en jätä sinne jos alat vajoamaan.

        Enkä minä kiukuttele. Tuntuu vaan, että joskus on asiaa minullakin. Muuten, milloin viimeksi olet myöntänyt mitään naisen suuntaan? Itse olen paljonkin miestenmaailmaan, joskus jopa annan periksi jos toiselle tulee siitä pelkäst. hyvä mieli (vaikka se olisi kuinka lepikossa).

        Jos sinä saat voileivän, minä saan niskahieronnan.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Sulla on sovinistinen näkökulma etkä sinä puhu suoraan vaan sen näkökulman epämääräisestä, tilanteen ja päivän mukaan muuttuvasta varjosta. Olen kyllä hyvä erottamaan tämän asian.

        Miksi nyt olet niin kiinnostunut minun ajatuksestani asiassa. Mun kanssa sulla menee niin kauan hyvin kun minä vain mumisen ja hymisen, mutta suoraanhan tässä puhutaan kaikki?

        Jos keskustellaan, katson asian niin, että se etenee. Toki sut suosta ylös nostan, en jätä sinne jos alat vajoamaan.

        Enkä minä kiukuttele. Tuntuu vaan, että joskus on asiaa minullakin. Muuten, milloin viimeksi olet myöntänyt mitään naisen suuntaan? Itse olen paljonkin miestenmaailmaan, joskus jopa annan periksi jos toiselle tulee siitä pelkäst. hyvä mieli (vaikka se olisi kuinka lepikossa).

        Jos sinä saat voileivän, minä saan niskahieronnan.

        Sinun näkökulmasi on että puheissa, kirjoituksissa ja palkkapäivänä on tehtävä selväksi että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja yhtä kyvykkäitä. Mutta sitten miehen kuuluukin "herrasmiessääntöjen" nimissä kohdella naista kuin tämä olisi heikompi, avuttomampi, tyhmempi ja vähemmän osaava. Muuten ei tule pildeä.

        Naiset eivät voi loputtomiin syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Yhteiskunnallinen muutos on voimistumassa.

        "Jos sinä saat voileivän, minä saan niskahieronnan."

        Minulla on tuohon liittyvää koulutusta, ja olen mestarillinen hieroja. Joudut korottamaan tarjousta.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Sinun näkökulmasi on että puheissa, kirjoituksissa ja palkkapäivänä on tehtävä selväksi että miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia ja yhtä kyvykkäitä. Mutta sitten miehen kuuluukin "herrasmiessääntöjen" nimissä kohdella naista kuin tämä olisi heikompi, avuttomampi, tyhmempi ja vähemmän osaava. Muuten ei tule pildeä.

        Naiset eivät voi loputtomiin syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Yhteiskunnallinen muutos on voimistumassa.

        "Jos sinä saat voileivän, minä saan niskahieronnan."

        Minulla on tuohon liittyvää koulutusta, ja olen mestarillinen hieroja. Joudut korottamaan tarjousta.

        "Herrasmiessäännöthän" ovatkin jo nimensä mukaisesti kokonaan eri juttu ja kategoria kuin tasa-arvo. Herrasmieshän on miehillä sisäänrakennettu (mun mielestä se on teihin vähän niin kuin äidinmaidossa koodattu) juttu, kuin noin ylipäätään kirjoittamattomana sääntönä (pitäisi olla), että naista ei lyödä. Tasa-arvoa taas joutuu meistä jokainen opettelemaan.

        Joo, ja minä en kiristä tuolla ikivanhalla jutulla (yleensä sekin on toisinpäin), en käytä pyrstöä naisellisena aseena.

        P.s. En muuten ihan 100 % varmana tiedä, milloin sinä olet tosissasi ja milloin et.
        Että ala tulla hieromaan mr. gentle finger, äläkä sitten valita kun nostan tarjousta, että kunto loppuu.

        Sallikaa nyt jo nauraa :'D


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "Herrasmiessäännöthän" ovatkin jo nimensä mukaisesti kokonaan eri juttu ja kategoria kuin tasa-arvo. Herrasmieshän on miehillä sisäänrakennettu (mun mielestä se on teihin vähän niin kuin äidinmaidossa koodattu) juttu, kuin noin ylipäätään kirjoittamattomana sääntönä (pitäisi olla), että naista ei lyödä. Tasa-arvoa taas joutuu meistä jokainen opettelemaan.

        Joo, ja minä en kiristä tuolla ikivanhalla jutulla (yleensä sekin on toisinpäin), en käytä pyrstöä naisellisena aseena.

        P.s. En muuten ihan 100 % varmana tiedä, milloin sinä olet tosissasi ja milloin et.
        Että ala tulla hieromaan mr. gentle finger, äläkä sitten valita kun nostan tarjousta, että kunto loppuu.

        Sallikaa nyt jo nauraa :'D

        ""Herrasmiessäännöthän" ovatkin jo nimensä mukaisesti kokonaan eri juttu ja kategoria kuin tasa-arvo. Herrasmieshän on miehillä sisäänrakennettu (mun mielestä se on teihin vähän niin kuin äidinmaidossa koodattu) juttu, kuin noin ylipäätään kirjoittamattomana sääntönä (pitäisi olla), että naista ei lyödä. Tasa-arvoa taas joutuu meistä jokainen opettelemaan."

        Ja voisitko listata tähän vastaavat, naisten äidinmaidossa koodatut, asiat joiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        ""Herrasmiessäännöthän" ovatkin jo nimensä mukaisesti kokonaan eri juttu ja kategoria kuin tasa-arvo. Herrasmieshän on miehillä sisäänrakennettu (mun mielestä se on teihin vähän niin kuin äidinmaidossa koodattu) juttu, kuin noin ylipäätään kirjoittamattomana sääntönä (pitäisi olla), että naista ei lyödä. Tasa-arvoa taas joutuu meistä jokainen opettelemaan."

