Mitä hyötyä saatte palstasta?

Ätmi-palsta

Eikö teillä ole elämässä muuta kun palsta, onko teillä oikeita kavereita ja sosiaalista elämää?

21

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan tällä palstalla mukava keskustella hyvätasoisia ja asiallisia keskusteluja hyvätasoisten kirjoittajien kanssa. Mukava myös kun tällä palstalla näkee aina vanhoja tuttuja Turun ajoilta:)

      • ddddddddd

        Darkki se jaksaa peukuttaa omia kirjoituksiaan.


      • Mira_Varissuolta

        Kuten esimerkiksi periksen trollihahmo Suomityttö24:n, jonka olet väittänyt Turussa nähneesi:))))))))))))))))))))))))


    • Peris35

      Palsta on hyvä satujen kertomis paikka darkille.

      • Mä en kyllä mitään satuja ole koskaan täällä kertonut, eikä ole varmasti Periskään.


    • Kyllähän täällä silloin tällöin on yritetty karjalanpiirakkaa tarjota, mutta paha mennä sanomaan mikä siinä menee pieleen. Ehkä artikkeli on väärä.

      Mutta näkisin kuitenkin, että tässä on tehty perinneruokaa tunnetuksi.

      • Nä älä ny enää niistä piirakoista :( Ei mee pieleen mikään, varmasti on maailman makoisimmat piirakat :)


      • perinteinentapasyödä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Nä älä ny enää niistä piirakoista :( Ei mee pieleen mikään, varmasti on maailman makoisimmat piirakat :)

        Ja munavoin kanssa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nä älä ny enää niistä piirakoista :( Ei mee pieleen mikään, varmasti on maailman makoisimmat piirakat :)

        Ne piirakat on made in heaven

        https://www.youtube.com/watch?v=Eu5EvyUnpyc

        Kauniita unia :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ne piirakat on made in heaven

        https://www.youtube.com/watch?v=Eu5EvyUnpyc

        Kauniita unia :)

        Sitä en epäile yhtään :)

        Juu, pitää sitä kai mennnä. Kauniita unia myös misspönttikselle :)


      • mklbgflrt

        Ei täällä piirakkaa saa muut kuin ne jotka saisivat/saavat sitä muutenkin.


    • Mikroihminen

      Pysyy täällä pinnalla muoveista, possuista ja taloudesta.

    • Mitä nyt merkkijonoista yleensä saa.

    • ajattelinvaan

      Palstasta ei voi olla kenellekkään mitään hyötyä koska lähes kaikki täällä valehtelee itsestään joten mitään suhteitakaan ei voi syntyä.

    • Kaisanoasaa

      Ei minulla ole kavereita eikä sosiaalista elämää. Ei ole edes palstalla ketään kaikki vihaa minua mutta ei se mitään minäkin vihaan kaikkia.

      • En vihaa


    • rumahcätmi

      Palstan ansiosta pysyn tukevasti itsetuhoisessa kierteessä, koska saan lukea täältä totuudet maailmasta.

      • En tiedä... tää on kyllä niin sarkasmia tihkuva lausunto että yhtäkkiä heräsi voimakas tarve kyseenalaistaa kaikkien ätmiaiheisten juttujen vakavuus koko palstalla...

        Voisiko olla niin, että tätä koko ätmiuskontojuttua täällä ylläpidetään vakiokäyttäjien toimesta ensisijaisesti huumorin ja nimenomaan sarkastisen huumorin nimissä? Se voisi selittää sen, miksi "ätmit" eivät koskaan näytä merkkejä ymmärtääkseen järkipuhetta. Sillä jos yleinen "yhteisymmärrys" saavutettaisiin, ei olisi enää olemassa niitä lähtökohtia joista nyt revitään huumoria kaksin käsin päivästä toiseen.

        Lypsäävää lehmää ei kannata tappaa.


    • kjhhh

      muna kädessä.

    • jeesmestajoskus

      Otsikkoon vastaisin menneessä aikamuodossa... Sain palstalta paljon näkökulmaa, kun tutustuin itseeni ja mietin elämääni. Täällä on kaikenlaisia kirjoittajia ja kaikenlaista juttua. Sopi mulle kuin nenä päähän siinä mielessä.

      On minulla muutakin elämää. Nykysellään kirjoittelen täällä, kun ei ole muuta fiksumpaa tekemistä. Töissä jää aikaa joskus kirjoitella ja vapaa-aikanakaan ei aina edes halua muuta sosiaalisuutta. Oikeastaan tänne voi tulla kun haluaa, mutta myös jättää tämän kuin nallin kalliolle milloin vaan....

    • vertailukohtaa

      Tänne voi tulla ihmettelemään, että jo on murheet sinkuilla. Tajuaa, että vaikka luulee, että itsellä on asiat huonosti, ne onkin todella hyvin, saa olla oikein kiitollinen.
      Täällä parutaan jonkun pettämisen, mamujen ja neitsyyden perään, vaikka todellisen elämän murheet on aivan jotain muuta kuin mahdolliseen parisuhteeseen liittyviä. Täällä on hirvittävän onnettomia ihmisiä, vaikka niillä on asiat on ihan ok. Niiden ongelma on se, että ne ei tajua, että niille olisi kaikki mahdollista. Itse taas on onnellinen, vaikka joka päivä joutuu itkemään, kun pelkää menettävän läheisen tai sinnittelemään kaikilla voimillaan taloudellisesti ja muuten. On kuitenkin perhe-asiat kunnossa, rakkautta ja seksiä saa säännöllisesti ja osaa nauttia siitä eikä mieti mitään salkkari-elämän käänteitä, pettämisiä tai muita turhanpäiväisiä höyhenenkevyitä teinihöpsötyksiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe