Marsin ylilento jo vuonna...

minäpoikasteppailen

1962. Onnistunut sellainen. Vuonna 2018 Japani juhlii onnistunutta modulin askeutmista kuuhuun. Mikä tässä yhtälössä mättää. Onko sittenkin yksinkertainen tekniikka parqasta. Ainakin se pätee muihin tekisiin vempaimiin kestävyydessä ja luotettavuudessa.



aitan myös oisen aiheen samaan.

Milloin on viimeksi ollut maailmassa historiankirjohin jäävä nero. Kaikkio ne jostain syystä syntyi 1800-luvulla.
Next step vaatii uuden steppaajan

3

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinSenNäen

      Kyllä nerokkaita ihmisiä on maailmassa paljonkin. Kyse on lähinnä siitä, että tiede on niin kehittynyttä, ettei suuria mullistavia löytöjä, kuten suhteellisuusteoria, ole enää odotettavissa. Kun suuremmat lohkareet on löydetty, joutuvat nerotkin kokoamaan pienempiä murkuloita.

    • ressu1

      ohi lent on teknisesti helpompi kun laskeutuminen. japani ottaa ensimmäisiä askelia avaruuden valloituksessa.Olen itse miettinyt samaa onko vanha yksinkertainen automaatio parempaa kuin nykyinen. Luulen et kaikki johtuu muutenkin kerta käyttö kulttuurimme vaikutuksesta myös laitteisiin joiden tulisi kestää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      191
      4331
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      236
      2288
    3. 133
      1647
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1331
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      180
      1096
    6. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1054
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1046
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      55
      974
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      71
      962
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      69
      939
    Aihe