        Ja voisitko listata tähän vastaavat, naisten äidinmaidossa koodatut, asiat joiden pitäisi olla itsestäänselvyyksiä?

        Miksi sinä kinuat minua keskustelemaan kanssasi vaikka saan sinut raivon partaalle?

        No periaatteessa voin listata

        (miettii).

        Naisessa on tavallaan jonkinlainen elämän jatkaminen koodattu sisään. Tavallaan varmaan tunne lapsesta ja sen saannista (osa kuten minäkään ei sitä välttämättä suoraan myönnä), meille on koodattu sisään kotipesän tekeminen. Sitten näissä biteissä lukee, että ainakin mies on saatava.

        Mä ihan oikeesti mietin tuota. Se oli hyvä kysymys. Olisikohan vielä jotain muuta...ilmoitan jos tulee mieleen.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Miksi sinä kinuat minua keskustelemaan kanssasi vaikka saan sinut raivon partaalle?

        No periaatteessa voin listata

        (miettii).

        Naisessa on tavallaan jonkinlainen elämän jatkaminen koodattu sisään. Tavallaan varmaan tunne lapsesta ja sen saannista (osa kuten minäkään ei sitä välttämättä suoraan myönnä), meille on koodattu sisään kotipesän tekeminen. Sitten näissä biteissä lukee, että ainakin mies on saatava.

        Mä ihan oikeesti mietin tuota. Se oli hyvä kysymys. Olisikohan vielä jotain muuta...ilmoitan jos tulee mieleen.

        Et pääse noin helpolla. Tuo ei riitä. Myös miehet haluavat lapsia, ja kodin.

        Jos miehiin pitäisi olla koodattuina ne piirteet joita naiset arvostavat miehissä, vastaus on helppo. Eikö vain?

        Siispä mitä ominaisuuksia miehet arvostavat naisissa, siinä on vastaus.

        Se vastaus ei välttämättä miellytä, mutta sille ei voi mitään. Naiset eivät voi määritellä toivottuja ominaisuuksia molemmille sukupuolille.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Et pääse noin helpolla. Tuo ei riitä. Myös miehet haluavat lapsia, ja kodin.

        Jos miehiin pitäisi olla koodattuina ne piirteet joita naiset arvostavat miehissä, vastaus on helppo. Eikö vain?

        Siispä mitä ominaisuuksia miehet arvostavat naisissa, siinä on vastaus.

        Se vastaus ei välttämättä miellytä, mutta sille ei voi mitään. Naiset eivät voi määritellä toivottuja ominaisuuksia molemmille sukupuolille.

        Haluavatko?

        Miehiin on sisälle koodattu aggressio, naisiin ei niinkään ja mies on vaeltava nomadi, että sillänsäkään se ei välttämättä perheeseen sitoudu kuin synnyttävä nainen.

        Nythän sinä et tiedä enää itsekään mitä puhut.

        Siis mun puolesta sinä voit ihan rauhassa luetella, mitä naiseen on äidinmaidossa istutettu. Ei mua haittaa. Jos häiritsee, korjaan, koska sinähän saatat taas sekoilla tuttuun tapaan...

        Mä kyllä sanoin jo aiemmin etten keskustele sinun kanssa kun sinä et tuo mitään uutta. En ole saanut tästä irti mitään sellaista, mikä olisi hetkauttanut, ainoa juttu oli, mitä vähän mietin, niin tuo sisäsyntyisyys.

        Mutta muuten aika hyödytöntä edelleen.

        Jaaha. Taidan panna pillit pussiin.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Haluavatko?

        Miehiin on sisälle koodattu aggressio, naisiin ei niinkään ja mies on vaeltava nomadi, että sillänsäkään se ei välttämättä perheeseen sitoudu kuin synnyttävä nainen.

        Nythän sinä et tiedä enää itsekään mitä puhut.

        Siis mun puolesta sinä voit ihan rauhassa luetella, mitä naiseen on äidinmaidossa istutettu. Ei mua haittaa. Jos häiritsee, korjaan, koska sinähän saatat taas sekoilla tuttuun tapaan...

        Mä kyllä sanoin jo aiemmin etten keskustele sinun kanssa kun sinä et tuo mitään uutta. En ole saanut tästä irti mitään sellaista, mikä olisi hetkauttanut, ainoa juttu oli, mitä vähän mietin, niin tuo sisäsyntyisyys.

        Mutta muuten aika hyödytöntä edelleen.

        Jaaha. Taidan panna pillit pussiin.

        "Miehiin on sisälle koodattu aggressio, naisiin ei niinkään ja mies on vaeltava nomadi, että sillänsäkään se ei välttämättä perheeseen sitoudu kuin synnyttävä nainen."

        Suurin osa sitoutuu. Ongelma on että se pieni joukko valloittajamiehiä on eniten naisten mieleen. Myös merkittävä osa naisten seksi- ja seurustelukokemuksista on tuon pienen joukon kanssa, mikä värittää heidän käsitystään "miehistä".

        Yksinkertaista matematiikkaa. Jos valloittajamiehellä on 50 seksikumppania, 50 naista saa kokemuksen nomadimiehestä. Jos sitoutuvalla miehellä on 2 seksikumppania, 2 naista saa kokemuksen sitoutuvasta miehestä. 1-1 vs 50-2.

        "Siis mun puolesta sinä voit ihan rauhassa luetella, mitä naiseen on äidinmaidossa istutettu. Ei mua haittaa. Jos häiritsee, korjaan, koska sinähän saatat taas sekoilla tuttuun tapaan..."

        Kysyin sinulta, mutta et osannut - tai kenties halunnut - vastata.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        "Miehiin on sisälle koodattu aggressio, naisiin ei niinkään ja mies on vaeltava nomadi, että sillänsäkään se ei välttämättä perheeseen sitoudu kuin synnyttävä nainen."

        Suurin osa sitoutuu. Ongelma on että se pieni joukko valloittajamiehiä on eniten naisten mieleen. Myös merkittävä osa naisten seksi- ja seurustelukokemuksista on tuon pienen joukon kanssa, mikä värittää heidän käsitystään "miehistä".

        Yksinkertaista matematiikkaa. Jos valloittajamiehellä on 50 seksikumppania, 50 naista saa kokemuksen nomadimiehestä. Jos sitoutuvalla miehellä on 2 seksikumppania, 2 naista saa kokemuksen sitoutuvasta miehestä. 1-1 vs 50-2.

        "Siis mun puolesta sinä voit ihan rauhassa luetella, mitä naiseen on äidinmaidossa istutettu. Ei mua haittaa. Jos häiritsee, korjaan, koska sinähän saatat taas sekoilla tuttuun tapaan..."

        Kysyin sinulta, mutta et osannut - tai kenties halunnut - vastata.

        Vastasinhan minä. Mitä puuttui? Täydennä.

        Miksi puret nyt minua nilkasta, tiedät etten tykkää pitkään teoriaa lukea. Nopeasti nyt. Olen kärsimätön.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Haluavatko?

        Miehiin on sisälle koodattu aggressio, naisiin ei niinkään ja mies on vaeltava nomadi, että sillänsäkään se ei välttämättä perheeseen sitoudu kuin synnyttävä nainen.

        Nythän sinä et tiedä enää itsekään mitä puhut.

        Siis mun puolesta sinä voit ihan rauhassa luetella, mitä naiseen on äidinmaidossa istutettu. Ei mua haittaa. Jos häiritsee, korjaan, koska sinähän saatat taas sekoilla tuttuun tapaan...

        Mä kyllä sanoin jo aiemmin etten keskustele sinun kanssa kun sinä et tuo mitään uutta. En ole saanut tästä irti mitään sellaista, mikä olisi hetkauttanut, ainoa juttu oli, mitä vähän mietin, niin tuo sisäsyntyisyys.

        Mutta muuten aika hyödytöntä edelleen.

        Jaaha. Taidan panna pillit pussiin.

        Vaeltava nomadi.. :D

        Periaatteessa meän ei kuulu osallistua lasten kasvatukseen koska se aiheuttaa meille terveydellistä haittaa.. Alentunu testosteronitaso.

        Osittainen osallistuminen.. Että pojat oppii olemaan miehiä.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Vaeltava nomadi.. :D

        Periaatteessa meän ei kuulu osallistua lasten kasvatukseen koska se aiheuttaa meille terveydellistä haittaa.. Alentunu testosteronitaso.

        Osittainen osallistuminen.. Että pojat oppii olemaan miehiä.

        "Periaatteessa meän ei kuulu osallistua..."

        Mutta kun se sitten taas nostaa naisella niitä testosteroni arvoja.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Periaatteessa meän ei kuulu osallistua..."

        Mutta kun se sitten taas nostaa naisella niitä testosteroni arvoja.

        Ei nosta jos naisen ei tarvii käyä miehisissä hommissa elannon hankkimisen takia..


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vastasinhan minä. Mitä puuttui? Täydennä.

        Miksi puret nyt minua nilkasta, tiedät etten tykkää pitkään teoriaa lukea. Nopeasti nyt. Olen kärsimätön.

        Listasit käytökseen liittyviä ominaisuuksia jotka mies saa "äidinmaidossa". Sinusta niihin kuuluu mm. halu suojella naista ja asettaa nainen jalustalle.

        Mitkä ovat vastaavia ominaisuuksia naiselle?

        Söpöys ja empatia nyt ainakin. Halu alistua miehelle ehdottomasti. Mitä muuta?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Listasit käytökseen liittyviä ominaisuuksia jotka mies saa "äidinmaidossa". Sinusta niihin kuuluu mm. halu suojella naista ja asettaa nainen jalustalle.

        Mitkä ovat vastaavia ominaisuuksia naiselle?

        Söpöys ja empatia nyt ainakin. Halu alistua miehelle ehdottomasti. Mitä muuta?

        "Söpöys ja empatia nyt ainakin. Halu alistua miehelle ehdottomasti."

        Eihän tuossa nyt olekaan mitään pahaa, varsinkin loppuosasta tykkään erikoisesti :'D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ei nosta jos naisen ei tarvii käyä miehisissä hommissa elannon hankkimisen takia..

        Joo, mutta siinä yksinään kurin pidossa nostaa kun lauma jää naiselle. Tarvii siihen miehenkin.


      • ainatuo
        12121212121212 kirjoitti:

        Naiset eivät ole tähänkään päiväänmennessä onnistuneet hahmottamaan linkkiä oikeuksien ja velvollisuuksien välillä.

        Naiset möykkäävät siitä kuinka he haluavat saman oikeuden tehdä miehisiä asioita, tajuamatta ettei se ollut vain oikeus vaan velvollisuus. Ja tietysti valittavat velvollisuudesta olla naisellinen, tajuamatta että se on samalla oikeus.

        Tosimies on riski, jämerä, rohkea ja osaava. Tosinainen on kiltti, söpö, empaattinen ja nuori. Tosimies ei ala nössöilemään laittamalla naisen kävelemään traktorin kauhan puolelta, tosinainen ei käyttäydy äijämäisesti korottamalla ääntään tai kisaamalla kumpi on mies suhteessa.

        "Kuitenkin vaaditaan miehisyyttä, samoin työpaikoilla naisen pitäisi vallitsevan käsityksen mukaan olla "hyvä äijä"."

        Niin? Yhtä lailla jos Konnakettu ryhtyisi monikulttuuriprojektikoordinaattoriksi, luultavasti kokisi ettei työpaikalla saa käyttäytyä kuin mies.

        Ei koskaan ole ollutkaan sellaista maailmaa jossa naiset menivät samoihin töihin kuin miehet ja saivat saman palkan, mutta saivat etuoikeuden olla "naisia". Työpaikoilla on samat säännöt kaikille, sillä tavalla asiat tulevat tehdyiksi. Raksalle ja kulttuurikahvilaan sopivat erilaiset käytösmallit.

        "Tosinainen on kiltti, söpö, empaattinen ja nuori. "

        Mitä tuo "nuori" tuossa tekee? Miten nuoruus liittyy tosinaiseuteen?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, mutta siinä yksinään kurin pidossa nostaa kun lauma jää naiselle. Tarvii siihen miehenkin.

        Voin mie karjahtaa että sie nulikka tottelet äitiäs.. :D

        Mulla kyllä riittää rankaisukeinoja... Ei väkivaltasia.


        Annan kivoja lahjoja jotka sitten lähtee kaniin jos ei osata käyttäytyä.

        :D


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "Söpöys ja empatia nyt ainakin. Halu alistua miehelle ehdottomasti."

        Eihän tuossa nyt olekaan mitään pahaa, varsinkin loppuosasta tykkään erikoisesti :'D

        Harmi vain kun naisten piti alkaa vaatimaan tasa-arvoa. Nykyisessä kulttuurissa yhä harvempi mies kasvaa ottaja-valloittajaksi. Sensitiivisen kivakivapuhemiehen kuoren alta ei löydykään kaivattua luolamiestä.

        Nyt ollaankin tilanteessa jossa tutkimusten mukaan alle puolet miehistä on _selkeästi_ dominoivia ja peräti 20-25% haluaisi ensisijaisesti naisen vievän.

        Naisista 99% haluaisi yhä alistua miehelle, mutta macho-mastereita ei riitä kaikille.

        Olisi kannattanut pysyä keittiössä.


      • kuinkaolla
        12121212121212 kirjoitti:

        Harmi vain kun naisten piti alkaa vaatimaan tasa-arvoa. Nykyisessä kulttuurissa yhä harvempi mies kasvaa ottaja-valloittajaksi. Sensitiivisen kivakivapuhemiehen kuoren alta ei löydykään kaivattua luolamiestä.

        Nyt ollaankin tilanteessa jossa tutkimusten mukaan alle puolet miehistä on _selkeästi_ dominoivia ja peräti 20-25% haluaisi ensisijaisesti naisen vievän.

        Naisista 99% haluaisi yhä alistua miehelle, mutta macho-mastereita ei riitä kaikille.

        Olisi kannattanut pysyä keittiössä.

        Miten naisen ikä liittyy siihen että on "tosinainen"?


      • 12121212121212
        kuinkaolla kirjoitti:

        Miten naisen ikä liittyy siihen että on "tosinainen"?

        Siten että sinä et yhäkään voi päättää itse siitä mitä naisellisuus on. Se ei ole maskuliinisia ominaisuuksia, vaan feminiinisiä ominaisuuksia jotka miellyttävät vastakkaista sukupuolta.
        Niistä monet. kuten hedelmällisyys ja hehkeys, ovat tyypillisempiä nuorille naisille.


      • sitäsitten
        12121212121212 kirjoitti:

        Siten että sinä et yhäkään voi päättää itse siitä mitä naisellisuus on. Se ei ole maskuliinisia ominaisuuksia, vaan feminiinisiä ominaisuuksia jotka miellyttävät vastakkaista sukupuolta.
        Niistä monet. kuten hedelmällisyys ja hehkeys, ovat tyypillisempiä nuorille naisille.

        Olen kyllä kuullut aika monen kutsuvan vanhempiakin naisia naisellisiksi. Mutta ehkä tuo on sun näkemys.


      • 12121212121212
        sitäsitten kirjoitti:

        Olen kyllä kuullut aika monen kutsuvan vanhempiakin naisia naisellisiksi. Mutta ehkä tuo on sun näkemys.

        Aika usein ne ovat vanhempia naisia joilla on ikäisikseen paljon nuorempien (hedelmällisten) naisten ominaisuuksia.


      • eivoisivähem
        12121212121212 kirjoitti:

        Siten että sinä et yhäkään voi päättää itse siitä mitä naisellisuus on. Se ei ole maskuliinisia ominaisuuksia, vaan feminiinisiä ominaisuuksia jotka miellyttävät vastakkaista sukupuolta.
        Niistä monet. kuten hedelmällisyys ja hehkeys, ovat tyypillisempiä nuorille naisille.

        No en sanois noinkaan :D On siellä ollut kaikenlasiia, joita on kehuttu... Et sori, nyt menee mönkään pikkukakkosella.


      • 12121212121212
        eivoisivähem kirjoitti:

        No en sanois noinkaan :D On siellä ollut kaikenlasiia, joita on kehuttu... Et sori, nyt menee mönkään pikkukakkosella.

        Ihan varmasti on.

        Mutta kysyisin seuraavaa:
        1. Olivatko kehujat naisia vai miehiä?
        2. Olivatko he naisten ystäviä, sukulaisia, tai muista syistä tilanteessa jossa halusivat tuottaa naisille hyvää mieltä?

        Minuakin on kehuttu moneen kertaan komeaksi mieheksi. Samoissa tilaisuuksissa olleita komeita miehiä ei kehuttu.


    • kiitosjätänväliin

      Eiköhän kaikki Tinderissä ole jonkin sortin voimakastahtoisia psykoja ja narsuja tms, että voivat tinderöidä panosuhteesta toiseen.

      • Olen samaa mieltä Tinderistä. Sitä ei olisi koskaan pitänyt keksiä.


      • itsenharrasta

        Voi se noinkin olla.


    • lempeä_herätys

      Ymmärrän täysin.

      Tosin sinun täytyy ymmärtää, ettei tuo tunteellisuus ole sukupuolisidonnainen asia. Se liittyy temperamenttiin. Itselläni on samankaltainen temperamentti kuin sinulla, ja joskus miesten hallitsemattomat tunnereaktiot ovat raskaita. Olen siis nainen itse. Pystyn kuitenkin ymmärtämään niitä miesten tunnepurkauksia empatian avulla, eivätkä ne onneksi useinkaan kohdistu minuun.

      • kaisanoasaa

        Jos ne rauhalliset naiset vaikka kaipaa sitä empaitaa joka ei ehkä ole aloittajan vahvin puoli....


      • lempeä_herätys
        kaisanoasaa kirjoitti:

        Jos ne rauhalliset naiset vaikka kaipaa sitä empaitaa joka ei ehkä ole aloittajan vahvin puoli....

        Voitko tarkentaa? Tuli ns. blondikohtaus, eivätkä piuhojen päät kosketa toisiaan.


    • .. Niillä on Sellaiset Geenit&Aivot.. Siis Tuollaisilla Tapauksilla.. SamanLaisia Löytyy Miehistäkin Yllin`Kyllin.. ;P

      .. KaikenLaisia ja KaikenKarvaisia Marsuja Siis.. ;D

    • Nainen39vee

      "Mies miettii logiikalla, nainen tunteilla"

      Molemmat ovat rasittavia. Ei kannata ottaa kummankaanlaista yksiulotteista stereotyyppiä, vaan kannattaa ottaa ihminen, jolla on hallussa sekä logiikka että tunteet ja lisäksi etiikka, sosiaaliset taidot ja ymmärrys.

    • Nynnerövaipelkuri

      Sängyssä se tulisuus ja temperamentti kyllä kelpaa. Suomessa on moisia vinkuvia hiiri-ja kumilelumiehiä, Italiassa temperamentti ei miehistä liene kovin pelottava asia.

      • eläväisiä

        Matteo- sarjassa näkee italialaisten miesten temperamenttia.


    • Sulla sitten väärän luontoisia naisia.
      Ehkä noita jääräpäisiä naisia ärsyttää sun rauhallisuus.

      • Pahinta on jos mies ei reagoi mitenkään. Sehän on parisuhteessa halveksuntaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pahinta on jos mies ei reagoi mitenkään. Sehän on parisuhteessa halveksuntaa.

        No niinpä mut kai sillä naisellaki pitäs vähän itsehillintää olla ettei nyt oo heti kilahtamassa.


      • AinaNorsu kirjoitti:

        No niinpä mut kai sillä naisellaki pitäs vähän itsehillintää olla ettei nyt oo heti kilahtamassa.

        No ei heti, mutta jos mykkäkoulua on jatkunut vaikka pari päivää. Kyllä se on jo alistamista.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei heti, mutta jos mykkäkoulua on jatkunut vaikka pari päivää. Kyllä se on jo alistamista.

        Totta :P


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pahinta on jos mies ei reagoi mitenkään. Sehän on parisuhteessa halveksuntaa.

        Vähän pakko olla reagoimatta.. :D

        Ei viitti alkaa ottaan joka juttua todesta.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Vähän pakko olla reagoimatta.. :D

        Ei viitti alkaa ottaan joka juttua todesta.

        Joka juttua ei todellakaan kannata ottaa todesta :P


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No ei heti, mutta jos mykkäkoulua on jatkunut vaikka pari päivää. Kyllä se on jo alistamista.

        Mie mökötän viikkotolkulla. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Vähän pakko olla reagoimatta.. :D

        Ei viitti alkaa ottaan joka juttua todesta.

        Puhukaa tai sitten sänkyyn jos muuten ei pysty. Mutta reagoitava on :(


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie mökötän viikkotolkulla. :D

        Damn sh*t. Millä se laukeaa? :(


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Joka juttua ei todellakaan kannata ottaa todesta :P

        Ei kannata ja parempi vaan oottaa että se laantuu kun se on hysteerinen..

        Jos rupeaa itekki riitelemään niin se homma paisuu. :D


        Mulla on ollu tässä talossa sellasia huutokisoja että naapurit on ihmetelly.. :D

        Ei ne mittään sano kun itekki on samanlaisia aina välillä. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Damn sh*t. Millä se laukeaa? :(

        Mielistelyllä ja hemmottelulla. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie mökötän viikkotolkulla. :D

        Toisaalta, Konna, se on kyllä jo liian akkamaista.
        Itekään osaa. Se on tunnin päästä tarve puhua.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Puhukaa tai sitten sänkyyn jos muuten ei pysty. Mutta reagoitava on :(

        Otan pusakan ja lähen meneen jonnekki rauhallisempaan paikkaan. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mielistelyllä ja hemmottelulla. :D

        Pah :D

        fifty-sixty..


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Toisaalta, Konna, se on kyllä jo liian akkamaista.
        Itekään osaa. Se on tunnin päästä tarve puhua.

        Niin.. Mulla ei ole tarve sanoa mitään.

        Oon vaan omissa oloissani. :D


        Välttelen minkäänlaista kontaktia.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Otan pusakan ja lähen meneen jonnekki rauhallisempaan paikkaan. :D

        Siellähän niitä riittäkin, mitään muuta ei olekaan. Kaikkihan sinne tulee rauhoittumaan. Etelä-Suomen miehetkin...

        Sillä välin nainen ottaa puhelimen ja...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Siellähän niitä riittäkin, mitään muuta ei olekaan. Kaikkihan sinne tulee rauhoittumaan. Etelä-Suomen miehetkin...

        Sillä välin nainen ottaa puhelimen ja...

        Saatan toki vaan jutella rauhalliseen sävyyn..

        Jos se vaikka haluaa kahvia.. :D


        Parempi ettei tule isoa puhelinlaskua..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin.. Mulla ei ole tarve sanoa mitään.

        Oon vaan omissa oloissani. :D


        Välttelen minkäänlaista kontaktia.

        Sori, ei se hoidu noin. Pahennat tilannetta. Se on vähän niin kuin luopiosoturi. Pakeneminen ei ole vastaus.

        Vois vaikka yrittää pussata. Tai meet kauppaan ja tuut suklaan kanssa takaisin. Tai kukkia.
        Riidassa pitää olla diplomaattinen. En minä sano sitä, että yksin vaan molemmin puolin.

        Mutta kanervikkoon talsiminen ei ole vastaus.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Sori, ei se hoidu noin. Pahennat tilannetta. Se on vähän niin kuin luopiosoturi. Pakeneminen ei ole vastaus.

        Vois vaikka yrittää pussata. Tai meet kauppaan ja tuut suklaan kanssa takaisin. Tai kukkia.
        Riidassa pitää olla diplomaattinen. En minä sano sitä, että yksin vaan molemmin puolin.

        Mutta kanervikkoon talsiminen ei ole vastaus.

        Niin mutta jos se olen mie joka on tuohtunu.. :D

        Miten sitte?


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin mutta jos se olen mie joka on tuohtunu.. :D

        Miten sitte?

        Mjaa-a. Pitäisi kai miettiä sitäkin.
        Kyllä mie tiedän, mutten sano.

        Raivossa on hyväkin puolensa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mjaa-a. Pitäisi kai miettiä sitäkin.
        Kyllä mie tiedän, mutten sano.

        Raivossa on hyväkin puolensa.

        Ei siinä virolaisessa sedässä vaan tunnetilassa :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ei kannata ja parempi vaan oottaa että se laantuu kun se on hysteerinen..

        Jos rupeaa itekki riitelemään niin se homma paisuu. :D


        Mulla on ollu tässä talossa sellasia huutokisoja että naapurit on ihmetelly.. :D

        Ei ne mittään sano kun itekki on samanlaisia aina välillä. :D

        Todella rasittavia naapureita, ne jotka huutaa niin että pitäjä raikaa.
        Kyllä jotain pitäis tehrä ennen kuin molemmat kirkuu naama punasena. Varmaan kannattaisi ottaa vähän enemmän normaali nainen sitten,ei mitään draama kuningatarta tai ongelmatapausta. Sori kettu mutta kun olet selittänyt ex:istäsi,osa kuulostaa ihan sekopäisiltä. Just toi jatkuva riitely ja mölyyminen ja tuittuilu.


      • schaissea
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Toisaalta, Konna, se on kyllä jo liian akkamaista.
        Itekään osaa. Se on tunnin päästä tarve puhua.

        No tehän ootte täydellinen pari sitten. Konna käyttäytyy akkamaisesti, sä äijämäisesti.

        Hassua jutska muuten kuinka kun nainen käyttäytyy miehekkäästi niin se on jotain positiivista ja rohkeaa. Ja toisin päin kun mies käyttäytyy naisellisesti niin se on jotain negatiivista, ämmämäistä.


      • schaissea kirjoitti:

        No tehän ootte täydellinen pari sitten. Konna käyttäytyy akkamaisesti, sä äijämäisesti.

        Hassua jutska muuten kuinka kun nainen käyttäytyy miehekkäästi niin se on jotain positiivista ja rohkeaa. Ja toisin päin kun mies käyttäytyy naisellisesti niin se on jotain negatiivista, ämmämäistä.

        Niin. Otappa siitä just selvä.

        "Hassua jutska muuten kuinka kun nainen käyttäytyy miehekkäästi niin se on jotain positiivista ja rohkeaa. Ja toisin päin kun mies käyttäytyy naisellisesti niin se on jotain negatiivista, ämmämäistä."

        Sitähän minä yritin siinä vähän selvittää. Kukaan ei tunnu tietävän käyttäytymismallia.


      • toistann
        schaissea kirjoitti:

        No tehän ootte täydellinen pari sitten. Konna käyttäytyy akkamaisesti, sä äijämäisesti.

        Hassua jutska muuten kuinka kun nainen käyttäytyy miehekkäästi niin se on jotain positiivista ja rohkeaa. Ja toisin päin kun mies käyttäytyy naisellisesti niin se on jotain negatiivista, ämmämäistä.

        Johtuu siitä että miehekkäät piirteet on arvostetumpia kuin tyypilliset naismaiset piirteet. Kaikille niitä piirteitä.


      • lolll
        toistann kirjoitti:

        Johtuu siitä että miehekkäät piirteet on arvostetumpia kuin tyypilliset naismaiset piirteet. Kaikille niitä piirteitä.

        Eli miehet on parempia kuin naiset, naisilla vaan on p.llu ja naiset pystyy synnyttämään.

        pikkis oli oikeassa.


      • lolll kirjoitti:

        Eli miehet on parempia kuin naiset, naisilla vaan on p.llu ja naiset pystyy synnyttämään.

        pikkis oli oikeassa.

        Harmi vaan että naiset hallitsevat maailmaa p*llullansa,näin se on aina ollut ja tulee olemaan : p Kun miesten on pakko saada sitä keinolla millä hyvänsä..kuinka moni vakooja nainen on onkinut salaisia tietoja tai vaikuttanut päätöksiin vain p*llua antamalla..Harva nainen sekoaisi tai lepertelisi tietoja vain k*yrvän takia: p


      • oikeakäytös
        lolll kirjoitti:

        Eli miehet on parempia kuin naiset, naisilla vaan on p.llu ja naiset pystyy synnyttämään.

        pikkis oli oikeassa.

        Jotkut miehet on pahoja ja käyttää ominaisuuksiaan väärin.


      • peppupupu kirjoitti:

        Harmi vaan että naiset hallitsevat maailmaa p*llullansa,näin se on aina ollut ja tulee olemaan : p Kun miesten on pakko saada sitä keinolla millä hyvänsä..kuinka moni vakooja nainen on onkinut salaisia tietoja tai vaikuttanut päätöksiin vain p*llua antamalla..Harva nainen sekoaisi tai lepertelisi tietoja vain k*yrvän takia: p

        Itseasiassa miespuliset hunaja-ansat olleet muuten ylerisiä kylmän sodan aikaan, stasi ja kgb käyttäneet menestyksekkäästi. Suomalainen nais-DI:kin hurmattiin:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005833163.html?ref=rss


      • sdfdsfsdf
        lolll kirjoitti:

        Eli miehet on parempia kuin naiset, naisilla vaan on p.llu ja naiset pystyy synnyttämään.

        pikkis oli oikeassa.

        Esim. hyvä mies ei sanoisi mitään tuollaista.... Ei pelkät miehiset ominaisuudet vielä tee miehestä parempaa, tarvitaan muutakin... se käytös..


    • Mikä looginen ja rationaalinen syy laittoi kirjoittamaan avausviestin?

    • Komppaan kyllä Ap'tä. Ruksia vaan jos omassa ilmossaan neitokainen ilmoittaa konfliktihalukkuudestaan.

      Sellainen tekstikin on suosittu neitokaisten profiileissa kuin: jos et kestä minua pahimillaan niin et ansaitse minua parhaimillaan.

      Pah sanon minä, etsikööt kiukkuprinsessat riepoteltavat räsynukkensa muualta :D

      • Nainen39vee

        "Sellainen tekstikin on suosittu neitokaisten profiileissa kuin: jos et kestä minua pahimillaan niin et ansaitse minua parhaimillaan."

        Enemmän minua häritsisi tuossa kliseen käyttö... Kyllä ne profiilitekstin nokkeluudet pitää itse keksiä.

        Mutta sinänsä tuo lause voi tarkoittaa esim. sitä, että kestää toisen myös heinänuhaisena tai mökillä pihahommissa tukka siivousnutturalla ja verkkarit jalassa. Joskin todennäköisesti useimmiten ei... Mutta niin, kuten sanottu, mitäänsanomaton klisee minua tuossa ärsyttäisi enemmän kuin itse lauseen sisältö.


      • Oot kyllä oikeassa että kliseet eivät kyllä ylimääräisiä pisteitä tuo :)
        Joo mutta itse aina nuo "temperemettimainokset" koen ennakkovaroituksena. Vastapuoli varoittaa ennakkoon että on oikeutettu "känkkäränkkään", olemaan hankala ihminen.


      • Nainen39vee
        Iso_D kirjoitti:

        Oot kyllä oikeassa että kliseet eivät kyllä ylimääräisiä pisteitä tuo :)
        Joo mutta itse aina nuo "temperemettimainokset" koen ennakkovaroituksena. Vastapuoli varoittaa ennakkoon että on oikeutettu "känkkäränkkään", olemaan hankala ihminen.

        Todennäköisesti on näin. Enkä minäkään sellaisiin ilmoituksiin vastaisi, jossa annettaisiin viitteitä tuollaisesta. Joskin reilua on, että varoittavat etukäteen :D


    • Kyllä minulla järki on mukana kasvatuksessa jos tunteilen ja säälin tottelemattomaksi muuttuu.
      Järki ja tunteet kulkee käsikädessä.

      Tunteeton on sitten narsistinen

      • Siis jos tunteilen eli säälin muuttuu tottumattomalle.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis jos tunteilen eli säälin muuttuu tottumattomalle.

        Muuttuu Tottelemattomaksi. Sanat kääntyy taas miten sattuu.


    • Jotkut hakevat konflikteja RL-suhteissa, aloittaja hakee konflikteja anonyymisti netissä ja on ilmeisesti RL-suhteissa lapanen. En tiedä, onko toinen parempi kuin toinen, mutta kumpikaan ei järin rationaalista ole.

      • kaisanoasaa

        Draamailu on tapa nostattaa omaa egoa.


    • onnea_etsintään_urpo

      Ne on nuo parisuhdeasiat sellaisia, että ne pitää sovittaa yhteen. Harvemmin sopi ihan ensi yrittämällä. Hioutumista se vaatii molemmin puolin.

      Jos pelkäät "voimakastahtoinen / vahva / temperamenttinen / tulisieluinen nainen" tyyppiä , niin kirjoita omaan hakuusi, että kaipaat alistuvaa ja hoivaviettistä naista, vähän niinkuin oma äitisikin oli. Silloin voit löytää itsellesi - et toki käteen sopivaa hansikasta, vaan nyrkin ja hellan väliin sopivan LAPASEN.

      Vaikea sinun on nykyään sellaista löytää, kun pitäisi olla vielä missin näköinenkin ja mitoissa. Ja nehän ovat vain nenä peilissä kiinni alituiseen laihduttamassa. Saat itse pestä paskaiset kalsarisi ja hikiset sukkasi.

      • Jopa taas on niin katkeraa :D
        On niitä olemassa sellaisiakin neitoja joilla parisuhdekäsitys perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen, heitä kutsutaan nimellä tavallinen nainen. Kovin hankalaa vain löytää moisia kun tahtoo olla tuollaisia tulisieluisia katkeroituneita tai sitten mainitsemiasi lapasia :)


    • 12121212121212

      Tinder-käännöksiä:

      "Voimakastahtoinen/temperamenttinen/tulisieluinen" = hankala, epänaisellinen, WT/juntti. Emotionaalisesti koukussa vuoristorataan jossa tapellaan/sovitaan
      "Pyöreä" = lihava
      "Muodokas" = lihava
      "Kurvikas" = lihava
      "Näyttävä nainen" = kurppa
      "Nainen jolla on elämässä tavoitteita" = oma sivutoiminen Life Coaching- yritys olis kiva, että olethan menestynyt ja rikas yrittäjä jotta sovitaan yhteen
      "Intohimoinen" = intohimona pakettimatkailu, loput 355 päivää vuodesta surffataan sohvalla pullaa mussuttaen ja matkailublogeja lukien
      "Pitkä" = 166,1cm. Olethan pitkä (yli 185cm) koska itsekin olen!!!1
      Mikä tahansa sitaatti Marilyn Monroelta tai keneltä tahansa naispuoliselta seksisymbolilta = oman elämänsä prinsessa vailla prinsessan feminiinisiä ominaisuuksia, skippaa

    • point

      En ole koskaan ymmärtänyt näitä avauksia, joissa ilmoitetaan mitä ei haluta kumppanilta. Mikä tarkoitus tuolla julistuksella on?

    • yökyöks

      Miehen elämä on varmaan kauhean tylsää kun kaikki on pelkkää logiikkaa ja järkeä, tuollaiset miehet on intohimottomia eikä temperamenttinen nainen varmaan haluis sellaista suhteeseen muutenkaan. Riitaan tarvitaan aina kaksi, joten katso sinne omaankin peiliin.

      • Omaan peiliin? Onkos tuo nyt sitten viittaus siihen että kun temperamenttinen leidi ei löydä seuraa niin kyllä peilikin käy XD


    • Entä jos ilmoittaa olenansa itsenäinen ja itsevarma?

    • Ketäsääoot

      Naimakasvoittoiset vähenee mikä riittää agendalle. Avioliitto hävitetään ja parisuhde tuhotaan. Seurustelu on kortilla, mutta tätä päivää.

    • PekkoPoikaset

      HELLA ja NYRKKI selvästi palaamassa ! Keittiön lattialla uikutus sopii hyvin näille rähjääville naistappelijoille, näkevät sitten OIKEASTI kuka on fyysisesti VAHVA ! ja uikutus jatkuu.....

      • lapsellista

        Kyllä on niin uhoa, niin uhoa.


    • Älä nyt tuollaisen takia jätä vastaamatta. Noi on kuin huumorintajuinen ja liikunnallinen. Vastaan voi tulla ihan mitä tahansa. Termit on jo kärsineet inflaation pidemmän aikaa sitten.
      Tässä voi olla hieman vääristelyä kavereiden puolelta mutta ovat todenneet että kun naisensa on töissä missä hänellä on valtaa ja vastuuta, johtavat ja järjestelevät, tekevät päätöksiä jne niin tullessaan kotiin tuntuu että kaikki käy mitä mies ehdottaa. Eivät jaksa sitä samaa rumbaa enää kotona. Eli roolitkin muuttuu.

      Tietysti jos nainen kinan haluaa niin sellainenhan tulee, turha sitä on yrittää estää. Sitten vain kannattaa miettiä onko asia sellainen että se on riidan arvoinen. Joskus harvoin toki on mutta yleensä ei joten siinä syytekirjelmää kuunnellessa voi miettiä kaikkea muuta. Siinä puolentoistaminuutin välein kun nainen ottaa happea niin väliin voi heittää tarkentavan kysymyksen jolla osoittaa kiinnostusta ko asiaa kohtaan.
      Sitten kun nainen keräilee niitä laarin pohjia asiasta niin kannattaa nousta ja kävellä lähelle. Siinä meinaan vauhdissa nainen yleensä tuppaa liioittelemaan tai kärjistelemään asioita. Siinä kun pistät kädet naisen lanteille ja katsot silmiin kyseenalaistaen sanat, jatkuvasti, aina, yleensä jne. Siinä vaiheessa nainen yleensä tajuaa missä meni vikaan ja sovinnon halua alkaa löytyä. Muutama hellä suudelma niin aika usein se voimakastahtoinen ja tulisieluinen nainen muuttuu ihan tasapainoiseksi yksilöksi.

      Illalla kun vielä muistaa kysyä että onko kaikki hyvin niin eiköhän se tempperamenttinen vaatiminen käänny kysymykseksi olisiko kainalopaikka vapaa?

      • " Muutama hellä suudelma niin aika usein se voimakastahtoinen ja tulisieluinen nainen muuttuu ihan tasapainoiseksi yksilöksi.

        Illalla kun vielä muistaa kysyä että onko kaikki hyvin niin eiköhän se tempperamenttinen vaatiminen käänny kysymykseksi olisiko kainalopaikka vapaa?"

        O díos mio...huh.

        Hyvää yötä tännekin kaikille :)


    • Kakkossmiess

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe